Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 91 din  9 februarie 1945

pentru infiintarea Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice

ACT EMIS DE: REGELE MIHAI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 33 din 10 februarie 1945


SmartCity3


    MIHAI I,
    Prin gratia lui Dumnezeu si vointa nationala, Rege al Romaniei,
    toti de fata si viitori, sanatate:

    Asupra raportului ministrilor Nostri, secretari de Stat la Departamentele Finantelor si Economiei Nationale cu Nr. 184.233 din 6 Februarie 1945,
    In baza dispozitiunilor inaltului decret regal Nr. 1626 din 31 August 1944;
    Vazand jurnalul Consiliului de Ministri Nr. 203 din 1945,
    Am decretat si decretam:

    DECRET-LEGE
pentru infiintarea Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice

    Art. 1
    Se infiinteaza, pe data publicarii prezentului decret-lege, Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice (C.A.S.B.I.), persoana juridica de drept public, care va functiona sub autoritatea tutelara a Ministerului Finantelor.
    Art. 2
    Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice are urmatoarele atributiuni:
    a) Administreaza bunurile mobile si imobile, apartinand persoanelor prevazute de art. 8 din Conventia de Armistitiu din 12 Septemvrie 1944, si anume:
    Statele german si ungar, persoanele fizice si juridice de nationalitate germana sau ungara, ori persoanele cu resedinta sau sediul in teritoriul Germaniei sau Ungariei ori in teritoriile ocupate de acestea;
    b) Supravegheaza si controleaza administrarea intreprinderilor comerciale sau industriale, al caror capital apartine intr-o proportie de cel putin 20% persoanelor aratate la punctul a);
    c) De asemenea va putea supraveghea si controla, numind in acest scop un administrator, si intreprinderile comerciale care au functionat sub controlul financiar netagaduit al persoanelor prevazute la punctul a).
    Art. 3
    Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice numeste, revoca si controleaza pe administratori, custozi si orice alte persoane insarcinate cu operatiunea conservarii, administrarii si exploatarii intreprinderilor si bunurilor prevazute in art. 2 de mai sus.
    Vor putea fi numiti administratori si custozi:
    a) Functionarii superiori ai intreprinderii, care prezinta toate garantiile de pregatire si moralitate;
    b) Persoanele in afara de intreprindere, dar de o competenta recunoscuta in ce priveste administrarea categoriei respective de intreprinderi;
    c) Persoane juridice de drept public sau de drept privat dintre acelea controlate de Stat.
    Numirea de administratori si custozi se va face de catre consiliul de administratie al Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice. Revocarea administratorilor si a custozilor numiti in baza prezentei legi, precum si a acelora numiti in baza legilor Nr. 498 din 3 Iulie 1942, Nr. 443 din 2 Septemvrie 1944 si Nr. 644 din 19 Decemvrie 1944, se va face de catre consiliul de administratie pe baza de decizie nemotivata.
    Art. 4
    Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice supravegheaza si controleaza intocmirea bilanturilor si a deciziilor de lichidare a intreprinderilor dela punctele b) si c) din art. 2 de mai sus, urmarind activitatea lor administrativa si economica; hotaraste asupra oportunitatii si modului de lichidare, precum si a intrebuintarii soldului rezultat din instrainare si lichidare, dand autorizatiunile necesare in acest scop.
    Art. 5
    Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice va putea, pe cale de deciziune, sa stabileasca norme dupa care sa se desfasoare activitatea comerciala si industriala a intreprinderilor prevazute la art. 2, fie pentru toate intreprinderile, fie numai pentru o parte din ele, precum si sa ia masuri cu privire la conservarea si blocarea bunurilor, drepturilor si intereselor care sunt supuse prevederilor acestei legi.
    Art. 6
    In legatura cu scopul infiintarii ei, Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice exercita atributiunile rezervate Statului sau organelor sale, astfel cum sunt aratate si inscrise in urmatoarele conventiuni si legi:
    a) Conventia de Armistitiu din 12 Septemvrie 1944;
    b) Legea Nr. 498 din 3 Iulie 1942 si legea Nr. 443 din 2 Septemvrie 1944, pentru regimul bunurilor supusilor Statelor cu care Romania se gaseste in stare de razboi;
    c) Legea Nr. 644 din 19 Decemvrie 1944 si orice legi prezente sau viitoare conferind Statului drepturi in legatura cu cele de mai sus.
    Art. 7
    Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice este autorizata a face prin personalul sau orice control in scriptele oricarei intreprinderi bancare, comerciale, industriale sau oricarei persoane fizice sau juridice de drept public sau privat, pentru a stabili existenta, situatiunea, conditiunile de administrare si conservare a bunurilor care intra in prevederile acestei legi, modul in care se respecta dispozitiunile legale referitoare la aceste bunuri, cat si raspunderile reprezentantilor, titularii intreprinderilor individuale, administratorilor numiti de Stat sau de C.A.S.B.I., precum si a custozilor.
    Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice va putea obliga ca sa se intocmeasca in conditiunile pe care le va crede necesare, bilanturile intreprinderilor si va fi in drept sa stabileasca normele de inregistrare contabile acestor bunuri si a veniturilor si fructelor sale.
    De asemenea Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice va putea cere in scris, in termenul ce-l va indica, comunicarea de bilanturi, conturi, situatiuni si orice alte informatiuni de orice natura.
    Membrii Parchetelor, judecatorii de Judecatorii, prefectii de judet, primarii, reprezentantii Camerelor de comert si industrie, reprezentantii Camerelor agricole si in genere orice persoane fizice sau orice persoane juridice de drept public sau privat, sunt obligate sa se conformeze deciziilor Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice, referitoare la identificarea, preluarea, conservarea si administrarea intreprinderilor si bunurilor de orice fel care cad sub prevederile acestei legi.
    Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice va avea posibilitatea de a se adresa direct Ministerului Finantelor, care vor fi obligate a-i da concurs pentru orice inspectie si control.
    Ea va putea, de asemenea, sa se adreseze si oricaror alte departamente, pentru ca aceasta sa delege organele de inspectie si control necesare in cazuri speciale.
    Art. 8
    Pentru indeplinirea insarcinarilor ce-i sunt atribuite, Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice va alcatui un buget care se va acoperi din:
    a) O subventie data de Ministerul Finantelor;
    b) Din diferite venituri ale Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice.
    Art. 9
    Cheltuielile de orice natura ale Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice nu sunt supuse dispozitiunilor legii contabilitatii publice si celorlalte legi financiare speciale.
    Justificarea lor se face prin aprobarea consiliului de administratie data pe actele sau dovezile din care sa rezulte ca s-au efectuat cheltuielile.
    Art. 10
    Verificarea conturilor de gestiune ale bugetului se va face de o comisie speciala a Inaltei Curti de Conturi, care va da descarcarea in termen de 15 zile de la expirarea fiecarui trimestru.
    Aceasta comisiune va fi constituita prin decizia Ministerului Finantelor si se va compune din 3 consilieri ai Inaltei Curti de conturi, ajutati de referendari desemnati de aceasta Inalta Curte.
    Art. 11
    Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice va fi administrata de un consiliu de administratie, compus dintr-un presedinte ales dintre personalitatile cu o competenta recunoscuta, in materie financiara, tehnica sau economica si din 6 membri desemnati dupa cum urmeaza:
    a) Cate un delegat al Ministerului Finantelor si al Ministerului Economiei Nationale, ales dintre functionarii superiori ai acestor departamente;
    b) Un delegat al Comisiunii Romane pentru aplicarea Armistitiului;
    c) Un delegat al Institutului Central de Statistica;
    d) Unul dintre administratori si directorul general al Casei de Finantare si Amortizare;
    e) Un delegat al Ministerului Muncii dintre functionarii sai superiori.
    Toti vor fi numiti prin decret regal la propunerea Ministerului Finantelor.
    Deciziile consiliului de administratie se vor lua cu majoritatea membrilor prezenti, fiind obligatorie prezenta a cel putin 4 membri.
    In caz de paritate de voturi, votul presedintelui este hotarator.
    Art. 12
    Consiliul de administratie va putea delega o parte din drepturile sale unui comitet de directie, compus din presedintele Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice si doi membrii, la care vor lua parte cu vot consultativ directorul general sau inlocuitorul sau.
    Art. 13
    Conducerea si gestiunea zilnica a Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice este incredintata directorului general.
    Consiliul de administratie, directorul general sau delegatii acestora, reprezinta Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice in raporturile cu tertele persoane si in fata justitiei, semnand valabil.
    Directorul general aproba orice plati in limitele fixate de consiliul de administratie, in cadrul bugetului.
    Art. 14
    Organizarea si functionarea Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice, impartirea pe directiuni, servicii si sectiuni, precum si numirile de personal se vor face prin decizia consiliului de administratie, aprobate de Ministerul Finantelor.
    Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice va avea un corp de inspectie si de control.
    Art. 15
    Incadrarea serviciilor Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice se va face cu functionari publici detasati in acest scop la cererea Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice, precum si cu functionari particulari detasati in acest scop la cererea Casei, de intreprinderea sau administratia pe langa care functioneaza.
    Consiliul de administratie al Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice va hotari care anume din functionarii actualului Comisariat General al Bunurilor Inamice vor fi detasati la aceasta Casa.
    De asemenea, se va putea angaja personal nou, care nu va dobandi calitatea de functionari publici, drepturile lui fiind cele stabilite de legea contractelor de munca.
    Art. 16
    Consiliul de administratie va putea acorda personalului detasat dela alte departamente sau institutiuni publice indemnizatii pentru activitate exceptionala.
    Functionarii particulari detasati dela institutiunile  private vor continua a-si primi salarizarea dela institutiunile dela care provin, Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice fiind obligata a restitui acelor institutiuni sumele respective.
    Consiliul de administratie va putea acorda si acestor functionari indemnizatii de activitate suplimentara.
    Art. 17
    Membrii consiliului de administratie si personalul Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice nu vor fi supusi nici unei dispozitiuni legale sau statutare privitor la incompatibilitate, cumul sau plafon de salarizare.
    Art. 18
    Consiliul de administratie va stabili atributiunile si puterile administratorilor, custozilor, precum si a tuturor persoanelor fizice si juridice de drept public si privat, carora le va da orice fel de delegatiuni.
    Art. 19
    Administratorii, custozii si orice alte persoane care vor primi o delegatiune, sub orice titlu si in orice calitate din partea Casei, sunt obligati sa intocmeasca un inventar de luare in primire si un raport lunar de activitate pe care il vor depune la sediul Casei in primele 5 zile ale lunii urmatoare celei la care se refera raportul.
    Daca in cursul lunii se ivesc imprejurari deosebite ei vor referi imediat Casei.
    Art. 20
    Salarizarea administratorilor, custozilor, delegatilor de orice fel va fi fixata prin deciziunea consiliului de administratie al Casei.
    Art. 21
    Pe tot timpul functionarii lor, administratorii, custozii si orice fel de delegat al Casei, carora li se va fi incredintat administrarea, conservarea sau paza vreunui lucru, sunt asimilati din punct de vedere al raspunderii, functionarilor publici.
    Daunele constatate vor fi imputate in sarcina lor prin decizia de imputare data de consiliul de administratie, cu aprobarea Ministerului Finantelor, care nu vor putea fi atacate decat cu apel la Curtea de Apel, care urmeaza a-l judeca de urgenta si cu precadere.
    Deciziunea de imputare ramasa definitiva constituie titlul executoriu al Casei.
    Art. 22
    Nici un administrator, custode sau delegat de orice fel nu-si va putea parasi postul - chiar daca i se va primi demisiunea - decat dupa ce va fi predat in intregime inlocuitorului sau bunurile si gestiunea.
    Art. 23
    Orice neexecutare a cererilor, deciziunilor sau ordinelor date de catre Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice, in cazul persoanelor fizice, a membrilor organelor persoanelor juridice, se va pedepsi cu 1-3 ani inchisoare si cu 100.000-5.000.000 lei amenda, pentru persoanele juridice aplicandu-se numai pedeapsa amenzii.
    Cand infractorii sunt functionari publici se va aplica art. 213 din codul penal.
    Aceleasi sanctiuni se vor aplica si oricarei persoane care va fi sustras sau distrus bunurile care intra in prevederile acestei legi.
    Instigatorii la savarsirea infractiunilor prevazute de prezenta lege, complicii si tainuitorii se pedepsesc ca si autorii.
    Art. 24
    Infractiunile pedepsite de aceasta lege vor fi constatate de membrii Ministerului public de pe langa tribunale, judecatorii de pace, inspectorii sau controlorii financiari, de personalul de inspectie si control al Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice, precum si de oricare alt ofiter de politie judiciara, delegati sau sesizati in acest scop.
    Procesele-verbale incheiate de functionarii Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice, pe baza constatarilor facute in registre sau scripte fac dovada pana la proba contrarie.
    Cele care constata elementele materiale constituind infractiunea flagranta sunt crezute pana la inscrierea in fals.
    Toti ofiterii si agentii de politie judiciara sunt obligati a da concursul lor personalului Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice, pentru indeplinirea misiunii lor.
    In baza proceselor verbale dresate de persoanele aratate in alineatul prim, Ministerul public deschide actiunea publica, iar in cazuri complicate trimite cazul judecatorului de instructie spre instruire.
    Judecatorul de instructie, sesizat in conditiunile alineatului de mai sus va putea dispune detinerea preventiva a inculpatilor.
    Mandatul de arestare emis de judecatorul de instructie va fi supus confirmarii tribunalului, in conditiunile prevazute de codul de procedura penala.
    In cazul infractiunilor flagrante, Ministerul public, deschizand actiune publica, va putea emite impotriva infractorului in conditiunile art. 206 procedura penala si in forma prevazuta de art. 256 procedura penala, un mandat de arestare si va inainta pe infractor de indata, instantei respective, spre a fi judecat in aceeasi zi sau cel mai tarziu in ziua urmatoare.
    Mandatul emis in aceste conditiuni nu este supus confirmarii tribunalului.
    In toate celelalte cazuri, infractiunile se judeca de urgenta si cu precadere, de tribunale, dupa procedura prevazuta de legea pentru apararea patrimoniului public.
    Hotararile vor fi date cu recurs la Curtea de Apel. Recursurile se vor judeca cu precadere.
    Daca infractiunile prevazute in prezenta lege au fost savarsite de cei insarcinati in virtutea oricarui titlu cu conducerea, administrarea sau reprezentarea unei societati sau de orice alt prepus al societatii sau de persoanele numite ca administratori, custozi, delegati de orice fel, pedepsele se vor aplica acestor persoane conform art. 23.
    Art. 25
    In toate procesele penale pornite pe baza prezentei legi, va fi citata Casa de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice.
    Art. 26
    Hotararile instantelor de judecata, ramase definitive se vor executa de indata, chiar inainte de redactarea lor, pe temeiul dispozitivului pronuntat, in conformitate cu art. 327 si 328, punctul 8 procedura penala.
    Amenzile penale se vor executa conform art. 54 din codul penal si art. 526 din codul de procedura penala.
    Art. 27
    Intreprinderile intrand in prevederile art. 2, carora pana in prezent nu li s-au numit administratori, vor putea fi supuse prevederilor acestui decret lege prin deciziunea consiliului de administratie al Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice.
    Consiliul de administratie al Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice va putea decide scoaterea de sub prevederile acestui decret lege a oricarei intreprinderi prevazute la art. 2. al. b) si c).
    Art. 28
    Vor fi supuse aprobarii Ministerului Finantelor:
    a) Bugetul Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice;
    b) Numirea directorului general;
    c) Normele generale de procedare pentru administrarea bunurilor de tot felul prevazute in prezenta lege;
    d) Incadrarea sau scoaterea de sub prevederile prezentei legi a oricarei intreprinderi.
    In afara de aceasta, Ministerul Finantelor controleaza in general intreaga activitate a Casei de Administrare si Supraveghere a Bunurilor Inamice.
    Art. 29
    Toate dispozitiunile legale contrarii prezentului decret lege sunt si raman abrogate.

    Dat in Bucuresti la 9 Februarie 1945

           REGELE MIHAI

           Ministerul finantelor,
           Mihail Romniceanu

           Ministrul economiei nationale,
           Dr. A. Leucutia


    Raportul d-lor ministri: al finantelor si cel al economiei nationale catre M.S. Regele.

    Sire,
    Prin art. 8 al Conventiei de Armistitiu din 12 Septemvrie 1944, intre Romania pe deoparte si Puterile Aliate pe de alta parte, Romania a fost obligata sa conserve bunurile tuturor supusilor inamici germani si unguri, precum si ale tuturor persoanelor de alta nationalitate si chiar romani, care s-ar gasi, fie in Germania, fie in Ungaria sau in teritoriile ocupate de aceste puteri.
    Chiar inainte de semnarea acestei Conventiuni, Romania luase oarecare masuri pentru blocarea bunurilor inamice, intinzandu-se si la aceste bunuri dispozitiile legii Nr. 498 din 1942 si punand o serie din ele sub administratii fortate.
    In curand insa, s-a vazut ca aceste masuri nu sunt suficiente, deoarece administrarea acestor bunuri, ridica o serie de probleme nebanuite la inceput, de ordin administrativ, contabil si juridic. Rezolvarea acestor probleme reclama o munca organizata si o pregatire tehnica deosebita, in toate aceste domenii, lucrand intr-un mediu sustras dela orice alte preocupari sau influiente, decat acelea ale unei executari stricte a obligatiilor prevazute prin Conventia de Armistitiu.
    Pentru a corespunde la aceste cerinte, am socotit ca executarea art. 8 al Conventiei de Armistitiu trebuie data unui organism autonom, in masura sa poata sa-si formeze o doctrina si o jurisprudenta, care sa cuprinda liniile largi si permanente ale rezolvarii tuturor problemelor ce se vor pune.
    Am socotit necesar ca acest nou organ sa fie pus sub autoritatea tutelara a Ministerului Finantelor, pe langa care functioneaza in momentul de fata Casa de Finantare si Amortizare, care are in atributiile sale, administrarea intregului portofoliu de actiuni apartinand Statului si care deci, prin insasi organizatia sa, este in masura sa dea un concurs activ si rodnic in toata aceasta chestiune.
    Totodata, pentru atingerea scopului acestei Case, i s-au conferit toate drepturile necesare pentru numirea si revocarea sechestrelor, pentru verificarea gestiunii lor, putand sa se adreseze si justitiei ca reprezentanti ai intereselor Statului in aceasta materie.
    Administrarea Casei este data in seama unui consiliu de administratie, compus din reprezentantii tuturor departamentelor interesate, precum si ai Comisiunii Romane pentru Aplicarea Armistitiului si ai Institutului National de Statistica a carui colaborare si competenta tehnica vor fi indispensabile.
    Administratia propriu zisa este data in mana unui director general, care va avea sub ordinele sale intreg personalul Casei, impartit in primul rand intr-o Directie administrativa si un serviciu de control, precum si in alte diviziuni, ce se vor socoti necesare.
    Personalul va fi recrutat atat dintre functionarii de Stat disponibili, precum si din personalul de o pregatire recunoscuta, angajat in afara cadrelor Statului, pentru a se putea apela in aceasta materie complexa la toate competentele comerciale si industriale de care am avea nevoie.
    In ce priveste persoana sechestrilor, s-au luat toate masurile pentru ca ei sa aiba pregatirea necesara misiunii lor, introducandu-se si ideea noua ca vor putea functiona in aceasta calitate pe langa persoane fizice si institutiuni de Stat, care, prin organizatia lor, vor putea da un concurs pretios in aceasta materie.
    Rolul Ministerului Finantelor va fi redus numai la darea directivelor generale in interesul superior al Statului, precum si la rezolvarea unor chestiuni de o deosebita importanta, cum ar fi de exemplu incadrarea sau scoaterea de sub prevederile art. 8 al Conventiei de Armistitiu a unor anumite patrimonii.
    Credem ca pe aceste baze si intemeiati pe experienta trecutului, se va ajunge la o organizare care sa corespunda tuturor nevoilor si sa permita in modul cel mai corect posibil indeplinirea integrala a stipulatiunilor art. 8 al Conventiei de Armistitiu.

              Suntem cu cel mai profund respect,
                          Sire,
                ai Maiestatii voastre,
           prea plecati si prea supusi servitori,

                  Ministrul finantelor,
                  Mihail Romniceanu

                  Ministrul economiei nationale,
                  Dr. A. Leucutia



SmartCity5

COMENTARII la Legea 91/1945

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 91 din 1945
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 91/1945
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu