Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 266 din 16 octombrie 2002

referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a Legii nr. 506/2001 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 13/2001 privind solutionarea contestatiilor impotriva masurilor dispuse prin actele de control sau de impunere intocmite de organele Ministerului Finantelor Publice, in ansamblu, precum si a prevederilor art. 10 alin. (1^1) fraza a doua si ale art. 12 alin. (1) fraza a treia, introduse prin aceeasi lege in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2001

ACT EMIS DE: CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 870 din  3 decembrie 2002


SmartCity3


    Nicolae Popa          - presedinte
    Costica Bulai         - judecator
    Nicolae Cochinescu    - judecator
    Constantin Doldur     - judecator
    Kozsokar Gabor        - judecator
    Petre Ninosu          - judecator
    Serban Viorel Stanoiu - judecator
    Lucian Stangu         - judecator
    Ioan Vida             - judecator
    Gabriela Ghita        - procuror
    Claudia Miu           - magistrat-asistent sef

    Pe rol se afla solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a prevederilor Legii nr. 506/2001 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 13/2001 privind solutionarea contestatiilor impotriva masurilor dispuse prin actele de control sau de impunere intocmite de organele Ministerului Finantelor Publice, in ansamblu, precum si a prevederilor art. 10 alin. (1^1) fraza a doua si ale art. 12 alin. (1) fraza a treia, introduse prin aceeasi lege in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2001, exceptie ridicata de Societatea Comerciala "Exhelios" - S.R.L. din Timisoara in Dosarul nr. 479/CA/2002 al Tribunalului Timis - Sectia comerciala.
    Dezbaterile au avut loc in sedinta publica din 24 septembrie 2002 si au fost consemnate in incheierea de la acea data, cand Curtea a amanat pronuntarea pentru data de 9 octombrie 2002 si apoi pentru data de 16 octombrie 2002.

    CURTEA,
avand in vedere actele si lucrarile dosarului, constata urmatoarele:
    Prin Incheierea din 10 aprilie 2002, pronuntata in Dosarul nr. 479/CA/2002, Tribunalul Timis - Sectia comerciala a sesizat Curtea Constitutionala cu exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor Legii nr. 506/2001 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 13/2001 privind solutionarea contestatiilor impotriva masurilor dispuse prin actele de control sau de impunere intocmite de organele Ministerului Finantelor Publice, in ansamblu, precum si a prevederilor art. 10 alin. (1^1) fraza a doua si ale art. 12 alin. (1) fraza a treia, introduse prin aceeasi lege in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2001, exceptie ridicata de Societatea Comerciala "Exhelios" - S.R.L. din Timisoara intr-un litigiu avand ca obiect anularea unui act de control financiar.
    In motivarea exceptiei de neconstitutionalitate se sustine ca Legea nr. 506/2001 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 13/2001 privind solutionarea contestatiilor impotriva masurilor dispuse prin actele de control sau de impunere intocmite de organele Ministerului Finantelor Publice a fost adoptata cu incalcarea dispozitiilor art. 74 alin. (1) raportat la art. 72 alin. (3) lit. j) din Constitutie. Intrucat legea mentionata reglementeaza materia contenciosului administrativ, care apartine domeniului legii organice, se impunea sa fie adoptata cu votul majoritatii fiecarei Camere a Parlamentului. Insa aceasta lege nu a fost adoptata cu respectarea procedurii pentru adoptarea legilor organice, prevazuta de art. 74 alin. (1) din Constitutie. Referitor la dispozitiile cuprinse in art. 10 alin. (1) fraza a doua si in art. 12 alin. (1) fraza a treia din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2001, autorul exceptiei sustine ca acestea sunt neconstitutionale "prin aceea ca impun participarea procurorilor la anumite cauze de contencios administrativ identificate ratione personae si, in acest fel incalca dreptul la un proces echitabil si la un tribunal impartial, consacrat prin art. 6 alin. 1 combinat cu art. 14 din Conventia europeana a drepturilor omului si afecteaza independenta si impartialitatea judecatorilor consacrate de art. 123 din Constitutie". Aceleasi prevederi legale contravin si dispozitiilor art. 130 din Constitutie.
    Tribunalul Timis - Sectia comerciala apreciaza ca exceptia de neconstitutionalitate vizand Legea nr. 506/2001 este intemeiata, "fiind adoptata cu incalcarea prevederilor art. 74 alin. (1) din Constitutie, in conditiile in care contenciosul administrativ (deci si contenciosul fiscal) formeaza domeniu de reglementare prin legi organice conform art. 72 alin. (3) din Constitutie". In ceea ce priveste exceptia referitoare la dispozitiile criticate, ce reglementeaza participarea obligatorie a procurorului la judecarea litigiilor fiscale, instanta considera ca aceasta este neintemeiata, "avand in vedere prevederile art. 45 alin. 3 si 4 din Codul de procedura civila conform carora procurorul poate pune concluzii in orice proces civil, daca apreciaza ca este necesar pentru apararea ordinii de drept, iar potrivit art. 130 din Constitutie, in activitatea judiciara, Ministerul Public reprezinta interesele generale ale societatii si apara ordinea de drept".
    Potrivit prevederilor art. 24 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, republicata, incheierea de sesizare a fost comunicata presedintilor celor doua Camere ale Parlamentului si Guvernului, pentru a-si exprima punctele de vedere asupra exceptiei de neconstitutionalitate ridicate.
    Presedintele Camerei Deputatilor considera ca exceptia de neconstitutionalitate este neintemeiata pentru urmatoarele motive:
    "Legea nr. 506/2001 aproba, cu modificari si completari, Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2001, act normativ care cuprinde norme derogatorii de la dreptul comun in materia solutionarii cailor administrative de atac (contestatii), reglementand o procedura administrativ-jurisdictionala in materie fiscala, prealabila contenciosului administrativ. [...] Prin definitie, contenciosul administrativ reprezinta activitatea de solutionare de catre instantele judecatoresti competente, potrivit legii, a litigiilor nascute fie din nesolutionarea in termenul legal de catre o autoritate publica a unei cereri referitoare la un drept recunoscut de lege, fie prin vatamarea adusa unui drept prin emiterea/adoptarea unui act administrativ ilegal. In Romania, activitatea de contencios administrativ este reglementata, in temeiul prevederilor art. 48 alin. (1) si (2) si ale art. 72 alin. (3) lit. j) din Constitutie, prin lege organica, respectiv Legea contenciosului administrativ nr. 29/1990, cu modificarile ulterioare. [...] Legea nr. 506/2001, fiind o lege cu caracter ordinar, in mod corect a fost adoptata cu procedura prevazuta de art. 74 alin. (2) din Constitutie."
    Referitor la dispozitiile art. 10 alin. (1^1) teza a doua si ale art. 12 alin. (1) teza a treia din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2001, modificata prin Legea nr. 506/2001, se arata, in punctul de vedere al presedintelui Camerei Deputatilor, ca acestea nu contravin prevederilor art. 16 din Constitutie, intrucat egalitatea nu exclude, ci presupune un tratament juridic diferit, tinand seama de natura autoritatilor publice si de atributiile acestora. Totodata se apreciaza ca aceste prevederi nu incalca principiile independentei si impartialitatii judecatorilor, consacrate de art. 123 din Constitutie, intrucat Legea fundamentala recunoaste numai judecatorilor, nu si procurorilor, jurisdictio si imperium, adica puterea de a "spune" dreptul si de a impune executarea silita a hotararilor. Ministerul Public nu indeplineste atributii de natura jurisdictionala. Participarea reprezentantului Ministerului Public la judecata in regim de urgenta a cailor respective de atac in contencios administrativ reprezinta o garantie in plus in asigurarea echitatii si impartialitatii actului de justitie. Pentru aceleasi considerente, se apreciaza ca dispozitiile legale criticate nu incalca nici dreptul la un proces echitabil si la un tribunal impartial, consacrate de Conventia pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale.
    Guvernul, in punctul sau de vedere, apreciaza ca exceptia de neconstitutionalitate nu este intemeiata, dupa cum urmeaza:
    Cu privire la critica de neconstitutionalitate referitoare la adoptarea de catre Parlament a Legii nr. 506/2001 cu cvorumul prevazut pentru legile ordinare, iar nu cu cel prevazut pentru legile organice, se apreciaza ca aceasta critica este neintemeiata, intrucat legea nu stabileste un regim derogatoriu in litigiile de contencios administrativ, ci doar conditiile si procedura de solutionare a contestatiilor cu privire la actele organelor de control prevazute de lege, acestea nefiind incluse in domeniul de reglementare al legilor organice.
    Potrivit art. 3 din Legea contenciosului administrativ nr. 29/1990, coroborat cu art. 74 alin. (1) din Constitutie, cererile privitoare la stabilirea si scaderea impozitelor si taxelor, precum si a amenzilor prevazute de legile de impozite si taxe, se rezolva de organele prevazute de legea speciala si in conditiile stabilite de aceasta. Or, Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2001 reprezinta tocmai legea speciala prevazuta de art. 3 din Legea nr. 29/1990 (lege-cadru in domeniul contenciosului administrativ), care particularizeaza modul de rezolvare a recursului gratios prevazut de art. 5 din Legea nr. 29/1990, iar prin obiectul de reglementare cuprinde dispozitii de domeniul legii ordinare. Cu privire la critica formulata, referitoare la dispozitiile care prevad participarea obligatorie a reprezentantului Ministerului Public la judecata, se apreciaza ca aceasta este neintemeiata, nefiind afectat principiul independentei judecatorilor cuprins in art. 123 din Constitutie. Desfasurarea activitatii procurorilor sub autoritatea ministrului justitiei nu afecteaza principiul impartialitatii prevazut de art. 131 din Constitutie si nici nu confera Ministerului Public calitatea de organ al puterii executive. Cu privire la incalcarea art. 6 alin. 1 din Conventia pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale, se apreciaza ca exceptia este neintemeiata, dispozitiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 13/2001 neavand in cuprinsul lor prevederi de natura sa incalce aceste principii, intrucat deciziile date de organele specializate, prevazute de lege sa rezolve contestatiile, pot fi atacate la instantele de contencios administrativ, in conditiile prevazute de Legea nr. 29/1990.
    Presedintele Senatului nu a comunicat punctul sau de vedere.

    CURTEA,
examinand incheierea de sesizare, punctele de vedere ale presedintelui Camerei Deputatilor si Guvernului, raportul intocmit de judecatorul-raportor si concluziile procurorului, dispozitiile criticate, raportate la prevederile Constitutiei, precum si dispozitiile Legii nr. 47/1992, republicata, retine urmatoarele:
    Curtea constata ca a fost legal sesizata si este competenta, potrivit dispozitiilor art. 144 lit. c) din Constitutie, ale art. 1 alin. (1), ale art. 2, 12 si 23 din Legea nr. 47/1992, republicata, sa solutioneze exceptia de neconstitutionalitate ridicata.
    Obiectul exceptiei de neconstitutionalitate il constituie Legea nr. 506/2001 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 13/2001 privind solutionarea contestatiilor impotriva masurilor dispuse prin actele de control sau de impunere intocmite de Ministerul Finantelor Publice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 648 din 16 octombrie 2001, in ansamblul sau, precum si prevederile art. 10 alin. (1^1) fraza a doua si ale art. 12 alin. (1) fraza a treia, introduse prin aceeasi lege in cuprinsul Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 13/2001.
    Examinand exceptia de neconstitutionalitate, Curtea Constitutionala constata ca aceasta este neintemeiata si urmeaza sa fie respinsa.
    Curtea retine ca prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2001 s-a instituit o procedura administrativ-jurisdictionala de solutionare a contestatiilor depuse de platitori cu privire la stabilirea obligatiilor bugetare, prin actele de control sau de impunere intocmite de organele Ministerului Finantelor Publice.
    Potrivit art. 10 alin. (1) din ordonanta, organul de solutionare poate suspenda, prin decizie motivata, solutionarea cauzei atunci cand exista indiciile savarsirii unei infractiuni a carei constatare ar avea o inraurire hotaratoare asupra solutiei ce urmeaza sa fie data in procedura administrativa reglementata de prezenta ordonanta de urgenta.
    Prin Legea nr. 506/2001 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 13/2001, la art. 10, dupa alineatul (1) s-a introdus alineatul (1^1) cu urmatorul cuprins: "Decizia de suspendare poate fi atacata la instanta de contencios administrativ competenta. Judecata se face in regim de urgenta, cu participarea reprezentantului Ministerului Public. Solutia instantei este definitiva si irevocabila."
    Prin aceeasi lege art. 12 alin. (1) din ordonanta a fost modificat, dandu-i-se urmatorul cuprins: "Deciziile directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene sau a municipiului Bucuresti, precum si deciziile Ministerului Finantelor Publice pot fi atacate la instanta de contencios administrativ competenta. Judecata se face in regim de urgenta, cu participarea reprezentantului Ministerului Public."
    I. Autorul exceptiei de neconstitutionalitate considera ca Legea nr. 506/2001 a fost adoptata cu incalcarea dispozitiilor art. 74 alin. (1), raportat la art. 72 alin. (3) lit. j) din Constitutie, deoarece aceasta lege, desi reglementeaza in materia contenciosului administrativ, care apartine domeniului legii organice, a fost adoptata in temeiul prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutie. Dispozitiile constitutionale, pretins incalcate, au urmatorul cuprins:
    - Art. 72 alin. (3): "Prin lege organica se reglementeaza: [...]
    j) contenciosul administrativ;"
    - Art. 74 alin. (1): "Legile organice si hotararile privind regulamentele Camerelor se adopta cu votul majoritatii membrilor fiecarei Camere."
    Art. 72 alin. (3) lit. j) din Constitutie plaseaza in domeniul legilor organice "contenciosul administrativ", care, la data adoptarii Constitutiei, era reglementat prin Legea contenciosului administrativ nr. 29/1990. Legea a ramas in vigoare si dupa adoptarea Constitutiei, nefiind, prin continutul sau, contrara prevederilor Legii fundamentale si recunoscandu-i-se, in felul acesta, caracterul de lege organica.
    In aplicarea textului constitutional amintit si a prevederilor art. 74 din Constitutie, abrogarea, completarea sau modificarea Legii contenciosului administrativ nr. 29/1990 nu s-ar putea face decat pe calea unei legi organice.
    Nici o dispozitie constitutionala nu impiedica, insa, legiuitorul sa adopte, pe calea unei legi ordinare, dispozitii de procedura sau referitoare la competenta instantelor de contencios administrativ, in masura in care asemenea dispozitii nu contravin celor cuprinse in legea contenciosului administrativ si nu ar avea, astfel, caracterul unei modificari implicite a acesteia. Situatia este identica in cazul normelor de procedura aplicabile celorlalte instante judecatoresti. Astfel numai modificarea sistemului de organizare judecatoreasca se efectueaza pe calea legilor organice, in temeiul art. 72 alin. (3) lit. h) din Constitutie, insa modificarea Codului de procedura penala si, respectiv, a Codului de procedura civila efectuandu-se pe calea legilor ordinare.
    II. Prevederile art. 10 alin. (1^1) fraza a doua si ale art. 12 alin. (1) fraza a treia din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2001, modificate prin Legea nr. 506/2001, sunt criticate ca fiind contrare dispozitiilor art. 123 si 130 din Constitutie, precum si ale art. 6 alin. 1, combinat cu art. 14 din Conventia pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale.
    Prevederile constitutionale invocate in motivarea exceptiei au urmatorul cuprins:
    - Art. 123: "(1) Justitia se infaptuieste in numele legii.
    (2) Judecatorii sunt independenti si se supun numai legii.";
    - Art. 130: "(1) In activitatea judiciara, Ministerul Public reprezinta interesele generale ale societatii si apara ordinea de drept, precum si drepturile si libertatile cetatenilor.
    (2) Ministerul Public isi exercita atributiile prin procurori constituiti in parchete, in conditiile legii."
    Dispozitiile Conventiei pentru apararea drepturilor si a libertatilor fundamentale, invocate in motivarea exceptiei, au urmatorul cuprins:
    - Art. 6 alin. 1: "Orice persoana are dreptul la judecarea in mod echitabil, in mod public si intr-un termen rezonabil a cauzei sale, de catre o instanta independenta si impartiala, instituita de lege, care va hotari fie asupra incalcarii drepturilor si obligatiilor sale cu caracter civil, fie asupra temeiniciei oricarei acuzatii in materie penala indreptate impotriva sa. Hotararea trebuie sa fie pronuntata in mod public, dar accesul in sala de sedinte poate fi interzis presei si publicului pe intreaga durata a procesului sau a unei parti a acestuia in interesul moralitatii, al ordinii publice ori al securitatii nationale intr-o societate democratica, atunci cand interesele minorilor sau protectia vietii private a partilor la proces o impun, sau in masura considerata absolut necesara de catre instanta atunci cand, in imprejurari speciale, publicitatea ar fi de natura sa aduca atingere intereselor justitiei.";
    - Art. 14: "Exercitarea drepturilor si libertatilor recunoscute de prezenta conventie trebuie sa fie asigurata fara nici o deosebire bazata, in special, pe sex, rasa, culoare, limba, religie, opinii politice sau orice alte opinii, origine nationala sau sociala, apartenenta la o minoritate nationala, avere, nastere sau orice alta situatie."
    Curtea observa ca si aceasta critica de neconstitutionalitate este neintemeiata, urmand sa fie respinsa. In practica sa jurisdictionala Curtea Constitutionala s-a mai pronuntat asupra dreptului procurorului de a participa in procesul civil. Astfel, prin Decizia nr. 1 din 4 ianuarie 1995, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 66 din 11 aprilie 1995, Curtea a statuat ca rolul instantei de a solutiona procesul cu care este sesizata, precum si independenta judecatorilor si supunerea lor numai legii nu sunt afectate prin participarea procurorului la procesul civil si prin punerea de concluzii. Procurorul nu este adversarul instantei si nici al vreuneia dintre parti, el intervine in proces pentru a veghea la respectarea legii. Textul constitutional, referindu-se la apararea drepturilor si libertatilor cetatenilor, nu are in vedere transformarea procurorului intr-un avocat al uneia dintre parti, ci se refera la obligatia procurorului de a veghea la respectarea legii in procesele care pun in discutie astfel de drepturi si libertati. Desi este vorba de un proces civil, privat, este de netagaduit ca si in acest domeniu exista interese generale care trebuie aparate, iar in activitatea judiciara Constitutia a stabilit acest rol de aparator pentru procuror. Pe de alta parte, principiul disponibilitatii, care guverneaza procesul civil, functioneaza in continuare, deoarece prin participarea procurorului la proces partile nu sunt impiedicate sa isi manifeste, in conditiile legii, dreptul de dispozitie. Intrucat in cauza nu au intervenit elemente noi, de natura sa determine schimbarea jurisprudentei Curtii, considerentele si solutia din acel dosar isi mentin valabilitatea si in prezenta cauza.
    In plus, Curtea retine ca prezenta procurorului in litigiile la care se refera dispozitiile criticate prin exceptia de neconstitutionalitate nu contravin dispozitiilor art. 130 din Constitutie si nici ale art. 6 si 14 din Conventia pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale, caci solutionarea acestor litigii se face de catre instantele judecatoresti, in cadrul unui proces public, contradictoriu si echitabil, in care procurorul nu are mai multe drepturi decat au partile in proces si nici nu participa la deliberari pentru a influenta in vreun fel hotararea judecatorilor. Astfel, justitia este in exclusivitate o functie a statului, care, potrivit art. 125 alin. (1) din Constitutie, se realizeaza prin Curtea Suprema de Justitie si prin celelalte instante judecatoresti stabilite de lege.

    Pentru considerentele expuse, in temeiul art. 144 lit. c) si al art. 145 alin. (2) din Constitutie, precum si al art. 13 alin. (1) lit. A.c) si al art. 23 alin. (3) din Legea nr. 47/1992, republicata,

    CURTEA
    In numele legii
    DECIDE:

    Respinge exceptia de neconstitutionalitate a Legii nr. 506/2001 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 13/2001 privind solutionarea contestatiilor impotriva masurilor dispuse prin actele de control sau de impunere intocmite de organele Ministerului Finantelor Publice, in ansamblu, precum si a prevederilor art. 10 alin. (1^1) fraza a doua si ale art. 12 alin. (1) fraza a treia, introduse prin aceeasi lege in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2001, exceptie ridicata de Societatea Comerciala "Exhelios" - S.R.L. din Timisoara in Dosarul nr. 479/CA/2002 al Tribunalului Timis - Sectia comerciala.
    Definitiva si obligatorie.
    Pronuntata in sedinta publica din data de 16 octombrie 2002.

          PRESEDINTELE CURTII CONSTITUTIONALE,
              prof. univ. dr. NICOLAE POPA

                              Magistrat asistent sef,
                              Claudia Miu



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 266/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 266 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 266/2002
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu