HOTARARE Nr
HOTARARE Nr.
572 din 13 mai 2009
privind aprobarea bugetului
de venituri si cheltuieli pe anul 2009 al Companiei Nationale „UNIFARM" -
S.A. Bucuresti, aflata sub autoritatea Ministerului Sanatatii
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 340 din 21 mai 2009
Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a
Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor
operatori economici, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.
37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar,
aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările
şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. 1. - (1) Se aprobă bugetul de venituri şi
cheltuieli pe anul 2009 al Companiei Naţionale „UNIFARM" - S.A. Bucureşti,
aflată sub autoritatea Ministerului Sănătăţii, prevăzut în anexa care face
parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) In termen de 30 de zile de la data intrării în
vigoare a prezentei hotărâri se va face defalcarea pe trimestre a indicatorilor
prevăzuţi în bugetul de venituri şi cheltuieli al Companiei Naţionale
„UNIFARM" - S.A. Bucureşti, cu aprobarea Ministerului Sănătăţii.
Art. 2. - (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente
veniturilor totale, prevăzute în bugetul de venituri şi cheltuieli al Companiei
Naţionale „UNIFARM" - S.A. Bucureşti menţionat la art. 1, reprezintă
limita maximă şi nu poate fi depăşit decât în cazuri justificate şi numai cu
aprobarea Guvernului, la propunerea Ministerului Sănătăţii, cu avizul
Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Familiei şi
Protecţiei Sociale.
(2) In situaţia în care în cursul execuţiei bugetului
se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Compania
Naţională „UNIFARM" - S.A. Bucureşti va putea efectua cheltuieli totale
aferente veniturilor totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor
totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
Art. 3. - (1) Nerespectarea prevederilor art. 2
constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de 5.000 lei.
(2) Contravenţiei prevăzute la alin. (1) i se aplică
prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al
contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002,
cu modificările şi completările ulterioare.
(3) Contravenţia se constată de organele de control
financiar ale statului împuternicite potrivit legii, iar amenda se aplică
persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul sănătăţii,
Ion Bazac
Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Marian Sârbu
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea
ANEXĂ*)
MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
COMPANIA NAŢIONALĂ „UNIFARM" - S.A. BUCUREŞTI
Str. Mr. Av. St. Sănătescu nr. 48, sectorul 1,
Bucureşti
C.U.I. 11653560/2002, A.F.:RO
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
PE ANUL 2009
mii lei
|
|
Indicatori
|
Nr rd.
|
2009 Propuneri
|
0
|
1
|
2
|
3
|
5
|
I.
|
I. VENITURI TOTALE, (rd.2 + rd.10 + rd.15)
|
1
|
8.470,00
|
|
1
|
1.Venituri din exploatare-total, din care:
|
2
|
8.400,00
|
|
|
a) producţia vândută
|
|
1.600.00
|
|
|
b) venituri din vânzarea mărfurilor
|
4
|
6.797,00
|
|
|
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de
afaceri nete. din care:
|
5
|
|
|
|
- subvenţii, cf.preved.legale in vigoare
|
6
|
|
|
|
-transferuri, cf.preved.legale in vigoare
|
7
|
|
|
|
d) producţia imobilizată
|
8
|
|
|
|
e) alte venituri din exploatare:
|
9
|
3.00
|
|
2
|
Venituri financiare-total, din care:
|
10
|
70,00
|
|
|
a) venituri din interese de participare
|
11
|
|
|
|
b) venituri din alte investiţii si împrumuturi care fac parte din
activele imobilizate
|
12
|
|
|
|
c) venituri din dobânzi
|
13
|
18.00
|
|
|
d) alte venituri financiare
|
14
|
52.00
|
|
3
|
Venituri extraordinare
|
15
|
|
II.
|
II. CHELTUIELI TOTALE (rd.17+rd.48+51)
|
16
|
8.250,00
|
|
1
|
Cheltuieli de exploatare -total, din care:
|
17
|
8.140,00
|
|
|
a) Cheltuieli materiale
|
18
|
95.00
|
|
|
b) alte cheltuieli din afară (cu energia şi apa)
|
19
|
205.00
|
|
|
c) cheltuieli privind mărfurile
|
20
|
6.325.00
|
|
|
d) Cheltuieli cu personalul, din care :
|
21
|
923,80
|
*) Anexa este
reprodusă în facsimil.
|
|
-salarii
|
22
|
581.41
|
|
|
- contracte de mandat
|
23
|
78.00
|
|
|
-premiul anual aferent 2008 cf.art.4 (2) din O.U.G.NR.79/2008
|
24
|
3,20
|
|
|
-cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care :
|
25
|
183.94
|
|
|
- cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale
|
26
|
138.88
|
|
|
-cheltuieli privind contribuţia de asigurări pt. şomaj
|
27
|
4,97
|
|
|
- cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate
|
28
|
40,09
|
|
|
- alte cheltuieli cu personalul, din
care:
|
29
|
77,25
|
|
|
- cheltuieli sociale prevăzute la art.21 lit.c) din Legea
nr.571/2003 privind Codul fiscal,cu modif. Si complet, ulterioare, din care:
|
30
|
|
|
|
- tichete de cresa (cf.art.3 din
Legea nr. 193/2006)
|
31
|
|
|
|
- tichete cadou pentru cheltuieli sociale(cf.art.2 din Legea
nr.193/2006)
|
32
|
|
|
|
-fonduri speciale aferente fondului de salarii
|
33
|
13,25
|
|
|
- tichete de masa
|
34
|
64.00
|
|
|
- tichete de vacanta
|
35
|
|
|
|
e) amortizarea imobilizărilor corporale si necorporale
|
36
|
60,00
|
|
|
f) alte cheltuieli de exploatare, din care:
|
37
|
531.20
|
|
|
- cheltuieli privind prestaţiile externe, din care:
|
38
|
5,00
|
|
|
- cheltuieli de protocol, din care:
|
39
|
0,96
|
|
|
- tichete potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările si
completările ulterioare
|
40
|
|
|
|
- cheltuieli reclamă şi publicitate, din care:
|
41
|
0.89
|
|
|
- tichete cadou pentru cheltuieli de
reclama si publicitate, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările si
completările ulterioare
|
42
|
|
|
|
- tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei,
promovarea pe pieţe existente sau noi potrivit Legii nr. 193/2006, cu
modificările si completările ulterioare
|
43
|
|
|
|
- cheltuieli cu sponsorizarea
|
44
|
3.15
|
|
|
- alte cheltuieli, din care:
|
45
|
526.20
|
|
|
- laxa pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale
|
46
|
|
|
|
-redevenia din concesionarea bunurilor publice
|
47
|
|
|
2
|
Cheltuieli financiare - total, din care :
|
48
|
110,00
|
|
|
- cheltuieli privind dobânzile
|
49
|
|
|
|
- alte cheltuieli financiare
|
50
|
110,00
|
|
3
|
Cheltuieli extraordinare
|
51
|
|
III
|
REZULTAT BRUT
(profit/pierdere)
|
52
|
220,00
|
IV.
|
IMPOZIT PE PROFIT
|
53
|
34,72
|
|
Rezultat reportat provenit din corectarea erorilor contabilc(sold
C al contului 1174)
|
54
|
|
V.
|
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT,
din care:
|
55
|
185.28
|
|
1
|
Rezerve legale
|
56
|
3,00
|
|
2
|
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi
|
57
|
|
|
3
|
Alte rezerve reprezentând facilitaţi fiscale prevăzute de lege
|
58
|
|
|
4
|
Constituirea surselor proprii de finanţare pt. proiectele
cofinantate din imprumuturi externe, precum si pt.constituirea surselor
necesare rambursării ratelor de capital, plaţii dobânzilor, comisioanelor si
alte costuri aferente acestor imprumuturi externe
|
59
|
|
|
5
|
Alte repartizări prevăzute de lege
|
60
|
|
|
6
|
Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd.55,56,57,58
si 59
|
61
|
182.28
|
|
7
|
Participarea salariaţilor la profit in limita a 10 %din profitul
net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de baza mediu lunar realizat la
nivelul operatorului economic in exerciţiul financiar de referinţa
|
62
|
18,23
|
|
8
|
Minim 50 % vărsaminte la bugetul de stat sau local, în cazul
regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/ companiilor naţionale
şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat
|
6.3
|
91,14
|
|
9
|
Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1 -8 se
repartizează la alte rezerve si constituie sursa proprie de finanţare
|
64
|
72,91
|
VI.
|
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:
|
65
|
453,14
|
|
1
|
Surse proprii
|
66
|
153,14
|
|
2
|
Alocaţii de la buget
|
67
|
|
|
3
|
Credite bancare
|
68
|
300,00
|
|
|
-interne
|
69
|
300,00
|
|
|
-externe
|
70
|
|
|
4
|
Alte surse
|
71
|
|
VII.
|
CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:
|
72
|
453,14
|
|
1
|
Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente
investiţiilor în curs la finele anului
|
73
|
453,14
|
|
2
|
Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii
|
74
|
|
|
|
-interne
|
75
|
|
|
|
-externe
|
76
|
|
VIII
|
REZERVE, din care:
|
77
|
75,72
|
|
1
|
Rezerve legale
|
78
|
3,00
|
|
2
|
Rezerve statuare
|
79
|
|
|
3
|
Alte rezerve
|
80
|
72,72
|
IX
|
DATE DE FUNDAMENTARE
|
81
|
|
|
1
|
Venituri totale
|
82
|
8.470,00
|
|
2
|
Cheltuieli aferente veniturilor totale
|
83
|
8.250.00
|
|
3
|
Nr. prognozat de personal la finele anului
|
84
|
32
|
|
4
|
Nr.mediu de salariaţi total
|
85
|
32
|
|
5
|
Fond de salarii, din care :
|
86
|
581,41
|
|
|
a) fond de salarii aferent personalului angajat pe baza de
contract individual de munca
|
87
|
574,91
|
|
|
b) alte cheltuieli cu personalul
|
88
|
6,5
|
|
6
|
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoana)
|
89
|
1.497.16
|
|
7
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană)
(rd.82/rd.85), în preţuri curente
|
90
|
264.687,50
|
|
8
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană )
(rd.82/rd.85), în preţuri comparabile
|
91
|
264.687,50
|
|
9
|
Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu
(unităţi fizice/persoană)
|
92
|
|
|
10
|
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale [(cheltuieli
totale/venituri totale) x 1000] =(rd.16/rd.1)x1000
|
93
|
974,03
|
|
11
|
Plăţi restante
|
94
|
|
|
|
-preţuri curente
|
95
|
|
|
|
- preţuri comparabile
|
96
|
|
|
12
|
Creanţe restante
|
97
|
72,00
|
|
|
- preţuri curente
|
98
|
72.00
|
|
|
- preţuri comparabile
|
99
|
|
NOTA
Rd.22 „ salarii" = fondul de salarii aferent
personalului angajat pe baza de contract individual de munca+ indemnizaţiile
A.G.A, CA si cenzorilor+alte drepturi banesti asimilate salariilor, potrivit
reglementarilor legale in vigoare
Rd.22=Rd.86
Rd.84 si 85 nu cuprind persoanele care au contracte de
mandat, încheiate conform legislaţiei in vigoare (ex:directorul general)
Rd.88= indemnizaţiile A.G.A, CAS, cenzorilor si alte
drepturi banesti asimilate salariilor, potrivit reglementarilor legale in
vigoare
|
ANONIM a comentat
Ordin 1492 2020
Căutați o afacere, o companie sau un împrumut personal? Oferim toate tipurile de împrumuturi la rate de dobândă de 3% pe an, trimiteți-ne prin e-mail detaliile dvs. la (midland.credit2@gmail.com) pentru mai multe informații.
|
ANONIM a comentat
Decizia 1 2020
Căutați un împrumut de afaceri, companie sau personal? Oferim tot felul de împrumuturi la rate de dobândă de 3% pe an, trimiteți-ne prin e-mail cu detaliile dvs. la (midland.credit2@gmail.com) pentru mai multe informații.
|
ANONIM a comentat
Hotărârea 965 2002
BUNA ZIUA,
VA ROG SA IMI TRIMITETI SI MIE ANEXELE LA HG NR. 965/2002 LA ADRESA DE E-MAIL avocat.elenagrecu@yahoo.com
Multumesc anticpat!
|
ANONIM a comentat
Hotărârea 153 2018
articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
|
ANONIM a comentat
Legea 149 2018
Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
|
ANONIM a comentat
Decretul 721 2015
Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
|
ANONIM a comentat
Hotărârea 757 2008
In aceasta hotarare de guvern intra si asistentii medicali care lucreaza in sectiile de radioterapie,care fac iradierea bolnavilor oncologici???
|
ANONIM a comentat
Legea 58 1974
in1990 mai era in vigoare intreb
|
ANONIM a comentat
Hotărârea 559 1990
Din păcate această hotărâre prevede incadrarea în grupe indiferent de activitatea desfășurată a celor care lucrează în industria chimică( directori, contabili, economiști) fără deosebire adică un operator chimist este încadrat în grupă la fel ca și directorul. Ținînd cont de anul ”hotărârii” în care revoluția încă se mișca prin intreprinderi este de înțeles..oarecum.
|
ANONIM a comentat
Decizia 589 2006
La Pucioasa DB nu a fost nici-o revolutie,si totusi orasul este plin de revolutionari,????
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 572/2009
|