E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 126 din 1 martie 2007

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de grefier la instantele judecatoresti si la parchetele de pe langa acestea

ACT EMIS DE: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 233 din 4 aprilie 2007



In temeiul dispoziţiilor art. 134 alin. (4) din Constituţia Romaniei, republicată, şi ale art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările ulterioare,

avand în vedere art. 36 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe langă acestea, cu modificările şi completările ulterioare,

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii   hotărăşte:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de grefier la instanţele judecătoreşti şi la parchetele de pe langă acestea, cuprins în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărare.

Art. 2. - La data intrării în vigoare a prezentei hotărari, dispoziţiile referitoare la organizarea şi desfăşurarea concursului la nivel naţional pentru ocuparea posturilor vacante de grefier la instanţele judecătoreşti şi parchetele de pe langă acestea din Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului de admitere la Şcoala Naţională de Grefieri şi a concursului pentru ocuparea posturilor vacante la instanţele judecătoreşti şi parchetele de pe langă acestea, aprobat prin Hotărarea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 91/2005, publicată în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 266 din 31 martie 2005, cu modificările şi completările ulterioare, se abrogă.

Art. 3.  -  Prezenta hotărare se publică în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii,

Anton Pandrea

ANEXA

REGULAMENT

privind organizarea şi desfăşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de grefier la instanţele judecătoreşti şi la parchetele de pe langă acestea

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Organizarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de grefier la instanţele judecătoreşti şi la parchetele de pe langă acestea se aprobă de către Consiliul Superior al Magistraturii atunci cand, din cauza numărului mare de posturi vacante, activitatea instanţelor judecătoreşti sau a parchetelor nu se poate desfăşura în condiţii normale.

Art. 2. - Concursul se desfăşoară la nivelul Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe langă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Direcţiei Naţionale Anticorupţie, curţilor de apel şi parchetelor de pe langă curţile de apel, potrivit dispoziţiilor prezentului regulament, în colaborare cu Şcoala Naţională de Grefieri şi sub coordonarea Consiliului Superior al Magistraturii.

Art. 3. - (1) La concursul de ocupare a posturilor vacante de grefier la instituţiile prevăzute la art. 2 au dreptul să participe persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:

a)   au cetăţenie romană, domiciliul în Romania şi capacitate deplină de exerciţiu;

b)   nu au antecedente penale, nu au cazier fiscal şi se bucură de o bună reputaţie;

c)  cunosc limba romană;

d)   sunt apte din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei;

e)   au studii superioare juridice, studii medii sau studii superioare de altă specialitate;

f) posedă cunoştinţe de operare pe calculator sau de dactilografiere.

(2)   Pentru îndeplinirea condiţiei prevăzute la alin. (1) lit. e) în vederea numirii în funcţia de grefier statistician este necesară absolvirea de studii             superioare economice, studii superioare juridice sau studii medii economice.

(3)   Pentru îndeplinirea condiţiei prevăzute la alin. (1) lit. e) în vederea numirii în funcţia de grefier documentarist este necesară absolvirea de studii superioare juridice, studii superioare de administraţie publică sau filologice ori studii medii.

Art. 4. - (1) Consiliul Superior al Magistraturii aprobă organizarea concursului în urma examinării propunerilor motivate formulate de instanţele şi parchetele prevăzute la art. 2, după consultarea prealabilă a Şcolii Naţionale de Grefieri. Instanţele şi parchetele vor arăta numărul posturilor de grefier vacante, nivelul studiilor, numărul grefierilor în funcţie, precum şi volumul de activitate raportat la numărul total al grefierilor pe instanţe şi parchete.

(2)  Numărul posturilor vacante de grefier pentru care se organizează concurs se aprobă prin hotărare a Consiliului Superior al Magistraturii, la propunerea Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe langă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Direcţiei Naţionale Anticorupţie, curţilor de apel şi parchetelor de pe langă curţile de apel, separat pentru posturile de grefier cu studii superioare juridice şi posturile de grefier cu studii medii sau superioare de altă specialitate.

(3)   Tematica şi bibliografia pentru concurs, precum şi taxa  de   concurs  se   aprobă   anual,   prin   hotărare   a Consiliului Superior al Magistraturii, la propunerea instanţelor şi parchetelor prevăzute la alin. (2), după consultarea Şcolii Naţionale de Grefieri.

(4) Cuantumul taxei de concurs se stabileşte în funcţie de cheltuielile privind închirierea sălilor de concurs, plata membrilor comisiilor, precum şi orice alte cheltuieli ocazionate de activităţile de organizare a concursului.

Art. 5. - (1) Numărul posturilor vacante de grefier pentru care se va organiza concurs, data, locul de desfăşurare, taxa, tematica şi bibliografia de concurs se afişează la sediul Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe langă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Direcţiei Naţionale Anticorupţie, la sediile curţilor de apel sau ale parchetelor de pe langă curţile de apel în raza cărora există posturile vacante şi se publică pe paginile de internet ale acestor instituţii, precum şi pe cea a Şcolii Naţionale de Grefieri, cu cel puţin 45 de zile înainte de data concursului.

(2) Anunţul privind organizarea concursului se va publica şi într-un cotidian central sau, după caz, într-un cotidian local de către instituţiile prevăzute la alin. (1).

CAPITOLUL II

Inscrierea candidaţilor

Art. 6. - Dosarele de concurs se depun la comisia de organizare a concursului constituită la Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe langă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Direcţia Naţională Anticorupţie, curtea de apel sau parchetul de pe langă curtea de apel în raza cărora există posturile de grefier vacante, cu cel puţin 20 de zile înainte de data concursului.

Art. 7. - Cererile tipizate de înscriere la concurs se elaborează de Şcoala Naţională de Grefieri şi se înaintează instituţiilor prevăzute la art. 6, la nivelul cărora se organizează concursul, odată cu tematica şi bibliografia pentru concurs.

Art. 8. - (1) Taxa de înscriere la concurs se plăteşte la casieria Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe langă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Direcţiei Naţionale Anticorupţie, curţii de apel sau a parchetului de pe langă curtea de apel la care se face înscrierea.

(2)   Pentru încasarea taxei se va utiliza chitanţier separat de cel folosit pentru activitatea curentă.

(3)   Chitanţele se întocmesc în trei exemplare, dintre care originalul va fi predat candidatului. Sumele astfel obţinute se vor vira la Consiliul Superior al Magistraturii, prin ordin de plată.

(4)  Taxa de înscriere la concurs se restituie candidaţilor care au fost respinşi pentru neîndeplinirea condiţiilor de participare la concurs, precum şi candidaţilor care se retrag din concurs anterior afişării listelor cu rezultatele verificării îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs. Cererea de restituire se depune la instanţa sau parchetul care organizează concursul şi se soluţionează în termen de 30 de zile de la înregistrare.

Art. 9. - (1) La înscriere candidaţii vor primi formularul cererii tipizate, precum şi tematica şi bibliografia aprobate pentru concursul la care participă.

(2) Dosarul de concurs va cuprinde următoarele documente:

a)  cerere tipizată;

b)  actul de identitate (copie);

c)   diploma de bacalaureat sau, după caz, de studii superioare (copie);

d)  certificatul de cazier judiciar;

e)  certificatul de cazier fiscal;

f)  curriculum vitae;

g)  adeverinţă medicală din care să rezulte că este apt pentru exercitarea funcţiei;

h) chitanţa de achitare a taxei de înscriere la concurs.

(3) Certificarea copiilor de pe actele prevăzute la alin. (2) lit. b) şi c) se face de către un membru al comisiei de organizare a concursului, prin aplicarea menţiunii „Conform cu originalul."

Art. 10. - (1) Verificarea dosarelor candidaţilor privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 se realizează de comisia de organizare a concursului.

(2)   Lista candidaţilor admişi şi a celor respinşi se afişează şi se publică cu 7 zile înainte de data concursului, în condiţiile art. 5 alin. (1).

(3)   Candidaţii respinşi în urma verificării dosarelor pot formula contestaţii în termen de 48 de ore de la afişare la instanţele sau parchetele care organizează concursul.

(4)   Contestaţiile vor fi soluţionate, prin hotărare definitivă, de comisia de organizare a concursului, în 24 de ore de la depunere, rezultatele fiind comunicate de îndată, în condiţiile art. (5) alin. (1).

CAPITOLUL III

Comisiile de concurs

Art. 11. - (1) Comisia de organizare a concursului, precum şi comisia de elaborare a subiectelor, comisia de corectare a lucrărilor şi comisia de soluţionare a contestaţiilor se numesc prin hotărare a colegiului de conducere al Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, al Parchetului de pe langă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, al Direcţiei Naţionale Anticorupţie ori al curţii de apel sau al parchetului de pe langă curtea de apel care organizează concursul, la propunerea compartimentului de specialitate.

(2)   Pentru susţinerea probei practice de verificare a cunoştinţelor de operare pe calculator sau de dactilografiere, colegiile de conducere prevăzute la alin. (1) numesc o comisie constituită din un judecător sau, după caz, un procuror, informaticianul şef ori conducătorul compartimentului pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiei şi primul grefier sau grefierul şef, după caz.

(3)  Nu pot fi numite în comisii persoanele care au soţul sau soţia, rude ori afini pană la gradul al patrulea inclusiv în randul candidaţilor. Toţi membrii comisiilor completează declaraţii în acest sens. Dacă incompatibilitatea se iveşte ulterior desemnării membrilor comisiilor, persoana în cauză are obligaţia să se retragă şi să comunice de îndată această situaţie preşedintelui comisiei, în vederea înlocuirii sale.

Art. 12. - Comisia de organizare a concursului se compune din preşedinte şi cel puţin 2 membri şi exercită următoarele atribuţii principale:

a)  asigură publicitatea concursului;

b)   înregistrează şi verifică cererile şi documentele anexate, necesare înscrierii, şi completează baza de date privind concursul;

c)   verifică respectarea condiţiilor de participare la concurs, pe baza actelor din dosarele candidaţilor;

d)   soluţionează contestaţiile formulate de candidaţi în urma verificării dosarelor;

e)  asigură publicarea listei finale a candidaţior admişi şi a celor respinşi pentru participare la concurs;

f)  asigură tipărirea tezelor de concurs;

g)  stabileşte ora de începere a concursului;

h) asigură redactarea borderourilor, a proceselor-verbale, precum şi a altor tipizate necesare în organizarea şi desfăşurarea concursului;

i) repartizează candidaţii în sălile de concurs;

j) întocmeşte listele cuprinzand persoanele care vor asigura supravegherea candidaţilor ce vor susţine probele scrise;

k) verifică identitatea candidaţilor la intrarea acestora în sălile de concurs;

l) numeşte cate un responsabil de sală dintre persoanele cu atribuţii de supraveghere. Aceştia nu pot fi soţ/soţie, rude sau afini pană la gradul al IV-lea inclusiv cu candidaţii;

m) asigură multiplicarea subiectelor de concurs;

n) asigură distribuirea plicurilor sigilate cu subiecte în sălile de concurs, astfel încat la ora de începere a concursului acestea să poată fi desfăcute în prezenţa candidaţilor;

o) verifică exactitatea şi corectitudinea transcrierii pe tablă a subiectelor, atunci cand este cazul;

p) completează borderourile de predare-primire a lucrărilor de la candidaţi, consemnand numărul de pagini pentru fiecare disciplină;

q) completează procesul-verbal de desfăşurare a probelor scrise;

r) asigură securizarea lucrărilor scrise;

s) numerotează lucrările de concurs pe fiecare materie şi le predă pe bază de proces-verbal preşedintelui comisiei de corectare;

ş) procedează la deschiderea lucrărilor, după primirea acestora de la comisia de corectare;

t) întocmeşte şi asigură publicitatea tabelului nominal cu rezultatele concursului, în ordinea descrescătoare a mediilor;

ţ) asigură primirea contestaţiilor şi transmiterea lor către comisia de soluţionare a contestaţiilor;

u) asigură securizarea lucrărilor de concurs în vederea corectării contestaţiilor;

v) asigură predarea pe bază de proces-verbal a lucrărilor contestate către comisiile de soluţionare a contestaţiilor, după resigilarea acestora;

w) asigură completarea bazei de date prin introducerea notelor finale din borderouri;

y) întocmeşte şi asigură publicitatea tabelului final cu rezultatele concursului.

Art. 13. - (1) Comisia de elaborare a subiectelor este compusă din preşedinte şi cate 2 membri pentru fiecare materie de concurs.

(2)  Membrii comisiilor de elaborare a subiectelor nu pot face parte din comisiile de corectare şi comisiile de soluţionare a contestaţiilor.

(3)  Comisia de elaborare a subiectelor este formată din judecători, procurori, cadre didactice universitare, grefieri cu studii superioare juridice sau alţi specialişti. In măsura în care este posibil, în comisiile de elaborare a subiectelor vor fi numiţi şi formatori ai Şcolii Naţionale de Grefieri.

(4)   Comisia de elaborare a subiectelor exercită, în principal, următoarele atribuţii:

-   elaborează subiectele şi baremele de corectare pentru fiecare probă de concurs;

-    asigură redactarea subiectelor de concurs în concordanţă cu tematica şi bibliografia aprobată, în raport cu nivelul studiilor, precum şi cu durata probei scrise;

-   predă comisiei de organizare a concursului, cu cel puţin două ore înainte de desfăşurarea probei scrise, subiectele şi baremele de corectare, în plicuri sigilate.

Art. 14. - (1) Comisia de corectare este compusă din preşedinte şi cate 2 membri pentru fiecare materie de concurs.

(2)   Comisia de corectare este formată din judecători, procurori, cadre didactice universitare, grefieri cu studii superioare juridice sau alţi specialişti. In măsura în care este posibil, în comisiile de corectare vor fi numiţi şi formatori ai Şcolii Naţionale de Grefieri.

(3)   Comisia de corectare are următoarele atribuţii principale:

a)  corectează lucrările pe baza baremelor de corectare definitive;

b)  completează şi semnează borderourile de notare;

c)  înscrie, sub semnătura preşedintelui comisiei, notele pe lucrările de concurs;

d)   predă comisiei de organizare, pe bază de proces-verbal, lucrările de concurs notate, în vederea întocmirii tabelului nominal cu rezultatele concursului, în ordinea descrescătoare a mediilor.

Art. 15. - (1) Comisia de soluţionare a contestaţiilor este compusă din preşedinte şi cate 2 membri pentru fiecare materie de concurs.

(2)   Comisia de soluţionare a contestaţiilor este formată din judecători, procurori, cadre didactice universitare, grefieri cu studii superioare juridice sau alţi specialişti, în raport cu nivelul studiilor pentru care se organizează concurs.

(3)    Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:

a)    recorectează lucrările a căror notare a fost contestată, pe baza baremelor de corectare definitive;

b)  completează şi semnează borderourile de notare;

c)  înscrie, sub semnătura preşedintelui, notele finale pe lucrările de concurs;

d)  predă pe bază de proces-verbal lucrările de concurs, notate, comisiei de organizare, în vederea întocmirii tabelului final cu rezultatele concursului, în ordinea descrescătoare a mediilor;

e)  soluţionează contestaţiile la bareme.

CAPITOLUL IV

Organizarea şi desfăşurarea concursului

Art. 16. - (1) Examinarea candidaţilor se face prin susţinerea unei probe practice eliminatorii de verificare a cunoştinţelor de operare pe calculator sau de dactilografiere, precum şi a unei probe scrise, cu subiecte distincte, pentru posturile vacante de grefier cu studii superioare juridice sau pentru ocuparea posturilor vacante de grefier cu studii medii şi studii superioare de altă specialitate.

(2)   Verificarea cunoştinţelor de operare pe calculator sau de dactilografiere se face de către comisia prevăzută la art. 11 alin. (2) şi se notează cu „admis" sau „respins". Candidaţii declaraţi admişi la proba practică eliminatorie participă la susţinerea probei scrise.

(3)   Pentru concursul organizat în vederea ocupării posturilor vacante de grefier proba scrisă se susţine la următoarele discipline:

1.  procedură penală;

2.  procedură civilă;

3.  organizare judiciară.

Art. 17. - Subiectele de concurs şi baremele de corectare vor fi elaborate în ziua concursului şi vor fi transmise preşedintelui comisiei de organizare.

Subiectele de concurs vor fi multiplicate, puse în plicuri separate şi sigilate.

Art. 18. - (1) Comisia de organizare a concursului afişează pe uşa fiecărei săli de concurs tabele nominale cu candidaţii repartizaţi în sală.

(2)  Candidaţii trebuie să fie prezenţi în sala de concurs cu cel puţin o jumătate de oră înainte de începerea probei scrise, accesul acestora avand loc pe baza actului de identitate, potrivit listelor întocmite pentru fiecare sală, în care se va menţiona prezenţa sau absenţa candidaţilor. După verificarea identităţii, fiecare candidat va păstra la vedere actul de identitate pană la predarea lucrării scrise.

(3)   Candidaţii care nu se vor afla în sală la momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai susţine proba respectivă.

(4)   Inainte de comunicarea subiectelor candidaţii îşi înscriu numele şi prenumele pe colţul foii care urmează să fie lipit la predarea lucrării, după care se aplică ştampila instanţei sau parchetului care organizează concursul.

(5)   Ora stabilită de comisia de organizare pentru începerea probei scrise va fi aceeaşi pentru toate sălile în care se desfăşoară concursul. Plicurile cu subiectele de concurs vor fi înmanate de preşedintele comisiei de organizare fiecărui responsabil de sală, în prezenţa cate unui candidat din fiecare sală, cu un sfert de oră înaintea începerii probelor scrise.

(6)  Pe toată durata desfăşurării probelor scrise, în sălile de concurs au acces persoanele care supraveghează desfăşurarea probelor, membrii comisiei de organizare şi persoanele desemnate cu aplicarea ştampilei pe colţul îndoit al colilor, destinate probei scrise. Accesul altor persoane este interzis cu desăvarşire.

(7)  In vederea elaborării lucrării scrise, candidaţii vor primi coli de hartie avand ştampila instanţelor sau parchetelor care organizează concursul. Se va putea folosi numai cerneală de culoare albastră sau pastă de culoare albastră.

(8)  In sala de concurs, candidaţii nu pot avea asupra lor mijloace de comunicare la distanţă şi niciun fel de aparate electronice. Incălcarea acestei dispoziţii atrage eliminarea din concurs.

(9)   Timpul maxim destinat pentru elaborarea lucrărilor scrise este de 3 ore, calculat de la comunicarea subiectelor. După redactarea lucrărilor, candidaţii le predau responsabililor de sală şi semnează în borderoul de predare a lucrărilor, după menţionarea numărului de pagini.

(10)  Dacă examinarea se face în mai multe săli, se va întocmi cate un borderou pentru fiecare sală. Responsabilii de sală predau lucrările comisiei de organizare a concursului, care le înscrie în borderoul centralizator, pe baza unui proces-verbal.

(11)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise este interzisă părăsirea sălii de concurs de către candidaţi. In cazuri excepţionale, părăsirea temporară a sălii de concurs se va putea face numai cu însoţitor.

(12)    Orice fraudă dovedită se sancţionează cu eliminarea din concurs. In aceste cazuri, responsabilii de sală întocmesc un proces-verbal în care consemnează constatările făcute şi măsurile luate, iar lucrarea se anulează cu menţiunea „fraudă". Procesul-verbal se comunică preşedintelui comisiei de organizare a concursului.

Art. 19. - Preşedintele comisiei de organizare a concursului va preda lucrările pe bază de proces-verbal preşedintelui comisiei de corectare.

Art. 20. - (1) Corectarea lucrărilor se face pe baza baremelor definitive. Baremele de corectare se afişează la centrele de concurs cu 15 minute înainte de încheierea probei scrise. In termen de 24 de ore de la afişare candidaţii pot face contestaţii la bareme, care se depun la comisia de organizare a concursului şi se soluţionează în 24 de ore de către comisia de soluţionare a contestaţiilor.

Baremele definitive stabilite în urma soluţionării contestaţiilor se afişează de îndată la sediile instituţiilor care organizează concursul şi se publică pe paginile de internet ale acestora.

(2)   Fiecare lucrare scrisă se verifică independent de 2 membri ai comisiei de corectare şi se notează separat cu note de la 1 la 10, conform baremului de corectare. Nota 1 se acordă în situaţia în care punctajul obţinut este mai mic sau egal cu această notă. La notarea lucrărilor se apreciază atat conţinutul acestora, cat şi respectarea regulilor gramaticale şi modul de exprimare al candidaţilor.

(3)   După terminarea verificării lucrării, fiecare corector trece, sub semnătură, nota în borderoul de notare. La corectare nu se fac însemnări pe lucrare. Un corector nu are acces la borderoul celuilalt.

(4)    Preşedintele comisiei de corectare verifică borderourile şi semnalează diferenţele mai mari de un punct dintre notele acordate de cei 2 corectori. In acest caz solicită recorectarea lucrării.

(5)    După verificarea menţionată la alin. (4) cei 2 corectori calculează nota finală, care reprezintă media aritmetică a notelor obţinute, cu două zecimale, pe care o înscriu, sub semnătură, în borderoul de notare.

(6)   Pe timpul verificării, lucrările nu vor fi dezlipite, păstrandu-se secret numele candidatului. In prezenţa tuturor membrilor comisiei de corectare, se înscrie pe fiecare lucrare nota finală trecută în borderou de către preşedintele comisiei de corectare, sub semnătura acestuia.

(7)   Membrii comisiei de organizare a concursului vor completa baza de date prin introducerea notelor finale din borderouri, după care se procedează la deschiderea lucrărilor.

(8)  După deschiderea lucrărilor, comisia de organizare a concursului procedează la corelarea numerelor lucrărilor cu numele candidaţilor şi la centralizarea notelor obţinute la cele trei materii de concurs şi calculează media generală.

(9)   Pe baza mediei generale obţinute, comisia de organizare a concursului întocmeşte tabelul de clasificare a candidaţilor şi ia măsuri pentru afişarea acestuia la sediul instituţiei organizatoare a concursului, precum şi pentru publicarea pe pagina de internet a acesteia.

Art. 21. - (1) Candidaţii nemulţumiţi de notele acordate la concurs pot face contestaţii, care se depun la instanţele şi parchetele care au organizat concursul, în termen de 48 de ore la data afişării rezultatelor.

(2)    După centralizarea contestaţiilor, comisia de organizare a concursului resigilează şi renumerotează lucrările a căror notare a fost contestată. Lucrările astfel securizate se predau de preşedintele comisiei de organizare a concursului, pe bază de proces-verbal, preşedintelui comisiei de soluţionare a contestaţiilor.

(3)   Comisia de soluţionare a contestaţiilor recorectează lucrările a căror notare a fost contestată, pe baza baremelor definitive, în termen de cel mult 5 zile.

(4)  Fiecare lucrare contestată se verifică independent de 2 membri ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi se notează separat cu note de la 1 la 10, conform baremului de corectare. Nota 1 se acordă în situaţia în care punctajul obţinut este mai mic sau egal cu această notă.

(5)   După terminarea verificării lucrării, fiecare corector trece, sub semnătură, nota în borderoul de notare a lucrărilor contestate. Nu se fac însemnări pe lucrare. Un corector nu are acces la borderoul celuilalt.

(6)   Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor verifică borderourile şi semnalează diferenţele mai mari de un punct dintre notele acordate de cei 2 corectori. In acest caz solicită recorectarea lucrării, în condiţiile prevăzute la alin. (3)-(5).

(7)    După verificarea menţionată la alin. (6) cei 2 corectori calculează nota finală, care reprezintă media aritmetică a notelor obţinute, cu două zecimale, pe care o înscriu, sub semnătură, în borderoul de notare a lucrărilor contestate. Nota finală nu poate fi mai mică decat nota contestată.

(8)   Pe timpul verificării, lucrările nu vor fi dezlipite, păstrandu-se secrete numele candidatului, numărul lucrării, precum şi nota acordată de către comisia de corectare. In prezenţa tuturor membrilor comisiei de soluţionare a contestaţiilor se înscrie pe fiecare lucrare nota finală trecută în borderou de către preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor, sub semnătura acestuia.

(9)   Membrii comisiei de organizare a concursului vor completa baza de date prin introducerea notelor finale din borderouri, după care se procedează la deschiderea lucrărilor.

(10)   După deschiderea lucrărilor, comisia de organizare a concursului procedează la corelarea numerelor lucrărilor cu numele candidaţilor şi la centralizarea notelor obţinute la cele trei materii de concurs şi calculează media generală.

(11)   Pe baza mediei generale obţinute, comisia de organizare întocmeşte tabelul de clasificare a candidaţilor, pe care îl afişează la sediul instituţiei care organizează concursul şi îl transmite spre publicare pe pagina de internet a acesteia.

Art. 22. - (1) Pentru a fi declarat admis la concursul pentru ocuparea posturilor vacante de grefier cu studii superioare juridice sau de grefier cu studii medii ori cu studii superioare de altă specialitate, candidatul trebuie să obţină cel puţin nota 5,00 (cinci) la fiecare materie de concurs şi cel puţin media 6,00 (şase), să îndeplinească condiţiile privind buna reputaţie şi să fie apt din punct de vedere medical.

(2)   Verificarea bunei reputaţii se realizează de către persoana desemnată de preşedintele instanţei sau de conducătorul parchetului care a organizat concursul.

(3)   Sunt declaraţi admişi candidaţii care îndeplinesc condiţiile prevăzute la alineatele precedente, în ordinea descrescătoare a mediilor, în limita locurilor scoase la concurs la nivelul Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, al Parchetului de pe langă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, al Direcţiei Naţionale Anticoruptie, curţilor de apel sau parchetelor de pe langă acestea.

(4)   La medii egale au prioritate candidaţii care au obţinut nota cea mai mare, în următoarea ordine: procedură penală, procedură civilă, organizare judiciară.

(5)    Pe baza mediei finale obţinute, comisiile de organizare întocmesc tabelele finale cu candidaţii declaraţi admişi pentru fiecare instanţă şi parchet care a organizat concursul şi iau măsuri pentru afişarea tabelelor la sediile instituţiilor menţionate şi publicarea lor pe paginile de internet ale acestora.

CAPITOLUL V

Dispoziţii finale

Art. 23. - Candidaţii declaraţi admişi potrivit art. 22 alin. (3) sunt numiţi, în condiţiile legii, în posturile vacante de grefieri pentru care s-a organizat concursul, prin decizie, de către preşedintele Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, procurorul general al Parchetului de pe langă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, procurorul şef al Direcţiei Naţionale Anticoruptie ori de preşedintele curţii de apel sau, după caz, de procurorul general al parchetului de pe langă curtea de apel, în a căror circumscripţie urmează să îşi desfăşoare activitatea.

Art. 24. - (1) Dispoziţiile prezentului regulament, cu excepţia celor cuprinse în art. 4 alin. (1) şi (2), se aplică şi pentru ocuparea posturilor de grefier vacante temporar.

(2) Rezultatele concursului organizat în condiţiile prezentului regulament pot fi valorificate pentru ocuparea posturilor ce se vacantează temporar, în termen de un an de la data afişării si publicării acestora potrivit art. 22 alin. (5).

Art. 25. - Tematica şi bibliografia pentru primele concursuri ce urmează a se organiza în temeiul prezentului regulament se aprobă de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, în termen de 15 zile de la intrarea în vigoare a regulamentului.

Art. 26 - (1) Dosarele de înscriere la concurs, precum şi lucrările candidaţilor declaraţi admişi vor fi predate în termen de 15 zile de la afişarea rezultatelor finale, pe bază de proces-verbal, conducătorului compartimentului de resort al Inaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe langă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Direcţiei Naţionale Anticoruptie, curţii de apel sau parchetului de pe langă curtea de apel, pentru care s-a organizat concursul, pentru a fi depuse la dosarele profesionale ale acestora.

(2) Borderourile de corectare, procesele-verbale şi celelalte documente ale concursului vor fi păstrate în arhiva instanţelor sau parchetelor care au organizat concursul.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 126/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 126 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu