Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 765 din 11 iulie 2007

pentru aprobarea constituirii Comitetului de monitorizare a Programului operational regional 2007-2013 si a Regulamentului-cadru de organizare si functionare al acestuia

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 547 din 10 august 2007



In temeiul art. 108 din Constituţia Romaniei, republicată, şi al art. 63 şi 73 din Regulamentul (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului, de stabilire a unor dispoziţii generale privind Fondul European de Dezvoltare Regională, Fondul Social European şi Fondul de Coeziune şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1.260/1999,

Guvernul Romaniei adoptă prezenta hotărare.

Art. 1. - Se aprobă constituirea Comitetului de monitorizare al Programului operaţional regional 2007-2013, pe durata de implementare   a   acestuia,   ca   structură   naţională   de   tip partenerial, fără personalitate juridică, cu rol decizional şi strategic în procesul de implementare a Programului operaţional regional 2007-2013, în componenta prevăzută în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare al Comitetului de monitorizare a Programului operaţional regional 2007-2013, prevăzut în anexa nr. 2.

Art. 3. - Comitetul de monitorizare al Programului operaţional regional 2007-2013 îşi adoptă propriul regulament de organizare şi funcţionare, respectand prevederile regulamentului-cadru prevăzut în anexa nr. 2.

Art. 4. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărare.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi locuinţelor,

Laszlo Borbely

Ministrul internelor şi reformei administrative,

Cristian David

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

Departamentul pentru Afaceri Europene,

Adrian Ciocănea,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1

COMPONENŢA

Comitetului de monitorizare a programului operaţional regional 2007-2013

Preşedinte - ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi locuinţelor

A. Membri, reprezentanţi ai:

1.  Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor - Autoritatea de management pentru Programul operaţional regional;

2.  Ministerului Economiei şi Finanţelor - Autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale;

3.  Ministerului Economiei şi Finanţelor - Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial creşterea competitivităţii economice;

4.  Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse -Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial dezvoltarea resurselor umane;

5.  Ministerului Mediului şi Dezvoltării Durabile   -   Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial mediu;

6.  Ministerului Internelor şi Reformei Administrative - Autoritatea de management pentru Programul operaţional dezvoltarea capacităţii administrative;

7.  Ministerului Transporturilor - Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial transport;

8. Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale -Autoritatea de management pentru Programul naţional pentru dezvoltare rurală;

9. Consiliului pentru Dezvoltare Regională Nord-Est -preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotărare a consiliului pentru dezvoltare regională;

10. Regiunea de Dezvoltare Nord-Est - reprezentant desemnat prin hotărare a consiliului pentru dezvoltare regională, denumit în continuare CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilă;

11. Consiliul pentru Dezvoltare Regională Sud-Est - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotărare a consiliului pentru dezvoltare regională;

12. Regiunea de Dezvoltare Sud-Est - reprezentant desemnat prin hotărare a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilă;

13. Consiliul pentru Dezvoltare Regională Sud-Muntenia - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotărare a CDR;

14. Regiunea de Dezvoltare Sud-Muntenia - reprezentant desemnat prin hotărare a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilă;

15. Consiliul pentru Dezvoltare Regională Sud-Vest Oltenia - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotărare a CDR;

16. Regiunea de Dezvoltare Sud-Vest Oltenia - reprezentant desemnat prin hotărare a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilă;

17. Consiliul pentru Dezvoltare Regională Vest - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotărare a CDR;

18. Regiunea de Dezvoltare Vest - reprezentant desemnat prin hotărare a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilă;

19. Consiliul pentru Dezvoltare Regională Nord-Vest - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotărare a CDR;

20. Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest - reprezentant desemnat prin hotărare a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilă;

21. Consiliul pentru Dezvoltare Regională Centru - preşedinte al consiliului judeţean, desemnat prin hotărare a CDR;

22.  Regiunea de Dezvoltare Centru - reprezentant desemnat prin hotărare a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilă;

23. Consiliul pentru Dezvoltare Regională Bucureşti-Ilfov - preşedinte al consiliului judeţean/primar general al municipiului Bucureşti, desemnat prin hotărare a CDR;

24. Regiunea de Dezvoltare Bucureşti-Ilfov - reprezentant desemnat prin hotărare a CDR, la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilă.

B. Observatori, reprezentanţi ai:

1.  Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului;

2.  Ministerului Economiei şi Finanţelor -Autoritatea de management pentru Programul operaţional asistenţă tehnică;

3.  Ministerului Economiei şi Finanţelor -Autoritatea de certificare şi plată;

4.  Ministerului Economiei şi Finanţelor - Unitatea centrală de evaluare;

5.  Consiliului Concurenţei;

6.  Ministerului Sănătăţii Publice;

7.  Ministerului pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale - Direcţia generală pentru gestionarea fondurilor comunitare;

8. Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Nord-Est;

9. Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Sud-Est;

10. Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Sud Muntenia;

11. Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Sud-Vest Oltenia;

12. Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Vest;

13. Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Nord-Vest;

14. Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Centru;

15. Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Bucureşti-Ilfov;

16. Agenţiei Naţionale pentru Rromi;

17.  Uniunii Naţionale a Consiliilor Judeţene din Romania;

18. Asociaţiei Municipiilor din Romania;

19. Asociaţiei Oraşelor din Romania;

20. Asociaţiei Comunelor din Romania;

21. Comisiei Europene;

22. Centrului Roman de Politici Economice;

23.  Departamentului pentru Afaceri Europene;

24. Comisiei Naţionale de Prognoză;

25.  Institutului Naţional de Statistică;

26.  Băncii Naţionale a Romaniei;

27. Camerei de Comerţ şi Industrie a Romaniei.

ANEXA Nr. 2

REGULAMENT-CADRU

de organizare şi funcţionare al Comitetului de monitorizare a Programului operaţional regional 2007-2013

CAPITOLUL I

Definiţii aplicabile Comitetului de monitorizare a Programului operaţional regional 2007-2013

Art. 1. - (1) In înţelesul prezentului regulament, următorii termeni se definesc astfel:

a) Programul operaţional regional, denumit în continuare POR, desemnează Programul operaţional regional 2007-2013, document elaborat de Romania pe baza unei strategii naţionale de dezvoltare regională, implementată printr-un set de axe prioritare şi domenii majore de intervenţie, finanţat din Fondul European pentru Dezvoltare Regională şi aprobat de Comisia Europeană;

b)  Comitetul de monitorizare a Programului operaţional regional (CMPOR) este structură naţională de tip partenerial, fără personalitate juridică, cu rol decizional şi strategic în procesul de implementare a Programului operaţional regional 2007-2013. CMPOR are rolul de a asigura eficacitatea şi calitatea implementării programului. CMPOR se organizează conform Regulamentului Consiliului Uniunii Europene nr. 1.083/2006 privind regulile generale de aplicare a Fondului European de Dezvoltare Regională, Fondului Social European şi Fondului de Coeziune;

c) Secretariatul CMPOR este structura din cadrul Autorităţii de management pentru Programul operaţional regional din cadrul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor, care asigură organizarea şi buna desfăşurare a şedinţelor CMPOR;

d) membrul titular este reprezentant al autorităţilor/ instituţiilor administraţiei publice centrale, organismelor regionale şi partenerilor socioeconomici prevăzuţi în anexa nr. 1 la hotărare şi este membru cu drept de vot în cadrul CMPOR;

e)   membrul supleant este reprezentant al autorităţilor/ instituţiilor administraţiei publice centrale, organismelor regionale şi partenerilor socioeconomici prevăzuţi în anexa nr. 1; este membrul care înlocuieşte la şedinţele CMPOR membrul titular, în caz de absenţă a acestuia, avand aceleaşi drepturi şi obligaţii ca şi membrul titular;

f)  membrul observator este reprezentant al autorităţilor/ instituţiilor administraţiei publice centrale, organismelor regionale şi partenerilor socioeconomici prevăzuţi în anexa nr. 1 şi este membru cu rol consultativ, fără drept de vot în cadrul CMPOR; poate face propuneri pe care CMPOR le poate dezbate şi supune la vot;

g)  partenerii socioeconomici sunt reprezentanţi desemnaţi prin hotărare a consiliului pentru dezvoltare regională (CDR), la nivelul regiunii, din mediul de afaceri, mediul academic, sindicate sau societatea civilă.

(2) In sensul atribuţiilor CMPOR, următoarele activităţi se definesc astfel:

a)  a informa - a aduce la cunoştinţă participanţilor la şedinţele CMPOR informaţii şi fapte asupra cărora nu trebuie să se ia nicio decizie;

b)   a analiza - a studia informaţiile şi documentele prezentate în cadrul şedinţelor CMPOR, în vederea emiterii de recomandări;

c)   a examina - a studia informaţiile şi documentele prezentate în cadrul şedinţelor CMPOR, în vederea aprobării;

d)  a recomanda - a formula propuneri, soluţii pentru problemele aflate pe agenda CMPOR; recomandările nu au caracter obligatoriu, însă instituţiile/organismele vizate au obligaţia de a răspunde motivat în cazul neacceptării acestora.

CAPITOLUL II

Organizarea CMPOR

Art. 2. - (1) Membrii CMPOR sunt reprezentanţi ai autorităţilor/instituţiilor administraţiei publice centrale, organis­melor regionale şi partenerilor socioeconomici.

(2) Desemnarea şi/sau înlocuirea unui membru CMPOR se iniţiază de către instituţia reprezentată în acest organism, avizată, după caz, de către consiliul pentru dezvoltare regională, şi se comunică în scris secretariatului CMPOR, în termen de 5 zile lucrătoare de la data luării acestei decizii de către conducătorul instituţiei respective.

(3) Numirea şi/sau revocarea membrilor CMPOR, titulari, supleanţi şi observatori, se fac de către preşedintele CMPOR, la propunerea instituţiilor care i-au desemnat, prin ordin al ministrului dezvoltării, lucrărilor publice şi locuinţelor.

(5) Reprezentantul Comisiei Europene poate să participe ca observator la şedinţele CMPOR, din proprie iniţiativă, conform art. 64 alin. (2) din Regulamentul Consiliului nr. 1083/2006.

Art. 3. - (1) Preşedintele CMPOR este ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi locuinţelor. Preşedintele poate delega această funcţie în baza unui mandat scris secretarului de stat care coordonează activitatea Autorităţii de management pentru POR (AMPOR).

(2) Autorităţile/instituţiile administraţiei publice centrale sunt reprezentate în cadrul CMPOR la nivel de secretar de stat.

(3) Consiliul pentru Dezvoltare Regională este reprezentat, în calitate de membru titular sau supleant, în cadrul CMPOR de către un preşedinte al consiliului judeţean din regiune.

CAPITOLUL III

Atribuţiile CMPOR

Art. 4. - CMPOR îndeplineşte următoarele atribuţii:

a)  examinează şi aprobă criteriile de selecţie elaborate de Autoritatea de management pentru POR, ale proiectelor finanţate prin POR, în cel mult 6 luni de la aprobarea programului operaţional de către Comisia Europeană, şi aprobă în timp util orice revizuire necesară a acestora, în concordanţă cu cerinţele programului;

b)  analizează periodic progresele înregistrate în realizarea obiectivelor specifice ale programului, pe baza documentelor pe care Autoritatea de management pentru POR i le pune la dispoziţie, şi face recomandări;

c) examinează rezultatele implementării prin prisma atingerii obiectivelor fiecărei axe prioritare, precum şi rezultatele evaluărilor POR efectuate conform art. 48 alin. (3) din Regulamentul Consiliului Uniunii Europene nr. 1.083/2006 şi face recomandări;

d) examinează şi aprobă rapoartele anuale de implementare şi Raportul final de implementare, elaborate de AMPOR;

e)  examinează si aprobă strategia de asistenţă tehnică a POR;

f)  examinează şi aprobă Planul multianual de evaluare şi planurile anuale de evaluare;

g)  este informat cu privire la raportul anual de control al autorităţii de audit cu privire la POR sau secţiunea de raport care se referă la POR, în cazul în care raportul anual de control se realizează pentru mai multe programe operaţionale, precum şi cu privire la comentariile formulate de Comisia Europeană, după examinarea acelui raport sau a acelei secţiuni de raport;

h) poate propune Autorităţii de management pentru POR revizuirea/actualizarea programului operaţional, pentru realizarea obiectivelor acestuia sau pentru îmbunătăţirea managementului său, inclusiv a managementului financiar;

i) examinează şi aprobă propunerile de modificare a alocărilor financiare ale POR, între domeniile majore de intervenţie din cadrul unei axe prioritare, între axele prioritare de dezvoltare, precum şi între regiuni;

j) este informat cu privire la planul de comunicare şi la stadiul de implementare a acestuia, la acţiunile de informare şi publicitate întreprinse şi mijloacele de comunicare utilizate;

k) este informat cu privire la acţiunile întreprinse în legătură cu temele orizontale;

l) aprobă şi modifică propriul regulament de organizare şi funcţionare, respectand prevederile prezentului regulament-cadru.

Art. 5. - Preşedintele CMPOR îndeplineşte următoarele atribuţii principale:

a) convoacă şi conduce şedinţele CMPOR;

b)  aprobă lista documentelor ce urmează să fie transmise tuturor participanţilor la şedinţă, lista invitaţilor, precum şi proiectul ordinii de zi a şedinţei, inclusiv publicarea pe pagina de internet a POR;

c) aprobă, după caz, publicarea pe pagina de web a POR a documentelor adoptate în cadrul CMPOR;

d)    semnează corespondenţa, hotărarile CMPOR şi procesele-verbale ale şedinţelor;

e)  reprezintă CMPOR în relaţiile cu alte organisme din ţară şi din străinătate.

Art. 6. - Secretariatul CMPOR are următoarele activităţi principale:

a) asigură pregătirea logistică a şedinţelor CMPOR;

b) transmite invitaţiile la şedinţele CMPOR;

c)  pregăteşte documentele ce urmează să fie transmise tuturor participanţilor la şedinţă, lista invitaţilor, precum şi proiectul ordinii de zi a şedinţei;

d)  publică pe pagina de web a AMPOR ordinea de zi a şedinţelor şi procesele-verbale ale acestora;

e) poate furniza membrilor CMPOR, pană în preziua şedinţei, alte informaţii relevante cu privire la ordinea de zi, astfel încat aceştia să aibă la dispoziţie cele mai recente informaţii cu privire la subiectele aflate pe agendă;

f)  actualizează permanent pagina de web a POR, dedicată CMPOR;

g)  întocmeşte procesul-verbal al şedinţelor CMPOR şi transmite forma finală a acestuia, semnată de preşedinte, tuturor membrilor, precum şi celor interesaţi, în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care a avut loc şedinţa;

h) monitorizează implementarea hotărarilor CMPOR şi asigură schimbul de informaţii referitor la acestea între părţile implicate;

i) constituie un registru special de evidenţă a hotărarilor CMPOR;

j) asigură activităţile de registratură şi arhivare a documentelor destinate CMPOR;

k) centralizează si transmite către CMPOR propunerile de modificare a alocărilor financiare între regiuni, axe prioritare şi domenii majore de intervenţie.

CAPITOLUL IV

Funcţionarea CMPOR

Art. 7. - (1) CMPOR îşi desfăşoară activitatea în cadrul şedinţelor ordinare şi al şedinţelor extraordinare.

(2) Şedinţele ordinare au loc semestrial şi sunt convocate de către preşedintele CMPOR.

(3)  Şedinţele extraordinare ale CMPOR se pot organiza la solicitarea preşedintelui sau a unei treimi din numărul total al membrilor titulari.

Art. 8. - (1) Convocarea şi transmiterea invitaţiilor membrilor la şedinţele ordinare ale CMPOR se fac în scris de către secretariatul acestuia, cu cel puţin 10 zile lucrătoare înainte de data desfăşurării şedinţei.

(2)   Convocarea şi transmiterea invitaţiilor membrilor la şedinţele extraordinare ale CMPOR se fac cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de data şedinţei de către secretariatul acestui organism.

(3) Invitaţiile la şedinţele CMPOR cuprind în mod obligatoriu ziua, ora, locul desfăşurării şi proiectul ordinii de zi, precum şi adresa site-ului care conţine informaţii şi documente privind şedinţa respectivă.

(4) La şedinţele CMPOR pot participa numai membrii titulari sau supleanţi, observatori, precum şi persoanele invitate de preşedintele CMPOR.

(5) In cazul în care nici membrul titular şi nici supleantul său nu participă la două reuniuni succesive, preşedintele CMPOR poate revoca şi cere înlocuirea acestora potrivit art. 2 alin. (2).

(6)  Ordinea de zi a şedinţei CMPOR şi materialele care urmează să fie supuse dezbaterii se transmit prin e-mail participanţilor cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de data stabilită pentru şedinţă, în cazul şedinţelor ordinare, şi cu cel puţin 3 zile lucrătoare, în cazul şedinţelor extraordinare.

(7)  La începutul fiecărei şedinţe se adoptă ordinea de zi a şedinţei respective.

Art. 9. - (1) La cererea membrilor CMPOR, ordinea de zi poate fi completată şi cu alte teme decat cele comunicate iniţial, cu condiţia transmiterii documentelor respective, în scris, secretariatului comitetului cu 3 zile lucrătoare înaintea datei şedinţei, în cazul şedinţelor ordinare, şi cu o zi înaintea datei şedinţei, în cazul şedinţelor extraordinare. Decizia asupra completării ordinii de zi revine preşedintelui CMPOR.

(2) La sfarşitul fiecărei şedinţe se stabileşte data viitoarei şedinţe ordinare a CMPOR.

Art. 10. - Membrii CMPOR semnează declaraţii de imparţialitate şi confidenţialitate cu ocazia numirii lor, pentru întreaga perioadă în care vor avea calitatea de membru CMPOR, şi respectă prevederile codului de conduită cuprins în anexa care face parte integrantă din prezentul regulament-cadru.

Art. 11. - (1) Şedinţele CMPOR se pot desfăşura numai în prezenţa majorităţii simple a membrilor cu drept de vot ai acestuia.

(2) In cazul nerespectării prevederilor alin. (1), şedinţa se amană, urmand să fie convocată o nouă şedinţă în termen de 5 zile. Şedinţa convocată în urma unei amanări se desfăşoară fără a fi necesară respectarea prevederilor alin. (1).

Art. 12. - (1) In exercitarea atribuţiilor ce îi revin, CMPOR adoptă hotărari prin votul majorităţii simple a membrilor cu drept de vot prezenţi. In caz de paritate, votul preşedintelui este decisiv.

(2) Hotărarile adoptate se comunică, de drept, membrilor CMPOR, instituţiilor şi organizaţiilor menţionate în textul hotărarilor, de către Secretariatul CMPOR, după semnarea lor de către preşedinte.

(4) Procesele-verbale şi hotărarile CMPOR se publică pe site-ul POR.

Art. 13. - (1) In funcţie de problematica supusă dezbaterii CMPOR, la şedinţe pot participa, la invitaţia preşedintelui CMPOR, alţi reprezentanţi ai Guvernului, ai consiliilor pentru dezvoltare regională, ai unor instituţii şi organizaţii implicate în procesul de dezvoltare socioeconomică, precum şi parteneri socioeconomici relevanţi pentru procesul de elaborare şi implementare a politicii de dezvoltare regională, dacă reuniunea respectivă vizează probleme specifice domeniului de activitate al acestora.

ANEXA la regulamentul-cadru

CODUL   DE   CONDUITA

al Comitetului de monitorizare pentru Programul operaţional regional 2007-2013

Membrii Comitetului de monitorizare pentru Programul operaţional regional 2007-2013 au obligaţia de a respecta următoarele reguli de conduită:

1.   să acţioneze în interesul implementării Programului operaţional regional 2007-2013 în concordanţă cu scopul şi obiectivele stabilite;

2. să ia decizii în interes public şi să nu acţioneze în scopul obţinerii de avantaje financiare sau alte beneficii pentru sine sau pentru alţii;

3. să declare preşedintelui, la începutul oricărei şedinţe sau pe parcursul acesteia, orice situaţie de conflict de interese în care s-ar putea afla în legătură cu un anumit subiect dezbătut.

In acest caz, membrul va părăsi sala în care se ţine şedinţa şi va reveni după discutarea acelui punct pe agendă;

4.  să informeze, după încheierea şedinţelor, autoritatea publică sau organismul pe care îl reprezintă în legătură cu principalele chestiuni discutate şi deciziile luate;

5.  să păstreze confidenţialitatea informaţiilor prin a căror divulgare s-ar putea leza interesul legitim al oricărei instituţii, organizaţii sau persoane ori prin a căror utilizare privilegiată s-ar putea crea avantaje nelegitime;

6. să se supună hotărarilor adoptate de CMPOR, în condiţiile regulamentului de organizare şi funcţionare al acestuia.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 765/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 765 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 765/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu