Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 27 din 24 martie 1992

pentru ratificarea "Protocolului 1990" referitor la modificarea Conventiei cu privire la transporturile internationale feroviare (COTIF) din 9 mai 1980

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 55 din  1 aprilie 1992


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica "Protocolul 1990" referitor la modificarea Conventiei cu privire la transporturilor internationale feroviare (COTIF) din 9 mai 1980, incheiat la Berna la 20 decembrie 1990.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 8 ianuarie 1992, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                         PRESEDINTELE SENATUI
                    academician ALEXANDRU BIRLADEANU

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 16 martie 1992, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                     PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                                MARTIAN DAN

    ANEXA 1
                           "PROTOCOL 1990"
referitor la modificarea Conventiei cu privire la transporturile internationale feroviare (COTIF) din 9 mai 1980

    *) Traducere.

    In conformitate cu articolele 6 si 19, paragraful 2 din Conventia cu privire la transporturile internationale feroviare (COTIF), semnata la Berna la 9 mai 1980, a doua sesiune a Adunarii generale a Organizatiei Interguvernamentale pentru Transporturile Internationale Feroviare (OTIF) a avut loc la Berna in perioada 17 - 20 decembrie 1990.
    Luind in consideratie necesitatea de a amenda dispozitiile COTIF pentru a le adapta noilor necesitati ale comunitatii internationale si ale transporturilor internationale,
    partile contractante au convenit cele ce urmeaza:

    MODIFICARI HOTARITE DE ADUNAREA GENERALA

    Art. 1
    Modificari referitoare la conventia propriu-zisa
    1) Articolul 2 COTIF
    - Completarea textului de la paragraful 2 cu un nou alineat 2, avind urmatorul continut:
    "Sint asimilate transporturilor efectuate pe o linie, in sensul alineatului precedent, celelalte transporturi interne, efectuate pe raspunderea caii ferate, in completarea transportului feroviar."
    2) Articolul 3 COTIF
    - Modificarea textului de la paragraful 2 dupa cum urmeaza:
    "Paragraful 2
    Liniile vizate la articolul 2, paragraful 1 si paragraful 2, primul alineat, pe care..."
    - Precizarea textului primului alineat de la paragraful 3 in modul urmator:
    "Paragraful 3
    Intreprinderile carora le apartin liniile vizate la art. 2, paragraful 2, primul alineat, inscrise in..."
    3) Articolul 4 COTIF
    - Completarea textului dupa cum urmeaza:
    "In textele care urmeaza, expresia conventie acopera conventia propriu-zisa, protocolul vizat la primul articol, paragraful 2 alin. 2, mandatul aditional pentru verificarea conturilor si apendicele A si B, impreuna cu anexele lor, aratate la art. 3, suparagrafele 1 si 4."
    4) Articolul 7 COTIF
    - Modificarea textului de la paragraful 1, primul alineat, dupa cum urmeaza:
    "Paragraful 1
    Comitetul administrativ se compune din reprezentantii a douasprezece state membre."
    - Eliminarea din prima faza a alineatului 2 de la paragraful 1 a cuvintelor: "...si isi asuma presedintia comitetului."
    - Completarea textului de la paragraful 2, litera a), dupa cum urmeaza:
    "a) stabileste regulamentul sau interior si desemneaza cu majoritatea de doua treimi de voturi statul membru care isi asuma presedintia pentru fiecare perioada de 5 ani;"
    - Completarea textului de la paragraful 2, litera d), cu un nou alineat 2, avind urmatorul continut:
    "directorul general si directorul general adjunct sint numiti pe o perioada de 5 ani, care poate fi reinnoita;"
    5) Articolul 11 COTIF
    - Inlocuirea textului de la paragraful 7 cu cele ce urmeaza:
    "Paragraful 7
    Verificarea conturilor este efectuata de catre Guvernul elvetian, pe baza regulilor fixate in mandatul aditional anexat la conventia propriu-zisa si sub rezerva oricaror directive speciale ale Comitetului administrativ, in conformitate cu dispozitiile Regulamentului financiar si contabil al organizatiei."
    6) Articolul 19 COTIF
    - Completarea textului de la paragraful 3 cu o noua litera a), avind urmatorul continut:
    "a) Mandat aditional pentru verificarea conturilor;"
    - Literele a) si b) devin respectiv, literele b) si c).
    - Dupa Protocolul asupra privilegiilor si imunitatilor OTIF este introdusa urmatoarea anexa:
    "Mandat aditional pentru verificarea conturilor
    1. Verificatorul verifica conturile organizatiei, inclusiv toate fondurile fiduciare si conturile speciale, dupa cum considera necesar, pentru a se asigura ca:
    a) situatiile financiare sint conforme cu registrele si inscrisurile organizatiei;
    b) operatiunile financiare care fac obiectul situatiilor au fost efectuate conform regulilor si reglementarilor, dispozitiilor bugetare si altor directive ale organizatiei;
    c) valorile si numerarul depuse in banca sau in casa au fost verificate fie pe baza unor certificate primite direct de la depozitarii organizatiei, fie efectiv numarate;
    d) controalele interne, inclusiv verificarea interna a conturilor, au fost corespunzatoare;
    e) toate elementele activului si pasivului, precum si toate excedentele si deficitele au fost contabilizate conform unor proceduri pe care el le considera satisfacatoare.
    2. Verificatorul este singurul competent sa accepte, in intregime sau partial, atestarile sau justificarile furnizate de directorul general. Daca considera oportun, el poate sa procedeze la examinarea si verificarea detaliata a tuturor pieselor contabile referitoare fie la operatiuni financiare, fie la furnituri si materiale.
    3. Verificatorul are acces liber, in orice moment, la toate registrele, inscrisurile, documentele contabile si alte informatii de care considera ca are nevoie.
    4. Verificatorul nu este competent sa elimine vreuna din rubricile conturilor, dar atrage imediat atentia directorului general asupra tuturor operatiunilor a caror regularitate sau oportunitate i-ar parea discutabile, pentru ca acesta din urma sa ia masurile necesare.
    5. Verificatorul prezinta si semneaza o atestare asupra situatiilor financiare, avind urmatoarea formulare: "Am examinat situatiile financiare ale organizatiei pentru exercitiul financiar care s-a incheiat la 31 decembrie .... Examinarea mea a constat dintr-o analiza generala a metodelor contabile si din controlul pieselor contabile si al altor acte justificative care mi s-au parut necesare cu aceasta ocazie." Aceasta atestare indica, dupa caz, ca:
    a) documentele financiare reflecta in mod satisfacator situatia financiara la data expirarii perioadei luate in consideratie, precum si rezultatele operatiunilor efectuate in cursul perioadei care s-a incheiat la aceasta data;
    b) documentele financiare au fost intocmite conform principiilor contabile mentionate;
    c) principiile financiare au fost aplicate conform unor modalitati care concorda cu cele adoptate in cursul exercitiului financiar precedent;
    d) operatiunile financiare au fost efectuate in conformitate cu regulile si reglementarile, dispozitiile bugetare si alte directive ale organizatiei.
    6. In raportul sau asupra operatiunilor financiare, verificatorul mentioneaza:
    a) natura si amploarea verificarii la care a procedat;
    b) elementele care au legatura cu caracterul complet sau cu exactitatea conturilor, inclusiv urmatoarele cazuri:
    1^0. informatiile necesare interpretarii si aprecierii corecte a conturilor;
    2^0. orice suma care ar fi trebuit incasata, dar care nu a fost trecuta in cont;
    3^0. orice suma care a facut obiectul unui angajament de cheltuieli normal sau conditional si care nu a fost contabilizata sau de care nu s-a tinut cont in situatiile financiare;
    4^0. cheltuielile pentru care nu au fost furnizate suficiente piese justificative;
    5^0. masura in care borderourile de cont au fost intocmite si tinute dupa toate formele legale. Trebuie relevate cazurile in care prezentarea materiala a situatiilor financiare se abate de la principiile contabile general acceptate si constant aplicate;
    c) alte probleme asupra carora trebuie atrasa atentia Comitetului administrativ, de exemplu:
    1^0. cazurile de frauda sau de prezumtie de frauda;
    2^0. risipa sau utilizarea incorecta de fonduri sau alte posesiuni ale organizatiei (chiar si atunci cind conturile referitoare la operatiunile efectuate ar fi in regula);
    3^0. cheltuielile care risca sa atraga costuri ulterioare considerabile pentru organizatie;
    4^0. orice viciu, general sau particular, al sistemului de control al veniturilor si cheltuielilor sau al furniturilor si materialelor;
    5^0. cheltuielile necorespunzatoare intentiilor Comitetului administrativ, tinind cont de viramentele cu forme in regula autorizate in cadrul bugetului;
    6^0. depasirile de credite, tinind cont de modificarile rezultate din viramentele cu forme in regula autorizate in cadrul bugetului;
    7^0. cheltuielile care nu sint conforme autorizatiilor care le guverneaza;
    d) exactitatea sau inexactitatea conturilor referitoare la furnituri si materiale, intocmite potrivit inventarului si controlului documentelor.
    Intre altele, raportul poate contine situatia operatiunilor care au fost contabilizate in cursul unui exercitiu anterior si referitor la care au fost obtinute noi informatii sau a operatiunilor care trebuie facute in cursul unui exercitiu ulterior si despre care este de dorit sa fie informat anticipat Comitetul administrativ.
    7. Verificatorul nu trebuie, in nici un caz, sa faca mentiuni critice in raportul sau fara ca in prealabil sa-i ofere directorului general o posibilitate adecvata de a se explica.
    8. Verificatorul comunica Comitetului administrativ si directorului general constatarile facute in urma verificarii. El poate, in plus, sa prezinte directorului general orice comentariu pe care il considera adecvat, referitor la raportul financiar al directorului general.
    9. In masura in care verificatorul a procedat la o verificare sumara sau nu a putut sa obtina suficiente justificari, el trebuie sa mentioneze aceasta in atestarea si raportul sau, precizind motivele observatiilor sale, ca si consecintele care rezulta din aceasta pentru situatia si operatiunile financiare contabilizate."
    Art. 2
    Modificari referitoare la Regulile uniforme CIV
    1. Articolul 1 CIV
    - Modificarea textului de la paragraful 1 dupa cum urmeaza:
    "Paragraful 1
    Sub rezerva exceptiilor prevazute la art. 2, 3 si 33, Regulile uniforme se aplica tuturor transporturilor de calatori si bagaje, inclusiv autovehicule, efectuate cu titluri de transporturi internationale, intocmite pentru un parcurs care strabate teritoriile a cel putin doua state si care cuprinde exclusiv linii inscrise in lista prevazuta la art. 3 si 10 ale conventiei, ca si, dupa caz, pentru transporturile asimilate conform art. 2, paragraful 2, alin. 2 din conventie.
    Regulile uniforme se aplica, in mod egal, in ceea ce priveste raspunderea caii ferate in caz de moarte si de ranire a calatorilor, a persoanelor care insotesc expeditia al carui transport a fost efectuat conform Regulilor uniforme privind contractul de transport international feroviar al marfurilor (CIM)."
    2. Articolul 14 CIV
    - Completarea textului de la paragraful 1 cu urmatoarea fraza:
    "Paragraful 1
    ... Pentru transportul autovehiculelor, calea ferata poate sa prevada raminerea calatorilor in autovehicul in timpul transportului."
    3. Articolul 17 CIV
    - Modificarea textului actual la paragraful 2 si completarea cu un nou alineat 2, dupa cum urmeaza:
    "Paragraful 2
    Tarifele internationale pot sa admita ca bagaje, in anumite conditii, animale si obiecte care nu sint vizate la paragraful 1, ca si autovehicule predate la transport cu sau fara remorca.
    Conditiile de transport al autovehiculelor precizeaza, in special, conditiile de admitere la transport, de inregistrare, de incarcare si de transport, forma si continutul documentului de transport care trebuie sa poarte sigla CIV, conditiile de descarcare si de eliberare, ca si obligatiile conductorului in ceea ce priveste vehiculul sau, incarcarea si descarcarea"
    4. Articolul 41 CIV
    - Modificarea titlului "Autovehicule"
    - Modificarea textului de la paragraful 1 dupa cum urmeaza:
    "Paragraful 1
    In caz de intirziere la incarcare dintr-o cauza imputabila caii ferate sau de eliberare cu intirziere a unui autovehicul, calea ferata trebuie sa plateasca, atunci cind cel indreptatit dovedeste ca din aceasta a rezultat o paguba, o despagubire al carei cuantum nu poate depasi tariful de transport al vehiculului."
    - Modificarea textului de la paragraful 3 dupa cum urmeaza:
    "Paragraful 3
    In caz de pierdere totala sau partiala a vehiculului, despagubirea care se plateste celui indreptatit pentru paguba dovedita se calculeaza dupa valoarea uzuala a vehiculului si nu poate depasi 8.000 unitati de cont."
    - Modificarea textului de la paragraful 4 dupa cum urmeaza:
    "Paragraful 4
    In ceea ce priveste obiectele plasate in vehicul, calea ferata nu este raspunzatoare decit de paguba cauzata din culpa sa. Despagubirea totala care se plateste nu poate depasi 1.000 unitati de cont. Calea ferata nu raspunde de obiectele plasate in exteriorul vehiculului decit in caz de dol."
    - Reluarea la paragraful 5 a celei de-a doua fraze din actualul paragraf 3:
    "Paragraful 5
    O remorca cu sau fara incarcatura este considerata ca un vehicul."
    - Reluarea la noul paragraf 6 a textului actualului paragraf 5, cu usoare modificari:
    "Paragraful 6
    Celelalte dispozitii cu privire la raspunderea pentru bagaje sint aplicabile la transportul de autovehicule."
    5. Articolul 42 CIV
    - Modificarea titlului dupa cum urmeaza:
    "Decaderea din dreptul de a invoca limitele de responsabilitate"
    - Modificarea textului primului alineat dupa cum urmeaza:
    "Dispozitiile art. 30, 31 si 38 - 41 din Regulile uniforme sau cele prevazute de dreptul national care limiteaza despagubirile la o anumita suma determinata nu se aplica, daca s-a dovedit ca paguba a rezultat dintr-un act sau dintr-o omisiune pe care calea ferata le-a comis, fie cu intentia de a provoca o astfel de paguba, fie intentionat si avind constiinta ca ar putea rezulta o astfel de paguba."
    - Suprimarea textului alineatului 2.
    6. Articolul 43 CIV
    - Completarea titlului dupa cum urmeaza:
    "Conversie si dobinzi la despagubire"
    - Adaugarea unui nou paragraf 1 cu urmatorul continut:
    "Paragraful 1
    Cind calculul despagubirii implica convertirea sumelor exprimate in unitati monetare straine, acesta este facut dupa cursul din ziua si locul platii despagubirii."
    - Subparagrafele 1, 2, 3 si 4 devin subparagrafele 2, 3, 4 si 5.
    7. Articolul 53 CIV
    - Modificarea textului primului alineat de la paragraful 1 dupa cum urmeaza:
    "Paragraful 1
    Orice actiune a celui indreptatit, intemeiata pe raspunderea caii ferate in caz de moarte si de ranire a calatorilor, este stinsa daca el nu semnaleaza accidentul survenit calatorului, in termen de 6 luni de la cunoasterea pagubei, uneia dintre caile ferate careia i se poate prezenta o reclamatie in conformitate cu art. 49, paragraful 1."
    8. Articolul 55 CIV
    - Completarea textului de la paragraful 2, alineatul 2, dupa cum urmeaza:
    "Cu toate acestea, prescriptia este de 2 ani, daca actiunea este intemeiata pe o paguba rezultata dintr-un act sau dintr-o omisiune comisa, fie cu intentia de a provoca o astfel de paguba, fie intentionat si avind constiinta ca ar putea rezulta o astfel de paguba."
    - Suprimarea literelor a) si b).
    Art. 3
    Modificarile referitoare la Regulile uniforme CIM
    1. Articolul 1 CIM
    - Completarea, la finele textului de la paragraful 1, dupa cum urmeaza:
    "Paragraful 1
    Sub rezerva... ale conventiei, ca si, dupa caz, pentru transporturile asimilate in conformitate cu art. 2, paragraful 2 alin. 2 din conventie."
    2. Articolul 18 CIM
    - Simplificarea textului in modul urmator:
    "Predatorul este raspunzator de exactitatea mentiunilor facute prin grija sa in scrisoarea de trasura. El suporta toate consecintele care rezulta din faptul ca aceste mentiuni ar fi neregulate, inexacte, incomplete sau inscrise in alta parte decit in locul rezervat fiecareia dintre ele."
    - Suprimarea ultimei fraze.
    3. Articolul 40 CIM
    - La paragraful 2, suprimarea urmatorilor termeni:
    "..., sub rezerva limitarii prevazute al art. 45."
    - Suprimarea paragrafului 4.
    4. Articolul 43 CIM
    - Modificarea textului de la paragraful 1 dupa cum urmeaza:
    "Paragraful 1
    Daca rezulta o paguba, inclusiv o avariere, din depasirea termenului de executare a contractului de transport, calea ferata trebuie sa plateasca o despagubire care nu poate depasi cvadriplul tarifului de transport."
    5. Articolul 44 CIM
    - Modificarea titlului dupa cum urmeaza:
    "Decaderea din dreptul de a invoca limitele de responsabilitate."
    - Modificarea textului primului alineat dupa cum urmeaza:
    "Limitele de responsabilitate prevazute la art. 25, 26, 30, 32, 33, 40, 42, 43, 45 si 46 nu se aplica, daca s-a dovedit ca paguba a rezultat dintr-un act sau dintr-o omisiune comisa de calea ferata, fie cu intentia de a provoca o astfel de paguba, fie intentionat si avind constiinta ca ar putea rezulta o astfel de paguba."
    6. Articolul 47 CIM
    - Modificarea titlului dupa cum urmeaza:
    "Conversie si dobinzi la despagubire"
    - Completarea articolului 47 cu un nou paragraf 1, redactat astfel:
    "Paragraful 1
    Cind calculul despagubirii implica convertirea sumelor exprimate in unitati monetare straine, acesta este facut dupa cursul din ziua si locul platii despagubirii."
    7. Articolul 58 CIM
    - Completarea textului de la paragraful 1 lit. c) dupa cum urmeaza:
    "c) intemeiata pe o paguba rezultata dintr-un act sau dintr-o omisiune comisa, fie cu intentia de a provoca o paguba, fie intentionat si avind constiinta ca ar putea rezulta o astfel de paguba;"
    - Suprimarea din textul de la paragraful 1 a literei d).
    - Litera e) devine litera d).

    DISPOZITII FINALE

    Art. 4
    Semnarea, ratificarea, acceptarea, aprobarea
    Paragraful 1
    Prezentul protocol ramine deschis la Berna, pe linga Guvernul elvetian, guvern depozitar, pina la 30 iunie 1991, pentru semnare de catre statele care au fost invitate la cea de-a doua Adunare generala a Organizatiei Interguvernamentale pentru Transporturile Internationale Feroviare (OTIF).
    Paragraful 2
    Conform dispozitiilor art. 20 paragraful 1 COTIF, prezentul protocol este supus ratificarii, acceptarii sau aprobarii; instrumentele de ratificare, de acceptare sau de aprobare se depun in cel mai scurt termen posibil la guvernul depozitar.
    Art. 5
    Intrarea in vigoare
    Deciziile continute in prezentul protocol intra in vigoare in prima zi a celei de-a douasprezecea luni care urmeaza celei in cursul careia guvernul depozitar le-a notificat statelor membre depunerea instrumentului prin care sint indeplinite conditiile art. 20, paragraful 2 COTIF.
    Art. 6
    Aderarea
    Statele care, fiind invitate la cea de-a doua Adunare generala OTIF, nu au semnat prezentul protocol in termenul prevazut la art. IV, paragraful 1, pot sa adere la acesta depunind un instrument de aderare la guvernul depozitar.
    Art. 7
    Raportul dintre COTIF si protocol
    Numai statele care fac parte din COTIF pot deveni parti la prezentul protocol.
    Art. 8
    Textele protocolului
    Prezentul protocol este incheiat si semnat in limba franceza.
    La textul francez sint alaturate traduceri oficiale in limbile germana, engleza, araba, italiana si olandeza.
    Numai textul francez este hotaritor.
    Drept pentru care, subsemnatii plenipotentiari, legal autorizati de catre guvernele lor, au semnat prezentul protocol.
    Intocmit la Berna, la douazeci decembrie una mie noua sute nouazeci, intr un singur exemplar original in limba franceza, care ramine depozitat in arhivele Confederatiei Elvetiene. O copie certificata conforma va fi remisa fiecaruia dintre statele participante.



SmartCity5

COMENTARII la Legea 27/1992

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 27 din 1992
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 27/1992
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu