Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 0 din 7 iunie 2007

privind sistemul de resurse proprii al Comunitatilor Europene (2007/436/CE, Euratom)

ACT EMIS DE: ACT INTERNATIONAL

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 778 din 20 noiembrie 2008



CONSILIUL UNIUNII EUROPENE,

având în vedere Tratatul de instituire a Comunităţii Europene, în special articolul 269,

având în vedere Tratatul de instituire a Comunităţii Europene a Energiei Atomice, în special articolul 173,

având în vedere propunerea Comisiei,

având în vedere avizul Parlamentului European1,

având în vedere avizul Curţii de Conturi2,

având în vedere avizul Comitetului Economic şi Social European3,

întrucât:

(1) Reuniunea Consiliului European de la Bruxelles din 15 şi 16 decembrie 2005 a conchis, inter alia, că normele privind resursele proprii ar trebui să stea sub semnul obiectivului general al echităţii. Aceste norme ar trebui, prin urmare, să ofere asigurări, în corelare cu concluziile relevante ale Consiliului European de la Fontainebleau din 1984, că niciunul dintre statele membre nu suportă o sarcină bugetară excesivă în raport cu nivelul său relativ de prosperitate. Este adecvat, prin urmare, să se introducă dispoziţii privitoare la anumite state membre.

(2) Sistemul de resurse proprii al Comunităţilor trebuie să asigure resurse adecvate pentru dezvoltarea ordonată a politicilor Comunităţilor, fiind supus unei discipline bugetare stricte.

(3) In sensul prezentei decizii, venitul naţional brut (VNB) ar trebui definit ca fiind VNB anual la preţul pieţei, astfel cum este furnizat de Comisie în procesul de aplicare a Sistemului european de conturi naţionale şi regionale din Comunitate (denumite în continuare SEC 95), în conformitate cu Regulamentul (CE) nr. 2.223/96 al Consiliului4.

(4) In vederea tranziţiei, din motive bugetare şi de resurse proprii, de la SEC 79 la SEC 95 şi în scopul de a păstra neschimbată contravaloarea resurselor financiare puse la dispoziţia Comunităţii, Comisia a recalculat, în conformitate cu articolul 3 alineatele (1) şi (2) din Decizia 2000/597/CE, Euratom, a Consiliului din 29 septembrie 2000 privind sistemul de resurse proprii al Comunităţilor Europene5, plafonul resurselor proprii şi plafonul creditelor pentru angajamente, exprimate cu două zecimale, pe baza formulei cuprinse în articolul respectiv. La 28 decembrie 2001, Comisia a comunicat noile plafoane Consiliului şi Parlamentului European. Plafonul resurselor proprii a fost stabilit la 1,24% din totalul VNB-urilor statelor membre la preţul pieţei, iar un plafon de 1,31% din totalul VNB-urilor statelor membre a fost stabilit pentru creditele pentru angajamente. Consiliul European din 15 şi 16 decembrie 2005 a ajuns la concluzia că aceste plafoane ar trebui păstrate la nivelurile lor actuale.

1 Aviz emis la 4 iulie 2006 (nepublicat încă în Jurnalul Oficial).

2 JOC 203, 25.08.2006, p. 50.

3 JOC 309, 16.12.2006, p. 103.

4 JO L 310, 30.11.1996, p. 1. Regulament astfel cum a fost modificat ultima dată prin Regulamentul (CE) nr. 1.267/2003 al Parlamentului European si al Consiliului (JO L 180, 18.07.2003, p. 1).

5 JOL 253, 7.10.2000, p. 42.

(5) In scopul de a păstra neschimbată contravaloarea resurselor financiare puse la dispoziţia Comunităţilor, este adecvat să se adapteze aceste plafoane exprimate în procent din VNB în cazul modificărilor SEC 95 care presupun o schimbare importantă a nivelului de VNB.

(6) In urma punerii în aplicare în legislaţia Uniunii Europene a acordurilor încheiate în timpul rundei Uruguay a negocierilor comerciale multilaterale, nu mai există nicio diferenţă substanţială între taxele agricole şi taxele vamale. Este adecvat, prin urmare, să se elimine aceste distincţii din domeniul bugetului general al Uniunii Europene.

(7) In interesul transparenţei şi al simplităţii, Consiliul European din 15 şi 16 decembrie 2005 a conchis că cota uniformă exigibilă a resursei Taxa pe Valoarea Adăugată (TVA) ar trebui fixată la 0,30%.

(8) Consiliul European din 15 şi 16 decembrie 2005 a conchis că Austria, Germania, Ţările de Jos şi Suedia beneficiază de cote reduse ale TVA exigibile pe perioada 2007-2013 şi că, în aceeaşi perioadă, Ţările de Jos şi Suedia beneficiază de reduceri brute ale contribuţiilor lor anuale bazate pe VNB.

(9) Consiliul European din 15 şi 16 decembrie 2005 a conchis că mecanismul de corectare în favoarea Regatului Unit este menţinut, alături de finanţarea redusă a corectării de care beneficiază Germania, Austria, Suedia şi Ţările de Jos. Cu toate acestea, după o perioadă de adaptare între 2009 şi 2011, Regatul Unit participă pe deplin la finanţarea costurilor extinderii, cu excepţia plăţilor agricole directe şi a cheltuielilor legate de piaţă şi a acelei părţi a cheltuielilor cu dezvoltarea rurală care derivă din „Secţiunea Garantare" a Fondului European pentru Orientare şi Garantare Agricolă (FEOGA). Prin urmare, calculul corectării operate în favoarea Regatului Unit este ajustat prin excluderea progresivă a cheltuielilor alocate statelor membre care au aderat la UE după 30 aprilie 2004, cu excepţia cheltuielilor agricole şi a celor cu dezvoltarea rurală, menţionate mai sus. Contribuţia suplimentară a Regatului Unit, care rezultă din reducerea cheltuielilor alocate, nu depăşeşte, în perioada 2007-2013, suma de 10,5 miliarde EUR, exprimată în termenii preţurilor din 2004. In eventualitatea unei noi extinderi înainte de 2013, cu excepţia aderării Bulgariei şi a României, suma va fi ajustată în consecinţă.

(10)  Consiliul European din 15 şi 16 decembrie 2005 a conchis că articolul 4 paragraful al doilea litera (f) din Decizia 2000/597/CE, Euratom, privind excluderea, în ţările aderente, a cheltuielilor anuale de preaderare din calculul corectării operate în favoarea Regatului Unit nu se mai aplică la sfârşitul lui 2013.

(11) Consiliul European din 15 şi 16 decembrie 2005 a invitat Comisia să întreprindă o analiză completă, de largă acoperire, care să trateze toate aspectele privind cheltuielile UE, inclusiv Politica Agricolă Comună (PAC), precum şi toate aspectele privind resursele, inclusiv compensaţiile Regatului Unit, şi să înainteze un raport în 2008/2009.

(12) Ar trebui adoptate dispoziţii care să reglementeze trecerea de la sistemul stabilit prin Decizia 2000/597/CE, Euratom, la sistemul introdus prin prezenta decizie.

(13) Consiliul European din 15 si 16 decembrie 2005 a conchis că prezenta decizie intră în vigoare la 1 ianuarie 2007, STABILEŞTE PREZENTELE DISPOZIŢII, PE CARE LE RECOMANDĂ STATELOR MEMBRE SPRE ADOPTARE:

ARTICOLUL 1

Comunităţilor li se alocă resurse proprii pentru a asigura, în conformitate cu articolul 269 din Tratatul de instituire a Comunităţii Europene (denumit în continuare Tratatul CE) şi cu articolul 173 din Tratatul de instituire a Comunităţii Europene a Energiei Atomice (denumit în continuare Tratatul Euratom), finanţarea bugetului general al Uniunii Europene.

Bugetul general al Uniunii Europene este, fără a aduce atingere altor venituri, finanţat în totalitate din resursele proprii ale Comunităţilor.

ARTICOLUL 2

(1)  Constituie resurse proprii înscrise în bugetul general al Uniunii Europene veniturile din:

(a)  taxe, prime, sume adiţionale sau compensatorii, sume sau factori adiţionali, taxe din Tariful Vamal Comun şi alte taxe stabilite sau care urmează a fi stabilite de către instituţiile Comunităţilor în legătură cu comerţul cu ţările terţe, taxe vamale la produsele care intră sub incidenţa Tratatului de instituire a Comunităţii Europene a Cărbunelui şi Oţelului, expirat între timp, precum şi contribuţii şi alte taxe prevăzute în cadrul organizării comune a pieţelor de zahăr;

(b)  fără a aduce atingere celui de-al doilea paragraf al alineatului (4), aplicarea unei cote uniforme, valabile pentru toate statele membre, a bazelor armonizate de evaluare a TVA, stabilite în conformitate cu normele comunitare. Baza de evaluare care urmează să fie luată în calcul în acest scop nu depăşeşte 50% din VNB al fiecărui stat membru, astfel cum este definit la alineatul (7);

(c)  fără a aduce atingere celui de-al doilea paragraf al alineatului (5), aplicarea unei cote uniforme - care urmează a fi stabilită în conformitate cu procedura bugetară în lumina sumei totale a tuturor celorlalte venituri - aplicate sumei tuturor VNB-urilor statelor membre.

(2)  De asemenea, constituie resurse proprii înscrise în bugetul general al Uniunii Europene veniturile rezultate din toate taxele noi instituite în cadrul unei politici comune, în conformitate cu Tratatul CE sau Tratatul Euratom, cu condiţia ca procedura de la articolul 269 din Tratatul CE sau de la articolul 173 din Tratatul Euratom să fie respectată.

(3)  Statele membre reţin 25% din sumele menţionate la alineatul (1) litera (a) sub formă de costuri de colectare.

(4)  Cota uniformă menţionată la alineatul (1) litera (b) este fixată la 0,30%.

Exclusiv pentru perioada 2007-2013, cota resursei TVA exigibile se stabileşte la 0,225% în cazul Austriei, la 0,15% în cazul Germaniei şi la 0,10% în cazul Ţărilor de Jos şi al Suediei.

(5) Cota uniformă prevăzută la alineatul (1) litera (c) se aplică VNB-ului fiecărui stat membru.

Exclusiv pentru perioada 2007-2013, Ţările de Jos beneficiază de o reducere brută a contribuţiei lor anuale la VNB de 605 milioane EUR, iar Suedia de o reducere brută a contribuţiei sale anuale la VNB de 150 milioane EUR, exprimate în preţurile anului 2004. Aceste sume se adaptează la preţurile curente prin aplicarea celui mai recent coeficient de deflaţie PIB pentru UE exprimat în euro, astfel cum este furnizat de Comisie, care este disponibil la întocmirea proiectului preliminar de buget. Aceste reduceri brute se acordă după calcularea corectării în favoarea Regatului Unit şi a finanţării sale menţionate la articolele 4 şi 5 din prezenta decizie şi nu au niciun efect asupra acesteia.

(6) In cazul în care nu este încă adoptat bugetul la începutul exerciţiului financiar, cotele de TVA şi VNB exigibile existente rămân aplicabile până la intrarea în vigoare a noilor cote.

(7)  In sensul prezentei decizii, VNB este definit ca VNB pentru anul respectiv la preţurile de piaţă, astfel cum sunt furnizate de Comisie cu ocazia aplicării SEC 95 conform Regulamentului (CE) nr. 2.223/96.

Dacă modificările SEC 95 determină schimbări semnificative ale VNB astfel cum a fost furnizat de Comisie, Consiliul, hotărând în unanimitate la propunerea Comisiei şi după consultarea Parlamentului European, decide dacă aceste modificări se aplică în sensul prezentei decizii.

ARTICOLUL 3

(1)  Suma totală a resurselor proprii alocate Comunităţilor pentru a acoperi creditele anuale pentru plăţi nu depăşeşte 1,24% din totalul VNB-urilor statelor membre.

(2)  Suma anuală totală a creditelor pentru angajamente înscrisă în bugetul general al Uniunii Europene nu depăşeşte 1,31% din totalul VNB-urilor statelor membre.

Se menţine un raport sistematic între creditele pentru angajamente şi creditele pentru plăţi, pentru a garanta compatibilitatea dintre acestea şi pentru a permite respectarea în anii următori a plafonului de la alineatul (1).

(3)    Dacă modificările SEC 95 determină schimbări semnificative ale VNB care se aplică în sensul prezentei decizii, plafoanele pentru plăţi şi angajamente, astfel cum au fost stabilite la alineatele (1) şi (2), sunt recalculate de către Comisie folosind următoarea formulă:

 1,24% (1,31%)   x   VNBt-2 +  VNBt-1 +  VNBt    SEC actual ,

                                VNBt-2 + VNBt_1 + VNBt   SEC modificat

unde t reprezintă cel mai recent an întreg pentru care sunt disponibile date conform Regulamentului (CE, Euratom) nr. 1.287/2003 al Consiliului din 15 iulie 2003 privind armonizarea venitului naţional brut la preturile pieţei (Regulamentul VNB)6.

ARTICOLUL 4

(1) Regatului Unit i se acordă o corectare a dezechilibrelor bugetare.

Corectarea se stabileşte prin:

(a) calcularea diferenţei, în anul financiar precedent, dintre:

- partea procentuală a Regatului Unit în totalul bazelor de evaluare a TVA nereduse; şi

- partea procentuală a Regatului Unit în totalul cheltuielilor alocate;

(b) înmulţirea diferenţei astfel obţinute cu totalul cheltuielilor alocate;

(c) înmulţirea rezultatului de la litera (b) cu 0,66;

(d)  scăderea din rezultatul de la litera (c) a efectelor care rezultă pentru Regatul Unit în urma trecerii de la TVA redusă şi a plăţilor menţionate la articolul 2 alineatul (1) litera (c), adică diferenţa dintre:

-  ceea ce ar fi trebuit Regatul Unit să plătească pentru sumele finanţate din resursele menţionate la articolul 2 alineatul (1) literele (b) şi (c), în cazul în care cota uniformă a TVA s-ar fi aplicat la bazele nereduse; şi

-   plăţile Regatului Unit în conformitate cu articolul 2 alineatul (1) literele (b) şi (c);

(e) scăderea din rezultatul obţinut la litera (d) a câştigurilor nete ale Regatului Unit rezultate din creşterea procentului resurselor menţionate la articolul 2 alineatul (1) litera (a) reţinute de statele membre pentru a acoperi costurile de colectare şi cele conexe;

(f)  calcularea, la momentul fiecărei extinderi a UE, a unei ajustări a rezultatului de la litera (e) pentru a reduce compensarea, asigurând astfel faptul că cheltuielile nereduse înainte de extindere rămân nereduse după extindere. Ajustarea se efectuează prin reducerea sumei totale a cheltuielilor alocate cu o sumă echivalentă cu cheltuielile anuale de preaderare din ţările aderente. Toate sumele calculate astfel sunt reportate în anii financiari ulteriori şi se ajustează anual prin aplicarea celui mai recent coeficient de deflaţie PNB disponibil pentru UE, exprimat în euro, astfel cum a fost furnizat de către Comisie. Acest punct încetează să se aplice de la data la care corectarea urmează să fie bugetată pentru prima dată în 2014;

(g)  ajustarea calculului prin scăderea din suma totală a cheltuielilor alocate a sumei totale a cheltuielilor alocate în statele membre care au aderat la UE după 30 aprilie 2004, cu excepţia plăţilor agricole directe şi a plăţilor legate de piaţă, precum şi a acelei părţi a cheltuielilor cu dezvoltarea rurală care derivă din FEOGA, „Secţiunea Garantare".

Această reducere se introduce progresiv,  conform calendarului de mai jos:

Corectarea Regatului Unit, care

urmează să fie bugetată pentru prima

dată în anul respectiv:

Procent din cheltuielile legate de

extindere (astfel cum sunt definite

mai sus), care urmează să fie exclus

din calculul corectării operate

în favoarea Regatului Unit

2009

20

2010

70

2011

100

(2) In perioada 2007-2013, contribuţia suplimentară a Regatului Unit, care rezultă din reducerea cheltuielilor alocate menţionate la alineatul (1) litera (g), nu depăşeşte 10,5 miliarde EUR, exprimată în preţurile anului 2004. In fiecare an, serviciile Comisiei verifică dacă ajustarea cumulată a corectării depăşeşte această sumă. In scopul acestui calcul, sumele exprimate în preţuri curente sunt convertite în preţurile anului 2004 prin aplicarea celui mai recent coeficient PIB de deflaţie disponibil pentru UE, exprimat în euro, astfel cum a fost furnizat de către Comisie. In cazul în care se depăşeşte plafonul de 10,5 miliarde EUR, contribuţia Regatului Unit se reduce în mod corespunzător.

In eventualitatea unei noi extinderi înainte de anul 2013, plafonul de 10,5 miliarde EUR se ajustează prin majorare în mod corespunzător.

ARTICOLUL 5

(1)  Costul corectării este suportat de către celelalte state membre în conformitate cu următoarele norme:

(a)  repartizarea costului se calculează mai întâi raportându-se la partea fiecărui stat membru din plăţile menţionate la articolul 2 alineatul (1) litera (c), Regatul Unit fiind exclus şi fără a ţine seama de reducerile brute din contribuţiile bazate pe VNB ale Ţărilor de Jos şi ale Suediei, care sunt menţionate la articolul 2 alineatul (5);

(b)  aceasta se ajustează apoi în aşa fel încât să limiteze contribuţia financiară a Austriei, a Germaniei, a Ţărilor de Jos şi a Suediei la o pătrime din contribuţia normală a acestora, rezultată din acest calcul.

(2) Corectarea se acordă Regatului Unit printr-o reducere a plăţilor sale, rezultate din aplicarea articolului 2 alineatul (1) litera (c). Costurile suportate de celelalte state membre se adaugă plăţilor acestora rezultate din aplicarea pentru fiecare stat membru a articolului 2 alineatul (1) litera (c).

(3) Comisia efectuează calculele necesare pentru aplicarea articolului 2 alineatul (5), a articolului 4 şi a prezentului articol.

(4) In cazul în care la începutul anului financiar bugetul nu a fost încă adoptat, corectarea acordată Regatului Unit şi costurile suportate de celelalte state membre, înscrise în ultimul buget adoptat, rămân aplicabile.

ARTICOLUL 6

Veniturile menţionate la articolul 2 se folosesc fără distincţie pentru a finanţa toate cheltuielile înscrise în bugetul general al Uniunii Europene.

ARTICOLUL 7

Orice excedent de venit al Comunităţilor din totalul cheltuielilor efective din cursul anului financiar se reportează pentru anul financiar următor.

6 JOL181, 19.07.2003, p. 1.

ARTICOLUL 8

(1) Resursele proprii ale Comunităţilor, menţionate la articolul 2 alineatul (1) litera (a), sunt colectate de către statele membre în conformitate cu dispoziţiile de drept intern impuse prin acte cu putere de lege şi norme administrative, care, după caz, sunt adaptate pentru a îndeplini cerinţele normelor comunitare.

Comisia examinează la intervale regulate dispoziţiile de drept intern pe care i le comunică statele membre, notifică tuturor statelor membre ajustările pe care le consideră necesare pentru a asigura conformitatea acestora cu normele comunitare şi raportează la autoritatea bugetară.

Statele membre pun la dispoziţia Comisiei resursele prevăzute la articolul 2 alineatul (1) literele (a), (b) şi (c).

(2) In conformitate cu procedurile prevăzute la articolul 279 alineatul (2) din Tratatul CE şi la articolul 183 din Tratatul Euratom, Consiliul adoptă dispoziţiile necesare pentru punerea în aplicare a prezentei decizii şi pentru a face posibile controlul colectării, punerea la dispoziţia Comisiei şi plata veniturilor prevăzute la articolele 2 şi 5.

ARTICOLUL 9

In cadrul reexaminării complete, de largă acoperire, care tratează toate aspectele cheltuielilor, inclusiv PAC, precum şi ale resurselor Uniunii Europene, inclusiv compensaţiile Regatului Unit, cu privire la care înaintează un raport în 2008/2009, Comisia efectuează o reexaminare generală a sistemului de resurse proprii.

ARTICOLUL 10

(1) Fără a aduce atingere alineatului (2), Decizia 2000/597/CE, Euratom, se abrogă de la 1 ianuarie 2007. Orice trimitere la Decizia 70/243/CECO, CEE, Euratom, a Consiliului din 21 aprilie 1970 cu privire la înlocuirea contribuţiilor financiare ale statelor membre cu resursele proprii ale Comunităţilor7, la Decizia 85/257/CEE, Euratom, a Consiliului din 7 mai 1985 cu privire la sistemul de resurse proprii ale Comunităţilor8, la Decizia 88/376/CEE, Euratom, a Consiliului din 24 iunie 1988 privind sistemul de resurse proprii al Comunităţilor9, la Decizia 94/728/CE, Euratom, a Consiliului din 31 octombrie 1994 privind sistemul de resurse proprii al Comunităţilor Europene10 sau la Decizia 2000/597/CE, Euratom, se înţelege ca trimitere la prezenta decizie.

(2) Articolele 2, 4 şi 5 din deciziile 88/376/CEE, Euratom, 94/728/CE, Euratom, şi 2000/597/CE, Euratom, se aplică în continuare la calcularea şi ajustarea veniturilor care provin din aplicarea unei cote uniforme, valabile pentru toate statele membre, la baza de evaluare a TVA determinată uniform şi limitată la 50% şi 55% din PNB sau VNB al fiecărui stat membru, în funcţie de anul financiar respectiv, şi la calculul corectării dezechilibrelor bugetare acordate Regatului Unit pentru anii 1988-2006.

(3)  Statele membre reţin în continuare, prin costuri de colectare, 10% din sumele menţionate la articolul 2 alineatul (1) litera (a), care ar fi trebuit să fie puse la dispoziţie de către statele membre înainte de 28 februarie 2001 în conformitate cu normele comunitare aplicabile.

ARTICOLUL 11

Secretarul general al Consiliului notifică statele membre cu privire la prezenta decizie.

Statele membre notifică fără întârziere secretarul general al Consiliului cu privire la îndeplinirea procedurilor de adoptare a prezentei decizii în conformitate cu normele lor constituţionale.

Prezenta decizie intră în vigoare în prima zi a lunii următoare primirii ultimei notificări menţionate la al doilea paragraf.

Intră în vigoare la 1 ianuarie 2007.

ARTICOLUL 12

Prezenta decizie se publică în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Adoptată la Luxemburg la 7 iunie 2007.

Pentru Consiliu,

Preşedintele,

M. Glos

7 JOL 94, 28.04.1970, p. 19.

8 JOL 128, 14.05.1985, p. 15.

9 JOL 185, 15.07.1988, p. 24.

10 JOL293, 12.11.1994, p. 9.


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 0/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 0 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu