Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 247 din 29 octombrie 1999

ACT EMIS DE: CONSILIUL CONCURENTEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 54 din  3 februarie 2000


SmartCity3


    Plenul Consiliului Concurentei,
    I. in baza:
    1. Decretului nr. 316/1996 privind numirea membrilor Consiliului Concurentei;
    2. Legii concurentei nr. 21/1996;
    3. Regulamentului de organizare, functionare si procedura al Consiliului Concurentei;
    4. Regulamentului pentru aplicarea prevederilor art. 5 si 6 din Legea concurentei nr. 21/1996 privind practicile anticoncurentiale;
    5. plangerii formulate la Consiliului Concurentei de Societatea Comerciala Registrul Independent al Actionarilor "Regisco" - S.A., Bucuresti, prin care aceasta sesizeaza situatia creata pe piata serviciilor aferente pietei de capital, datorata refuzului Registrului Roman al Actionarilor - S.A. de a transfera registrele societatilor comerciale emitente;
    6. plangerilor formulate de societatile comerciale de registru independent al actionarilor "Regisco" - S.A. Bucuresti, "Miorita" - S.A. Cluj, "Monitor" - S.A. Bucuresti, "Moldova" - S.A. Bacau, "Moldova" - S.A. Iasi, "Banat - Crisana" - S.A. Timisoara, "Oltenia - Muntenia" - S.A. Craiova si "Prahova" - S.A. Ploiesti, prin care acestea sesizeaza existenta si perpetuarea unei situatii de monopol in domeniul de activitate al registrelor independente ale actionarilor;
    7. materialelor din Dosarul cauzei (CC-RS-154 din 7 octombrie 1998);
    8. raportului echipei de investigatie numite in baza Ordinului presedintelui Consiliului Concurentei nr. 119 din 6 noiembrie 1998 pentru efectuarea investigatiei;
    9. faptului ca au fost indeplinite procedura de transmitere a raportului de investigatie partilor implicate pentru luarea la cunostinta si formularea de observatii si procedura de citare pentru audierea partilor in Plenul Consiliului Concurentei la data de 30 septembrie 1999;
    10. observatiilor la raport transmise Consiliului Concurentei de catre parti atat inainte de audiere, cat si dupa desfasurarea acesteia, precum si declaratiilor facute in timpul audierii in Plenul Consiliului Concurentei la data de 30 septembrie 1999 de catre reprezentantii legali ai partilor;
    11. faptului ca au fost intrunite conditiile de cvorum de minimum 7 membri pentru ca Plenul Consiliului Concurentei sa poata delibera si decide in mod valabil;
    II. luand in considerare ca:
    1. Societatea Comerciala "Registrul Roman al Actionarilor" - S.A., denumita in continuare R.R.A. s-a constituit in anul 1996, cu sprijin logistic si financiar din partea USAID, ca societate comerciala pe actiuni, si a preluat, fara nici o conditionare si cu titlu gratuit, listele cuprinzand actionarii, tinute pana la acea data de Agentia Nationala pentru Privatizare intr-un registru computerizat. Acest registru includea circa 5.700 de societati comerciale emitente;
    2. in perioada februarie 1997 - decembrie 1998 Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare, denumita in continuare C.N.V.M., a autorizat alte 10 societati comerciale de registru independent privat. In aceste conditii societatile comerciale emitente aveau posibilitatea sa lucreze in continuare cu R.R.A. sau sa isi transfere listele cuprinzand actionarii la o alta societate comerciala de registru independent privat dintre cele nou-infiintate;
    3. pana la sfarsitul anului 1998 un numar de 585 de societati comerciale emitente au solicitat transferul. Dintre acestea 236 de societati comerciale au realizat efectiv transferul, 193 de societati comerciale au renuntat (64 si-au prelungit contractul cu R.R.A., iar 129 au incheiat contract de prestari de servicii cu R.R.A. pentru prima data), iar 156 de societati comerciale erau in asteptarea unui raspuns de la R.R.A.
    4. produsul care defineste piata il reprezinta prestarea serviciului de registru pe piata extrabursiera, serviciu pentru care nu exista posibilitatea de substituire. Beneficiarii acestui serviciu sunt societatile comerciale cotate pe piata extrabursiera (RASDAQ), care au obligatia legala de a tine un registru al actionarilor, precum si evidenta actiunilor emise in forma dematerializata si tranzactionate pe aceasta piata. Pentru prestarea acestui serviciu se percep tarife;
    5. prestarea serviciului de registru consta in:
    - pastrarea registrului actionarilor, in care sa fie inscrise numele si prenumele, domiciliul sau sediul actionarilor, precum si actiunile detinute de acestia;
    - inregistrarea modificarilor de proprietate ca rezultat al activitatii de tranzactionare si emiterea confirmarilor aferente;
    - inregistrarea modificarilor de nume si adrese, cu actualizarea in permanenta a informatiilor legate de detinatorii de actiuni;
    - inregistrarea tuturor transferurilor de actiuni efectuate si monitorizarea valorilor mobiliare emise si aflate in circulatie;
    - executarea procedurilor adecvate pentru administrarea, pastrarea in siguranta si mentinerea confidentialitatii datelor;
    6. piata geografica relevanta este teritoriul Romaniei, datorita repartizarii la nivel national a societatilor comerciale de registru independent privat si a societatilor comerciale emitente;
    7. pe piata serviciilor de registru R.R.A. detine o pozitie dominanta, determinata de cota de piata detinuta, respectiv 100% in anul 1997 si 96,4% in anul 1998. Cota de piata a fost determinata in functie de numarul registrelor actionarilor existente in baza de date a R.R.A. la data de 31 decembrie 1997, respectiv 31 decembrie 1998;
    8. la data de 7 octombrie 1998 Societatea Comerciala Registrul Independent al Actionarilor "Regisco" - S.A. Bucuresti sesizeaza Consiliul Concurentei in legatura cu situatia creata pe piata serviciilor de registru, datorata refuzului R.R.A. de a transfera registrele societatilor comerciale emitente; de asemenea, la data de 3 aprilie 1998 societatile comerciale de registru independent "Regisco" - S.A. Bucuresti, "Miorita" - S.A. Cluj, "Monitor" - S.A. Bucuresti, "Moldova" - S.A. Bacau, "Moldova" - S.A. Iasi, "Banat - Crisana" - S.A. Timisoara, "Oltenia - Muntenia" - S.A. Craiova si "Prahova" - S.A. Ploiesti sesizeaza existenta si perpetuarea unei situatii de monopol in domeniul de activitate al registrelor independente ale actionarilor;
    9. la data de 6 noiembrie 1998 presedintele Consiliului Concurentei, prin Ordinul nr. 119/1998, a dispus declansarea unei investigatii avand ca obiect analizarea situatiei existente pe piata serviciilor de registru. Raportul de investigatie cuprinzand concluziile si masurile propuse de echipa de investigatie a fost transmis partilor implicate la data de 24 august 1999 in vederea formularii eventualelor observatii;
    10. la data de 30 septembrie 1999 s-a desfasurat sedinta de audiere in Plenul Consiliului Concurentei, in cadrul careia a fost prezentat raportul de investigatie, iar reprezentantii legali ai partilor implicate si-au exprimat opiniile cu privire la cazul analizat;
    11. la data de 19 octombrie 1999 a avut loc sedinta de deliberare in cadrul careia Plenul Consiliului Concurentei a adoptat prezenta decizie, dupa analizarea raportului de investigatie, a observatiilor la raport si a declaratiilor facute in timpul audierii;
    III. luand in considerare ca:
    1. art. 6 lit. a) din Legea concurentei nr. 21/1996 interzice folosirea in mod abuziv a unei pozitii dominante, detinuta de un agent economic pe piata romaneasca, prin savarsirea unor fapte anticoncurentiale constand in "impunerea, in mod direct sau indirect, [...] a altor clauze contractuale inechitabile si refuzul de a trata cu anumiti furnizori si beneficiari";
    2. prin impunerea, in mod direct sau indirect, a unor clauze contractuale inechitabile se intelege obligarea partenerilor contractuali ai agentului economic ce detine o pozitie dominanta sa accepte introducerea in contract a unor clauze vadit defavorabile lor si care in conditii normale de concurenta nu ar fi fost acceptate. Prin refuzul de a trata se intelege, dupa caz, refuzul nejustificat de a furniza marfa, de a cumpara, de a acorda anumite licente sau de a permite accesul la anumite facilitati esentiale. In speta, refuzul de a trata a imbracat forma obstructionarii de catre R.R.A. a transferurilor registrelor actionarilor catre registrele independente concurente;
    3. R.R.A. a incalcat dispozitiile art. 6 lit. a) din Legea concurentei nr. 21/1936 prin savarsirea urmatoarelor fapte:
    - obligarea unor societati comerciale care solicitau transferul sa prezinte hotararea adunarii generale a actionarilor, denumita in continuare AGA, privind modificarea statutului societatii comerciale prin includerea de prevederi referitoare la registrul independent privat autorizat care tine evidenta actionarilor societatii comerciale, dupa ce aceasta hotarare a fost inscrisa la oficiul registrului comertului. De asemenea, se solicita ca respectiva AGA sa fi fost convocata si intrunita pe baza listei cuprinzand actionarii, obtinuta de la R.R.A. Solicitarea hotararii AGA reprezinta un abuz din partea R.R.A., menit sa ingreuneze pana la a face imposibila efectuarea transferului, intrucat verificarea modului in care societatile comerciale respectau prevederile referitoare la modificarea statutului, inclusiv in sensul includerii unor prevederi referitoare la registrul independent privat autorizat care tine evidenta actionarilor, revine Ministerului Finantelor si C.N.V.M., iar nu R.R.A. [conform art. 9 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 5/1997, astfel cum a fost aprobata si modificata prin Legea nr. 87/1997. Mai mult, art. 5 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 5/1997 dispune ca "transferul informatiilor de la R.R.A. sau de la Bursa de Valori Bucuresti la alte registre independente private autorizate se va face in conformitate cu reglementarile C.N.V.M.". Reglementarile C.N.V.M. in materie - Instructiunea nr. 2 din 24 februarie 1998 - cer existenta numai a unei decizii a consiliului de administratie al emitentului si nu a unei hotarari a AGA. Impunerea de R.R.A. a altor conditii decat cele prevazute de legislatia in vigoare privind efectuarea transferului a avut ca scop impiedicarea transferului si, prin aceasta, prezervarea pozitiei dominante detinute de R.R.A. pe piata serviciilor de registru;
    - impunerea unor clauze contractuale inechitabile in contractele incheiate cu beneficiarii, clauze ce prevad: a) obligarea beneficiarului la plata serviciilor prestate si pentru perioada anterioara incheierii contractului, daca acesta cere rezilierea contractului inainte de termen; si b) revenirea la tariful stabilit initial conform grilei si anularea facilitatilor acordate (reducerea tarifelor, reducerea, reesalonarea sau anularea datoriilor ori a penalitatilor);
    - refuzul de a trata, manifestat de R.R.A. prin obstructionarea transferurilor registrelor actionarilor la societatile comerciale de registru independent concurente. Conditionarea efectuarii transferului de plata contravalorii unor servicii pretinse sa fi fost prestate inainte de semnarea unui contract cu beneficiarul respectiv a avut ca efect fie renuntarea la transfer si incheierea unui contract cu R.R.A., fie efectuarea transferului cu costuri mult mai mari si intr-o perioada mai indelungata;
    4. art. 6 lit. c) din Legea concurentei nr. 21/1996 interzice folosirea in mod abuziv a unei pozitii dominante detinute de catre un agent economic pe piata romaneasca prin savarsirea unor fapte anticoncurentiale constand in "aplicarea in privinta partenerilor comerciali a unor conditii inegale la prestatii echivalente, provocand in acest fel unora dintre ei un dezavantaj in pozitia concurentiala";
    5. prin conditii inegale se intelege practicarea, fara o justificare obiectiva, de catre agentul economic ce detine o pozitie dominanta a unor tratamente diferentiate fata de partenerii sai comerciali. Termenul prestatii echivalente inseamna ca desi partenerii obligati sunt diferiti, obligatiile asumate de catre acestia sunt de aceeasi natura. A doua conditie ceruta de art. 6 lit. c) din Legea concurentei nr. 21/1996 este ca actiunea agentului economic ce detine pozitia dominanta pe piata relevanta sa aiba ca efect crearea unui dezavantaj in pozitia detinuta pe piata de unii dintre acesti parteneri in comparatie cu pozitia detinuta de altii. In speta, manifestarea abuzului de pozitie dominanta din partea R.R.A. a fost, in special, discriminarea in ceea ce priveste tariful solicitat pentru serviciile prestate;
    6. R.R.A. a incalcat dispozitiile art. 6 lit. c) din Legea concurentei nr. 21/1996 prin aplicarea unui tratament discriminatoriu societatilor comerciale emitente, cum ar fi:
    - practicarea de tarife diferentiate pentru servicii echivalente prestate societatilor comerciale;
    - societatilor comerciale emitente care au incheiat contract cu R.R.A. li s-a solicitat doar decizia consiliului de administratie, denumit in continuare CA, in timp ce societatilor comerciale care isi manifestau intentia de transfer li s-a solicitat hotararea AGA;
    - obligarea societatilor comerciale emitente care nu aveau contract la data solicitarii transferului sa incheie contract cu R.R.A., in timp ce altor societati comerciale aflate in aceeasi situatie li s-a acordat transferul fara nici o conditionare;
    - solicitarea de la societatile comerciale emitente a contravalorii serviciilor prestate de la data preluarii registrelor actionarilor de la Institutul de Management si Informatica si pana la data solicitarii transferului, in conditiile in care nu exista nici un contract de prestari de servicii intre parti, iar beneficiarilor nu li s-au adus la cunostinta, inainte de notificarea transferului, natura serviciilor prestate si tarifele aferente, aceste datorii nefiind inregistrate in contabilitatea R.R.A. In schimb, societatilor comerciale care au incheiat contract cu R.R.A. nu li s-a mai solicitat contravaloarea serviciilor prestate anterior incheierii contractului, anulandu-se datoriile aferente daca beneficiarul renunta la transfer si incheie contract cu acesta;
    - conditionarea acordarii transferului de plata penalitatilor pentru neachitarea la termen a ratelor prevazute in contract; in schimb, R.R.A. procedeaza la reducerea sau la anularea penalitatilor, la reesalonarea datoriilor si la reducerea tarifelor, daca beneficiarii renunta la transfer;
    7. efectele practicilor anticoncurentiale savarsite de R.R.A. s-au materializat in:
    - denaturarea concurentei pe piata serviciilor de registru prin impunerea unor conditii suplimentare societatilor comerciale emitente care doreau sa se transfere la o alta societate comerciala de registru independent, impunere care a avut ca scop intarzierea efectuarii transferului si mentinerea pozitiei dominante;
    - afectarea mediului concurential normal prin impiedicarea eforturilor de mentinere pe piata a celorlalte societati comerciale de registru independent, in dauna instaurarii unei concurente benefice pentru consumatori;
    - afectarea concurentei prin impunerea unor clauze inechitabile si practicarea de tarife diferentiate la prestatii echivalente;
    - prejudicii aduse atat societatilor comerciale emitente, cat si actionarilor, prin suspendarea acestor societati de la tranzactionare pe perioade cu mult peste cele stabilite de C.N.V.M., datorita refuzului nejustificat al R.R.A. de a transfera registrele actionarilor,
    in temeiul art. 21 alin. (4) lit. a) din Legea concurentei nr. 21/1996,
    ia urmatoarea decizie:

    Art. 1
    Societatea Comerciala "Registrul Roman al Actionarilor" - S.A. se face vinovata de incalcarea dispozitiilor art. 6 lit. a) din Legea concurentei nr. 21/1996 prin impunerea unor conditii suplimentare societatilor comerciale emitente care isi manifestau intentia de a se transfera la o alta societate comerciala de registru independent privat autorizata si a unor clauze inechitabile in contractele incheiate cu beneficiarii.
    Art. 2
    Societatea Comerciala "Registrul Roman al Actionarilor" - S.A. se face vinovata de incalcarea dispozitiilor art. 6 lit. c) din Legea concurentei nr. 21/1996 prin practicarea unor tarife diferentiate la serviciile echivalente prestate societatilor comerciale emitente si prin tratamentul discriminatoriu aplicat acestora.
    Art. 3
    In temeiul art. 50 lit. a) din Legea concurentei nr. 21/1996 se ia masura aplicarii sanctiunii amenzii pentru incalcarea dispozitiilor art. 6 lit. a) si c) din Legea concurentei nr. 21/1996. In temeiul art. 56 lit. a) si al art. 60 alin. (3) din Legea concurentei nr. 21/1996, Comisia Consiliului Concurentei, numita prin Ordinul presedintelui Consiliului Concurentei nr. 77 din 29 octombrie 1999, va stabili cuantumul amenzii pe baza criteriilor prevazute la art. 57 din aceeasi lege.
    Art. 4
    In temeiul art. 52 alin. (1) din Legea concurentei nr. 21/1996 se iau urmatoarele masuri:
    4.1. R.R.A. este obligata sa efectueze transferul registrelor actionarilor societatilor comerciale emitente catre alte registre independente private autorizate si nu poate impune alte conditii decat cele strict prevazute de regulamentele C.N.V.M. Aceasta interdictie se refera la conditii cum ar fi: a) solicitarea hotararii AGA; b) solicitarea platii unor datorii care nu sunt inregistrate in contabilitatea R.R.A.; c) obligarea beneficiarului la plata serviciilor prestate si pentru perioada anterioara incheierii contractului; d) revenirea la tariful stabilit initial conform grilei, precum si anularea facilitatilor acordate (reduceri de tarife, reduceri, reesalonari ori anulari de datorii sau penalitati); e) orice alta practica sau conditie care are ca scop sau ca efect impiedicarea ori restrictionarea sub orice forma a posibilitatii pe care o au societatile comerciale emitente de a-si transfera registrele actionarilor la un alt registru independent privat autorizat.
    4.2. R.R.A. este obligata sa efectueze transferul registrelor actionarilor conform pct. 4.1 si independent de faptul ca ar putea invoca existenta unor datorii neplatite sau a unor alte obligatii in sarcina societatilor comerciale respective. Aceasta nu restrictioneaza dreptul R.R.A. de a actiona ulterior transferului pentru recuperarea datoriilor sau obligatiilor pe care considera ca emitentii le-ar avea fata de ea.
    4.3. I se interzice R.R.A. sa acorde facilitati suplimentare fata de cele prevazute in contract, in momentul in care societatile comerciale emitente isi manifesta, intr-o forma sau alta intentia de a se transfera la un alt registru independent privat autorizat in scopul de a impiedica sau de a restrictiona transferul clientilor la alte registre. Durata de aplicare a acestei masuri este de 3 ani, cu posibilitatea revizuirii, daca, la expirarea termenului, R.R.A. isi mentine pozitia dominanta pe piata relevanta. Termenul incepe sa curga de la data comunicarii prezentei decizii.
    4.4. R.R.A. este obligata sa stabileasca criterii transparente si nediscriminatorii in eventualitatea acordarii de facilitati societatilor comerciale emitente, in desfasurarea activitatii normale de comert.
    Art. 5
    In temeiul art. 54 din Legea concurentei nr. 21/1996, se constata nulitatea clauzei contractuale conform careia R.R.A. revine la tarifele practicate initial, in momentul in care societatile comerciale emitente isi manifesta intentia de transfer, cu scopul de a impiedica transferul. Clauza lovita de nulitate are urmatorul continut: "In caz de incetare a prezentului contract din initiativa beneficiarului, se va reveni la tariful stabilit anterior datei prezentului act aditional, iar exonerarea de la pct. IV ramane fara efect."
    Art. 6
    In temeiul art. 27 lit. a) si al art. 50 lit. a) din Legea concurentei nr. 21/1996 se recomanda C.N.V.M. sa oblige societatile comerciale emitente sa incheie contract cu oricare dintre registrele independente private, in functie de optiunea neingradita a fiecarei societati comerciale.
    Art. 7
    Se dispune sesizarea Ministerului Finantelor in vederea efectuarii de verificari privind o posibila incalcare a legislatiei financiar-fiscale si, respectiv, tinerea evidentei contabile, conform legii, de catre R.R.A.
    Art. 8
    Prezenta decizie va fi publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, pe cheltuiala Societatii Comerciale "Registrul Roman al Actionarilor" - S.A., in termen de 15 zile de la comunicare.
    Art. 9
    Nerespectarea masurilor luate prin prezenta decizie va fi sanctionata in conformitate cu prevederile art. 58 din Legea concurentei nr. 21/1996.
    Art. 10
    Prezenta decizie intra in vigoare la data comunicarii ei partilor interesate de catre Secretariatul general.
    Art. 11
    Prezenta decizie poate fi atacata, conform art. 21 alin. (6) din Legea concurentei nr. 21/1996, la Curtea de Apel Bucuresti - Sectia contencios administrativ, in termen de 30 de zile de la comunicare.
    Art. 12
    Departamentul servicii si Secretariatul general din cadrul Consiliului Concurentei vor urmari aducerea la indeplinire a prezentei decizii.
    Art. 13
    Decizia este adresata;:
    - Societatii Comerciale "Registrul Roman al Actionarilor" - S.A.
    Sediul: Calea Victoriei nr. 12C, bl. A, sectorul 3, Bucuresti
    Numarul de inmatriculare la oficiul registrului comertului: J 40/7289/1996
    Codul fiscal: 8764232
    Autorizata de C.N.V.M. prin Decizia nr. 1.185 din 17 septembrie 1996
    - Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare
    Sediul: Calea Grivitei nr. 21, sectorul 1, Bucuresti
    - Societatii Comerciale Registrul Independent al Actionarilor "Regisco" - S.A.
    Sediul: str. Fagaras nr. 25, sectorul 1, Bucuresti
    Numarul de inmatriculare la oficiul registrului comertului: J 40/5890/1997
    Codul fiscal: 9638020
    Autorizata de C.N.V.M. prin Decizia nr. 652 din 27 ianuarie 1998
    - Societatii Comerciale Registrul Independent al Actionarilor "Miorita" - S.A.
    Sediul: bd Nicolae Titulescu nr. 4, Cluj-Napoca
    Numarul de inmatriculare la oficiul registrului comertului: J 12/1267/1997
    Codul fiscal: 9599222
    Autorizata de C.N.V.M. prin Decizia nr. 651 din 27 ianuarie 1998
    - Societatii Comerciale Registrul Independent al Actionarilor "Monitor" - S.A.
    Sediul: Sos. Orhideelor nr. 27 - 29, sectorul 1, Bucuresti
    Numarul de inmatriculare la oficiul registrului comertului J 40/5745/1997
    Codul fiscal: 9615735
    Autorizata de C.N.V.M. prin Decizia nr. 790 din 3 februarie 1998
    - Societatii Comerciale Registrul Independent al Actionarilor "Moldova" - S.A.
    Sediul: bd Tutora nr. 17, Iasi
    Numarul de inmatriculare la oficiul registrului comertului: J 22/920/1997
    Codul fiscal: 9589709
    Autorizata de C.N.V.M. prin Decizia nr. 1.626 din 9 martie 1998
    - Societatii Comerciale Registrul Independent al Actionarilor "Riavest" - S.A.
    Sediul: Piata Timisoara 700 nr. 1, Timisoara
    Numarul de inmatriculare la oficiul registrului comertului: J 35/813/1997
    Codul fiscal: 9589709
    Autorizata de C.N.V.M. prin Decizia nr. 3.447b din 5 august 1998
    Societatii Comerciale Registrul Independent al Actionarilor "Oltenia - Muntenia" - S.A.
    Sediul: Str. Brestei nr. 31A, Craiova
    Numarul de inmatriculare la Oficiul registrului comertului J 16/440/1997
    Codul fiscal: 9589709
    Autorizata de C.N.V.M. prin Decizia nr. 4.377 din 15 aprilie 1997
    - Societatii Comerciale Registrul Independent al Actionarilor "Prahova" - S.A.
    Sediul: bd Bucuresti nr. 28, Ploiesti
    Numarul de inmatriculare la oficiul registrului comertului J 29/632/1997
    Codul fiscal: 9529855
    Autorizata de C.N.V.M. prin Decizia nr. 11.046 din 16 decembrie 1998
    - Societatii Comerciale Registrul Independent National al Actionarilor - S.A.
    Sediul: str. Sava Gotul nr. 10, Buzau
    Numarul de inmatriculare la oficiul registrului comertului J 10/0187/1998
    Codul fiscal: 10311209
    Autorizata de C.N.V.M. prin Decizia nr. 35.334 din 11 august 1998
    - Societatii Comerciale Registrul Independent "Transilvania" - S.A.
    Sediul str. Bolyai nr. 27, Targu Mures
    Numarul de inmatriculare la oficiul registrului comertului: J 26/468/1997
    Codul fiscal: 9667785
    Autorizata de C.N.V.M. prin Decizia nr. 1.857 din 17 martie 1998
    - Asociatiei Nationale a Societatilor de Valori Mobiliare
    Sediul: Bd Expozitiei nr. 2, camera D229, World Trade Center, sectorul 1, Bucuresti

                    PRESEDINTELE CONSILIULUI CONCURENTEI,
                              VIOREL MUNTEANU



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 247/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 247 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 247/1999
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu