Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 370 din  5 iulie 2005

referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 79 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice

ACT EMIS DE:                CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 699 din  3 august 2005


SmartCity3


    Ioan Vida              - presedinte
    Nicolae Cochinescu     - judecator
    Constantin Doldur      - judecator
    Acsinte Gaspar         - judecator
    Kozsokar Gabor         - judecator
    Petre Ninosu           - judecator
    Ion Predescu           - judecator
    Serban Viorel Stanoiu  - judecator
    Iuliana Nedelcu        - procuror
    Claudia Margareta Nita - magistrat-asistent

    Pe rol se afla solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 79 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, exceptie ridicata de Dan Constantin Neamtu in Dosarul nr. 172/2005 al Tribunalului Brasov - Sectia penala.
    La apelul nominal raspunde pentru autorul exceptiei avocat Marcela Marinescu, cu imputernicire avocatiala depusa la dosarul cauzei, care, avand cuvantul pe fond, reitereaza, in esenta, sustinerile formulate in notele scrise depuse la dosar si, in plus, sustine faptul ca, potrivit prevederilor Legii nr. 47/1992 si ale art. 154 din Constitutie, Curtea Constitutionala examineaza constitutionalitatea unor dispozitii legale prin raportare la normele Constitutiei in vigoare la data sesizarii sale, si nu fata de cele in vigoare la momentul adoptarii actului normativ supus controlului de constitutionalitate. Astfel, afirma ca printr-un act normativ "emis si modificat ulterior de Guvern, dar neratificat de Parlament", respectiv prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002, au fost reglementate, la art. 79 alin. (1), o infractiune, precum si pedeapsa corespunzatoare, fara a fi respectate prevederile art. 73 alin. (3) lit. h) din Constitutie, potrivit carora regimul infractiunilor si pedepselor poate fi reglementat numai prin lege organica; in consecinta, solicita admiterea exceptiei de neconstitutionalitate.
    Reprezentantul Ministerului Public pune concluzii de respingere a exceptiei de neconstitutionalitate ca neintemeiata. Arata ca examenul de constitutionalitate extrinseca a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2001 trebuie in realitate efectuat prin raportare la normele constitutionale in vigoare la data emiterii actului normativ in discutie, respectiv la Constitutia din 1991, in forma sa nerevizuita. In acest sens invoca si jurisprudenta constanta a Curtii Constitutionale, de exemplu Decizia nr. 101/2004. In ceea ce priveste pretinsa contrarietate a art. 79 alin. (1) din ordonanta criticata fata de dispozitiile art. 73 alin. (3) lit. h) din Constitutie, se arata ca interdictia reglementarii in domeniul legii organice opereaza numai in privinta ordonantelor simple, nu si in cea a ordonantelor de urgenta ale Guvernului, astfel ca exceptia de neconstitutionalitate este neintemeiata.

    CURTEA,
avand in vedere actele si lucrarile dosarului, retine urmatoarele:
    Prin Incheierea din 4 aprilie 2005, pronuntata in Dosarul nr. 172/2005, Tribunalul Brasov - Sectia penala a sesizat Curtea Constitutionala cu exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 79 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice. Exceptia a fost ridicata de inculpatul Dan Constantin Neamtu intr-o cauza avand ca obiect solutionarea apelului formulat impotriva unei sentinte penale de condamnare pentru savarsirea infractiunii prevazute de art. 79 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002.
    In motivarea exceptiei de neconstitutionalitate se arata ca Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 contravine "art. 72 alin. (3) lit. h) din Constitutie", referitor la reglementarea prin lege organica a infractiunilor, pedepselor si a regimului executarii acestora, deoarece dispozitiile de lege criticate prevad o infractiune, precum si pedeapsa corespunzatoare acesteia, care puteau fi reglementate doar prin lege organica. Or, ordonanta criticata este "un act normativ emis si modificat ulterior de Guvern, neratificat inca de Parlament", si care, prin modalitatea de adoptare, nu poate fi inclus in categoria legilor ordinare sau a celor organice.
    Se mai mentioneaza faptul ca Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002, "care nu emana de la Parlament", incrimineaza fapte care anterior erau calificate drept contraventii. Astfel, Decretul nr. 328/1966 prevedea ca infractiune conducerea pe drumurile publice a unui autoturism de catre o persoana avand o alcoolemie de peste 1 g%, in timp ce, pentru o imbibatie alcoolica de 1 g%, autorul exceptiei a fost trimis in judecata si condamnat in baza art. 79 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002.
    Tribunalul Brasov - Sectia penala apreciaza ca exceptia de neconstitutionalitate este intemeiata. Se arata, pe de o parte, ca in temeiul art. 114 din Constitutie, "in cazuri exceptionale, Guvernul poate adopta ordonante de urgenta" care intra in vigoare numai dupa depunerea lor spre aprobare la Parlament. Chiar si in conditiile textului constitutional in forma sa revizuita, respectiv a art. 114 alin. (4^1), se apreciaza ca Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 nu a fost aprobata printr-o lege de catre Parlament. Pe de alta parte, potrivit prevederilor "art. 72 alin. (3) lit. h) din Constitutia Romaniei", infractiunile, pedepsele si regimul de executare al acestora sunt reglementate prin lege organica. Or, infractiunea prevazuta de art. 79 alin. (1) este continuta de o ordonanta de urgenta, iar nu de o lege organica, asa cum impun prevederile "art. 72 alin. (3) lit. h), ale art. 114 alin. (4) si alin. (4^1)" din Legea fundamentala.
    In ceea ce priveste sustinerile autorului exceptiei, potrivit carora noul act normativ, respectiv ordonanta de urgenta pretins a fi neconstitutionala, incrimineaza fapte ce anterior, conform Decretului nr. 328/1966, erau doar contraventii, se arata ca acestea nu sunt intemeiate, intrucat nu se incalca nici o dispozitie din Constitutie.
    Potrivit dispozitiilor art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, incheierile de sesizare au fost comunicate presedintilor celor doua Camere ale Parlamentului, Guvernului si Avocatului Poporului, pentru a-si formula punctele de vedere cu privire la exceptia de neconstitutionalitate ridicata.
    Guvernul, in punctul sau de vedere, apreciaza ca exceptia de neconstitutionalitate este neintemeiata.
    Analiza exceptiei de neconstitutionalitate urmeaza sa se faca prin raportare la reglementarile "Constitutiei din 1991, care cuprind conditiile de constitutionalitate pe care Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 trebuia sa le indeplineasca la momentul adoptarii". In acest context se constata ca dispozitiile de lege criticate, potrivit continutului lor si prin raportare la art. 72 alin. (3) lit. f) din Constitutia din 1991, constituie reglementari de domeniul legii organice. Potrivit dispozitiilor art. 114 alin. (1) si alin. (4) din Constitutie, Guvernul poate emite ordonante de urgenta si in domeniile rezervate legilor organice, deoarece interdictia de a reglementa pe cale de ordonanta simpla, atat in domeniile rezervate legilor organice, cat si in afara domeniilor limitativ enumerate in legea de abilitare emisa de Parlament, nu se poate aplica, prin analogie, si in cazul ordonantei de urgenta, pentru care Constitutia prevede, la art. 114 alin. (4), alte conditii, si anume: necesitatea adoptarii unei reglementari intr-un caz exceptional si depunerea ordonantei de urgenta spre aprobare la Parlament, fara a mai face distinctii dupa obiectul reglementarii. In acest sens este invocata si jurisprudenta constanta in materie a Curtii Constitutionale, respectiv deciziile nr. 34/1998, nr. 15/2000, nr. 85/2001 si nr. 101/2004.
    In consecinta, critica de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 79 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002, raportate la prevederile art. 72 alin. (3) lit. f) si ale art. 114 alin. (4) din Constitutia din 1991, este neintemeiata.
    In ceea ce priveste sustinerile autorului exceptiei, referitoare la incriminarea prin actul normativ criticat a unor fapte ce in reglementarea anterioara erau calificate drept contraventii, se arata ca acestea nu constituie o critica de neconstitutionalitate, ci exprima doar "dezacordul cu optiunea legiuitorului de a da relevanta penala unei fapte care anterior era considerata ca prezentand un pericol social redus".
    Avocatul Poporului apreciaza ca dispozitiile art. 79 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 sunt constitutionale.
    In ceea ce priveste critica de neconstitutionalitate a textului mentionat fata de prevederile "art. 72 alin. (3) lit. h) si ale art. 114 alin. (4) si alin. (4^1) din Constitutie", devenite, in urma republicarii acesteia, "art. 73 alin. (3) lit. h) si art. 115 alin. (4) si (5) teza intai si a doua", aceasta nu poate fi retinuta. "Examinarea adoptarii constitutionalitatii unui act normativ sub aspectul competentei, al conditiilor si al formei de adoptare" si in consecinta al motivelor de neconstitutionalitate extrinseca a dispozitiilor criticate "se poate face numai prin raportare la prevederile constitutionale in vigoare la momentul adoptarii respectivului act normativ, iar nu in raport cu cele existente in momentul solutionarii exceptiei de neconstitutionalitate". Asadar, constitutionalitatea extrinseca a ordonantei de urgenta criticate trebuie analizata numai prin raportare la prevederile constitutionale ale art. 114, in vigoare la momentul adoptarii sale. "In jurisprudenta sa, Curtea Constitutionala a statuat in mod constant ca Guvernul poate reglementa prin ordonante de urgenta in domenii care fac obiectul legii organice", retinand ca "interdictia abilitarii Guvernului pentru a emite ordonante in domeniul legilor organice priveste, in mod nemijlocit, pe legiuitor, intrucat alin. (1) al art. 114 dispune expres ca Parlamentul poate adopta o asemenea lege in domenii care nu fac obiectul legilor organice. O asemenea interdictie nu era prevazuta insa de alin. (4) al art. 114, referitor la ordonante de urgenta, deoarece cazul exceptional ce impune adoptarea unei masuri urgente pentru salvgardarea unui interes public ar putea reclama instituirea unei reglementari de domeniul legii organice, nu numai ordinare, care, daca nu ar putea fi adoptata, interesul public avut in vedere ar fi sacrificat, ceea ce este contrar finalitatii constitutionalitatii institutiei (Deciziile nr. 34/1998 si nr. 101/2004)".
    Presedintii celor doua Camere ale Parlamentului nu au comunicat punctele lor de vedere asupra exceptiei de neconstitutionalitate ridicate.

    CURTEA,
examinand incheierea de sesizare, sustinerile partii prezente, punctele de vedere ale Guvernului si Avocatului Poporului, raportul intocmit de judecatorul-raportor, concluziile procurorului si dispozitiile de lege criticate, raportate la prevederile Constitutiei, precum si dispozitiile Legii nr. 47/1992, retine urmatoarele:
    Curtea Constitutionala a fost legal sesizata si este competenta, potrivit dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie, precum si celor ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 si 29 din Legea nr. 47/1992, sa solutioneze exceptia de neconstitutionalitate ridicata.
    Obiectul exceptiei de neconstitutionalitate il constituie, potrivit incheierii de sesizare a instantei de judecata, dispozitiile art. 79 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 958 din 28 decembrie 2002, cu modificarile ulterioare. Critica autorului exceptiei de neconstitutionalitate se refera insa doar la alin. (1) al art. 79 din ordonanta mentionata, astfel ca numai asupra acestui text de lege Curtea Constitutionala urmeaza a se pronunta. Aceste prevederi au urmatorul continut:
    - Art. 79 alin. (1): "Conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul sau tramvai de catre o persoana care are o imbibatie alcoolica de peste 0,80 g/l alcool pur in sange ori o concentratie ce depaseste 0,40 mg/l alcool pur in aerul expirat sau care se afla sub influenta unor substante ori produse stupefiante sau medicamente cu efecte similare acestora se pedepseste cu inchisoare de la 1 la 5 ani."
    In motivarea exceptiei ridicate, autorul acesteia invoca incalcarea "art. 72 alin. (3) lit. h)", precum si a art. 114 alin. (4) din Constitutie, in forma sa nerevizuita. Din continutul criticii formulate rezulta insa ca autorul exceptiei se refera in realitate la prevederile constitutionale ale art. 72 alin. (3) lit. f) si ale art. 114 alin. (4) din Constitutie care, in urma revizuirii si republicarii Legii fundamentale, au devenit art. 73 alin. (3) lit. h), respectiv art. 115 alin. (4) si (5) teza intai din aceasta, avand urmatorul cuprins:
    - Art. 73 alin. (3) lit. h): "Prin lege organica se reglementeaza: (...)
    h) infractiunile, pedepsele si regimul executarii acestora.";
    - Art. 115 alin. (4) si (5) teza intai: "(4) Guvernul poate adopta ordonante de urgenta numai in situatii extraordinare a caror reglementare nu poate fi amanata, avand obligatia de a motiva urgenta in cuprinsul acestuia.
    (5) Ordonanta de urgenta intra in vigoare numai dupa depunerea sa spre dezbatere in procedura de urgenta la Camera competenta sa fie sesizata si dupa publicarea ei in Monitorul Oficial al Romaniei. (...)."
    Examinand exceptia de neconstitutionalitate ridicata, Curtea retine urmatoarele: critica de neconstitutionalitate extrinseca a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 consta, in esenta, in sustinerea potrivit careia art. 79 alin. (1), care reglementeaza infractiunea de a conduce autovehicule sub influenta bauturilor alcoolice sau a unor substante ori produse stupefiante sau medicamente cu efecte similare acestora, precum si pedeapsa corespunzatoare, incalca prevederile art. 73 alin. (3) lit. h) din Constitutie, referitoare la domeniile de reglementare ale legilor organice.
    Autorul exceptiei de neconstitutionalitate considera ca aceasta ordonanta de urgenta, datorita faptului ca nu a fost inca aprobata de Parlament cu intrunirea numarului de voturi necesar adoptarii legilor organice, nu poate fi incadrata in aceasta categorie si contravine, astfel, art. 72 alin. (3) lit. f) si art. 114 alin. (4) din Constitutie. Infractiunea prevazuta de art. 79 alin. (1) este stabilita printr-o ordonanta de urgenta, iar nu de o lege organica.
    Curtea Constitutionala observa faptul ca argumentarea criticii prezentate se bazeaza pe o confuzie in ceea ce priveste conditiile impuse de Legea fundamentala pentru ca Guvernul sa emita ordonante de urgenta, domeniile de reglementare ale acestora, precum si conditiile necesare pentru intrarea lor in vigoare.
    In ceea ce priveste sustinerile privind examinarea constitutionalitatii unui act normativ prin raportare la normele Legii fundamentale in vigoare la momentul sesizarii Curtii Constitutionale, Curtea, in jurisprudenta sa, a statuat ca "examinarea constitutionalitatii unui act normativ sub aspectul competentei, al conditiilor si al formei de adoptare se poate face numai prin raportare la prevederile constitutionale in vigoare la momentul adoptarii respectivului act normativ, iar nu in raport cu cele existente in momentul solutionarii exceptiei de neconstitutionalitate". (Decizia nr. 101 din 9 martie 2004, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 413 din 10 mai 2004). In consecinta, argumentele formulate in acest sens nu pot fi retinute.
    Art. 114 alin. (4) din Constitutie, in forma sa anterioara revizuirii prin Legea nr. 429/2003, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 758 din 29 octombrie 2003, stabilea ca, in cazuri exceptionale, Guvernul poate adopta ordonante de urgenta, care intra in vigoare numai dupa depunerea lor spre aprobare la Parlament. Daca Parlamentul nu se afla in sesiune, el se convoaca in mod obligatoriu. Proiectul de lege pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 a fost depus la Camera Deputatilor in data de 20 decembrie 2002, iar Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 958 din 28 decembrie 2002. Prin urmare, au fost indeplinite conditiile cerute de art. 107 alin. (4) si art. 114 alin. (4) din Constitutie pentru ca ordonanta de urgenta sa intre in vigoare. Cat priveste aprobarea sau respingerea acestui proiect de lege, ca urmare a dezbaterii si votului exprimat in Parlament, aceasta nu constituie o conditie pentru intrarea in vigoare a unei ordonante de urgenta. Autorul exceptiei confunda operatiunea de "depunere spre aprobare la Parlament" a unei ordonante de urgenta, necesara sine qua non intrarii sale in vigoare si, asadar, producerii de efecte juridice in urma publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, cu operatiunea - ulterioara - de aprobare sau respingere, prin lege, a respectivei ordonante de urgenta a Guvernului.
    De altfel, urmarind derularea procesului legislativ al proiectului de lege pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002, Curtea Constitutionala observa ca acesta a fost adoptat la data de 31 august 2004 de catre Camera Deputatilor, conform procedurii legislative prevazute de Constitutia din 1991 si cu indeplinirea cerintelor specifice adoptarii unei legi organice. La data de 5 mai 2005, Senatul a adoptat cu modificari proiectul de lege, pentru ca, in urma constituirii, potrivit art. 155 alin. (1) din Constitutia in forma sa revizuita, a unei comisii de mediere, raportul acesteia sa fie adoptat in plenul Senatului la data de 9 iunie 2005 si de plenul Camerei Deputatilor la data de 21 iunie 2005.
    Potrivit art. 77 alin. (2) din Constitutie, inainte de promulgare, Presedintele Romaniei a cerut Parlamentului reexaminarea legii, la 4 iulie 2005.
    In ceea ce priveste caracterul organic al normelor pe care ordonanta de urgenta le poate cuprinde, se observa ca, potrivit prevederilor constitutionale anterioare, precum si celor ulterioare revizuirii Legii fundamentale, Guvernul poate reglementa, prin intermediul ordonantei de urgenta, si in domeniul rezervat legilor organice. In temeiul art. 114 alin. (1) din Constitutia din 1991, institutia delegarii legislative printr-o lege speciala de abilitare a Guvernului prevede interdictia expresa de a emite ordonante in domenii ce fac obiectul legilor organice doar in ceea ce priveste ordonantele simple ale Guvernului, fara ca aceasta interdictie sa se aplice, prin analogie, si ordonantei de urgenta, care isi gaseste reglementarea distincta in cadrul alin. (4) al art. 114. In acest sens Curtea Constitutionala a statuat in mod constant, de exemplu prin Decizia nr. 34 din 17 februarie 1998, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 88 din 25 februarie 1998.
    In consecinta, critica de neconstitutionalitate este neintemeiata. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 prevede, la art. 79 alin. (1), o infractiune in legatura cu regimul circulatiei pe drumurile publice, precum si pedeapsa aplicabila, ceea ce corespunde intru totul normelor constitutionale ale art. 72 alin. (3) lit. f) si ale art. 114 alin. (4) din Constitutia din 1991.
    In ceea ce priveste sustinerile autorului exceptiei potrivit carora Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 reglementeaza, la art. 79, o infractiune care, conform actului normativ anterior in materie, constituia doar contraventie, Curtea constata ca aceasta nu este o adevarata critica de neconstitutionalitate, ci exprima doar nemultumirea fata de optiunea legiuitorului de a reconsidera, in cadrul unei noi politici penale in materia circulatiei pe drumurile publice, caracterul unei fapte in infractiune, si care anterior era apreciata ca prezentand un pericol social redus, fiind calificata drept contraventie. De altfel, autorul nici nu indica un text constitutional pretins a fi incalcat prin aceasta noua calificare juridica a faptei respective.

    Pentru considerentele expuse mai sus, in temeiul art. 146 lit. d) si al art. 147 alin. (4) din Constitutie, precum si al art. 1 - 3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) si al art. 29 din Legea nr. 47/1992,

    CURTEA CONSTITUTIONALA
    In numele legii
    DECIDE:

    Respinge exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 79 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, exceptie ridicata de Dan Constantin Neamtu in Dosarul nr. 172/2005 al Tribunalului Brasov - Sectia penala.
    Definitiva si general obligatorie.
    Pronuntata in sedinta publica din data de 5 iulie 2005.

          PRESEDINTELE CURTII CONSTITUTIONALE,
              prof. univ. dr. IOAN VIDA

                              Magistrat asistent,
                              Claudia Margareta Nita



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 370/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 370 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 370/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu