Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 4 din 28 martie 1974

privind atributiile si raspunderile consiliilor de conducere, presedintilor, inginerilor sefi, contabililor sefi, ale celorlalte cadre tehnice si economice din cooperativele agricole de productie, precum si ale directiilor generale judetene pentru agricultura, industrie alimentara si ape

ACT EMIS DE: MAREA ADUNARE NATIONALA

ACT PUBLICAT IN: BULETINUL OFICIAL  NR. 49 din  2 aprilie 1974




    Pentru infaptuirea hotaririlor partidului si statului privind dezvoltarea intensiva si modernizarea continua a agriculturii, consolidarea economica si organizatorica a cooperativelor agricole de productie, in vederea cresterii aportului acestora la dezvoltarea economiei nationale si ridicarii nivelului de trai al cooperatorilor, sarcini deosebit de importante revin consiliilor de conducere, presedintilor, inginerilor sefi, contabililor sefi si celorlalte cadre tehnice si economice din aceste unitati.
    Consiliile de conducere, presedintii, toate cadrele tehnice si economice din cooperativele agricole, prin intreaga lor activitate isi aduc contributia la realizarea sarcinilor stabilite de Partidul Comunist Roman pentru faurirea societatii socialiste multilateral dezvoltate in patria noastra, la intarirea aliantei intre clasa muncitoare - clasa conducatoare a societatii - si taranime, ridicarea social-culturala a satului la un nivel tot mai inalt de civilizatie.
    In vederea cresterii rolului si raspunderii fata de partid si de stat a consiliilor de conducere, presedintilor, inginerilor sefi, contabililor sefi si celorlalte cadre tehnice si economice din cooperativele agricole de productie,

    Marea Adunare Nationala a Republicii Socialiste Romania adopta prezenta lege.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1.
    Consiliile de conducere, toate cadrele tehnice si economice din cooperativele agricole poarta intreaga raspundere fata de partid si stat pentru realizarea planului de productie si financiar - parte integranta a planului unic de dezvoltare economica si sociala a tarii - pentru respectarea riguroasa a obligatiilor asumate fata de stat, in care scop asigura folosirea deplina si eficienta a pamintului, a tuturor mijloacelor materiale si financiare, organizarea superioara a productiei si a muncii, introducerea si generalizarea tehnologiilor moderne.
    Art. 2
    Consiliul de conducere al cooperativei agricole, precum si presedintele acesteia - alesi de adunarea generala a membrilor cooperativei - se confirma de comitetul executiv al consiliului popular judetean si raspund fata de stat pentru activitatea pe care o desfasoara potrivit prevederilor prezentei legi, precum si fata de adunarea generala, potrivit Statutului cooperativei agricole de productie, in infaptuirea politicii partidului si statului in domeniul agriculturii.
    Art. 3
    Consiliul de conducere, ca organ executiv al adunarii generale a cooperativei agricole, raspunde fata de stat pentru aplicarea si respectarea in intreaga activitate a cooperativei agricole a legilor, hotaririlor de partid si de stat, a tuturor actelor normative, precum si a prevederilor Statutului cooperativei agricole de productie.
    Art. 4.
    Presedintele cooperativei agricole asigura conducerea curenta a activitatii acesteia si raspunde de infaptuirea hotaririlor adunarii generale si ale consiliului de conducere, cu respectarea stricta a legilor si a celorlalte dispozitii legale, cit si a normelor democratiei cooperatiste, in vederea folosirii eficiente a intregului potential economic al unitatii, a consolidarii economico-organizatorice a cooperativei, a imbinarii armonioase a intereselor cooperatorilor cu interesele generale ale societatii.
    Art. 5
    Inginerul sef este reprezentantul statului in cooperativa agricola si raspunde atit fata de directia generala judeteana pentru agricultura, industrie alimentara si ape, cit si fata de adunarea generala si consiliul de conducere, de organizarea si desfasurarea activitatii de productie, de intreaga activitate economica, pentru folosirea eficienta a mijloacelor materiale si financiare, pentru continua consolidare economico-organizatorica a unitatilor agricole cooperatiste.
    Sefii de ferma si celelalte cadre tehnice din cooperativa agricola raspund atit fata de presedintele si inginerul sef, cit si fata de adunarea generala si consiliul de conducere, pentru organizarea si desfasurarea activitatii de productie din fermele si sectoarele pe care le conduc.
    Art. 6
    Contabilul sef din cooperativa agricola raspunde, fata de directia generala judeteana pentru agricultura, industrie alimentara si ape si fata de adunarea generala si consiliul de conducere, de organizarea si desfasurarea activitatii economico-financiare, de realizarea planului de venituri si cheltuieli, de cresterea eficientei economice a productiei, de constituirea si utilizarea rationala a fondurilor statutare.
    Celelalte cadre economice raspund de indeplinirea sarcinilor pe care le au atit fata de contabilul sef, cit si fata de adunarea generala.

    CAP. 2
    Atributii si raspunderi

    Art. 7
    Consiliul de conducere raspunde, fata de stat si adunarea generala a cooperatorilor, de planificarea curenta si de perspectiva a activitatii de productie si financiare a cooperativei agricole, de realizarea integrala a sarcinilor de plan si a obligatiilor asumate fata de stat, de dezvoltarea si apararea averii obstesti, in care scop asigura organizarea productiei si a muncii, conditiile necesare indeplinirii planului, cresterii productiei vegetale si animale, reducerii ponderii cheltuielilor materiale si sporirii productivitatii muncii.
    In repartizarea productiei si a veniturilor, consiliul de conducere raspunde de respectarea corelatiilor necesare astfel ca, odata cu cresterea veniturilor cooperatorilor, sa se asigure fondurile proprii pentru dezvoltarea continua a cooperativei agricole.
    Consiliul de conducere raspunde de respectarea stricta a ordinii si disciplinei in munca a tuturor cooperatorilor, asigura participarea activa a acestora la buna desfasurare a intregii activitati a cooperativei agricole.
    Art. 8
    Presedintele poarta raspunderea pentru realizarea planului de productie si financiar, organizarea in acest scop a intregii activitati a cooperativei agricole, dezvoltarea si folosirea rationala a averii obstesti, indeplinirea obligatiilor asumate fata de stat si respectarea drepturilor cooperatorilor potrivit legii si Statutului cooperativei agricole de productie, cit si pentru realizarea atributiilor specifice inginerului sef si ale contabilului sef.
    Presedintele reprezinta cooperativa agricola in raporturile cu organele de stat, cu organizatiile economice socialiste, cu orice alte persoane juridice, precum si cu persoanele fizice. Angajarea patrimoniala a cooperativei agricole se face prin semnatura presedintelui, contabilului sef si inginerului sef.
    Art. 9
    Presedintele, inginerul sef, contabilul sef si toate cadrele tehnice si economice, ceilalti membri ai consiliului de conducere, exercita, potrivit legilor si Statutului cooperativei agricole de productie, urmatoarele atributii:
    a) asigura toate conditiile necesare indeplinirii integrale a indicatorilor planului de stat si raspund de insamintarea suprafetelor planificate pe fiecare cultura, realizarea efectivelor de animale pe specii si categorii, a productiei vegetale si animaliere, a sarcinilor de livrari si a celorlalte obligatii asumate de cooperativa agricola fata de stat.
    In acest scop isi aduc intreaga contributie si raspund de valorificarea deplina a tuturor resurselor locale ale unitatii si a mijloacelor acordate de stat, asigurind imbinarea armonioasa a cerintelor economiei nationale cu cele ale cooperativei si membrilor sai;
    b) elaboreaza programul de masuri tehnico-economice si organizatorice necesar indeplinirii planului de productie si financiar si raspund de aplicarea lui;
    c) urmaresc realizarea obligatiilor asumate de cooperativa agricola in cadrul consiliului intercooperatist, asociatiilor intercooperatiste si in actiunile de cooperare si asociere cu unitatile de stat.
    Art. 10
    Inginerul sef, in afara de atributiile generale prevazute in art. 9, are urmatoarele atributii si raspunderi specifice:
    a) raspunde, impreuna cu ceilalti specialisti agricoli, de conservarea, folosirea integrala si gospodarirea judicioasa si eficienta a fondului funciar al cooperativei agricole. Ca reprezentant al statului, inginerul sef are obligatia sa actioneze si sa determine respectarea dispozitiilor legale privind pastrarea si gospodarirea fondului funciar, sa urmareasca aplicarea lor intocmai, sa constate contraventiile si sa aplice sanctiuni potrivit legii;
    b) tine legatura permanenta cu institutele si statiunile de cercetari din agricultura, raspunde nemijlocit de stabilirea si aplicarea celor mai adecvate tehnologii de cultura plantelor si cresterea animalelor, de promovarea si generalizarea progresului tehnic, in toate sectoarele de activitate ale cooperativei agricole;
    c) asigura, impreuna cu ceilalti specialisti agricoli: amplasarea corespunzatoare a culturilor, producerea si folosirea semintelor din soiuri valoroase si hibrizilor de mare productivitate; fertilizarea terenurilor, executarea la timp si in bune conditii a lucrarilor de insamintare, intretinere si recoltare a culturilor; depozitarea si conservarea produselor; exploatarea integrala si eficienta a lucrarilor de imbunatatiri funciare; organizarea si desfasurarea procesului de productie in zootehnie, aplicarea masurilor privind imbunatatirea reproductiei, selectiei si ameliorarii animalelor, realizarea efectivelor, sporirea cantitatilor de furaje; extinderea mecanizarii lucrarilor.
    Inginerul sef raspunde de aplicarea - potrivit conditiilor locale - a masurilor tehnice, sub aspectul perioadei si al modului de executie a acestora;
    d) raspunde de organizarea temeinica a productiei si a muncii, de generalizarea acordului global in toate sectoarele, iar impreuna cu contabilul sef, asigura aprovizionarea tehnico-materiala ritmica a fermelor si sectoarelor de productie;
    e) raspunde de activitatea sectiei de mecanizare a agriculturii, de folosirea, la intreaga capacitate, a tuturor mijloacelor mecanice, asigura ca sectia sa lucreze ca sector mecanic al cooperativei agricole;
    f) indeplineste functia de presedinte al comisiei de receptie, in exercitarea careia organizeaza controlul calitatii si cantitatii tuturor lucrarilor care se executa in cooperativa agricola si raspunde de receptiile efectuate;
    g) actioneaza pentru cresterea continua a productivitatii muncii prin extinderea mecanizarii, modernizarea tehnologiilor, folosirea rationala a fortei de munca si mijloacelor mecanice; conduce activitatea de normare a muncii si propune adunarii generale norme imbunatatite;
    h) raspunde, impreuna cu ceilalti specialisti, de organizarea si desfasurarea invatamintului agrozootehnic de masa, de calificarea profesionala a cooperatorilor;
    i) raspunde, impreuna cu contabilul sef, de: folosirea deplina a capacitatilor de productie, stabilirea obiectivelor de investitii, amplasarea, executia si exploatarea eficienta a acestora, respectarea prevederilor statutare referitoare la constituirea fondului de dezvoltare, utilizarea judicioasa a mijloacelor proprii si a creditelor acordate de stat; actioneaza pentru punerea in functiune a capacitatilor si realizarea parametrilor proiectati la termenele prevazute;
    j) raspunde, impreuna cu contabilul sef, de respectarea integrala a obligatiilor asumate de cooperativa agricola fata de stat prin contractele de valorificare a produselor, de asigurarea bazei materiale a contractelor si de livrarea intregului volum de produse la termenele si calitatea stabilite;
    k) analizeaza, planifica si organizeaza, impreuna cu celelalte cadre tehnice activitatea zilnica de productie, asigurind folosirea integrala a mijloacelor de lucru si a fortei de munca.
    l) analizeaza si prezinta, impreuna cu contabilul sef organelor de conducere ale cooperativei, cel putin o data pe luna, rezultatele obtinute in activitatea de productie si economico-financiara, masurile necesare pentru indeplinirea si depasirea planului;
    m) indruma, controleaza si raspunde de activitatea sefilor de ferma, brigazi si sectoare, care ii sint subordonati;
    n) asigura, impreuna cu contabilul sef, realizarea masurilor stabilite cu prilejul controalelor efectuate in cooperativa agricola de catre organele de indrumare si control;
    o) ca reprezentant al statului, are obligatia de a-si aduce contributia la activitatea desfasurata de consiliul popular pentru realizarea planului agricol in profil teritorial, mobilizarea tuturor resurselor locale in vederea sporirii aportului gospodariilor populatiei la constituirea fondului de stat de produse vegetale si animale.
    Art. 11
    Contabilul sef are urmatoarele atributii si raspunderi specifice:
    a) asigura, impreuna cu celelalte cadre economice, respectarea riguroasa a disciplinei financiar-bancare si raspunde de gospodarirea judicioasa a intregii avutii a cooperativei;
    b) asigura si raspunde, impreuna cu inginerul sef, de realizarea unor venituri maxime cu cheltuieli materiale si de forta de munca minime, organizeaza si urmareste aplicarea unui regim strict de economii, care sa contribuie la cresterea eficientei economice a intregii activitati; angajarea cheltuielilor materiale si financiare se va face obligatoriu si cu semnatura presedintelui si a inginerului sef;
    c) asigura si raspunde de rambursarea de catre cooperativa agricola a creditelor si de indeplinirea celorlalte obligatii financiare fata de stat si furnizori la termenele stabilite;
    d) indruma, controleaza si raspunde de activitatea economistilor de ferma, a contabililor si gestionarilor;
    e) asigura tinerea corecta si la zi a evidentei economice a cooperativei agricole de productie.
    Art. 12
    Presedintele, inginerul sef, contabilul sef, toate cadrele tehnice, economice si administrative au obligatia de a-si ridica permanent nivelul de cunostinte profesionale si politice, de a-si insusi conducerea tractorului, masinilor si instalatiilor folosite in cooperativa agricola si de a lua parte efectiva la exploatarea acestora in perioadele de virf ale procesului de productie.
    Art. 13
    Inginerul agronom sef care isi desfasoara activitatea la consiliul intercooperatist raspunde fata de stat pentru exercitarea atributiilor ce ii revin, in care scop:
    a) asigura realizarea actiunilor si obiectivelor prevazute in programul de activitate al consiliului;
    b) acorda sprijin cooperativelor agricole in organizarea actiunilor de asociere si cooperare, in vederea consolidarii economice si organizatorice a fiecarei unitati;
    c) controleaza activitatea desfasurata de statiunea pentru mecanizarea agriculturii, urmareste modul cum aceasta asigura diversificarea, cresterea gradului de mecanizare si realizare la timp si in bune conditii a intregului volum de lucrari;
    d) asigura si raspunde de pregatirea mecanizatorilor in vedere a insusirii de catre acestia a tehnologiilor moderne in productia vegetala si animala.
    Art. 14
    Directiile generale judetene pentru agricultura, industrie alimentara si ape, ca organe locale de specialitate ale administratiei de stat au urmatoarele atributii si raspunderi principale cu privire la indrumarea si controlul consiliilor de conducere ale cooperativelor agricole de productie si al specialistilor care lucreaza in unitatile agricole cooperatiste:
    a) defalca sarcinile de plan pe unitati tinind seama de indicatorii de plan, pe baza propunerilor facute de unitatile cooperatiste agricole si a studiilor proprii, in functie de conditiile pedoclimatice si social-economice; controleaza si urmaresc realizarea suprafetelor, efectivelor de animale, productiei, sarcinilor de livrare la fondul de stat si a celorlalti indicatori de plan;
    b) sprijina unitatile cooperatiste la intocmirea programului de masuri tehnico-organizatorice, controleaza si indruma indeplinirea acestora;
    c) elaboreaza programe de dezvoltare a agriculturii cooperatiste pe judet, pe baza studiilor si analizelor facute cu participarea specialistilor din unitatile agricole, din statiunile de cercetari si din invatamint, care sa duca la cresterea continua a productiei si la consolidarea economico-organizatorica a fiecarei unitati;
    d) indruma si controleaza aducerea la indeplinire de catre specialistii din consiliile intercooperatiste a programelor si actiunilor adoptate;
    e) indruma si raspund de activitatea specialistilor din unitati agricole cooperatiste privind actiunile agrofitotehnice, zootehnice si sanitar-veterinare, care sa duca la realizarea sarcinilor de productie;
    f) stabilesc, impreuna cu specialistii din unitati, necesarul de lucrari mecanice, iau masuri si controleaza folosirea tractoarelor si masinilor agricole la intreaga capacitate si fac propuneri de dotare a statiunilor si sectiilor de mecanizare a agriculturii;
    g) organizeaza si asigura ridicarea pregatirii profesionale a cadrelor de conducere, a specialistilor si celorlalte cadre tehnice prin cursuri de specialitate, consfatuiri de lucru si schimburi de experienta, sprijina specialistii din cooperative la buna desfasurare a invatamintului agrozootehnic pentru ridicarea nivelului de cunostinte al intregii taranimi.

    CAP. 3
    Masuri privind consolidarea economico-organizatorica a unor cooperative agricole de productie

    Art. 15
    In fiecare cooperativa agricola de productie mai putin consolidata, directiile generale pentru agricultura, industrie alimentara si ape, uniunile judetene ale cooperativelor agricole de productie si sucursalele Bancii pentru Agricultura si Industrie Alimentara vor intocmi, impreuna cu conducerile cooperativelor respective, un program tehnico-economic complex de redresare, menit sa duca intr-o perioada de 3-5 ani la cresterea productiei si la consolidarea economico-organizatorica a acestora. Programul se supune aprobarii comitetului executiv al consiliului popular judetean si Ministerului Agriculturii, Industriei Alimentare si Apelor.
    Art. 16
    Pentru folosirea judicioasa a ajutorului multilateral acordat de stat si punerea in valoare a tuturor resurselor materiale si umane locale, in vederea realizarii programului de redresare, statul poate prelua in controlul sau direct aceste unitati in scopul intaririi lor economice si organizatorice.
    Realizarea programului de redresare se incredinteaza unui imputernicit al statului, numit, pe o perioada limitata, de catre comitetul executiv al consiliului popular judetean din rindul celor mai buni specialisti sau al altor cadre cu multa experienta in conducerea, organizarea productiei si a muncii in agricultura.
    Imputernicitul statului decide asupra masurilor necesare pentru realizarea programului, dupa consultarea prealabila a consiliului de conducere.

    CAP. 4
    Dispozitii speciale si finale

    Art. 17
    Numirea si incadrarea inginerilor de specialitate agricola si a contabililor sefi in unitatile agricole cooperatiste, precum si a medicilor veterinari in aceste unitati sau in circumscriptiile veterinare, se fac de catre comitetul executiv al consiliului popular judetean prin directia generala judeteana pentru agricultura, industrie alimentara si ape.
    Transferarea inginerilor de specialitate agricola si medicilor veterinari dintr-un judet in altul sau dintr-un sector in altul al agriculturii ori intr-o alta ramura decit agricultura, in posturi de specialitate agricola, se face de catre comitetul executiv al consiliului popular judetean prin directia generala judeteana pentru agricultura, industrie alimentara si ape, cu acordul Ministerului Agriculturii, Industriei Alimentare si Apelor.
    Schimbarea din functie si aplicarea masurilor disciplinare se fac de catre comitetul executiv al consiliului popular judetean prin directia generala judeteana pentru agricultura, industrie alimentara si ape, la propunerea consiliului de conducere al cooperativei agricole sau la solicitarea comitetului executiv al consiliului popular comunal, orasenesc sau municipal, dupa caz.
    Art. 18
    Inginerii de specialitate agricola, medicii veterinari si contabilul sef remunerati de stat raspund fata de comitetul executiv al consiliului popular local de respectarea programului de activitate si realizarea obligatiilor de munca. Remunerarea acestor cadre se face de catre comitetul executiv al consiliului popular local, pe baza prezentei confirmate de presedintele cooperativei agricole.
    Art. 19
    Inginerii de specialitate agricola, medicii veterinari si contabilul sef sint subordonati si raspund fata de directia generala judeteana pentru agricultura, industrie alimentara si ape pentru modul in care isi exercita atributiile de specialitate ce le sint incredintate in cooperativa agricola.
    Art. 20
    Inginerii, medicii veterinari si celelalte persoane incadrate in munca la cooperativele agricole, remunerate de stat sau de cooperative, se recomanda sa fie primite membri ai cooperativei, cu drepturi si obligatii prevazute de statut. Ele participa la conducerea cooperativei si la luarea hotaririlor, raspunzind pentru activitatea lor in fata adunarii generale.
    Art. 21
    Prin hotarire a Consiliului de Ministri se va stabili numarul de ingineri de specialitate agricola si de medici veterinari pentru fiecare unitate incadrata cu asemenea specialisti, in conformitate cu normele legale in vigoare.
    Art. 22
    Conducatorilor de institutii si intreprinderi, care vor mentine ingineri de specialitate agricola si medici veterinari peste numarul stabilit sau care vor incadra asemenea specialisti in alte functii decit cele stabilite, li se vor imputa sumele platite acestora ca remuneratie pentru munca prestata, iar posturile respective vor fi anulate.
    Art. 23
    Inginerii de specialitate agricola, medicii veterinari din unitatile agricole cooperatiste si de la circumscriptiile veterinare, precum si inginerii mecanici agricoli, ceilalti specialisti cu studii superioare si sefii de sectii din statiunile pentru mecanizarea agriculturii, sint obligati sa locuiasca in localitatea in care isi desfasoara activitatea.
    Prevederile alineatului precedent se aplica si personalului de specialitate cu pregatire economica, cit si celui de specialitate cu pregatire medie tehnica care lucreaza in unitatile agricole cooperatiste, in statiunile pentru mecanizarea agriculturii, circumscriptiile veterinare, consiliile populare si alte unitati agricole.
    Cei care nu se conformeaza prevederilor de la alin. 1 si 2 in termen de 6 luni de la intrarea in vigoare a prezentei legi vor fi retrogradati in functie sau in clasa - in cadrul aceleiasi profesii - pe durata de 3 luni.
    Daca nici dupa expirarea retrogradarii nu se conformeaza prevederilor de la alin. 1 si 2 li se va desface disciplinar contractul de munca si vor fi indrumati sa lucreze direct in productie.
    Art. 24
    Pina la construirea de locuinte, proprietate personala sau de catre cooperativele agricole, comitetele executive ale consiliilor populare sint obligate sa asigure locuinte pentru inginerii de specialitate agricola si medicii veterinari, precum si pentru celalalt personal prevazut la art. 23.
    Art. 25
    Specialistii agricoli si contabilul sef din cooperativa agricola, remunerati de stat, beneficiaza de toate drepturile cuvenite celor incadrati in unitatile de stat, in conformitate cu reglementarile in vigoare. In acelasi timp, beneficiaza si de drepturile prevazute pentru specialisti in Statutul cooperativei agricole de productie.

                                           



COMENTARII la Legea 4/1974

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 4 din 1974
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 4/1974
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu