Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Decizia Nr.1426 din 10.11.2011

pentru aprobarea Normelor privind mecanismul de transmitere către Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor a rapoartelor prevăzute la art. 18 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, precum şi a Formularului pentru raportarea persoanelor, entităţilor desemnate şi a operaţiunilor care implică bunuri în sensul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale
ACT EMIS DE: Oficiul de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 849 din 30 noiembrie 2011



SmartCity1

În temeiul art. 4 alin. (2) din Normele privind supravegherea de către Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor a modului de punere în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 603/2011,Plenul Oficiului Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor d e c i d e: Articolul 1Se aprobă Normele privind mecanismul de transmitere către Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor a rapoartelor prevăzute la art. 18 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzute în anexa nr. 1, precum şi Formularul pentru raportarea persoanelor, entităţilor desemnate şi a operaţiunilor care implică bunuri în sensul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, prevăzut în anexa nr. 2. Articolul 2Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta decizie. Articolul 3Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Oficiului Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor, Adrian Cucu ANEXA Nr. 1NORME privind mecanismul de transmitere către Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor a rapoartelor prevăzute la art. 18 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale Articolul 1(1) Prezentele norme reglementează mecanismul de transmitere către Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor, denumit în continuare Oficiul, a rapoartelor prevăzute la art. 18 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare.(2) Rapoartele prevăzute la alin. (1) se transmit de către persoanele fizice şi juridice prevăzute la art. 2 din Normele privind supravegherea de către Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor a modului de punere în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 603/2011, denumite în continuare entităţi raportoare.(3) Forma şi conţinutul raportului prevăzut la alin. (1) sunt prevăzute în anexa nr. 2 la decizie. Articolul 2(1) Rapoartele se transmit de îndată, în format tipărit, pe suport hârtie sau electronic.(2) Transmiterea rapoartelor se realizează pe următoarele căi:a)depunerea la registratura Oficiului; b)prin intermediul serviciilor poştale sau de curierat, cu confirmare de primire; c)prin intermediul sistemului de raportare on-line, la adresa http://www.raportare.onpcsb.ro (3) Este interzisă transmiterea rapoartelor prin fax sau e-mail nesecurizat. Articolul 3(1) În condiţiile identificării unor omisiuni sau erori în raportul iniţial transmis Oficiului, entităţile raportoare întocmesc de îndată un raport rectificativ care înlocuieşte raportul iniţial şi care conţine la rubrica „Observaţii“ următoarele:a)datele de identificare ale raportului iniţial şi expunerea motivelor care fac necesară întocmirea noului raport, în situaţia unor omisiuni; b)datele de identificare ale raportului iniţial şi operaţiunile corectate, în situaţia unor erori. În această situaţie, raportul va conţine şi înregistrările care erau corecte în versiunea iniţială. (2) Transmiterea raportului rectificativ se va realiza conform dispoziţiilor art. 2. ANEXA Nr. 2FORMULAR1) pentru raportarea persoanelor, entităţilor desemnate şi a operaţiunilor care implică bunuri în sensul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale Capitolul I Informaţii generale de identificare a entităţii raportoare I.1. Informaţii generale
Data întocmirii ........ ................ ................ .............. Numărul de înregistrare la emitent ........ ........ ............
Tipul entităţii raportoare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Actul normativ prin care s-a instituit sancţiunea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........

I.2. Entitate raportoare Date de identificare:

Denumirea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..........
Forma juridică de organizare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........
Numărul de ordine în registrul comerţului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............
Cod unic de înregistrare (CUI) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............
Cod de identificare fiscală (CIF) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........

Sediul social:

Judeţul ........ ................ ................ ................ ........ ............. Localitatea ........ ................ ................ ................ ........ .............
Strada ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... Nr. ........ ................ Sectorul ................

Subunitatea unde a avut loc tranzacţia raportată:

Denumirea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..........
Judeţul ........ ................ ................ ................ ................ ........ Localitatea ........ ................ ................ ................ ........ ..........

Capitolul IIDate de identificare ale persoanelor desemnate II. A. Persoana juridică Date de identificare:

Denumirea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..........
Forma juridică de organizare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........
Numărul de ordine în registrul comerţului/Registrul naţional al asociaţiilor şi fundaţiilor ........ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........
Cod unic de înregistrare (CUI) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ...............
Cod de identificare fiscală (CIF) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ............

Locul înregistrării - pentru persoane juridice străine:

Ţara ........ ................ ................ ................ ................ ............ Localitatea ........ ................ ................ ................ ........ ..........

1) Completarea rubricilor se face după caz. Sediul social:

Ţara ........ ................ ................ ............ Judeţul ........ ................ ................ ........ Localitatea ........ ................ ........ ..........
Strada ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Nr. ........ ................ Sector ........ ........

Date de identificare ale reprezentantului legal:

Numele ........ ................ ................ ................ ................ ............... Prenumele ........ ................ ................ ................ ...........
Tipul documentului de identitate ........ ................ ........ ............. Seria ........ ........ ............... Nr. ........ ................ ........ ........
Emis la data de ........ ................ ................ ........ Autoritatea emitentă ........ ................ ................ ................ ................ ........
Cod numeric personal ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .........

II.B. Persoana fizică Date de identificare:

Numele ........ ................ ................ ................ ................ ........ .............. Prenumele ........ ................ ................ ........ ...........
Data naşterii ........ ................ ................ ............. Locul naşterii ........ ................ ................ ................ ................ ........ ..........
Cetăţenia ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Rezident/Nerezident ........ ................ ........ .............
Tipul documentului de identitate ........ ................ ........ ............. Seria ........ ........ ............... Nr. ........ ................ ........ ........
Emis la data de ........ ................ ................ ........ Autoritatea emitentă ........ ................ ................ ................ ................ ........
Cod numeric personal ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .........

Domiciliul sau reşedinţa:

Ţara ........ ................ ................ ............ Judeţul ........ ................ ................ ........ Localitatea ........ ................ ........ ..........
Strada ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Nr. ........ ................ Sectorul ...............

Capitolul IIIInformaţii despre contracte/tranzacţii care fac obiectul raportării

Tipul contractului/tranzacţiei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........
Numărul de înregistrare şi data încheierii contractului/tranzacţiei ........ ................ ................ ................ ................ ........ ...........
Părţile contractului/tranzacţiei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..............
Valoarea totală a contractului/tranzacţiei (în cifre şi litere) ........ ................ ................ ................ ................ ................ .............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........
Valabilitatea contractului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ..............

Capitolul IVInformaţii despre conturile şi subconturile care fac obiectul raportării

Tipul conturilor ........ ................ ................ ................ ................ ................ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Nr. total conturi ........ ................ ................

Detalii despre conturi şi subconturi:

Conturi ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........
Subconturi ........ ................ ................ ................ ...............
Valute ........ ................ ................ ................ ........ .............

Capitolul VDate despre ordonatorul, intermediarul sau beneficiarul tranzacţiei realizate cu persoana indicată la cap. II V.1. Persoană juridică Date de identificare:

Denumirea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..........
Forma juridică de organizare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........
Numărul de ordine în registrul comerţului/Registrul naţional al asociaţiilor şi fundaţiilor ........ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........
Cod unic de înregistrare (CUI) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ...............
Cod de identificare fiscală (CIF) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ............

Sediul:

Ţara ........ ................ ................ ............ Judeţul ........ ................ ................ ........ Localitatea ........ ................ ........ ..........
Strada ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Nr. ........ ................ Sector ........ ........

V.2. Persoană fizică Date de identificare:

Numele ........ ................ ................ ................ ................ ............... Prenumele ........ ................ ................ ................ ...........
Tipul documentului de identitate ........ ................ ........ ............. Seria ........ ........ ............... Nr. ........ ................ ........ ........
Emis la data de ........ ................ ................ ........ Autoritatea emitentă ........ ................ ................ ................ ................ ........
Cod numeric personal ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .........

Domiciliul:

Ţara ........ ................ ................ ............ Judeţul ........ ................ ................ ........ Localitatea ........ ................ ........ ..........
Strada ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Nr. ........ ................ Sector ........ ........

Capitolul VIInformaţii privind bunurile care fac obiectul raportării

Tipul de legătură ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ..........
Valoarea totală a bunurilor ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ...........
Valuta ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........

Capitolul VIIDescrierea circumstanţelor relevante

Descrierea oricăror circumstanţe relevante ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..........

Capitolul VIIISemnături

Semnătura autorizată ........ ................ ........ ............... (numele, prenumele şi funcţia) Ştampila ........ ........ ........
Întocmit ........ ................ ........ ............... (numele, prenumele şi telefonul)

NOTĂ privind unele aspecte referitoare la completarea Formularului pentru raportarea persoanelor, entităţilor desemnate şi a operaţiunilor care implică bunuri în sensul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale 1. Completarea de către entităţile raportoare a rubricilor Formularului pentru raportarea persoanelor, entităţilor desemnate şi a operaţiunilor care implică bunuri în sensul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare, se face după caz. 2. La cap. II, sintagma „persoane desemnate“ este folosită în sensul dispoziţiilor art. 2 lit. b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare, reprezentând guvernele statelor, entităţile nestatale sau persoanele care fac obiectul unor sancţiuni internaţionale. 3. La cap. VI: a)prin „bun“ se înţelege: orice tehnologie sau produs purtător de valoare economică sau destinat satisfacerii unui anumit scop, corporal ori necorporal, care aparţine sau este deţinut ori se află sub controlul unor persoane sau entităţi desemnate ori care este interzis la import sau export din şi către o anumită destinaţie; sunt asimilate definiţiei bunurilor fondurile, resursele economice şi produsele sau tehnologiile cu dublă utilizare, aşa cum noţiunea este definită prin dispoziţiile art. 2 lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare; b)la rubrica „Tipul de legătură“ se fac precizări în ceea ce priveşte dreptul de proprietate, posesia, folosinţa sau dreptul de dispoziţie asupra bunului ce face obiectul raportării.4. La cap. VIII, prin sintagma „semnătură autorizată“ se înţelege semnătura/semnăturile persoanei/persoanelor învestite, conform legislaţiei incidente, cu autoritatea de a reprezenta oficial entitatea raportoare în relaţiile cu terţii.



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 1426/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 1426 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 1426/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu