Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 702 din 31 mai 2006

privind organizarea editiei a XVIII-a a Festivalului International „George Enescu"

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 514 din 14 iunie 2006



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 7 alin. (11) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - Se aprobă organizarea de către Ministerul Culturii şi Cultelor a Festivalului Internaţional „George Enescu", denumit în continuare festivalul, care include şi Concursul Internaţional „George Enescu", denumit în continuare concursul.

Art. 2. - Ediţia a XVIII-a a festivalului, care include şi concursul, se va desfăşura în luna septembrie 2007 în municipiul Bucureşti şi în alte localităţi din România, sub înaltul patronaj al Preşedintelui României.

Art. 3. - (1) In vederea realizării demersurilor şi luării măsurilor necesare pentru buna organizare şi desfăşurare a festivalului şi concursului se constituie o comisie de coordonare cu caracter permanent.

(2) Comisia este condusă de ministrul culturii şi cultelor şi este formată din câte un reprezentant al:

a)  Ministerului Culturii şi Cultelor;

b)  Ministerului Finanţelor Publice;

c)  Ministerului Administraţiei şi Internelor;

d)  Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului;

e)  Ministerului Afacerilor Externe;

f)  Ministerului Educaţiei şi Cercetării;

g)    ARTEXIM - instituţie publică subordonată Ministerului Culturii şi Cultelor;

h) Uniunii Compozitorilor şi  Muzicologilor din  România; i) Primăriei Generale a Municipiului Bucureşti; j) Societăţii Române de Televiziune; k) Societăţii Române de Radiodifuziune; I)    Regiei    Autonome   „Administraţia    Patrimoniului Protocolului de Stat".

(3)  In termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri ministrul finanţelor publice, ministrul administraţiei şi internelor, ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului, ministrul afacerilor externe, ministrul educaţiei şi cercetării, preşedintele Uniunii Compozitorilor şi Muzicologilor din România, primarul general al municipiului Bucureşti, preşedinţii -directori generali ai Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, precum şi ministrul delegat pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului desemnează şi transmit Ministerului Culturii şi Cultelor persoanele nominalizate să facă parte din comisia prevăzută la alin. (2).

(4)   Comisia se reuneşte periodic sau ori de câte ori este necesar, la convocarea ministrului culturii şi cultelor. La lucrările comisiei poate participa, în calitate de invitat, şi un reprezentant al Administraţiei Prezidenţiale.

(5)  Regulamentul de organizare şi funcţionare, atribuţiile şi competenţele comisiei prevăzute la alin. (1) sunt stabilite prin ordin al ministrului culturii şi cultelor.

Art. 4. - Pentru organizarea şi desfăşurarea festivalului şi concursului se stabilesc următoarele atribuţii şi responsabilităţi principale:

A.    Ministerul Culturii şi Cultelor. în calitate de organizator al festivalului şi concursului:

a)    asigură şi răspunde de buna desfăşurare a festivalului şi concursului;

b)  coordonează comisia de organizare;

c)    aprobă componenţa comisiilor de licitaţie şi încheierea contractelor de către ARTEXIM;

d)  încheie contractul de producţie/finanţare a festivalului şi concursului cu ARTEXIM;

e)  asigură participarea colectivelor artistice ale instituţiilor publice de cultură din subordine la realizarea festivalului şi concursului;

f)   asigură sălile şi celelalte spaţii necesare ale instituţiilor publice din subordine, care vor fi utilizate pentru pregătirea şi desfăşurarea festivalului şi concursului.

B.   Ministerul Finanţelor Publice acordă sprijinul necesar desfăşurării în bune condiţii a operaţiunilor vamale legate de importul temporar al instrumentelor şi al bagajului artistic pentru festival şi concurs.

C.  Ministerul Administraţiei şi Internelor:

a)   asigură desfăşurarea în bune condiţii a traficului în care sunt implicate vehiculele care transportă artiştii participanţi şi bagajul artistic al acestora;

b)   asigură paza şi securitatea în perimetrul sălilor de concerte şi al locurilor de cazare ale participanţilor la festival şi concurs;

c)   acordă sprijinul necesar desfăşurării în bune condiţii a operaţiunilor legate de intrarea/ieşirea din ţară a participanţilor străini;

d)   asigură, pe perioada desfăşurării manifestărilor, condiţiile optime de trafic în zona unde au loc festivalul şi concursul.

D.   Ministerul Transporturilor. Construcţiilor şi Turismului:

a)   acordă asistenţă de specialitate în rezolvarea problemelor de transport internaţional (aerian) al participanţilor la festival/concurs;

b)   acordă asistenţă de specialitate în rezolvarea problemelor de transport intern al participanţilor la festival/concurs;

c)   acordă asistenţa necesară desfăşurării operative a măsurilor în aeroporturile de intrare/ieşire din ţară a participanţilor şi celuilalt personal implicat în desfăşurarea festivalului/concursului;

d)   asigură condiţiile necesare desfăşurării în bune condiţii a transportului la Bucureşti al ansamblurilor artistice din Cluj, laşi şi Timişoara, conform unui program stabilit cu instituţiile implicate;

e)     asigură, prin departamentele/personalul de specialitate, iniţierea şi derularea unor programe cultural-turistice pentru mediatizarea evenimentului şi atragerea unui număr important de turişti în sălile de desfăşurare a concertelor.

E.  Ministerul Afacerilor Externe:

a)   asigură mediatizarea eficientă a evenimentului în mediul diplomatic, la nivelul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi centrelor culturale ale României în străinătate;

b)     acordă sprijinul necesar pentru obţinerea documentelor de intrare şi şedere în România ale invitaţilor la festival/concurs.

F.  Ministerul Educaţiei şi Cercetării:

a)   asigură condiţiile de desfăşurare a concursului - secţiunea pian - la Universitatea Naţională de Muzică din Bucureşti: sala „George Enescu", săli de repetiţie, personalul tehnic şi de specialitate;

b)   asigură participarea elevilor şcolilor şi liceelor de specialitate din România la concertele organizate în „Piaţa festivalului".

G.  ARTEXIM:

a)    urmăreşte, împreună cu directorul general al festivalului, îndeplinirea formalităţilor preliminare necesare contactării şi confirmării prezenţei artiştilor, formaţiilor şi orchestrelor pentru participarea la festival şi concurs;

b)   răspunde, din punct de vedere managerial, de organizarea festivalului şi a concursului;

c)   răspunde pentru executarea obligaţiilor asumate prin contractele semnate cu participanţii la festival;

d)   contractează sau, după caz, realizează materialele necesare desfăşurării spectacolelor din cadrul festivalului şi concursului;

e)  răspunde de organizarea transportului internaţional şi intern, a cazării şi de asigurarea serviciilor necesare bunei organizări şi desfăşurări a festivalului şi concursului, în baza contractelor încheiate;

f)   realizează materialele publicitare necesare prezentării corespunzătoare a evenimentului;

g)   realizează un program promoţional şi de imagine pentru punerea în valoare a spiritualităţii româneşti şi afirmarea imaginii pozitive a României în lume, în contextul eforturilor de integrare în structurile europene, prin valorificarea drepturilor de înregistrare, difuzare şi redifuzare a manifestărilor din cadrul festivalului;

h) asigură legătura cu asociaţiile şi federaţiile la care festivalul şi concursul sunt afiliate.

H. Uniunea Compozitorilor şi Muzicologilor din România:

a)   asigură, prin programe speciale, participarea şi prezentarea compozitorilor români contemporani şi a creaţiilor acestora în cadrul festivalului;

b)     asigură buna desfăşurare a Simpozionului Internaţional de Muzicologie.

I. Primăria Generală a Municipiului Bucureşti:

a)  sprijină prin mijloace specifice mediatizarea eficientă a evenimentului;

b)       asigură condiţiile necesare desfăşurării corespunzătoare a manifestărilor din cadrul „Pieţei festivalului";

c)   asigură amenajările corespunzătoare pentru primirea oaspeţilor străini, cu respectarea planului general de desfăşurare a manifestărilor organizate în cadrul festivalului/concursului;

d)   asigură, direct sau prin unităţile din subordine, mijloacele şi condiţiile necesare participării publicului la concertele şi spectacolele organizate;

e)   acordă sprijinul necesar pentru asigurarea utilităţilor, inclusiv a energiei electrice, pentru funcţionarea în bune condiţii a echipamentelor utilizate în „Piaţa festivalului" şi în sălile de concerte.

J. Societatea Română de Televiziune, în calitate de coproducător al festivalului şi concursului:

a)   asigură prin mijloace specifice - emisiuni speciale, interviuri, agende ale festivalului, alte materiale - mediatizarea, transmisia şi înregistrarea festivalului/concursului, în baza unui program stabilit de comun acord;

b)   oferă material informativ canalelor media interesate;

c)   asigură realizarea filmului Festivalul Internaţional „George Enescu" - ediţia a XVIII-a - 2007 şi prezintă programe speciale în cadrul manifestărilor organizate în „Piaţa festivalului";

d)   în baza contractelor încheiate, asigură un spaţiu publicitar ce va fi utilizat pentru promovarea festivalului şi prezentarea sponsorilor.

K. Societatea Română de Radiodifuziune. în calitate de coproducător al festivalului şi concursului;

a)   asigură prin mijloace specifice - emisiuni speciale, interviuri, agende ale festivalului, alte materiale - mediatizarea, transmisia şi înregistrarea festivalului/concursului, în baza unui program stabilit de comun acord;

b)   oferă material informativ canalelor media interesate;

c)   prezintă programe speciale în cadrul manifestărilor organizate în „Piaţa festivalului;

d)   în baza contractelor încheiate, asigură un spaţiu publicitar ce va fi utilizat pentru promovarea festivalului şi prezentarea sponsorilor;

e)   asigură participarea în programul festivalului a formaţiilor proprii: Orchestra Naţională Radio, Corul Radio şi Orchestra de Cameră Radio;

f)   asigură sălile de concerte şi de repetiţii necesare pregătirii şi desfăşurării festivalului şi concursului.

L. Regia Autonomă „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat":

a)   asigură condiţiile de desfăşurare a concertelor la Sala Mare a Palatului: sală, culise, anexe, personal tehnic etc;

b)   prin personalul şi dotările proprii asigură sprijinul logistic necesar cateringului la sălile de spectacol, valoarea produselor care se vor consuma urmând a fi prevăzută în bugetul festivalului.

Art. 5. - (1) Pentru buna organizare şi desfăşurare a festivalului şi concursului se constituie, pe lângă Ministerul Culturii şi Cultelor, prin ordin al ministrului culturii şi cultelor, o comisie de organizare cu caracter permanent, fără personalitate juridică, formată din 7 membri: reprezentanţi ai compartimentelor din cadrul Ministerului Culturii şi Cultelor şi ai unităţilor din subordinea acestuia.

(2)   Comisia este condusă de un secretar de stat din Ministerul Culturii şi Cultelor.

(3)  Comisia se reuneşte, la convocarea secretarului de stat, ori de câte ori este necesar pentru pregătirea festivalului şi a concursului.

Art. 6. - (1) In vederea elaborării programului festivalului, care include şi concursul, precum şi a regulamentului concursului se constituie, prin ordin al ministrului culturii şi cultelor, un comitet artistic format din 7 membri: muzicologi, critici muzicali, compozitori, interpreţi recunoscuţi la nivel internaţional, alte personalităţi din domeniul culturii.

(2)  Coordonarea corespunzătoare dintre comitetul artistic şi comisia de organizare este asigurată prin intermediul directorului general al festivalului, care are şi atribuţia de a aviza programul artistic al festivalului. Directorul general se implică în desfăşurarea corespunzătoare a activităţii comitetului artistic şi a comisiei de organizare, precum şi în evitarea adoptării de către acestea a unor hotărâri divergente.

(3)   Directorul general al festivalului şi componenţa comitetului artistic se stabilesc prin ordin al ministrului culturii şi cultelor.

Art. 7. - (1) Incheierea contractelor pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea festivalului şi concursului se realizează de ARTEXIM, cu aprobarea comisiei de organizare din cadrul Ministerului Culturii şi Cultelor, în condiţiile legii.

(2)  Fondurile necesare pentru acoperirea cheltuielilor se alocă de către Ministerul Culturii şi Cultelor, prin contract încheiat cu ARTEXIM, în limita bugetului aprobat.

(3)   Fondurile alocate vor acoperi toate categoriile de cheltuieli legate de pregătirea, organizarea şi desfăşurarea în bune condiţii a festivalului şi concursului, îndeplinirea obligaţiilor asumate prin contractele interne şi internaţionale încheiate, inclusiv finanţarea transportului internaţional.

Art. 8. - (1) Pentru desfăşurarea în mod corespunzător a festivalului şi concursului, Secretariatul General al Guvernului demarează din anul 2006 lucrările de amenajare acustică a Sălii Mari a Palatului.

(2) Atribuirea contractului/contractelor privind amenajarea acustică a Sălii Mari a Palatului se realizează numai cu avizul Ministerului Culturii şi Cultelor, de către Secretariatul General al Guvernului, prin Regia Autonomă „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat", cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

Art. 9. - In vederea pregătirii organizării şi desfăşurării festivalului şi concursului nivelul cheltuielilor privind convorbirile telefonice pentru Ministerul Culturii şi Cultelor, stabilit potrivit dispoziţiilor Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările ulterioare, se majorează cu 100% în semestrul al ll-lea al anului 2006, precum şi în perioada 1  ianuarie - 31 octombrie 2007.

Art. 10 - Fondurile necesare pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea festivalului şi concursului se asigură de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Culturii şi Cultelor.

Art. 11. - Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 628/2004 privind declararea anului 2005 „Anul George Enescu" şi pentru stabilirea unor măsuri referitoare la organizarea ediţiei a XVII-a a Festivalului Internaţional „George Enescu", publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 383 din 30 aprilie 2004, cu modificările ulterioare, şi Hotărârea Guvernului nr. 214/2005 privind stabilirea unor măsuri în  vederea  organizării   Festivalului   Internaţional „George   Enescu",   publicată   în   Monitorul   Oficial   al României, Partea I, nr. 256 din 28 martie 2005.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul culturii şi cultelor,

Adrian lorgulescu

p. Ministrul delegat pentru coordonarea

Secretariatului General al Guvernului,

Attila-Zoltan Cseke

Ministrul administraţiei şi internelor,

Vasile Blaga

Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,

Gheorghe Dobre

p. Ministrul afacerilor externe,

Anton Niculescu,

secretar de stat

Ministrul educaţiei şi cercetării,

Mihail Hărdău

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

 


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 702/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 702 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 702/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu