Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Tratat Nr.- din 29.06.2000

referitor la Sistemul european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere (EUCARIS)
ACT EMIS DE: Act Internaţional
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 917 din 23 decembrie 2011



SmartCity1

*) Traducere.Regatul Belgiei, Republica Federală Germania, Marele Ducat al Luxemburgului, Regatul Ţărilor de Jos, Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, denumite în continuare părţi contractante,considerând că este în interesul autorităţilor centrale responsabile cu înregistrarea datelor referitoare la vehicule şi permise de conducere să contribuie la prevenirea, investigarea şi urmărirea actelor ilegale comise împotriva reglementărilor din fiecare stat,recunoscând necesitatea unui schimb reciproc eficient al informaţiilor referitoare la permisele de conducere cu scopul de a se garanta faptul că persoanele sunt calificate să conducă vehicule, în conformitate cu reglementările la nivel naţional şi internaţional,recunoscând totodată necesitatea unui schimb reciproc eficient al informaţiilor asupra datelor referitoare la vehicule, cu scopul de a se garanta că acestea din urmă sunt corect înmatriculate şi/sau înregistrate în vederea admiterii lor în trafic,conştiente de importanţa deţinerii de date exacte cu privire la vehicule şi permise de conducere care să poată fi utilizate în cazul investigaţiilor şi urmăririi infracţiunilor,considerând că siguranţa publică este serios ameninţată prin creşterea nivelului criminalităţii transfrontaliere cu privire la vehicule,convinse fiind că această cooperare între autorităţile centrale responsabile cu înregistrarea datelor privind vehiculele şi permisele de conducere trebuie să fie întărită prin stabilirea unor proceduri care să permită acestor autorităţi atât coordonarea activităţilor lor, cât şi schimbul datelor proprii fiecăreia dintre ele, precum şi a altor informaţii referitoare la înmatricularea vehiculelor şi la înregistrarea permiselor de conducere, cu ajutorul unui nou sistem de gestionare a datelor şi de transmitere a acestora,luând în considerare normele de protecţie a datelor cuprinse în Directiva 95/46/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 24 octombrie 1995,au convenit următoarele: Capitolul 1Definiţii Articolul 1În acest tratat, termenii:(1) parte desemnează orice parte a tratatului, fie parte contractantă, fie parte care a aderat la tratat;(2) autorităţi centrale desemnează autorităţile părţilor care sunt responsabile cu gestionarea băncilor de date centrale referitoare la vehicule şi permise de conducere;(3) dispoziţii naţionale desemnează toate dispoziţiile juridice şi administrative ale unei părţi pentru a căror executare sunt responsabile autorităţile centrale ale acestei părţi, în mod integral sau parţial, în materie de: a)înmatricularea şi înregistrarea vehiculelor; şi b)eliberarea şi înregistrarea permiselor de conducere; (4) date cu caracter personal desemnează orice informaţie referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă. Capitolul 2Instituirea unui sistem european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere (EUCARIS) Articolul 2(1) Autorităţile centrale stabilesc şi întreţin un sistem comun de schimb de date referitoare la vehicule şi permise de conducere, denumit în continuare Sistem european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere, cunoscut sub numele de EUCARIS.(2) Scopul Sistemului european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere este:

(i) de a garanta exactitatea şi fiabilitatea băncilor de date centrale ale părţilor cu privire la vehicule şi permise de conducere;
(ii) de a contribui la prevenirea, investigarea şi urmărirea actelor ilegale împotriva reglementărilor din fiecare stat în domeniul permiselor de conducere, al înmatriculării vehiculelor şi a altor fraude şi acte criminale cu privire la vehicule; şi
(iii) de a schimba rapid informaţii în vederea creşterii eficacităţii măsurilor administrative întreprinse de autorităţile competente, în conformitate cu dispoziţiile juridice şi administrative ale părţilor.

Capitolul 3Gestionarea şi utilizarea Sistemului european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere Articolul 3În cadrul Sistemului european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere, autorităţile centrale permit accesul reciproc la o anumită parte din datele înregistrate în băncile de date centrale referitoare la vehiculele şi permisele de conducere ale părţilor. În acest sens, fiecare autoritate centrală dispune de hardware, care, datorită utilizării softului comun, permite accesul la propriile bănci de date centrale referitoare la vehicule şi permise de conducere, în vederea realizării scopului tratatului, şi permite totodată accesul la băncile de date centrale referitoare la vehiculele şi permisele de conducere ale celorlalte părţi. Articolul 4În vederea realizării scopului definit în art. 2 alin. (2), autorităţile centrale trebuie, dând curs procedurilor informatizate prevăzute în art. 3 şi 5 din tratat, să extragă datele din băncile de date centrale cu privire la vehicule şi permise de conducere, având în vedere următoarele: a)banca de date centrală referitoare la vehicule:Dacă o cerere de înmatriculare a unui vehicul este prezentată în zona de responsabilitate a unei autorităţi centrale şi dacă acest vehicul a fost înmatriculat anterior în zona de responsabilitate a unei alte autorităţi centrale, datele furnizate de către solicitant trebuie să fie comparate cu cele din banca de date centrală referitoare la vehiculele părţii pe teritoriul căreia vehiculul a fost înmatriculat anterior. Dacă datele furnizate de către solicitant permit stabilirea faptului că vehiculul fusese înmatriculat anterior pe teritoriul naţional al unei alte părţi, datele furnizate de către solicitant vor fi comparate cu cele din banca de date centrală referitoare la vehiculele acestei părţi. b)banca de date centrală referitoare la permisele de conducere:Dacă o cerere pentru eliberarea unui permis de conducere este prezentată în zona de responsabilitate a unei autorităţi centrale, aceasta din urmă este autorizată să verifice, examinând datele puse la dispoziţie în băncile de date centrale cu privire la permisele de conducere ale altor părţi, în situaţia in care solicitantului i s-a eliberat în trecut un permis de conducere care este încă valabil. Aceeaşi procedură se aplică dacă prin cererea respectivă se solicită înlocuirea sau schimbarea unui permis de conducere care a fost eliberat în zona de responsabilitate a unei alte autorităţi centrale. Dacă un permis de conducere care a fost eliberat în zona de responsabilitate a unei alte autorităţi centrale este prezentat unei autorităţi centrale pentru înregistrare, trebuie să se realizeze compararea datelor cu cele din banca de date centrală referitoare la permisele de conducere ale părţii pe teritoriul căreia a fost eliberat permisul de conducere. Articolul 5(1) Următoarele date trebuie să fie disponibile în vederea recuperării lor prin procedura informatizată utilizată de autorităţile centrale:a)banca de date centrală referitoare la vehicule:

(i) constructorul (şi modelul, dacă este disponibil);
(ii) numărul de identificare al vehiculului;
(iii) numărul de înmatriculare;
(iv) data primei înmatriculări;
(v) tipul de combustibil şi/sau felul propulsiei;
(vi) confirmarea furtului;

b)banca de date centrală referitoare la permisele de conducere:

(i) numărul documentului şi/sau numărul permisului de conducere;
(ii) numele sau numele de naştere, prenumele;
(iii) data şi locul naşterii;
(iv) categorii;
(v) condiţii şi restricţii;
(vi) termenul de valabilitate;
(vii) suspendarea, retragerea, interdicţii de conducere, confiscarea şi reţinerea;
(viii) data eliberării.

(2) Nu vor fi lezate acordurile cu privire la recuperarea altor date de către autorităţile centrale, în cadrul reglementărilor lor naţionale. Articolul 6Pentru realizarea scopului definit în art. 2 alin. (2), autorităţile centrale vor lua, în conformitate cu dispoziţiile naţionale ale părţilor, toate măsurile necesare clarificării situaţiei înainte de a întreprinde alte măsuri administrative, în cazul în care există îndoieli asupra situaţiei reale sau juridice a vehiculelor şi a permiselor de conducere. Aceste măsuri trebuie luate în următoarele cazuri: a)banca de date centrală cu privire la vehicule:

(i) dacă datele furnizate de solicitant în cadrul procedurii de înmatriculare nu pot fi găsite în banca de date centrală referitoare la vehiculele părţii pe teritoriul căreia se presupune că a fost înmatriculat anterior vehiculul;
(ii) dacă datele furnizate de solicitant în cadrul procedurii de înmatriculare diferă de cele din banca de date centrală referitoare la vehiculele părţii pe al cărei teritoriu naţional vehiculul a fost anterior înmatriculat;
(iii) dacă, în conformitate cu informaţiile din banca de date centrală referitoare la vehiculele uneia dintre părţi, vehiculul a cărui înmatriculare a fost cerută este declarat furat;

b)banca de date centrală cu privire la permisele de conducere:

(i) dacă, în cadrul procedurii de înlocuire, schimbare sau înregistrare a unui permis de conducere, s-a stabilit că, în conformitate cu indicaţiile din banca de date centrală cu privire la permisele de conducere ale unei părţi, un permis de conducere valabil a fost deja eliberat pe numele solicitantului;
(ii) dacă, în cadrul procedurii de înlocuire, schimbare sau înregistrare a unui permis de conducere, datele furnizate de către solicitant nu pot fi găsite în banca de date centrală referitoare la permisele de conducere ale părţii pe al cărei teritoriu naţional permisul de conducere a fost eliberat sau dacă ele diferă de cele menţionate acolo;
(iii) dacă, în cadrul procedurii de înlocuire, schimbare sau înregistrare a unui permis de conducere, s-a stabilit că, în conformitate cu informaţiile din banca de date centrală cu privire la permisele de conducere ale uneia dintre părţi, titularului permisului i-a fost retras permisul de conducere, a primit o interdicţie şi/sau permisul a fost suspendat, confiscat ori reţinut.

Articolul 7Dacă un vehicul care a fost înmatriculat anterior pe teritoriul naţional al unei părţi este înmatriculat pe teritoriul naţional al altei părţi, autoritatea centrală va informa imediat autoritatea centrală a părţii pe al cărei teritoriu naţional a fost anterior înmatriculat vehiculul. Datele privitoare la vehicul menţionate în art. 5 trebuie să fie comunicate în acelaşi timp cu data înmatriculării. Dacă un permis de conducere eliberat pe teritoriul naţional al unei părţi este înlocuit, schimbat sau înregistrat pe teritoriul naţional al unei alte părţi, autoritatea centrală va informa imediat autoritatea centrală a părţii care a eliberat permisul de conducere. Datele privitoare la permisul de conducere menţionate în art. 5 trebuie să fie comunicate în acelaşi timp cu data înlocuirii, schimbării sau înregistrării. Articolul 8(1) Dreptul de acces direct la datele disponibile, în vederea utilizării lor în cadrul Sistemului european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere, este rezervat autorităţilor centrale ale părţilor.(2) Aceste autorităţi sunt responsabile, în numele părţii pe care o reprezintă, de funcţionarea corectă a Sistemului european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere şi întreprind toate măsurile care se impun pentru a asigura respectarea dispoziţiilor tratatului. Articolul 9Datele comunicate în cadrul Sistemului european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere nu pot fi comunicate de către autorităţile centrale autorităţilor administrative responsabile cu înmatricularea vehiculelor, eliberarea permiselor de conducere şi înregistrarea acestora decât în conformitate cu reglementările naţionale ale părţilor, exclusiv pentru a se realiza scopul definit în art. 2 alin. (2). În conformitate cu dispoziţiile naţionale ale părţilor şi pentru realizarea scopului definit în art. 2 alin. (2), aceste date nu pot fi comunicate decât poliţiei, autorităţilor vamale, judecătoreşti şi din domeniul siguranţei naţionale. Aceste date nu pot fi în niciun caz transmise altor entităţi sau organizaţii. Articolul 10Autorităţile centrale garantează că toate documentele primite din partea altor autorităţi centrale responsabile cu înmatricularea vor fi invalidate, distruse sau restituite autorităţilor interesate, în conformitate cu dispoziţiile naţionale ale părţilor. Capitolul 4Protecţia datelor Articolul 11(1) Părţile nu pot utiliza datele comunicate în cadrul Sistemului european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere decât în vederea realizării scopului definit în art. 2 alin. (2).
(2) Utilizarea datelor nu poate fi făcută decât conform dispoziţiilor naţionale ale părţilor, cu condiţia ca tratatul să nu conţină prevederi mai restrictive.
Articolul 12Dacă datele sunt schimbate între autorităţile centrale în cadrul Sistemului european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere, autoritatea centrală care furnizează datele trebuie, la cererea sa, să fie informată de modul în care sunt utilizate datele transmise, precum şi de măsurile întreprinse în continuare. Articolul 13Autoritatea centrală care comunică informaţiile este obligată să verifice exactitatea datelor pe care le va comunica, precum şi necesitatea şi proporţionalitatea acestei comunicări în raport cu scopul urmărit. Reglementările naţionale specifice care se aplică privind comunicarea datelor trebuie să fie respectate. Dacă s-a constatat că au fost furnizate date inexacte sau date care nu ar fi trebuit să fie comunicate, autoritatea centrală destinatară trebuie să fie informată imediat. Autoritatea centrală destinatară este atunci obligată să distrugă sau să corecteze datele cu caracter personal primite. Articolul 14Persoana vizată trebuie să fie informată, la cererea sa, despre datele cu caracter personal care au făcut obiectul unei comunicări, precum şi cu privire la finalitatea acestei prelucrări. Nu este obligatoriu să se furnizeze o astfel de informaţie dacă se consideră că, în conformitate cu reglementările naţionale, interesul public cerut de a nu comunica informaţia primează asupra dreptului persoanei interesate care solicită comunicarea acesteia. În plus, dreptul oricărei persoane vizate de a fi informată cu privire la datele sale cu caracter personal este guvernat de reglementările naţionale ale părţii pe al cărei teritoriu naţional a fost făcută cererea. Articolul 15În situaţia în care reglementările naţionale aplicabile autorităţii centrale care comunică datele prevăd anumite termene restrictive în legătură cu datele cu caracter personal care fac obiectul comunicării, autoritatea centrală care va comunica datele îl informează în consecinţă pe destinatarul datelor despre acestea. Independent de aceste termene, datele cu caracter personal care fac obiectul comunicării trebuie să fie distruse îndată ce nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost comunicate.
Capitolul 5Securitatea Sistemului european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere Articolul 16(1) Autorităţile centrale responsabile cu înmatricularea vor lua toate măsurile tehnice şi organizatorice cerute de asigurarea securităţii datelor, în conformitate cu prevederile tratatului.(2) În particular, vor fi luate următoarele măsuri destinate:

(i) să împiedice accesul persoanelor neautorizate la echipamentul de procesare a datelor;
(ii) să împiedice ca aceste date să fie citite, copiate, modificate sau suprimate de către persoane neautorizate;
(iii) să împiedice consultarea sau comunicarea neautorizată a datelor;
(iv) să împiedice lectura sau copierea neautorizată a datelor în timpul comunicării lor.

Articolul 17Autorităţile centrale naţionale trebuie să se asigure ca înregistrările să fie transcrise şi ca aceste înregistrări deţinute de ele asupra datelor recuperate de la autorităţile centrale ale părţilor să fie conforme cu dispoziţiile naţionale privind protecţia datelor. Înregistrările trebuie:

(i) să se refere la motivul recuperării, să conţină indicaţii detaliate asupra datelor recuperate, precum şi data şi ora recuperării;
(ii) să nu poată fi utilizate decât în scop de audit;
(iii) să fie protejate adecvat împotriva oricărei utilizări greşite şi împotriva oricărei forme de abuz şi să fie distruse după 12 luni.

Capitolul 6Supravegherea protecţiei datelor Articolul 18Fiecare parte desemnează, în conformitate cu prevederile Directivei 95/46/CE, autorităţile sale naţionale de control care vor fi însărcinate să supravegheze, într-o manieră total independentă, respectarea normelor de protecţie a datelor cuprinse în tratat. Autorităţile de control realizează supravegherea verificărilor efectuate şi controale independente, în conformitate cu dispoziţiile lor legale naţionale speciale, în vederea garantării faptului că drepturile persoanelor interesate nu sunt lezate prin procedurile de recuperare şi utilizare a datelor. În acest scop, autorităţile de supraveghere vor avea acces la Sistemul european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere. Capitolul 7Organizare Articolul 19(1) Se instituie un Comitet constituit din reprezentanţi ai autorităţilor centrale ale părţilor. Independent de numărul reprezentanţilor desemnaţi în Comitet de către părţi, fiecare autoritate dispune de un vot.Rezoluţiile Comitetului referitoare la dispoziţiile alin. (2) lit. a) sunt luate în unanimitate, iar cele privind dispoziţiile alin. (2) lit. b) sunt luate cu o majoritate de patru cincimi. Comitetul hotărăşte în unanimitate regulamentul său interior iniţial; amendamentele ulterioare sunt adoptate cu o majoritate de patru cincimi. (2) Comitetul este responsabil cu:a)punerea în practică şi aplicarea corectă a dispoziţiilor tratatului; b)funcţionarea corectă a Sistemului european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere, din punct de vedere tehnic şi operaţional; vor fi supravegheate în special măsurile luate de către autorităţile centrale în conformitate cu art. 16 alin. (2), în scopul garantării securităţii datelor.(3 ) Voturile vor fi considerate sub rezerva confirmării lor ulterioare într-un termen de maximum două luni. (4) Rezoluţiile luate în unanimitate angajează părţile în cadrul reglementărilor lor naţionale.(5) Rezoluţiile luate cu o majoritate de voturi au caracter de recomandare pentru acele părţi care au votat împotriva rezoluţiei. Articolul 20Cheltuielile impuse de gestionarea şi utilizarea Sistemului european de informaţii privind vehiculele şi permisele de conducere de către părţi pe teritoriul lor naţional sunt în sarcina părţii interesate. Sub rezerva acordului prealabil al Comitetului, cheltuielile comune generate de punerea în practică a tratatului vor fi suportate de părţi în mod egal. Capitolul 8Responsabilităţi Articolul 21(1) Dacă o persoană a fost prejudiciată ca urmare a unui mod discriminatoriu de prelucrare a datelor la care se face referire în tratat, partea autorităţii centrale destinatare va fi responsabilă faţă de aceasta, conform legislaţiei sale naţionale. Ea nu se va putea sustrage de la răspunderea faţă de persoana lezată pe motiv că prejudiciul a fost cauzat de autoritatea care a comunicat datele.(2) Dacă partea autorităţii centrale destinatare repară prejudiciul cauzat ca urmare a utilizării unor date incorecte sau a furnizării necorespunzătoare a datelor, această parte va solicita părţii autorităţii centrale care a furnizat datele să suporte indemnizaţia respectivă.(3) Partea autorităţii centrale care a furnizat datele poate să fie exonerată total sau parţial de răspundere, dacă dovedeşte că nu este responsabilă. Capitolul 9Dispoziţii finale Articolul 22Pentru părţile contractante care au depus instrumentele lor de ratificare, de acceptare sau de aprobare, tratatul intră în vigoare în prima zi a celei de-a doua luni care urmează datei la care depozitarul a primit cel de-al patrulea instrument de ratificare, de acceptare sau de aprobare. Pentru a cincea parte contractantă, tratatul intră în vigoare în prima zi a celei de-a doua luni care urmează datei la care depozitarul a primit instrumentul său de ratificare, de acceptare sau de aprobare. Articolul 23Fiecare parte va notifica depozitarului autorităţile sale naţionale centrale de înmatriculare responsabile cu gestionarea băncilor de date centrale în ceea ce priveşte vehiculele şi permisele de conducere. Articolul 24(1) Orice stat care aplică dispoziţiile privind protecţia datelor cuprinse în Directiva 95/46/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 24 octombrie 1995 poate solicita aderarea sa la tratat.(2) O astfel de cerere de aderare trebuie să fie adresată în scris depozitarului şi este supusă aprobării unanime a părţilor.(3) Instrumentele de aderare se transmit depozitarului.(4) Pentru fiecare stat care aderă la acesta, tratatul intră în vigoare în prima zi a celei de-a doua luni care urmează datei la care a fost depus instrumentul de aderare de către acel stat. Articolul 25Guvernul Marelui Ducat al Luxemburgului este depozitarul tratatului. Acesta va informa părţile contractante sau cele care aderă despre: a)fiecare semnătură; b)fiecare cerere de aderare, conform art. 24; c)fiecare depunere a unui instrument de ratificare, acceptare, aprobare sau aderare; d)data intrării în vigoare pentru fiecare parte; e)fiecare notificare prin care se solicită denunţarea tratatului; f)autorităţile centrale naţionale notificate în conformitate cu art. 23. Articolul 26(1) Fiecare parte poate denunţa în orice moment tratatul, după un termen de 2 ani începând de la data intrării în vigoare a tratatului pentru acea parte.(2) Denunţarea va fi făcută în scris depozitarului.(3) O astfel de denunţare intră în vigoare în termen de un an de la data primirii notificării respective de către depozitar.Drept care subsemnaţii, fiind autorizaţi în mod corespunzător pentru aceasta, au semnat prezentul tratat. Semnat la Luxemburg în data de 29 iunie 2000 în limbile germană, engleză, franceză şi olandeză, cele patru texte fiind egal autentice, într-un exemplar original, care este depus în arhiva Guvernului Marelui Ducat de Luxemburg, care va transmite o copie autorizată fiecărei părţi contractante sau care aderă. Pentru Regatul Belgiei, Pentru Republica Federală Germania, Pentru Marele Ducat al Luxemburgului, Pentru Regatul Olandei, Pentru Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord,


SmartCity5

COMENTARII la Tratat -/2000

Momentan nu exista niciun comentariu la Tratat - din 2000
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu