Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ACORD Nr

ACORD   Nr. 0 din 5 decembrie 2005

intre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei*)

ACT EMIS DE: ACT INTERNATIONAL

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 898 din 6 noiembrie 2006



România, prin Ministerul Finanţelor Publice, Bucureşti, România (denumită în continuare Imprumutat), pe de o parte,

şi

Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, organizaţie internaţională, Paris (denumită în continuare BDCE), pe de altă parte,

având în vedere solicitarea transmisă de Guvernul României prin două scrisori datate 5 martie şi 13 martie 2004 şi printr-o scrisoare primită de BDCE în data de 28 februarie 2005,

luând în considerare Rezoluţia Consiliului de administraţie al BDCE 1424 (1997), a patra ediţie revizuită,

având în vedere cel de-al treilea Protocol la Acordul general pentru privilegii şi imunităţi al Consiliului Europei,

ţinând cont de articolele Normelor de împrumut ale BDCE din 6 octombrie 1970,

au convenit următoarele:

ARTICOLUL 1

Condiţii generale

Acest împrumut  este  acordat în  cadrul  condiţiilor generale ale actualelor Norme de împrumut ale BDCE şi în cadrul condiţiilor speciale stabilite prin prezentul acord-cadru de împrumut (denumit în continuare Acordul), prin anexele acestuia şi scrisorile sale suplimentare (denumite în continuare scrisori suplimentare).

*) Traducere.

ARTICOLUL 2

Proiectul

BDCE acordă Imprumutatului, care acceptă, un împrumut pentru finanţarea parţială a F/P 1480 (2004), aprobat de către Consiliul de administraţie al BDCE la 25-26 mai 2004 şi ulterior modificat la 17 iunie 2005 (F/P 1480 Add1), referitor la înfiinţarea a aproximativ 20 de centre care pot oferi adăpost pentru zi şi noapte pentru 300 de copii şi instruirea a aproximativ 150 de asistenţi sociali în activităţi specifice, în special în domeniul prevenirii şi eliminării dependenţei de droguri.

Acest împrumut este acordat de BDCE luând în considerare angajamentul asumat de Imprumutat de a utiliza acest împrumut exclusiv pentru finanţarea proiectului individual descris în anexa nr. 1 (denumit în continuare Proiectul) şi de a realiza acest Proiect, prin Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului (ANPDC), în condiţiile care sunt detaliate în anexa nr. 1.

Orice schimbare a modului în care împrumutul este aplicat, care nu a primit aprobarea BDCE, poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediată a împrumutului, conform prevederilor art. 13 din Normele de împrumut ale BDCE.

ARTICOLUL 3

Imprumutul

3.1.  Condiţii financiare

Valoarea împrumutului acordat este de 3.300.000 EUR (trei milioane trei sute de mii euro).

In conformitate cu prevederile anexei nr. 1, împrumutul va fi disponibilizat în tranşe.

Fiecare tranşă a împrumutului va fi pentru o perioadă care nu va depăşi 15 ani, incluzând o perioadă de graţie de 5 ani.

Pentru fiecare tranşă, valoarea, rata dobânzii, valuta, data de disponibilizare, perioada de rambursare şi conturile de remitere ale fiecărei părţi vor fi stabilite de comun acord, prin fax, de către Imprumutat şi BDCE.

O scrisoare suplimentară la Acord, precizând condiţiile pentru fiecare tranşă, va fi întocmită la momentul tragerii, în formatul stabilit in anexa nr. 2.

Ca urmare a aprobării F/P 1480 Add1 de către Consiliul de administraţie al BDCE pe data de 17 iunie 2005, la condiţiile de împrumut BDCE se va aplica o subvenţionare a ratei dobânzii din contul selectiv fiduciar, ce nu va depăşi suma de 264.000 euro, echivalentul a 100 p.b. calculate pe baza unui împrumut de 10 ani, cu o perioadă de graţie de 5 ani. Cu toate acestea, rata dobânzii, după scăderea subvenţiei de rată a dobânzii, nu poate niciodată să scadă sub zero.

3.2.  Trageri şi comisioane de neefectuare a tragerilor

Tragerea sumelor împrumutului în mai multe tranşe se va efectua în conformitate cu stadiul implementării Proiectului.

Prima tragere trebuie să aibă loc în cel mult 18 luni de la data aprobării Proiectului F/P 1480 Add (2005).

Tragerile ulterioare vor fi efectuate pe baza declaraţiilor Imprumutatului, referitoare la stadiul implementării (şi la previziunile privind stadiul lucrărilor în anul curent).

BDCE va percepe Imprumutatului un comision de neefectuare a tragerilor de 0,50% (pe an, plătibil în rate trimestriale la sfârşitul trimestrului), aplicat la diferenţa dintre sumele care trebuiau să fie trase (conform plafoanelor valorice minime stabilite mai jos) şi sumele disponibilizate efectiv. Plafoanele valorice menţionate sunt următoarele:

(i) dacă tragerile efectuate în termen de 18 luni de la data aprobării  Proiectului  F/P 1480 Add1 reprezintă mai puţin de 20% din totalul sumei aprobate a împrumutului;

(ii) dacă tragerile efectuate în termen de 24 de luni de la data aprobării Proiectului F/P 1480 Add1 reprezintă mai puţin de 30% din totalul sumei aprobate a împrumutului;

(iii) dacă tragerile efectuate în termen de 36 de luni de la data aprobării Proiectului F/P 1480 Add1 reprezintă mai puţin de 50% din totalul sumei aprobate a împrumutului.

3.3.  Mobilizare

In scopul mobilizării tranşelor împrumutului, Imprumutatul va transmite BDCE, înaintea efectuării fiecărei trageri, angajamentul de plată anexat (anexa nr. 3) pentru fiecare tranşă.

Angajamentul de plată este întocmit şi plătibil în valuta în care tranşa a fost disponibilizată.

3.4.  Domiciliu

Toate sumele datorate de Imprumutat în cadrul acestui împrumut sunt plătibile BDCE în euro, în contul BDCE nr. 92 87 384, deschis la Deutsche Bank, Frankfurt, prin notificare telex, care va fi trimisă BDCE de banca însărcinată de către Imprumutat cu efectuarea plăţii, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea fiecărei plăţi.

3.5.  Date

Prevederile art. 3 fac obiectul Convenţiei privind ziua lucrătoare următoare modificată. Convenţia privind ziua lucrătoare următoare modificată înseamnă o convenţie prin care dacă data specificată va cădea într-o zi care nu este o zi lucrătoare [zi lucrătoare înseamnă o zi în care Sistemul TARGET (Sistemul de transfer rapid automat transeuropean cu privire la decontările brute în timp real) funcţionează], acea dată va fi prima zi care urmează acelei zile, care este zi lucrătoare, cu condiţia ca acea zi să nu cadă în următoarea lună calendaristică, caz în care acea dată va fi prima zi care precedă acea zi, care este zi lucrătoare.

ARTICOLUL 4

Monitorizarea împrumutului şi Proiectului

4.1. Utilizarea împrumutului

4.1.1.  Perioada

Sumele împrumutului pentru fiecare tranşă trebuie să fie utilizate de Imprumutat, prin ANPDC, pentru finanţarea Proiectului, în termen de 12 luni de la disponibilizarea acesteia de către BDCE.

4.1.2.  Implementarea Proiectului

Pentru implementarea Proiectului, Imprumutatul desemnează ANPDC ca agenţie de implementare.

Imprumutatul, prin ANPDC, va depune toate eforturile şi diligentele şi va exercita toate mijloacele utilizate în mod curent, în special mijloace financiare, tehnice, sociale şi manageriale, precum şi cele referitoare la protecţia mediului înconjurător, care vor fi necesare pentru implementarea corespunzătoare a Proiectului.

In mod special, se va asigura, înaintea implementării Proiectului, că toată finanţarea, drepturile de proprietate asupra terenului şi asupra proprietăţilor imobiliare, care sunt necesare pentru aceasta, sunt disponibile şi că toate activele şi instalaţiile sunt permanent asigurate şi întreţinute.

In cazul în care costurile Proiectului, după cum sunt descrise în anexa nr. 1, se majorează sau vor fi revizuite din orice motive, Imprumutatul se va asigura că sunt disponibile resurse financiare suplimentare pentru finalizarea Proiectului.

In plus, Imprumutatul, prin ANPDC, se va asigura că:

-    Proiectul corespunde prevederilor convenţiilor Consiliului Europei în materie;

-    Proiectul respectă mediul înconjurător, potrivit convenţiilor internaţionale în materie;

-   finanţarea parţială acordată de BDCE nu depăşeşte 69% din costul total al Proiectului, excluzând dobânda şi comisioanele financiare, aşa cum este definit în anexa nr. 1.

4.1.3. Achiziţii

Inaintea lansării primei licitaţii pentru lucrări şi echipament, lista subproiectelor deja identificate va fi comunicată BDCE în forma prevăzută în anexa nr. 5; subproiectele rămase vor fi comunicate BDCE în forma prevăzută în anexa nr. 5, pe măsură ce sunt identificate pe parcursul implementării Proiectului.

BDCE va permite ca toate achiziţiile de lucrări, bunuri şi servicii care sunt finanţate în cadrul Proiectului din sumele împrumutului BDCE să fie achiziţionate în conformitate cu Liniile directoare ale Băncii Mondiale, pentru achiziţii, revizuite în 2004, utilizând documentul de licitaţie standard al Băncii Mondiale (din mai 2004) şi Liniile directoare ale Băncii Mondiale pentru selecţia şi angajarea consultanţilor, revizuite în 2004. Imprumutatul va aplica plafoanele de achiziţii ale BDCE, aşa cum sunt definite în anexa nr. 4.

BDCE nu va emite „fără comentarii" pentru aranjamentele de achiziţii propuse de Imprumutat, inclusiv privind gruparea contractelor, procedurile aplicabile, dar îşi va rezerva dreptul de a proceda la o analiză anterioară sau ulterioară, efectuată prin sondaj, a aranjamentelor de achiziţii propuse de Imprumutat, inclusiv în ceea ce priveşte gruparea contractelor, procedurile aplicabile şi graficul procesului de achiziţii, pentru a verifica dacă acestea sunt în conformitate cu Liniile directoare ale Băncii Mondiale şi cu programul de implementare şi graficul de tragere propuse.

Imprumutatul va informa prompt BDCE despre orice întârziere sau orice modificare a graficului procesului de achiziţii, care ar putea afecta semnificativ implementarea la timp şi cu succes a contractelor Proiectului, şi va conveni cu „BDCE măsurile de remediere.

In oricare dintre situaţii, responsabilitatea pentru implementarea Proiectului şi, ca urmare, responsabilitatea pentru adjudecarea şi administrarea contractelor în cadrul Proiectului îi revin Imprumutatului.

Nicio preferinţă naţională nu poate fi aplicată, în cadrul contractelor LCI, fără aprobarea prealabilă din partea BDCE.

4.2.  Raportările Imprumutatului

4.2.1.   Raportările privind stadiul Proiectului

La fiecare 6 luni de la tragerea împrumutului până la finalizarea întregului Proiect, Imprumutatul, prin ANPDC, va transmite BDCE un raport ce va respecta substanţial forma prevăzută în anexa nr. 6, care detaliază:

-  situaţia utilizării împrumutului;

-  stadiul planului financiar al Proiectului;

-  stadiul Proiectului;

-  detalii privind managementul Proiectului.

4.2.2.   Raportul privind finalizarea Proiectului

La finalizarea întregului Proiect, Imprumutatul va prezenta un raport final, conţinând evaluarea efectelor economice, financiare, sociale şi privind mediul înconjurător.

4.3.  Furnizarea de informaţii către BDCE

Imprumutatul, prin ANPDC, va ţine evidenţe contabile privind Proiectul, în conformitate cu standardele internaţionale, care vor reflecta în orice moment stadiul Proiectului, vor înregistra toate operaţiunile efectuate şi vor identifica activele şi serviciile finanţate cu ajutorul prezentului împrumut.

Imprumutatul, prin ANPDC, se angajează să primească orice misiune de informare efectuată de către salariaţii BDCE sau de consultanţi externi angajaţi de BDCE şi să asigure cooperarea necesară pentru această misiune de informare, prin facilitarea oricărei vizite posibile la amplasamentul Proiectului. In special, BDCE poate efectua la faţa locului un audit al contabilităţii Proiectului, realizat de unul sau mai mulţi consultanţi la alegerea acesteia, pe cheltuiala Imprumutatului, în cazul neonorării la scadenţă de către Imprumutat a oricărei obligaţii asumate în cadrul prezentului împrumut.

Imprumutatul se angajează să răspundă într-o perioadă de timp rezonabilă oricărei informaţii solicitate de BDCE şi să furnizeze orice documentaţie pe care BDCE o poate considera necesară şi o poate solicita rezonabil, pentru implementarea corespunzătoare a Acordului, în special în ceea ce priveşte monitorizarea Proiectului şi utilizarea împrumutului.

Imprumutatul va informa BDCE imediat despre orice modificare a legislaţiei sau a normelor în sectorul economic relevant pentru Proiect şi, în sens general, despre orice eveniment care poate influenţa îndeplinirea obligaţiilor sale asumate în cadrul Acordului. Orice modificare a legislaţiei sau a normelor în sectorul economic relevant pentru Proiect constituie unul dintre evenimentele precizate în art. 13-h al cap. 3 din Normele de împrumut ale BDCE şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediată a împrumutului.

ARTICOLUL 5

Incetarea obligaţiilor Imprumutatului

Plata sumei datorate, stipulată în angajamentul de plată, eliberează Imprumutatul de orice obligaţie, după cum este definită în clauza 3.1 de mai sus.

După ce întreaga sumă a acestui împrumut, toate dobânzile şi alte costuri care rezultă din acesta, în special acele sume prevăzute la art. 6 şi 7, au fost plătite corespunzător, Imprumutatul va fi pe deplin eliberat de obligaţiile sale fată de BDCE, cu excepţia celor stipulate în art. 4.

ARTICOLUL 6

Dobânda pentru întârziere

Fără a contraveni oricărui alt posibil recurs al BDCE în cadrul Acordului şi al Normelor de împrumut ale BDCE sau, după caz, dacă Imprumutatul nu plăteşte întreaga dobândă sau orice altă sumă plătibilă, conform Acordului, cel mai târziu la data scadenţei specificate, Imprumutatul trebuie să plătească o dobândă suplimentară la suma datorată şi neplătită integral, egală cu dobânda EURIBOR la o lună pentru depozitele în valută plăţii întârziate la data scadenţei (dacă nu este zi lucrătoare TARGET, următoarea zi lucrătoare), la ora 11,00 a.m. (ora locală la Bruxelles), plus 2,5% pe an calculată de la data scadenţei acestei sume până la data efectuării plăţii.

Rata EURIBOR la o lună, aplicabilă, va fi actualizată la fiecare 30 de zile.

ARTICOLUL 7

Costuri asociate

Toate impozitele şi taxele de orice fel, datorate şi plătite, şi toate cheltuielile rezultate fie din încheierea, executarea, lichidarea, anularea sau suspendarea Acordului, în totalitate ori parţial, fie din garantarea sau refinanţarea împrumutului acordat, împreună cu toate actele judiciare şi extrajudiciare care decurg din acest împrumut vor fi suportate de către Imprumutat.

Totuşi, se vor aplica prevederile art. 25 al cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE pentru costurile procedurilor de arbitraj cuprinse în cap. 4 menţionat.

ARTICOLUL 8

Garanţii

Imprumutatul declară că niciun alt angajament nu a fost făcut şi nu va fi făcut în viitor, care ar putea da unei terţe părţi un regim preferenţial, un drept preferenţial de plată, o garanţie colaterală sau o garanţie de orice natură ar fi, care ar putea conferi drepturi sporite asupra unor terţi (denumită în continuare garanţie).

Dacă o astfel de garanţie a fost totuşi acordată unei terţe părţi, Imprumutatul este de acord să întocmească sau să furnizeze o garanţie identică în favoarea BDCE sau, când este împiedicat să o facă, să ofere o garanţie echivalentă şi să stipuleze formarea unei astfel de garanţii în favoarea BDCE.

Neîndeplinirea acestor prevederi ar reprezenta un caz de culpă, după cum este specificat în art. 13-h al cap. 3 din Normele de împrumut ale BDCE, şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediată a împrumutului.

ARTICOLUL 9

Reprezentări şi certificări

Imprumutatul prezintă şi certifică faptul că:

-   autorităţile sale competente l-au autorizat să încheie Acordul şi au dat în acest sens semnatarilor autorizarea pentru aceasta, în conformitate cu legile, decretele, reglementările, articolele asocierii şi alte texte aplicabile acestuia;

-  întocmirea şi semnarea Acordului nu contravin legilor, decretelor, reglementărilor, articolelor asocierii şi altor texte aplicabile acestuia şi că toate permisele, licenţele şi autorizaţiile necesare acestuia au fost obţinute şi vor rămâne valabile pe toată durata împrumutului.

Orice modificare referitoare la reprezentările şi certificările de mai sus trebuie, pe toată durata împrumutului, să fie notificată imediat BDCE şi să fie furnizate toate documentele justificative.

ARTICOLUL 10

Relaţii cu terţii

Imprumutatul, în scopul utilizării împrumutului, nu poate invoca niciun fapt referitor la relaţiile sale cu terţe părţi, în vederea evitării îndeplinirii totale sau parţiale a obligaţiilor sale rezultate din Acord.

BDCE nu poate fi implicată în disputele care ar putea să apară între Imprumutat şi terţe părţi, iar costurile, indiferent de natura lor, suportate de către BDCE datorită oricărei dispute, şi în special toate costurile juridice sau de judecată, vor fi pe cheltuiala Imprumutatului.

ARTICOLUL 11

Interpretarea Acordului

Imprumutatul declară că a luat cunoştinţă de Normele de împrumut ale BDCE, care sunt considerate parte integrantă a Acordului, şi că a primit o copie a acestora.

Atunci când există o contradicţie între orice prevedere din Normele de împrumut ale BDCE şi orice prevedere a Acordului, vor prevala prevederile Acordului.

Titlurile paragrafelor, secţiunilor şi capitolelor Acordului nu vor servi pentru interpretarea acestuia.

In nicio situaţie nu se va presupune că BDCE a renunţat tacit la vreun drept care i-a fost acordat prin Acord.

ARTICOLUL 12

Legea aplicabilă

Acordul şi garanţiile negociabile legate de acesta vor fi guvernate de regulile BDCE, după cum este specificat în art. 1 paragraful 3 al celui de-al treilea Protocol din data de 6 martie 1959 la Acordul general pentru privilegii şi imunităţi al Consiliului Europei, din data de 2 septembrie 1949, şi, în al doilea rând, dacă este necesar, de legea franceză.

Diferendele dintre părţi privind Acordul vor face obiectul arbitrajului, în condiţiile specificate în cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE.

ARTICOLUL 13

Executarea unei hotărâri de arbitraj

Părţile contractante convin să nu facă uz de niciun privilegiu, nicio imunitate sau legislaţie în faţa oricărei autorităţi jurisdicţionale ori a altei autorităţi, fie ea naţională sau internaţională, în vederea împiedicării punerii în aplicare a unei decizii date în condiţiile specificate în cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE.

ARTICOLUL 14

Notificări

Orice notificări sau alte comunicări care vor fi date sau efectuate în cadrul Acordului către BDCE ori Imprumutat vor fi în scris şi vor fi considerate pe deplin acordate sau efectuate dacă sunt predate personal, transmise par avion sau prin fax de către o parte celeilalte părţi, la acea adresă a părţii specificată mai jos.

Pentru Imprumutat:

România, prin Ministerul Finanţelor Publice

Str. Apolodor nr. 17, Bucureşti, România

In atenţia: ministrului finanţelor publice, secretarului de stat şi/sau directorului general al Direcţiei generale a finanţelor publice externe

Fax: +4021 312 67 92

Pentru BDCE:

Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei

55 Avenue Kleber, 75 116 Paris

In atenţia: guvernatorului

Fax: +33 1 47 55 37 52

Toate comunicările care vor fi date sau efectuate vor fi în limba engleză sau franceză, iar dacă sunt în altă limbă, vor fi însoţite de o traducere a acestora în limba engleză sau franceză.

ARTICOLUL 15

Intrarea în vigoare

Acordul va intra în vigoare după semnarea de către BDCE şi Imprumutat şi aprobarea lui de Guvernul României.

ARTICOLUL 16

Exemplarele Acordului

Acordul este întocmit în două exemplare originale, ambele exemplare fiind egal autentice.

Câte un exemplar original este păstrat de fiecare dintre părţile contractante.

Bucureşti, 22 noiembrie 2005.

Pentru România,

Claudiu Doltu,

secretar de stat

Paris, 5 decembrie 2005.

Pentru BDCE,

K. J. Ners,

viceguvernator

ANEXA Nr. 1*)

Descrierea Proiectului

I

F/P

1480 Add 1 (2005)

Imprumutat

România

Aprobat de Consiliul de Administraţie

25 - 26 mai 2004 CA/PV/231/2004 17 iunie 2005 CA/PV/237/2005

Suma aprobată

3.300.000 EUR

II

Domenii de intervenţie:

Sănătate/Educaţie şi instruire profesională

Lucrările planificate:

Proiectul va permite înfiinţarea a aproximativ 20 de centre care pot oferi adăpost de zi şi noapte pentru circa 300 de copii şi instruirea a circa 150 asistenţi sociali în activităţi specifice, în special în domeniul prevenirii şi eliminării dependenţei de droguri.

Localizare:

Proiectul se va adresa problemelor copiilor străzii acolo unde aceasta este foarte acută, cum ar fi: Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Arad, Cluj, Sibiu, Petroşani, Craiova, Galaţi, Oradea şi Braşov, etc.

Costul total al proiectului:

4.782.000 EUR

Costul distribuit pe articole:

Pregătirea şi elaborarea subproiectelor:            250.000   -    5% Elaborarea studiilor de fezabilitate:         250.000   -    5% Cumpărarea de teren sau clădiri:                      480.000  - 10% Lucrări civile, bunuri şi servicii:               3.185.000   -  67% Măsuri pe termen lung pentru asigurarea

sustenabilităţii:                                   322.000  -   7% Monitorizarea şi administrarea proiectului:        295.000  -   6%

                                                                    -----------------------

                                                                       4.782.000     100%

Planul de finanţare:

3.300.000 EUR;         BDCE                           69%

477.000 EUR             România prin ANPDC  10%

885.000 EUR            Autorităţi locale              18%

120.000 EUR             Alţi donatori                   3%

Stadiul lucrărilor la momentul prezentării solicitării:

0%

Graficul lucrărilor:

2005 - 2008

*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

Condiţii specifice:

Condiţii anterioare primei trageri:

- ANPDC va confirma lista şi responsabilităţile personalului care va forma Unitatea de Management a Proiectului;

- se va transmite BDCE o listă a Consiliilor judeţene care vor forma partea proiectului, precum şi populaţia ţinta estimativă a acestora;

Condiţii anterioare celei de a doua trageri:

- se vor detalia liniile directoare principale referitoare la cursurile de pregătire privind tratarea consumatorilor de droguri care vor fi efectuate în cadrul acestui proiect, precum şi numărul persoanelor care vor fi instruite;

- se va transmite BDCE o listă a potenţialelor ONG-uri care vor participa la proiect şi contribuţiile acestora în cadrul proiectului;

Alte condiţii:

- înaintea lansării primei licitaţii pentru lucrări şi echipament, lista subproiectelor deja identificate va fi comunicată BDCE în forma prevăzută în Anexa 5: subproiectele rămase vor fi comunicate BDCE în forma prevăzută în Anexa 5 pe măsură ce sunt identificate pe parcursul implementării proiectului

III

Criterii de eligibilitate: (pe domenii de intervenţie):

Proiectul intră sub incidenţa criteriilor de eligibilitate stabilite în Rezoluţia 1424 (1997) a 4 revizuire, şi deci contribuie la coeziunea socială în ţară.

IV

Efecte sociale (pe domenii de intervenţie):

Proiectul sprijină Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copiilor (ANPDC) prin crearea la nivelul autorităţilor locale (municipiu sau judeţ) de subproiecte descentralizate la nivelul comunităţii.  Se estimează ca numărul  total  al beneficiarilor,  în primii  trei  ani  de funcţionare să fie de 3000.

ANEXA Nr. 2*)

F/P 1480 ADD1 - tranşa [număr]

BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI

SCRISOARE SUPLIMENTARĂ

La Acordul Cadru din data [data] între

BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI (numită în continuare "BDCE")

si

ROMÂNIA

(numită în continuare "Imprumutat")

Prezenta Scrisoare Suplimentară şi Acordul Cadru de Imprumut stabilesc termenii şi condiţiile convenite pentru tranşa [număr] aşa cum este specificat în articolul [număr] din Acordul Cadru menţionat.

Suma împrumutului:                    EURO [sumă]

Maturitate:                                 perioada totală de acordare 15 ani

                                                               cu 5 ani perioada de graţie

Rata variabilă a dobânzii:           EURIBOR la 6 luni plus sau minus

                                                               [număr] puncte de bază [net] pe an

                                                               (inclusiv o subvenţie a ratei dobânzii

                                                               din Contul Selectiv Fiduciar,  aşa

                                                               cum este definit în Articolul 3 din

                                                               Acordul Cadru de Imprumut1)

                                                               (Telerate [referinţă]sau Reuters [referinţă])

Plata dobânzii:                           Bi-anual,

Numitorul fracţiei:                         actual/360 zile, Convenţia privind

                                                               Ziua Lucrătoare Următoare Modificată

Zi Lucrătoare                                          înseamnă o zi în care Sistemul de

                                                              Transfer Rapid Automat Trans-European cu                

                                                              privire la decontările brute în timp real,

                                                              ( TARGET) funcţionează,

Data de disponibilizare                            [data]

Instrucţiuni de plată:                  Numărul contului [număr] al [nume

                                                              Bancă şi oraş], CODUL   SWTFT:

                                                              [cifrul] prin  [nume banca  corespondenta

                                                              şi oraş],    CODUL SWIFT [ cifrul]

*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.

Rata dobânzii va fi calculată pentru fiecare perioadă de [număr] luni începând de la data de disponibilizare. Dobânda va fi fixată cu 2 zile lucrătoare înaintea fiecărei noi perioade de dobândă. BDCE va informa Imprumutatul despre dobânda plătibilă la fiecare 6 luni. Plata dobânzii va avea loc în [ziua, luna] a fiecărui an şi pentru prima data la [data].[ se listează datele de plată şi ratele de capital datorate pentru fiecare dată]

Articolul 3 din Acordul Cadru de Imprumut: "Rata dobânzii după scăderea subvenţiei acordate ratei dobânzii nu va scădea, în nici o situaţie, sub zero"

Toate plăţile vor fi efectuate în contul BDCE conform instrucţiunilor de plată descrise mai sus.

Aceste prevederi fac obiectul înţelegerii "Convenţia privind Ziua Lucrătoare Următoare Modificată", a cărei definiţie se găseşte în art.3.5 al Acordului Cadru de Imprumut, semnat între Imprumutat şi BDCE la [dată],

In vederea mobilizării tranşei împrumutului, Imprumutatul va trimite, în timp util, BDCE, un Angajament de Plata corespunzător acestei tranşe.[Anexa 3]

[Oraşul, data]                                                                   [Oraşul, data]

Pentru Banca de Dezvoltare                                                Pentru România

a Consiliului Europei

ANEXA Nr. 3*)

F/P 1480 ADD1 - tranşa [număr]

ANGAJAMENT DE PLATĂ

[VALUTA] [SUMA]                                                                    [DATA]

Pentru VALOAREA PRIMITĂ, subsemnatul:

prin acest Angajament de plată promite să plătească Băncii de Dezvoltare a Consiliului Europei sau altuia, suma împrumutată de:

[SUMA în litere ] [VALUTA în litere]

în ratele, şi la o dobândă astfel cum este specificat mai jos

Rate de capital                             Dobânda

[Data]: [Valuta][Suma]               [se inserează dobânda specificată în

[Data]: [Valuta][Suma]                Scrisoarea Suplimentară]

[Data]: [Valuta][Suma]

[Data]: [Valuta][Suma]

....//.....

Plăţile de mai sus vor fi făcute la:

[BANCA CORESPONDENTĂ A BDCE ŞI CONTUL DE REFERINŢĂ]

în favoarea Băncii de Dezvoltare a Consiliului Europei, fără nici o deducere sau luare în considerare a vreunei taxe, impozite sau alte costuri, prezente sau viitoare, datorate sau percepute, pentru acest angajament sau pentru sumele acestuia de către sau în cadrul României, sau a oricărei alte subdiviziuni politice sau fiscale a acesteia.

*) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.

Acest angajament de plată este legat de împrumutul acordat de către Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei Imprumutatului la data [Data disponibilizării].

In cazul neefectuării plăţii prompte şi în totalitate, a oricărei sume datorate prin acest angajament, întregul împrumut şi dobânda aferentă conform acestuia până la data plăţii vor deveni imediat scadente şi vor fi plătite la opţiunea şi la cererea deţinătorului acestuia.

Neexercitarea de către deţinătorul angajamentului a oricărui drept care rezultă din acesta, nu va constitui în nici un caz o renunţare la nici unul din drepturile sale în aceasta sau în oricare altă circumstanţă.

PENTRU ROMÂNIA

Pentru garantarea plăţii tuturor sumelor datorate în cadrul acestui Angajament de Plata (fie rate de capital fie dobândă)

ANEXA Nr. 4*)

Plafoane de achiziţii

Achiziţii de bunuri, lucrări, servicii şi selecţia consultanţilor

Categorie

Valoarea contractului (000 EUR)

Metoda de achiziţie

Bunuri

mai mare de 200

LCI (licitaţie competitivă internaţională)

între 80 şi 200

LCN (licitaţie competitivă naţională)

mai mică de 80

Cumpărare pe baza a trei cotaţii

Lucrări

mai mare de 5.000

LCI

între 250 şi 5000

LCN

mai mică de 250

Cumpărare pe baza a trei cotaţii

Consultanţi

mai mare de 200 pentru firme

Selecţia pe baza calităţii şi a costului

între 50 şi 200 pentru firme

Selecţia pe baza calităţii

mai mic de 50 pentru firme

Selecţia pe baza costului minim

mai mică de 50 pentru consultanţi individuali

Pe baza Calificări

*) Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 5*)

Pagina de identificare

Sinteza studiului de fezabilitate

Titlul Subproiect:

Localizare:

Beneficiari (capacitate maximă)

Matrice operaţională

1. Descrierea stadiului existent

2. Descrierea stadiului propus

3. Personal şi instruire

4. Graficul proiectului

5. Descrierea bunurilor şi proiectului (descrierea şi cuantificarea bunurilor, echipamentelor şi consumabilelor, numărul şi scopul vehiculelor)

6. Cost şi analiza financiară

*) Anexa nr. 5 este reprodusă în facsimil.

Tabelul 1 - Defalcarea costurilor

Descrierea

BDCE

GR

Alţi donatori

Total

(excluzând taxe)

TVA

Alte taxe

Total

(inclusiv

taxe)

EUR

EUR

EUR

EUR

EUR

EUR

EUR

Pregătirea şi

elaborarea subproiectelor

Valoarea terenului şi a clădirilor

Studii de

fezabilitate, proiect tehnic, proces de licitaţie, avize autorizaţii, documentaţii, asistenţă tehnică taxe şi alte comisioane

Lucrări civile, Lucrări de construcţii, furnizări echipamente tehnice şi instalaţii, lucrări de exterior, conectare la reţea de utilităţi

Achiziţii de bunuri

Total

ANEXA Nr. 6*)

RAPOARTE   PRIVIND   STADIUL   PROIECTULUI

COSTURI

CHELTUIELI EFECTUATE

ÎN EURO (toate taxele excluse)

ŢARA: ROMÂNIA PROIECT: F/P 1480 (2004) - Iniţiativa Copii Străzii

Data: ...........................

DESCRIERE

CHELTUIELI EFECTUATE

COMENTARII

Nr.

Subproiect

Localizare

PERIOADA 1 ŞASE LUNI

PERIOADA 2 ŞASE LUNI

PERIOADA 3 ŞASE LUNI

PERIOADA 4 ŞASE LUNI

TOTAL

TOTAL CHELTUIELI

- Tabelul 1 -

*) Anexa nr. 6 este reprodusă în facsimil.

Data:..............

DESCRIERE

CHELTUIELI VIITOARE (A)

CHELTUIELI

EFECTUATE

(B)

COST TOTAL

(C) =

(A) +(B)

% CHELTUIT

COMENTARII

Nr.

Subproiect

Localizare

PERIOADA 5

ŞASE LUNI

PERIOADA 6

ŞASE LUNI

PERIOADA 7

ŞASE LUNI

PERIOADA 8

ŞASE LUNI

TOTAL

TOTAL CHELTUIELI

- Tabelul 2 -

EVALUARE ACHIZIŢII

ŢARA: ROMÂNIA

PROIECT: F/P 1480 (2004) - Iniţiativa Copii Străzii

Data:............................

CATEGORIE CHELTUIELI

METODA DE ACHIZIŢIE

COST TOTAL

LCI

LCN

Altele

NB

1. Lucrări

finanţate de BDCE

2.Bunuri

finantate de BDCE

3.Serviciî

finantate de BDCE

4.Diverse

finantate de BDCE

TOTAL

- Tabelul 3 -

Acronime                                                                         

LCI: Licitaţie Competitivă internaţională

LCN: Licitaţie Competitivă Naţionali

NB: Nefinanţat de Bancă

EVALUARE CONTRACT

ŢARA: ROMÂNIA

PROIECT: F/P 1480 (2004) - Iniţiativa Copii Străzii 

Data:...........................

Descriere contract

Număr contract

Dată contract

Incredinţat

Metoda de achiziţie

COST

Preţ fix d/n

Plătit

Perioada de implementare

Data de

Recepţie a

Lucrării

Modificări Comentarii

Valuta

Valoarea

Incepere

Finalizare

- Tabelul 4 -

SURSE FINANCIARE

ÎN EUR (toate taxele excluse)

ŢARA: ROMÂNIA PROIECT: F/P 1480 (2004) - Iniţiativa Copii Străzii

Data:.............

DESCRIERE

FINANŢARE PRIMITĂ

FINANŢARE DE PRIMIT

COMENTARII

BDCE

GR

AUTORI

TATI LOCALE

ALŢI

DONAT

ORI

TOTAL

%

BDCE

GR

AUTORIT

ATII

LOCALE

ALŢI

DONAT

ORI

TOTAL

%

A. Pregatirea şi elaborarea subproiectelor

Evaluarea populaţiei ţintă

Pregătirea şi elaborarea subproiectelor

Campanie de Conştientizare a Publicului

B. Intocmirea studiilor de fezabilitate:

Identificarea locaţiilor, evaluarea costurilor şi capacităţilor pentru servicii (inclusiv personal)

Studii geo, obţinerea certificatelor de urbanism

C. Achiziţionarea de terenuri sau clădiri

D. Lucrări civile, bunuri şi servicii:

Elaborarea specificaţiilor tehnice şi obţinerea autorizatiilor

Licitaţii pentru lucrări civile, bunuri şi servicii

Executare lucrări civile

Achiziţionare bunuri (se va furniza o listă separată)

E. Măsuri pe termen lung pentru sustenabilitatea proiectului:

Instruirea Personalului in tratarea abuzului de droguri

Integrarea subproiectelor în Reţeaua Naţională

F.Administrarea şi monitorizarea proiectului -UMP-

(comisioane, chiria birourilor, instruire, procurare echipamente, transport şi cazare, asigurări, costuri de operare a birourilor)

TOTAL

-Tabelul 5 A -

SURSE FINANCIARE

ÎN EUR (toate taxele excluse)

ŢARA: ROMÂNIA PROIECT: F/P 1480 (2004) - Iniţiativa Copii Strazii

Data:.............

DESCRIERE

FINANŢARE PRIMITĂ

FINANŢARE DE PRIMIT

COMENTARII

Nr.

Subproiect

Localizare

BDCE

GR

AUTORI TATI

LOCALE

ALŢI

DONATORI

TOTAL

%

BDCE

GR

AUTORI

TĂŢI

LOCALE

ALŢI DONATORI

TOTAL

%

TOTAL

- Tabelul 5 B -

GRAFICUL DE ACTIVITATE

DIAGRAMA

ŢARA: ROMÂNIA

PROIECT: F/P 1480 (2004) - Iniţiativa Copii Străzii 

Data:.....................

DESCRIERE

2004

2005

2006

2007

% PROGRES

COMENTA- RII

1

2

3

4

1

2

3

4

1

2

3

4

1

2

3

4

Infiinţarea UIP (selectarea personalului, instruirea, găsirea locaţiei)

Graficul Iniţial     

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

Intocmirea Documentelor tehnice ale Proiectului (planificarea activităţilor şi achiziţiilor, manualul de implementare a Proiectului, modele de documente de licitaţie, modele de contracte, materiale de instruire, model de structură şi volum de activitate pentru servicii, lansare atelier de lucru)

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

Pregătire pentru selectarea subproiectelor ce vor fi finanţate (evaluarea situaţiei, pregătirea echipelor locale, identificarea posibilelor locaţii pentru subproiecte) - 3 luni

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate             

Elaborarea subproiectelor de autorităţile locale - 2 luni

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrari Finalizate 

Selectarea subproiectelor ce vor fi finanţate, inclusiv vizite la faţa locului şi clarificări - 2 luni

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate     

Elaborarea studiilor de fezabilitate pentru subproiecte - 3 luni

Graficul Iniţial 

Graficul Revizuit

Lucrari Finalizate

Aprobarea studiilor de fezabilitate -1 luna

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrari Finalizate     

Achiziţionarea terenului (unde este necesar) pentru subproiecte - 1 luna

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

Elaborarea  proiectului   tehnic   detaliat  pentru   fiecare  subproiect  şi  obţinerea autorizaţiilor- 3 luni

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

Licitaţie pentru lucrările civile aferente proiectelor, încredinţarea contractelor şi începerea executării lucrărilor civile - 3 luni

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

Executarea lucrărilor civile -12 luni

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

- Tabelul 6 A -

GRAFICUL DE ACTIVITATE

DIAGRAMA

ŢARA: ROMÂNIA

PROIECT: F/P 1480 (2004) - Iniţiativa Copii Străzii

Data:.....................

DESCRIERE

2004

2005

2006

2007

%

PROGRES

COMENTARII

1

2

3

4

1

2

3

4

1

2

3

4

1

2

3

4

Selectarea şi instruirea personalului, organizarea serviciilor - 3 luni, pe parcursul

executării lucrărilor civile

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

Inceperea selectării beneficiarilor- 1 lună, pe parcursul executării lucrărilor civile

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate       

Licitaţie pentru bunuri, încredinţarea contractelor şi livrarea bunurilor - 3 luni, pe parcursul executării lucrărilor civile

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate          

Calificarea subproiectelor- 1 lună

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrari Finalizate            

Integrarea subproiectelor într-o reţea naţională - 3 luni

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrari Finalizate      

Monitorizarea funcţionării subproiectelor- 9 luni

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

- Tabelul 6 A -

(continuare)

GRAFICUL DE ACTIVITATE PE SUBPROIECTE

DIAGRAMA

ŢARA: ROMÂNIA

PROIECT: F/P 1480 (2004) - Iniţiativa Copii Străzii   

     

Data:.....................

DESCRIERE

2004

2005

2006

2007

% PROGRES

COMENTARII

Nr.

Subproiect

Localizare

1

2

3

4

1

2

3

4

1

2

3

4

1

2

3

4

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

Graficul iniţial

Graficul Revizuit

Lucrari Finalizate

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit :

Lucrări Finalizate

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrari Finalizate

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

Graficul Iniţial

Graficul Revizuit

Lucrări Finalizate

- Tabelul 6 B -

MONITORIZAREA OBIECTIVELOR DE MANAGEMENT

ŢARA: ROMÂNIA

PROIECT: F/P 1480 (2004) - Iniţiativa Copii Străzii

Data:.............

DESCRIERE

DE EFECTUAT

IMPLEMENTAT

Consiliul judeţean şi Autorităţile Locale

Anchete Sociale

Orientate spre evaluarea populaţiei ţintă, vor include toate tipurile de acţiuni sociale directe pentru identificarea potenţialilor beneficiari şi a statutului lor legal, precum şi a contextului familial al acestora. Autorităţile locale vor efectua anchetele sociale.

Criterii de Selecţie

Criteriile de selecţie aplicate vor fi stabilite de autorităţile locale, deşi ANPDC va da "fără obiecţii" la aceste criterii.

Conştientizarea Publicului

In Direcţiile Judeţene va fi concentrată o promovare la scară mică; aceasta va consta din materiale tipărite, precum pliante şi broşuri. In acest scop Direcţia Judeţeană va angaja o firmă de tipărire.

Unitatea de Management al Proiectului

Numărul angajaţilor şi Descrierea acestora

Manager de Proiect

(Pe tot ciclul

proiectului)

Responsabil cu managementul general al proiectului, organizarea graficului de activitati şi repartizarea acestor activităţi între membrii echipei. Acesta va fi responsabil şi de relaţia cu BDCE, alte Ministere şi autorităţi locale Implicate.

Specialist în

Bunăstarea

Copilului

(Pe tot ciclul

proiectului)

Responsabil de supervizarea pregătirii şi implementării subproiectelor, din punct de vedere social, inclusiv structura personalului, selectarea personalului, Instruirea şi funcţionarea serviciilor. După ce subproiectele devin total operaţionale aceasta poziţie va presupune şi activităţi de monitorizare.

Specialist în Achiziţii

(Parte a ciclului proiectului)

Responsabil de pregătirea şi implementarea planurilor de achiziţii, a documentelor standard de licitaţie, a procedurilor de licitaţie, obţinerea de "Fără obiecţii" (când este necesar) şi managementul contractelor. Acest specialist poate fi înlocuit în etapa finală a proiectului cu un specialist în monitorizare. Specialistul în achiziţii va mai monitoriza şi procesul de achiziţii pentru alte activităţi desfăşurate de autorităţile locale.

Specialist în Monitorizare (Pe tot ciclul proiectului)

Insărcinat cu proiectarea sistemului de monitorizare cerut de proiect, precum şi cu vizitele de monitorizare la locul serviciilor. El/ea va mai deţine responsabilităţi în adunarea de date de la alte Ministere şl va superviza elaborarea procedurilor de monitorizare la nivel local.

Specialist Lucrări

Civile

(Parte a ciclului

proiectului)

Insărcinat cu supervizarea proiectului tehnic şi a valorii estimate a lucrărilor. Va mai avea responsabilităţi şi în ceea ce priveşte verificarea statutului legal şi a documentelor pentru teren şi va efectua vizita periodice pentru a examina calitatea lucrărilor şl a evalua lucrările sau situaţiile neprevăzute.

Specialist Financiar (Pe tot ciclul proiectului)

Insărcinat cu întocmirea graficului şi procedurilor de trageri, monitorizarea financiară a proiectului şl activităţi de raportare a aspectelor financiare. Aceasta implică estimarea sumelor şi programarea disponibilităţii fondurilor din diferite surse financiare (buget de stat, bugete locale, alţi donatori).

Specialist în Droguri (Pe tot ciclul

proiectului)

Însărcinat cu pregătirea şi executarea activităţilor legate de dependenţa de droguri a copiilor, inclusiv instruire, proceduri şl monitorizare.

- Tabelul 7 A -

OBIECTIVE FIZICE Şl SOCIALE PE SUBPROIECTE

ŢARA: ROMÂNIA

PROIECT: F/P 1480 (2004) - Iniţiativa Copii Străzii

Data:.............

DESCRIERE

OBIECTIVE URMĂRITE

OBIECTIVE REALIZATE

MODIFICĂRI COMENTARII

Centru

Benefi

ciari

Personal

Centru

Benefi

ciari

Personal

Nr.

Subproiect

Localizare

Servicii

Suprafaţa

Capacitate max.

Specializat

Altele

Instruire

Suprafaţa

Capacitate max.

Specializat

Altele

Instruire

m2

Număr

Număr

Număr

D/N

m2

Număr

Număr

Număr

D/N

- Tabelul 7 B -

EVALUAREA FINALĂ A OBIECTIVELOR PROGRAMULUI

ŢARA: ROMÂNIA

PROIECT: F/P 1480 (2004) - Iniţiativa Copii Străzii

OBIECTIVE URMĂRITE

OBIECTIVE REALIZATE

a)    Asigurarea unui adăpost sigur pentru copii străzii

b)     Integrarea serviciilor locale existente cu noile servicii de Protecţia Copilului

c)     Adoptarea de măsuri preventive efective pentru a evita abandonarea copiilor în viitor

d)     Reducerea factorilor de risc pentru copii vulnerabili şi familiile acestora

e)     O mai bună înţelegere a fenomenului dependenţei de droguri la copii străzii şi măsuri integrate de combatere a acestui fenomen. Ridicarea nivelului personalului profesionist ce va dobândi cunoştinţele şi experienţa necesare pentru a lucra cu aceste grupuri vulnerabile

f)       Sporirea gradului de conştientizare a publicului cu privire ia utilizarea drogurilor în România şi consecinţele sale

g)      Reducerea numărului de copii ce îşi părăsesc familiile şi rămân pe străzi

h)     Reintegrarea unui număr cât mai mare de copii ai străzii în societate

i)       Date privind reacţiile şi strategii comune între toate instituţiile implicate în proiect

j)       Dezvoltarea unei Reţele Naţionale de Informaţii care să lege toate Direcţiile Judeţene, în vederea unei identificări mai precise şi mai rapide a copiilor străzii.

k)     Sporirea capacităţii nivelurilor locale ce lucrează pentru protecţia copilului. Instituirea unor mecanisme de cooperare între acestea.

l)       Strângerea legăturilor între autorităţile centrale şi autorităţile locale, Ministere Publice, ONG-uri şi Societatea Civilă, în vederea adoptării unor strategii comune pentru acţiuni de Bunăstare a Copilului şi integrarea capacităţilor şi serviciilor lor într-o politică comună de protecţie a copilului.

- Tabelul 7 C -


SmartCity5

COMENTARII la Acord 0/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Acord 0 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Acord 0/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu