E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 13 din  4 ianuarie 2001

privind organizarea si functionarea Ministerului Informatiilor Publice

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 16 din 10 ianuarie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Ministerul Informatiilor Publice se organizeaza si functioneaza ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, in subordinea Guvernului, cu personalitate juridica.
    (2) Sediul Ministerului Informatiilor Publice este in municipiul Bucuresti, Piata Victoriei nr. 1, sectorul 1.
    Art. 2
    Ministerul Informatiilor Publice elaboreaza si aplica strategia si Programul de guvernare in domeniul informatiilor publice, relatiilor cu romanii de pretutindeni si relatiilor interetnice.
    Art. 3
    Ministerul Informatiilor Publice are urmatoarele atributii principale:
    1. elaboreaza si supune spre aprobare Guvernului strategia si politica nationala in domeniul informatiilor publice;
    2. aplica si promoveaza strategia si politica nationala in domeniul informatiilor publice si urmareste realizarea acesteia;
    3. elaboreaza si promoveaza acte normative specifice, avizeaza reglementarile ministerelor sau ale organelor de specialitate ale administratiei publice centrale, care au implicatii si asupra domeniului sau de activitate;
    4. reprezinta interesele statului in diferite organe si organisme internationale, in conformitate cu acordurile si cu alte intelegeri stabilite in acest scop, si dezvolta relatii de colaborare cu organe si cu organizatii similare din alte state, precum si cu organisme internationale interesate de activitatea de informare publica;
    5. initiaza si negociaza din imputernicirea Guvernului acorduri, conventii si alte intelegeri internationale sau propune intocmirea formelor de aderare la cele existente;
    6. urmareste aplicarea legilor si a celorlalte acte normative in domeniul informatiilor publice, precum si armonizarea acestora cu reglementarile existente in Uniunea Europeana;
    7. coordoneaza aplicarea prevederilor legale, inclusiv a conventiilor si acordurilor internationale, in functie de specificul activitatii, si intreprinde masuri pentru prevenirea si inlaturarea oricaror incalcari ale acestora;
    8. colaboreaza cu celelalte organe de specialitate din subordinea Guvernului, cu ministere, cu autoritati publice locale, cu asociatii, fundatii si cu alte organizatii neguvernamentale, pentru aplicarea si armonizarea strategiei nationale cu reglementarile si strategiile internationale in domeniu;
    9. coordoneaza programele de asistenta tehnica acordata de Banca Mondiala, Uniunea Europeana si de alte organisme internationale, precum si programul de integrare europeana in domeniul activitatii de asigurare a informatiei publice;
    10. asigura si coordoneaza producerea integrata si unitara a mesajului public guvernamental si coordoneaza raspandirea informatiilor publice prin toate mijloacele de comunicare;
    11. pune la dispozitie mijloacelor de informare in masa informatii destinate opiniei publice, in vederea cunoasterii exacte a activitatii Guvernului, prin informari si conferinte de presa organizate saptamanal sau ori de cate ori este nevoie;
    12. asigura acreditarea jurnalistilor romani si straini la biroul de presa al Guvernului, precum si la actiunile cu presa ce au loc la sediul Guvernului sau in afara sediului, organizate de acesta;
    13. asigura informatiile necesare in vederea mediatizarii corespunzatoare a vizitelor oficiale ale primului-ministru in strainatate si ale delegatiilor straine invitate de Guvernul Romaniei, precum si accesul la informatie al ziaristilor care insotesc aceste delegatii;
    14. asigura consultanta tehnica si, dupa caz, coordoneaza, in limitele competentelor, gestionarea crizelor si a conflictelor de comunicare, care pot afecta increderea opiniei publice interne si internationale in legatura cu programele si actiunile Guvernului;
    15. asigura asistenta de specialitate primului-ministru, altor demnitari si inalti functionari publici din cadrul Guvernului in domeniul comunicarii;
    16. elaboreaza si avizeaza proiecte de acte normative din domeniul sau de activitate;
    17. realizeaza analize privind imaginea Romaniei peste hotare si propune Guvernului masurile corespunzatoare;
    18. coopereaza, pentru indeplinirea activitatilor, cu colectivul de informatica al Guvernului, in vederea exploatarii si actualizarii informatiilor din banca de date a Guvernului si a ministerului;
    19. administreaza si gestioneaza pagina de web a Guvernului Romaniei;
    20. coordoneaza activitatile grupului de comunicare interministeriala si toate activitatile de informare publica ale ministerelor, prefecturilor si ale altor institutii subordonate direct Guvernului;
    21. mentine legaturi permanente cu ambasadele straine in Romania si cu organismele internationale reprezentate in tara, in scopul informarii acestora, impreuna cu Ministerul Afacerilor Externe, asupra aspectelor care privesc gestionarea treburilor publice si imaginea tarii;
    22. coordoneaza elaborarea si difuzarea in tara si in strainatate a pliantelor, ghidurilor, materialelor documentare, articolelor informative destinate presei, a altor informatii destinate celorlalte mijloace de comunicare in masa, care sa contribuie la alcatuirea unei imagini corecte despre realitatile din Romania si despre activitatea Guvernului;
    23. initiaza si organizeaza colocvii, dezbateri, simpozioane, mese rotunde, precum si actiuni cu mass-media pe teme privind guvernarea, in scopul deschiderii unor canale de comunicare si al cunoasterii realitatilor din Romania;
    24. asigura participarea personalului ministerului la actiuni cu caracter stiintific si cultural, la reuniuni si expozitii internationale, precum si la actiuni avand ca scop integrarea europeana si euroatlantica;
    25. asigura suportul cooperarii cu departamentele specializate de la nivelul celorlalte autoritati publice, pentru promovarea intereselor externe ale tarii, si gestioneaza problematica imaginii Romaniei in lume;
    26. mentine contacte active cu ambasadele, cu atasatii de presa si cu ziaristii straini acreditati in Romania, in scopul informarii acestora asupra problemelor care privesc gestionarea treburilor publice si imaginea tarii;
    27. planifica si stabileste numarul si volumul de publicatii ce urmeaza sa fie distribuite in strainatate si care beneficiaza de facilitati;
    28. stabileste un index al publicatiilor si al titlurilor de carte romaneasca, semnificativ pentru cultura nationala, precum si productia si distributia de materiale informative si publicitare pentru care se pot emite comenzi sau se pot acorda facilitati;
    29. asigura activitatea de relatii cu publicul si organizeaza un sistem flexibil de comunicare intre Guvern si cetateni;
    30. primeste petitii si urmareste modul de solutionare a acestora;
    31. stabileste, mentine si consolideaza legaturile cu romanii de pretutindeni si cu organizatiile reprezentative ale acestora;
    32. cu sprijinul Ministerului Afacerilor Externe stabileste contacte de colaborare cu autoritatile publice ale statelor in care traiesc etnici romani;
    33. elaboreaza programe si urmareste aplicarea lor in scopul pastrarii, dezvoltarii si exprimarii identitatii etnice, culturale, civice si religioase a romanilor de pretutindeni; sprijina direct autoritatile publice din tara si din strainatate in legatura cu problemele romanilor de pretutindeni;
    34. avizeaza proiecte de legi si alte acte normative, care au incidenta asupra drepturilor si indatoririlor persoanelor apartinand minoritatilor nationale;
    35. monitorizeaza aplicarea actelor normative interne, precum si a normelor si recomandarilor organismelor internationale referitoare la protectia minoritatilor nationale;
    36. urmareste aplicarea unitara a prevederilor legale privind protectia minoritatilor nationale de catre autoritatile publice;
    37. primeste si examineaza cererile si sesizarile adresate de institutii, organizatii sau persoane fizice cu privire la actele organelor administratiei publice care incalca drepturile persoanelor apartinand minoritatilor nationale si comunica punctul de vedere legal;
    38. stabileste si mentine relatii cu organizatii guvernamentale si neguvernamentale din tara si din strainatate si cu organisme internationale care au in atributiile lor solutionarea problemelor respectarii drepturilor persoanelor apartinand minoritatilor nationale;
    39. promoveaza si organizeaza programe privind pastrarea, exprimarea si dezvoltarea identitatii etnice, culturale, lingvistice si religioase a persoanelor apartinand minoritatilor nationale;
    40. mentine legaturi permanente si colaboreaza cu autoritatile administratiei publice locale prin imputerniciti cu competente teritoriale, numiti prin ordin al ministrului, in vederea identificarii problemelor specifice si urmaririi solutionarii acestora.
    Art. 4
    (1) Structura organizatorica a Ministerului Informatiilor Publice este prevazuta in anexa nr. 1. In cadrul acesteia, prin ordin al ministrului pot functiona servicii si birouri.
    (2) Atributiile si sarcinile aparatului propriu al Ministerului Informatiilor Publice se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare aprobat prin ordin al ministrului informatiilor publice.
    (3) Numarul maxim de posturi este de 150, exclusiv demnitarii si posturile aferente cabinetului ministrului.
    (4) Incadrarea personalului din aparatul propriu al ministerului, precum si din unitatile subordonate acestuia, cu numarul maxim de posturi aprobat se face in termen de 45 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    (5) In cadrul numarului de posturi aprobat ministerul organizeaza reprezentante teritoriale ale caror atributii sunt stabilite prin ordin al ministrului.
    (6) Prefecturile, cu sprijinul consiliilor judetene si al consiliilor locale, vor asigura spatiul si conditiile corespunzatoare de desfasurare a activitatilor reprezentantelor teritoriale.
    (7) Activitatea reprezentantelor teritoriale se poate desfasura si in spatii inchiriate in conditiile legii, cu suportarea cheltuielilor de catre Ministerul Informatiilor Publice.
    Art. 5
    (1) Conducerea ministerului este exercitata de catre ministru, ajutat de 4 secretari de stat.
    (2) Ministrul reprezinta ministerul in raporturile cu celelalte autoritati publice, cu persoanele juridice si fizice din tara si din strainatate, precum si in justitie.
    (3) In exercitarea atributiilor ce ii revin ministrul emite ordine si instructiuni, in conditiile legii.
    Art. 6
    (1) Ministrul indeplineste urmatoarele atributii generale:
    a) organizeaza, coordoneaza si controleaza aplicarea legilor si hotararilor Guvernului, a ordinelor si instructiunilor emise potrivit legii, cu respectarea limitelor de autoritate si a principiului autonomiei administratiei publice locale, a institutiilor publice si a agentilor economici;
    b) elaboreaza si avizeaza proiectele de legi, de ordonante si de hotarari ale Guvernului, in conditiile stabilite prin metodologia aprobata de Guvern;
    c) actioneaza pentru aplicarea strategiei proprii a ministerului, integrata strategiei de dezvoltare economico-sociala a Guvernului;
    d) fundamenteaza si elaboreaza propuneri pentru bugetul anual, pe care le inainteaza Guvernului;
    e) urmareste proiectarea si realizarea investitiilor din sistemul ministerului, in baza bugetului aprobat;
    f) reprezinta interesele statului in diferite organe si organisme internationale, in conformitate cu acordurile si conventiile la care Romania este parte si cu alte intelegeri stabilite in acest scop, si dezvolta relatii de colaborare cu organe si organizatii similare din alte state si cu organisme internationale ce intereseaza domeniul lor de activitate;
    g) initiaza si negociaza, din imputernicirea Presedintelui Romaniei sau a Guvernului, in conditiile legii, incheierea de conventii, acorduri si alte intelegeri internationale sau propune intocmirea formelor de aderare la cele existente;
    h) urmareste proiectarea si aplicarea conventiilor si acordurilor internationale la care Romania este parte si ia masuri pentru realizarea conditiilor de integrare in structurile europene sau in alte organisme internationale;
    i) coordoneaza si urmareste elaborarea si implementarea de politici si strategii in domeniile de activitate ale ministerului, potrivit strategiei generale a Guvernului;
    j) avizeaza, in conditiile legii, infiintarea organismelor neguvernamentale si coopereaza cu acestea in realizarea scopului pentru care au fost create;
    k) colaboreaza cu institutiile de specialitate pentru formarea si perfectionarea pregatirii profesionale a personalului din sistemul lor;
    l) editeaza, dupa caz, publicatiile de specialitate si de informare.
    (2) Ministrul indeplineste si alte atributii specifice, stabilite prin acte normative.
    (3) Ministrul informatiilor publice indeplineste, conform legii, functia de ordonator principal de credite al ministerului.
    Art. 7
    Secretarii de stat exercita atributiile stabilite de ministru prin ordin.
    Art. 8
    In cazul in care ministrul, din diferite motive, nu isi poate exercita atributiile, secretarul de stat desemnat de acesta exercita atributiile, instiintandu-l pe primul-ministru despre aceasta.
    Art. 9
    (1) Ministerul are un secretar general care este functionar public, numit pe baza de concurs sau examen, potrivit legii. Acesta asigura stabilitatea functionarii ministerului si realizarea legaturilor functionale intre structurile ministerului.
    (2) Principalele atributii ale secretarului general sunt:
    a) coordoneaza buna functionare a compartimentelor si activitatilor cu caracter functional din cadrul ministerului si asigura legatura operativa dintre ministru si conducatorii tuturor compartimentelor din minister si din unitatile subordonate;
    b) conlucreaza cu compartimentele de specialitate din cadrul Secretariatului General al Guvernului, cu secretarii generali din celelalte ministere, precum si cu secretarii judetelor si secretarii generali ai prefecturilor, in probleme de interes comun;
    c) primeste si transmite ministerelor spre avizare proiectele de acte normative;
    d) transmite Secretariatului General al Guvernului proiecte de acte normative initiate de minister pentru a fi discutate in sedinta de Guvern;
    e) urmareste si asigura finalizarea actelor normative aprobate de Guvern, care au fost initiate de minister;
    f) monitorizeaza si controleaza elaborarea raportarilor periodice, prevazute de reglementarile in vigoare;
    g) coordoneaza intregul personal al ministerului, activitatea de elaborare a politicilor de personal si principiile directoare pentru managementul de personal din cadrul compartimentelor.
    (3) Secretarul general al ministerului poate indeplini si alte insarcinari prevazute in regulamentul de organizare si functionare a ministerului ori incredintate de ministru.
    Art. 10
    (1) Pe langa ministru functioneaza ca organ consultativ Colegiul ministerului.
    (2) Componenta si regulamentul de functionare ale Colegiului ministerului se aproba prin ordin al ministrului.
    (3) Colegiul ministerului se intruneste la cererea si sub presedintia ministrului, pentru dezbaterea unor probleme privind activitatea ministerului.
    Art. 11
    La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari Departamentul pentru Comunicare, Departamentul pentru Relatiile cu Romanii de peste Hotare si Departamentul pentru Protectia Minoritatilor Nationale se desfiinteaza.
    Art. 12
    Activul si pasivul structurilor prevazute la art. 11 se preiau de Ministerul Informatiilor Publice.
    Art. 13
    Personalul structurilor prevazute la art. 11 se preia de Ministerul Informatiilor Publice, pe baza de concurs sau examen, in conditiile legii.
    Art. 14
    Institutiile din subordinea Ministerului Informatiilor Publice sunt prevazute in anexa nr. 2.
    Art. 15
    Ministerul Informatiilor Publice are in dotare un numar de autoturisme stabilit potrivit normelor legale in vigoare.
    Art. 16
    Ministerul Informatiilor Publice va prezenta in termen de 30 de zile proiectele de hotarari ale Guvernului privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Presa "Rompres" si a Redactiei Publicatiilor pentru Strainatate.
    Art. 17
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 18
    La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 971/1998 privind infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului pentru Relatiile cu Romanii de peste Hotare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 527 din 31 decembrie 1998, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararea Guvernului nr. 182/2000 privind infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului pentru Comunicare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 117 din 16 martie 2000, si Hotararea Guvernului nr. 17/1997 privind infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului pentru Protectia Minoritatilor Nationale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 17 din 5 februarie 1997, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 19
    Pana la intrarea in vigoare a legii bugetului de stat pe anul 2001 Ministerul Finantelor Publice va asigura finantarea functionarii Ministerului Informatiilor Publice, in conditiile legii.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul informatiilor publice,
                         Vasile Dincu

                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                                             Numarul maxim de posturi = 150,
                                             exclusiv demnitarii si posturile
                                             aferente cabinetului ministrului

                         STRUCTURA ORGANIZATORICA
                   a Ministerului Informatiilor Publice

 _______________
|    Colegiul   |_
|  ministerului | |                                   _____________________
|_______________| |                                 _| Consilier diplomatic|
 _______________  |                                | |_____________________|
|   Directia    | |                                |  _____________________
|   juridica    |_|          _____________         | |  Corpul de control  |
|_______________| |_________|   MINISTRU  |________|_|    al ministrului   |
 _______________  |         |_____________|        | |_____________________|
|   Cabinetul   | |                |               |  _____________________
|  ministrului  |_|                |               |_|     Oficiul de      |
|_______________| |                |                 |    Informatizare    |
 _______________  |                |                 |_____________________|
|    Directia   | |                |
|Relatii publice|_|                |
|  si Protocol  |                  |
|_______________|                  |
         __________________________|_____________________________________
 _______|___________  ______|_____  ________|____  _______|_______  _____|_____
|     SECRETAR      ||  SECRETAR  ||  SECRETAR   ||    SECRETAR   ||  SECRETAR |
|     DE STAT       ||  DE STAT   ||  GENERAL    ||    DE STAT    ||  DE STAT  |
|      pentru       || Purtatorul ||_____________||pentru romanii ||   pentru  |
|   comunicare si   ||de cuvant al| ____|______ | |de pretutindeni||  relatii  |
|  Imagine publica  || guvernului || Directia  || |_______________||interetnice|
|___________________||____________||management ||         |        |___________|
 ____|___  |  |   |            |   |  resurse  ||         |              |
|Directia| |  |   |            |   |   umane   ||      ___|___        ___|___
|   de   | |  |   |            |   |___________||     |MODUL 1|      |MODUL 2|
|imagine | |  |   |            |        ________|     |_______|      |_______|
|   si   | |  |   |            | ______|_______ |
|relatii | |  |   |            ||   Directia   ||  __________
|________| |  |   |            ||  economico-  ||_| Directia |
 __________|_ |   |            ||administrativa|| |inzestrare|
|  Directia  ||  _|________    ||______________|| |__________|
| de analiza || | Directia |   |              __|______________
|    si      || |    de    |   |             |Oficiul judetean |
|monitorizare|| |comunicare| __|________     |pentru informatii|
|   sociala  || |interna si|| Redactare |    |     publice     |
|____________|| |negociere ||documentare|    |_________________|
         _____| | sociala  ||___________|
        |     | |__________|
 _______|__  _|________
| Directia || DIRECTIA |
|  presa   ||relatii cu|
|__________||publicul  |
            |__________|

                                _____________
                               |   MODUL 1   |
                               |_____________|
                                     |
                    _________________|_________________
                   | Directia generala de strategii si |
                   |             programe              |
                   |___________________________________|
                    ______|________  |  ______|_______
                   |    Directia   | | | Directia de  |
                   |   romanii din | | | parteneriat  |
                   | tarile vecine | | |  strategic   |
                   |_______________| | |______________|
                     ________________|_______________
                    | Directia romanii din emigratie |
                    |________________________________|

                      ________________________________
                     |            MODUL 2             |
                     |________________________________|
                   _________|_________  |
                  |  Directia relatii | |
                  |   cu societatea   | |   ___________
                  |civila si organisme| |__| Directia  |
                  |  internationale   | |  | asistenta |
                  |___________________| |  | programe  |
                                        |  |___________|
                             ___________|___________
                     _______|_______       _________|___________
                    |     Oficiul   |     |        Oficiul      |
                    |national pentru|     |    regional pentru  |
                    |     romi*)    |     |relatii interetnice*)|
                    |_______________|     |_____________________|
------------
    *) condus de un subsecretar de stat

    Anexa este reprodusa in facsimil.

    ANEXA 2

                             INSTITUTIILE
aflate in subordinea Ministerului Informatiilor Publice

    1. Agentia Nationala de Presa "Rompres"*) - finantata de la bugetul de stat
    2. Redactia Publicatiilor pentru Strainatate - finantata din venituri extra-bugetare si din alocatii de la bugetul de stat
           
    *) Numarul maxim de posturi este de 280.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 13/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 13 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 13/2001
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu