Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 1301/EN din 17 noiembrie 2004

privind raportarea unor date statistice de catre furnizorii de servicii postale

ACT EMIS DE: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN COMUNICATII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1125 din 30 noiembrie 2004


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 38 alin. (1), (3) si (5) si ale art. 44 lit. f) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 79/2002, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 591/2002, precum si ale art. 49 alin. (3) lit. a) si ale art. 50 din Ordonanta Guvernului nr. 31/2002 privind serviciile postale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 642/2002,

    presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii emite prezenta decizie.

    Art. 1
    Prezenta decizie are ca obiect impunerea, in sarcina furnizorilor de servicii postale, a obligatiei de a transmite periodic Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii, denumita in continuare ANRC, unele date statistice in vederea elaborarii de rapoarte, studii, analize si alte asemenea documente in domeniul serviciilor postale, precum si a urmaririi si controlului aplicarii prevederilor cuprinse in actele normative in vigoare.
    Art. 2
    Prin prezenta decizie se stabilesc anumiti indicatori aferenti furnizarii de servicii postale, precum si categoriile de informatii corespunzatoare fiecarui indicator.
    Art. 3
    (1) Furnizorii de servicii postale au obligatia de a raporta periodic catre ANRC valorile aferente indicatorilor prevazuti la art. 2, in formatul-tip si in conditiile prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta decizie.
    (2) Transmiterea datelor statistice prevazute in anexa se va realiza anual, pana la data de 15 martie, pentru perioada de raportare reprezentata de anul calendaristic anterior.
    Art. 4
    (1) Transmiterea documentelor care contin valorile aferente indicatorilor prevazuti la art. 2 se poate efectua catre sediul central sau oficiul teritorial al ANRC in a carui raza se situeaza sediul furnizorului, in unul dintre urmatoarele moduri:
    a) prin depunere, personal sau de catre un reprezentant al furnizorului, sub luare de semnatura;
    b) prin serviciul de trimitere recomandata cu confirmare de primire;
    c) ca inscris in forma electronica, caruia i s-a incorporat, i s-a atasat sau i s-a asociat logic o semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat si generata cu ajutorul unui dispozitiv securizat de creare a semnaturii electronice.
    (2) In masura posibilitatilor tehnice, furnizorii de servicii postale vor completa prin mijloace electronice formularele disponibile pe pagina de Internet a ANRC, o data cu transmiterea acestora in conditiile alin. (1).
    (3) ANRC va comunica fiecarui furnizor de servicii postale numele sau de utilizator, parola si adresa de Internet prin intermediul carora acesta va completa formularele prevazute la alin. (2).
    Art. 5
    In cazul nerespectarii obligatiei prevazute la art. 3 alin. (1), ANRC poate aplica amenzile administrative prevazute la art. 60 alin. (1) lit. a) din Ordonanta Guvernului nr. 31/2002 privind serviciile postale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 642/2002.
    Art. 6
    Prezenta decizie se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si intra in vigoare la 3 zile de la publicare.

                              Presedintele
          Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii,
                              Ion Smeeianu

    ANEXA 1*)

    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

            CHESTIONAR ADRESAT FURNIZORILOR DE SERVICII POSTALE

                     - date raportate pentru anul: ......

    Denumirea furnizorului de servicii postale: ................................
    Sediul societatii: .........................................................




    Semnatura si stampila reprezentantului societatii ..........................

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    P - Numar de trimiteri procesate
        P1 - In perioada 01.01 - 30.06
        P2 - In perioada 01.07 - 31.12
    C - Comentarii*1)
 ______________________________________________________________________________
|                                                                    |  P  | C |
|                            Indicatori                              |_____|   |
|                                                                    |P1|P2|   |
|____________________________________________________________________|__|__|___|
| 1. Servicii| 1.1. Trimiteri postale, in       | a) interne (total):|  |  |  1|
| postale din| greutate de pana la 2 kg         |____________________|__|__|___|
| sfera      | (inclusiv 2 kg):                 | b) internationale: |  |  |   |
| serviciului|                                  |___________________ |__|__|___|
| universal: |                                  |    intrate (total):|  |  |  2|
|            |                                  |    ________________|__|__|___|
|            |                                  |    iesite (total): |  |  |  3|
|            |__________________________________|____________________|__|__|___|
|            |     |                            | a) interne:        |  |  |   |
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    </= 20 g        |  |  |  4|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    21 - 50 g       |  |  |  5|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    51 - 100 g      |  |  |  6|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    101 - 250 g     |  |  |  7|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    251 - 500 g     |  |  |  8|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    501 - 1000 g    |  |  |  9|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    1001 - 2000 g   |  |  | 10|
|            |     |- trimiteri de              |____________________|__|__|___|
|            |     |  corespondenta: | b) internationale: |  |  |   |
|            |     |                            |    (iesite)        |  |  |   |
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    </= 20 g        |  |  | 11|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    21 - 50 g       |  |  | 12|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    51 - 100 g      |  |  | 13|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    101 - 250 g     |  |  | 14|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    251 - 500 g     |  |  | 15|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    501 - 1000 g    |  |  | 16|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    1001 - 2000 g   |  |  | 17|
|            |Din  |____________________________|____________________|__|__|___|
|            |care:|- trimiteri de imprimate:   | a) interne:        |  |  | 18|
|            |     |                            |____________________|__|__|___|
|            |     |                            | b) internationale: |  |  |   |
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    intrate:        |  |  | 19|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    iesite:         |  |  | 20|
|            |     |____________________________|____________________|__|__|___|
|            |     |- trimiteri recomandate:    | a) interne:        |  |  | 21|
|            |     |                            |____________________|__|__|___|
|            |     |                            | b) internationale: |  |  |   |
|            |     |                            |____________________|__|__|___|
|            |     |                            |    intrate:        |  |  | 22|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    iesite:         |  |  | 23|
|            |     |____________________________|____________________|__|__|___|
|            |     |- trimiteri cu valoare      | a) interne:        |  |  | 24|
|            |     |  declarata:                |____________________|__|__|___|
|            |     |                            | b) internationale: |  |  |   |
|            |     |                            |____________________|__|__|___|
|            |     |                            |    intrate:        |  |  | 25|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    iesite:         |  |  | 26|
|            |     |____________________________|____________________|__|__|___|
|            |     |- colete:                   | a) interne:        |  |  | 27|
|            |     |                            |____________________|__|__|___|
|            |     |                            | b) internationale: |  |  |   |
|            |     |                            |____________________|__|__|___|
|            |     |                            |    intrate:        |  |  | 28|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |    iesite:         |  |  | 29|
|            |_____|____________________________|____________________|__|__|___|
|            | 1.2. Colete, intre 2 kg si 10 kg | a) interne (total):|  |  | 30|
|            | (inclusiv 10 kg)*:               |____________________|__|__|___|
|            |                                  | b) internationale: |  |  |   |
|            |                                  |____________________|__|__|___|
|            |                                  |    intrate (total):|  |  | 31|
|            |                                  |    ________________|__|__|___|
|            |                                  |    iesite (total): |  |  | 32|
|            |__________________________________|____________________|__|__|___|
|            | 1.3. Colete, intre 10 kg si 20 kg| a) internationale: |  |  |   |
|            | (inclusiv 20 kg)*:               |    (total) intrate:|  |  | 33|
|____________|__________________________________|____________________|__|__|___|
    * sunt incluse si coletele cu valoare declarata.

 ______________________________________________________________________________
|                                                                    |  P  | C |
|                       Indicatori (continuare)                      |_____|   |
|                                                                    |P1|P2|   |
|____________________________________________________________________|__|__|___|
| 2. Servicii| 2.1. Trimiteri postale care fac  | a) interne (total):|  |  | 34|
| postale din| obiectul unor servicii cu valoare|____________________|__|__|___|
| afara      | adaugata, in greutate de pana    | b) internationale: |  |  |   |
| sferei     | la 2 kg (inclusiv 2 kg):         |    (total):        |  |  | 35|
| serviciului|__________________________________|____________________|__|__|___|
| universal: |     |- trimiteri de  | - serviciu| a) interne:        |  |  | 36|
|            |     |  corespondenta:|   Express:|____________________|__|__|___|
|            |     |                |           | b) internationale: |  |  | 37|
|            |     |                |___________|____________________|__|__|___|
|            |     |                | - altele: | a) interne:        |  |  | 38|
|            |Din  |                |           |____________________|__|__|___|
|            |care:|                |           | b) internationale: |  |  | 39|
|            |     |________________|___________|____________________|__|__|___|
|            |     |- trimiteri     | - serviciu| a) interne:        |  |  | 40|
|            |     |  imprimate:    |   Express:|____________________|__|__|___|
|            |     |                |           | b) internationale: |  |  | 41|
|            |     |                |___________|____________________|__|__|___|
|            |     |                | - altele: | a) interne:        |  |  | 42|
|            |     |                |           |____________________|__|__|___|
|            |     |                |           | b) internationale: |  |  | 43|
|            |     |________________|___________|____________________|__|__|___|
|            |     |- publicitate prin posta:   | a) interne:        |  |  | 44|
|            |     |                            |____________________|__|__|___|
|            |     |                            | b) internationale: |  |  | 45|
|            |     |____________________________|____________________|__|__|___|
|            |     |- colete                    | a) interne:        |  |  | 46|
|            |     |                            |____________________|__|__|___|
|            |     |                            | b) internationale: |  |  | 47|
|            |     |____________________________|____________________|__|__|___|
|            |     |- trimiteri postale care nu |                    |  |  |   |
|            |     |  au indicata adresa        | interne            |  |  | 48|
|            |     |  destinatarului pe ambalaj:|                    |  |  |   |
|            |_____|____________________________|____________________|__|__|___|
|            | 2.2. Colete postale care fac obiectul unor servicii cu valoare  |
|            | adaugata, intre 2 kg si 10 kg (inclusiv 10 kg):                 |
|            |_________________________________________________________________|
|            |     |- serviciu Express:         | a) interne:        |  |  | 49|
|            |     |                            |____________________|__|__|___|
|            |     |                            | b) internationale: |  |  |   |
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |                    |  |  | 50|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |                    |  |  | 51|
|            |     |____________________________|____________________|__|__|___|
|            |Din  |- altele:                   | a) interne:        |  |  | 52|
|            |care:|                            |____________________|__|__|___|
|            |     |                            | b) internationale: |  |  |   |
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |                    |  |  | 53|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |                    |  |  | 54|
|            |_____|____________________________|____________________|__|__|___|
|            | 2.3. Colete postale care fac obiectul unor servicii cu valoare  |
|            | adaugata, intre 10 kg si 50 kg (inclusiv 50 kg):                |
|            |_________________________________________________________________|
|            |     |- serviciu Express:         | a) interne:        |  |  | 55|
|            |     |                            |____________________|__|__|___|
|            |     |                            | b) internationale: |  |  |   |
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |                    |  |  | 56|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |                    |  |  | 57|
|            |Din  |____________________________|____________________|__|__|___|
|            |care:|- altele:                   | a) interne:        |  |  | 58|
|            |     |                            |____________________|__|__|___|
|            |     |                            | b) internationale: |  |  |   |
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |                    |  |  | 59|
|            |     |                            |    ________________|__|__|___|
|            |     |                            |                    |  |  | 60|
|            |_____|____________________________|____________________|__|__|___|
|            | 2.4. Colete postale care fac     | a) interne (total):|  |  | 61|
|            | obiectul unor servicii fara      |____________________|__|__|___|
|            | valoare adaugata, intre 10 kg si | b) internationale  |  |  |   |
|            | 50 kg (inclusiv 50 kg):          |    (total):        |  |  | 62|
|____________|__________________________________|____________________|__|__|___|

 ______________________________________________________________________________
|                                                                    |  P  | C |
|                       Indicatori (continuare)                      |_____|   |
|                                                                    |P1|P2|   |
|____________________________________________________________________|__|__|___|
| 3. Servicii de schimb de documente:           | a) interne (total):|  |  | 63|
|                                               |____________________|__|__|___|
|                                               | b) internationale: |  |  |   |
|                                               |    (total):        |  |  | 64|
|_______________________________________________|____________________|__|__|___|
| 4. Servicii financiar-postale: | a) interne (total):|  |  | 65|
|                                               |____________________|__|__|___|
|                                               | b) internationale: |  |  |   |
|                                               |    (total):        |  |  | 66|
|_______________________________________________|____________________|__|__|___|

 ______________________________________________________________________________
|                Indicator            |Valoarea      |Valoarea      |Comentarii|
|                                     |indicatorului |indicatorului |   *1)    |
|                                     |la 30.06      |la 31.12      |          |
|_____________________________________|______________|______________|__________|
| Angajati cu norma intreaga          |              |              | 67       |
|_____________________________________|______________|______________|__________|
| Angajati cu norma redusa (partiala) |              |              | 68       |
|_____________________________________|______________|______________|__________|
| Total angajati                      |              |              | 68       |
|_____________________________________|______________|______________|__________|
    *1) In cazul in care nu exista suficient spatiu pentru comentarii, acestea se pot trece pe o pagina separata, pastrandu-se numarul de ordine.

    De asemenea, furnizorii vor atasa chestionarului lista tarifelor practicate pentru serviciile pe care le furnizeaza precum si promotiile si reducerile tarifare pe care le practica in functie de anumiti parametri (ex.: trafic, volumul fizic, fidelitatea clientului).

    In intelesul prezentului chestionar urmatorii termeni se definesc astfel:
    a) Servicii postale: servicii destinate publicului care constau in colectarea, sortarea, transportul si livrarea la destinatari a trimiterilor postale, efectuate cu caracter profesional si in scopul obtinerii de profit; dupa criteriul caracteristicilor serviciului postal, serviciile se clasifica in:
    - servicii cu valoare adaugata: trimiteri postale ce prezinta anumite caracteristici ("valori adaugate") care raspund unor cerinte speciale ale utilizatorilor, de exemplu: colectarea de la o adresa desemnata de catre expeditor, livrarea pe baza de semnatura, personal destinatarului sau reprezentantului autorizat al acestuia, livrarea la o data si o ora anume stabilite, garantarea livrarii la o data si o ora anume stabilite, incercari multiple de livrare, livrarea potrivit prioritatii sau ordinei specificate de expeditor, confirmarea catre expeditor a efectuarii livrarii, posibilitatea de schimbare a destinatiei sau a destinatarului in timpul transportului sau, daca livrarea la destinatia initiala nu este posibila, monitorizarea electronica a traseului trimiterii postale pe toata durata transportului si altele asemenea. Nu constituie "valori adaugate" in sensul prezentei definitii: livrarea accelerata (prioritate in prelucrare si transport) a trimiterii postale ori transmiterea sau primirea continutului unei trimiteri postale prin mijloace electronice catre/de catre un furnizor de servicii postale in vederea sortarii, tiparirii sau pregatirii trimiterii postale (hybrid mail);
    - servicii fara valoare adaugata: trimiteri postale ce nu prezinta "valori adaugate" in sensul definitiei de mai sus.
    b) Trimitere postala: un bun aflat in forma finala in care urmeaza sa fie transportat si livrat, altfel decat prin mijloace electronice, la adresa indicata de expeditor; din aceasta categorie fac parte trimiterile de corespondenta, precum si carti, cataloage, ziare, periodice si colete postale continand bunuri cu sau fara valoare comerciala; se asimileaza acestei categorii si trimiterile postale care nu au indicata pe ambalaj adresa destinatarului, lista continand adresele destinatarilor fiind comunicata de catre expeditor furnizorului de servicii postale in orice forma; dupa criteriul localizarii colectarii si livrarii trimiterilor postale, acestea se clasifica in:
    - trimiteri postale interne: trimiteri postale expediate de pe teritoriul Romaniei catre o adresa aflata pe teritoriul Romaniei;
    - trimiteri postale internationale: trimiteri postale expediate de pe teritoriul Romaniei catre o adresa care nu se afla pe acest teritoriu sau expediate din afara teritoriului Romaniei catre o adresa aflata pe teritoriul acesteia.
    c) Trimitere de corespondenta: comunicare scrisa, tiparita, imprimata sau inregistrata pe orice fel de suport material, care urmeaza sa fie transportata si livrata, altfel decat electronic, la adresa indicata de expeditor pe acest suport sau pe ambalajul acestuia. Cele doua caracteristici esentiale ale trimiterii de corespondenta sunt asadar: 1. mesajul scris, tiparit, imprimat sau inregistrat, adresat destinatarului de catre expeditor si 2. inscrierea adresei destinatarului. Imprimatele (carti, cataloage, ziare si periodice) sunt trimiteri postale dar nu sunt incluse in categoria trimiterilor de corespondenta.
    d) Colet postal: trimitere postala continand bunuri cu sau fara valoare comerciala; coletele postale nu trebuie sa contina alte trimiteri postale.
    e) Publicitate prin posta: trimiteri postale care urmeaza sa fie transportate si livrate la adresa indicata de expeditor pe trimiterea in sine sau pe ambalajul acesteia, depuse in numar minim de 1000 de bucati in acelasi punct de acces, de catre acelasi expeditor, prin aceeasi expeditie, constand exclusiv in materiale de reclama, marketing sau publicitate, care contin mesaje identice, cu exceptia numelui, adresei si a numarului de identificare ale destinatarului, precum si a altor modificari care nu altereaza natura mesajului. Pe fata trimiterii postale care contine publicitate prin posta trebuie sa fie inscriptionata mentiunea "Publicitate". Nu constituie publicitate prin posta chitantele, facturile, situatiile financiare si alte mesaje avand un continut diferit, precum si trimiterile care contin, in afara de publicitate prin posta, si alte trimiteri postale in acelasi ambalaj. Trimiterile postale care constituie publicitate prin posta nu sunt considerate trimiteri de corespondenta.
    f) Servicii Express: servicii care prezinta cel putin urmatoarele trei "valori adaugate": 1. colectarea trimiterilor postale de la o adresa desemnata de catre expeditor, 2. garantarea timpului de distribuire si 3. monitorizarea electronica a trimiterilor pe parcursul transportului catre destinatar.
    g) Servicii de schimb de documente: furnizarea de mijloace, inclusiv punerea la dispozitie de catre un tert de sedii ad-hoc si de mijloace de transport, care permit autolivrarea prin schimb reciproc a trimiterilor postale intre utilizatorii abonati la acest serviciu.
    h) Servicii financiar-postale: ansamblul de servicii de incasari, de plati si transferuri de fonduri efectuate de furnizorii de servicii postale prin intermediul retelei postale publice asa cum sunt reglementate prin actele Uniunii Postale Universale.
    i) Salariati cu norma intreaga: toti angajatii furnizorului care isi indeplinesc sarcinile de munca pe durata timpului normal de lucru. Timpul normal de lucru corespunde numarului de ore de lucru pe saptamana fixate de furnizor ca reprezentand o norma intreaga, in conditiile legii.
    j) Salariati cu norma redusa (partiala): toti angajatii furnizorului care isi indeplinesc sarcinile de munca pe o durata mai mica decat durata timpului normal de lucru, asa cum acesta este definit la lit. i).



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 1301/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 1301 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu