Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

REGULAMENT din 17 noiembrie 1994 * Republicat

REGULAMENT  din  17 noiembrie 1994    * Republicat

de functionare a Consiliului Superior al Magistraturii

ACT EMIS DE: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 284 din  8 decembrie 1995


SmartCity3


    *) Republicat in temeiul art. II din Hotararea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 11 din 22 noiembrie 1995, publicata in acest numar la pag. 13, dandu-se articolelor o noua numerotare.
    Regulamentul de functionare a Consiliului Superior al Magistraturii a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 335 din 5 decembrie 1994.

    In temeiul art. 132 si 133 din Constitutia Romaniei si al art. 71-74 din Legea nr. 92 din 4 august 1992 pentru organizarea judecatoreasca,
    Consiliul Superior al Magistraturii adopta prezentul regulament de functionare.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Consiliul Superior al Magistraturii este alcatuit din 15 magistrati alesi, pentru o durata de 4 ani, de Camera Deputatilor si de Senat in sedinta comuna, cu atributiile prevazute de Constitutie si de lege, in cadrul autoritatii judecatoresti.
    Art. 2
    In raporturile cu Ministerul Justitiei, Ministerul Public si Curtea Suprema de Justitie, precum si cu alte autoritati publice, Consiliul Superior al Magistraturii este independent si se supune in activitatea sa numai Constitutiei si legii.
    Art. 3
    Membrii Consiliului Superior al Magistraturii se bucura de statutul si demnitatile prevazute de lege pentru persoanele alese de Parlament in functii publice.
    Art. 4
    Consiliul Superior al Magistraturii poate sesiza pe Presedintele Romaniei, Parlamentul si Guvernul Romaniei cu privire la orice problema care intra in atributiile sale potrivit legii.
    Art. 5
    Consiliul Superior al Magistraturii este organizat si functioneaza ca organ colegial, care isi exercita atributiile prevazute de lege in plenul sau.
    Consiliul Superior al Magistraturii isi desfasoara activitatea in sesiuni deschise, de regula in sedinte bilunare.
    Cvorumul necesar functionarii consiliului este de doua treimi din numarul membrilor sai.
    Consiliul adopta hotarari si da avize cu votul majoritatii membrilor sai.
    Consiliul poate hotari ca votul sa fie secret.
    Art. 6
    Pentru aducerea la indeplinire a atributiilor prevazute de lege, lucrarile Consiliului Superior al Magistraturii sunt prezidate, prin rotatie, de catre membrii acestuia. Cand prezideaza sedintele, acestia au calitatea de presedinte de sedinta in exercitiu.
    Lucrarile consiliului sunt prezidate, fara drept de vot, de catre ministrul justitiei in cazurile prevazute la art. 73 alin. 1 lit. a), b) si c) din Legea nr. 92/1992 pentru organizarea judecatoreasca.
    In cazul prevazut la lit. d) a aceluiasi articol, lucrarile sunt prezidate de presedintele Curtii Supreme de Justitie.
    In cursul unei sesiuni, atributiile de reprezentare a Consiliului Superior al Magistraturii, cele de coordonare a activitatii de secretariat si altele stabilite in sedintele de lucru vor fi exercitate de un secretar general, ales din randul membrilor sai cu votul a doua treimi din numarul acestora.
    Art. 7
    Convocarea Consiliului Superior al Magistraturii si comunicarea ordinii de zi se fac de catre ministrul justitiei atunci cand prezideaza lucrarile consiliului, iar in celelalte cazuri, de catre presedintele de sedinta in exercitiu, in ambele situatii cu 5 zile inainte de data sedintei.
    Consiliul poate fi convocat si la initiativa a cel putin o treime dintre membrii acestuia.
    Ordinea de zi se stabileste de consiliu pentru sedinta urmatoare.
    Cand Consiliul Superior al Magistraturii indeplineste rolul de consiliu de disciplina, convocarea se face de catre presedintele Curtii Supreme de Justitie.
    Art. 8
    Consiliul Superior al Magistraturii poate avea legaturi cu organisme similare din alte tari, in probleme care intereseaza functionarea si administrarea justitiei.
    Art. 9
    Consiliul Superior al Magistraturii are sediul propriu in municipiul Bucuresti.
    Consiliul este reprezentat, in raporturile cu alte institutii de stat si organisme internationale, de catre presedintele de sedinta in exercitiu.
    Corespondenta consiliului cu autoritatile publice se semneaza de catre presedintele de sedinta in exercitiu.
    Consiliul Superior al Magistraturii are sigiliu propriu.

    CAP. 2
    Activitatea Consiliului Superior al Magistraturii privind numirea, promovarea, transferarea, suspendarea si eliberarea din functie a magistratilor

    Art. 10
    In cazul in care Consiliul Superior al Magistraturii isi exercita atributiile de a propune Presedintelui Romaniei numirea in functia de magistrat, ministrul justitiei prezinta consiliului lista candidatilor, precum si dosarele profesionale ale acestora, din care sa rezulte indeplinirea conditiilor prevazute de lege pentru numirea in functie.
    Consiliul poate face si alte propuneri de numire in functia de magistrat decat cele inscrise in lista prezentata de ministrul justitiei cu privire la alte persoane care indeplinesc conditiile prevazute de lege.
    Consiliul exercita, in conditiile legii, atributiile de a propune Presedintelui Romaniei numirea in functiile de presedinte, vicepresedinte si presedinte de sectie la Curtea Suprema de Justitie, precum si in functiile de procuror general si adjuncti ai acestuia. Votul este secret.
    Art. 11
    Dupa ce verifica dosarele profesionale ale candidatilor si ii audiaza, Consiliul Superior al Magistraturii delibereaza si hotaraste asupra propunerilor pe care le va inainta Presedintelui Romaniei.
    Lista propunerilor si un exemplar al procesului-verbal, semnate de membrii consiliului, insotite de scurte prezentari ale activitatii celor propusi, se inainteaza Presedintelui Romaniei de catre presedintele de sedinta in exercitiu al consiliului.
    Art. 12
    Dupa inaintarea propunerilor Presedintelui Romaniei, magistratii care nu au fost propusi vor fi invitati in sedinta Consiliului Superior al Magistraturii pentru a li se comunica motivele acestei hotarari.
    In termen de 15 zile de la data cand au luat cunostinta de hotarare, in forma prevazuta in alin. 1, magistratii pot formula cerere de reexaminare, care se va solutiona de catre consiliu, in termen de cel mult 60 de zile.
    Hotararea data in reexaminare este irevocabila si va fi comunicata magistratului in cauza si, dupa caz, ministrului justitiei sau procurorului general.
    Art. 13
    Dupa publicarea decretului de numire a magistratilor propusi, Consiliul Superior al Magistraturii va solicita Presedintiei Romaniei motivele de respingere pentru fiecare caz in parte.
    Consiliul Superior al Magistraturii va aduce la cunostinta magistratilor motivele pentru care nu au fost numiti.
    La cererea acestora, Consiliul Superior al Magistraturii va putea efectua noi verificari si reanaliza fiecare situatie, hotarand, dupa caz, in conformitate cu art. 73 lit. a) din Legea nr 92/1992.
    Hotararea prin care s-a respins cererea pentru o noua propunere este irevocabila si va fi comunicata magistratului in cauza si, dupa caz, ministrului justitiei sau procurorului general.
    Art. 14
    In cazurile in care Consiliul Superior al Magistraturii isi exercita atributiile cu privire la promovarea si transferarea judecatorilor, suspendarea din functie sau incetarea functiei de magistrat, ministrul justitiei prezinta consiliului propuneri motivate, insotite de notele calificative acordate celor in cauza, rapoarte si alte acte care stau la baza propunerilor facute si care atesta indeplinirea conditiilor prevazute de lege pentru luarea masurilor propuse.
    Art. 15
    Este considerata promovare trecerea judecatorului intr-o functie superioara de executie sau intr-o functie de conducere.
    Avansarea pe loc, in conditiile prevazute la art. 78 alin. 2 din Legea nr. 92/1992, se poate dispune la propunerea ministrului justitiei.
    Art. 16
    In situatiile cand se fac promovari in functii de conducere, ministrul justitiei va prezenta Consiliului Superior al Magistraturii, de regula, mai multe propuneri de judecatori care indeplinesc conditiile prevazute de lege pentru ocuparea functiei respective.
    Consiliul poate lua in discutie si poate hotari cu privire si la alte candidaturi.
    Art. 17
    In cazul transferului judecatorilor inamovibili, la cererea acestora, Consiliul Superior al Magistraturii va hotari dupa examinarea avizului consultativ al ministrului justitiei.
    Art. 18
    Suspendarea din functie a judecatorului, in conditiile prevazute la art. 76 alin. 2 din Legea nr. 92/1992, se hotaraste de catre Consiliul Superior al Magistraturii, la propunerea ministrului justitiei, daca exista dovada scrisa ca impotriva acestuia s-a pus in miscare actiunea penala.
    In cazul in care se constata nevinovatia judecatorului, consiliul ia act, de indata, de incetarea suspendarii din functie, la sesizarea ministrului justitiei sau a celui interesat, urmand a se aplica dispozitiile art. 7O alin 3 din Legea nr. 92/1992.
    Art. 19
    Consiliul Superior al Magistraturii, sesizat de ministrul justitiei pentru a hotari eliberarea din functie a unui magistrat, in conditiile art. 80 alin. 1 sau 2 din Legea nr. 92/1992, va asculta pe magistrat.
    Art. 20
    Hotararile luate de Consiliul Superior al Magistraturii cu privire la promovarea, transferarea si suspendarea, facute in conditiile art. 76 alin. 2 din Legea nr. 92/1992, sau eliberarea din functie a magistratului in conditiile art. 80 alin. 1 si 2 din aceeasi lege se comunica Ministerului Justitiei, precum si magistratilor interesati.
    Art. 21
    Contestatiile formulate de magistrati impotriva masurilor dispuse de Consiliul Superior al Magistraturii in temeiul art. 80 alin. 1 si 2 din Legea nr. 92/1992 se depun la secretariatul consiliului in termen de 30 de zile de la comunicarea hotararii.
    Dosarele, impreuna cu contestatiile formulate, se inainteaza, de indata, Curtii Supreme de Justitie, pentru solutionare.

    CAP. 3
    Activitatea Consiliului Superior al Magistraturii privind validarea examenului de capacitate al magistratilor si recomandarea de numire in functie

    Art. 22
    In exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit legii, Consiliul Superior al Magistraturii verifica rezultatele examenului de capacitate al magistratilor, stabilite de comisia de examinare, care ii sunt comunicate de catre Ministerul Justitiei.
    In cazul in care apreciaza ca este necesar, consiliul poate cere sa i se prezinte lucrarile scrise si sa solicite relatii de la membrii comisiei cu privire la modul de desfasurare a examenului.
    Art. 23
    Membrii comisiei pentru examenul de capacitate al magistratilor pot fi invitati la sedinta in care Consiliul Superior al Magistraturii hotaraste asupra validarii examenului.
    Art. 24
    Dupa indeplinirea cerintelor prevazute la art. 64 si 65 din Legea nr. 92/1992, Consiliul Superior al Magistraturii inainteaza Presedintelui Romaniei propunerile de numire in functie a magistratilor care au promovat examenul de capacitate, cu respectarea dreptului de optiune prevazut de lege, in ordinea mediilor obtinute, trecute in tabelul de clasificare a candidatilor.
    Art. 25
    In cazul in care Consiliul Superior al Magistraturii invalideaza examenul, in tot sau in parte, acesta se va pronunta prin hotarare motivata si va stabili masuri pentru organizarea unui nou examen cu toti candidatii sau, dupa caz, cu o parte dintre ei, sesizarea autoritatilor competente pentru sanctionarea persoanelor care se fac vinovate de fraude sau de nerespectarea conditiilor de desfasurare a examenului, precum si alte masuri pe care le considera necesare.

    CAP. 4
    Activitatea Consiliului Superior al Magistraturii de a da avize privind administrarea justitiei

    Art. 26
    Ministrul justitiei poate solicita Consiliului Superior al Magistraturii sa dea avize in probleme privind administrarea justitiei.
    Consiliul, in avizele prezentate potrivit alin. 1, poate sa sesizeze pe ministrul justitiei si cu alte probleme privind buna administrare a justitiei.
    Art. 27
    In vederea intocmirii avizelor, Consiliul Superior al Magistraturii poate desemna pe unii dintre membrii sai sa se documenteze la sediul instantelor si al parchetelor sau sa ceara orice informatii in legatura cu problemele care formeaza obiectul avizelor.
    Art. 28
    Proiectele de avize vor fi discutate in plenul Consiliului Superior al Magistraturii si, dupa adoptare, vor fi inaintate ministrului justitiei, prin grija presedintelui de sedinta in exercitiu al consiliului.

    CAP. 5
    Activitatea Consiliului Superior al Magistraturii cand indeplineste rolul de
consiliu de disciplina a judecatorilor

    Art. 29
    Cand isi exercita rolul de consiliu de disciplina a judecatorilor, Consiliul Superior al Magistraturii se reuneste la sediul sau, lucrarile fiind prezidate de presedintele Curtii Supreme de Justitie.
    In acest caz, convocarea consiliului se face de catre presedintele Curtii Supreme de justitie, care comunica membrilor consiliului si ministrului justitiei lista dosarelor.
    Art. 30
    La sedinta Consiliului Superior al Magistraturii partile sunt citate in mod obligatoriu cu cel putin 5 zile libere inainte de data cand are loc judecata.
    Judecatorului impotriva caruia s-a exercitat actiunea disciplinara i se comunica, o data cu citatia, o copie de pe actiunea introdusa de ministerul justitiei.
    Art. 31
    Judecatorul poate cere Consiliului Superior al Magistraturii sa fie asistat, in cursul judecatii, de un magistrat ales de el.
    Art. 32
    Ministrul justitiei nu participa la deliberarile Consiliului Superior al Magistraturii cand acesta indeplineste rolul de instanta disciplinara.
    Actiunea disciplinara va fi sustinuta in fata consiliului de catre ministrul justitiei sau de catre un reprezentant desemnat de acesta.
    Art. 33
    Judecatorul citat si magistratul care il asista pot lua cunostinta de continutul dosarului si pot cere probe in aparare.
    Ministrul justitiei sau reprezentantul acestuia are dreptul sa ia cunostinta de actele depuse in aparare de judecatorul citat si sa ceara administrarea altor probe.
    Art. 34
    Consiliul Superior al Magistraturii, constituit in instanta disciplinara, solutioneaza actiunea introdusa de ministrul justitiei prin hotarare motivata, care se comunica partilor.
    Hotararile pronuntate se semneaza de presedintele Curtii Supreme de Justitie si de catre membrii consiliului care au adoptat-o.
    In cazul in care un membru al consiliului face opinie separata, aceasta va fi motivata.
    Art. 35
    Dispozitivul hotararilor pronuntate de Consiliul Superior al Magistraturii in materie disciplinara se consemneaza intr-un registru special, prin grija presedintelui Curtii Supreme de Justitie.
    Dosarele privind cauzele solutionate vor fi pastrate separat la sediul consiliului.
    Art. 36
    Contestatiile impotriva hotararilor pronuntate in materie disciplinara se depun la Consiliul Superior al Magistraturii .
    Art. 37
    Consiliul Superior al Magistraturii, prin grija presedintelui de sedinta in exercitiu, va comunica Presedintelui Romaniei hotararile definitive prin care s-a dispus inlaturarea din magistratura, in vederea emiterii decretului de eliberare din functie.
    Art. 38
    Dispozitiile cuprinse in acest capitol se completeaza in mod corespunzator cu prevederile Codului de procedura civila, in masura in care, prin Legea nr. 92/1992 si prin prezentul regulament, nu se dispune altfel.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 39
    Lucrarile Consiliului Superior al Magistraturii nu sunt publice.
    La propunerea celui care prezideaza lucrarile, consiliul poate aproba participarea la sedinta a unor persoane a caror prezenta este considerata utila.
    Art. 40
    Membrii Consiliului Superior al Magistraturii, ceilalti magistrati si personalul care participa la activitatea consiliului sunt obligati sa pastreze secretul deliberarii si confidentialitatea lucrarilor.
    Hotararile, avizele si celelalte acte emise de consiliu se redacteaza de catre un membru al acestuia si se definitiveaza de plenul consiliului.
    Actele emise se redacteaza in numarul de exemplare necesar, pentru a se asigura pastrarea la dosar, la mapele speciale, si pentru comunicarea lor partilor sau, dupa caz, persoanelor si autoritatilor indreptatite.
    Art. 41
    Membrii Consiliului Superior al Magistraturii au dreptul la o indemnizatie lunara, potrivit legii.
    Plata indemnizatiilor, diurnelor si cheltuielilor de deplasare la care sunt indreptatiti, potrivit legii, membrii consiliului se asigura de instantele sau parchetele in care acestia isi exercita functiile de magistrati.
    Art. 42
    Activitatea de secretariat a Consiliului Superior al Magistraturii se indeplineste de catre consilieri ai directiei care raspunde de activitatea de personal din Ministerul Justitiei, desemnati prin ordin al ministrului justitiei.
    In cazul in care Consiliul Superior al Magistraturii indeplineste rolul de consiliu de disciplina, consemnarea dezbaterilor si efectuarea celorlalte acte procedurale necesare solutionarii cauzei, inclusiv redactarea hotararilor, se efectueaza de catre un magistrat asistent, desemnat de presedintele Curtii Supreme de Justitie.
    Consiliul Superior al Magistraturii va inainta ministrului justitiei, pana la 1 decembrie 1995, propuneri privind adoptarea unei hotarari a Guvernului referitoare la atribuirea spatiului necesar pentru sediu, a unui personal tehnic si de secretariat (cel mult 5 posturi), cat si pentru individualizarea bugetului propriu, determinat, ca atare, in bugetul Ministerului Justitiei.
    Art. 43
    Lucrarile Consiliului Superior al Magistraturii se consemneaza, in toate cazurile, intr-un proces-verbal care se intocmeste pe baza stenogramei dezbaterilor, prin grija celui care prezideaza lucrarile.
    In procesul-verbal se vor consemna prezenta membrilor consiliului si a altor persoane participante la sedinta, continutul dezbaterilor si hotararile adoptate.
    Procesul-verbal se semneaza de cel care a prezidat lucrarile, de membrii consiliului si se contrasemneaza de catre secretar.
    Dosarele si registrele privind activitatea consiliului se pastreaza la sediul acestuia.
    Art. 44
    Hotararile adoptate de Consiliul Superior al Magistraturii vor fi consemnate, in sinteza, in registre separate care se pastreaza la sediul acestuia.
    Art. 45
    Calitatea de membru al Consiliului Superior al Magistraturii inceteaza, potrivit legii, in urmatoarele cazuri:
    a) la expirarea mandatului;
    b) cand inceteaza functia de judecator sau de procuror;
    c) prin demisie din functia de membru al Consiliului Superior al Magistraturii.
    In cazul in care intervine o vacanta inainte de data expirarii mandatului unuia dintre membrii Consiliului Superior al Magistraturii, se procedeaza, intr-un termen de 30 de zile, la desemnarea candidatilor in vederea alegerii unui alt membru in consiliu, urmandu-se procedura prevazuta de lege pentru alegerea acestuia; membrul consiliului astfel ales va incheia mandatul antecesorului sau.
    In situatia reglementata de alin. 2, consiliul stabileste procedura desemnarii candidatilor.
    Art. 46
    In exercitarea atributiilor lor, membrii Consiliului Superior al Magistraturii se pot informa la sediul instantelor si parchetelor cu privire la problemele care intra in competenta consiliului, urmand sa prezinte rapoarte in fata acestuia.
    Membrii consiliului pot participa la instalarea in functie si la depunerea juramantului de catre magistrati.
    Art. 47
    Rechizitele si celelalte materiale necesare activitatii Consiliului Superior al Magistraturii se asigura prin grija Ministerului Justitiei.
    Art. 48
    Modificarea sau completarea prezentului regulament se poate face la initiativa unui numar de cel putin 8 membri, hotararea urmand a se adopta cu votul a doua treimi din numarul membrilor Consiliului Superior al Magistraturii.
    Art. 49
    Prezentul regulament a fost adoptat de catre Consiliul Superior al Magistraturii in sedinta din 17 noiembrie 1994, in unanimitate, si intra in vigoare la data publicarii lui in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.*)
    Pe aceeasi data isi inceteaza aplicarea Regulamentul de functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 84 din 4 mai 1993.
--------------------
    *) Regulamentul a intrat in vigoare la data de 5 decembrie 1994, cu exceptia prevederilor art. 5 alin. 2, art. 6 alineatul ultim, art. 10 alin. 3 (astfel cum a fost modificat), art. 12, art. 13, art. 40 alineatul ultim si art. 43 alin. 1, care intra in vigoare la data de 8 decembrie 1995.




SmartCity5

COMENTARII la Regulament 0/1994

Momentan nu exista niciun comentariu la Regulament 0 din 1994
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu