Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 279 din  4 martie 2004

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si functionarea aparatului propriu de specialitate al Autoritatii Electorale Permanente

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 220 din 12 martie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 23^2 alin. (2) din Legea nr. 68/1992 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul privind organizarea si functionarea aparatului propriu de specialitate al Autoritatii Electorale Permanente, prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    (1) Cheltuielile curente si de capital ale Autoritatii Electorale Permanente, inclusiv ale filialelor regionale, se asigura de la bugetul de stat, prin bugetul Camerei Deputatilor.
    (2) Fondurile necesare desfasurarii activitatii Autoritatii Electorale Centrale si filialelor regionale ale acesteia pentru anul 2004 se asigura prin suplimentarea bugetului Camerei Deputatilor, din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, cu suma de 72,5 miliarde lei, din care: 30,5 miliarde lei cheltuieli de personal, 24 miliarde lei cheltuieli materiale si servicii si 18 miliarde lei cheltuieli de capital.
    (3) Se autorizeaza Ministerul Finantelor Publice sa introduca modificarile prevazute la alin. (2) in structura bugetului de stat, in volumul si structura bugetului Camerei Deputatilor si in anexele la acesta pe anul 2004.
    Art. 3
    Cu sumele ramase neutilizate, la propunerea ordonatorului principal de credite, se reintregeste Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului pana la data de 10 decembrie 2004.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul administratiei si internelor,
                         Ioan Rus

                         Ministrul delegat
                         pentru administratia publica,
                         Gabriel Oprea

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                               REGULAMENT
privind organizarea si functionarea aparatului propriu de specialitate al Autoritatii Electorale Permanente

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Autoritatea Electorala Permanenta, ca institutie administrativa autonoma, are, potrivit legii, competenta generala si exclusiva in domeniul electoral, in intervalul dintre doua perioade electorale.
    (2) Autoritatea Electorala Permanenta, denumita in continuare Autoritate, asigura aplicarea unitara, la nivel national, a dispozitiilor legale privind organizarea si desfasurarea alegerilor, specifice intervalului dintre doua perioade electorale.
    (3) Autoritatea urmareste si sprijina, prin aparatul propriu de specialitate, dotarea autoritatilor administratiei publice locale cu logistica necesara organizarii si desfasurarii procesului electoral, urmareste si asigura realizarea operatiunilor stabilite de lege in sarcina autoritatilor publice centrale si locale in domeniul organizarii si desfasurarii procesului electoral.
    Art. 2
    Autoritatea are personalitate juridica si sediul in municipiul Bucuresti, str. Belgrad nr. 8, sectorul 1.
    Art. 3
    (1) Perioada electorala este intervalul de timp cuprins intre ziua aducerii la cunostinta publica a datei alegerilor sau a unui referendum national si ziua aducerii oficiale la cunostinta publica a rezultatului consultarii electorale.
    (2) Perioada electorala cuprinde, daca este cazul, intervalul de timp situat intre data aducerii la cunostinta publica a zilei alegerilor si ziua inceperii campaniei electorale, campania electorala propriu-zisa, desfasurarea votarii, centralizarea voturilor, stabilirea rezultatului votarii, atribuirea mandatelor si publicarea rezultatului alegerilor in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 4
    Autoritatea, ca institutie administrativa autonoma, indeplineste urmatoarele functii:
    a) de strategie, prin care se asigura stabilirea obiectivelor sectoriale din domeniul sau de activitate;
    b) de reglementare, prin care se asigura elaborarea si supunerea spre aprobare a cadrului normativ necesar realizarii obiectivelor strategice in materie electorala, precum si elaborarea si aprobarea de normative si prescriptii tehnice proprii, obligatorii pentru celelalte autoritati publice;
    c) de reprezentare, pe plan intern si extern, a statului roman si a Guvernului, in materie electorala;
    d) de autoritate de stat, prin care se realizeaza urmarirea si asigurarea aplicarii pe intreg cuprinsul tarii a reglementarilor specifice sistemului electoral romanesc, precum si a celor stabilite pentru modernizarea si concentrarea acestuia la sistemele electorale din tarile Comunitatii Europene;
    e) de indrumare, sprijin si control al autoritatilor administratiei publice locale si al aparatului propriu al acestora, in domeniul organizarii si desfasurarii consultarilor electorale.

    CAP. 2
    Structura organizatorica

    SECTIUNEA 1
    Structura organizatorica a aparatului propriu de specialitate

    Art. 5
    Pentru realizarea functiilor prevazute la art. 4, Autoritatea are un aparat propriu, care este organizat in compartimente de specialitate dupa cum urmeaza:
    a) Directia generala de logistica electorala, indrumare, control si relatii publice;
    b) Directia pentru legislatie;
    c) Directia de studii, evidenta, documentare si relatii externe;
    d) Serviciul financiar-contabilitate, resurse umane, protocol si administrativ.
    Art. 6
    (1) Autoritatea are un numar de 105 posturi, exclusiv demnitarii si cabinetul presedintelui, din care 65 de posturi pentru aparatul central si 40 de posturi pentru filialele regionale.
    (2) Din totalul de 105 posturi prevazute la alin. (1), 85 sunt afectate functiilor publice de conducere si executie, iar 20 vor fi ocupate pe baza de contract individual de munca.
    (3) Incadrarea personalului Autoritatii se face potrivit legii.
    (4) Numirea, eliberarea din functie si aplicarea de sanctiuni disciplinare in cazul inaltilor functionari publici din aparatul propriu de specialitate se fac in conditiile legii.
    (5) Numirea, eliberarea din functie si aplicarea de sanctiuni disciplinare in cazul celuilalt personal se fac prin ordin al presedintelui Autoritatii, in conditiile legii.
    Art. 7
    Structura organizatorica a aparatului propriu de specialitate al Autoritatii si numarul de personal sunt prevazute in anexa nr. 1.
    Art. 8
    In indeplinirea atributiilor ce revin Autoritatii potrivit legii, presedintele acesteia emite ordine si instructiuni, ale caror prevederi sunt obligatorii pentru toate autoritatile si institutiile publice cu atributii electorale.
    Art. 9
    Presedintele Autoritatii este ordonator tertiar de credite.
    Art. 10
    Autoritatea are un secretar general, caruia ii sunt aplicabile prevederile Legii nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor, cu modificarile si completarile ulterioare.

    SECTIUNEA a 2-a
    Filialele regionale

    Art. 11
    (1) Autoritatea are 4 filiale regionale, fara personalitate juridica, organizate in teritoriu. Filialele au un numar total de 40 de posturi.
    (2) Filialele regionale isi desfasoara activitatea in judetele arondate.
    (3) Arondarea judetelor si a municipiului Bucuresti la filialele regionale este prevazuta in anexa nr. 2.
    (4) Filialele regionale sprijina aducerea la indeplinire, in judetele arondate, a atributiilor si insarcinarilor stabilite prin prezentul regulament pentru aparatul propriu de specialitate al Autoritatii, precum si a altor insarcinari date de presedinte sau vicepresedinti.
    Art. 12
    In perioadele electorale, personalul filialelor regionale isi desfasoara activitatea la birourile electorale de circumscriptii judetene, potrivit repartizarii stabilite prin ordin al presedintelui Autoritatii.
    Art. 13
    (1) Filialele regionale sunt conduse de un director, ajutat de un director adjunct, si au un aparat de specialitate format din cate cel mult 10 posturi. Numarul de posturi pentru fiecare filiala si modul de organizare a acestora se stabilesc, in conditiile legii, de presedintele Autoritatii, prin ordin.
    (2) Conducatorii filialelor regionale sunt numiti in si eliberati din functie de catre presedintele Autoritatii.
    Art. 14
    (1) Personalul din aparatul propriu de specialitate al Autoritatii si al filialelor regionale are statut de functionar public sau, dupa caz, de personal contractual.
    (2) Numirea si eliberarea din functie a personalului filialelor regionale se fac de catre presedintele Autoritatii, la propunerea conducatorilor filialelor.

    CAP. 3
    Atributiile aparatului propriu de specialitate

    Art. 15
    (1) Aparatul propriu de specialitate al Autoritatii duce la indeplinire atributiile stabilite de lege in sarcina acesteia.
    (2) In acest scop, aparatul propriu de specialitate indeplineste urmatoarele atributii:
    a) elaboreaza raportul de activitate pe care Autoritatea il prezinta anual Parlamentului, potrivit legii;
    b) elaboreaza propuneri pentru asigurarea logisticii necesare desfasurarii in bune conditii a alegerilor, pe care le supune presedintelui spre aprobare; urmareste modul de aplicare in teritoriu, de catre autoritatile administratiei publice locale si de catre prefecti, a propunerilor formulate;
    c) urmareste modul de identificare si stabilire a localurilor sectiilor de votare si a sediilor birourilor electorale de circumscriptie si stabileste, impreuna cu autoritatile administratiei publice locale, dotarea acestora cu logistica necesara pentru buna desfasurare a procesului electoral;
    d) elaboreaza propuneri privind confectionarea cabinelor de vot a urnelor tipizate si a recipientelor pentru transportul buletinelor de vot; urmareste confectionarea acestora de catre autoritatile administratiei publice locale si pastrarea lor in conditii corespunzatoare pentru a putea fi utilizate la nevoie; dupa incheierea procesului electoral, urmareste modul de recuperare si de depozitare a cabinelor si urnelor utilizate;
    e) actioneaza pentru asigurarea fondurilor necesare realizarii esalonate si din timp a logisticii necesare desfasurarii procesului electoral;
    f) asigura elaborarea unor proiecte-tip pentru logistica necesara derularii votarii; urmareste aplicarea si respectarea acestora de catre autoritatile locale;
    g) elaboreaza impreuna cu serviciile specializate sisteme moderne de protectie a sectiilor de votare, a buletinelor de vot si a celorlalte documente specifice;
    h) controleaza modul de intocmire a listelor electorale permanente si de pastrare a registrelor cuprinzand listele respective;
    i) urmareste, controleaza si asigura reactualizarea, la termenele si in conditiile stabilite de lege, a listelor electorale permanente si modul de efectuare ritmica intre autoritati a comunicarilor prevazute de lege si de operare a acestora in listele electorale;
    j) urmareste si controleaza modul de realizare a concordantei dintre exemplarul listei electorale permanente aflate la primar si cel aflat la judecatorie; dispune masurile necesare pentru asigurarea de catre cele doua autoritati a concordantei dintre cele doua exemplare ale listelor electorale permanente;
    k) elaboreaza propuneri privind intocmirea corecta a listelor electorale permanente si pastrarea acestora, pe care le supune aprobarii conducerii Autoritatii sau, dupa caz, Guvernului ori Parlamentului;
    l) monitorizeaza actiunea de intocmire a cartilor de alegator, a duplicatelor de pe acestea, acolo unde este cazul; organizeaza, daca este cazul, impreuna cu organele specializate in domeniul evidentei persoanelor, actiuni de verificare a modului de pastrare de catre cetateni a cartilor de alegator;
    m) verifica modul de respectare a prevederilor legale privitoare la marcarea corecta, in patrulaterul stabilit prin hotarare a Guvernului, a numarului de scrutin, in scopul existentei pe intreg cuprinsul tarii a acelorasi mentiuni in documentele de identitate electorala;
    n) controleaza si asigura aplicarea unitara, in intervalul de timp dintre doua perioade electorale, a prevederilor legale specifice acestui interval;
    o) elaboreaza studii si propuneri pentru imbunatatirea procesului electoral, in concordanta cu reglementarile si practicile existente in Uniunea Europeana si cu traditiile sistemului electoral romanesc;
    p) prezinta autoritatilor publice competente, partidelor politice, organizatiilor neguvernamentale si reprezentantilor societatii civile propunerile si studiile elaborate in vederea imbunatatirii acestora si, daca este cazul, intocmirii, pe baza celor convenite, a unor proiecte de acte normative;
    r) elaboreaza, in maximum 3 luni de la incheierea alegerilor parlamentare, prezidentiale, locale sau a referendumului national, o Carta Alba care va cuprinde analiza amanuntita a modului de organizare si desfasurare a consultarii electorale, participarea cetatenilor, cauzele absenteismului, daca este cazul, abaterile constatate si propuneri pentru inlaturarea acestora in viitor, precum si rezultatul alegerilor;
    s) elaboreaza programe de informare si instruire a alegatorilor cu privire la sistemul electoral romanesc si asupra comportamentului si deontologiei electorale; elaboreaza si editeaza, in acelasi scop, materiale de popularizare si familiarizare a cetatenilor cu procesul electoral;
    s) colaboreaza cu autoritatile administratiei publice locale si cu reprezentantii societatii civile pentru aplicarea programelor convenite;
    t) elaboreaza programe specifice de instruire pentru primari si secretarii unitatilor administrativ-teritoriale cu privire la derularea corecta a procesului electoral si la indeplinirea, in conformitate cu prevederile legale, a atributiilor ce le revin; in acest scop, colaboreaza cu Institutul National de Administratie si cu centrele regionale de formare continua;
    t) elaboreaza programe si stabileste reguli unitare, in concordanta cu reglementarile din Uniunea Europeana, privind exercitarea votului de catre persoanele nestiutoare de carte sau de catre cele cu handicap, si asigura popularizarea si cunoasterea acestora de catre cei interesati;
    u) intocmeste din timp lista cu personalul de specialitate atestat de Institutul National de Statistica, care va participa si va sprijini birourile electorale de circumscriptii si Biroul Electoral Central la centralizarea si prelucrarea datelor votarii, precum si la constatarea rezultatului alegerilor;
    v) organizeaza si asigura, impreuna cu organele de specialitate ale statului, baza materiala pentru sistemul informational la nivel national, in vederea stabilirii rezultatului alegerilor;
    w) organizeaza licitatiile in vederea selectionarii programelor de calculator ce vor fi utilizate de Biroul Electoral Central, pentru centralizarea rezultatelor votarii si repartizarea mandatelor;
    x) elaboreaza si supune Guvernului spre aprobare calendarul actiunilor din cuprinsul perioadelor electorale, precum si proiectele de hotarari privind masurile ce vor fi luate pentru buna organizare si desfasurare a alegerilor; organizarea, functionarea si componenta Comisiei Tehnice Centrale; stabilirea bugetului necesar si altele asemenea;
    y) elaboreaza propuneri pentru imbunatatirea si perfectionarea sistemului electoral romanesc si compatibilizarea acestuia cu sistemele electorale din celelalte tari ale Uniunii Europene; supune Guvernului propunerile si proiectele de acte normative elaborate, spre insusire si exercitare a dreptului de initiativa legislativa;
    z) analizeaza si face propuneri Autoritatii, in conditiile legii, pentru certificarea, spre neschimbare, a programelor de calculator selectionate in urma licitatiei organizate potrivit prevederilor legale si le pune la dispozitie partidelor inscrise in competitia electorala, in masura in care acestea le solicita.
    (3) Aparatul propriu de specialitate indeplineste orice alte atributii si insarcinari stabilite de presedintele si de vicepresedintii Autoritatii.
    (4) Pe durata perioadei electorale, aparatul propriu al Autoritatii realizeaza, impreuna cu alte autoritati ale administratiei publice centrale, actiuni de indrumare si control la autoritatile administratiei publice locale si la prefecturi, cu privire la modul de indeplinire a atributiilor ce le revin potrivit legilor electorale.
    Art. 16
    Aparatul propriu de specialitate al Autoritatii sprijina activitatea Biroului Electoral Central in realizarea atributiilor si activitatilor pe care acesta le desfasoara in perioadele electorale.
    Art. 17
    Repartizarea pe compartimente a atributiilor prevazute la art. 15 alin. (2) se face de presedintele Autoritatii, prin ordin.
    Art. 18
    Prefectii impreuna cu primarii municipiilor resedinta de judet vor acorda sprijin pentru asigurarea sediului filialelor regionale.
    Art. 19
    Autoritatea are in dotare, in parc comun, pentru activitati specifice, un numar de 6 autoturisme pentru aparatul central si cate un autoturism pentru fiecare dintre filialele regionale, cu un consum lunar de 500 litri/autoturism.
    Art. 20
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezentul regulament.

    ANEXA 1

                                       Numarul maxim de posturi, inclusiv
                                       pentru filiale regionale = 105 (exclusiv
                                       demnitarii si cabinetul presedintelui)

                             STRUCTURA ORGANIZATORICA
                       a Autoritatii Electorale Permanente

                             ____________
                            | PRESEDINTE |______________________________
                            |____________|                              |
                  _________________|_________________                   |
         ________|_______          |         ________|_______           |
        | VICEPRESEDINTE |         |        | VICEPRESEDINTE |          |
        |________________|         |        |________________|          |
                           ________|_________                           |
                          | SECRETAR GENERAL |                          |
                          |__________________|                          |
        ___________________________|____________________                |
 ______|______   ______|_____   ______|______   ________|_______   _____|_____
| Directia    | |            | |             | |                | |           |
| generala de | |            | | Directia    | | Serviciul      | |           |
| logistica   | | Directia   | | de studii,  | | financiar-     | | Filiale   |
| electorala, | | pentru     | | evidenta,   | | contabilitate, | | regionale |
| indrumare,  | | legislatie | | documentare | | resurse umane, | |           |
| control si  | |            | | si relatii  | | protocol si    | |           |
| relatii     | |            | | externe     | | administrativ  | |           |
| publice     | |            | |             | |                | |           |
|_____________| |____________| |_____________| |________________| |___________|

    NOTA:
    In cadrul Directiei generale de logistica electorala, indrumare, control si relatii publice si al directiilor se pot organiza, prin ordin al presedintelui, cu respectarea prevederilor legale, servicii si birouri.

    ANEXA 2

                                ARONDAREA
    judetelor si a municipiului Bucuresti la filialele regionale

    I. Filiala Vest - sediul in municipiul Bistrita, judetul Bistrita-Nasaud
    1. Judetul Cluj
    2. Judetul Bistrita-Nasaud
    3. Judetul Bihor
    4. Judetul Timis
    5. Judetul Arad
    6. Judetul Sibiu
    7. Judetul Brasov
    8. Judetul Mures
    9. Judetul Covasna
   10. Judetul Harghita
   11. Judetul Alba

    II. Filiala Sud - sediul in municipiul Ramnicu Valcea, judetul Valcea
    1. Judetul Dolj
    2. Judetul Olt
    3. Judetul Gorj
    4. Judetul Valcea
    5. Judetul Mehedinti
    6. Judetul Calarasi
    7. Judetul Teleorman
    8. Judetul Giurgiu
    9. Judetul Caras-Severin
   10. Judetul Hunedoara

    III. Filiala Est - sediul in municipiul Galati, judetul Galati
    1. Municipiul Bucuresti
    2. Judetul Ilfov
    3. Judetul Prahova
    4. Judetul Arges
    5. Judetul Dambovita
    6. Judetul Constanta
    7. Judetul Tulcea
    8. Judetul Braila
    9. Judetul Galati
   10. Judetul Ialomita
   11. Judetul Buzau

    IV. Filiala Nord - sediul in municipiul Zalau, judetul Salaj
    1. Judetul Iasi
    2. Judetul Suceava
    3. Judetul Botosani
    4. Judetul Neamt
    5. Judetul Bacau
    6. Judetul Vaslui
    7. Judetul Maramures
    8. Judetul Satu Mare
    9. Judetul Salaj



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 279/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 279 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu