Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 29 din 3 aprilie 2007

pentru aprobarea Normei nr. 9/2007 privind marketingul fondului de pensii administrat privat

ACT EMIS DE: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 249 din 13 aprilie 2007



In temeiul dispoziţiilor art. 16, art. 21, art. 23 lit. a) şi f) şi ale art. 24 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,

conform Hotărârii Parlamentului României nr. 24/2006 privind numirea preşedintelui, a vicepreşedintelui şi a celorlalţi membri ai Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,

având în vedere prevederile art. 124 din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza Hotărârii luate în şedinţa Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private din data de 3 aprilie 2007,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private emite următoarea hotărâre:

Art. 1. - Se aproba Norma nr. 9/2007 privind marketingul fondului de pensii administrat privat, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. - Prezenta hotărâre şi norma menţionată la art. 1 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi pe site-ul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (www.csspp.ro).

Art. 3. - Departamentul autorizare-reglementare împreună cu Secretariatul tehnic şi cu directorul general vor urmări ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,

Mircea Oancea

ANEXĂ

NORMA   Nr. 9/2007

privind marketingul fondului de pensii administrat privat

Având în vedere prevederile art. 124 din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul dispoziţiilor art. 16, art. 21, art. 23 lit. a) şi f) şi ale art. 24 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumită în continuare Comisie, emite prezenta normă.

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Prezenta normă reglementează activitatea de marketing al fondului de pensii administrat privat şi procedura de autorizare şi de avizare a agenţilor de marketing al fondului de pensii.

Art. 2. - (1) Termenii şi expresiile utilizate în prezenta normă au semnificaţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare Lege.

(2) De asemenea, expresiile de mai jos au următoarea semnificaţie:

a)   agentul de marketing persoană fizică, denumit în continuare agent, reprezintă, în înţelesul prezentei norme, persoana fizică având un contract valabil încheiat cu un administrator sau cu un broker de pensii private şi care a fost avizată de Comisie pentru a desfăşura activitatea de marketing al fondurilor de pensii administrate privat şi/sau al fondurilor de pensii facultative;

b)   agentul de marketing persoană juridică, denumit în continuare broker de pensii private, reprezintă, în înţelesul prezentei norme, societatea comercială nou-înfiinţată şi care a fost autorizată de Comisie pentru a desfăşura activitatea de marketing al fondurilor de pensii administrate privat şi/sau al fondurilor de pensii facultative;

c)    marketingul fondului de pensii administrat privat reprezintă activitatea condusă de către administrator în vederea atragerii de participanţi la un fond de pensii administrat privat prin intermediul agenţilor de marketing al fondului de pensii, autorizaţi sau avizaţi de Comisie;

d)   Registrul agenţilor de marketing al fondului de pensii, denumit în continuare Registru, reprezintă secţiunea din Registrul fondurilor de pensii private şi al administratorilor, care va cuprinde informaţii privind agenţii de marketing al fondului de pensii administrat privat care au fost autorizaţi/avizaţi de Comisie.

CAPITOLUL II

Marketingul fondului de pensii administrat privat

Art. 3. - (1) Un broker de pensii private poate desfăşura activitatea de marketing al fondului de pensii administrat privat dacă îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

a)  are un contract de mandat încheiat cu un administrator;

b)  a fost autorizat de Comisie şi înscris în Registru.

(2) Un agent poate desfăşura activitatea de marketing al fondului de pensii administrat privat dacă îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

a)   are un contract valabil încheiat cu un administrator sau cu un broker de pensii private;

b)  a fost avizat de Comisie şi înscris în Registru.

Art. 4. - (1) Agenţii vor putea desfăşura activitatea de marketing al fondului de pensii administrat privat numai pentru un singur administrator sau pentru un singur broker de pensii private.

(2) Agenţii unui broker de pensii private care desfăşoară activitatea de marketing al fondului de pensii administrat privat vor putea desfăşura această activitate numai pentru administratorii cu care brokerul de pensii private are încheiate contracte de mandat.

Art. 5. - (1) Se interzice oricărei persoane fizice sau juridice care nu este avizată ori autorizată de Comisie să desfăşoare activităţi de marketing şi/sau să utilizeze denumirea de agent de marketing al fondului de pensii în legătură cu o activitate desfăşurată în sistemul fondurilor de pensii administrate privat.

(2) Se interzice oricărui agent de marketing al fondului de pensii să prezinte participantului în vederea obţinerii acordului de aderare informaţii care nu corespund realităţii privind administratorul şi/sau fondul de pensii administrat privat.

Art. 6. - (1) Administratorul este răspunzător pentru recrutarea, instruirea şi monitorizarea agenţilor de marketing al fondului de pensii astfel încât aceştia să aibă o bună pregătire profesională în vederea îndeplinirii corespunzătoare a atribuţiilor legale şi contractuale care le revin.

(2) Administratorul are obligaţia să verifice actele individuale de aderare, încheiate de către agenţii de marketing al fondului de pensii, care vor conţine în mod obligatoriu următoarele informaţii, după caz:

a)  denumirea brokerului de pensii private;

b)  codul de înscriere în Registru al brokerului de pensii private;

c)  numele şi prenumele agentului;

d)  codul de înscriere în Registru al agentului.

CAPITOLUL III

Pregătirea, autorizarea şi avizarea agenţilor de marketing al fondului de pensii

SECŢIUNEA 1

Pregătirea agenţilor de marketing al fondului de pensii

Art. 7. - Pregătirea agenţilor de marketing al fondului de pensii revine administratorilor de fonduri de pensii administrate privat. Aceştia pot delega, prin contract, pregătirea agenţilor de marketing al fondului de pensii către persoane juridice specializate, cu respectarea prevederilor art. 8.

Art. 8. - (1) Cursurile de agent de marketing al fondului de pensii şi examenele sunt organizate pe baza unei tematici avizate de Comisie, publicată pe pagina de web a acesteia.

(2) Administratorii sunt obligaţi să se asigure că persoanele fizice înscrise la cursurile de agent de marketing al fondului de pensii nu au menţiuni în cazierul judiciar.

Art. 9. - Certificatul de absolvire a cursului de agent de marketing al fondului de pensii este eliberat de către administrator sau de către persoanele juridice specializate prevăzute la art. 7, numai după ce viitorul agent de marketing al fondului de pensii a urmat cursul şi a promovat examenul de absolvire.

SECŢIUNEA a 2-a

Autorizarea brokerului de pensii private

Art. 10. - In vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare ca broker de pensii private, solicitantul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

a)   denumirea să nu inducă în eroare publicul şi să includă în mod obligatoriu sintagma „broker de pensii private";

b)   să aibă un capital social subscris şi vărsat în numerar de minimum 25.000 lei;

c)  să aibă obiect unic de activitate marketingul fondului de pensii administrat privat, cod CAEN 6720 - „activităţi auxiliare ale caselor de asigurări şi de pensii";

d)  să aibă un sediu permanent;

e)  acţionarii/asociaţii persoane fizice:

(i) să nu aibă menţiuni în cazierul judiciar şi în cel fiscal;

(ii) să nu fi contribuit, direct sau indirect, la falimentul unor persoane juridice şi să nu fi fost implicaţi în niciun fel de scandaluri financiare;

f)  acţionarii/asociaţii persoane juridice:

(i)  să nu fie în procedură de reorganizare judiciară sau faliment;

(ii) să nu aibă datorii către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele locale şi bugetele fondurilor speciale;

g)  conducătorii, astfel cum sunt definiţi în Norma nr. 2/2007 privind autorizarea administratorilor în sistemul pensiilor administrate privat, aprobată prin Hotărârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 18/2007:

(i)  să aibă pregătirea şi experienţa profesională necesare funcţiei pe care   urmează să o îndeplinească;

(ii)  să fie absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior;

(iii) să aibă experienţă profesională de cel puţin 3 ani în domeniul investiţiilor, financiar, juridic, bancar sau al asigurărilor;

(iv) să nu fi fost sancţionaţi de către autorităţi române sau străine cu interdicţia definitivă ori, la momentul depunerii cererii de autorizare ca broker de pensii private, cu interdicţia temporară de a desfăşura activităţi în sistemul financiar-bancar,  al  pieţei  de capital, juridic sau  al asigurărilor;

(v) să nu aibă menţiuni în cazierul judiciar;

h) să fi achitat taxa de autorizare prevăzută pentru brokerii de pensii private, conform  Normei  nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul   pensiilor   administrate   privat,   aprobată  prin Hotărârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 19/2007.

Art. 11. - Cererea pentru autorizarea brokerului de pensii private, conform anexei nr. 3, se depune la Comisie împreună cu următoarele documente:

a)  actul constitutiv, în copie;

b)  certificatul de înmatriculare, în copie;

c)  cazierul judiciar, în original, al conducătorilor;

d)  dovada achitării taxei de autorizare, în copie;

e)  carnetele de muncă şi diplomele de studii semnate ale conducătorilor, din care să rezulte respectarea prevederilor art. 10 lit. g), în copie;

f)   curriculum vitae semnate ale conducătorilor, în original;

g)   actul de proprietate al sediului social sau contractul de închiriere, în copie;

h) declaraţia pe propria răspundere, în original, a conducătorilor, din care să reiasă că îndeplinesc prevederile art. 10 lit. g) pct. (iv).

Art. 12. - Brokerii de pensii private achită Comisiei, de la momentul obţinerii autorizaţiei, pe toată durata valabilităţii acesteia, o taxă lunară de funcţionare al cărei cuantum este prevăzut în Norma nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat.

SECŢIUNEA a 3-a

Avizarea agenţilor

Art. 13. - (1) In vederea obţinerii avizului agentului, trebuie îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:

a)   să nu fi fost sancţionaţi de către autorităţi române sau străine cu interdicţia definitivă ori, la momentul depunerii cererii de avizare ca agent, cu interdicţia temporară de a desfăşura activităţi în sistemul financiar-bancar, al pieţei de capital, juridic sau al asigurărilor;

b)   au obţinut certificatul de absolvire a cursului de agent de marketing al fondului de pensii, în conformitate cu prevederile art. 9;

c)   au un contract valabil încheiat cu un administrator sau cu un broker de pensii private;

d)   au achitat taxa de avizare prevăzută pentru agenţi, conform Normei nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat.

(2) Cererea pentru avizarea agentului, întocmită conform anexei nr. 2, se depune la Comisie de către administrator sau de către brokerul de pensii private împreună cu următoarele documente:

a)  actul de identitate, în copie;

b)   declaraţia pe propria răspundere a persoanei fizice că se încadrează în prevederile alin. (1) lit. a), în original;

c)   certificatul privind absolvirea cursurilor de agent de marketing, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, în copie;

d)  model al contractului încheiat şi al anexelor acestuia pentru agenţi;

e)  dovada achitării taxei de avizare, în copie.

CAPITOLUL IV

Eliberarea, respingerea sau retragerea deciziei de autorizare ori a avizului pentru agentul de marketing al fondului de pensii

SECŢIUNEA 1

Eliberarea deciziei de autorizare sau a avizului agentului de marketing al fondului de pensii

Art. 14. - Comisia analizează şi hotărăşte cu privire la eliberarea deciziei de autorizare sau de avizare a agentului de marketing al fondului de pensii în termen de 30 de zile calendaristice de la înregistrarea dosarului complet al solicitantului.

Art. 15. - (1) Orice solicitare a Comisiei privind informaţiile suplimentare sau de modificare a documentelor prezentate iniţial întrerupe termenul prevăzut la art. 14, un nou termen începând să curgă de la data depunerii respectivelor informaţii sau modificări, depunere care nu poate fi făcută mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data solicitării Comisiei, sub sancţiunea respingerii cererii.

(2) In situaţia în care documentele depuse sunt incomplete, ilizibile sau se constată depunerea acestora într-o formă necorespunzătoare, precum şi lipsa unor documente, acestea sunt returnate solicitantului spre completare sau înlocuire, după caz.

Art. 16. - Decizia de autorizare sau de avizare se comunică administratorului ori brokerului de pensii private în termen de 5 zile calendaristice de la data adoptării acesteia şi va conţine codul de înscriere în Registru al agentului de marketing al fondului de pensii.

Art. 17. - (1) Orice modificare a documentelor sau a condiţiilor pe baza cărora s-a eliberat decizia de autorizare sau avizul agentului de marketing al fondului de pensii se va face numai după obţinerea în prealabil de la Comisie a avizului privind modificările condiţiilor existente la momentul obţinerii acesteia/acestuia.

(2) Orice modificare a actelor constitutive ale brokerului de pensii se va depune în mod obligatoriu la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului numai însoţită de avizul prealabil al Comisiei.

SECŢIUNEA a 2-a

Respingerea autorizaţiei sau a avizului agentului de marketing al fondului de pensii

Art. 18. - (1) Neîndeplinirea uneia dintre condiţiile prevăzute în prezenta normă duce la respingerea cererii de autorizare sau de avizare ca agent de marketing al fondului de pensii.

(2)   Decizia de respingere, scrisă şi motivată, se comunică administratorului sau brokerului de pensii private în termen de 5 zile calendaristice de la adoptarea acesteia.

(3)  Decizia de respingere poate fi contestată în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data comunicării ei, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

Art. 19. - O nouă cerere de autorizare sau de avizare poate fi adresată Comisiei numai dacă au fost remediate deficienţele care au constituit motivele de respingere a cererii iniţiale.

SECŢIUNEA a 3-a

Retragerea autorizaţiei sau a avizului agentului de marketing al fondului de pensii

Art. 20. - Comisia este în drept să retragă autorizaţia sau avizul agentului de marketing al fondului de pensii în următoarele condiţii:

a)  dacă autorizaţia sau avizul a fost obţinută/obţinut pe baza unor informaţii sau documente false ori care au indus în eroare;

b)  în situaţia în care nu mai sunt îndeplinite condiţiile avute în vedere la autorizare/avizare;

c)   la solicitarea agentului de marketing al fondului de pensii;

d)   la solicitarea administratorului sau brokerului de pensii private;

e)  ca sancţiune, în cazul încălcării dispoziţiilor legale în vigoare;

f)   în cazul în care nu desfăşoară activitate pe o perioadă de un an.

Art. 21. - (1) Decizia de retragere, scrisă şi motivată, se comunică administratorului sau brokerului de pensii private în termen de 5 zile calendaristice de la adoptarea acesteia.

(2) Decizia de retragere poate fi contestată în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data comunicării ei, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

CAPITOLUL V

Dispoziţii finale

Art. 22. - Administratorul este obligat ca în termen de 15 zile lucrătoare de la data luării la cunoştinţă să notifice în scris Comisia ori de câte ori constată că agenţii săi de marketing al fondului de pensii încalcă prevederile legale.

Art. 23. - (1) Administratorul trebuie să transmită Comisiei datele referitoare la agenţii de marketing al fondului de pensii cu care a încetat colaborarea, în termen de 5 zile lucrătoare de la data la care a intervenit încetarea contractului.

(2) Administratorul trebuie să transmită imediat Comisiei orice schimbare referitoare la datele agenţilor de marketing al fondului de pensii, în termen de 5 zile lucrătoare de la data luării la cunoştinţă.

Art. 24. - (1) Comisia radiază din Registru agentul care încalcă prevederile legale, notificând acest lucru administratorului sau brokerului de pensii private în termen de 5 zile lucrătoare de la data radierii.

(2) Comisia radiază din Registru brokerul de pensii private care încalcă prevederile legale, notificând acest lucru administratorului în termen de 5 zile lucrătoare de la data radierii.

Art. 25. - In vederea obţinerii avizului ca agent de marketing al fondului de pensii, microîntreprinderile vor îndeplini condiţiile menţionate la art. 10 lit. c), d) şi e) şi la art. 13 alin. (i) si vor prezenta documentele prevăzute la art. 13 alin. (2).

Art. 26. - Anexele nr. 1 -3 fac parte integrantă din prezenta normă.

ANEXA Nr. 1 la normă

ANTET ADMINISTRATOR/PERSOANĂ JURIDICĂ SPECIALIZATĂ

Nr. certificat/data eliberării

CERTIFICAT   DE   ABSOLVIRE

Prin prezenta se atestă că dnul/dna ........................................................., cu domiciliul în ......................................, str.................................., legitimat/legitimată cu BI/CI seria .............. nr.............................., CNP ..................................., a absolvit cursul de agent de marketing al fondului de pensii administrat privat, organizat de către ................................, cu o durată de ......................... zile, în perioada ....................................................

Dnul/Dna ................................................................... a dobândit cunoştinţele teoretice necesare în vederea desfăşurării activităţii de marketing al fondului de pensii administrat privat.

Data absolvirii ...............................................

Nota de examen .............................................

Administrator/Persoană juridică specializată,

..............................................................................................................................................................

                                                       (denumirea şi sediul social)

Reprezentant legal ...................................................................................................................................

                                                           (numele şi prenumele)

Semnătura .............................................

Ştampila administratorului/persoanei juridice specializate

ANEXA Nr. 2 la normă

CERERE   PENTRU   AVIZAREA   AGENTULUI

1. Date despre solicitant

Societatea de administrare a fondului de pensii administrat privat

Societatea Comercială ........................................................................................  - S.A., având cod unic de înregistrare fiscală nr............................., Decizie de autorizare nr.................................. din data de .............................., cu sediul în ........................................................, telefon .............................., fax ................................, e-mail ......................., reprezentată legal de ............................................., având funcţia de ..................................., telefon ...................................., fax ......................................., e-mail .................................., solicit avizarea în vederea desfăşurării activităţii de marketing al fondului de pensii administrat privat a:

Broker de pensii private

Societatea Comercială ..................................................................... - S.A./S.R.L, având cod unic de înregistrare fiscală nr................................., Decizie de autorizare nr............................ din data de ......................................................, cu sediul în .............................................................................., telefon ........................................, fax ................................., e-mail .........................................................., reprezentat legal de .........................................., având funcţia de .................................., telefon ................................................., fax ..................................., e-mail ......................., solicit avizarea în vederea desfăşurării activităţii de marketing al fondului de pensii administrat privat a:

2.  Date despre agent*)

Denumirea agentului    ........................................................................................................................................................................ ..................

Numele şi prenumele agentului ........................................................................................................................................................................... ...

Adresa sediului social   ........................................................................................................................................................................ ..................

Domiciliul  ........................................................................................................................................................................ .....................................

Cod de înregistrare fiscală   ....................................................................................................................................................................................

Cod numeric personal   ........................................................................................................................................................................ ..................

Contract de mandat nr...................................... din data de......................................................................................................................................

Date de contact (telefon, fax, e-mail)   ......................................................................................................................................................................

3.  Informaţii suplimentare care ar putea fi considerate relevante pentru activitatea agentului

........................................................................................................................................................................ ........................................................

Subsemnatul, cunoscând prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere, sub sancţiunea legii, că toate răspunsurile sunt complete şi conforme cu realitatea şi că nu există alte fapte relevante asupra cărora Comisia ar trebui informată.

Reprezentant legal al administratorului ....................................................................................................................................................................

Reprezentant legal al brokerului de pensii private   ..................................................................................................................................................

Numele şi prenumele...............................................................................................................................................................................................

Semnătura şi ştampila  ............................................................................................................................................................................................

NOTĂ:

Comisia va păstra confidenţialitatea informaţiilor cuprinse în prezenta cerere, cu excepţia cazurilor prevăzute de lege.

False declaraţii sau omisiuni intenţionate ale unor fapte pot constitui încălcări ale legii penale.

*) In cazul în care administratorul sau brokerul de pensii private prezintă spre avizare o singură dată mai mulţi agenţi, cererea de avizare va fi însoţită de un tabel nominal cu antetul solicitantului, anexă la cererea de avizare.

ANEXA Nr. 3 la normă

DATE DE DENTIFICARE

ALE SOCIETĂŢII

CERERE PENTRU AUTORIZAREA

BROKERULUI DE PENSII PRIVATE

             Subsemnatul (a) ,..............................................................................................................................,                                                                                        (numele şi prenumele)

în calitate de împuternicit/împuterniciţi .............................................................................................................,                                                                (nr. şi data procurii speciale şi autentice/delegaţiei avocaţiale)

solicit autorizarea ca broker de pensii private pentru fondul de pensii administrat privat (denumirea brokerului de pensii private) .........................................................................................,

având:

Număr de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului: ..................................................................

Cod unic de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului: ...............................................................

Sediul social....................................................................                ...........................................

                                           (localitatea)                                                 (strada şi numărul)

                                    ................................                                     ...........................................

                                             (judeţul)                                                        (codul poştal)

Date de contact (telefon, fax, e-mail, web): .................................................................................................

.....................................................................................................................................................................

Sediul secundar:*) ..........................................................                 ............................................

                          (localitatea)                                                  (strada şi numărul)

                 ..................................                                    ..........................................

                           (judeţul)                                                          (codul poştal)

Date de contact (telefon, fax, e-mail, web): ................................................................................................

.....................................................................................................................................................................

Forma de înregistrare (filială, sucursală, reprezentanţă, agenţie, punct de lucru):

...........................................................................................................................................................

Prezenta cerere este însoţită de un număr de ...................................... documente, totalizând un număr de ............ file.

Semnătura împuternicitului .........................................

Data ............................................

False declaraţii sau omisiuni intenţionate ale unor fapte pot constitui încălcări ale legii penale.

*) In cazul în care există mai multe sedii secundare, se va ataşa la cererea de autorizare un tabel nominal cu adresele acestora: localitate, stradă, număr, judeţ, cod poştal.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 29/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 29 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu