Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 50 din 14 martie 2001

pentru ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Belgiei privind cooperarea politieneasca, semnata la Bucuresti la 14 aprilie 1999

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 136 din 20 martie 2001




    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Belgiei privind cooperarea politieneasca, semnata la Bucuresti la 14 aprilie 1999.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta de 15 ianuarie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                         PRESEDINTELE SENATUI
                            NICOLAE VACAROIU

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 20 februarie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                     PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                             VALER DORNEANU

                               CONVENTIE
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Belgiei privind cooperarea politieneasca

    Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Belgiei, denumite in continuare parti contractante,
    bazandu-se pe preocuparea de a promova raporturile de prietenie si cooperare dintre cele doua tari ale partilor contractante si, in special, pe vointa comuna de a intari cooperarea politieneasca dintre ele,
    bazandu-se pe dorinta de a intari aceasta cooperare politieneasca in cadrul angajamentelor internationale asumate de cele doua parti contractante in domeniul respectarii drepturilor si libertatilor fundamentale, mai ales prin Conventia europeana a drepturilor omului, precum si prin Conventia nr. 108 a Consiliului Europei din 28 ianuarie 1981 pentru protectia persoanelor in privinta prelucrarii automatizate a datelor cu caracter personal,
    considerand ca pentru dezvoltarea socioeconomica a statelor partilor contractante criminalitatea organizata internationala reprezinta o amenintare grava si ca dezvoltarile recente ale criminalitatii organizate internationale pun in pericol functionarea lor institutionala,
    tinand seama ca lupta impotriva traficului de fiinte umane, reprimarea intrarilor si iesirilor ilegale de pe teritoriul statelor si a migrarilor ilegale, precum si eliminarea filierelor organizate care participa la aceste acte ilegale constituie o preocupare a partilor contractante si a parlamentelor statelor lor,
    considerand ca productia si comertul ilegal de stupefiante si de substante psihotrope constituie un pericol pentru sanatatea si securitatea cetatenilor,
    tinand seama ca numai armonizarea legislatiilor pertinente nu este suficienta pentru combaterea eficienta a fenomenului migratiilor clandestine,
    considerand ca necesitatea unei cooperari politienesti internationale eficiente in domeniul criminalitatii organizate si al migrarilor ilegale, mai ales prin schimbul si prelucrarea de informatii, este indispensabila pentru a combate si a preveni aceste activitati ilegale,
    considerand ca indeplinirea acestei necesitati reclama o serie de masuri adecvate si o stransa cooperare intre partile contractante,
    au hotarat sa incheie prezenta conventie.

    Art. 1
    Definitii
    In sensul prezentei conventii, termenii enumerati mai jos au urmatorul inteles:
    - autoritati competente ale partilor contractante - autoritati insarcinate de fiecare parte contractanta cu executarea prezentei conventii si care sunt precizate in anexa la prezenta conventie;
    - trafic international de fiinte umane - orice comportament intentionat urmarind:
    a) facilitarea intrarii pe teritoriul statului partii contractante la prezenta conventie, tranzitul, sederea sau iesirea de pe acest teritoriu, daca se uzeaza in acest scop de constrangere, in special de violente sau de amenintari, sau daca se recurge la inselaciune, abuz de autoritate sau la alte forme de presiune, astfel incat persoana sa nu aiba alte optiuni reale si acceptabile decat sa se supuna acestor presiuni;
    b) exploatarea, indiferent de forma, a unei persoane, in cunostinta de cauza ca aceasta persoana a intrat, tranziteaza sau locuieste pe teritoriul statului partii contractante la prezenta conventie, in conditiile indicate la lit. a);
    - exploatarea sexuala a copiilor - faptele prevazute la art. 34 din Conventia Natiunilor Unite privind drepturile copilului din 20 noiembrie 1989, care cuprinde productia, vanzarea, distribuirea sau alte forme de trafic de materiale cu caracter pornografic implicand copii si detinerea in scopuri personale a acestui tip de materiale;
    - asistenta tehnica - ajutorul acordat serviciilor de politie si de migrari in materie de sustinere logistica;
    - criminalitatea legata de materialele nucleare si radioactive - infractiunile, asa cum sunt enumerate la art. 7 paragraful 1 din Conventia asupra protectiei fizice a materialelor nucleare, semnata la Viena si la New York la 3 martie 1980;
    - spalarea banilor - infractiunile, asa cum sunt enumerate la art. 6 paragrafele 1 - 3 din Conventia Consiliului Europei referitoare la spalarea banilor, la depistarea, la sechestrarea si la confiscarea produselor crimei, semnata la Strasbourg la 8 noiembrie 1990;
    - criminalitatea organizata - orice fapta ilicita comisa de o organizatie criminala, definita ca o asociatie structurata, de mai mult de doua persoane, formata in timp si actionand intr-o maniera concertata in vederea comiterii de infractiuni pentru care se prevede o pedeapsa privativa de libertate sau o masura de siguranta privativa de libertate cu limita maxima de cel putin 4 ani ori cu o pedeapsa mai grava, aceste infractiuni constituind un scop in sine sau un mijloc pentru a obtine unele avantaje patrimoniale ori, dupa caz, pentru a influenta in mod ilicit functionarea autoritatilor publice;
    - datele cu caracter personal - orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila in cauza; este considerata identificabila o persoana care poate fi identificata, direct ori indirect, in special prin referire la un numar de identificare sau la unul ori mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;
    - prelucrarea datelor cu caracter personal - orice operatiune sau ansamblu de operatiuni efectuate cu ori fara ajutorul procedeelor automatizate si aplicate unor date cu caracter personal, cum ar fi: culegerea, inregistrarea, organizarea, conservarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, comunicarea prin transmisie, difuzarea sau orice alta forma de punere la dispozitie, compararea ori interconexiunea, precum si blocarea, stergerea sau distrugerea;
    - stupefiant - orice substanta, fie de origine naturala, fie sintetica, care figureaza in tabelul I sau in tabelul II din Conventia unica asupra stupefiantelor, incheiata la New York la 30 martie 1961, si din Protocolul din 25 martie 1972 care modifica Conventia unica asupra stupefiantelor din 1961;
    - substanta psihotropa - orice substanta, fie ca este de origine naturala, fie sintetica, sau orice produs natural care figureaza in tabelele I, II, III sau IV din Conventia asupra substantelor psihotrope, semnata la 21 februarie 1971;
    - trafic ilicit de stupefiante sau de substante psihotrope - cultivarea, fabricarea sau traficul de stupefiante ori de substante psihotrope contrare scopurilor Conventiei unice din 30 martie 1961 asupra stupefiantelor, ale Conventiei din 21 februarie 1971 asupra substantelor psihotrope sau ale Conventiei Natiunilor Unite din 20 decembrie 1988 asupra traficului ilicit de stupefiante si de substante psihotrope;
    - cerere urgenta - o cerere este calificata ca fiind urgenta in cazurile in care trecerea prin procedura administrativa formala a autoritatilor centrale risca sa impiedice sau sa compromita actiunea de prevenire ori de cercetare.
    Art. 2
    Domeniile de cooperare
    1. Fiecare parte contractanta se angajeaza fata de cealalta parte contractanta, conform legislatiei nationale proprii si in conditiile determinate prin prezenta conventie, la cea mai larga cooperare in domeniul politienesc.
    2. Partile contractante vor coopera in mod prioritar la prevenirea, reprimarea sau urmarirea infractiunilor grave din domeniul criminalitatii organizate, si anume:
    a) infractiunile contra vietii, integritatii fizice si sanatatii persoanelor;
    b) infractiunile legate de productia ilegala si de traficul ilegal de stupefiante, substante psihotrope si precursori;
    c) imigratia clandestina;
    d) proxenetismul, traficul cu fiinte umane, exploatarea sexuala a copiilor;
    e) extorcarea de fonduri;
    f) furtul, traficul si comertul ilegal cu arme, munitii, explozivi, substante radioactive, materiale nucleare si cu alte substante periculoase;
    g) falsificarile (fabricarea, contrafacerea, transformarea si distribuirea) mijloacelor de plata, cecuri si titluri;
    h) criminalitatea in domeniul schimburilor comerciale si financiare;
    i) infractiunile contra bunurilor, printre care furtul, traficul de opere de arta si de obiecte istorice, acestea incluzand, daca este cazul, si pe cele inscrise in patrimoniul national;
    j) furtul, comertul ilegal si traficul de vehicule cu motor, falsificarea si uzul de documente falsificate ale vehiculelor;
    k) furtul prin efractie;
    l) spalarea banilor.
    3. Prioritatea acordata infractiunilor prevazute la paragraful precedent va putea fi modificata, cu respectarea legislatiei nationale, prin aranjamente intre autoritatile competente ale partilor contractante.
    Art. 3
    Colaborarea dintre partile contractante se va referi, de asemenea, la domeniile:
    1. cautarea persoanelor disparute si ajutorul la identificarea cadavrelor neidentificate;
    2. cautarea pe teritoriul statului unei parti contractante a unor obiecte furate, disparute, deturnate sau ratacite pe teritoriul statului celeilalte parti contractante.
    Art. 4
    Formele de cooperare
    Partile contractante vor coopera in domeniile prevazute la art. 2 si 3, prin:
    1. schimburi de informatii in domeniile care tin de competenta serviciilor de politie si de imigrare;
    2. schimburile de materiale;
    3. asistenta tehnica si stiintifica, expertizele si furnizarea de material tehnic specializat;
    4. schimb de experienta;
    5. cooperarea in domeniul pregatirii profesionale;
    6. sprijinirea pregatirii executarii cererilor de asistenta judiciara in materie penala, incluzand, daca este cazul, sechestrul ulterior.
    Art. 5
    Schimburile de informatii
    Partile contractante isi vor acorda asistenta si vor asigura o cooperare stransa si permanenta, mai ales prin schimbul tuturor informatiilor pertinente si importante.
    Aceasta cooperare va putea lua forma unui contact permanent intre ofiterii de legatura care vor fi desemnati.
    Art. 6
    1. Partile contractante se angajeaza ca serviciile lor de politie sa isi acorde, respectand legislatia nationala si in limitele competentelor lor, asistenta in scopul prevenirii si cercetarii faptelor sanctionabile, in masura in care legislatia nationala a partii contractante solicitate nu atribuie competenta pentru cererea sau executarea acesteia autoritatilor judecatoresti.
    2. In cazuri deosebite fiecare parte contractanta, respectand legislatia sa nationala si fara sa fie solicitata, va putea sa comunice partii contractante interesate informatii ce pot fi importante pentru aceasta, in scopul asistentei pentru prevenirea si reprimarea faptelor prevazute la art. 2 sau pentru prevenirea amenintarilor la ordinea si securitatea publica ale statelor lor.
    Art. 7
    Nici o informatie furnizata de partea contractanta solicitata nu va putea fi utilizata de partea contractanta solicitanta in scopul furnizarii probei faptelor incriminate, decat dupa o cerere de asistenta judiciara, conform dispozitiilor internationale aplicabile.
    Art. 8
    1. Cererile de asistenta si raspunsurile la aceste cereri vor trebui sa fie schimbate intre organele centrale insarcinate de fiecare parte contractanta sa raspunda de cooperarea politieneasca internationala si de imigrare.
    Atunci cand cererea nu va putea fi facuta in timp util pe calea mentionata mai sus, in mod exceptional si numai in caz de urgenta ea va putea fi adresata de autoritatile competente ale partii contractante solicitante direct autoritatilor competente ale partii contractante solicitate si acestea vor putea sa raspunda direct la aceasta. In aceste cazuri exceptionale autoritatea solicitanta va trebui sa informeze in cel mai scurt timp organul central al partii contractante solicitate, insarcinat cu cooperarea internationala, despre cererea sa directa si sa ii motiveze urgenta.
    2. Desemnarea de catre partile contractante a organismelor centrale insarcinate sa raspunda de cooperarea internationala, precum si a modalitatilor de asistenta mutuala va fi reglementata prin intelegeri separate intre autoritatile competente ale partilor contractante.
    Art. 9
    Autoritatea competenta solicitanta a unei parti contractante va trebui sa garanteze gradul de confidentialitate pe care autoritatea competenta solicitata a celeilalte parti contractante l-a atribuit informatiei. Gradele de confidentialitate (securitate) sunt cele utilizate de INTERPOL.
    Art. 10
    1. Autoritatile competente ale partilor contractante vor putea detasa, pentru o durata determinata sau nedeterminata, ofiteri de legatura ai unei parti contractante pe langa cealalta.
    2. Detasarea ofiterilor de legatura pentru o durata determinata sau nedeterminata are drept scop promovarea si accelerarea cooperarii dintre partile contractante, in special asupra asistentei:
    a) sub forma schimbului de informatii, in scopul prevenirii si reprimarii criminalitatii;
    b) in executarea cererilor de asistenta in materie penala;
    c) pentru nevoile exercitarii misiunilor autoritatilor insarcinate cu supravegherea frontierelor si a migrarii;
    d) pentru nevoile exercitarii misiunilor autoritatilor insarcinate cu prevenirea amenintarilor la ordinea publica.
    3. Ofiterii de legatura au o misiune de informare si de asistenta. Ei nu sunt competenti pentru executarea autonoma a masurilor politienesti. Ei furnizeaza informatii si isi executa misiunile in cadrul instructiunilor care le sunt date de partea contractanta de origine si de partile contractante pe langa care sunt detasati. Ei intocmesc in mod regulat rapoarte catre organismul central insarcinat cu cooperarea politieneasca al partii contractante pe langa care sunt detasati.
    4. Autoritatile competente ale partilor contractante pot conveni ca ofiterii de legatura ai unei autoritati competente detasati pe langa un stat tert sa reprezinte totodata si interesele autoritatii competente a celeilalte parti contractante.
    Art. 11
    Protectia datelor cu caracter personal
    1. Conform prezentei conventii, prelucrarea datelor cu caracter personal va fi supusa legislatiei nationale a statului fiecarei parti contractante.
    2. In ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal, in aplicarea prezentei conventii partile contractante se angajeaza sa realizeze un nivel de protectie a datelor cu caracter personal, care sa respecte dispozitiile Conventiei Consiliului Europei din 28 ianuarie 1981 pentru protectia persoanelor in ceea ce priveste prelucrarea automatizata a datelor cu caracter personal, si ale Recomandarii R (87) 15 din 17 septembrie 1987 a Comitetului Ministrilor al Consiliului Europei vizand reglementarea utilizarii datelor cu caracter personal in sectorul politiei.
    3. In prelucrarea datelor cu caracter personal transmise in aplicarea prezentei conventii se vor aplica dispozitiile urmatoare:
    a) datele nu vor putea fi utilizate de partea contractanta destinatara decat in scopurile pentru care prezenta conventie prevede transmiterea unor astfel de date;
    b) datele nu vor putea fi utilizate decat de autoritatile judiciare, serviciile si instantele care asigura o sarcina sau indeplinesc o functie in cadrul scopurilor vizate in prezenta conventie, si mai ales in aplicarea art. 2 si 3. Partile contractante vor comunica lista utilizatorilor;
    c) partea contractanta care va transmite datele va fi obligata sa vegheze ca acestea sa fie exacte si complete. Ea va fi, de asemenea, obligata sa vegheze ca aceste date sa nu fie pastrate mai mult timp decat este necesar. Daca va constata, fie din proprie initiativa, fie ca urmare a unei cereri a persoanei in cauza, ca au fost furnizate date incorecte sau care n-ar fi trebuit sa fie transmise, partea contractanta destinatara va trebui sa fie informata despre acest lucru fara intarziere, aceasta din urma fiind obligata sa procedeze la corectarea sau la distrugerea datelor;
    d) o parte contractanta nu va putea invoca faptul ca cealalta parte contractanta a transmis date incorecte, pentru a se elibera de raspunderea care ii incumba, conform legislatiei sale nationale, in privinta unei persoane lezate;
    e) transmiterea si primirea datelor cu caracter personal vor trebui sa fie inregistrate. Partile contractante isi vor comunica lista autoritatilor sau serviciilor autorizate sa consulte inregistrarea;
    f) accesul la date va fi reglementat de legislatia nationala a partii contractante careia persoana in cauza ii prezinta cererea. Partea contractanta care nu este la originea datelor nu va putea comunica aceste date decat dupa acordul scris prealabil al partii contractante care este la originea datelor;
    g) datele nu vor putea fi utilizate de partea contractanta destinatara decat in scopurile indicate de partea contractanta care le furnizeaza si cu respectarea conditiilor impuse de aceasta parte contractanta.
    4. In plus, in ceea ce priveste transmiterea se vor aplica dispozitiile de mai jos:
    a) datele nu vor putea fi transmise decat serviciilor si autoritatilor de politie si de imigrare; comunicarea datelor altor instante care urmaresc aceleasi obiective la aceste servicii si autoritati si care actioneaza in acelasi cadru nu se va putea face decat cu autorizarea prealabila scrisa a partii contractante care le furnizeaza;
    b) la cerere, partea contractanta destinatara va informa partea contractanta care transmite datele despre primirea acestora, despre utilizarea care le-a fost data si despre rezultatele obtinute pe baza datelor transmise.
    5. Fiecare parte contractanta va desemna o autoritate de control insarcinata sa exercite, cu respectarea prevederilor legislatiei dreptului national, pe teritoriul statului sau, un control independent al datelor cu caracter personal, efectuat in baza prezentei conventii, si sa verifice daca prelucrarile mentionate nu aduc atingere drepturilor persoanei in cauza. Aceste autoritati de control vor fi, de asemenea, competente sa analizeze dificultatile de aplicare sau de interpretare a prezentei conventii, referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste autoritati de control vor putea sa se inteleaga pentru a colabora in cadrul misiunilor care le sunt recunoscute prin prezenta conventie.
    Art. 12
    Daca datele cu caracter personal vor fi transmise prin intermediul unui ofiter de legatura prevazut la art. 10, vor fi aplicate, de asemenea, dispozitiile prezentei conventii.
    Art. 13
    Refuzarea asistentei
    Fiecare parte contractanta va refuza asistenta in cazurile de delicte politice ori militare sau atunci cand aceasta asistenta se dovedeste contrara dispozitiilor legale in vigoare pe teritoriul statului sau.
    Fiecare parte contractanta va putea refuza asistenta sau o va putea supune unor conditii, in cazurile de delicte conexe delictelor politice ori militare sau cand realizarea asistentei ar putea ameninta suveranitatea, securitatea, ordinea publica ori alte interese esentiale ale statului sau.
    Art. 14
    Alte forme de cooperare
    1. Partile contractante convin sa isi acorde asistenta mutuala in domeniul formarii profesionale si asistentei tehnice pentru problemele ce tin de functionarea politiei.
    2. Partile contractante convin sa faca schimburi practice de experienta pentru oricare dintre domeniile mentionate mai sus.
    3. Modalitatile de asistenta reciproca vor fi reglementate prin intelegeri intre autoritatile competente ale partilor contractante.
    Art. 15
    Concertarea
    1. Autoritatile competente ale partilor contractante vor putea crea grupuri de lucru permanente sau ocazionale, insarcinate cu examinarea problemelor comune privind reprimarea si prevenirea in domeniile criminalitatii prevazute la art. 2 si in domeniile de cooperare prevazute la art. 3 si cu elaborarea, daca va fi cazul, de propuneri in scopul de a imbunatati, daca va fi nevoie, aspectele practice si tehnice ale cooperarii dintre partile contractante.
    2. Cheltuielile legate de realizarea cooperarii vor fi in sarcina fiecarei parti contractante, daca nu se va conveni altfel intre reprezentantii partilor contractante autorizati corespunzator.
    3. Autoritatile competente ale partilor contractante vor crea un grup de evaluare care va prezenta un raport la fiecare 3 ani.
    Art. 16
    Reglementarea diferendelor
    Orice diferend ocazionat de interpretarea sau aplicarea prezentei conventii va fi solutionat de o comisie mixta consultativa ce va fi creata in acest scop.
    Aceasta comisie va fi compusa din reprezentanti ai celor doua parti contractante. Ea se va reuni periodic, la cererea uneia ori alteia dintre partile contractante sau ori de cate ori va fi necesar, in scopul facilitarii reglementarii problemelor care vor surveni din interpretarea ori din aplicarea prezentei conventii.
    Art. 17
    Dispozitii finale
    Dispozitiile prezentei conventii nu vor fi aplicabile decat in masura in care ele vor fi compatibile cu legislatiile nationale ale statelor partilor contractante.
    Supravegherea executarii prezentei conventii se va efectua conform legislatiei nationale a statului fiecarei parti contractante.
    Art. 18
    Partile contractante isi vor notifica reciproc, in scris, indeplinirea procedurilor constitutionale pentru intrarea in vigoare a prezentei conventii.
    Conventia va intra in vigoare in prima zi a celei de-a treia luni care urmeaza datei primirii ultimei notificari.
    Prezenta conventie se incheie pentru o perioada nedeterminata. Orice parte contractanta o va putea denunta prin intermediul unei notificari scrise adresate celeilalte parti contractante. Denuntarea va avea efect dupa 6 luni de la data trimiterii notificarii.
    Art. 19
    Partile contractante vor putea modifica, de comun acord, prezenta conventie. Initiativa modificarii va putea apartine oricarei parti contractante.
    Modificarile vor intra in vigoare urmand procedura prevazuta la art. 18.
    Drept care subsemnatii, deplin autorizati in acest scop, au semnat aceasta conventie.
    Semnata la Bucuresti la 14 aprilie 1999, in doua exemplare originale, fiecare exemplar in limbile romana, flamanda si franceza, cele trei texte fiind egal autentice.

                           Pentru Guvernul Romaniei,
                            Constantin Dudu Ionescu,
                              ministru de interne

                       Pentru Guvernul Regatului Belgiei,
                              Luc van den Bossche,
                              ministru de interne

                                Tony van Parys,
                              ministrul justitiei

    ANEXA 1

    Pentru Romania autoritatea competenta este ministrul de interne.
    Pentru Regatul Belgiei autoritatile competente, fiecare in ceea ce o priveste, sunt:
    - ministrul de interne;
      ministrul justitiei;
      ministrul afacerilor externe.



COMENTARII la Legea 50/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 50 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 189 2000
    Ziua bună Fiecare One aici ... Am Victoria Anita Crawford din Bahrain, am ajuns doar împrumut mea de la aceasta companie în această dimineață, o cantitate împrumut de €4 milioane de euro, fără nici o întârziere, după aplicarea pentru un credit in banca, dar ei resping cererea mea de credit form.Please îi contactați în cazul în care sunt interesați în obținerea unui împrumut de aici este de e-mail lor. marlyeduarda94@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 30 1990
    Bună seara. Întrebare intrebatoare. Codul Muncii din acea perioada spunea la art 69 de transferul în interesul serviciului. Dacă în cartea mea de munca apare ca în anul 1992 am fost încadrată la o instituție de stat prin transfer în interesul serviciului, eu trebuia au ba sa dau concurs?! Legea 30 se bate cap în cap cu Codul muncii. Poate ma poate ajuta cineva cu un răspuns. Va mulțumesc!
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    $READ MY STORY ON HOW I BECAME DEBT FREE WITH TIPS OF DETECTING A LOAN SCAM ON-LINE !!$$$$$ Attention To The World, If you need a genuine and reliable loan help,and don’t want to be a scam victim,I think this is for you.This is a testimony on how,I was ripped off by some idiot that calls themselves lenders,and how I finally got my financial freedom through a God sent helper that finally gave my life a meaning,with the least cheapest rates as to 2% interest and little TOKEN other requirements and they don’t give a damn to your credit score… For more info on how to reach this great man just email him now and tell him that Mark Shores testify about him on the internet his email address is: slivinumarko@yahoo.com ... CONTACT THIS GREAT LOAN LENDER TODAY VIA THIS EMAIL ADDRESS:slivinumarko@yahoo.com and my everyday prayer to this great man is that GOD WILL NEVER STOP BLESSING AND PROTECTING HIS FAMILY because he put an endless smile on my faces and am 100% DEBT FREE TODAY.......
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    HOW I GOT MY LOAN FROM THIS GREAT COMPANY CALLED SLIVINU MARKO LOAN COMPANY Hello to All across the globe, I am Martha Loiussa, currently living in NEW YORK now, USA. I am a widow at the moment with 2 kids and I was stuck in a financial situation in April 2015 and I needed to refinance and pay my bills. I tried seeking loans from various loan firms both private and corporate but never with success, and most banks declined my credit ,do not full prey to those hoodlums at there that call them self money lender they are all scam , all they want is your money and you well not hear from them again they have done it to me twice before I meet Mr Slivinu Marko the most interesting part of it is that my loan was transfer to me within 74hours so I will advice you to contact Mr Slivinu Marko if you are interested in getting loan and you are sure you can pay him back on time you can contact him via email……… ( slivinumarko@yahoo.com ) No credit check, no co signer with just 2% interest rate and better repayment plans and schedule if you must contact any firm with reference to securing a loan without collateral then contact Mr Slivinu Marko today for your loan They offer all kind of categories of loan they Short term loan (5_10years) Long term loan (20_40) Media term loan(10_20) They offer loan like Home loan............., Business loan........ Debt loan ....... Student loan..........,Business start up loan Business loan....... , Company loan.............. etc Email..........( slivinumarko@yahoo.com ) When it comes to financial crisis and loan then Mr Slivinu Marko loan financial is the place to go please just tell him I Martha Loiussa direct you Good Luck.... HS EMAIL IS : slivinumarko@yahoo.com ......................
ANONIM a comentat Legea 189 2000
    De la primarie ati primit informatiile partial adevarate. Conform art 502 aliniat 7 a fost abrogat art.8 alin 1 din legea 118/1990 care preciza ca este scutit de la plata impozitelor locale beneficiarul legii 118/1990 si deci ale legii 189/2000. Aici au dreptate. Dar,tot in cod fiscal ,este precizat ca, persoanele beneficiare ale legii 118/1990 si deci si ale legii 189/2000 sunt scutite de impozit pe cladirea folosita ca DOMICILIU-vezi art.456 litera s. Asta nu v- au spus cei de la primarie. In cazul in care cladirea dvs este folosita in scop nerezidential atunci nu mai beneficiati de nicio reducere si va supuneti codului fiscal ( trebuie raport de evaluare daca cladirea este mai veche de 5 ani si plata impozit conform hotararii consiliului local intre 0,2 si 1,3 la suta din valoarea cf raportului de evaluare sau act de vanzare-cumparare/ proces verbal pt cladiri noi de pana in 5 ani. Nu sunt jurist dar asta e pararea mea. Va rog sa verificati si sa cititi articolele mentionate mai sus si sa solicitati primarie punctul de vedere daca aveti noutati sa ni le transmiteti si noua.
ANONIM a comentat Hotărârea 18 2016
     Acest lucru a informa publicul larg acest împrumut ușor este acum dat afara de la rata dobânzii de 2%, numai ca sunt necesare oameni serioase să se înscrie. e-mail de contact: jadkimi@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 16 2016
    Dragi Investitorii / Candidați financiare. Suntem o investitori privați / împrumut Creditor inregistrat! Crezi nevoie de asistență financiară? Ești în mizerie financiare sau datorii? Oferim împrumut la rata dobânzii de 3% în decurs de 1 an la 30 de ani de rambursare perioadă durată la individ și companii care au nevoie de asistență financiară și la orice parte a lumii. Ne da împrumuturi variind de la $ 5,000.00 la $ 500,000,000.00, valute: USD, CAD, KWD, OMR, SGD, RUB, GBP, AUD, MYR, ZAR, IDR, UAH, PHP, EURO. credite noastre sunt bine asigurate pentru securitate maximă este prioritatea noastră, Te pierde dormi la noapte îngrijorătoare cum să obțineți un creditor împrumut legit? Ești în sărăcie? Ai nevoie de asistență financiară pentru înființarea unei afaceri? Noi va putem ajuta financiar. Ne vom ajuta să treci peste aceste obstacole financiare. Interesate individuale sau la societăți ar trebui să ne contactați prin: e-mail: {} jadkimi@gmail.com Salutări, Dl Jad Kimi.
ANONIM a comentat Regulament 1 2016
    Candidați împrumut dragi !!! Ești în orice dificultate financiară? Pe care doresc să înceapă o afacere, sau doresc să plătească datoriile? Aceasta companie de împrumut a fost fondat de organizațiile pentru drepturile omului din întreaga lume, cu unicul scop de a ajuta pe cei săraci și persoanele cu dificultăți financiare în viață. Deci, dacă sunteți interesat într-o ofertă reală de împrumut cu amabilitate ajunge înapoi la noi prin e-mail: jean.senekal40@gmail.com Vă mulțumim și Dumnezeu să binecuvânteze.
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Candidați împrumut dragi !!! Ești în orice dificultate financiară? Pe care doresc să înceapă o afacere, sau doresc să plătească datoriile? Aceasta companie de împrumut a fost fondat de organizațiile pentru drepturile omului din întreaga lume, cu unicul scop de a ajuta pe cei săraci și persoanele cu dificultăți financiare în viață. Deci, dacă sunteți interesat într-o ofertă reală de împrumut cu amabilitate ajunge înapoi la noi prin e-mail: jean.senekal40@gmail.com Vă mulțumim și Dumnezeu să binecuvânteze.
ANONIM a comentat Decizia 28 2016
    Bună ziua, eu sunt Adams John, un creditor privat împrumut i da afarã de împrumut pentru cei care sunt în nevoie de împrumut, și a celor care doresc să înceapă o nouă business.I da credite personale, împrumuturi de afaceri, Student Loans, Credite Company și toate tipuri de credite, în rata interesat de 2% în prezent de contact la: adamsjohnloanfirm@hotmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu