Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Decizia Nr.1426 din 10.11.2011

pentru aprobarea Normelor privind mecanismul de transmitere către Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor a rapoartelor prevăzute la art. 18 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, precum şi a Formularului pentru raportarea persoanelor, entităţilor desemnate şi a operaţiunilor care implică bunuri în sensul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale
ACT EMIS DE: Oficiul de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 849 din 30 noiembrie 2011



SmartCity1

În temeiul art. 4 alin. (2) din Normele privind supravegherea de către Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor a modului de punere în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 603/2011,Plenul Oficiului Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor d e c i d e: Articolul 1Se aprobă Normele privind mecanismul de transmitere către Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor a rapoartelor prevăzute la art. 18 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzute în anexa nr. 1, precum şi Formularul pentru raportarea persoanelor, entităţilor desemnate şi a operaţiunilor care implică bunuri în sensul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, prevăzut în anexa nr. 2. Articolul 2Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta decizie. Articolul 3Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Oficiului Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor, Adrian Cucu ANEXA Nr. 1NORME privind mecanismul de transmitere către Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor a rapoartelor prevăzute la art. 18 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale Articolul 1(1) Prezentele norme reglementează mecanismul de transmitere către Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor, denumit în continuare Oficiul, a rapoartelor prevăzute la art. 18 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare.(2) Rapoartele prevăzute la alin. (1) se transmit de către persoanele fizice şi juridice prevăzute la art. 2 din Normele privind supravegherea de către Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor a modului de punere în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 603/2011, denumite în continuare entităţi raportoare.(3) Forma şi conţinutul raportului prevăzut la alin. (1) sunt prevăzute în anexa nr. 2 la decizie. Articolul 2(1) Rapoartele se transmit de îndată, în format tipărit, pe suport hârtie sau electronic.(2) Transmiterea rapoartelor se realizează pe următoarele căi:a)depunerea la registratura Oficiului; b)prin intermediul serviciilor poştale sau de curierat, cu confirmare de primire; c)prin intermediul sistemului de raportare on-line, la adresa http://www.raportare.onpcsb.ro (3) Este interzisă transmiterea rapoartelor prin fax sau e-mail nesecurizat. Articolul 3(1) În condiţiile identificării unor omisiuni sau erori în raportul iniţial transmis Oficiului, entităţile raportoare întocmesc de îndată un raport rectificativ care înlocuieşte raportul iniţial şi care conţine la rubrica „Observaţii“ următoarele:a)datele de identificare ale raportului iniţial şi expunerea motivelor care fac necesară întocmirea noului raport, în situaţia unor omisiuni; b)datele de identificare ale raportului iniţial şi operaţiunile corectate, în situaţia unor erori. În această situaţie, raportul va conţine şi înregistrările care erau corecte în versiunea iniţială. (2) Transmiterea raportului rectificativ se va realiza conform dispoziţiilor art. 2. ANEXA Nr. 2FORMULAR1) pentru raportarea persoanelor, entităţilor desemnate şi a operaţiunilor care implică bunuri în sensul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale Capitolul I Informaţii generale de identificare a entităţii raportoare I.1. Informaţii generale
Data întocmirii ........ ................ ................ .............. Numărul de înregistrare la emitent ........ ........ ............
Tipul entităţii raportoare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Actul normativ prin care s-a instituit sancţiunea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........

I.2. Entitate raportoare Date de identificare:

Denumirea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..........
Forma juridică de organizare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........
Numărul de ordine în registrul comerţului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............
Cod unic de înregistrare (CUI) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............
Cod de identificare fiscală (CIF) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........

Sediul social:

Judeţul ........ ................ ................ ................ ........ ............. Localitatea ........ ................ ................ ................ ........ .............
Strada ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... Nr. ........ ................ Sectorul ................

Subunitatea unde a avut loc tranzacţia raportată:

Denumirea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..........
Judeţul ........ ................ ................ ................ ................ ........ Localitatea ........ ................ ................ ................ ........ ..........

Capitolul IIDate de identificare ale persoanelor desemnate II. A. Persoana juridică Date de identificare:

Denumirea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..........
Forma juridică de organizare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........
Numărul de ordine în registrul comerţului/Registrul naţional al asociaţiilor şi fundaţiilor ........ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........
Cod unic de înregistrare (CUI) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ...............
Cod de identificare fiscală (CIF) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ............

Locul înregistrării - pentru persoane juridice străine:

Ţara ........ ................ ................ ................ ................ ............ Localitatea ........ ................ ................ ................ ........ ..........

1) Completarea rubricilor se face după caz. Sediul social:

Ţara ........ ................ ................ ............ Judeţul ........ ................ ................ ........ Localitatea ........ ................ ........ ..........
Strada ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Nr. ........ ................ Sector ........ ........

Date de identificare ale reprezentantului legal:

Numele ........ ................ ................ ................ ................ ............... Prenumele ........ ................ ................ ................ ...........
Tipul documentului de identitate ........ ................ ........ ............. Seria ........ ........ ............... Nr. ........ ................ ........ ........
Emis la data de ........ ................ ................ ........ Autoritatea emitentă ........ ................ ................ ................ ................ ........
Cod numeric personal ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .........

II.B. Persoana fizică Date de identificare:

Numele ........ ................ ................ ................ ................ ........ .............. Prenumele ........ ................ ................ ........ ...........
Data naşterii ........ ................ ................ ............. Locul naşterii ........ ................ ................ ................ ................ ........ ..........
Cetăţenia ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Rezident/Nerezident ........ ................ ........ .............
Tipul documentului de identitate ........ ................ ........ ............. Seria ........ ........ ............... Nr. ........ ................ ........ ........
Emis la data de ........ ................ ................ ........ Autoritatea emitentă ........ ................ ................ ................ ................ ........
Cod numeric personal ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .........

Domiciliul sau reşedinţa:

Ţara ........ ................ ................ ............ Judeţul ........ ................ ................ ........ Localitatea ........ ................ ........ ..........
Strada ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Nr. ........ ................ Sectorul ...............

Capitolul IIIInformaţii despre contracte/tranzacţii care fac obiectul raportării

Tipul contractului/tranzacţiei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........
Numărul de înregistrare şi data încheierii contractului/tranzacţiei ........ ................ ................ ................ ................ ........ ...........
Părţile contractului/tranzacţiei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..............
Valoarea totală a contractului/tranzacţiei (în cifre şi litere) ........ ................ ................ ................ ................ ................ .............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........
Valabilitatea contractului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ..............

Capitolul IVInformaţii despre conturile şi subconturile care fac obiectul raportării

Tipul conturilor ........ ................ ................ ................ ................ ................ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Nr. total conturi ........ ................ ................

Detalii despre conturi şi subconturi:

Conturi ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........
Subconturi ........ ................ ................ ................ ...............
Valute ........ ................ ................ ................ ........ .............

Capitolul VDate despre ordonatorul, intermediarul sau beneficiarul tranzacţiei realizate cu persoana indicată la cap. II V.1. Persoană juridică Date de identificare:

Denumirea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..........
Forma juridică de organizare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........
Numărul de ordine în registrul comerţului/Registrul naţional al asociaţiilor şi fundaţiilor ........ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........
Cod unic de înregistrare (CUI) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ...............
Cod de identificare fiscală (CIF) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ............

Sediul:

Ţara ........ ................ ................ ............ Judeţul ........ ................ ................ ........ Localitatea ........ ................ ........ ..........
Strada ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Nr. ........ ................ Sector ........ ........

V.2. Persoană fizică Date de identificare:

Numele ........ ................ ................ ................ ................ ............... Prenumele ........ ................ ................ ................ ...........
Tipul documentului de identitate ........ ................ ........ ............. Seria ........ ........ ............... Nr. ........ ................ ........ ........
Emis la data de ........ ................ ................ ........ Autoritatea emitentă ........ ................ ................ ................ ................ ........
Cod numeric personal ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .........

Domiciliul:

Ţara ........ ................ ................ ............ Judeţul ........ ................ ................ ........ Localitatea ........ ................ ........ ..........
Strada ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Nr. ........ ................ Sector ........ ........

Capitolul VIInformaţii privind bunurile care fac obiectul raportării

Tipul de legătură ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ..........
Valoarea totală a bunurilor ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ...........
Valuta ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........

Capitolul VIIDescrierea circumstanţelor relevante

Descrierea oricăror circumstanţe relevante ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..........

Capitolul VIIISemnături

Semnătura autorizată ........ ................ ........ ............... (numele, prenumele şi funcţia) Ştampila ........ ........ ........
Întocmit ........ ................ ........ ............... (numele, prenumele şi telefonul)

NOTĂ privind unele aspecte referitoare la completarea Formularului pentru raportarea persoanelor, entităţilor desemnate şi a operaţiunilor care implică bunuri în sensul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale 1. Completarea de către entităţile raportoare a rubricilor Formularului pentru raportarea persoanelor, entităţilor desemnate şi a operaţiunilor care implică bunuri în sensul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare, se face după caz. 2. La cap. II, sintagma „persoane desemnate“ este folosită în sensul dispoziţiilor art. 2 lit. b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare, reprezentând guvernele statelor, entităţile nestatale sau persoanele care fac obiectul unor sancţiuni internaţionale. 3. La cap. VI: a)prin „bun“ se înţelege: orice tehnologie sau produs purtător de valoare economică sau destinat satisfacerii unui anumit scop, corporal ori necorporal, care aparţine sau este deţinut ori se află sub controlul unor persoane sau entităţi desemnate ori care este interzis la import sau export din şi către o anumită destinaţie; sunt asimilate definiţiei bunurilor fondurile, resursele economice şi produsele sau tehnologiile cu dublă utilizare, aşa cum noţiunea este definită prin dispoziţiile art. 2 lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare; b)la rubrica „Tipul de legătură“ se fac precizări în ceea ce priveşte dreptul de proprietate, posesia, folosinţa sau dreptul de dispoziţie asupra bunului ce face obiectul raportării.4. La cap. VIII, prin sintagma „semnătură autorizată“ se înţelege semnătura/semnăturile persoanei/persoanelor învestite, conform legislaţiei incidente, cu autoritatea de a reprezenta oficial entitatea raportoare în relaţiile cu terţii.



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 1426/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 1426 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 1426/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu