Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 364 din 28 aprilie 2005

privind aprobarea Strategiei Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in perioada 2005 - 2008

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 392 din 10 mai 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata,
    avand in vedere prevederile art. 3 alin. (1) pct. 1 si 2 din Hotararea Guvernului nr. 755/2003 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, cu modificarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Strategia Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in perioada 2005 - 2008, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.

                 PRIM-MINISTRU
            CALIN POPESCU-TARICEANU

                       Contrasemneaza:
                       Seful Cancelariei Primului-Ministru,
                       Aleodor Marian Francu

                       Autoritatea Nationala pentru
                       Protectia Consumatorilor,
                       Catalin Florin Teodorescu,
                       secretar de stat

                       Ministrul integrarii europene,
                       Ene Dinga

    ANEXA 1

                                 STRATEGIA
Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in perioada 2005 - 2008

    Politica de protectie a consumatorilor pentru perioada 2005 - 2008 se fundamenteaza pe urmatoarele obiective generale pentru promovarea intereselor consumatorilor pe piata:
    1. realizarea unui inalt nivel de protectie a consumatorilor;
    2. aplicarea efectiva a legislatiei in domeniul protectiei consumatorilor;
    3. intarirea activitatilor de informare, consiliere si educare a consumatorilor.
    Strategia, prin obiectivele si prioritatile sale, urmareste realizarea unei protectii a consumatorilor in Romania asemanatoare cu cea existenta in statele membre ale Uniunii Europene, incluzand securitatea, interesele economice, informarea si educarea consumatorilor, precum si promovarea organizatiilor de consumatori pentru dezvoltarea unui rol activ in realizarea politicii de protectie a consumatorilor.
    In cadrul strategiei pentru perioada 2005 - 2008, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) are in vedere dezvoltarea unei politici de protectie a consumatorilor sistematice, riguroase si bine organizate de prevenire, unei reactii rapide prin prezenta reprezentantilor sai pe intregul teritoriu al tarii si unei activitati eficiente, inclusiv de cooperare cu alte organisme competente ale statului, la nivel national si local. In plus, intarirea parteneriatului cu societatea civila, in general, si cu cercurile de afaceri, in special, va conduce la o mai buna cunoastere si intelegere a problemelor consumatorilor si implicit la realizarea unei mai bune protectii a acestora.

    Obiectivul 1: Realizarea unui inalt nivel de protectie a consumatorilor

    Avand in vedere transpunerea la nivel national a acquisului comunitar specific, referitor la cadrul legislativ care reglementeaza conditiile de securitate a produselor, diverse practici comerciale si drepturile contractuale ale consumatorilor, prioritatile pentru perioada 2005 - 2008 sunt:

    1.1. Continuarea procesului de preluare a acquisului comunitar prin elaborarea si promovarea de acte normative si reglementari privind importul si comercializarea produselor alimentare, nealimentare si a serviciilor, in scopul asigurarii securitatii consumatorilor, precum si protectiei intereselor economice ale acestora
    Se au in vedere:
    1.1.1. elaborarea de acte normative sau de modificari si completari ale legislatiei existente, in functie de aparitia unor noi reglementari europene, de modificari si completari ale acquisului comunitar, incluzand securitatea produselor si a serviciilor, protectia intereselor economice ale consumatorilor, practici comerciale, relatii contractuale etc.;
    1.1.2. elaborarea de documente referitoare la implementarea legii privind securitatea generala a produselor si problemele specifice de securitate, inclusiv pentru participarea la Sistemul european RAPEX de schimb rapid de informatii privind produsele periculoase;
    1.1.3. modificarea si completarea legislatiei privind regimul metalelor pretioase, al aliajelor acestora si al pietrelor pretioase, precum si a actelor normative in aplicarea acesteia;
    1.1.4. modificarea si completarea actelor normative care pot constitui bariere in calea liberei circulatii a produselor si serviciilor.

    1.2. Intarirea cooperarii cu celelalte institutii ale administratiei publice centrale si locale, inclusiv prin elaborarea de acte normative, precum si dezvoltarea sau, dupa caz, incheierea de protocoale de colaborare
    Se au in vedere:
    1.2.1. elaborarea in comun de acte normative sau de modificari si completari ale legislatiei existente, pentru transpunerea acquisului comunitar care intra in domeniul de responsabilitate al politicii de protectie a consumatorilor, incluzand informarea, sanatatea si securitatea acestora;
    1.2.2. elaborarea Strategiei Comitetului interministerial pentru supravegherea pietei produselor si serviciilor si protectia consumatorilor;
    1.2.3. incheierea de protocoale de colaborare privind supravegherea pietei si, dupa caz, de proceduri comune de control.

    1.3. Dezvoltarea cooperarii cu mediul de afaceri ca instrument pentru promovarea si protectia intereselor consumatorilor
    Se au in vedere:
    1.3.1. participarea ANPC la reorganizarea sistemului de acordare de avize, autorizatii, licente, certificate de clasificare, respectiv a celui pentru expertizare si certificare, in scopul eliminarii barierelor in calea liberei circulatii a marfurilor, asigurand cresterea rolului ANPC in prevenirea si constatarea abaterilor de la legislatie;
    1.3.2. acordarea de sprijin pentru agentii economici in actiunile derulate de acestia in elaborarea de coduri de buna practica/conduita;
    1.3.3. derularea de activitati de consultanta catre persoanele juridice, in scopul unei mai bune intelegeri a problemelor privind protectia consumatorilor si al stabilirii unui parteneriat cu societatea civila si cu reprezentantii cercurilor de afaceri pentru cresterea gradului de protectie a consumatorilor;
    1.3.4. realizarea unui ghid privind actiuni corective ce trebuie intreprinse de catre producatori si distribuitori pentru limitarea consecintelor provocate de produsele periculoase, inclusiv retragerea din circuitul de distributie si returnarea de la consumatori;
    1.3.5. intarirea cooperarii dintre ANPC si producatori, importatori, distribuitori, vizand in principal schimbul de informatii pentru identificarea produselor cu risc, descrierea completa si corecta a riscului, cantitatea de produse aflate in reteaua de distributie, mijloacele de realizare a actiunii corective si modalitatile de informare a consumatorilor privind riscurile produselor aflate in reteaua de distributie sau la consumatori.

    1.4. Dezvoltarea capacitatii administrative a ANPC, inclusiv prin cresterea numarului de personal si intarirea bazei tehnico-economice
    Se au in vedere:
    1.4.1. perfectionarea resurselor umane prin:
    a) derularea unor programe de training al personalului atat prin actiuni proprii, cat si in colaborare cu alte institutii;
    b) realizarea unor programe de training prin intermediul proiectelor PHARE;
    c) training, cu sprijinul Oficiului TAIEX al Comisiei Europene, pentru participarea specialistilor ANPC la diverse sesiuni de pregatire, seminarii si simpozioane, organizate in Uniunea Europeana;
    d) training, cu sprijinul Comisiei Europene, pentru specialistii ANPC, in scopul participarii la Sistemul european RAPEX de schimb rapid de informatii privind produsele periculoase;
    1.4.2. intarirea bazei tehnico-economice si cresterea numarului de personal prin:
    a) alocarea de resurse financiare pentru activitatea de supraveghere a pietei, in special in scopul asigurarii securitatii produselor;
    b) alocarea de resurse sporite pentru efectuarea de teste de laborator;
    c) cresterea capacitatii de analiza si testare privind securitatea si/sau conformitatea produselor, inclusiv depistarea produselor falsificate sau contrafacute, prin dotarea laboratoarelor;
    d) cresterea numarului de personal, in scopul imbunatatirii capacitatii administrative a ANPC de supraveghere a pietei;
    1.4.3. alinierea institutiei la cerintele noilor tehnologii ale informatiei si telecomunicatiilor, prin:
    a) dezvoltarea unui sistem Intranet pentru distribuirea informatiei si implementarea activitatilor de supraveghere, la nivel central si al oficiilor teritoriale, incluzand:
    1. crearea unui soft integrat la nivel central si la nivelul structurilor teritoriale, care va permite transmiterea datelor intre ANPC si cele 42 de oficii teritoriale;
    2. dotarea cu echipamente de tehnica de calcul, la nivel central si la nivelul celor 42 de oficii teritoriale;
    b) prezentarea informatiilor de interes public pe pagina web a ANPC;
    1.4.4. dezvoltarea cooperarii externe prin:
    a) efectuarea pregatirilor necesare si, dupa caz, asigurarea dotarilor aferente, astfel ca, dupa primirea acordului din partea Comisiei Europene, ANPC - ca punct national de contact privind produsele periculoase - sa poata participa la Sistemul european RAPEX de schimb rapid de informatii privind produsele periculoase;
    b) schimb de informatii si specialisti cu institutii similare din statele membre ale Uniunii Europene, in scopul promovarii experientei si a celor mai bune practici in domeniul protectiei consumatorilor;
    c) participarea specialistilor ANPC la reuniuni internationale pe teme de protectia consumatorilor.
    Dezvoltarea cadrului legislativ si intarirea capacitatii institutionale in domeniul protectiei consumatorilor, precum si intarirea cooperarii interinstitutionale si cu mediul de afaceri vor crea instrumentele necesare pentru promovarea intereselor consumatorilor pe piata produselor si serviciilor, inclusiv servicii de interes general, determinand cresterea responsabilitatii tuturor celor implicati in producerea sau furnizarea de produse/servicii si integrarea unui inalt nivel de protectie a consumatorilor in celelalte politici sectoriale.

    Obiectivul 2: Aplicarea efectiva a legislatiei in domeniul protectiei consumatorilor

    Existenta legislatiei armonizate cu acquisul comunitar in domeniul protectiei consumatorilor legitimeaza si impune verificarea respectarii acesteia, prin efectuarea de controale pe piata produselor si serviciilor - la producatori, importatori, distribuitori, vanzatori, prestatori de servicii si in unitatile vamale. Pentru perioada 2005 - 2008 sunt stabilite urmatoarele prioritati:

    2.1. Desfasurarea de actiuni de control pentru asigurarea cerintelor de securitate si/sau de conformitate a produselor si serviciilor
    Se au in vedere actiuni de control, inclusiv bazate pe metode de analiza a riscului, privind:
    2.1.1. depistarea si, dupa caz, retragerea de pe piata sau de la consumatori a produselor si serviciilor nealimentare, care, in conditii previzibile de utilizare, prezinta risc pentru consumatori;
    2.1.2. depistarea si, dupa caz, retragerea de pe piata sau de la consumatori a produselor si serviciilor alimentare care prezinta risc asupra sanatatii consumatorilor;
    2.1.3. verificarea conformitatii produselor sau serviciilor cu cerintele declarate sau impuse prin reglementari.

    2.2. Desfasurarea de actiuni de control in scopul protectiei drepturilor si intereselor economice ale consumatorilor la furnizarea de produse si servicii, inclusiv servicii de interes public si financiare
    Se au in vedere:
    2.2.1. efectuarea de actiuni de control privind apararea intereselor economice ale consumatorilor, inclusiv asigurarea dreptului la despagubire;
    2.2.2. efectuarea de actiuni de control privind cerintele specifice referitoare la reglementarea anumitor practici comerciale, cum ar fi vanzarea in afara spatiilor comerciale, vanzarea la distanta, publicitatea, indicarea preturilor etc.;
    2.2.3. efectuarea de actiuni de control privind relatiile contractuale dintre comercianti si consumatori, inclusiv pentru servicii de interes public si financiare, cum ar fi clauzele abuzive din contracte, creditele pentru consum, serviciile financiare la distanta, pachetele de servicii turistice etc.

    2.3. Rezolvarea reclamatiilor consumatorilor
    Se au in vedere:
    2.3.1. imbunatatirea modalitatilor de primire si solutionare a sesizarilor si reclamatiilor;
    2.3.2. efectuarea de actiuni de control privind rezolvarea reclamatiilor consumatorilor;
    2.3.3. crearea cadrului legislativ pentru rezolvarea alternativa a litigiilor consumatorilor, prin realizarea unui act normativ care sa permita introducerea medierii ca alternativa a solutionarii de catre instantele de judecata a plangerilor consumatorilor.

    2.4. Cooperarea cu alte institutii ale administratiei publice centrale si locale si, dupa caz, cu statele membre sau candidate ale Uniunii Europene in realizarea de actiuni de control
    Se au in vedere:
    2.4.1. continuarea coordonarii generale a activitatilor de supraveghere a pietei in cadrul Comitetului interministerial pentru supravegherea pietei produselor si serviciilor si protectia consumatorilor;
    2.4.2. efectuarea de actiuni de control in cooperare cu alte institutii ale administratiei publice centrale si locale si, dupa caz, cu statele membre sau candidate ale Uniunii Europene - la producatori, importatori, pe piata, precum si in unitatile vamale - privind securitatea si/sau conformitatea produselor destinate consumatorilor.

    2.5. Efectuarea de catre ANPC - ca punct national de contact - a schimbului rapid de informatii privind produsele periculoase atat cu oficiile sale teritoriale, cat si cu alte institutii ale administratiei publice centrale si locale, cu institutii similare din statele membre ale Uniunii Europene prin Sistemul european RAPEX de schimb rapid de informatii privind produsele periculoase
    Se au in vedere:
    2.5.1. colectarea si evaluarea datelor primite de la nivelul oficiilor teritoriale, privind securitatea produselor, in scopul luarii masurilor care se impun;
    2.5.2. comunicarea cu celelalte institutii publice cu responsabilitati in domeniu si in special cu reprezentantii vamali, in scopul identificarii aspectelor de securitate a produselor de import si luarii masurilor care se impun;
    2.5.3. participarea la schimbul rapid de informatii prin Sistemul european RAPEX de schimb rapid de informatii privind produsele periculoase, in conformitate cu metodologia stabilita la nivelul Uniunii Europene pentru acest sistem.

    2.6. Realizarea de actiuni specifice de control, in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 190/2000 privind regimul metalelor pretioase in Romania, republicata

    2.7. Verificarea indeplinirii conditiilor in baza carora au fost autorizati agentii economici care desfasoara activitati cu metale pretioase
    Aplicarea efectiva a legislatiei armonizate in domeniul protectiei consumatorilor si intarirea cooperarii, la nivel national si european, prin preluarea celor mai bune practici in domeniul supravegherii pietei, reprezinta elemente esentiale pentru a se asigura accesul consumatorilor la produse si servicii mai sigure si mai sanatoase, o alegere mai buna, informatii mai complete despre produse si servicii, realizandu-se astfel un nivel de protectie a consumatorilor asemanator celui existent in statele membre ale Uniunii Europene.

    3. Intarirea activitatilor de informare, consiliere si educare a consumatorilor

    Al treilea obiectiv al politicii pentru protectia consumatorilor este intarirea activitatilor de informare, consiliere si educare a consumatorilor. Pentru perioada 2005 - 2008 sunt prevazute urmatoarele prioritati:

    3.1. Dezvoltarea instrumentelor de informare si educare a consumatorilor
    Se au in vedere:
    3.1.1. organizarea de campanii nationale de informare a consumatorilor asupra drepturilor pe care acestia le au;
    3.1.2. realizarea de emisiuni radio, TV, precum si publicarea de articole in presa pe probleme din domeniul protectiei consumatorilor;
    3.1.3. derularea de actiuni speciale (seminarii, reuniuni etc.), in colaborare cu organizatiile de consumatori, inclusiv cu ocazia Zilei Mondiale a Drepturilor Consumatorilor - 15 martie;
    3.1.4. dezvoltarea paginii web a ANPC pentru a contribui la o mai buna informare si consiliere a consumatorilor;
    3.1.5. colaborarea cu mass-media in actiunile de avertizare a consumatorilor cu privire la riscurile legate de folosirea anumitor produse sau servicii.

    3.2. Implicarea mai activa a organizatiilor neguvernamentale de consumatori in procesul de elaborare a deciziilor ce pot avea impact asupra intereselor lor
    Se au in vedere:
    3.2.1. participarea organizatiilor neguvernamentale de consumatori in cadrul: organismelor consultative, Comitetului interministerial pentru supravegherea pietei produselor si serviciilor si protectia consumatorilor, precum si in cadrul comisiilor pentru clauze abuzive si pentru securitatea produselor;
    3.2.2. consultarea organizatiilor neguvernamentale de consumatori in initiativele legislative din domeniul protectiei consumatorilor.

    3.3. Asigurarea de sprijin si consultanta pentru organizatiile neguvernamentale de consumatori
    Se au in vedere:
    3.3.1. acordarea din bugetul ANPC, in perioada 2005 - 2007, a contributiei financiare din partea Romaniei la bugetul general al Uniunii Europene, conform Memorandumului de intelegere dintre Comunitatea Europeana si Romania, privind participarea Romaniei la cadrul general pentru finantarea actiunilor Comunitarii in sprijinul politicii consumatorilor pentru anii 2004 - 2007; aceasta va permite organizatiilor neguvernamentale de consumatori din Romania sa poata participa la actiunile sus-mentionate finantate de Comisia Europeana;
    3.3.2. acordarea de consultanta si sprijin, inclusiv financiar, organizatiilor neguvernamentale de consumatori.
    Dezvoltarea activitatilor de informare, consiliere si educare a consumatorilor va avea ca efect crearea unui consumator bine informat, capabil sa ia o decizie in deplina cunostinta de cauza. In acelasi timp este necesar ca vocea consumatorilor sa fie auzita si, in acest sens, rolul principal il au asociatiile neguvernamentale de consumatori. Dezvoltarea unei miscari reprezentative si independente a consumatorilor, implicata in activitatea de informare, educare, consiliere si reprezentare, va permite consumatorilor sa joace un rol important pe piata, iar   in cadrul organismelor consultative   sa isi exprime punctul de vedere alaturi de reprezentantii altor organisme guvernamentale sau patronale.
    Strategia ANPC pentru perioada 2005   2008 a fost realizata pentru a raspunde cerintelor consumatorilor din Romania, fiind in acelasi timp armonizata cu Strategia Comisiei Europene privind politica consumatorilor.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 364/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 364 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 364/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu