Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 182 din  6 iunie 2005

pentru aprobarea Normelor privind conditiile si modalitatea de decontare a serviciilor de hemodializa si dializa peritoneala in sistem ambulatoriu, contractate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate cu furnizorii din sectorul privat, castigatori ai licitatiei nationale pentru centrele-pilot

ACT EMIS DE: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 493 din 13 iunie 2005


SmartCity3


    Avand in vedere:
    - Hotararea Guvernului nr. 1.487/2004 privind achizitionarea serviciilor medicale de hemodializa si dializa peritoneala;
    - Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 55/42/2005 pentru aprobarea derularii programelor si subprogramelor de sanatate finantate din bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate in anul 2005, cu modificarile ulterioare;
    - Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.718/2004 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a unitatilor de dializa publice si private,
    in temeiul dispozitiilor art. 77 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002 privind organizarea si functionarea sistemului de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 16 alin. (3) din Statutul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, aprobat prin Decizia presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 47/2004, cu modificarile ulterioare,

    presedintele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate emite urmatoarea decizie:

    Art. 1
    Se aproba Normele privind conditiile si modalitatea de decontare a serviciilor de hemodializa si dializa peritoneala in sistem ambulatoriu, contractate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate cu furnizorii din sectorul privat castigatori ai licitatiei nationale pentru centrele-pilot, prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta decizie.
    Art. 2
    Directiile de specialitate din cadrul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, casele de asigurari de sanatate judetene si a municipiului Bucuresti cu aria de competenta in teritoriul de functionare a centrelor-pilot si furnizorii castigatori ai licitatiei nationale pentru centrele-pilot vor duce la indeplinire prevederile prezentei decizii.
    Art. 3
    Prezenta decizie va fi publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

          Presedintele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate,
                            Cristian Vladescu

    ANEXA 1

                                 NORME
privind conditiile si modalitatea de decontare a serviciilor de hemodializa si dializa peritoneala in sistem ambulatoriu, contractate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate cu furnizorii din sectorul privat castigatori ai licitatiei nationale pentru centrele-pilot

    1. Dispozitii generale
    1.1. Casele de asigurari de sanatate sunt imputernicite sa reprezinte Casa Nationala de Asigurari de Sanatate in relatia cu furnizorii din sectorul privat castigatori ai licitatiei nationale pentru centrele-pilot, denumiti in continuare furnizori.
    1.2. In calitate de reprezentanti locali ai Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, casele de asigurari de sanatate sunt obligate sa nominalizeze un numar suficient de persoane care vor verifica, valida si controla declaratiile de servicii lunare [centralizatorul si desfasuratorul privind evidenta dupa CNP a bolnavilor cu insuficienta renala cronica (IRC) in stadiu uremic, beneficiari de hemodializa si dializa peritoneala din centrele-pilot, precum si sumele aferente] ale furnizorului pentru fiecare centru-pilot. Aceste persoane vor fi nominalizate prin decizie a presedintelui-director general al casei de asigurari de sanatate. O copie a deciziei de nominalizare a persoanelor responsabile va fi inaintata Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, cu mentiunea ca orice modificare ulterioara a acesteia sa fie comunicata.
    1.3. Transportul medical al bolnavilor pentru hemodializa se realizeaza in baza contractelor incheiate in acest sens de casele de asigurari de sanatate cu furnizorii de servicii de transport sanitar.
    1.4. La nivelul centrelor-pilot se acorda servicii de hemodializa in regim ambulatoriu atat bolnavilor aflati constant in evidenta ("bolnav constant"), in limita a 152 de sedinte pentru tratamentul continuu/12 luni, cat si celor tratati temporar ("bolnav temporar"), precum si servicii de dializa peritoneala bolnavilor aflati constant in evidenta.
    Bolnavul constant este bolnavul tratat prin dializa pentru IRC in stadiu uremic, inregistrat in Registrul de evidenta a bolnavilor dializati din centrul-pilot in care bolnavul beneficiaza de sedintele de dializa.
    Bolnavul temporar este bolnavul care necesita tratament in centrul-pilot pentru mai putin de 6 saptamani, respectiv:
    - bolnavul cu dializa pentru IRC in stadiu uremic, inregistrat in Registrul de evidenta a bolnavilor dializati al unui alt centru de dializa, tratat ca urmare a transferului temporar, realizat cu respectarea conditiilor si formalitatilor de transfer prevazute in Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de dializa publice si private, aprobat prin Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.718/2004;
    - bolnavul cu acutizari ale IRC, care necesita temporar sedinte de hemodializa.
    Bolnavul nou este bolnavul inclus in tratament in conditiile Regulamentului de organizare si functionare a unitatilor de dializa publice si private si validat de Comisia Medicala Centrala de Includere in Tratament, comisie numita prin decizie a presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate.
    Bolnavul nou este inclus in tratament astfel:
    a) bolnavul nou selectat de pe lista de asteptare este inclus in tratament cu aprobarea Comisiei Medicale Centrale de Includere in Tratament;
    b) bolnavul nou introdus in dializa in regim de urgenta va fi comunicat Comisiei Medicale Centrale de Includere in Tratament in termen de 24 de ore de la decizia de introducere in dializa. Formularul de comunicare va cuprinde un set minim de date care fundamenteaza decizia introducerii in dializa.

    2. Raportarea serviciilor de dializa
    2.1. Furnizorul va transmite caselor de asigurari de sanatate, in original (doua exemplare) si in format electronic, Declaratia de servicii lunara (centralizatorul si desfasuratorul privind evidenta dupa CNP a bolnavilor cu IRC in stadiu uremic, beneficiari de hemodializa si dializa peritoneala din centrele-pilot, precum si sumele aferente), in formatul prevazut in anexa. Documentele vor fi certificate in privinta realitatii, regularitatii si legalitatii si vor fi semnate de:
    - reprezentantul legal al furnizorului;
    - directorul economic al furnizorului;
    - medicul-sef/coordonatorul centrului-pilot;
    - persoana care intocmeste documentele.
    2.2. Documentele mentionate la pct. 2.1 se vor realiza in baza evidentelor tehnico-operative conduse la nivelul centrelor-pilot si se vor depune la casele de asigurari de sanatate lunar, in primele 5 zile lucratoare ale lunii urmatoare celei pentru care se face raportarea.
    2.3. Netransmiterea de catre furnizor a documentelor mentionate la pct. 2.1 exonereaza Casa Nationala de Asigurari de Sanatate de obligatia platii pentru luna respectiva.
    2.4. Nerespectarea de catre furnizor a termenului mentionat la pct. 2.2, precum si existenta unor erori in raportare vor atrage decalarea termenului de plata cu un numar de zile lucratoare egal cu numarul zilelor cu care furnizorul a depasit termenul, respectiv pana la raportarea corecta.
    2.5. Dupa verificarea si validarea declaratiilor de servicii lunare transmise de furnizor, in termen de 5 zile lucratoare, dupa perioada prevazuta la pct. 2.2, ale lunii urmatoare celei pentru care se face raportarea, casele de asigurari de sanatate sunt obligate sa transmita Casei Nationale de Asigurari de Sanatate Declaratia de servicii lunara a furnizorului (centralizatorul si desfasuratorul privind evidenta dupa CNP a bolnavilor cu IRC in stadiu uremic, beneficiari de hemodializa si dializa peritoneala din centrele-pilot, precum si sumele aferente), in original si in format electronic. Declaratia de servicii lunara va fi certificata in privinta realitatii, regularitatii si legalitatii si va fi semnata din partea casei de asigurari de sanatate de:
    - presedinte-director general;
    - director economic;
    - director relatii contractuale;
    - medic-sef;
    - persoana care intocmeste documentele.
    2.6. Directia programe nationale si Serviciul medical din cadrul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate vor verifica incadrarea in numarul de bolnavi contractati, respectarea volumului de servicii prevazut in contract si incadrarea in valoarea contractului pentru fiecare centru-pilot.
    2.7. Dupa aplicarea prevederilor pct. 2.6, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate va notifica in scris furnizorului observatiile sale. Notificarea se va transmite cel tarziu in a 15-a zi lucratoare a lunii urmatoare celei pentru care se face raportarea. Pentru situatiile prevazute la pct. 2.3 si 2.4, termenul prevazut mai sus se stabileste de la data depunerii documentelor de catre furnizor la casa de asigurari de sanatate.
    2.8. Furnizorul, in baza notificarii primite de la Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, emite factura fiscala, pe care o trimite in original la Casa Nationala de Asigurari de Sanatate.
    2.9. Trimestrial, in situatii exceptionale, se poate realiza regularizarea care se aplica perioadei de la inceputul derularii contractului pana la sfarsitul trimestrului respectiv, cu incadrarea in sumele contractate.
    2.10. Inaintea regularizarii, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate va transmite Registrului renal roman, pentru verificare si validare, datele legate de bolnavi, raportate lunar de furnizori.

    3. Controlul raportarii serviciilor de dializa
    3.1. Controlul serviciilor de dializa raportate de furnizori se realizeaza de casele de asigurari de sanatate trimestrial, la centrele-pilot nominalizate, pana in data de 15 a lunii urmatoare trimestrului pentru care se face controlul.
    3.2. Controlul va urmari, in principal, urmatoarele:
    a) acuratetea si validarea datelor colectate si raportate;
    b) eventuale obstacole sau disfunctionalitati.
    3.3. In urma fiecarui control se va intocmi un raport care va fi transmis directiilor coordonatoare din cadrul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, in vederea regularizarii trimestriale.
    3.4. Controlul anual se va efectua pana la data de 15 februarie a anului urmator.

    4. Decontarea serviciilor de dializa
    4.1. Casa Nationala de Asigurari de Sanatate deconteaza lunar serviciile de dializa realizate in luna anterioara celei pentru care se face decontarea, in conformitate cu termenii contractuali.
    4.2. Decontarea se face prin tarif/serviciu pentru bolnavii beneficiari de hemodializa, in functie de numarul de servicii efectuate ("tariful hemodializei") si, respectiv, o suma fixa anuala per bolnav supus tratamentului de dializa peritoneala ("tariful dializei peritoneale").
    4.3. Furnizorul are obligatia de a nominaliza la rubrica "Cumparator" din factura fiscala, pe langa Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, in calitate de achizitor, si centrul-pilot, in calitate de beneficiar.
    Rubrica "Contul cumparatorului" se completeaza cu contul CNAS, si anume: RO91TREZ70027621620XXXXX, iar rubrica "Banca", cu ATCPMB.
    Datele de identificare a furnizorului trebuie sa corespunda cu cele din contract.
    Rubrica "Descrierea produselor" se va completa cu "servicii medicale de hemodializa", respectiv "servicii medicale de dializa peritoneala", valoarea serviciilor exprimata in lei la cursul euro al Bancii Nationale a Romaniei la data facturarii, precum si numarul contractului incheiat cu Casa Nationala de Asigurari de Sanatate. Valoarea serviciilor medicale de hemodializa, exprimata in lei, se va defalca in valoarea serviciilor medicale si valoarea medicamentelor si materialelor sanitare utilizate si va corespunde cu datele validate din formularele "Declaratie de servicii lunara".
    Valoarea facturii va fi exprimata in lei.
    4.4. Suma decontata va fi in functie de numarul sedintelor de hemodializa multiplicat cu tariful hemodializei, precum si de numarul pacientilor supusi dializei peritoneale, tratati, multiplicat cu 1/12 (o douasprezecime) din tariful dializei peritoneale.
    4.5. In baza rapoartelor prevazute la pct. 3.3, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate va notifica furnizorului serviciile ce fac obiectul regularizarii, precum si suma aferenta. Regularizarea se va face la cursul Bancii Nationale a Romaniei din data emiterii facturii corespunzatoare lunii pentru care s-a facut regularizarea. In acest sens furnizorul emite o factura distincta care se transmite la Casa Nationala de Asigurari de Sanatate dupa notificare. Platile sau retinerile se efectueaza odata cu plata facturii pentru luna urmatoare incheierii trimestrului respectiv.
    4.6. Platile de la Casa Nationala de Asigurari de Sanatate pentru serviciile furnizate conform contractelor sunt sub conditia aprobarii bugetului anual al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate.
    4.7. In cazul in care: a) bugetul anual al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nu este aprobat in termen de 90 de zile de la inceputul anului calendaristic; sau b) Casa Nationala de Asigurari de Sanatate stabileste ca alocatia bugetara in bugetul sau anual este insuficienta pentru a finanta serviciile medicale de dializa, conform contractului, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate sau furnizorul poate inceta contractul sau poate conveni un volum mai mic de servicii.

    5. Contabilitatea operatiunilor rezultate din executarea contractelor incheiate
    5.1. Contabilitatea operatiunilor rezultate din contractele incheiate de furnizorii de servicii de hemodializa si dializa peritoneala se tine utilizandu-se urmatoarele conturi:
    - 410 "Cheltuielile institutiei publice finantate de la buget";
    - 234 "Furnizori";
    - 700 "Finantare de la buget privind anul curent."
    5.2. Inregistrarile contabile ocazionate de derularea operatiunilor rezultate din executarea contractelor incheiate cu furnizorii de servicii de dializa peritoneala si hemodializa sunt urmatoarele:
    a) primirea facturilor lunare si inregistrarea obligatiei de plata;
    - 410 "Cheltuielile institutiei publice finantate de la buget" = 234 "Furnizori"
    b) decontarea serviciilor facturate;
    - 234 "Furnizori" = 700 "Finantare de la buget privind anul curent."

    6. Dispozitii finale
    Anexa face parte integranta din prezentele norme.

    ANEXA 1*)
    la norme

    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

                         DECLARATIE DE SERVICII LUNARA
                                CENTRALIZATOR

    FURNIZOR ....................
    CASA DE ASIGURARI DE SANATATE
    CENTRUL PILOT ...............
    Raportare pentru LUNA .......

    Tabel 1 HEMODIALIZA

 ______________________________________________________________________
|                            NUMAR BOLNAVI                             |
|______________________________________________________________________|
|             |               realizati                |               |
| contractati |________________________________________| ramasi pentru |
|             | bolnavi   | bolnavi     |     TOTAL    | anul in curs  |
|             | constanti | transferati |    bolnavi   |               |
|             |           | temporar    |              |               |
|_____________|___________|_____________|______________|_______________|
|      C0     |     C1    |      C2     | C3 = C1 + C2 | C4 = C0 - C1  |
|_____________|___________|_____________|______________|_______________|
|             |           |             |              |               |
|_____________|___________|_____________|______________|_______________|

    - continuare -
 ______________________________________________________________________
|                            NUMAR SEDINTE                             |
|______________________________________________________________________|
|             |               realizate                |               |
| contractate |________________________________________| ramase pentru |
| (conform    | pentru    | pentru      |     TOTAL    | anul in curs  |
| contract)   | pacienti  | pacienti    |    sedinte   |               |
|             | constanti | transferati |              |               |
|             |           | temporar    |              |               |
|_____________|___________|_____________|______________|_______________|
|      C5     |     C6    |      C7     | C8 = C6 + C7 | C9 = C5 - C8  |
|_____________|___________|_____________|______________|_______________|
|             |           |             |              |               |
|_____________|___________|_____________|______________|_______________|

    - continuare -
 ____________________________________________________________
|                    SUMA DE DECONTAT (E)                    |
|____________________________________________________________|
| pentru    | pentru       |      TOTAL      |  OBSERVATII   |
| servicii  | medicamente  |                 |               |
|           | si materiale |                 |               |
|           | sanitare     |                 |               |
|___________|______________|_________________|_______________|
|    C10    |      C11     | C12 = C10 + C11 |      C13      |
|___________|______________|_________________|_______________|
|           |              |                 |               |
|___________|______________|_________________|_______________|

    Tabel 2 DIALIZA PERITONEALA

 ______________________________________________________________________________
|             NUMAR BOLNAVI              | SUMA DE  |        OBSERVATII        |
|________________________________________| DECONTAT |                          |
| contractati | realizati |    ramasi    |   (E)    |                          |
|_____________|___________|______________|__________|__________________________|
|      C0     |     C1    | C2 = C0 - C1 |    C3    |            C4            |
|_____________|___________|______________|__________|__________________________|
|             |           |              |          |                          |
|_____________|___________|______________|__________|__________________________|

    Tabel 3 SUMA

 __________________________________________
|       SUMA DE DECONTAT (E):              |
|__________________________________________|
| hemodializa | dializa     |    TOTAL     |
|             | peritoneala |              |
|_____________|_____________|______________|
|      C0     |      C1     | C2 = C0 + C1 |
|_____________|_____________|______________|
|             |             |              |
|_____________|_____________|______________|

    C0 din tabelul 3 = C10 din tabelul 1.
    C1 din tabelul 3 = C3 din tabelul 2.

    CERTIFICAT IN PRIVINTA REALITATII LEGALITATII, REGULARITATII SI LEGALITATII

    FURNIZOR             DIRECTOR     MEDIC SEF/COORDONATOR          Intocmit
                         ECONOMIC     AL CENTRULUI-PILOT


    CERTIFICAT IN PRIVINTA REALITATII LEGALITATII, REGULARITATII SI LEGALITATII

    DIRECTOR             MEDIC SEF    DIRECTOR RELATII    DIRECTOR   Intocmit
    GENERAL/PRESEDINTE                CONTRACTUALE        ECONOMIC

                         DECLARATIE DE SERVICII LUNARA
    Desfasurator privind evidenta dupa CNP a bolnavilor cu IRC beneficiari de hemodializa si dializa peritoneala si a sumelor de decontat

    FURNIZOR ....................
    CASA DE ASIGURARI DE SANATATE
    CENTRUL PILOT ...............
    Raportare pentru LUNA .......

    Tabel 1.A. BOLNAVI CONSTANTI

 ______________________________________________________________________________
| Nr.       |CNP    |Nr. de      |Nr.      |Tarif/ |SUMA DE |    OBSERVATII    |
| crt.      |bolnavi|inregistrare|sedinte  |sedinta|DECONTAT|                  |
| Bolnav    |cu HD  |fisa        |HD       |  (E)  |  (E)   |                  |
|           |       |spitalizare |realizate|       |        |                  |
|           |       |de zi       |         |       |        |                  |
|           |       |(SZ _ _ _ _)|         |       |        |                  |
|___________|_______|____________|_________|_______|________|__________________|
|    C0     |   C1  |     C2     |    C4   |   C5  |   C6   |        C7        |
|___________|_______|____________|_________|_______|________|__________________|
|  ......   | ..... |            |         |  110  |        |                  |
|___________|_______|____________|_________|_______|________|__________________|
|  ......   | ..... |            |         |  110  |        |                  |
|___________|_______|____________|_________|_______|________|__________________|
|  ......   | ..... |            |         |  110  |        |                  |
|___________|_______|____________|_________|_______|________|__________________|
|  TOTAL    |   X   |      X     |         |  110  |        |         X        |
|___________|_______|____________|_________|_______|________|__________________|

    Tabel 1.B. BOLNAVI TRANSFERATI TEMPORAR

 ______________________________________________________________________________
| Nr.       |CNP    |Nr. de      |Nr.      |Tarif/ |SUMA DE |    OBSERVATII    |
| crt.      |bolnavi|inregistrare|sedinte  |sedinta|DECONTAT|                  |
| Bolnavi   |cu HD  |fisa        |HD       |  (E)  |  (E)   |                  |
|           |       |spitalizare |realizate|       |        |                  |
|           |       |de zi       |         |       |        |                  |
|           |       |            |         |       |        |                  |
|___________|_______|____________|_________|_______|________|__________________|
|    C0     |   C1  |     C2     |    C4   |   C5  |   C6   |        C7        |
|___________|_______|____________|_________|_______|________|__________________|
|  ......   | ..... |            |         |  110  |        |                  |
|___________|_______|____________|_________|_______|________|__________________|
|  ......   | ..... |            |         |  110  |        |                  |
|___________|_______|____________|_________|_______|________|__________________|
|  ......   | ..... |            |         |  110  |        |                  |
|___________|_______|____________|_________|_______|________|__________________|
|  TOTAL    |   X   |      X     |         |  110  |        |         X        |
|___________|_______|____________|_________|_______|________|__________________|

    Tabel 1. BOLNAVI CU HEMODIALIZA

 ____________________________________________
|                  TOTAL                     |
|____________________________________________|
| bolnavi cu HD | sedinte | suma de decontat |
|_______________|_________|__________________|
|       C0      |    C1   |        C2        |
|_______________|_________|__________________|
|               |         |                  |
|_______________|_________|__________________|

    C1 = total C4 din tabelul 1.A + total C4 din tabelul 1.B
    C2 = total C8 din tabelul 1.A + total C8 din tabelul 1.B

    Tabel 2. BOLNAVI CU DIALIZA PERITONEALA

 ____________________________________________________________
| Nr.       |CNP    |Nr. de      |SUMA DE |    OBSERVATII    |
| crt.      |bolnavi|inregistrare|DECONTAT|                  |
| Bolnavi   |cu HD  |fisa        |  (E)   |                  |
|           |       |spitalizare |        |                  |
|           |       |de zi       |        |                  |
|           |       |(SZ _ _ _ _)|        |                  |
|___________|_______|____________|________|__________________|
|    C0     |   C1  |     C2     |    C3  |        C4        |
|___________|_______|____________|________|__________________|
|  ......   | ..... |            |        |                  |
|___________|_______|____________|________|__________________|
|  ......   | ..... |            |        |                  |
|___________|_______|____________|________|__________________|
|  ......   | ..... |            |        |                  |
|___________|_______|____________|________|__________________|
|  TOTAL    |   X   |      X     |        |                  |
|___________|_______|____________|________|__________________|

    Tabel 3. BOLNAVI DIALIZATI

 _____________________________
|           TOTAL             |
|_____________________________|
| bolnavi cu |  suma de       |
| dializa    |  decontat (E)  |
|____________|________________|
|    C0      |       C1       |
|____________|________________|

    C1 = total C2 din tabel 1 + total C3 din tabelul 2

    CERTIFICAT IN PRIVINTA REALITATII LEGALITATII, REGULARITATII SI LEGALITATII

    FURNIZOR              MEDIC SEF/COORDONATOR AL CENTRULUI-PILOT    Intocmit

    CERTIFICAT IN PRIVINTA REALITATII LEGALITATII, REGULARITATII SI LEGALITATII

    DIRECTOR              MEDIC SEF    DIRECTOR RELATII   DIRECTOR    Intocmit
    GENERAL/PRESEDINTE                 CONTRACTUALE       ECONOMIC



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 182/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 182 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 182/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu