Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 618 din 20 mai 2009

privind modificarea anexelor nr. 1-3 la Hotararea Guvernului nr. 834/2007 pentru aprobarea constituirii Comitetului de monitorizare a Programului operational sectorial de mediu 2007-2013 si a Regulamentului-cadru de organizare si functionare a acestuia

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 449 din 30 iunie 2009



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Articol unic. - Anexele nr. 1-3 la Hotărârea Guvernului nr. 834/2007 pentru aprobarea constituirii Comitetului de monitorizare a Programului operaţional sectorial de mediu 2007-2013 şi a Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a acestuia, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 571 din 21 august 2007, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-3 la prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

Ministrul mediului,

Nicolae Nemirschi

Viceprim-ministru, ministrul administraţiei şi internelor,

Dan Nica

Şeful Departamentului pentru Afaceri Europene,

Vasile Puşcaş

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Pogea

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 834/2007}

COMPONENŢA

Comitetului de monitorizare a Programului operaţional sectorial de mediu 2007-2013

Preşedinte: ministrul mediului

Reprezentanţii autorităţilor instituţiilor şi organismelor cu rol de membri, respectiv observatori în Comitetul de monitorizare a Programului operaţional sectorial de mediu 2007-2013

Membri:

1. Ministerul Mediului - conducătorul Autorităţii de management pentru Programul operaţional sectorial de mediu

2. Ministerul Mediului - Direcţia generală pentru protecţia mediului şi dezvoltare durabilă

3. Ministerul Mediului - Direcţia generală pentru managementul apelor

4. Ministerul Mediului - Direcţia protecţia naturii

5. Ministerul Finanţelor Publice - Autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale

6. Ministerul Finanţelor Publice - Autoritatea de management pentru Programul operaţional asistenţă tehnică

7. Ministerul Finanţelor Publice -Autoritatea de certificare şi plată

8. Ministerul Economiei - Autoritatea de management pentru Programul operaţional creşterea competitivităţii economice

9. Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale - Autoritatea de management pentru Programul operaţional dezvoltarea resurselor umane

10. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţelor - Autoritatea de management pentru Programul operaţional regional

11. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţelor - departamentul de specialitate pentru coordonarea lucrărilor publice şi reglementărilor în construcţii

12. Ministerul Administraţiei şi Internelor - secretar de stat

13. Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale - Autoritatea de management pentru Programul naţional pentru dezvoltare rurală

14. Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii -Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial de transport

15. Ministerul Sănătăţii - Institutul de Sănătate Publică Bucureşti

16. Administraţia Naţională „Apele Române"

17. Asociaţia Română a Apei

18. Asociaţia Profesională „COGEN ROMÂNIA" (Asociaţia Producătorilor de Energie Termică în Cogenerare)

19. Asociaţia Română de Salubritate

20. Organizaţia Profesională şi Patronală REMAT

21. Academia Română

22. Agenţia Naţională pentru Egalitate de Şanse între Femei şi Bărbaţi

23. Asociaţia Municipiilor din România

24. Reprezentant al ONG de mediu

25. Reprezentant al ONG de mediu

26. Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice

Observatori speciali:

1. Comisia Europeană

Observatori:

2. JASPERS - Joint Assistance to Support Projects in European Regions (BEI +BERD)

3. Consiliul Economic şi Social

4. Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial de mediu - Direcţia programare şi evaluare

5. Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial de mediu - Direcţia fond de coeziune

6. Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial de mediu - Direcţia fonduri structurale

7. Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial de mediu - Direcţia asistenţă tehnică

8. Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial de mediu - Direcţia control financiar

9. Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial de mediu - Direcţia plăţi

10. Ministerul Mediului - organism intermediar Programul operaţional sectorial de mediu Bacău pentru Regiunea 1 Nord Est

11. Ministerul Mediului - organism intermediar Programul operaţional sectorial de mediu Bucureşti pentru Regiunea 8 Bucureşti-Ilfov

12. Ministerul Mediului - organism intermediar Programul operaţional sectorial de mediu Craiova - pentru Regiunea 4 Sud-Vest Oltenia

13. Ministerul Mediului - organism intermediar Programul operaţional sectorial de mediu Cluj-Napoca Regiunea 6 Nord-Vest

14. Ministerul Mediului - organism intermediar Programul operaţional sectorial de mediu - Galaţi Regiunea 2 Sud-Est

15. Ministerul Mediului - organism intermediar Programul operaţional sectorial de mediu Sibiu-Regiunea 7 Centru

16. Ministerul Mediului - organism intermediar Programul operaţional sectorial de mediu Piteşti pentru Regiunea 3 Sud- Muntenia

17. Ministerul Mediului - organism intermediar Programul operaţional sectorial de mediu Timişoara pentru Regiunea 5 Vest

18. Ministerul Finanţelor Publice - unitatea centrală de evaluare

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 834/2007)

REGULAMENT-CADRU

de organizare si funcţionare a Comitetului de monitorizare a Programului operaţional sectorial de mediu 2007-2013

ARTICOLUL 1

Dispoziţii generale

(1) Comitetul de monitorizare, denumit în continuare CM, a Programului operaţional sectorial de mediu, denumit în continuare POS Mediu, este structura naţională de tip partenerial, fără personalitate juridică, cu rol decizional strategic în procesul de implementare a POS Mediu, în conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului din 11 iulie 2006 de stabilire a anumitor dispoziţii generale privind Fondul European de Dezvoltare Regională, Fondul Social European şi Fondul de Coeziune şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1.260/1999, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L 210 din 31 iulie 2006.

(2) Prezentul regulament stabileşte atribuţiile şi modul de organizare şi funcţionare ale CM POS Mediu.

(3) CM funcţionează pe toată perioada de implementare a POS Mediu.

ARTICOLUL 2

Atribuţiile CM

In vederea asigurării eficacităţii şi calităţii implementării POS Mediu, CM îndeplineşte următoarele atribuţii:

a) analizează şi aprobă criteriile de selecţie a operaţiunilor finanţate în cadrul POS Mediu în termen de cel mult 6 luni de la aprobarea POS Mediu de către Comisia Europeană şi aprobă orice revizuire a acestor criterii în concordanţă cu cerinţele programării;

b) analizează periodic progresul înregistrat în atingerea obiectivelor POS Mediu pe baza documentelor elaborate de Autoritatea de management pentru POS Mediu şi face recomandări;

c) examinează rezultatele implementării, prin prisma atingerii obiectivelor aferente fiecărei axe prioritare, precum şi rezultatele evaluărilor POS Mediu efectuate conform art. 48 alin. (3) din Regulamentul (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului şi face recomandări;

d) este informat cu privire la rapoartele de evaluare înainte de transmiterea acestora către Comisia Europeană, conform art. 48 alin. (3) din Regulamentul (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului;

e) analizează şi aprobă rapoartele anuale şi Raportul final de implementare pentru POS Mediu elaborate de Autoritatea de management pentru POS Mediu;

f) este informat cu privire la raportul anual de control al Autorităţii de audit cu privire la POS Mediu sau secţiunea de raport care se referă la POS Mediu, în cazul în care raportul anual de control se realizează pentru mai multe programe operaţionale, precum şi cu privire la comentariile formulate de Comisia Europeană, după examinarea acelui raport sau a acelei secţiuni de raport;

g) poate propune Autorităţii de management revizuirea sau modificarea POS Mediu pentru a face posibilă realizarea obiectivelor programului sau pentru îmbunătăţirea managementului acestuia, inclusiv a managementului financiar;

h) examinează şi aprobă orice propunere de amendare a conţinutului deciziei Comisiei Europene cu privire la contribuţia fondurilor pentru POS Mediu;

i) analizează şi aprobă propunerile de modificare a alocărilor financiare între axele prioritare din cadrul POS Mediu, elaborate de Autoritatea de management pentru POS Mediu;

j) este informat cu privire la Planul de comunicare al POS Mediu şi la progresul înregistrat în implementarea măsurilor de informare şi publicitate realizate, precum şi cu privire la mijloacele de comunicare utilizate;

k) aprobă şi amendează propriul regulament de organizare şi funcţionare, respectând prevederile prezentului regulament-cadru.

ARTICOLUL 3

Componenţa CM

(1) Componenţa CM este stabilită cu respectarea principiului parteneriatului, reprezentativităţii şi egalităţii de şanse.

(2) CM este alcătuit din preşedinte, membri, observatori speciali şi observatori.

(3) Nominalizarea reprezentanţilor autorităţilor, instituţiilor şi organismelor prevăzute în anexa nr. 1 se face de către conducătorii acestora.

(4) Componenţa nominală a CM se stabileşte prin ordin al ministrului mediului.

ARTICOLUL 4

Preşedintele

(1) CM este condus de un preşedinte, respectiv ministrul mediului.

(2) Preşedintele poate delega această funcţie conducătorului Autorităţii de management pentru POS Mediu, în baza unui mandat scris.

(3) Preşedintele CM îndeplineşte următoarele atribuţii:

a) convoacă şi conduce reuniunile CM;

b) aprobă documentele ce urmează a fi transmise tuturor participanţilor la reuniuni, lista invitaţilor, precum şi proiectul ordinii de zi a şedinţelor;

c) aprobă, după caz, publicarea pe site-ul Autorităţii de management a documentelor discutate în cadrul reuniunilor CM;

d) semnează hotărârile CM şi procesele-verbale ale reuniunilor;

e) reprezintă CM în relaţiile cu terţii, în special în relaţia cu presa şi publicul;

f) invită la reuniunile CM persoane cu competenţe relevante în raport cu temele înscrise pe ordinea de zi, pentru prezentarea unei opinii specializate în vederea fundamentării deciziilor CM, dacă este cazul.

ARTICOLUL 5

Membrii şi observatorii

(1) Membrii CM sunt membri titulari şi supleanţi.

(2) Observatorii şi observatorii speciali sunt invitaţi să participe la şedinţele CM.

(3) Observatorii şi observatorii speciali nu au drept de decizie. Aceştia au un rol consultativ şi pot fac propuneri pe care CM le poate dezbate şi aproba.

(4) Membrii titulari, supleanţii, observatorii şi observatorii speciali primesc de la Secretariatul permanent acelaşi set de informaţii şi materiale, precum şi procesele-verbale ale reuniunilor CM.

(5) Membrii CM au obligaţia de a participa la reuniunile şi activităţile CM şi de a îndeplini responsabilităţile ce decurg din deciziile adoptate de acesta.

(6) Membrii CM au dreptul de a transmite propuneri pentru discuţii Secretariatului permanent.

(7) Desemnarea şi schimbarea membrilor titulari şi supleanţi, precum şi a observatorilor se fac de către conducătorul instituţiei reprezentate în CM, prin notificare transmisă Secretariatului permanent al CM.

(8) In cazul în care membrul titular/supleantul nu participă la două reuniuni succesive, preşedintele CM poate solicita instituţiei/organismului/organizaţiei care l-a desemnat revocarea acestuia şi nominalizarea altui reprezentant.

(9) Schimbarea unui membru al CM se realizează de către instituţia reprezentată în acest organism şi se comunică în scris secretariatului CM în termen de 5 zile lucrătoare de la data luării acestei decizii.

(10) In caz de indisponibilitate, membrii CM deleagă responsabilitatea luării deciziei unui supleant din aceeaşi instituţie, în baza unui mandat scris, din partea autorităţii, instituţiei sau organismului respectiv. Fiecare membru titular are dreptul la un singur supleant.

(11) Mandatul prevăzut la alin. (10) se transmite în scris Secretariatului permanent cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea datei reuniunii CM.

(12) Membrii titulari, supleanţii acestora şi observatorii îşi exercită funcţiile cu titlu gratuit.

ARTICOLUL 6

Secretariatul permanent

(1) Activitatea CM este asistată de Secretariatul permanent, asigurat de Direcţia generală pentru managementul instrumentelor structurale, în calitate de Autoritate de management pentru POS Mediu, si coordonat de preşedintele CM.

(2) Secretariatul permanent îndeplineşte următoarele atribuţii:

a) asigură pregătirea reuniunilor CM;

b) elaborează ordinea de zi a reuniunilor CM şi pregăteşte documentele-suport;

c) transmite cu cel puţin 20 de zile lucrătoare înainte invitaţiile pentru şedinţele CM. Invitaţiile cuprind, în mod obligatoriu, ziua, ora, locul desfăşurării şi ordinea de zi, precum şi adresa site-ului care conţine informaţii privind reuniunea;

d) transmite în scris membrilor CM, cu cel puţin 10 zile lucrătoare înainte, documentele-suport ale reuniunii, aprobate de preşedinte;

e) păstrează şi înregistrează corespondenţa şi documentele aferente organizării CM, precum şi documentele transmise membrilor CM pentru pregătirea reuniunilor CM. Asigură activităţile de înregistrare şi arhivare a documentelor CM;

f) participă la întâlnirile CM şi redactează procesele-verbale, pe care le distribuie tuturor membrilor CM, în termen de 15 zile lucrătoare de la data la care a avut loc şedinţa;

g) publică pe site-ul Autorităţii de management ordinea de zi a şedinţelor, procesele-verbale ale acestora, precum şi documentele pentru care preşedintele CM stabileşte publicarea;

h) primeşte şi înregistrează mandatele scrise pentru delegarea de atribuţii, eliberate în condiţiile prezentului regulament;

i) asigură asistenţă de specialitate preşedintelui CM;

j) monitorizează implementarea deciziilor CM şi asigură schimbul de informaţii referitor la acestea între părţile implicate.

ARTICOLUL 7

Reuniunile CM

(1) Reuniunile CM au loc semestrial şi sunt convocate de preşedintele CM.

(2) In cazuri deosebite se pot organiza reuniuni extraordinare ale CM, la iniţiativa preşedintelui, la solicitarea Comisiei Europene sau la solicitarea a cel puţin unei treimi din numărul membrilor CM. Solicitarea din partea membrilor este transmisă în scris Secretariatului permanent.

(3) Convocarea reuniunilor CM se face întotdeauna în scris.

(4) La începutul fiecărei reuniuni se adoptă ordinea de zi şi se discută şi se aprobă minuta precedentei reuniuni a CM. Minuta precedentei reuniuni se transmite membrilor titulari, supleanţi, observatorilor şi observatorilor speciali cu 15 zile înainte de reuniunea CM.

(5) Ordinea de zi a reuniunii va fi comunicată membrilor titulari, supleanţi, observatorilor şi observatorilor speciali cu 15 zile înainte de reuniunea CM.

(6) La cererea membrilor CM, ordinea de zi comunicată iniţial poate fi completată şi cu alte teme, cu condiţia transmiterii documentelor respective, în scris, Secretariatului permanent, cu cel puţin 10 zile înainte de data reuniunii, pentru a fi distribuită tuturor membrilor CM. Ordinea de zi finală va fi comunicată în scris membrilor CM cu cel puţin 5 zile înainte de data reuniunii.

(7) La sfârşitul fiecărei şedinţe se stabileşte data viitoarei reuniuni a CM, pe baza calendarului anual indicativ.

(8) Reuniunile CM nu au caracter public.

ARTICOLUL 8

Procesul decizional

(1) Şedinţele CM se pot desfăşura numai în prezenţa a minimum jumătate plus unu din numărul membrilor cu drept de vot.

(2) La stabilirea cvorumului de şedinţă se iau în considerare numai membrii cu drept de vot.

(3) In cazul nerespectării prevederilor alin. (1), reuniunea CM se amână, urmând să fie convocată o nouă şedinţă în termen de 5 zile. Şedinţa convocată în urma unei amânări se desfăşoară fără a mai fi necesară îndeplinirea condiţiei prevăzute la alin. (1).

(4) Ca regulă generală, CM adoptă hotărâri prin consens.

(5) In situaţia în care nu se poate ajunge la consens, CM adoptă hotărâri prin votul a cel puţin două treimi din numărul membrilor cu drept de vot prezenţi.

(6) In cazul în care există membri ai CM care au un potenţial conflict de interese cu subiectele în discuţie, aceştia se vor abţine de la exprimarea opiniei. Membrii vor anunţa preşedintelui CM, la începutul fiecărei reuniuni, orice conflict de interese, de exemplu, dacă în timpul reuniunii se dezbate un subiect de pe ordinea de zi în cadrul căruia membrul CM are un interes material. De asemenea, dacă pe parcursul discuţiilor CM apare în mod neaşteptat un conflict de interese, respectivul membru al CM îl va înştiinţa pe preşedintele CM cu privire la existenţa conflictului de interese. In astfel de situaţii, membrii CM care au un potenţial conflict de interese cu subiectele în discuţie se vor abţine de la exprimarea opiniei.

(7) Hotărârile adoptate de CM sunt comunicate de drept membrilor de către Secretariatul permanent, după semnarea de către preşedinte.

(8) In situaţii excepţionale, la iniţiativa preşedintelui, membrii pot fi consultaţi şi în scris. Preşedintele prezintă acestora în scris problemele apărute şi soluţiile identificate.

(9) In cazul în care Secretariatul permanent primeşte obiecţii scrise asupra documentelor transmise conform procedurii de consultare scrisă, acestea se transmit preşedintelui, care dispune analiza obiecţiilor şi revizuirea documentului, dacă este cazul. Documentele revizuite vor fi retransmise tuturor membrilor CM pentru consultare.

(10) In lipsa unui răspuns scris din partea tuturor membrilor cu drept de decizie, în termen de 10 zile lucrătoare de la data transmiterii documentelor, acestea sunt considerate aprobate.

(11) Pentru respectarea principiului parteneriatului, consultările scrise se vor aplica doar în cazuri de urgenţă, cu condiţia existenţei unei justificări corespunzătoare.

ARTICOLUL 9

Circuitul şi păstrarea documentelor

(1) Transmiterea oficială a documentelor către membrii CM se efectuează prin poştă, fax sau curier, cu confirmarea primirii acestora.

(2) Pentru asigurarea operativităţii, documentele pot fi transmise informai şi prin poşta electronică.

(3) Secretariatul permanent asigură păstrarea tuturor documentelor aferente activităţii CM şi arhivarea acestora.

ARTICOLUL 10

Codul de conduită

Membrii CM au obligaţia de a respecta prevederile prezentului regulament-cadru, inclusiv prevederile Codului de conduită prevăzut în anexa nr. 3 la hotărâre.

ARTICOLUL 11

Dispoziţii finale

CM va adopta propriul regulament de organizare şi funcţionare, cu respectarea prezentului regulament-cadru.

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 834/2007)

CODUL DE CONDUITĂ

Membrii Comitetului de monitorizare (CM) au obligaţia de a respecta următoarele reguli de conduită:

1. Membrii trebuie să acţioneze în interesul POS Mediu şi în scopul implementării acestuia în conformitate cu obiectivele şi scopurile stabilite.

2. Membrii vor lua decizii exclusiv în interesul public şi nu vor acţiona în scopul obţinerii de avantaje financiare sau alte beneficii materiale pentru ei înşişi, familie sau prieteni.

3. Membrii vor anunţa preşedintelui CM, la începutul fiecărei reuniuni, orice conflict de interese, de exemplu, dacă în timpul reuniunii se dezbate un subiect de pe ordinea de zi în cadrul căruia membrul CM are un interes material. De asemenea, dacă pe parcursul discuţiilor CM apare în mod neaşteptat un conflict de interese, respectivul membru al CM îl va înştiinţa pe preşedintele CM cu privire la existenţa conflictului de interese. In astfel de situaţii, membrii CM care au un potenţial conflict de interese cu subiectele în discuţie se vor abţine de la exprimarea opiniei.

4. După reuniunile CM, membrii au responsabilitatea de a se asigura că principalele aspecte dezbătute şi principalele decizii luate sunt comunicate în cadrul sectorului sau grupului de interese pe care îl reprezintă.

5. Membrii vor păstra confidenţialitatea asupra acelor informaţii a căror divulgare poate aduce prejudicii comerciale sau de altă natură ori asupra acelor informaţii care nu pot fi făcute publice.

6. Membrii trebuie să se supună deciziilor CM.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 618/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 618 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu