E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 16 din  2 noiembrie 2005

pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

ACT EMIS DE: SENAT - Biroul permanent al Senatului

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1004 din 11 noiembrie 2005


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) si (3) din Legea nr. 102/2005 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal,

    Biroul permanent al Senatului adopta prezenta hotarare.

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Regulamentul de organizare si functionare a Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.

    Aceasta hotarare a fost adoptata de Biroul permanent al Senatului in sedinta din 2 noiembrie 2005.

                          PRESEDINTELE SENATUI
                             NICOLAE VACAROIU

    ANEXA 1

                                REGULAMENT
de organizare si functionare a Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal este autoritate publica cu personalitate juridica, autonoma si independenta fata de orice alta autoritate a administratiei publice, precum si fata de orice persoana fizica sau juridica din domeniul privat si are drept obiectiv apararea drepturilor si a libertatilor fundamentale ale persoanelor fizice, in special a dreptului la viata intima, familiala si privata, in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal si cu libera circulatie a acestor date.
    Art. 2
    Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, denumita in continuare Autoritatea, se organizeaza si functioneaza potrivit prevederilor Legii nr. 102/2005 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, denumita in continuare Legea nr. 102/2005, ale Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, denumita in continuare Legea nr. 677/2001, precum si ale prezentului regulament.
    Art. 3
    Regulamentul de organizare si functionare a Autoritatii, denumit in continuare regulament, stabileste structura organizatorica si atributiile compartimentelor si ale posturilor din cadrul acesteia, regulile privind inregistrarea si repartizarea corespondentei primite si a documentelor intocmite in cadrul Autoritatii, precum si regulile aplicabile personalului acesteia.
    Art. 4
    Prevederile regulamentului se interpreteaza si se aplica in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 102/2005, ale Legii nr. 677/2001, ale reglementarilor legale aplicabile functiilor de demnitate publica, functiilor de conducere si de executie de specialitate specifice din serviciile Parlamentului, precum si cele aplicabile personalului contractual.

    CAP. 2
    Structura organizatorica si conducerea Autoritatii

    Art. 5
    (1) Autoritatea exercita atributiile prevazute de Legea nr. 677/2001.
    (2) Structura organizatorica a Autoritatii se avizeaza de Biroul permanent al Senatului si este prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul regulament.
    (3) In cadrul structurii organizatorice avizate potrivit alin. (2), prin decizie a presedintelui se pot organiza birouri, comisii cu activitate temporara, precum si alte structuri functionale necesare indeplinirii atributiilor legale.
    Art. 6
    (1) Autoritatea este condusa de un presedinte care, in exercitarea atributiilor sale, este ajutat de un vicepresedinte.
    (2) Presedintele exercita atributiile prevazute de Legea nr. 102/2005, precum si urmatoarele atributii:
    a) prezinta, in sedinta plenara a Senatului Romaniei, raportul anual de activitate al Autoritatii;
    b) semneaza rapoartele, actele de sesizare a organelor de urmarire penala sau de introducere a actiunilor in justitie, autorizatiile, deciziile, avizele, recomandarile, precum si orice alte acte necesare bunei desfasurari a activitatii Autoritatii;
    c) aproba efectuarea investigatiilor si a controalelor prealabile si desemneaza persoanele imputernicite in acest scop;
    d) aproba statul de functii si fisa postului pentru personalul din cadrul Autoritatii;
    e) aproba organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor din cadrul Autoritatii, precum si conditiile generale si specifice de ocupare a acestora;
    f) numeste si angajeaza personalul din aparatul propriu al Autoritatii si modifica raporturile juridice de serviciu sau, dupa caz, de munca, cu acordul acestuia;
    g) exercita autoritatea disciplinara asupra personalului din aparatul propriu al Autoritatii, in conditiile legii;
    h) semneaza corespondenta purtata cu conducatorii autoritatilor similare din strainatate, precum si ai altor institutii sau organizatii internationale;
    i) aproba deplasarile personalului in strainatate;
    j) aproba componenta nominala a delegatiilor Autoritatii care participa la reuniunile organismelor europene si internationale unde Autoritatea are calitatea de membru;
    k) aproba, indruma si coordoneaza programul de pregatire si formare profesionala a personalului de specialitate, inclusiv efectuarea schimburilor de experienta cu autoritatile similare din strainatate;
    l) aproba planificarea si efectuarea concediilor anuale de odihna;
    m) aproba efectuarea si plata orelor suplimentare prestate peste programul normal de lucru;
    n) aproba programul de relatii cu publicul;
    o) exercita controlul asupra activitatii compartimentelor din cadrul Autoritatii;
    p) poate delega, in conditiile legii, o parte din atributiile sale altor persoane din cadrul Autoritatii;
    q) exercita orice alte atributii care ii revin potrivit legii.
    Art. 7
    (1) Pe langa presedinte functioneaza, ca organ consultativ, Consiliul consultativ al Autoritatii.
    (2) Componenta si modul de functionare ale Consiliului consultativ se aproba prin decizie a presedintelui.
    Art. 8
    (1) In exercitarea atributiilor legate de activitatea interna a Autoritatii, presedintele emite decizii.
    Art. 9
    Vicepresedintele Autoritatii indeplineste urmatoarele atributii:
    a) coordoneaza activitatea compartimentelor, potrivit deciziei presedintelui Autoritatii;
    b) repartizeaza lucrarile catre compartimentele a caror activitate o coordoneaza;
    c) avizeaza actele elaborate de compartimentele Autoritatii a caror activitate o coordoneaza si le supune aprobarii presedintelui;
    d) coordoneaza activitatea de intocmire a raportului anual, precum si a altor lucrari de complexitate ori de importanta deosebita, potrivit dispozitiilor presedintelui;
    e) participa la elaborarea proiectelor de acte normative si coordoneaza activitatea de elaborare a deciziilor si instructiunilor cu caracter normativ;
    f) semneaza corespondenta Autoritatii, precum si orice alte acte, potrivit dispozitiilor presedintelui;
    g) coordoneaza activitatea de intocmire a bugetului Autoritatii;
    h) indeplineste atributiile presedintelui Autoritatii in caz de imposibilitate temporara de exercitare a functiei;
    i) indeplineste orice alte atributii stabilite de presedintele Autoritatii.
    Art. 10
    Conducatorii compartimentelor din cadrul structurii organizatorice a Autoritatii au urmatoarele atributii:
    a) coordoneaza si controleaza activitatea compartimentelor pe care le conduc si asigura buna functionare a activitatii acestora;
    b) prezinta informari periodice sau la cererea conducerii Autoritatii cu privire la activitatea desfasurata;
    c) participa la intocmirea raportului anual si a altor lucrari de complexitate ori de importanta deosebita;
    d) repartizeaza lucrarile catre personalul compartimentelor pe care le conduc si urmaresc modul de solutionare a acestora;
    e) avizeaza lucrarile si corespondenta realizata in cadrul compartimentelor pe care le conduc;
    f) informeaza personalul compartimentelor cu privire la deciziile luate de conducere;
    g) fac propuneri privind imbunatatirea activitatii compartimentelor pe care le conduc si supun spre aprobare conducerii propunerile personalului din subordine;
    h) evalueaza personalul din subordine;
    i) propun structura cheltuielilor necesare pentru buna organizare si functionare a compartimentelor pe care le conduc, pentru a fi incluse in proiectul de buget al Autoritatii;
    j) propun masuri cu privire la arhivarea documentelor detinute de compartimentele pe care le conduc si raspund de pastrarea documentelor arhivate, pana la predarea acestora la arhiva Autoritatii;
    k) exercita alte atributii stabilite in fisa postului sau de presedintele Autoritatii.
    Art. 11
    Activitatea de audit este organizata si se desfasoara in directa subordonare a presedintelui Autoritatii, potrivit legii.

    CAP. 3
    Atributiile compartimentelor Autoritatii

    Art. 12
    Serviciul evidenta operatori si prelucrari date indeplineste urmatoarele atributii:
    a) primeste si asigura solutionarea lucrarilor repartizate;
    b) stabileste formatul registrelor prevazute la art. 18 alin. (2) lit. c) - e) din prezentul regulament;
    c) asigura realizarea in format electronic a bazei de date cuprinzand evidenta operatorilor si a prelucrarilor de date cu caracter personal, precum si administrarea acesteia;
    d) semnaleaza necesitatea efectuarii controalelor prealabile si a investigatiilor, in urma analizarii notificarilor;
    e) elaboreaza norme tehnice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;
    f) asigura suportul informatic necesar desfasurarii activitatii Autoritatii;
    g) elaboreaza si propune spre aprobare presedintelui Autoritatii procedura de primire, analizare si inregistrare a notificarilor pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;
    h) tine evidenta corespondentei repartizate si a celei intocmite in cadrul serviciului;
    i) exercita orice alte atributii stabilite de presedinte, potrivit legii.
    Art. 13
    Serviciul investigatii exercita urmatoarele atributii:
    a) propune si efectueaza controale prealabile si investigatii la operatorii de date cu caracter personal, in conditiile legii;
    b) solutioneaza plangerile, sesizarile si cererile adresate Autoritatii;
    c) intocmeste notele de constatare in urma efectuarii controalelor prealabile si a investigatiilor;
    d) propune masurile legale ce se impun, ca urmare a efectuarii controalelor prealabile si a investigatiilor;
    e) comunica Serviciului evidenta operatori si prelucrari date constatarile si masurile dispuse de presedintele Autoritatii, ca urmare a investigatiilor si controalelor prealabile efectuate;
    f) urmareste ducerea la indeplinire de catre operatorii de date cu caracter personal a masurilor obligatorii dispuse de autoritate;
    g) elaboreaza si propune spre aprobare presedintelui Autoritatii procedura de solutionare a plangerilor, sesizarilor si cererilor, precum si procedura de efectuare a investigatiilor si a controalelor prealabile;
    h) tine evidenta sanctiunilor aplicate operatorilor de date cu caracter personal;
    i) tine evidenta corespondentei repartizate si a celei intocmite in cadrul serviciului;
    j) exercita orice alte atributii stabilite de presedinte, potrivit legii.
    Art. 14
    Biroul autorizatii indeplineste urmatoarele atributii:
    a) propune emiterea autorizatiilor transferurilor in strainatate a datelor cu caracter personal;
    b) propune autorizarea prelucrarilor de date cu caracter personal privind starea de sanatate, in cazurile prevazute de lege;
    c) semnaleaza necesitatea efectuarii controalelor prealabile si a investigatiilor, avand ca obiect verificarea prelucrarilor de date cu caracter personal supuse procedurilor de autorizare;
    d) elaboreaza si propune spre aprobare presedintelui Autoritatii procedura de autorizare a transferurilor de date cu caracter personal in strainatate, precum si a celei de emitere a autorizatiilor prevazute la lit. b);
    e) tine evidenta autorizatiilor emise de Autoritate;
    f) comunica Serviciului evidenta operatori si prelucrari date transferurile de date cu caracter personal in strainatate, precum si celelalte prelucrari autorizate;
    g) elaboreaza norme tehnice cu privire la transferul datelor cu caracter personal in strainatate;
    h) solutioneaza petitiile care au ca obiect prelucrarea datelor supuse procedurii de autorizare;
    i) exercita orice alte atributii stabilite de presedinte, potrivit legii.
    Art. 15
    Biroul integrare europeana si relatii internationale indeplineste urmatoarele atributii:
    a) gestioneaza programe europene si internationale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;
    b) face propuneri privind armonizarea legislatiei romanesti cu legislatia comunitara in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal, in colaborare cu celelalte compartimente de specialitate;
    c) propune spre aprobare presedintelui Autoritatii si implementeaza planul de masuri cu privire la indeplinirea obligatiilor legate de integrarea europeana in domeniul protectiei datelor cu caracter personal;
    d) intocmeste corespondenta Autoritatii adresata altor autoritati similare din strainatate si asigura cooperarea Autoritatii cu acestea;
    e) efectueaza studii, analize comparative si sinteze cu privire la legislatia, jurisprudenta si practica internationala referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal;
    f) participa la realizarea materialelor publicitare ale Autoritatii, precum si la organizarea de seminarii si mese rotunde, in colaborare cu celelalte compartimente de specialitate;
    g) organizeaza activitatea de relatii externe, conform planului anual aprobat de presedintele Autoritatii;
    h) pregateste vizitele unor delegatii sau misiuni la sediul Autoritatii si organizeaza participarea acesteia la reuniunile la care a fost invitata;
    i) tine evidenta corespondentei repartizate si a celei intocmite in cadrul biroului;
    j) exercita orice alte atributii stabilite de presedinte, potrivit legii.
    Art. 16
    Biroul juridic si comunicare indeplineste urmatoarele atributii:
    a) analizeaza si avizeaza propuneri de acte normative cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;
    b) face propuneri privind initierea unor proiecte de acte normative sau modificarea actelor normative in vigoare in domenii legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, in colaborare cu celelalte compartimente de specialitate;
    c) elaboreaza proiectele deciziilor presedintelui Autoritatii;
    d) reprezinta interesele Autoritatii in fata instantelor judecatoresti, precum si a altor autoritati si institutii publice, potrivit imputernicirii emise in acest sens de presedintele Autoritatii;
    e) verifica si acorda avizul de legalitate pentru actele si contractele supuse spre aprobare presedintelui Autoritatii;
    f) exercita controlul de legalitate asupra modului de desfasurare a procedurilor de achizitii publice;
    g) intocmeste revista presei si redacteaza comunicatele de presa, pe care le supune spre aprobare presedintelui Autoritatii;
    h) organizeaza conferinte de presa, mese rotunde si seminarii;
    i) propune editarea de brosuri, a buletinului informativ al Autoritatii, precum si a altor materiale publicitare, in colaborare cu celelalte compartimente de specialitate;
    j) propune emiterea acreditarilor reprezentantilor mass-media;
    k) propune organizarea activitatii de relatii cu publicul si gestioneaza procedurile privind accesul la informatiile de interes public;
    l) gestioneaza procedurile cu privire la clasificarea documentelor din cadrul Autoritatii;
    m) asigura activitatea de solutionare a petitiilor adresate Autoritatii si propune masuri cu privire la imbunatatirea acesteia;
    n) tine evidenta corespondentei repartizate si a celei intocmite in cadrul biroului;
    o) exercita orice alte atributii stabilite de presedinte, potrivit legii.
    Art. 17
    (1) Directia economica si resurse umane are in componenta Serviciul buget-finante si contabilitate si Biroul resurse umane. Directia indeplineste, in principal, urmatoarele atributii:
    a) coordoneaza activitatea de elaborare a proiectului bugetului anual al Autoritatii;
    b) asigura fondurile necesare pentru desfasurarea activitatii Autoritatii;
    c) organizeaza gestionarea patrimoniului Autoritatii si ia masuri pentru asigurarea integritatii acestuia.
    (2) Serviciul buget-finante si contabilitate indeplineste urmatoarele atributii:
    a) intocmeste proiectul bugetului anual al Autoritatii si urmareste ca acesta sa fie inclus in proiectul bugetului de stat, potrivit legii;
    b) organizeaza gestionarea bugetului si a patrimoniului si ia masuri pentru asigurarea integritatii acestora;
    c) stabileste masuri cu privire la organizarea si conducerea contabilitatii, potrivit legii;
    d) organizeaza activitatea de control financiar preventiv privind modul de utilizare a resurselor financiare aprobate;
    e) intocmeste statele de plata privind drepturile salariale cuvenite personalului, precum si situatiile privind plata acestor drepturi;
    f) calculeaza deconturile de deplasare a personalului;
    g) organizeaza si gestioneaza procedurile de achizitii publice, potrivit legii;
    h) urmareste modul de executare a contractelor pentru asigurarea utilitatilor si a contractelor de achizitii publice;
    i) organizeaza activitatea de dotare, de intretinere a sediului institutiei si a bunurilor sale si stabileste masuri pentru folosirea si paza acestora;
    j) intocmeste situatiile financiar-contabile, potrivit reglementarilor legale;
    k) stabileste valoarea de inventar a cartilor primite gratuit si o supune spre aprobare conducerii;
    l) realizeaza inventarierea generala a patrimoniului institutiei, potrivit legii;
    m) organizeaza activitatea de protectie, de securitate a muncii, precum si de prevenire si stingere a incendiilor;
    n) organizeaza activitatea de arhiva, potrivit legii;
    o) tine evidenta corespondentei repartizate si a celei intocmite in cadrul serviciului;
    p) exercita orice alte atributii stabilite de presedinte, potrivit legii.
    (3) Biroul resurse umane indeplineste urmatoarele atributii:
    a) organizeaza si asigura aplicarea legislatiei in domeniul activitatii de personal;
    b) intocmeste statul de functii si il prezinta spre aprobare conducerii Autoritatii;
    c) raspunde de organizarea si desfasurarea examenelor si a concursurilor pentru incadrarea si promovarea personalului;
    d) intocmeste actele necesare la angajarea, promovarea, acordarea drepturilor salariale sau la incetarea raporturilor juridice de munca, potrivit legii;
    e) urmareste aplicarea prevederilor legale privind acordarea drepturilor salariale;
    f) tine evidenta si completeaza dosarele profesionale si carnetele de munca ale personalului Autoritatii;
    g) intocmeste registrul de evidenta al personalului Autoritatii;
    h) coordoneaza activitatea de evaluare a personalului Autoritatii;
    i) intocmeste lucrarile privind evidenta si miscarea personalului;
    j) elibereaza si vizeaza legitimatiile de serviciu pentru personalul Autoritatii;
    k) tine evidenta concediilor de odihna si a altor concedii ale personalului Autoritatii;
    l) tine evidenta cursurilor de pregatire profesionala pentru personalul Autoritatii;
    m) tine evidenta corespondentei repartizate si a celei intocmite in cadrul biroului;
    n) exercita orice alte atributii stabilite de presedinte, potrivit legii.

    CAP. 4
    Reguli privind evidenta corespondentei Autoritatii. Registrele Autoritatii

    SECTIUNEA 1
    Corespondenta si registrele Autoritatii

    Art. 18
    (1) Corespondenta se inregistreaza in registrele constituite in acest scop in cadrul Autoritatii.
    (2) Autoritatea, in vederea indeplinirii atributiilor ce ii revin, intocmeste, in principal, urmatoarele categorii de documente:
    a) decizii, autorizatii, avize, instructiuni si recomandari ale presedintelui Autoritatii;
    b) adrese catre operatorii de date personale, precum si catre autoritati si institutii publice, altele decat operatorii;
    c) adrese catre persoanele vizate;
    d) rapoarte anuale;
    e) expuneri de motive, note de fundamentare si referate de aprobare;
    f) cereri si actiuni adresate instantelor judecatoresti sau altor organe cu activitate jurisdictionala, precum si acte de sesizare a organelor de urmarire penala;
    g) note si procese-verbale.
    (3) Adresele catre autoritati, persoane vizate si operatori se intocmesc, in exercitarea atributiilor ce revin Autoritatii sau conducerii acesteia, potrivit legii si prezentului regulament, din oficiu sau la solicitarea operatorilor, a persoanelor vizate, a altor autoritati sau institutii publice ori ca urmare a exercitarii dreptului de petitionare.
    Art. 19
    (1) Registrele Autoritatii sunt urmatoarele:
    a) registrul general de intrare-iesire a corespondentei, in care se inregistreaza in ordine cronologica actele de sesizare, plangerile, cererile, notificarile si toate celelalte acte care privesc activitatea Autoritatii, inclusiv cele cu caracter administrativ si financiar;
    b) registrul pentru inregistrarea cererilor si raspunsurilor privind accesul la informatiile de interes public;
    c) registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal;
    d) registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal;
    e) registrul de evidenta a transferurilor in strainatate a datelor cu caracter personal;
    f) registrul de dosare in care se inregistreaza toate lucrarile in legatura cu solutionarea cererilor, plangerilor sau sesizarilor care impun deschiderea unui dosar;
    g) registrul de evidenta a deciziilor, avizelor si recomandarilor emise de presedintele Autoritatii;
    h) registrul de acte emise de presedintele Autoritatii in exercitarea atributiilor legate de activitatea interna a institutiei, in care acestea sunt inregistrate si li se da numar, in ordine cronologica;
    i) registrul special de corespondenta secreta si confidentiala, in care se inregistreaza documentele avand acest caracter, fara a fi desfacute, dupa care se predau direct destinatarului;
    j) registrul de arhiva.
    (2) Evidentele din registre pot fi realizate si in format electronic.
    (3) La sfarsitul fiecarui an, dupa ultima operatiune din fiecare registru, cu exceptia celor prevazute la alin. (1) lit. c) - e), se va intocmi un proces-verbal de inchidere, care va fi contrasemnat de vicepresedintele Autoritatii.
    (4) In scopul desfasurarii eficiente a activitatii Autoritatii, presedintele poate aproba si intocmirea altor registre, in conformitate cu atributiile ce ii revin, potrivit legislatiei in vigoare.

    SECTIUNEA a 2-a
    Inregistrarea, repartizarea si solutionarea corespondentei

    Art. 20
    (1) Intreaga corespondenta adresata Autoritatii sau intocmita de aceasta se inregistreaza in registrul general de intrari-iesiri, cu exceptia corespondentei care este stabilita, in conditiile legii, ca fiind secreta sau confidentiala, prin decizia presedintelui Autoritatii, si care se inregistreaza in registrul special de corespondenta secreta si confidentiala.
    (2) Corespondenta adresata Autoritatii se formuleaza in scris cu respectarea conditiilor prevazute de lege si poate fi transmisa prin posta, inclusiv cea electronica, fax ori poate fi depusa personal sau prin reprezentant.
    (3) Corespondenta adresata de operatori in vederea indeplinirii obligatiei prevazute la art. 22 alin. (1) din Legea nr. 677/2001 se inregistreaza in registrul general de intrare-iesire si, dupa caz, in registrele prevazute la art. 18 alin. (2) lit. c), d) sau e) din prezentul regulament.
    Art. 21
    (1) Corespondenta inregistrata in registrul general de intrari-iesiri se transmite spre solutionare compartimentelor din cadrul Autoritatii, prin curier, pe baza rezolutiei persoanei desemnate de presedintele Autoritatii.
    (2) Corespondenta repartizata se inregistreaza in cadrul fiecarui compartiment si se transmite personalului prin rezolutie de catre conducatorul acestuia.
    (3) Personalul din cadrul compartimentelor are obligatia de a tine evidenta lucrarilor repartizate de catre conducatorul compartimentului si a documentelor intocmite.
    Art. 22
    Procedurile de lucru se stabilesc in cadrul fiecarui compartiment, se contrasemneaza de conducatorul acestuia si se supun aprobarii presedintelui Autoritatii.
    Art. 23
    Conducatorii compartimentelor semneaza sau avizeaza, dupa caz, documentele care ies din cadrul structurii organizatorice pe care o conduc si organizeaza tinerea evidentei acestora.

    CAP. 5
    Personalul Autoritatii

    Art. 24
    Personalul Autoritatii, angajat de la institutia Avocatul Poporului, beneficiaza de prevederile art. 19 alin. (2) din Legea nr. 102/2005.
    Art. 25
    (1) Personalul din institutia Avocatul Poporului va fi angajat, in termen de 45 de zile de la intrarea in vigoare a prezentului regulament, in functiile stabilite de presedintele Autoritatii, pe baza de cerere aprobata de acesta si prin examinare.
    (2) Personalul din institutia Avocatul Poporului, angajat in conditiile prevazute la alin. (1), isi pastreaza sporurile salariale specifice, dobandite anterior, respectiv sporul de confidentialitate si de stabilitate, in conditii de continuitate.
    (3) Procedura de examinare prevazuta la alin. (1) se stabileste prin decizia presedintelui Autoritatii.
    Art. 26
    Conditiile pentru ocuparea functiilor de conducere, altele decat cea de vicepresedinte, precum si a celor de executie se stabilesc de presedintele Autoritatii.
    Art. 27
    Pentru realizarea anumitor lucrari pot fi utilizate serviciile unor specialisti, angajati cu contract de munca pe perioada determinata.
    Art. 28
    (1) Salarizarea personalului se face la nivelul prevazut de lege pentru functiile similare din aparatul Parlamentului.
    (2) Personalul Autoritatii beneficiaza de sporurile aplicabile personalului din aparatul Parlamentului, stabilite potrivit legii, pentru acesta.
    Art. 29
    Personalul Autoritatii are dreptul la concediu de odihna, precum si la alte concedii, stabilite corespunzator functiilor similare din aparatul Parlamentului.
    Art. 30
    Evaluarea activitatii profesionale a personalului institutiei se face in conditiile prevazute de reglementarile legale in vigoare, aplicabile personalului din aparatul Parlamentului.
    Art. 31
    In exercitarea atributiilor sale, personalul Autoritatii are urmatoarele indatoriri:
    a) sa actioneze cu profesionalism, loialitate, corectitudine si promptitudine;
    b) sa isi perfectioneze permanent pregatirea profesionala;
    c) sa manifeste solicitudine si politete in relatia cu persoanele care se adreseaza Autoritatii;
    d) sa asigure, in procesul de elaborare si de aplicare a deciziilor, precum si de solutionare a plangerilor, cererilor si sesizarilor, egalitatea de tratament a titularilor acestora, fara privilegii si fara discriminari;
    e) sa exercite atributiile conferite functiei numai in scopul prevazut de lege;
    f) sa nu fie influentat, in conduita sa, de interese personale sau de interventii politice;
    g) sa asigure accesul persoanelor interesate la documente, in conformitate cu dispozitiile legale;
    h) sa poarte ecuson.
    Art. 32
    Raspunderea disciplinara a personalului se angajeaza potrivit legislatiei in vigoare, aplicabila fiecarei categorii de personal din cadrul Autoritatii.

    CAP. 6
    Dispozitii tranzitorii si finale

    Art. 33
    Pana la preluarea personalului de catre Autoritate, calcularea si plata drepturilor salariale ale acestuia, precum si ale persoanelor angajate de Autoritate in limita celor 50 de posturi prevazute de Legea nr. 102/2005, inclusiv salariul presedintelui, se vor efectua de institutia Avocatul Poporului.
    Art. 34
    Premiul anual cuvenit personalului angajat de Autoritate din institutia Avocatul Poporului va fi achitat de catre aceasta din urma.
    Art. 35
    Pentru asigurarea continuitatii activitatii de protectie a persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, Autoritatea poate prelua de la institutia Avocatul Poporului obiectele de inventar si mijloacele fixe, determinate proportional cu numarul de personal preluat.
    Art. 36
    Autoritatea preia de la institutia Avocatul Poporului fondurile destinate indeplinirii obligatiilor din Planul de masuri prioritare pentru integrare europeana noiembrie 2004 - decembrie 2005, aferente anului bugetar 2005.
    Art. 37
    Autoritatea dispune de un parc propriu format din 5 autoturisme, dintre care unul de teren, cu un consum lunar de carburanti de 500 l/autoturism. Depasirea acestuia este permisa numai pentru efectuarea controalelor prealabile si a investigatiilor prevazute de Directiva nr. 95/46/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 24 octombrie 2005 pentru protectia persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, precum si de Legea nr. 677/2001.
    Art. 38
    Cheltuielile aferente deplasarilor obligatorii ale personalului de specialitate al Autoritatii la reuniunile Grupului de lucru art. 29 si ale Comitetului art. 31 infiintate in baza Directivei nr. 95/46/CE vor fi suportate de institutia Avocatul Poporului, pana la preluarea de catre Autoritate a fondurilor defalcate din bugetul acestei institutii.
    Art. 39
    Sediul Autoritatii este in municipiul Bucuresti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sectorul 3, pana la mutarea efectiva a personalului in spatiul ce i se va pune la dispozitie prin grija Guvernului Romaniei.
    Art. 40
    Anexa face parte integranta din prezentul regulament.
    Art. 41
    Prezentul regulament intra in vigoare dupa aprobarea sa de Biroul permanent al Senatului si publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

    ANEXA 1
    la regulament

                           STRUCTURA ORGANIZATORICA
a Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

    Nr. de posturi exclusiv demnitarii = 50

                              ____________
                             | PRESEDINTE |
                             |____________|
                                   |
                                   |
                        ...........|...........
                       : CONSILIUL CONSULTATIV :
                       :.......................:
                                   |
 ________________                  |            _____________________
| VICEPRESEDINTE |_________________|   ________| AUDIT PUBLIC INTERN |
|________________|                 |__|        |_____________________|
                                   |  |         _____________________
                                   |  |________| BIROUL JURIDIC SI   |
                                   |           | COMUNICARE          |
                                   |           |_____________________|
                                   |
           ________________________|______________________
          |                                      _________|__________
          |                                     | DIRECTIA ECONOMICA |
          |                                     | SI RESURSE UMANE   |
     _____|________________________             |____________________|
 ___|_______  |  ______|_________  |               _______|_____________
| SERVICIUL | | | BIROUL         | |       _______|__________       ____|______
| EVIDENTA  | | | INTEGRARE      | |      | SERVICIUL        |     | BIROUL    |
| OPERATORI | | | EUROPEANA SI   | |      | BUGET-FINANTE    |     | RESURSE   |
| SI        | | | RELATII        | |      | SI CONTABILITATE |     | UMANE     |
| PRELUCRARI| | | INTERNATIONALE | |      |__________________|     |___________|
| DATE      | | |________________| |
|___________| |                    |
        ______|______         _____|________
       | BIROUL      |       | SERVICIUL    |
       | AUTORIZATII |       | INVESTIGATII |
       |_____________|       |______________|

                                            


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 16/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 16 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu