Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1532 din 9 decembrie 2009

privind unele masuri necesare bunei organizari si desfasurari a alegerilor partiale în Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputatilor nr. 1 din Circumscriptia Electorala nr. 42 - Municipiul Bucuresti, din data de 17 ianuarie 2010

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 867 din 11 decembrie 2009



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 34 alin. (1), art. 48 alin. (16), art. 68 alin. (2), art. 69 alin. (1) şi (2) şi al art. 72 alin. (2) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - (1) Cu cel puţin 18 zile înainte de data alegerilor, prefectul municipiului Bucureşti şi preşedintele Tribunalului Bucureşti întocmesc listele cuprinzând persoanele care pot fi desemnate, potrivit legii, preşedinţi ai birourilor electorale ale secţiilor de votare şi locţiitori ai acestora.

(2) Cu cel puţin 15 zile înainte de data alegerilor, prefectul municipiului Bucureşti centralizează listele prevăzute la alin. (1) şi le transmite spre avizare, prin poşta electronică, Autorităţii Electorale Permanente, în formatul solicitat de aceasta.

(3) Avizul Autorităţii Electorale Permanente se comunică prefectului municipiului Bucureşti şi preşedintelui Tribunalului Bucureşti până cel mai târziu cu 3 zile înaintea desemnării preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi a locţiitorilor acestora.

Art. 2. - (1) Ministerul Administraţiei şi Internelor dispune măsuri pentru asigurarea ordinii şi liniştii publice în raza teritorială a Circumscripţiei Electorale nr. 42 - Municipiul Bucureşti, Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 1, pe întreaga perioadă electorală şi, în mod deosebit, în ziua votării, precum şi în zilele care premerg şi succedă acestei zile.

(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor asigură paza secţiilor de votare şi a dosarelor întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare, pe timpul transportului acestora la Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, respectiv la Biroul Electoral Central, precum şi paza pe timpul tipăririi, transportului şi depozitării buletinelor de vot şi celorlalte materiale necesare votării.

(3) Cu cel puţin 5 zile înainte de data alegerilor, Ministerul Administraţiei şi Internelor asigură confecţionarea ştampilelor cu menţiunea „VOTAT". Ştampilele cu menţiunea „VOTAT" se distribuie birourilor electorale ale secţiilor de votare prin intermediul prefectului municipiului Bucureşti.

Art. 3. - (1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin structura teritorială a Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din municipiul Bucureşti, asigură selectarea şi prelucrarea datelor privind cetăţenii cu drept de vot, tipărirea listelor electorale permanente şi a copiilor de pe listele electorale permanente, precum şi dotarea cu echipamente şi tehnică de calcul necesare desfăşurării acestor activităţi.

(2) Listele electorale suplimentare şi alte tipizate necesare votării se asigură de către Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti.

(3) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigură hârtia pentru tipărirea buletinelor de vot, precum şi imprimarea acestora.

(4) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigură confecţionarea ştampilei Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti şi a ştampilelor de control ale birourilor electorale ale secţiilor de votare.

(5) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigură achiziţionarea tuşului, tusierelor şi a celorlalte materiale necesare votării.

(6) Pentru dotarea secţiilor de votare, primarul sectorului 1 va utiliza bunurile materiale recuperate de la alegerile anterioare şi aflate în stare bună. Acolo unde bunurile materiale necesare dotării materiale corespunzătoare a secţiilor de votare nu se pot recupera, se vor achiziţiona unele noi de către Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti.

(7) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigură transportul şi distribuirea materialelor, documentelor şi tipizatelor prevăzute de lege pentru desfăşurarea procesului electoral.

(8) Prefectul municipiului Bucureşti stabileşte un grafic de distribuire a buletinelor de vot şi a celorlalte materiale necesare votării, în funcţie de asigurarea condiţiilor de păstrare în siguranţă a acestora, cu respectarea prevederilor legale.

(9) In situaţia în care prefectul municipiului Bucureşti este în imposibilitate de a-şi exercita atribuţiile, precum şi în cazurile în care această funcţie este vacantă, unul dintre subprefecţi asigură îndeplinirea sarcinilor ce îi revin acestuia, potrivit legii, în vederea organizării şi desfăşurării corespunzătoare a alegerilor.

Art. 4. - In perioada desfăşurării alegerilor, Autoritatea Electorală Permanentă va acorda sprijin de specialitate prefectului municipiului Bucureşti şi primarului sectorului 1, în vederea realizării la termen şi în condiţii corespunzătoare a sarcinilor ce le revin în organizarea şi desfăşurarea alegerilor parlamentare parţiale.

Art. 5. - (1) Autoritatea Electorală Permanentă asigură sediul corespunzător pentru desfăşurarea activităţii Biroului Electoral Central.

(2) Dotarea tehnică şi materială a Biroului Electoral Central se asigură de către Autoritatea Electorală Permanentă.

(3) Autoritatea Electorală Permanentă asigură personalul tehnic auxiliar necesar funcţionării Biroului Electoral Central. Personalul tehnic auxiliar necesar funcţionării Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti se asigură de către Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti împreună cu Autoritatea Electorală Permanentă.

(4) Serviciul de Telecomunicaţii Speciale asigură, la solicitarea Autorităţii Electorale Permanente, serviciile şi echipamentele de comunicaţii speciale, închirierea de la operatorii publici a elementelor de infrastructură pentru servicii de comunicaţii, pentru crearea de aplicaţii specifice şi funcţionarea sistemului de colectare a datelor privind participarea la vot, necesare Biroului Electoral Central şi Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti.

(5) Prefectul Municipiului Bucureşti şi primarul general al Municipiului Bucureşti asigură sediul, dotarea şi condiţiile corespunzătoare pentru funcţionarea Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti.

Art. 6. - (1) Institutul Naţional de Statistică asigură, la cererea Autorităţii Electorale Permanente, sistemul informaţional utilizat pentru constatarea rezultatelor alegerilor parlamentare parţiale.

(2) Institutul Naţional de Statistică asigură, la cererea Autorităţii Electorale Permanente, editarea şi tipărirea proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor.

Art. 7. - (1) Autoritatea Electorală Permanentă asigură, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, instruirea membrilor birourilor electorale şi a celorlalţi participanţi la alegeri cu privire la sarcinile ce le revin în vederea organizării şi desfăşurării în bune condiţii a alegerilor.

(2) In scopul asigurării instruirii şi îndrumării eficiente a membrilor birourilor electorale şi a celorlalţi participanţi la procesul electoral, Autoritatea Electorală Permanentă poate realiza publicaţii, materiale, broşuri şi acţiuni de informare a participanţilor la procesul electoral. Publicaţiile pot cuprinde variante actualizate ale reglementărilor legale privind alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului din anul 2008.

(3) Autoritatea Electorală Permanentă stabileşte organizaţiile neguvernamentale care îndeplinesc condiţiile legale pentru desemnarea de observatori interni la alegeri, acreditează reprezentanţii presei scrise, ai radioului şi televiziunilor din România, precum şi observatorii străini şi delegaţii mass-mediei străini, la propunerea Ministerului Afacerilor Externe.

Art. 8. - Pentru organizarea şi desfăşurarea procesului electoral, consumul de carburanţi şi cheltuielile cu telefoanele efectuate de autorităţile administraţiei publice implicate în organizarea alegerilor se suplimentează cu 50% faţă de normativele în vigoare, în perioada desfăşurării acestora.

Art. 9. - (1) Se aprobă bugetul necesar pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, în cuantumul prevăzut în anexa nr. 1.

(2) Sumele prevăzute la alin. (1) se asigură din bugetele ordonatorilor principali de credite pe anul 2010.

(3) Se autorizează ordonatorii principali de credite prevăzuţi în anexa nr. 1 să efectueze angajamente legale în anul 2009 cu termen de plată în anul 2010 pentru achiziţii de bunuri şi servicii, în limita sumelor prevăzute în anexa nr. 1 la titlul „Bunuri şi servicii".

Art. 10. - (1) Pe toată perioada exercitării atribuţiilor privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor parlamentare parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, instituţiile la care sunt angajaţi membrii birourilor electorale, statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar le asigură acestora drepturile salariale cuvenite, potrivit legii.

(2) Pentru membrii Biroului Electoral Central, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire, se acordă o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, care se suportă din bugetul Autorităţii Electorale Permanente, potrivit art. 9 alin. (2).

(3) Personalul tehnic auxiliar care participă la executarea operaţiunilor generate de activitatea de la Biroul Electoral Central primeşte o indemnizaţie de 50 lei pe zi de activitate, care se suportă din bugetul Autorităţii Electorale Permanente, potrivit art. 9 alin. (2).

(4) Membrii Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti beneficiază de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate. Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar care participă la efectuarea operaţiunilor generate de activitatea acestui birou electoral primesc o indemnizaţie de 50 lei pe zi de activitate.

(5) Preşedinţii şi locţiitorii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiază de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de 3 zile. Membrii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiază de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de 3 zile.

(6) Membrilor Biroului Electoral Central, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestuia care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor care este în misiune de pază la acest birou li se asigură în fiecare zi de activitate 8 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea, gustări. Aceste cheltuieli se suportă din fondurile alocate Autorităţii Electorale Permanente, potrivit art. 9 alin. (2).

(7) Membrilor Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, precum şi statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestora care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor care este în misiune de pază la acest birou li se asigură în fiecare zi de activitate 8 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea, gustări.

(8) Membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor care este în misiune de pază la aceste birouri li se asigură, în ziua votării, 8 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea, gustări.

(9) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4) şi (5) se face pe baza listelor de prezenţă avizate de preşedinţii birourilor electorale. Pentru membrii Biroului Electoral Central şi personalul tehnic auxiliar al acestuia, plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (2) şi (3) se face numai în cazul depăşirii duratei zilnice normale a timpului de muncă cu cel puţin 2 ore pe zi, precum şi pentru zilele de repaos săptămânal şi sărbătoare legală.

(10) Veniturile din indemnizaţiile prevăzute la alin. (2)-(5) se impozitează conform prevederilor legale în vigoare.

(11) Prin zi de activitate se înţelege munca desfăşurată pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numărul de ore prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.

(12) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4) şi (5) şi a cheltuielilor de protocol prevăzute la alin. (7) şi (8) se asigură din bugetul Instituţiei Prefectului Municipiului Bucureşti.

Art. 11. - Ordonatorii de credite răspund de utilizarea corespunzătoare a sumelor puse la dispoziţie pentru procesul electoral.

Art. 12. -In termen de cel mult 60 de zile de la publicarea rezultatului alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I, autorităţile administraţiei publice centrale şi Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti, cărora le-au fost alocate fonduri potrivit anexei nr. 1, comunică Autorităţii Electorale Permanente situaţia sumelor alocate şi cheltuielilor efectuate, separat pe cheltuieli de personal, materiale şi de capital, în vederea întocmirii raportului prevăzut la art. 65 alin. (1) lit. k) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice'locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 13. - (1) La alegerile parlamentare parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, cetăţenii cu drept de vot, posesori de cărţi de identitate, eliberate potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 290/2005, cu modificările şi completările ulterioare, îşi exercită dreptul de vot pe baza acestora. După exercitarea votului, pe versoul cărţii de identitate se aplică un timbru autocolant cu menţiunea „Votat CDp" şi data scrutinului.

(2) Forma şi conţinutul timbrului autocolant sunt prevăzute în anexa nr. 2.

(3) Timbrul autocolant trebuie să asigure aderarea perfectă pe cartea de identitate, astfel încât să nu poată fi detaşat fără a se produce deteriorarea acesteia.

Art. 14. - (1) Achiziţionarea timbrelor autocolante prevăzute la art. 13 alin. (1) se asigură, potrivit prevederilor legale în vigoare, de către Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti, cu avizul Ministerului Administraţiei şi Internelor.

(2) Timbrele autocolante se predau preşedintelui Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti de către prefectul municipiului Bucureşti, pe bază de proces-verbal, cu cel puţin 5 zile înainte de data alegerilor parlamentare parţiale.

(3) Preşedintele Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, predă, pe bază de proces-verbal, primarului sectorului 1 al municipiului Bucureşti timbrele autocolante, până cel mai târziu cu 3 zile înainte de data alegerilor.

(4) Primarul sectorului 1 al municipiului Bucureşti predă timbrele autocolante, pe bază de proces-verbal, preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare, până cel mai târziu în preziua alegerilor.

(5) După încheierea votării, preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare predau primarului sectorului 1 al municipiului Bucureşti timbrele autocolante neutilizate.

(6) După publicarea rezultatului alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I, primarul sectorului 1 al municipiului Bucureşti predă timbrele autocolante nefolosite în vederea topirii de către operatorii economici specializaţi.

Art. 15. - Timbrele autocolante au acelaşi format pentru întreaga circumscripţie electorală, se imprimă cu litere de aceeaşi mărime, cu aceleaşi caractere şi cu aceeaşi cerneală, într-un număr mai mare cu 10% decât cel al alegătorilor posesori de cărţi de identitate.

Art. 16. -In vederea distribuirii timbrelor autocolante pentru secţiile de votare din Circumscripţia Electorală nr. 42 - Municipiul Bucureşti, Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 1, structura teritorială a Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor comunică prefectului municipiului Bucureşti, până cel mai târziu cu 8 zile înainte de data alegerilor, numărul alegătorilor care deţin cărţi de identitate, înscrişi în copiile de pe listele electorale permanente, pe fiecare secţie de votare.

Art.17. - Ministerul Administraţiei şi Internelor furnizează datele prevăzute la art. 16 în mod gratuit, în condiţiile prevăzute de art. 10 alin. (6) lit. f) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 290/2005, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 18. - Se aprobă modelul copiei de pe lista electorală permanentă, modelul listei electorale suplimentare, modelul extrasului de pe copia listei electorale permanente sau de pe lista electorală suplimentară, modelul declaraţiei de acceptare a candidaturii, modelul declaraţiei de renunţare la candidatură, modelul propunerii de candidatură, precum şi modelul certificatului doveditor al alegerii deputatului, ce vor fi folosite la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, potrivit anexelor nr. 3-9.

Art. 19. - Se aprobă modelele ştampilelor care se folosesc la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, potrivit anexelor nr. 10-13.

Art. 20. - Se aprobă modelul buletinului de vot care se foloseşte la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, potrivit anexei nr. 14.

Art. 21. - (1) Buletinele de vot întrebuinţate, cele necontestate, precum şi cele neîntrebuinţate, ştampilele şi celelalte materiale utilizate la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, primite de Judecătoria Sectorului 1 de la birourile electorale ale secţiilor de votare, sunt păstrate în arhivă, separat de celelalte documente ale instanţei, timp de 3 luni de la data publicării rezultatelor alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.

(2) După împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), Judecătoria Sectorului 1, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, predă, pe bază de proces-verbal, în vederea topirii, operatorilor economici specializaţi buletinele de vot şi celelalte materiale utilizate în procesul electoral.

Art. 22. - (1) Buletinele de vot nule şi cele contestate, listele electorale utilizate în cadrul secţiilor de votare, precum şi celelalte materiale deţinute de Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti se predau, pe bază de proces-verbal, Tribunalului Bucureşti, care le va păstra în arhivă, separat de celelalte documente ale instanţei, o perioadă de 3 luni de la data publicării rezultatelor alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.

(2) După expirarea termenului prevăzut la alin. (1), Tribunalul Bucureşti, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, predă, pe bază de proces-verbal, în vederea topirii, operatorilor economici specializaţi documentele şi celelalte materiale primite de la Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti.

Art. 23. - Procesele-verbale predate la Biroul Electoral Central, registrele acestuia, precum şi toate documentele şi materialele de la Biroul Electoral Central, rezultate ca urmare a alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, se păstrează în arhiva Autorităţii Electorale Permanente, în conformitate cu prevederile Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 24. - Anexele nr. 1-14 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

p. Viceprim-ministru, ministrul administraţiei şi internelor, interimar,

Mihai Capră,

secretar de stat

p. Preşedintele Autorităţii Electorale Permanente,

Marian Muhuleţ

Secretarul general al Guvernului,

Daniela Nicoleta Andreescu

Directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale,

Marcel Opriş

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Pogea

ANEXA Nr. 1*

BUGETUL

necesar pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010

                                                                                                                                                                                                      mii lei

INSTITUŢIA

Capitol

Cheltuieli

TOTAL

Personal

Bunuri şi servicii

Active nefinanciare

1. Ministerul Administraţiei şi Internelor

400

1.331

0

1.731

Aparat Propriu şi Instituţiile Prefectului

51.01

400

270

670

TOTAL CAP. 51.01

51.01

400

270

0

670

1) Inspectoratul General al Poliţiei Romane

61.01

720

720

2) Inspectoratul General al Jandarmeriei Romane

61.01

200

200

3) Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date

61.01

21

21

4) Direcţia Economico-Administrativa

61.01

100

100

5) Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgentă

61.01

10

10

6) Aparat central

61.01

10

10

TOTAL CAP. 61.01

61.01

0

1.061

0

1.061

2. Autoritatea Electorala Permanentă

51.01

54

11

65

Biroul Electoral Central

54

11

65

3. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale

61.01

12

12

TOTAL GENERAL

454

1.354

0

1.808

*Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 2

MODELUL*)

timbrului autocolant ce se aplică pe cartea de identitate a alegătorului care votează la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010

NOTĂ:

Pătratul în care este încadrat cercul cu înscrisul „Votat CDp" şi cu data scrutinului va avea latura de 20 mm.

* Modelul timbrului autocolant este reprodus în facsimil.

ANEXA Nr. 3

Modelul copiei de pe lista electorală permanentă ce va fi folosită în secţiile de votare la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010

ROMÂNIA

MUNICIPIUL BUCUREŞTI

Sectorul 1

Strada...............................

Circumscripţia electorală nr. 42

Secţia de votare nr...........

Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 1

COPIE DE PE LISTA ELECTORALĂ PERMANENTĂ

pentru alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010

Nr. crt.

Semnătura alegătorului

Numele şi prenumele alegătorului

Codul numeric personal

Domiciliul alegătorului (nr. casei, bloc, apartament)

Seria şi numărul actului de identitate

...

...

...

...

...

...

...

...

Primar,                                                                                    Secretar,

Şeful serviciului de administrare a bazelor de date privind evidenţa persoanelor Bucureşti,

Şeful serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor al sectorului..., municipiul Bucureşti,

NOTĂ:

Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor pune la dispoziţia primarului sectorului 1, în 3 exemplare, copii de pe listele electorale permanente, care cuprind alegătorii din fiecare secţie de votare. Copiile de pe listele electorale permanente se semnează de primar, de secretarul sectorului, de şeful serviciului de administrare a bazelor de date privind evidenţa persoanelor Bucureşti şi de şeful serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor al sectorului din municipiul Bucureşti.

ANEXA Nr. 4

Modelul listei electorale suplimentare ce va fi folosită în secţiile de votare la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010

ROMÂNIA

Municipiul Bucureşti

Sectorul 1

Circumscripţia electorală nr. 42

Secţia de votare nr........................

Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 1

LISTA ELECTORALĂ SUPLIMENTARĂ

pentru alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010

Nr. crt.

Semnătura alegătorului

Numele şi prenumele alegătorului

Codul numeric personal

Domiciliul alegătorului

(strada, nr. casei, bloc,

apartament)

Tipul, seria şi numărul actului de identitate

...

...

...

...

...

...

...

...

Preşedintele biroului electoral al secţiei de votare

Nume şi prenume

..................................................

Semnătura

..................................................

NOTĂ:

Listele se semnează de preşedintele biroului electoral al secţiei de votare unde au fost întocmite.

In lista electorală suplimentară se vor înscrie, de către preşedintele biroului electoral al secţiei de votare:

- persoanele care se prezintă la vot şi fac dovada că domiciliază pe raza secţiei de votare respective, însă au fost omise din copia listei electorale permanente;

- alegătorii netransportabili din cauză de boală sau invaliditate care solicită deplasarea urnei speciale şi fac dovada că domiciliază pe raza secţiei de votare respective, însă au fost omişi din copia listei electorale permanente;

- membrii birourilor electorale ale secţiilor de votare, precum şi persoanele însărcinate cu menţinerea ordinii la secţia la care îşi desfăşoară activitatea, doar dacă domiciliază pe raza acelui colegiu uninominal în care se află secţia de votare respectivă şi sunt arondaţi, conform domiciliului, în altă secţie de votare a aceluiaşi colegiu uninominal;

- candidaţii care se prezintă la vot la o secţie de votare din cadrul colegiului uninominal în care candidează, alta decât aceea unde sunt arondaţi potrivit domiciliului;

- persoanele deţinute în baza unui mandat de arestare preventivă sau persoanele ce sunt în executarea unei condamnări, dar nu şi-au pierdut drepturile electorale şi care votează prin intermediul urnei speciale, sub condiţia ca persoana privată de libertate să domicilieze în unitatea administrativ-teritorială pe raza căreia se află locul de detenţie.

ANEXA Nr. 5

Modelul extrasului de pe copia listei electorale permanente sau de pe lista electorală suplimentară ce va fi folosit pentru votarea cu urna specială la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010

ROMÂNIA

Municipiul Bucureşti

Sectorul 1

EXTRAS

de pe copia listei electorale permanente sau de pe lista electorală suplimentară utilizat pentru votarea cu „urna specială"

Circumscripţia electorală nr. 42

Secţia de votare nr......................

Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 1

EXTRAS DE PE LISTA ELECTORALĂ

pentru alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010

Nr. crt.

Semnătura alegătorului

Numele şi prenumele alegătorului

Codul numeric personal

Domiciliul alegătorului

(strada, nr. casei, bloc,

apartament)

Tipul, seria şi numărul actului de identitate

...

...

...

...

...

...

...

...

Preşedintele biroului electoral al secţiei de votare

Nume şi prenume

.............................................................

Semnătura

.............................................................

Nume şi prenume*

.............................................................

Semnătura

.............................................................

Nume şi prenume*

.............................................................

Semnătura

.............................................................

NOTĂ:

In conformitate cu prevederile art. 42 alin. (222) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare, persoanele cuprinse în aceste liste trebuie să fie radiate din celelalte liste existente la secţii.

* Membrii biroului electoral al secţiei de votare care însoţesc urna specială.

ANEXA Nr. 6

Modelul declaraţiei de acceptare a candidaturii care va fi folosit la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010

DECLARAŢIE DE ACCEPTARE A CANDIDATURII

Subsemnatul,..............................................., domiciliat în România, judeţul............................................., comuna/oraşul/ municipiul ...................................., sectorul ............, strada................................., nr........., bloc........, apartament.................., propus de*............................................, de profesie...................., ocupaţia (funcţia deţinută)......................................, membru al**..............................................., declar prin prezenta că accept să candidez la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, în Circumscripţia electorală nr. 42, Colegiul uninominal nr. 1.

Declar de asemenea, pe propria răspundere, că întrunesc condiţiile prevăzute de lege pentru a candida.

DATA

.............................................................

SEMNATURA.

.............................................................

* Se trece denumirea abreviată şi desfăşurată a partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale ori a organizaţiei cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale sau, după caz, menţiunea „candidat independent".

** Se trece denumirea partidului politic sau a organizaţiei cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale al căror membru este. Pentru candidaţii independenţi se trece menţiunea „nu este cazul".

ANEXA Nr. 7

Modelul declaraţiei de renunţare la candidatură care va fi folosit la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010

DECLARAŢIE DE RENUNŢARE LA CANDIDATURĂ

Subsemnatul, ................................................................., domiciliat în România, judeţul.................................................., comuna/oraşul/municipiul..........................., sectorul............, strada..................................................., nr........., bloc........, apartament......., declar prin prezenta că renunţ la candidatura pentru funcţia de deputat propusă de*................................................, în Circumscripţia electorală nr. 42, Colegiul uninominal nr. 1, şi depusă în data de.........................

DATA

.............................................................

SEMNATURA.

.............................................................

* Se trece denumirea abreviată şi desfăşurată a partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale ori a organizaţiei cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale sau, după caz, menţiunea „candidat independent".

ANEXA Nr. 8

Modelul propunerii de candidatură care va fi folosit la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010

Propunerea/propunerile de candidatură a/ale competitorului electoral*

..............................

la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010

Circumscripţia electorală nr. 42, Bucureşti, Colegiul uninominal nr. 1

CAMERA DEPUTAŢILOR

Nr. crt.

Numele şi prenumele

Codul numeric personal

Domiciliul

Locul şi data naşterii

Ocupaţia

Profesia

Apartenenţa politică**

DATA

.............................................................

SEMNATURA CONDUCERII***

.............................................................

* Se va completa cu denumirea partidului politic, alianţei politice sau a alianţei electorale care participă la alegeri.

** Se va completa denumirea partidului care l-a propus, în cazul în care competitorul electoral este o alianţă politică sau alianţă electorală.

*** Se va semna de către conducerea partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale sau de către persoanele desemnate în acest sens.

ANEXA Nr. 9

ROMÂNIA

CIRCUMSCRIPŢIA ELECTORALĂ NR. 42

BUCUREŞTI

CERTIFICAT DOVEDITOR AL ALEGERII DEPUTATULUI

Doamna/Domnul, .............................., născută/născut la data de .................................................., în localitatea ............................................, judeţul(sectorul) .............................., având CNP .............................., cu domiciliul în*.............................., str................................. nr. ..., judeţul .............................., a fost aleasă/ales deputat în Circumscripţia electorală nr. 42, Bucureşti, Colegiul uninominal nr. 1, la alegerile parţiale din data de 17 ianuarie 2010.

PREŞEDINTELE BIROULUI ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPŢIE

.....................................................................................................................

(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)

* Se vor trece comuna/oraşul/municipiul şi denumirea acesteia/acestuia.

ANEXA Nr. 10

MODELUL1)

ştampilei de control a secţiei de votare care se foloseşte la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010

NOTĂ:

- Tuşul pentru ştampile va fi de culoare albastră.

- Dimensiunea ştampilei se stabileşte de prefectul municipiului Bucureşti, prin ordin, astfel încât toate datele înscrise să fie lizibile.

- Ştampilele se confecţionează prin grija prefectului municipiului Bucureşti.

1) Modelul ştampilei de control a secţiei de votare este reprodus în facsimil.

*) Se înscrie numărul secţiei de votare, conform numerotării făcute prin ordinul prefectului sau ministrului afacerilor externe, după caz.

ANEXA Nr. 11

MODELUL*)

ştampilei cu menţiunea „VOTAT" care se foloseşte la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010

NOTĂ:

- Ştampila se confecţionează şi se distribuie prin grija Ministerului Administraţiei şi Internelor, care stabileşte şi dimensiunea acesteia.

- Tuşul folosit pentru ştampile va fi de culoare albastră.

*) Modelul ştampilei cu menţiunea „VOTAT" este reprodus în facsimil.

ANEXA Nr. 12

MODELUL*)

ştampilei Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti care se foloseşte la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010

NOTĂ:

- Tuşul pentru ştampile va fi de culoare albastră.

- Dimensiunea ştampilei se stabileşte de prefectul municipiului Bucureşti, prin ordin, astfel încât toate datele înscrise să fie lizibile. Dimensiunea ştampilei pentru biroul electoral pentru secţiile de votare din străinătate se stabileşte de prefectul municipiului Bucureşti.

- Ştampila se confecţionează prin grija prefectului municipiului Bucureşti.

*) Modelul ştampilei Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti este reprodus în facsimil.

ANEXA Nr. 13

MODELUL*)

ştampilei Biroului Electoral Central care se foloseşte la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010

NOTA:

Ştampila se confecţionează prin grija Ministerului Administraţiei şi Internelor, care stabileşte şi dimensiunea acesteia.

*) Modelul ştampilei Biroului Electoral Central este reprodus în facsimil.

ANEXA Nr. 14

MODELUL*)

buletinului de vot care se foloseşte la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010

1)-6): Se trec candidaţii pentru funcţia de deputat, în ordinea rezultată prin tragerea la sorţi.

A) Se trece denumirea partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale sau a organizaţiei cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale care participă la alegeri.

B) Se trece semnul electoral.

C) Se trec numele şi prenumele candidatului.

NOTĂ:

- Hârtia pentru tipărirea buletinelor de vot se asigură de către prefecţi.

- Patrulaterele se vor imprima paralel între ele, în număr egal cu cel al candidaţilor, distanţa dintre acestea fiind egală şi mai mare decât diametrul ştampilei cu menţiunea „VOTAT".

- Pe pagina a doua a buletinului de vot (versoul primei coperţi) se imprimă patrulaterele cuprinzând candidaturile.

- Atreia pagina a buletinului de vot (versoul copertii finale) va rămâne goală, având înscrisă în subsol doar numerotarea paginii.

- Pagina buletinului de vot are formatul A4.

- Ultima pagină a buletinului de vot (coperta finală) va rămâne goală, pentru aplicarea ştampilei de control.

- Denumirea integrală a partidului politic, organizaţiei cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale, alianţei politice sau alianţei electorale se tipăreşte cu litere corp 14 verzale drepte.

- Numele şi prenumele, precum şi cuvintele ce se înscriu în interiorul patrulaterului se tipăresc cu litere corp 14 verzale drepte.

- Paginile buletinului de vot, mai puţin prima şi ultima pagină, se numerotează.

- Se numerotează şi patrulaterele.

- Buletinele de vot se capsează sau se lipesc.

- Semnul electoral se va încadra într-un spaţiu grafic de 2 cm x 2 cm.

*) Modelul buletinului de vot este reprodus în facsimil.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1532/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1532 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1532/2009
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu