Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Metodologie Nr.- din 12.10.2011

de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor măsuri privind încadrarea în limita alocată cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 724 din 13 octombrie 2011



SmartCity1

Articolul 1Prezentele norme metodologice, denumite în continuare norme, conţin prevederi cu caracter tehnico-organizatoric privind acordarea drepturilor prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor măsuri privind încadrarea în limita alocată cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, denumită în continuare ordonanţă de urgenţă, respectiv: a)ajutorul acordat potrivit prevederilor art. 21 alin. (2) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare, poliţiştilor şi personalului militar ale căror raporturi de serviciu încetează, respectiv care sunt trecuţi în rezervă în cursul anului 2011, în cadrul procesului de reorganizare instituţională desfăşurat în vederea încadrării în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011, denumit în continuare ajutor; b)contribuţiile sociale prevăzute de art. 21 alin. (5) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010, cu modificările ulterioare, aferente ajutorului, denumite în continuare contribuţii sociale. Articolul 2În vederea asigurării încadrării în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011, sumele aferente plăţii ajutorului şi contribuţiilor sociale se suportă din bugetul asigurărilor pentru şomaj, potrivit derogării prevăzute de art. 1 alin. (1) din ordonanţa de urgenţă. Articolul 3Ajutorul se stabileşte şi se plăteşte de către unităţile Ministerului Administraţiei şi Internelor supuse procesului de reorganizare instituţională desfăşurat în vederea încadrării în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011, denumite în continuare unităţi supuse reorganizării, din cadrul cărora provin poliţiştii şi personalul militar ale căror raporturi de serviciu încetează, respectiv care sunt trecuţi în rezervă în anul 2011, ca urmare a reorganizării. Articolul 4
(1) Persoanele din Ministerul Administraţiei şi Internelor având statutul de poliţişti şi personal militar ale căror raporturi de serviciu încetează, respectiv care sunt trecuţi în rezervă în cursul anului 2011, în cadrul procesului de reorganizare instituţională desfăşurat în vederea încadrării în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011, denumite în continuare persoane afectate de reorganizare, beneficiază de plata ajutorului dacă îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:a)sunt apte de muncă; b)nu se pot încadra în muncă din lipsă de locuri de muncă corespunzătoare pregătirii lor; c)nu au refuzat nejustificat un loc de muncă corespunzător pregătirii lor; d)nu desfăşoară nicio activitate care să le asigure un venit lunar; e)nu îndeplinesc condiţiile de pensionare, conform legii; f)sunt înregistrate la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti în a căror rază teritorială îşi au domiciliul sau, după caz, reşedinţa, ca persoane în căutarea unui loc de muncă.
(2) Prin refuz nejustificat, în sensul prezentelor norme, se înţelege situaţia în care persoana afectată de reorganizare nu acceptă niciuna dintre soluţiile cu privire la încadrarea în muncă oferite în urma consilierii şi medierii, realizate potrivit legii, ţinând seama de nivelul studiilor, pregătirii şi competenţelor deţinute de această persoană, de către agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană şi/sau a municipiului Bucureşti în a cărei rază teritorială respectiva persoană îşi are domiciliul sau, după caz, reşedinţa.
Articolul 5
(1) Înregistrarea persoanelor afectate de reorganizare ca persoane în căutarea unui loc de muncă la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti se face conform Procedurii de primire şi de soluţionare a cererilor de loc de muncă sau indemnizaţie de şomaj, aprobată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 85/2002, cu modificările şi completările ulterioare, la agenţiile pentru ocuparea forţei de munca în a căror rază teritorială aceste persoane îşi au domiciliul sau, după caz, reşedinţa.
(2) Pentru completarea „Fişei pentru înregistrarea persoanei în căutarea unui loc de muncă“, persoanele afectate de reorganizare vor prezenta următoarele acte:a)actul de identitate; b)actele de studii şi de calificare; c)documente care atestă, potrivit legii, încetarea raporturilor de serviciu sau trecerea în rezervă în cursul anului 2011, în cadrul procesului de reorganizare instituţională desfăşurat în vederea încadrării în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011; d)carnetul de muncă sau alte acte care atestă, potrivit legii, existenţa unor raporturi de muncă ori de serviciu, în cazul persoanelor care anterior stabilirii de raporturi juridice în calitate de poliţişti sau personal militar au fost încadrate în muncă; e)adeverinţă medicală din care să rezulte că persoana este clinic sănătoasă sau aptă de muncă ori că are eventuale restricţii medicale.
Articolul 6
(1) Ajutorul se acordă la cererea persoanelor afectate de reorganizare, începând cu data de întâi a lunii următoare celei în care a avut loc trecerea în rezervă, respectiv încetarea raporturilor de serviciu până la încadrarea în muncă, pe o perioadă care nu poate depăşi perioada maximă de acordare a indemnizaţiei de şomaj, prevăzută de Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Ajutorul se acordă de la data prevăzută la alin. (1) dacă cererea este înregistrată la unităţile supuse reorganizării în termen de 30 de zile de la data trecerii în rezervă sau, după caz, a încetării raporturilor de serviciu.
(3) Dacă cererea este înregistrată după expirarea termenului de 30 de zile, ajutorul se acordă pe perioada prevăzută la alin. (1), începând cu data de întâi a lunii următoare înregistrării cererii.
Articolul 7
(1) Cuantumul ajutorului de care beneficiază persoanele afectate de reorganizare, potrivit art. 21 alin. (2) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010, cu modificările ulterioare, este o sumă stabilită în raport cu vechimea efectivă în calitate de poliţist, personal militar şi personal civil în instituţiile publice de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, după cum urmează:a)50% din solda funcţiei de bază/salariul funcţiei de bază avută/avut în luna schimbării poziţiei de activitate, pentru cei care au o vechime efectivă cuprinsă între 1 şi 5 ani; b)55% din solda funcţiei de bază/salariul funcţiei de bază avută/avut în luna schimbării poziţiei de activitate, pentru cei care au o vechime efectivă cuprinsă între 5 şi 15 ani; c)60% din solda funcţiei de bază/salariul funcţiei de bază avută/avut în luna schimbării poziţiei de activitate, pentru cei care au o vechime efectivă de peste 15 ani.
(2) Solda funcţiei de bază şi salariul funcţiei de bază avute în vedere la alin. (1) sunt cele deţinute la data schimbării poziţiei de activitate, astfel cum au fost determinate potrivit actelor normative şi administrative incidente.
Articolul 8
(1) În vederea stabilirii dreptului la ajutor, persoanele afectate de reorganizare vor depune la unităţile supuse reorganizării o cerere, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1.
(2) Cererea prevăzută la alin. (1) va fi însoţită de următoarele documente:a)adeverinţa care să ateste că sunt înregistrate ca persoane în căutarea unui loc de muncă în evidenţa agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti în a căror rază teritorială îşi au domiciliul sau, după caz, reşedinţa şi nu au refuzat nejustificat un loc de muncă, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 2; b)declaraţia de angajament pe propria răspundere din care să rezulte că beneficiarii ajutorului nu sunt încadraţi în muncă sau nu desfăşoară nicio activitate care să le asigure un venit lunar, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 3.
Articolul 9Unităţile supuse reorganizării verifică documentele depuse potrivit art. 8 şi, ca urmare a constatării îndeplinirii sau neîndeplinirii condiţiilor prevăzute la art. 4, soluţionează cererea prin emiterea actului administrativ privind stabilirea sau respingerea dreptului la ajutor, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4. Articolul 10După stabilirea dreptului la ajutor, titularul acestui drept are următoarele obligaţii: a)să comunice în termen de 3 zile unităţii supuse reorganizării orice modificare a condiţiilor care au condus la acordarea dreptului la ajutor; b)să depună lunar, până la data de 20 a lunii, documentul prevăzut la art. 8 alin. (2) lit. b). Articolul 11Încetarea plăţii ajutorului are loc după cum urmează: a)la data încadrării în muncă a beneficiarului, conform legii; b)la data când beneficiarul refuză nejustificat un loc de muncă corespunzător pregătirii sale; c)la data când beneficiarul realizează venituri lunare prin desfăşurarea unei activităţi; d)la data la care beneficiarul îndeplineşte condiţiile de pensionare, conform legii; e)în cazul decesului beneficiarului; f)la expirarea perioadei prevăzute la art. 6 alin. (1). Articolul 12
(1) Suspendarea plăţii ajutorului are loc la data de întâi a lunii următoare celei în care nu se respectă obligaţia prevăzută la art. 10 lit. b).
(2) Repunerea în plată după suspendare se face începând cu data de întâi a lunii următoare celei în care se depune, până la data de 20 a lunii, documentul prevăzut la art. 8 alin. (2) lit. b).
(3) Perioada de suspendare a plăţii ajutorului nu face parte din perioada de acordare a acestuia prevăzută la art. 6 alin. (1).
Articolul 13În situaţiile prevăzute la art. 11 şi 12 unităţile supuse reorganizării vor emite actul administrativ privind încetarea/suspendarea/repunerea în plată a ajutorului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5. Articolul 14Sumele prevăzute la art. 2 se virează lunar, în a doua decadă a lunii următoare celei pentru care se solicită virarea acestor sume, în conturile unităţilor supuse reorganizării de către agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti în a căror rază teritorială acestea îşi au sediul. Articolul 15
(1) În vederea efectuării virării sumelor prevăzute la art. 2, unităţile supuse reorganizării vor depune lunar o solicitare scrisă întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 6.
(2) Prima solicitare în vederea efectuării virării sumelor prevăzute la art. 2 va fi însoţită de următoarele documente:a)adresă prin care se confirmă faptul că unităţile solicitante sunt supuse procesului de reorganizare instituţională desfăşurat în vederea încadrării în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011; b)situaţia sumelor solicitate a fi virate din bugetul asigurărilor pentru şomaj, conform dispoziţiilor art. 1 alin. (1) din ordonanţa de urgenţă, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 7; c)actele administrative privind stabilirea dreptului la ajutor, în copie.
(3) Următoarele solicitări în vederea efectuării virării sumelor prevăzute la art. 2 vor fi însoţite numai de documentul menţionat la alin. (2) lit. b) şi se depun lunar.
(4) Documentele prevăzute la alin. (1)-(3) se vor depune până la data de întâi a lunii următoare celei pentru care se solicită virarea sumelor prevăzute la art. 2.
Articolul 16
(1) Agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti au obligaţia să comunice, în termen de 3 zile lucrătoare, unităţilor supuse reorganizării orice modificare a condiţiilor care au condus la acordarea dreptului la ajutor, constatată în urma verificărilor efectuate de acestea potrivit competenţelor deţinute conform legii, ca urmare a primirii documentelor prevăzute la art. 15.
(2) În situaţia în care se constată de către agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti că nu au fost depuse toate documentele prevăzute la art. 15 alin. (1)-(3), după caz, acestea vor solicita în scris unităţilor supuse reorganizării completarea respectivelor documente.
(3) Agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti nu vor proceda la efectuarea virării sumelor prevăzute la art. 2 aferente persoanelor faţă de care se constată, potrivit alin. (1), neîndeplinirea condiţiilor pentru acordarea dreptului la ajutor.
(4) În situaţia prevăzută la alin. (2), agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti vor proceda la efectuarea virării sumelor prevăzute la art. 2 după completarea documentelor necesar a fi depuse.
Articolul 17
(1) Plata ajutorului către persoanele afectate de reorganizare cărora li s-a stabilit dreptul la acest ajutor se efectuează de către unităţile supuse reorganizării în ultima decadă a lunii următoare celei pentru care se solicită virarea sumelor prevăzute la art. 2.
(2) În vederea efectuării plăţii, unităţile supuse reorganizării întocmesc state de plată, în două exemplare, care se semnează de conducerea acestor unităţi.
(3) După efectuarea de către unităţile supuse reorganizării a plăţii către persoanele prevăzute la alin. (1), un exemplar al statelor de plată se păstrează de către aceste unităţi, iar celălalt exemplar, purtând semnăturile persoanelor prevăzute la alin. (1) cărora li s-a plătit ajutorul, se transmite, în termen de 5 zile lucrătoare de la data efectuării plăţii, agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti în a căror rază teritorială îşi au sediul respectivele unităţi.
(4) În cazul în care unităţile supuse reorganizării efectuează plata către persoanele prevăzute la alin. (1) prin intermediul cardului bancar, exemplarul de pe statul de plată care se transmite agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti, potrivit alin. (3), va fi însoţit de confirmarea privind efectuarea plăţilor, emisă de instituţiile bancare.
Articolul 18
(1) Sumele virate conform art. 14 şi neîncasate de persoanele afectate de reorganizare cărora li s-a stabilit dreptul la ajutor se restituie de către unităţile supuse reorganizării, în termenul prevăzut la art. 17 alin. (3), agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti în a căror rază teritorială acestea îşi au sediul.
(2) Nerestituirea sumelor în termenul prevăzut la alin. (1) atrage obligaţia unităţilor supuse reorganizării la plata de dobânzi, în condiţiile legii.
(3) În termenul prevăzut la art. 17 alin. (3), unităţile supuse reorganizării vor depune la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti în a căror rază teritorială acestea îşi au sediul listele nominale cu persoanele afectate de reorganizare cărora li s-a stabilit dreptul la ajutor şi care nu au încasat acest ajutor.
(4) Plata ajutorului neîncasat se face la solicitarea scrisă formulată de persoanele prevăzute la alin. (3), adresată unităţilor supuse reorganizării din cadrul cărora provin aceste persoane.
(5) Sumele necesare pentru plata ajutorului neîncasat de persoanele prevăzute la alin. (3) se virează conform art. 14, la solicitarea scrisă a unităţilor supuse reorganizării, însoţită de o copie a solicitării scrise prevăzute la alin. (4).
(6) Ajutorul stabilit şi neîncasat de persoanele afectate de reorganizare se prescrie la expirarea termenului general de prescripţie de 3 ani, prevăzut de lege.
Articolul 19Reprezentanţii legali ai unităţilor supuse reorganizării îşi asumă răspunderea pentru corectitudinea documentelor necesar a fi întocmite şi depuse de respectivele unităţi, potrivit prezentelor norme, precum şi pentru veridicitatea datelor înscrise în acestea. Articolul 20Pentru luna în care are loc încetarea ajutorului, conform art. 11, ajutorul se calculează prin raportarea cuantumului acestuia, prevăzut la art. 7 alin. (1), la numărul de zile calendaristice din luna respectivă, iar rezultatul se înmulţeşte cu numărul de zile din luna respectivă pentru care persoana este îndreptăţită să beneficieze de ajutor. Articolul 21
(1) În situaţia prevăzută la art. 11 lit. e), sumele cuvenite şi neachitate până la data decesului beneficiarilor se achită la cererea scrisă a persoanelor îndreptăţite, care pot fi soţul supravieţuitor, copiii, părinţii sau, în lipsa acestora, ceilalţi moştenitori, în condiţiile dreptului comun.
(2) Cererea va fi adresată unităţilor supuse reorganizării din cadrul cărora provin persoanele beneficiare decedate şi va fi însoţită de documente care să ateste calitatea deţinută de persoanele prevăzute la alin. (1) faţă de beneficiarii defuncţi.
(3) Sumele necesare pentru plata ajutorului neîncasat de persoanele prevăzute la alin. (1) se virează conform art. 14, la solicitarea scrisă a unităţilor supuse reorganizării, însoţită de documentele prevăzute la alin. (2).
Articolul 22Actele administrative prevăzute la art. 9 şi 13 pot fi contestate în condiţiile şi termenele prevăzute de Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 23
(1) Unităţile supuse reorganizării au obligaţia de a restitui în totalitate agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti sumele suportate din bugetul asigurărilor pentru şomaj potrivit art. 2, constatate, potrivit legii, a fi acordate în mod necuvenit.
(2) Ulterior restituirii, sumele prevăzute la alin. (1) se recuperează de la beneficiari de către unităţile supuse reorganizării, în condiţiile legii, în termenul legal de prescripţie.
(3) Sumele rămase nerecuperate de la beneficiarii decedaţi nu se mai urmăresc.
Articolul 24Unităţile Ministerului Administraţiei şi Internelor plătitoare ale ajutorului vor completa şi vor depune pentru persoanele afectate de reorganizare beneficiare „Declaraţia privind obligaţia de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate“, potrivit prevederilor legale. Articolul 25Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentele norme. ANEXA Nr. 1la normele metodologice Către Unitatea ........ ................ .......... CERERE privind acordarea ajutorului Numele şi prenumele: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. Actul de identitate: tip ............., seria ........ nr. ......, eliberat la data de ........ .............. de ........ ................ ............ Codul numeric personal (CNP): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Data naşterii: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... Domiciliul/Reşedinţa: localitatea ........ .............., str. ........ ................ nr. ........., bl. ..........., sc. ........., ap. ........., judeţul/sectorul ........ ........ .........., oficiul poştal nr. ..........., telefon fix ........ ........ .............., telefon mobil ........ ........ ........, e-mail ........ ................ ........ .............. În temeiul prevederilor art. 8 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor măsuri privind încadrarea în limita alocată cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.007/2011, prin prezenta vă solicit să dispuneţi stabilirea şi plata ajutorului acordat potrivit art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor măsuri privind încadrarea în limita alocată cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, în condiţiile prevăzute de art. 21 alin. (2) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare, poliţiştilor şi personalului militar ale căror raporturi de serviciu încetează, respectiv care sunt trecuţi în rezervă în cursul anului 2011, în cadrul procesului de reorganizare instituţională desfăşurat în vederea încadrării în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011. Anexez prezentei cereri următoarele documente: *) o adeverinţa care atestă înregistrarea mea ca persoană în căutarea unui loc de muncă în evidenţa agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă în a cărei rază teritorială am domiciliul sau, după caz, reşedinţa şi faptul că nu am refuzat nejustificat un loc de muncă; o declaraţia de angajament pe propria răspundere din care rezultă că nu sunt încadrat în muncă sau nu desfăşor nicio activitate care să îmi asigure un venit lunar. Data ........ ................ Semnătura solicitantului ........ ........ ............... _____*) Se bifează cu „x“ căsuţele corespunzătoare documentelor anexate de solicitant. Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare. ANEXA Nr. 2la normele metodologice Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă a Judeţului ........ ........../Municipiului Bucureşti ADEVERINŢĂ*) nr. .......... din ............. Prin prezenta certificăm că doamna/domnul ........ ............, legitimat(ă) cu actul de identitate tip ..........., seria .......... nr. ........ ..............., eliberat la data de ........ ................ de ........ ................ ........ ............., codul numeric personal (CNP) ........ ........ ............, cu domiciliul/reşedinţa în ........ ................ ........., str. ........ ................ ........ nr. ......, bl. ......, sc. ........, et......., ap. ........, judeţul/sectorul ........ .........., este înregistrat(ă) în evidenţa instituţiei noastre ca persoană în căutarea unui loc de muncă, începând cu data de ........ ................ ........ ..........., şi**): (zz/ll/aa) o nu a refuzat nejustificat un loc de muncă corespunzător pregătirii, oferit de agenţia pentru ocuparea forţei de muncă, conform prevederilor legale; o a refuzat nejustificat un loc de muncă corespunzător pregătirii, oferit de agenţia pentru ocuparea forţei de muncă, conform prevederilor legale. Director executiv, ........ ........ .............. (numele şi prenumele) Semnătura şi stampila ........ ................ ........ _____*) Se întocmeşte în 2 (două) exemplare, dintre care: exemplarul 1 rămâne la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă emitentă, iar exemplarul 2 se comunică persoanei vizate. **) Se bifează cu „x“ de către agenţia pentru ocuparea forţei de muncă emitentă căsuţa corespunzătoare situaţiei. Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare. ANEXA Nr. 3la normele metodologice DECLARAŢIE DE ANGAJAMENT*) Subsemnatul(a) ........ ................, legitimat(ă) cu actul de identitate tip ......., seria ....... nr. ........ .............., eliberat la data de ........ ............. de ........ ........ ........, codul numeric personal (CNP) ........ ........ ..........., cu domiciliul/reşedinţa în ........ ........ ..........., str. ........ .......... nr. ..........., bl. .........., sc. ........., et. ........., ap. ..........., judeţul/sectorul ............., declar pe propria răspundere, sub sancţiunea prevăzută de Codul penal pentru fals în declaraţii, că de la data la care a avut loc trecerea în rezervă sau încetarea raporturilor de serviciu şi până în prezent nu am fost şi nu sunt încadrat(ă) în muncă, precum şi că nu am desfăşurat şi nu desfăşor nicio activitate care să îmi asigure un venit lunar. Data ........ ............... Semnătura ........ .............. _____*) Dată în temeiul prevederilor art. 21 alin. (7) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare. Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare. ANEXA Nr. 4la normele metodologice MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR Unitatea: ........ ........ ............. Codul unic de înregistrare: ........ ........ Contul: ........ ................ ............. Adresa: ........ ................ ............. Persoana de contact: ........ ............... Telefon/Fax: ........ ........ ............... ACT ADMINISTRATIV*) nr. ....... din ............ privind stabilirea/respingerea dreptului la ajutor Unitatea ........ ........ ..........., reprezentată prin ........ ................, în calitate de ........ ........., numit în baza Ordinului/Deciziei nr. ..............., în temeiul dispoziţiilor art. 9 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor măsuri privind încadrarea în limita alocată cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.007/2011, denumite în continuare norme, constatând îndeplinirea condiţiilor prevăzute de art. 4 din norme, DECIDE: Articolul 1Începând cu data de ................ se stabileşte/se respinge**) dreptul la ajutor***) prevăzut de art. 7 alin. (1) din norme pentru doamna/domnul ........ ........ .........., codul numeric personal (CNP) ........ ........ .........., cu domiciliul/reşedinţa în ........ ........ .........., str. ........ ................ nr. ........., bl. ........., sc. ..........., et. ........, ap. ............., judeţul/sectorul ...... Articolul 2Cuantumul ajutorului***) prevăzut la art. 1 este de ............... şi reprezintă****): o 50% din solda funcţiei de bază/salariul funcţiei de bază avută/avut în luna schimbării poziţiei de activitate; o 55% din solda funcţiei de bază/salariul funcţiei de bază avută/avut în luna schimbării poziţiei de activitate; o 60% din solda funcţiei de bază/salariul funcţiei de bază avută/avut în luna schimbării poziţiei de activitate. Articolul 3Elementele pe baza cărora s-a determinat cuantumul ajutorului***) prevăzut la art. 2: vechimea efectivă: ........ ........ ani; cuantumul soldei funcţiei de bază/salariului funcţiei de bază avute/avut în luna schimbării poziţiei de activitate: ........ .......... lei. Articolul 4Ajutorul***) se acordă lunar, pe o perioadă care nu poate depăşi durata maximă de acordare a indemnizaţiei de şomaj, prevăzută de Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv 12 luni. Articolul 5Motivul respingerii dreptului la ajutor îl constituie neîndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 4 lit. .......... din norme**). Articolul 6Prezentul act administrativ poate fi contestat în termen de 30 de zile de la comunicare la instanţa de contencios administrativ competentă potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare. Reprezentant legal, ........ ................ (numele şi prenumele) Semnătura şi stampila ........ ........ ........ _____*) Se va completa în mod corespunzător de unitatea supusă reorganizării, în calitate de emitent. **) În situaţia respingerii dreptului la ajutorul acordat conform art. 7 alin. (1) din norme. ***) Potrivit art. 21 alin. (2) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare. ****) Se bifează cu „x“ căsuţa corespunzătoare ajutorului stabilit prin prezentul act administrativ. Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare. ANEXA Nr. 5la normele metodologice MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR Unitatea: ........ ........ ............... Codul unic de înregistrare: ........ ............... Contul: ........ ........ ......... Adresa: ........ ................ ......... Persoana de contact: ........ ........ ........... Telefon/Fax: ........ ........ ............. ACT ADMINISTRATIV*) nr. ............din ................ privind încetarea/suspendarea/repunerea în plată a ajutorului Unitatea ........ ..............., reprezentată prin ........ ........., în calitate de ........ .........., numit în baza Ordinului/Deciziei nr. .............., în temeiul dispoziţiilor art. 13 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor măsuri privind încadrarea în limita alocată cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.007/2011, denumite în continuare norme, DECIDE: Articolul 1Începând cu data de ............, în temeiul art. ...........**) din norme, încetează***)/se suspendă****)/se repune în plată*****) dreptul la ajutorul prevăzut la art. 7 alin. (1) din norme pentru doamna/domnul .............., codul numeric personal (CNP) ........ ........, cu domiciliul/reşedinţa în ........ ........., str. ............. nr. ........., bl. ........, sc. ........., et. ........, ap. .........., judeţul/sectorul ........ .............. Articolul 2Prezentul act administrativ poate fi contestat în termen de 30 de zile de la comunicare la instanţa de contencios administrativ competentă potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare. Reprezentant legal, ........ ................ (numele şi prenumele) Semnătura şi stampila ........ ........ ........ _____*) Se va completa în mod corespunzător de unitatea supusă reorganizării, în calitate de emitent. **) Se va completa în mod corespunzător cu textul de lege din norme care reglementează situaţia de încetare, de suspendare sau de reluare în plată după suspendare a ajutorului. ***) În situaţia încetării plăţii ajutorului. ****) În situaţia suspendării plăţii ajutorului. *****) În situaţia repunerii în plată a ajutorului după suspendare. Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare. ANEXA Nr. 6la normele metodologice Către Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă a Judeţului ............... /Municipiului Bucureşti SOLICITARE pentru efectuarea virării din bugetul asigurărilor pentru şomaj a sumelor solicitate potrivit art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor măsuri privind încadrarea în limita alocată cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011 În temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor măsuri privind încadrarea în limita alocată cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.007/2011, denumite în continuare norme, ........ ................ ........ .........., cu sediul în ........ ............., str. ........ ........., nr. ......, judeţul/sectorul ........ .............., (unitatea supusă reorganizării) având codul unic de înregistrare ........ .........., reprezentată prin doamna/domnul ........ ........ ............., în calitate de ............, vă solicităm să procedaţi la virarea din bugetul asigurărilor pentru şomaj a sumelor solicitate potrivit art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor măsuri privind încadrarea în limita alocată cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011 pentru luna ........ ........ ........ anul .........., în contul ........ ................, deschis la ........ ................ ................ ................ ............... . Anexăm prezentei cereri următoarele documente*): o adresa prin care se confirmă faptul că unitatea este supusă procesului de reorganizare instituţională desfăşurat în vederea încadrării în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011; o situaţia privind sumele solicitate a fi virate din bugetul asigurărilor pentru şomaj, potrivit art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2011; o actele administrative privind stabilirea dreptului la ajutor. Reprezentant legal, ........ ................ (numele şi prenumele) Semnătura şi stampila ........ ........ ........ *) Se bifează cu „x“, de către unitatea supusă reorganizării, căsuţele corespunzătoare documentelor anexate, ţinându-se seama de prevederile art. 15 alin. (2) sau (3), după caz, din norme. DATELE CU CARACTER PERSONAL CUPRINSE ÎN PREZENTUL DOCUMENT SUNT PROTEJATE ÎN CONDIŢIILE LEGII NR. 677/2001 PENTRU PROTECŢIA PERSOANELOR CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ŞI LIBERA CIRCULAŢIE A ACESTOR DATE, CU MODIFICĂRILE ŞI COMPLETĂRILE ULTERIOARE. ANEXA Nr. 7la normele metodologice MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR Unitatea: ........ ......... Codul unic de înregistrare: ........ .......... Contul: ........ ........ ............. Adresa: ........ ................ ......... Persoana de contact: ........ ............ Telefon/Fax: ........ .............. SITUAŢIA sumelor solicitate a fi virate din bugetul asigurărilor pentru şomaj conform dispoziţiilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor măsuri privind încadrarea în limita alocată cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011 luna ........ ........ ........ anul .............

Nr. crt. Numele şi prenumele Codul numeric personal (CNP) Data la care a avut loc trecerea în rezervă/încetarea raporturilor de serviciu*) Data începând cu care s-a stabilit dreptul la ajutor*) Cuantumul ajutorului stabilit*) SUME SOLICITATE
Cuantumul ajutorului solicitat**) Cuantumul sumei reprezentând contribuţiile sociale prevăzute de lege pentru angajat***) (total) Cuantumul sumei reprezentând contribuţiile sociale prevăzute de lege pentru angajator***) (total) TOTAL SUMĂ SOLICITATĂ
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (= 7 + 8 + 9)
...
TOTAL:

Reprezentanţii legali ai unităţilor supuse reorganizării îşi asumă răspunderea pentru corectitudinea şi veridicitatea datelor înscrise în prezenta situaţie. _____*) Conform actelor administrative emise de unitatea supusă reorganizării. **) Se va completa corespunzător cu cuantumul ajutorului stabilit şi calculat conform Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor măsuri privind încadrarea în limita alocată cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.007/2011. În situaţia în care plata ajutorului este suspendată se va completa cu „0“. ***) Potrivit art. 21 alin. (5) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare. În situaţia în care plata ajutorului este suspendată se va completa cu „0“. Reprezentant legal, ........ ................ (numele şi prenumele) Semnătura şi stampila ........ ............... Şeful compartimentului financiar, ........ ........ (numele şi prenumele) Semnătura şi ştampila ........ ............ Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.


SmartCity5

COMENTARII la Metodologie -/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Metodologie - din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu