Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 50 din 14 martie 2001

pentru ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Belgiei privind cooperarea politieneasca, semnata la Bucuresti la 14 aprilie 1999

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 136 din 20 martie 2001




    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Belgiei privind cooperarea politieneasca, semnata la Bucuresti la 14 aprilie 1999.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta de 15 ianuarie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                         PRESEDINTELE SENATUI
                            NICOLAE VACAROIU

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 20 februarie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                     PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                             VALER DORNEANU

                               CONVENTIE
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Belgiei privind cooperarea politieneasca

    Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Belgiei, denumite in continuare parti contractante,
    bazandu-se pe preocuparea de a promova raporturile de prietenie si cooperare dintre cele doua tari ale partilor contractante si, in special, pe vointa comuna de a intari cooperarea politieneasca dintre ele,
    bazandu-se pe dorinta de a intari aceasta cooperare politieneasca in cadrul angajamentelor internationale asumate de cele doua parti contractante in domeniul respectarii drepturilor si libertatilor fundamentale, mai ales prin Conventia europeana a drepturilor omului, precum si prin Conventia nr. 108 a Consiliului Europei din 28 ianuarie 1981 pentru protectia persoanelor in privinta prelucrarii automatizate a datelor cu caracter personal,
    considerand ca pentru dezvoltarea socioeconomica a statelor partilor contractante criminalitatea organizata internationala reprezinta o amenintare grava si ca dezvoltarile recente ale criminalitatii organizate internationale pun in pericol functionarea lor institutionala,
    tinand seama ca lupta impotriva traficului de fiinte umane, reprimarea intrarilor si iesirilor ilegale de pe teritoriul statelor si a migrarilor ilegale, precum si eliminarea filierelor organizate care participa la aceste acte ilegale constituie o preocupare a partilor contractante si a parlamentelor statelor lor,
    considerand ca productia si comertul ilegal de stupefiante si de substante psihotrope constituie un pericol pentru sanatatea si securitatea cetatenilor,
    tinand seama ca numai armonizarea legislatiilor pertinente nu este suficienta pentru combaterea eficienta a fenomenului migratiilor clandestine,
    considerand ca necesitatea unei cooperari politienesti internationale eficiente in domeniul criminalitatii organizate si al migrarilor ilegale, mai ales prin schimbul si prelucrarea de informatii, este indispensabila pentru a combate si a preveni aceste activitati ilegale,
    considerand ca indeplinirea acestei necesitati reclama o serie de masuri adecvate si o stransa cooperare intre partile contractante,
    au hotarat sa incheie prezenta conventie.

    Art. 1
    Definitii
    In sensul prezentei conventii, termenii enumerati mai jos au urmatorul inteles:
    - autoritati competente ale partilor contractante - autoritati insarcinate de fiecare parte contractanta cu executarea prezentei conventii si care sunt precizate in anexa la prezenta conventie;
    - trafic international de fiinte umane - orice comportament intentionat urmarind:
    a) facilitarea intrarii pe teritoriul statului partii contractante la prezenta conventie, tranzitul, sederea sau iesirea de pe acest teritoriu, daca se uzeaza in acest scop de constrangere, in special de violente sau de amenintari, sau daca se recurge la inselaciune, abuz de autoritate sau la alte forme de presiune, astfel incat persoana sa nu aiba alte optiuni reale si acceptabile decat sa se supuna acestor presiuni;
    b) exploatarea, indiferent de forma, a unei persoane, in cunostinta de cauza ca aceasta persoana a intrat, tranziteaza sau locuieste pe teritoriul statului partii contractante la prezenta conventie, in conditiile indicate la lit. a);
    - exploatarea sexuala a copiilor - faptele prevazute la art. 34 din Conventia Natiunilor Unite privind drepturile copilului din 20 noiembrie 1989, care cuprinde productia, vanzarea, distribuirea sau alte forme de trafic de materiale cu caracter pornografic implicand copii si detinerea in scopuri personale a acestui tip de materiale;
    - asistenta tehnica - ajutorul acordat serviciilor de politie si de migrari in materie de sustinere logistica;
    - criminalitatea legata de materialele nucleare si radioactive - infractiunile, asa cum sunt enumerate la art. 7 paragraful 1 din Conventia asupra protectiei fizice a materialelor nucleare, semnata la Viena si la New York la 3 martie 1980;
    - spalarea banilor - infractiunile, asa cum sunt enumerate la art. 6 paragrafele 1 - 3 din Conventia Consiliului Europei referitoare la spalarea banilor, la depistarea, la sechestrarea si la confiscarea produselor crimei, semnata la Strasbourg la 8 noiembrie 1990;
    - criminalitatea organizata - orice fapta ilicita comisa de o organizatie criminala, definita ca o asociatie structurata, de mai mult de doua persoane, formata in timp si actionand intr-o maniera concertata in vederea comiterii de infractiuni pentru care se prevede o pedeapsa privativa de libertate sau o masura de siguranta privativa de libertate cu limita maxima de cel putin 4 ani ori cu o pedeapsa mai grava, aceste infractiuni constituind un scop in sine sau un mijloc pentru a obtine unele avantaje patrimoniale ori, dupa caz, pentru a influenta in mod ilicit functionarea autoritatilor publice;
    - datele cu caracter personal - orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila in cauza; este considerata identificabila o persoana care poate fi identificata, direct ori indirect, in special prin referire la un numar de identificare sau la unul ori mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;
    - prelucrarea datelor cu caracter personal - orice operatiune sau ansamblu de operatiuni efectuate cu ori fara ajutorul procedeelor automatizate si aplicate unor date cu caracter personal, cum ar fi: culegerea, inregistrarea, organizarea, conservarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, comunicarea prin transmisie, difuzarea sau orice alta forma de punere la dispozitie, compararea ori interconexiunea, precum si blocarea, stergerea sau distrugerea;
    - stupefiant - orice substanta, fie de origine naturala, fie sintetica, care figureaza in tabelul I sau in tabelul II din Conventia unica asupra stupefiantelor, incheiata la New York la 30 martie 1961, si din Protocolul din 25 martie 1972 care modifica Conventia unica asupra stupefiantelor din 1961;
    - substanta psihotropa - orice substanta, fie ca este de origine naturala, fie sintetica, sau orice produs natural care figureaza in tabelele I, II, III sau IV din Conventia asupra substantelor psihotrope, semnata la 21 februarie 1971;
    - trafic ilicit de stupefiante sau de substante psihotrope - cultivarea, fabricarea sau traficul de stupefiante ori de substante psihotrope contrare scopurilor Conventiei unice din 30 martie 1961 asupra stupefiantelor, ale Conventiei din 21 februarie 1971 asupra substantelor psihotrope sau ale Conventiei Natiunilor Unite din 20 decembrie 1988 asupra traficului ilicit de stupefiante si de substante psihotrope;
    - cerere urgenta - o cerere este calificata ca fiind urgenta in cazurile in care trecerea prin procedura administrativa formala a autoritatilor centrale risca sa impiedice sau sa compromita actiunea de prevenire ori de cercetare.
    Art. 2
    Domeniile de cooperare
    1. Fiecare parte contractanta se angajeaza fata de cealalta parte contractanta, conform legislatiei nationale proprii si in conditiile determinate prin prezenta conventie, la cea mai larga cooperare in domeniul politienesc.
    2. Partile contractante vor coopera in mod prioritar la prevenirea, reprimarea sau urmarirea infractiunilor grave din domeniul criminalitatii organizate, si anume:
    a) infractiunile contra vietii, integritatii fizice si sanatatii persoanelor;
    b) infractiunile legate de productia ilegala si de traficul ilegal de stupefiante, substante psihotrope si precursori;
    c) imigratia clandestina;
    d) proxenetismul, traficul cu fiinte umane, exploatarea sexuala a copiilor;
    e) extorcarea de fonduri;
    f) furtul, traficul si comertul ilegal cu arme, munitii, explozivi, substante radioactive, materiale nucleare si cu alte substante periculoase;
    g) falsificarile (fabricarea, contrafacerea, transformarea si distribuirea) mijloacelor de plata, cecuri si titluri;
    h) criminalitatea in domeniul schimburilor comerciale si financiare;
    i) infractiunile contra bunurilor, printre care furtul, traficul de opere de arta si de obiecte istorice, acestea incluzand, daca este cazul, si pe cele inscrise in patrimoniul national;
    j) furtul, comertul ilegal si traficul de vehicule cu motor, falsificarea si uzul de documente falsificate ale vehiculelor;
    k) furtul prin efractie;
    l) spalarea banilor.
    3. Prioritatea acordata infractiunilor prevazute la paragraful precedent va putea fi modificata, cu respectarea legislatiei nationale, prin aranjamente intre autoritatile competente ale partilor contractante.
    Art. 3
    Colaborarea dintre partile contractante se va referi, de asemenea, la domeniile:
    1. cautarea persoanelor disparute si ajutorul la identificarea cadavrelor neidentificate;
    2. cautarea pe teritoriul statului unei parti contractante a unor obiecte furate, disparute, deturnate sau ratacite pe teritoriul statului celeilalte parti contractante.
    Art. 4
    Formele de cooperare
    Partile contractante vor coopera in domeniile prevazute la art. 2 si 3, prin:
    1. schimburi de informatii in domeniile care tin de competenta serviciilor de politie si de imigrare;
    2. schimburile de materiale;
    3. asistenta tehnica si stiintifica, expertizele si furnizarea de material tehnic specializat;
    4. schimb de experienta;
    5. cooperarea in domeniul pregatirii profesionale;
    6. sprijinirea pregatirii executarii cererilor de asistenta judiciara in materie penala, incluzand, daca este cazul, sechestrul ulterior.
    Art. 5
    Schimburile de informatii
    Partile contractante isi vor acorda asistenta si vor asigura o cooperare stransa si permanenta, mai ales prin schimbul tuturor informatiilor pertinente si importante.
    Aceasta cooperare va putea lua forma unui contact permanent intre ofiterii de legatura care vor fi desemnati.
    Art. 6
    1. Partile contractante se angajeaza ca serviciile lor de politie sa isi acorde, respectand legislatia nationala si in limitele competentelor lor, asistenta in scopul prevenirii si cercetarii faptelor sanctionabile, in masura in care legislatia nationala a partii contractante solicitate nu atribuie competenta pentru cererea sau executarea acesteia autoritatilor judecatoresti.
    2. In cazuri deosebite fiecare parte contractanta, respectand legislatia sa nationala si fara sa fie solicitata, va putea sa comunice partii contractante interesate informatii ce pot fi importante pentru aceasta, in scopul asistentei pentru prevenirea si reprimarea faptelor prevazute la art. 2 sau pentru prevenirea amenintarilor la ordinea si securitatea publica ale statelor lor.
    Art. 7
    Nici o informatie furnizata de partea contractanta solicitata nu va putea fi utilizata de partea contractanta solicitanta in scopul furnizarii probei faptelor incriminate, decat dupa o cerere de asistenta judiciara, conform dispozitiilor internationale aplicabile.
    Art. 8
    1. Cererile de asistenta si raspunsurile la aceste cereri vor trebui sa fie schimbate intre organele centrale insarcinate de fiecare parte contractanta sa raspunda de cooperarea politieneasca internationala si de imigrare.
    Atunci cand cererea nu va putea fi facuta in timp util pe calea mentionata mai sus, in mod exceptional si numai in caz de urgenta ea va putea fi adresata de autoritatile competente ale partii contractante solicitante direct autoritatilor competente ale partii contractante solicitate si acestea vor putea sa raspunda direct la aceasta. In aceste cazuri exceptionale autoritatea solicitanta va trebui sa informeze in cel mai scurt timp organul central al partii contractante solicitate, insarcinat cu cooperarea internationala, despre cererea sa directa si sa ii motiveze urgenta.
    2. Desemnarea de catre partile contractante a organismelor centrale insarcinate sa raspunda de cooperarea internationala, precum si a modalitatilor de asistenta mutuala va fi reglementata prin intelegeri separate intre autoritatile competente ale partilor contractante.
    Art. 9
    Autoritatea competenta solicitanta a unei parti contractante va trebui sa garanteze gradul de confidentialitate pe care autoritatea competenta solicitata a celeilalte parti contractante l-a atribuit informatiei. Gradele de confidentialitate (securitate) sunt cele utilizate de INTERPOL.
    Art. 10
    1. Autoritatile competente ale partilor contractante vor putea detasa, pentru o durata determinata sau nedeterminata, ofiteri de legatura ai unei parti contractante pe langa cealalta.
    2. Detasarea ofiterilor de legatura pentru o durata determinata sau nedeterminata are drept scop promovarea si accelerarea cooperarii dintre partile contractante, in special asupra asistentei:
    a) sub forma schimbului de informatii, in scopul prevenirii si reprimarii criminalitatii;
    b) in executarea cererilor de asistenta in materie penala;
    c) pentru nevoile exercitarii misiunilor autoritatilor insarcinate cu supravegherea frontierelor si a migrarii;
    d) pentru nevoile exercitarii misiunilor autoritatilor insarcinate cu prevenirea amenintarilor la ordinea publica.
    3. Ofiterii de legatura au o misiune de informare si de asistenta. Ei nu sunt competenti pentru executarea autonoma a masurilor politienesti. Ei furnizeaza informatii si isi executa misiunile in cadrul instructiunilor care le sunt date de partea contractanta de origine si de partile contractante pe langa care sunt detasati. Ei intocmesc in mod regulat rapoarte catre organismul central insarcinat cu cooperarea politieneasca al partii contractante pe langa care sunt detasati.
    4. Autoritatile competente ale partilor contractante pot conveni ca ofiterii de legatura ai unei autoritati competente detasati pe langa un stat tert sa reprezinte totodata si interesele autoritatii competente a celeilalte parti contractante.
    Art. 11
    Protectia datelor cu caracter personal
    1. Conform prezentei conventii, prelucrarea datelor cu caracter personal va fi supusa legislatiei nationale a statului fiecarei parti contractante.
    2. In ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal, in aplicarea prezentei conventii partile contractante se angajeaza sa realizeze un nivel de protectie a datelor cu caracter personal, care sa respecte dispozitiile Conventiei Consiliului Europei din 28 ianuarie 1981 pentru protectia persoanelor in ceea ce priveste prelucrarea automatizata a datelor cu caracter personal, si ale Recomandarii R (87) 15 din 17 septembrie 1987 a Comitetului Ministrilor al Consiliului Europei vizand reglementarea utilizarii datelor cu caracter personal in sectorul politiei.
    3. In prelucrarea datelor cu caracter personal transmise in aplicarea prezentei conventii se vor aplica dispozitiile urmatoare:
    a) datele nu vor putea fi utilizate de partea contractanta destinatara decat in scopurile pentru care prezenta conventie prevede transmiterea unor astfel de date;
    b) datele nu vor putea fi utilizate decat de autoritatile judiciare, serviciile si instantele care asigura o sarcina sau indeplinesc o functie in cadrul scopurilor vizate in prezenta conventie, si mai ales in aplicarea art. 2 si 3. Partile contractante vor comunica lista utilizatorilor;
    c) partea contractanta care va transmite datele va fi obligata sa vegheze ca acestea sa fie exacte si complete. Ea va fi, de asemenea, obligata sa vegheze ca aceste date sa nu fie pastrate mai mult timp decat este necesar. Daca va constata, fie din proprie initiativa, fie ca urmare a unei cereri a persoanei in cauza, ca au fost furnizate date incorecte sau care n-ar fi trebuit sa fie transmise, partea contractanta destinatara va trebui sa fie informata despre acest lucru fara intarziere, aceasta din urma fiind obligata sa procedeze la corectarea sau la distrugerea datelor;
    d) o parte contractanta nu va putea invoca faptul ca cealalta parte contractanta a transmis date incorecte, pentru a se elibera de raspunderea care ii incumba, conform legislatiei sale nationale, in privinta unei persoane lezate;
    e) transmiterea si primirea datelor cu caracter personal vor trebui sa fie inregistrate. Partile contractante isi vor comunica lista autoritatilor sau serviciilor autorizate sa consulte inregistrarea;
    f) accesul la date va fi reglementat de legislatia nationala a partii contractante careia persoana in cauza ii prezinta cererea. Partea contractanta care nu este la originea datelor nu va putea comunica aceste date decat dupa acordul scris prealabil al partii contractante care este la originea datelor;
    g) datele nu vor putea fi utilizate de partea contractanta destinatara decat in scopurile indicate de partea contractanta care le furnizeaza si cu respectarea conditiilor impuse de aceasta parte contractanta.
    4. In plus, in ceea ce priveste transmiterea se vor aplica dispozitiile de mai jos:
    a) datele nu vor putea fi transmise decat serviciilor si autoritatilor de politie si de imigrare; comunicarea datelor altor instante care urmaresc aceleasi obiective la aceste servicii si autoritati si care actioneaza in acelasi cadru nu se va putea face decat cu autorizarea prealabila scrisa a partii contractante care le furnizeaza;
    b) la cerere, partea contractanta destinatara va informa partea contractanta care transmite datele despre primirea acestora, despre utilizarea care le-a fost data si despre rezultatele obtinute pe baza datelor transmise.
    5. Fiecare parte contractanta va desemna o autoritate de control insarcinata sa exercite, cu respectarea prevederilor legislatiei dreptului national, pe teritoriul statului sau, un control independent al datelor cu caracter personal, efectuat in baza prezentei conventii, si sa verifice daca prelucrarile mentionate nu aduc atingere drepturilor persoanei in cauza. Aceste autoritati de control vor fi, de asemenea, competente sa analizeze dificultatile de aplicare sau de interpretare a prezentei conventii, referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste autoritati de control vor putea sa se inteleaga pentru a colabora in cadrul misiunilor care le sunt recunoscute prin prezenta conventie.
    Art. 12
    Daca datele cu caracter personal vor fi transmise prin intermediul unui ofiter de legatura prevazut la art. 10, vor fi aplicate, de asemenea, dispozitiile prezentei conventii.
    Art. 13
    Refuzarea asistentei
    Fiecare parte contractanta va refuza asistenta in cazurile de delicte politice ori militare sau atunci cand aceasta asistenta se dovedeste contrara dispozitiilor legale in vigoare pe teritoriul statului sau.
    Fiecare parte contractanta va putea refuza asistenta sau o va putea supune unor conditii, in cazurile de delicte conexe delictelor politice ori militare sau cand realizarea asistentei ar putea ameninta suveranitatea, securitatea, ordinea publica ori alte interese esentiale ale statului sau.
    Art. 14
    Alte forme de cooperare
    1. Partile contractante convin sa isi acorde asistenta mutuala in domeniul formarii profesionale si asistentei tehnice pentru problemele ce tin de functionarea politiei.
    2. Partile contractante convin sa faca schimburi practice de experienta pentru oricare dintre domeniile mentionate mai sus.
    3. Modalitatile de asistenta reciproca vor fi reglementate prin intelegeri intre autoritatile competente ale partilor contractante.
    Art. 15
    Concertarea
    1. Autoritatile competente ale partilor contractante vor putea crea grupuri de lucru permanente sau ocazionale, insarcinate cu examinarea problemelor comune privind reprimarea si prevenirea in domeniile criminalitatii prevazute la art. 2 si in domeniile de cooperare prevazute la art. 3 si cu elaborarea, daca va fi cazul, de propuneri in scopul de a imbunatati, daca va fi nevoie, aspectele practice si tehnice ale cooperarii dintre partile contractante.
    2. Cheltuielile legate de realizarea cooperarii vor fi in sarcina fiecarei parti contractante, daca nu se va conveni altfel intre reprezentantii partilor contractante autorizati corespunzator.
    3. Autoritatile competente ale partilor contractante vor crea un grup de evaluare care va prezenta un raport la fiecare 3 ani.
    Art. 16
    Reglementarea diferendelor
    Orice diferend ocazionat de interpretarea sau aplicarea prezentei conventii va fi solutionat de o comisie mixta consultativa ce va fi creata in acest scop.
    Aceasta comisie va fi compusa din reprezentanti ai celor doua parti contractante. Ea se va reuni periodic, la cererea uneia ori alteia dintre partile contractante sau ori de cate ori va fi necesar, in scopul facilitarii reglementarii problemelor care vor surveni din interpretarea ori din aplicarea prezentei conventii.
    Art. 17
    Dispozitii finale
    Dispozitiile prezentei conventii nu vor fi aplicabile decat in masura in care ele vor fi compatibile cu legislatiile nationale ale statelor partilor contractante.
    Supravegherea executarii prezentei conventii se va efectua conform legislatiei nationale a statului fiecarei parti contractante.
    Art. 18
    Partile contractante isi vor notifica reciproc, in scris, indeplinirea procedurilor constitutionale pentru intrarea in vigoare a prezentei conventii.
    Conventia va intra in vigoare in prima zi a celei de-a treia luni care urmeaza datei primirii ultimei notificari.
    Prezenta conventie se incheie pentru o perioada nedeterminata. Orice parte contractanta o va putea denunta prin intermediul unei notificari scrise adresate celeilalte parti contractante. Denuntarea va avea efect dupa 6 luni de la data trimiterii notificarii.
    Art. 19
    Partile contractante vor putea modifica, de comun acord, prezenta conventie. Initiativa modificarii va putea apartine oricarei parti contractante.
    Modificarile vor intra in vigoare urmand procedura prevazuta la art. 18.
    Drept care subsemnatii, deplin autorizati in acest scop, au semnat aceasta conventie.
    Semnata la Bucuresti la 14 aprilie 1999, in doua exemplare originale, fiecare exemplar in limbile romana, flamanda si franceza, cele trei texte fiind egal autentice.

                           Pentru Guvernul Romaniei,
                            Constantin Dudu Ionescu,
                              ministru de interne

                       Pentru Guvernul Regatului Belgiei,
                              Luc van den Bossche,
                              ministru de interne

                                Tony van Parys,
                              ministrul justitiei

    ANEXA 1

    Pentru Romania autoritatea competenta este ministrul de interne.
    Pentru Regatul Belgiei autoritatile competente, fiecare in ceea ce o priveste, sunt:
    - ministrul de interne;
      ministrul justitiei;
      ministrul afacerilor externe.



COMENTARII la Legea 50/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 50 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
ANONIM a comentat Ordonanţa 112 1999
    Art.8 1/b- nu este constitutional deoarece face discriminare pe criteriu de sex -in sensul vechimii cerute pt. barbati25 ani fata de femei 20 ani(care au fost criteriile legale pt. a exista aceasta diferenta la vechimea ceruta?)Un raspuns scris ar elucida problema.
ANONIM a comentat Legea 77 2014
    Esti interesat de un împrumut? Profit de această ocazie pentru a aplica pentru un împrumut de azi. Noi oferim credite aprobare rapida plan de rambursare flexibil interes scăzut pe termen scurt și lung E-mailul meu: denarja464@outlook.com
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu