Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 3 din 6 septembrie 2008

pentru modificarea si completarea Hotararii nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului de organizare si functionare si a Codului de etica profesionala si disciplina ale Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania

ACT EMIS DE: UNIUNEA NATIONALA A PRACTICIENILOR IN INSOLVENTA DIN ROMANIA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 828 din 9 decembrie 2008



In temeiul art. 46 din Legea nr. 254/2007 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activităţii practicienilor în insolventă,

Congresul Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România, reunit la Poiana Braşov în ziua de 6 septembrie 2008, hotărăşte:

Articol unic. - Se aprobă modificările şi completările Statutului de organizare şi funcţionare şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România, aprobate prin Hotărârea Congresului Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România nr. 3/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 839 şi 839 bis din 7 decembrie 2007.

I. - Statutul de organizare şi funcţionare al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România, cuprins în anexa nr. I la Hotărârea nr. 3/2007, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. Articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 4. - Structura aparatului propriu şi bugetul de venituri şi cheltuieli se stabilesc în raport cu nevoile Uniunii şi în limita posibilităţilor financiare, de către Consiliul naţional de conducere, denumit în continuare CNC."

2.  La articolul 12, după alineatul (1) se introduc trei noi alineate, alineatele (11), (12) şi (13), cu următorul cuprins:

„(11) Membrii Uniunii care solicită trecerea din secţiunea persoanelor incompatibile în cea a persoanelor compatibile trebuie să facă dovada calităţii de avocat, consilier juridic, expert contabil, contabil autorizat, evaluator, auditor financiar, arbitru, mediator, conciliator, expert financiar cu legitimaţia vizată la zi a corpului profesional, precum şi dovada calităţii de asociat într-o societate profesională ori într-un cabinet individual sau dovada de angajare în cadrul profesiei prin carte de muncă ori contract.

(12)  Membrii Uniunii care au una sau mai multe dintre calităţile prevăzute la art. 28 alin. (2) lit. b) din O.U.G. şi nu sunt funcţionari publici sunt compatibili cu exercitarea profesiei de practician în insolventă numai dacă lucrează în interiorul profesiei lor.

(13)  Prevederile art. 29 alin. (5) din O.U.G. cu privire la interdicţia exercitării profesiei de către persoanele care au deţinut funcţii în cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice, al Curţii de Conturi sau al Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului sunt aplicabile doar persoanelor care sunt primite în profesie după data intrării în vigoare a Legii nr. 254/2007 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activităţii practicienilor în insolventă."

3.  La articolul 12, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(5) Reînscrierea în secţiunea membrilor compatibili a Tabloului Uniunii a persoanelor înregistrate ca suspendate la cerere se face la solicitarea acestora, cu aprobarea Consiliului naţional de conducere al Uniunii."

4.   După articolul 12 se introduc două noi articole, articolele 121 şi 122, cu următorul cuprins:

„Art. 121. - (1) Asociatul unic din întreprinderea Profesională Unipersonală cu Răspundere Limitată, precum şi asociatul coordonator nu pot fi angajaţi în propriile societăţi.

(2) Asociatul coordonator poate fi remunerat sau poate primi o indemnizaţie, dar nu poate fi salarizat.

(3) Asociaţii care nu au calitatea de asociaţi coordonatori pot fi angajaţi cu contract de muncă în propria societate.

Art. 122. - (1) Colaboratorul, ca persoană fizică, care optează pentru această formă de exercitare a profesiei, în conformitatea cu art. 4 din lege, nu poate avea raporturi de colaborare simultană cu mai multe societăţi profesionale sau cabinete.

(2) Membrii Uniunii înscrişi în subsecţiunea IA (practicieni stagiari) pot avea calitatea de angajaţi sau colaboratori la o singură societate profesională ori cabinet de insolventă."

5.   La articolul 13, litera i) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,i) să comunice filialei Uniunii, în termen de 30 de zile, schimbările intervenite în legătură cu situaţiile de incompatibilitate, precum şi cele de natură să aducă modificări ale datelor înscrise în Tabloul Uniunii;".

6.  La articolul 18, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

7.   La articolul 20, litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 18. - (1) Congresul Uniunii este legal constituit în prezenţa majorităţii membrilor prevăzuţi la art. 15, iar hotărârile sunt valabil adoptate cu votul majorităţii membrilor prezenţi personal sau reprezentaţi prin mandat."

,,a) stabileşte, în funcţie de forma de exercitare a profesiei, limitele minime ale valorilor poliţelor de asigurare profesională (limitele minime ale valorilor poliţelor de asigurare profesionale sunt prevăzute în anexa nr. 5);".

8.  La articolul 20, după litera b) se introduc două noi litere, literele c) şi d), cu următorul cuprins:

,,c) alege organele de conducere ale Uniunii dintre candidaţii desemnaţi de adunările generale ale filialelor şi de CNC;

d) poate suspenda hotărâri ale adunărilor generale ale filialelor dacă acestea contravin prevederilor legislative privind organizarea activităţii practicienilor în insolventă sau se constată nereguli în ceea ce priveşte organizarea activităţii filialei."

9. La articolul 28 alineatul (1), după litera o) se introduce o nouă literă, litera p), cu următorul cuprins:

,,p) poate convoca reprezentanţii filialelor Uniunii pentru analizarea activităţii filialei în cazul în care se constată nerespectarea deciziilor Consiliului naţional de conducere sau a circularelor emise de Secretariatul general al Uniunii."

10.   La articolul 30, litera e) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,e) asigură editarea legitimaţiilor şi a atestatelor de membru;".

11.  La articolul 36, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 36. - (1) Adunarea generală a filialei este legal constituită în prezenţa majorităţii membrilor acesteia, iar hotărârile sunt valabil adoptate cu votul majorităţii celor prezenţi personal sau reprezentanţi prin mandat."

12.   La articolul 38, litera g) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,g) analizează şi avizează documentaţia de înscriere la examenul de dobândire a calităţii de practician în insolvenţă, precum şi a solicitanţilor pentru acces fără examen şi cu scutire de stagiu;".

13.  La articolul 38, după litera i) se introduc două noi litere, literele j) şi k), cu următorul cuprins:

,,j) să comunice Secretariatului general, până la 1 martie a fiecărui an, evoluţia numărului de dosare de insolvenţă pentru anul anterior, precum şi domeniile de activitate ale societăţilor aflate în insolvenţă;

k) înaintează, în termen de 15 zile de la data adunării generale, la Secretariatul general al Uniunii o caracterizare a candidatului/candidaţilor desemnat/desemnaţi de adunare, relevând: calităţile morale şi profesionale, realizările din activitatea de practician în insolvenţă, implicarea în acţiunile întreprinse de consiliul de conducere al filialei, precum şi în cele de pregătire profesională etc."

14. La articolul 44 alineatul (6), litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,b) raport de activitate privind stagiul de pregătire profesională efectuat, inclusiv dovada de participare la stagiul intensiv de pregătire;".

15.  La articolul 45, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 45. - (1) Examenul pentru dobândirea calităţii de practician în insolvenţă definitiv constă în susţinerea unei lucrări scrise. Lucrarea scrisă va reprezenta un studiu de caz din practica stagiarului. Comisia de examinare va fi formată din practicieni în insolvenţă cu experienţă profesională. Comisia poate avea în componenţă membri ai Consiliului naţional de conducere al Uniunii, precum şi preşedinţii filialelor Uniunii din care fac parte candidaţii."

16.   La articolul 52 alineatul (3), literele d) şi g) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,d) dovada studiilor superioare de cel puţin 3 ani;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

g) solicitarea unui stagiu de adaptare de un an;".

17. La articolul 52, după alineatul (6) se introduce un nou alineat, alineatul (7), cu următorul cuprins:

„(7) Calitatea de practician definitiv se obţine numai după efectuarea unei perioade de stagiu de adaptare de un an. Stagiul de adaptare se va efectua sub supravegherea unui coordonator de stagiu."

18.  La articolul 54, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) Fiecare practician în insolvenţă stagiar are obligaţia să urmeze programul intensiv de pregătire organizat la nivel central pe durata unei săptămâni. Participarea la cursurile intensive este obligatorie pentru participarea la examenul de definitivat."

19. La articolul 54, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (41), cu următorul cuprins:

„(41) Prin excepţie de la prevederile alin. (1) se va considera îndeplinită condiţia participării la un seminar de pregătire profesională pentru persoanele care participă la stagiu în calitate de lectori, precum şi pentru persoanele care publică în mod susţinut articole în revista editată de Uniune."

20.  La articolul 55, după alineatul (4) se introduc două noi alineate, alineatele (41) şi (42), cu următorul cuprins:

„(41) Persoanele care au fost salariate în orice formă de exercitare a profesiei de practician în insolvenţă pe o perioadă de 2 ani sau mai mare sunt scutite de stagiul de pregătire profesională şi de examenul de definitivat.

(42) Persoanele care au exercitat timp de 10 ani funcţia de consilier juridic, economist sau inginer sunt scutite de examenul de definitivat cu condiţia ca acestea să fi fost angajate cu normă întreagă de 8 ore pe zi sau, în cazul timpului parţial specificat în contractele de muncă, numărul de ore însumate prevăzut în contracte trebuind să asigure norma întreagă."

21.  La articolul 56, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 56. - (1) CNC al Uniunii va reactualiza anual lista cu îndrumătorii de stagiu pe baza unor criterii de selecţie, care vor lua în considerare, în principal, următoarele:"

a) să aibă vechime de cel puţin 3 ani de la data înscrierii în Tabloul UNPIR;

b) să nu fi suferit nicio sancţiune disciplinară de natura celor prevăzute la cap. XIII;

c) venitul brut din activitatea de practician în insolvenţă."

22. La articolul 57 alineatul (2), litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,b) sediul social (inclusiv codul poştal), filiale (acolo unde este cazul);".

23.  La articolul 57 alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(4) Dovada înregistrării în Registrul societăţilor profesionale se face prin emiterea unui certificat de înregistrare a societăţii, al cărui format şi conţinut vor fi stabilite prin decizie a CNC al Uniunii."

24.  La articolul 57, alineatul (6) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(6) Este interzisă înscrierea în Registrul societăţilor profesionale a unei societăţi cu denumire identică sau asemănătoare cu a uneia deja înregistrate, atât în denumirea întreagă, cât şi în cuvintele ce o compun, inclusiv cele care sugerează o prescurtare sau iniţiale, cu excepţia sintagmelor utilizate în profesie (insolvenţă, insolvent, judiciar, expert etc)."

25. La articolul 57, după alineatul (6) se introduce un nou alineat, alineatul (61), cu următorul cuprins:

„(61) Nu pot fi înregistrate sucursale, puncte de lucru sau alte dezmembrămite fără personalitate juridică ale societăţii."

26.   După articolul 57 se introduce un nou articol, articolul 571, cu următorul cuprins:

„Art. 571. - Normele privind înregistrările în Registrul societăţilor profesionale sunt stabilite de CNC."

27. La articolul 58, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins:

„(5) Filialele societăţilor profesionale au regimul juridic al formei de societate. Acestea sunt obligate să achite taxa anuală şi să se asigure profesional pentru plafonul minim de asigurare profesională. Contribuţia anuală pe tranşe de venituri se plăteşte ia filiala Uniunii pe raza căreia funcţionează."

28.  La articolul 64, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 64. - (1) Tabloul Uniunii se reactualizează lunar pe site-ul oficial al Uniunii şi se publică anual în Monitorul Oficial al României, Partea I bis, prin grija Secretariatului general al Uniunii."

29. La articolul 67, după alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (51), cu următorul cuprins:

„(51) In cazul în care societăţile profesionale sau cabinetele individuale îşi schimbă sediul social, plata cotizaţiei variabile datorate Uniunii va fi împărţită pe 4 trimestre şi se va achita filialelor în funcţie de durata cât a activat pe raza respectivei filiale."

30.  La articolul 71, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(4) Normativele de cheltuieli pentru protocol, deplasări în ţară şi în străinătate, organizări de evenimente, dotări cu inventar gospodăresc şi cu mijloace de transport se aprobă de preşedintele Uniunii. Sumele lunare reprezentând cheltuieli curente ale Uniunii se aprobă de secretarul general al Uniunii pe bază de referat."

31.  La articolul 73, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 73. - (1) Distribuirea către practicienii în insolvenţă de către filialele Uniunii a sumelor colectate în fondul de lichidare se va face pe baza următoarelor criterii:

a)  cheltuieli de procedură pentru dosare deschise în baza Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările ulterioare, în ordinea vechimii;

b)  cheltuieli de procedură pentru dosare deschise în baza Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare, şi a Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în ordinea vechimii;

c)  onorarii stabilite prin hotărâre judecătorească pentru dosarele deschise în baza Legii nr. 85/2006, cu modificările ulterioare, în ordinea vechimii;

d)  onorarii stabilite pentru procedura prevăzută de Legea nr. 359/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi de Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificările şi completările ulterioare, în ordinea vechimii."

32.  La articolul 73, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(4) Cheltuielile de procedură sunt constituite din cheltuielile necesare pentru conservarea şi administrarea bunurilor din averea debitorului, plata utilităţilor, plata remuneraţiei persoanelor angajate, arhivare, taxe, timbre, notificări, convocări şi comunicări ale actelor de procedură, efectuate de administratorul judiciar şi/sau lichidator, şi sunt acordate numai în măsura în care acestea sunt menţionate expres în încheierea de şedinţă."

33.  La articolul 73, după alineatul (4) se introduc patru noi alineate, alineatele (5), (6), (7) şi (8), cu următorul cuprins:

„(5) Nu reprezintă cheltuieli de procedură, ci sunt cheltuieli proprii ale cabinetului sau ale societăţii profesionale următoarele: cheltuieli de transport, consumabile, abonamente, chirie, asigurare profesională, cotizaţie profesională, întreţinere şi reparaţii, cheltuieli indirecte etc.

(6) Cheltuielile privind angajarea cu plată sau prin contract de colaborare pentru buna administrare a dosarului se suportă din fonduri proprii, iar practicianul/nepracticianul care a beneficiat de un astfel de contract de colaborare nu poate solicita în mod expres sume din fondul de lichidare.

(7)  Obligaţia privind plata sumelor din fondul de lichidare către practicienii în insolvenţă aparţine filialei Uniunii pe raza căreia îşi are sediul debitoarea.

(8) In cazul în care un practician este numit de judecătorul-delegat într-un dosar în temeiul Legii nr. 359/2004 sau al Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, fiindu-i fixat un onorariu şi, ulterior, prin trecerea la procedura simplificată prevăzută de Legea nr. 85/2006, cu modificările ulterioare, îi mai este stabilit un onorariu, eventual şi cheltuieli de procedură de către judecătorul-sindic, acesta va solicita un singur onorariu din fondul de lichidare. Această plată se va face pentru deconturile înaintate în dosarul trecut în procedura simplificată prevăzută de legea privind procedura insolvenţei."

34.   După articolul 73 se introduce un nou articol, articolul 731, cu următorul cuprins:

„Art. 731, - (1) Pentru decontarea din fondul de lichidare, filiala Uniunii solicită următoarele documente justificative:

a) sentinţa/încheierea în original prin care judecătorul-sindic sau judecătorul-delegat stabileşte onorariul de achitat, respectiv cheltuielile de procedură;

b) orice document din care rezultă că debitoarea nu deţine bunuri sau sume de bani în patrimoniu;

c) factură, numai în cazul în care societatea este radiată.

(2)  Pentru decontarea din fondul de lichidare, în situaţia în care din sentinţă sau din încheiere nu rezultă în mod expres faptul că debitoarea deţine bunuri sau sume de bani în averea sa, filiala Uniunii poate solicita orice raport întocmit pe parcursul procedurii (de observaţie, adminsitrare sau lichidare), bilanţul de la începutul lichidării, inventarul bunurilor societăţii debitoare, adeverinţă eliberată de serviciile de impozite şi taxe, eventual certificatul de radiere.

(3) In situaţia avansării unor sume din fondul de lichidare, în cazul în care în sentinţă/încheiere nu se prevede în mod expres că suma urmează a fi returnată, solicitantul, pe lângă documentele prevăzute la alin. (1), va da şi o declaraţie pe propria răspundere prin care se obligă să restituie avansul, în termen de 10 zile lucrătoare de la valorificarea activului debitoarei.

(4) Decontarea din fondul de lichidare, în condiţiile în care în averea debitoarei existau bunuri ce puteau fi valorificate sau sume de bani, constituie abatere."

35.  La articolul 74, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(5) In cazul schimbării formei de exercitare a profesiei, sumele restante din fondul de lichidare se transferă, după caz, către noi forme de organizare, pe bază de declaraţii scrise, în 3 exemplare, dintre care un document exemplar pentru filiala din care fac parte membrii. Declaraţia scrisă va fi însoţită de documente justificative."

36. Articolul 84 se abrogă.

37. Titlul capitolului XIV se modifică şi va avea următorul cuprins:

„CAPITOLUL XIV

Dispoziţii finale

38.   La anexa nr. 2 la statut, la litera B „Etapa de evaluare", punctul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„9. efectuarea unui stagiu de adaptare de un an."

39.  La anexa nr. 4 la statut, punctele 1, 5 şi 6b) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„1. cerere disponibilitate denumire/opţiune denumire .... 30 lei;

.............................................................................................

5. cerere furnizare informaţii/extras registru...........100 lei;

.............................................................................................

6.  b) cerere eliberare acte/copii certificate..............30 lei;".

40.  La anexa nr. 5 la statut, articolul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 1. - Taxa de înscriere la examenul de dobândire a calităţii de practician în insolvenţă va fi de 600 lei."

41.  La anexa nr. 5 la statut, la articolul 2, literele a) şi b) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,a) 600 lei pentru persoane fizice care au promovat examenul de acces în profesie;

b) 6.000 lei pentru persoanele fizice care beneficiază de înscrierea în profesie cu scutire de examen şi stagiu de pregătire profesională;".

42.  La anexa nr. 5 la statut, articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 4. - Taxa de susţinere a examenului de definitivat în profesie este de 300 lei."

43.  La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societăţii civile profesionale cu răspundere limitată, la articolul 12, litera a) se abrogă.

44.  La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societăţii civile profesionale cu răspundere limitată, la articolul 12, litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,b) repartizarea venitului net al societăţii;".

45.  La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societăţii civile profesionale cu răspundere limitată, articolul 21 se abrogă.

46.  La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societăţii civile profesionale cu răspundere limitată, titlul articolului 22 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„ARTICOLUL 22

Repartizarea venitului”

47. Anexa nr. 8 la statut se modifică şi va avea următorul cuprins:

Preşedintele Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România,

Arin Octav Stănescu

Secretarul general al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România,

Alexandru Frumosu

„ANEXA Nr. 8*) la statut

Formatul registrului societăţilor profesionale

II. - Codul de etică profesională şi disciplină al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România, cuprins în anexa nr. II la Hotărârea nr. 3/2007, se completează după cum urmează:

- După articolul 33 se introduce un nou articol, articolul 331, cu următorul cuprins:

„Art. 331 - Membrii Uniunii nu vor solicita decontarea din fondul de lichidare în condiţiile în care în averea debitoarei existau bunuri sau sume de bani ce puteau fi valorificate."

*) Anexa este reprodusă în facsimil


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 3/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 3 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu