Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 446 din 5 aprilie 2006

pentru aprobarea Normelor metodologice privind concesionarea activitatii institutiilor publice de spectacole si concerte

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 332 din 13 aprilie 2006



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 26 din Legea nr. 504/2004 privind instituţiile publice de spectacole şi concerte,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - Se aprobă Normele metodologice privind concesionarea activităţii instituţiilor publice de spectacole şi concerte, prevăzute în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă Contractul-cadru de concesiune a activităţii instituţiilor publice de spectacole şi concerte, prevăzut în anexa nr. 2.

Art. 3. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul culturii şi cultelor,

Adrian lorgulescu

p. Ministrul administraţiei şi internelor,

Mircea Nicu Toader,

secretar de stat

p. Ministrul finanţelor publice,

Cătălin Doica,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1

NORME   METODOLOGICE privind concesionarea activităţii instituţiilor publice de spectacole şi concerte

Art. 1. - Prezentele norme metodologice stabilesc dispoziţiile speciale privind organizarea şi desfăşurarea concesionării activităţii instituţiilor publice de spectacole şi concerte, conţinutul-cadru al caietului de sarcini al concesiunii, precum şi conţinutul contractului-cadru de concesiune.

Art. 2. - Prin obiect al concesiunii, în sensul prezentelor norme metodologice, se înţelege orice activitate a instituţiilor publice de spectacole şi concerte, astfel cum sunt definite prin dispoziţiile art. 2 lit. a) din Legea nr. 504/2004 privind instituţiile publice de spectacole şi concerte.

Art. 3. - Atribuirea concesiunii activităţii unei instituţii publice de spectacole şi concerte se face în baza unui contract prin care o persoană, denumită concedent, transmite pentru o perioadă determinată, de cel mult 49 de ani, unei alte persoane, denumită concesionar, care acţionează pe riscul şi pe răspunderea sa, dreptul şi obligaţia de realizare a activităţii instituţiei respective, în schimbul unei redevenţe.

Art. 4. - (1) Au calitatea de concedent:

a)   ministerele sau alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, pentru activitatea instituţiilor publice de spectacole şi concerte aflate în subordinea acestora;

b)   consiliile judeţene sau consiliile locale, după caz, pentru activitatea instituţiilor publice de spectacole şi concerte aflate în subordinea acestora.

(2) Calitatea de concesionar o poate avea orice persoană fizică sau persoană juridică de drept privat, română ori străină, care îndeplineşte calităţile, capacităţile şi condiţiile de experienţă stabilite de concedent în anunţul de organizare a licitaţiei sau, după caz, în anunţul de primire de candidaturi.

(3)   Condiţiile de experienţă minime ale concesionarilor sunt:

a)  cel puţin 5 ani de activitate în unul dintre domeniile prevăzute la art. 2 lit. a) din Legea nr. 504/2004, în funcţie de specificul activităţii concesionate;

b)   cel puţin 3 ani de activitate în gestionarea şi dezvoltarea programelor/proiectelor culturale.

(4)   Condiţiile prevăzute la alin. (3) trebuie îndeplinite cumulativ.

Art. 5. - Concesionarea activităţii unei instituţii publice de spectacole şi concerte se aprobă pe baza caietului de sarcini al concesiunii, astfel:

a)   prin hotărâre a Guvernului, pentru concesionarea activităţii unei instituţii publice de spectacole şi concerte aflate în subordinea ministerelor sau a celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale;

b)   prin hotărâre a consiliului judeţean sau a consiliului local, după caz, pentru concesionarea activităţii unei instituţii publice de spectacole şi concerte aflate în subordinea acestora.

Art. 6. - (1) Caietul de sarcini al concesiunii cuprinde condiţiile minime pentru licitaţie.

(2) Caietul de sarcini va cuprinde în mod obligatoriu: a) condiţiile de exploatare a concesiunii şi obiectivele de ordin economic, financiar şi de mediu urmărite de către concedent privind exploatarea eficace a activităţilor ce fac obiectul concesiunii;

b)   investiţiile pe care concesionarul este obligat să le realizeze şi termenele de realizare a acestora;

c)  clauzele financiare şi de asigurări;

d)  regimul bunurilor utilizate de concesionar în derularea concesiunii;

e)  obligaţia concesionarului de a păstra obiectul specific de activitate al instituţiei;

f)  clauze privind personalul angajat şi protecţia socială;

g)   condiţiile de accesibilitate la spectacole şi concerte;

h) obligaţiile privind protecţia mediului, stabilite conform legislaţiei în vigoare.

(3) Caietul de sarcini poate cuprinde şi una sau mai multe dintre clauzele prevăzute la art. 9 alin. (2) din Normele metodologice-cadru de aplicare a Legii nr. 219/1998 privind regimul concesiunilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 216/1999, cu modificările ulterioare.

Art. 7. - (1) In cazul procedurii licitaţiei publice deschise cu preselecţie, în anunţul de primire de candidaturi, publicat de concedent, se menţionează, pe lângă elementele prevăzute de dispoziţiile Legii nr. 219/1998 privind regimul concesiunilor, cu modificările şi completările ulterioare, şi următoarele:

a)  denumirea şi sediul concedentului;

b)  condiţiile de experienţă ale concesionarilor;

c)   locul unde se poate studia caietul de sarcini al concesiunii;

d)  locul de primire a candidaturilor.

(2)   In cazul procedurii licitaţiei publice deschise, în anunţul publicat de concedent se menţionează, pe lângă elementele prevăzute de dispoziţiile Legii nr. 219/1998, cu modificările şi completările ulterioare, şi următoarele:

a)  condiţiile de experienţă ale concesionarilor;

b)  numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta.

(3)   In cazul procedurii concesionării prin negociere directă, în anunţul publicat de concedent se menţionează, pe lângă elementele prevăzute de dispoziţiile Legii nr. 219/1998, cu modificările şi completările ulterioare, şi următoarele:

a)  condiţiile de experienţă ale concesionarilor;

b)  cuantumul garanţiei;

c)   locul unde se poate studia caietul de sarcini al concesiunii;

d)  termenul şi locul de înscriere la negociere, precum şi de depunere a ofertelor;

e)  locul, data şi ora desfăşurării negocierilor.

(4)   In cazul procedurii concesionării prin dialog competitiv, în anunţul publicat de concedent se menţionează, pe lângă elementele prevăzute de dispoziţiile Legii nr. 219/1998, cu modificările şi completările ulterioare, şi următoarele:

a)  condiţiile de experienţă ale concesionarilor;

b)  cuantumul garanţiei;

c)   locul unde se poate studia caietul de sarcini al concesiunii;

d)  termenul şi locul de înscriere la consultări;

e)  locul, data şi ora desfăşurării consultărilor.

Art. 8. - (1) Comisia de evaluare a ofertelor concesionarilor va fi alcătuită astfel:

a)  în cazul în care se concesionează activitatea unei instituţii publice de spectacole şi concerte ce se află în subordinea unei autorităţi a administraţiei publice centrale, din reprezentanţi ai autorităţii respective, dintre care cel puţin unul cu pregătire juridică de specialitate, şi ai Ministerului Finanţelor Publice, nominalizaţi în acest scop;

b)  în cazul în care se concesionează activitatea unei instituţii publice de spectacole şi concerte ce se află în subordinea unei autorităţi a administraţiei publice locale, din reprezentanţi ai autorităţii respective, dintre care cel puţin unul cu pregătire juridică de specialitate, şi ai direcţiilor generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene sau a municipiului Bucureşti, nominalizaţi în acest scop.

(2)   Comisia de evaluare va fi alcătuită dintr-un număr impar de membri, care nu poate fi mai mic de 5.

(3)  Membrii comisiei de evaluare vor fi numiţi prin ordin sau hotărâre a concedentului, după caz.

Art. 9. - (1) Preşedintele comisiei de evaluare este numit de concedent dintre reprezentanţii acestuia în comisia de evaluare.

(2)  Secretarul comisiei de evaluare este numit de către preşedinte dintre membrii comisiei de evaluare.

(3)   Secretariatul comisiei de evaluare este asigurat de către concedent.

(4)  La şedinţele comisiei de evaluare preşedintele poate invita personalităţi recunoscute pentru experienţa şi competenţa lor în domeniul din care face parte obiectul concesiunii, care beneficiază de un vot consultativ.

Art. 10. - (1) Pentru determinarea celei mai avantajoase oferte, comisia de evaluare va avea în vedere criteriile de selecţie prevăzute la art. 18 alin. (2) din Legea nr. 219/1998, cu modificările şi completările ulterioare.

(2)   Concedentul poate stabili prin instrucţiunile privind organizarea şi desfăşurarea procedurii de concesionare, în completarea criteriilor prevăzute la alin. (1), şi alte criterii de selecţie a ofertelor pe care le consideră necesare, în funcţie de specificul activităţii instituţiei publice de spectacole şi concerte care urmează a fi concesionată.

(3)  Ponderea importanţei criteriilor de selecţie a ofertelor va fi stabilită de către concedent, în funcţie de specificul activităţii instituţiei publice de spectacole şi concerte care face obiectul concesiunii.

Art. 11. - Dispoziţiile prezentelor norme metodologice se completează în mod corespunzător cu prevederile Normelor metodologice-cadru de aplicare a Legii nr. 219/1998 privind regimul concesiunilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 216/1999, cu modificările ulterioare.

ANEXA Nr. 2

CONTRACT-CADRU de concesiune a activităţii instituţiilor publice de spectacole şi concerte

CAPITOLUL I

Părţile contractante

Intre ministerul/organul de specialitate al administraţiei publice centrale/Consiliul Judeţean/Consiliul Local ..............., cu sediul în ............................., reprezentat prin ..................., având funcţia de ......................., în calitate de concedent, pe de o parte, şi .....................................................,  persoană fizică (domiciliul, buletinul/cartea de identitate)/persoană juridică (actul constitutiv al agentului economic) .............................., cu sediul principal în ........................................, reprezentat prin .................................................................., având funcţia de ..............................., în calitate de concesionar, pe de altă parte, la data de ..................., la sediul concedentului (alt loc, adresă, etc.)  ......................, în temeiul  Legii nr. 219/1998 privind regimul concesiunilor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al hotărârii (Guvernului, consiliului judeţean, orăşenesc sau comunal) de aprobare a concesionării  nr....................... din  ..............., s-a încheiat prezentul contract de concesiune.

CAPITOLUL II

Obiectul contractului de concesiune

Art.   1.   -   (1)   Obiectul   prezentului   contract   de concesiune este organizarea activităţii  ................................ instituţiei publice ............., situată în ..................................., în conformitate cu obiectivele concedentului.

(2)  Obiectivele concedentului sunt:

a)   ...............................................................................................

b)   .....................................................................................

c)   ......................................................................................

d)   ........................................................................................

(3)   In derularea prezentului contract de concesiune, concesionarul va utiliza următoarele categorii de bunuri:

a)  bunuri de retur .....................................................;

b)   bunuri de preluare ......................................................;

c)   bunuri proprii  ..............................................................

CAPITOLUL III

Termenul

Art. 2.   -  (1) Durata concesiunii este de  ........... ani, începând de la data de .....................................................

(2) Contractul de concesiune poate fi prelungit pentru o perioadă egală cu cel mult jumătate din durata sa iniţială.

CAPITOLUL IV

Redevenţa

Art. 3. - Redevenţa este de ...... lei, plătită anual/lunar, în conformitate cu caietul de sarcini (detalii cu privire la modul de plată).

CAPITOLUL V

Plata redevenţei

Art. 4.  -  (1)  Plata redevenţei se face prin conturile:

-   contul concedentului nr......................, deschis la Banca ......................................;

-   contul concesionarului nr......................, deschis la Banca ......................................

(2) Neplata redevenţei sau executarea cu întârziere a acestei obligaţii conduce la ...................................................

CAPITOLUL VI

Drepturile părţilor

Art. 5. - Drepturile concesionarului

Concesionarul are dreptul de a desfăşura, în mod direct, pe riscul şi pe răspunderea sa, activitatea ce face obiectul contractului de concesiune.

Art. 6. - Drepturile concedentului

(1)   Concedentul are dreptul să inspecteze bunurile concesionate, să verifice stadiul de realizare a investiţiilor, precum şi modul în care este satisfăcut interesul public prin realizarea activităţii, verificând respectarea obligaţiilor asumate de concesionar.

(2)   Verificarea se va efectua numai cu notificarea prealabilă a concesionarului şi în următoarele condiţii: ......

(3)  La încetarea prezentului contract de concesiune prin ajungere la termen, concedentul are dreptul să îşi manifeste intenţia de a dobândi bunurile de preluare şi de a solicita concesionarului încheierea contractului de vânzare-cumpărare cu privire la aceste bunuri. In termen de ..................... concedentul este obligat să îşi exercite dreptul de opţiune, sub sancţiunea decăderii.

(4)   Concedentul are dreptul să modifice în mod unilateral partea reglementară a prezentului contract de concesiune, din motive excepţionale legate de interesul naţional sau local.

CAPITOLUL VII

Obligaţiile părţilor - clauze stabilite în condiţiile caietului de sarcini

Art. 7. - Obligaţiile concesionarului

(1)   Concesionarul este obligat să asigure exploatarea eficace, în regim de continuitate şi de permanenţă, a activităţii care face obiectul concesiunii, potrivit obiectivelor stabilite de către concedent.

(2)   Concesionarul este obligat să desfăşoare în mod direct activitatea care face obiectul concesiunii.

(3)   Concesionarul este obligat să plătească redevenţa.

(4)   Concesionarul este obligat să asigure creşterea eficientei în următoarele modalităţi:

a) ....................................................................................,

b) .....................................................................................

(5)  Concesionarul are obligaţia de a indica următoarele:

a)   bunurile aduse ca investiţii (datele de identificare a acestora, datele tehnice) .........................................................;

b)  termenele de realizare a investiţiilor ............................;

c)   investiţiile care nu se amortizează pe durata concesiunii ...............................................................................;

d)   avizele ce trebuie obţinute în cazul în care sunt afectate bunuri cu regim    special .......................................;

e)  standardele de calitate a activităţilor prestate ............

(6)   Concesionarul este obligat să respecte condiţiile impuse de natura activităţii (protejarea secretului de stat, materiale cu regim special, condiţii de siguranţă în exploatare, protecţia mediului, protecţia muncii, condiţii privind folosirea şi conservarea patrimoniului) .....................

(7)  La încetarea prezentului contract de concesiune prin ajungere la termen, concesionarul este obligat să restituie concedentului, în deplină proprietate, bunurile de retur, în mod gratuit şi libere de orice sarcini.

(8)   La încetarea prezentului contract de concesiune, concesionarul este obligat să încheie cu concedentul un contract de vânzare-cumpărare având ca obiect bunurile de preluare, prevăzute ca atare în caietul de sarcini şi stabilite prin prezentul contract de concesiune, în privinţa cărora concedentul şi-a manifestat intenţia de a le dobândi.

(9)   In termen de 90 de zile de la data încheierii prezentului contract de concesiune, concesionarul este obligat să depună, cu titlu de garanţie, o sumă de ...... lei, reprezentând o cotă-parte din suma datorată concedentului cu titlu de redevenţa pentru primul an de activitate.

(10)  La încetarea prezentului contract de concesiune din alte cauze decât prin ajungere la termen, excluzând forţa majoră şi cazul fortuit, concesionarul este obligat să asigure continuitatea activităţii, în condiţiile stipulate în contract până la preluarea acesteia de către concedent.

(11)  In cazul în care concesionarul sesizează existenţa sau posibilitatea existenţei unei cauze de natură să conducă la imposibilitatea realizării activităţii, va notifica de îndată acest fapt concedentului, în vederea luării măsurilor ce se impun pentru asigurarea continuităţii activităţii.

(12)     Concesionarul este obligat să continue desfăşurarea   activităţii   în   noile   condiţii   stabilite de concedent, în mod unilateral, potrivit art. 6 alin. (4), fără a putea solicita încetarea acestuia.

(13)   Concesionarul va menţine  un  număr de  .......... angajaţi.

(14)   Concesionarul se obligă să plătească ............. % din prima de asigurare.

(15)  Alte clauze.

Art. 8. - Obligaţiile concedentului

(1)   Concedentul este obligat să nu îl tulbure pe concesionar în exerciţiul drepturilor rezultate din prezentul contract de concesiune.

(2)   Concedentul nu are dreptul să modifice în mod unilateral contractul de concesiune, în afară de cazurile prevăzute expres de lege.

(3)   Concedentul este obligat să notifice concesionarului apariţia oricăror împrejurări de natură să aducă atingere drepturilor concesionarului.

CAPITOLUL VIII

Incetarea contractului de concesiune

Art. 9. - (1) Prezentul contract de concesiune încetează în următoarele situaţii:

a)  la expirarea duratei stabilite în contract, dacă părţile nu convin, în scris, prelungirea acestuia, în condiţiile legii;

b)   în cazul în care interesul naţional sau local o impune, prin denunţarea unilaterală de către concedent, cu plata unei despăgubiri juste şi prealabile în sarcina concedentului;

c)  în cazul nerespectării obligaţiilor contractuale de către concesionar, prin reziliere, cu plata unei despăgubiri în sarcina concesionarului;

d)  în cazul nerespectării obligaţiilor contractuale de către concedent, prin reziliere, cu plata unei despăgubiri în sarcina concedentului;

e)   în cazul în care interesul naţional sau local o impune, prin răscumpărarea unei concesiuni, care se poate face numai prin act administrativ al organului care a aprobat concesionarea, la propunerea concedentului; în acest caz se va întocmi o documentaţie tehnico-economică în care se va stabili preţul răscumpărării. In această situaţie de încetare a concesiunii nu se percep daune;

f)  alte cauze de încetare a contractului de concesiune, fără a aduce atingere cauzelor şi condiţiilor reglementate de lege.

(2) La încetarea, din orice cauză, a prezentului contract de concesiune bunurile ce au fost utilizate de concesionar în derularea concesiunii vor fi repartizate după cum urmează:

a)   bunuri de retur ............................................................;

b)  bunuri de preluare ........................................................;

c)  bunuri proprii .................................................................

CAPITOLUL IX

Clauze contractuale referitoare la împărţirea responsabilităţilor de mediu între concedent

şi concesionar

Art. 10. - ............................................................................

CAPITOLUL X

Răspunderea contractuală

Art. 11. - Nerespectarea de către părţile contractante a obligaţiilor cuprinse în prezentul contract de concesiune atrage răspunderea contractuală a părţii în culpă.

CAPITOLUL XI

Litigii

Art. 12. - (1) Litigiile de orice fel ce decurg din executarea prezentului contract de concesiune sunt de competenţa instanţei judecătoreşti de drept comun.

(2) Pentru soluţionarea eventualelor litigii părţile pot stipula în contractul de concesiune clauze compromisorii.

CAPITOLUL XII

Alte clauze (de exemplu: clauze de reziliere convenţională, clauze penale)

Art.  13.  -  .........................................................................

CAPITOLUL XIII

Definiţii

Art. 14. - (1) Prin forţă majoră, în sensul prezentului contract de concesiune, se înţelege o împrejurare externă cu caracter excepţional, fără relaţie cu lucrul care a provocat dauna sau cu însuşirile sale naturale, absolut invincibilă şi absolut imprevizibilă.

(2) Prin caz fortuit se înţelege acele împrejurări care au intervenit şi au condus la producerea prejudiciului şi care nu implică vinovăţia paznicului juridic, dar care nu întrunesc caracteristicile forţei majore.

Prezentul contract de concesiune a fost încheiat în ........... exemplare.

Concedent,                                                                                   Concesionar,

        ……………….                                                  


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 446/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 446 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 446/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu