E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 126 din 7 februarie 2007

privind cheltuielile necesare pentru pregatirea, organizarea si desfasurarea alegerilor membrilor  din Romania in Parlamentul European din anul 2007

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 106 din 12 februarie 2007



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 231  alin. (2) din Legea nr. 33/2007 privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Parlamentul European, cu modificările şi completările ulterioare,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - (1) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European se asigură de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică, al Ministerului Afacerilor Externe şi al Autorităţii Electorale Permanente.

(2)   Pentru acoperirea cheltuielilor necesare în vederea pregătirii şi desfăşurării în bune condiţii a alegerilor membrilor din România în Parlamentul European, se suplimentează bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, cel al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică, al Ministerului Afacerilor Externe, precum şi al Autorităţii Electorale Permanente din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2007, potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

(3)  Ministerul Administraţiei şi Internelor repartizează pe instituţii ale prefectului sumele cu care se majorează alocaţiile bugetare ale acestora, necesare pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European.

(4)   Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor cu organizarea, dotarea şi funcţionarea Biroului Electoral Central se suportă din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor.

Art. 2. - (1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Administraţia Naţională a Rezervelor de Stat, asigură achiziţionarea hârtiei necesare pentru tipărirea buletinelor de vot la alegerile membrilor din România în Parlamentul European.

(2)   Ministerul Administraţiei şi Internelor repartizează instituţiilor prefectului cantităţile de hârtie necesare tipăririi buletinelor de vot şi a celorlalte formulare necesare procesului electoral.

(3)   Instituţiile prefectului asigură imprimarea buletinelor de vot în condiţii de securitate, precum şi tipărirea machetei proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor.

(4)   Cantitatea de hârtie aflată în ambalaje originale intacte, rămasă neutilizată, se restituie unităţilor teritoriale ale Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat de unde a fost ridicată, în termen de 10 zile de la publicarea rezultatelor alegerilor, pe bază de proces-verbal de predare-primire.

(5)   Plata hârtiei efectiv consumată, facturată după restituirea prevăzută la alin. (4), se face în termen de 30 de zile de la publicarea rezultatelor alegerilor.

(6)  Cheltuielile privind tipărirea proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor, precum şi dotarea cu echipamente şi tehnică de calcul, aplicaţii informatice şi consumabile,  necesare efectuării operaţiunilor tehnice privind stabilirea rezultatelor alegerilor în staţiile de prelucrare organizate la nivelul circumscripţiilor şi al birourilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, se asigură din bugetul Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică.

Art. 3. - (1) Autoritatea Electorală Permanentă asigură realizarea schimbului de informaţii necesar stabilirii autenticităţii menţiunilor din cererile resortisanţilor statelor membre ale Uniunii Europene, altul decât România, care şi-au exprimat intenţia de a alege membrii din România în Parlamentul European, respectiv de a candida pentru obţinerea unui mandat de membru din România în Parlamentul European.

(2)   Autoritatea Electorală Permanentă asigură tipărirea dovezilor eliberate alegătorilor comunitari şi realizarea comunicărilor necesare.

(3)   Cheltuielile necesare asigurării schimbului de informaţii cu autorităţile cu responsabilităţi similare din statele membre ale Uniunii Europene, cheltuielile necesare tipăririi dovezilor alegătorilor comunitari, precum şi cele privind comunicările prin corespondenţă şi telefonice, asigurarea transportului se suportă din fondurile alocate potrivit art. 1 alin. (2).

Art. 4. - (1) In cadrul bugetelor aprobate, efectuarea cheltuielilor pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European se realizează de către ordonatorii de credite, cu informarea periodică a Comisiei pentru transparenţă.

(2)  Comisia prevăzută la alin. (1) se compune din câte un reprezentant al partidelor politice parlamentare, respectiv al organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale care au grup parlamentar propriu în ambele Camere ale Parlamentului, din 2 reprezentanţi ai organizaţiilor neguvernamentale şi 2 reprezentanţi ai Clubului Român de Presă.

(3)   Componenţa nominală a comisiei prevăzute la alin. (1) se stabileşte de către preşedintele Comisiei tehnice centrale, pe baza propunerilor formulate de partidele politice parlamentare, respectiv ale organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale care au grup parlamentar propriu în ambele Camere ale Parlamentului, organizaţiilor neguvernamentale şi Clubului Român de Presă.

(4)   Comisia prevăzută la alin. (1) îşi desemnează preşedintele dintre membrii nominalizaţi potrivit alin.  (3).

Art. 5. - Pentru reducerea cheltuielilor necesare desfăşurării procesului electoral, primarii vor utiliza bunurile materiale aflate în stare corespunzătoare, recuperate de la alegerile anterioare.

Art. 6. - (1) Pe toată perioada exercitării atribuţiilor privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European, instituţiile la care sunt angajaţi    membrii   birourilor   electorale,   statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar le asigură acestora drepturile salariale cuvenite, potrivit legii.

(2)   Pentru membrii Biroului Electoral Central, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire se acordă o indemnizaţie de 50 lei/zi, pe întreaga perioadă de activitate, care se asigură din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor.

(3)   Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar, care participă la executarea operaţiunilor generate de activitatea de la Biroul Electoral Central, vor primi o indemnizaţie de 35 lei/zi, pe întreaga perioadă de activitate, care se asigură de Ministerul Administraţiei şi Internelor.

(4)  Membrii birourilor electorale judeţene, al municipiului Bucureşti, ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi ale secţiilor de votare beneficiază de o indemnizaţie de 50 lei/zi, pe întreaga perioadă de activitate, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire. Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar, care participă la efectuarea operaţiunilor generate de desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European, pe lângă aceste birouri, primesc o indemnizaţie de 35 lei/zi, pe întreaga perioadă de activitate.

(5)   Membrilor Biroului Electoral Central, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestuia, care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea alegerii membrilor din România în Parlamentul European, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor şi/sau al Ministerului Apărării aflat în misiune de pază la acest birou li se asigură în fiecare zi de activitate băuturi răcoritoare, cafea şi gustări, în limita sumei de 7 lei/persoană. Aceste cheltuieli se asigură din bugetul alocat Ministerului Administraţiei şi Internelor, potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (2).

(6)   Membrilor birourilor electorale judeţene, ai Biroului Electoral al Municipiului Bucureşti şi ai birourilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestora, care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor şi/sau al Ministerului Apărării aflat în misiune de pază la aceste birouri li se asigură în fiecare zi de activitate băuturi răcoritoare, cafea şi gustări, în limita sumei de 7 lei/persoană.

(7)  Membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor şi/sau al Ministerului Apărării aflat în misiune de pază la aceste birouri li se asigură în ziua votării băuturi răcoritoare, cafea şi gustări, în limita sumei de 7 lei/persoană.

(8)  Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4) se face pe baza listelor de prezenţă avizate de preşedinţii birourilor electorale.

(9)  Veniturile din indemnizaţiile prevăzute la alin. (2) -(4) se impozitează conform prevederilor legale în vigoare.

(10)   Prin zi de activitate se înţelege munca desfăşurată pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numărul de ore prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.

(11)   Pe lângă drepturile prevăzute la alin. (4) membrii birourilor electorale care domiciliază în alte localităţi beneficiază de indemnizaţia de delegare, precum şi de decontarea cheltuielilor de transport şi cazare, potrivit reglementărilor în vigoare care stabilesc aceste drepturi pentru personalul din instituţiile publice.

(12)  Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4) şi (11) şi a cheltuielilor de protocol prevăzute la alin. (6) şi (7) se asigură din bugetele instituţiilor prefectului, din sumele repartizate conform art. 1  alin. (3), iar pentru secţiile de votare din străinătate plata indemnizaţiilor şi a cheltuielilor de protocol se asigură din bugetul alocat Ministerului Afacerilor Externe, potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (2).

Art. 7. - Cheltuielile pentru materialele necesare tipăririi listelor electorale permanente şi a copiilor de pe acestea se asigură de instituţiile prefectului din sumele repartizate potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (3), iar cheltuielile pentru selectarea şi prelucrarea datelor privind cetăţenii cu drept de vot, precum şi cheltuielile pentru dotarea cu echipamente şi tehnică de calcul necesare desfăşurării acestor activităţi se asigură de Ministerul Administraţiei şi Internelor.

Art. 8. - (1) Cheltuielile necesare în vederea transportului documentelor prevăzute de lege pentru desfăşurarea procesului electoral se asigură din bugetele instituţiilor prefectului, din sumele repartizate potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (3), iar pentru transportul documentelor repartizate secţiilor de votare din străinătate, din bugetul alocat Ministerului Afacerilor Externe, conform art. 1 alin. (2).

(2) Pentru organizarea şi desfăşurarea procesului electoral, consumul de carburanţi şi cheltuielile cu telefoanele, efectuate de autorităţile şi instituţiile publice implicate, se suplimentează cu 50% faţă de normativele în vigoare, în perioada februarie-mai 2007.

Art. 9. - (1) Confecţionarea tuturor ştampilelor cu menţiunea „VOTAT" şi a timbrelor autocolante ce se aplică pe documentele de identitate ale cetăţenilor este asigurată de Ministerul Administraţiei şi Internelor.

(2)  Ministerul Administraţiei şi Internelor repartizează atât ştampilele cu menţiunea „VOTAT", cât şi timbrele autocolante către instituţiile prefectului, care împreună cu primarii repartizează aceste materiale secţiilor de vot.

(3)   Confecţionarea celorlalte modele de ştampile necesare în vederea controlului şi desfăşurării procesului electoral se asigură de prefecţi, din sumele repartizate potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (3).

(4)   Ministerul Afacerilor Externe distribuie la secţiile de votare din străinătate timbrele autocolante necesare exercitării dreptului de vot de către cetăţenii români aflaţi în străinătate.

Art. 10. - Achiziţionarea bunurilor şi serviciilor necesare bunei organizări şi desfăşurări a alegerilor membrilor din România în Parlamentul European se face de către fiecare autoritate contractantă responsabilă, în condiţiile prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006.

Art. 11. - Sumele puse la dispoziţie Ministerului Administraţiei şi Internelor, Ministerului Afacerilor Externe, Autorităţii Electorale Permanente, respectiv Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică, neutilizate, se restituie în vederea reîntregirii Fondului de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, în termen de 60 de zile de la data publicării rezultatului alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 12. - Sumele alocate Ministerului Administraţiei şi Internelor din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului pentru desfăşurarea procesului electoral se virează cu această destinaţie în bugetul fiecărei instituţii a prefectului şi structuri a ministerului cu atribuţii în domeniu, iar decontarea cheltuielilor respective se efectuează cu respectarea prevederilor legale.

Art. 13. - Ministerul Finanţelor Publice va introduce modificările ce decurg din aplicarea prevederilor prezentei hotărâri în structura bugetului de stat pe anul    2007   şi   în    volumul    şi    structura   bugetului Ministerului Administraţiei şi Internelor, al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică, al Ministerului Afacerilor Externe, precum şi al Autorităţii Electorale Permanente.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul administraţiei şi internelor,

Vasile Blaga

Ministrul delegat pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului,

Radu Stroe

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXĂ

                                                                                                                                                                                                                             - mii lei -

Instituţia

Capitol

Cheltuieli

Total

Personal

Materiale

Capital

1. Ministerul Administraţiei şi Internelor

43,141

26,553

1,386

71,080

1.   Instituţiile prefectului

2.  Biroul Electoral Central

51.01

39,051

21,211

430

60,692

51.01

400

530

400

1,330

TOTAL CAP. 51.01

51.01

39,451

21,741

830

62,022

1. Inspectoratul General al Politiei

61.01

3,200

3,500

6,700

2. Comandamentul National al Jandarmeriei

61.01

80

1,300

1,380

3. Centrul Naţional de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenta Persoanelor

61.01

410

10

540

960

4. Autoritatea pentru Străini

61.01

2

16

18

TOTAL CAP. 61.01

61.01

3,690

4,812

556

9,058

2. Secretariatul General al Guvernului

51.01

6

2,324

2,770

5,100

- Institutul Naţional de Statistică

51.01

6

2,324

2,770

5,100

3. Ministerul Afacerilor Externe

51.01

700

3,000

3,700

4. Autoritatea Electorală Permanentă

51.01

120

120

TOTAL GENERAL:

43,847

31,997

4,156

80,000


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 126/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 126 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu