Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Regulament Nr.- din 23.06.2011

de organizare şi funcţionare a Comisiei de apel
ACT EMIS DE: Agentia Nationala Antidoping
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 467 din 04 iulie 2011



SmartCity1

Capitolul ICadru legislativ Articolul 1Agenţia Naţională Anti-Doping, denumită în continuare Agenţia, organizează procedura de soluţionare a contestaţiilor formulate împotriva deciziilor prevăzute la art. 58 din Legea nr. 227/2006 privind prevenirea şi combaterea dopajului în sport, republicată, denumită în continuare Lege, în conformitate cu dispoziţiile art. 60 şi 63 din aceeaşi lege. Articolul 2Procedura soluţionării contestaţiilor se desfăşoară în faţa Comisiei de apel, denumită în continuare Comisia, care se constituie în temeiul art. 12 din Lege. Capitolul IIOrganizare Articolul 3(1) Comisia este formată din 7 membri, reprezentanţi ai autorităţilor guvernamentale şi ai organizaţiilor neguvernamentale, desemnaţi de către acestea, după cum urmează:a)2 reprezentanţi ai Secretariatului General al Guvernului; b)un reprezentant al Ministerului Justiţiei; c)un reprezentant al Autorităţii Naţionale pentru Sport şi Tineret; d)2 reprezentanţi ai Comitetului Olimpic şi Sportiv Român; e)un reprezentant al Facultăţii de Drept din cadrul Universităţii din Bucureşti. (2) Membrii Comisiei sunt numiţi prin ordin al preşedintelui Agenţiei. Articolul 4(1) Durata mandatului membrilor Comisiei este de 2 ani, cu posibilitatea reînnoirii acestuia, la solicitarea Agenţiei.(2) Cu 30 de zile înainte de data încheierii mandatului, Agenţia va declanşa procedura de numire a noilor membri. Articolul 5Membrii Comisiei trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii: a)să fie cetăţeni români cu domiciliul în România; b)să aibă capacitate deplină de exerciţiu; c)să aibă o bună reputaţie şi pregătire profesională; d)să nu fi suferit condamnări; e)să aibă studii superioare juridice cu durată stabilită de lege, atestate în condiţiile legii. Articolul 6(1) Mandatul membrilor Comisiei încetează înainte de termen în următoarele situaţii:a)prin renunţarea la calitatea de membru; b)ca urmare a transferului în cadrul altei autorităţi/organizaţii; c)prin revocare de către autorităţile/organizaţiile care i-au desemnat; d)ca urmare a neîndeplinirii obligaţiilor ce le revin, stabilite prin lege şi prin prezentul regulament; e)prin efectul prevederilor art. 9 alin. (5); f)prin deces. (2) În cazurile prevăzute la alin. (1) se numeşte un nou reprezentant, al cărui mandat durează până la expirarea mandatului celui în locul căruia a fost numit. Articolul 7(1) Pentru asigurarea condiţiilor organizatorice necesare desfăşurării activităţii Comisiei, activitatea de secretariat este asigurată de către un angajat al Agenţiei anume desemnat prin ordin al preşedintelui Agenţiei.(2) Secretarul Comisiei nu are calitatea de membru şi nu are drept de vot. Capitolul IIIFuncţionare Articolul 8Şedinţele Comisiei se desfăşoară la sediul Agenţiei şi nu sunt publice. Articolul 9(1) Comisia este legal întrunită în prezenţa a cel puţin 5 membri, iar deciziile se adoptă cu votul majorităţii membrilor Comisiei prezenţi.(2) În situaţia în care nu este întrunit cvorumul necesar prevăzut la alin. (1), şedinţa se amână pentru cel mult 7 zile calendaristice.(3) Decizia adoptată este obligatorie. În situaţia în care sunt opinii separate, acestea vor fi menţionate în procesul-verbal al şedinţei, ca anexă la decizie.(4) Membrii Comisiei îşi exercită mandatul potrivit legii. Ei răspund pentru activitatea lor în mod solidar, cu excepţia celor absenţi şi a celor care au votat împotriva unei decizii şi au consemnat opinia separată în procesul-verbal.(5) Mandatul unui membru al Comisiei încetează înainte de termen în cazul în care acesta absentează nemotivat la mai mult de 3 şedinţe consecutive la care este convocat potrivit prevederilor prezentului regulament. Articolul 10Convocarea membrilor Comisiei se face prin poştă electronică, cu confirmare de primire la secretariatul Comisiei. Confirmarea de primire poate fi făcută şi telefonic. Prin grija secretariatului, se va transmite fiecărui membru invitaţia de participare. Articolul 11Pentru fiecare apel înregistrat conducerea şedinţelor va fi încredinţată unui preşedinte, numit în continuare preşedinte de caz, ales cu votul majorităţii membrilor prezenţi înaintea primei şedinţe stabilite pentru respectivul apel. În cazul în care la una dintre şedinţe preşedintele de caz nu va fi prezent, conducerea şedinţei va fi asigurată de către un alt membru, ales cu majoritatea voturilor membrilor prezenţi. Articolul 12Preşedintele de caz are următoarele atribuţii principale în legătură cu respectivul caz: a)verifică existenţa cvorumului necesar pentru luarea deciziilor, la deschiderea şedinţei; b)conduce şedinţa; c)coordonează activitatea Comisiei şi a secretariatului acesteia; d)reprezintă Comisia în faţa altor autorităţi ori instituţii publice, precum şi în faţa oricărei persoane fizice sau juridice. Articolul 13(1) Pentru fiecare apel soluţionat de Comisie se întocmeşte un proces-verbal care se consemnează în registrul de procese-verbale. Fiecare proces-verbal se semnează de către membrii prezenţi la şedinţă, de către contestator sau intimat ori de reprezentanţii acestora, precum şi de secretar. Dacă părţile sunt asistate de avocaţi, procesul-verbal va fi semnat şi de aceştia. Registrul de procese-verbale se păstrează la secretarul Comisiei.(2) Refuzul semnării procesului-verbal de către contestator se consemnează în procesul-verbal al şedinţei şi se atestă prin semnătura membrilor prezenţi. Articolul 14(1) Activitatea de secretariat a Comisiei este asigurată de secretarul acesteia.(2) Secretarul Comisiei are următoarele atribuţii principale:a)înregistrarea apelului; b)preluarea dosarului de la Comisia de audiere a sportivilor şi a personalului asistent al sportivilor care au încălcat reglementările anti-doping, numită în continuare Comisia de audiere; c)convocarea membrilor Comisiei, a contestatorului, a reprezentantului Comisiei de audiere, a Comisiei de acordare a scutirilor pentru uz terapeutic sau a Agenţiei, după caz, precum şi, dacă este cazul, a persoanelor care urmează să fie audiate; d)punerea la dispoziţia membrilor Comisiei a documentaţiei aferente apelului (pe suport hârtie sau electronic, după caz); e)redactarea procesului-verbal de şedinţă şi a deciziei pronunţate; f)comunicarea deciziei contestatorului, clubului la care acesta este legitimat, intimatului, Agenţiei, federaţiei sportive naţionale de specialitate, Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, federaţiei internaţionale de specialitate, precum şi Agenţiei Mondiale Anti-Doping, după caz; g)păstrarea şi arhivarea documentelor în conformitate cu prevederile art. 13; h)îndeplinirea oricăror alte sarcini stabilite în cadrul şedinţelor şi dispuse de preşedintele de caz sau în absenţa acestuia de înlocuitorul său. Articolul 15Pentru îndeplinirea atribuţiilor legale, Comisia pronunţă decizii, sub semnătura preşedintelui de caz, cu respectarea dispoziţiilor prezentului regulament. Capitolul IVAtribuţiile Comisiei Articolul 16Comisia are următoarele atribuţii principale: a)cercetează aspectele în legătură cu care a fost sesizată; b)analizează cauza pe fond; c)dispune menţinerea, modificarea sau anularea deciziilor Comisiei de audiere, ale Comisiei de acordare a scutirilor pentru uz terapeutic ori ale Agenţiei, după caz; d)dispune orice măsură necesară pentru justa soluţionare a cauzei pentru care a fost sesizată. Capitolul VConfidenţialitatea informaţiilor Articolul 17(1) Membrii Comisiei au obligaţia de a păstra confidenţialitatea cu privire la activitatea legată de caz, precum şi la orice informaţie la care au acces în cursul procedurii de stabilire a gradului de vinovăţie şi/sau a sancţiunilor.(2) Membrii Comisiei semnează declaraţii de confidenţialitate.(3) Membrii Comisiei au obligaţia de a se abţine de la participarea la soluţionarea unui apel în situaţia unui conflict de interese şi de a-i informa corespunzător în acest sens pe ceilalţi membri ai Comisiei.(4) Prin conflict de interese, în sensul alin. (3), se înţelege situaţia sau împrejurarea în care interesul personal, direct ori indirect, al unui membru al Comisiei în exercitarea activităţii sale în această calitate afectează sau ar putea afecta independenţa şi imparţialitatea sa în soluţionarea unui apel. Capitolul VIProcedura de soluţionare a apelurilor Articolul 18(1) Procedura de soluţionare a apelurilor se desfăşoară într-un interval de 45 de zile calendaristice, calculat de la data stabilită pentru prima şedinţă, cu respectarea următoarelor principii:a)dreptul la o audiere echitabilă şi imparţială; b)dreptul persoanei de a fi reprezentată pe cheltuiala sa; c)dreptul la o decizie în formă scrisă, motivată, datată, redactată şi comunicată. (2) În cazul în care administrarea de probe o impune, termenul prevăzut la alin. (1) va putea fi prelungit cu cel mult 30 de zile. Articolul 19(1) Comisia este competentă să soluţioneze apelurile declarate împotriva:a)deciziilor Comisiei de audiere, referitoare la încălcarea dispoziţiilor art. 2 din Lege; b)deciziilor Comisiei de audiere, luate în conformitate cu prevederile art. 44 alin. (5) din Lege; c)deciziilor pronunţate de Comisia de audiere, date cu încălcarea competenţei materiale a acesteia; d)deciziilor Agenţiei de a nu prezenta un rezultat pozitiv sau un rezultat atipic ca pe o încălcare a reglementărilor anti-doping, conform art. 28 alin. (4) şi (7) din Lege; e)deciziilor de a nu acţiona în cazul unei încălcări a reglementărilor anti-doping după o investigaţie, conform art. 29 din Lege; f)deciziilor de suspendare provizorie dispusă conform art. 31 din Lege; g)deciziilor Agenţiei privind acordarea sau neacordarea scutirilor pentru uz terapeutic. (2) Deciziile contestate îşi păstrează efectele pe durata desfăşurării procedurii de soluţionare a apelului, cu excepţia situaţiei în care Comisia decide, motivat, suspendarea efectelor acestora. Articolul 20(1) Sesizarea Comisiei se face prin depunerea şi înregistrarea apelului la secretariatul Agenţiei.(2) Agenţia va transmite de îndată apelul secretariatului Comisiei, care va verifica dacă acesta îndeplineşte cerinţele prevăzute la art. 21. În cazul neconformităţii apelului, secretariatul Comisiei va transmite constatările sale în scris contestatorului şi îi va pune în vedere să îşi completeze sau să îşi modifice apelul în termen de 5 zile calendaristice de la data comunicării, sub sancţiunea clasării acestuia. Articolul 21(1) Apelul va cuprinde în mod obligatoriu:a)numele, prenumele, domiciliul sau reşedinţa, precum şi calitatea contestatorului, iar pentru persoanele juridice, denumirea şi sediul lor. Se vor menţiona totodată numărul certificatului de identitate sportivă, dacă este cazul, numărul de telefon, de fax, adresa de e-mail; b)dacă este cazul, numele şi calitatea celui care reprezintă partea în litigiu; c)decizia apelată; d)obiectul apelului; e)motivele apelului; f)arătarea dovezilor pe care se întemeiază apelul; g)precizarea numelui şi domiciliului martorilor, în cazul în care se solicită proba testimonială; h)data şi semnătura contestatorului. (2) Lipsa menţiunilor prevăzute la alin. (1) lit. a), c), d), e) şi h) atrage clasarea apelului. Celelalte menţiuni pot fi complinite cel târziu la prima şedinţă. Articolul 22(1) La primirea apelului, respectiv după completarea sau modificarea acestuia în condiţiile prevăzute la art. 20 alin. (2), secretarul Comisiei informează membrii acesteia, care stabilesc de comun acord data primei şedinţe, în vederea soluţionării apelului.(2) Termenul stabilit pentru întrunirea membrilor Comisiei nu poate fi mai mare de 7 zile calendaristice de la data depunerii apelului, cu respectarea prevederilor art. 21.(3) Secretarul convoacă membrii Comisiei, părţile şi reprezentantul Comisiei de audiere, al Comisiei de acordare a scutirilor pentru uz terapeutic sau al Agenţiei, după caz, pentru data, ora şi locul stabilite. Totodată, vor fi convocate şi persoanele desemnate ca martori, dacă este cazul.(4) Punctul de vedere al intimatului va fi prezentat în scris şi susţinut personal sau prin reprezentant în faţa Comisiei şi va fi menţionat în decizia finală a Comisiei.(5) Comunicarea datei stabilite pentru soluţionarea apelului se face în scris, cu confirmare de primire. Dovezile de comunicare se depun la dosar. Articolul 23(1) Dacă contestatorul, până la data stabilită pentru soluţionarea apelului, renunţă în scris la soluţionarea acestuia, Comisia se va întruni la data stabilită pentru a lua act de renunţare.(2) Dacă contestatorul renunţă la apel în cadrul dezbaterilor, acesta are obligaţia de a da o declaraţie scrisă în acest sens.(3) Renunţarea se consemnează în procesul-verbal de şedinţă şi se ataşează acestuia, apelul urmând a fi clasat.(4) Clasarea apelului se dispune prin încheiere. Articolul 24(1) Procedura de soluţionare a apelului se desfăşoară în prezenţa părţilor.(2) Dacă una dintre părţi, deşi convocată conform prevederilor art. 22 alin (5), nu se prezintă la şedinţa Comisiei la două termene consecutive, la cel de-al doilea termen Comisia poate proceda la deliberare în absenţa acesteia.(3) În cazul în care Comisia apreciază ca fiind necesară prezenţa la dezbateri a părţii lipsă, aceasta poate stabili un nou termen, cu notificarea părţii în cauză. Termenul nu poate fi mai mare de 7 zile calendaristice.(4) La cererea motivată şi însoţită de acte doveditoare, depusă de una dintre părţi cu cel puţin 5 zile calendaristice înainte de data întrunirii Comisiei, aceasta va putea acorda un nou termen care nu va depăşi 10 zile calendaristice. Articolul 25(1) După deschiderea şedinţei, dacă cerinţele de cvorum sunt îndeplinite, preşedintele de caz verifică dacă apelul a fost formulat în termen. Depăşirea termenului legal atrage respingerea apelului ca tardiv introdus.(2) În cazul în care apelul a fost formulat în termen, preşedintele de caz acordă cuvântul părţilor. Va putea fi încuviinţată administrarea de probe, dacă acestea sunt concludente, pertinente şi utile cauzei.(3) Membrii Comisiei pot pune întrebări părţilor şi martorilor. Articolul 26Comisia verifică motivele apelului şi temeinicia deciziei contestate pe baza înscrisurilor aflate la dosarul cauzei, precum şi a probelor noi administrate în cadrul procedurii apelului. Articolul 27(1) Comisia se pronunţă în şedinţă secretă, prin decizie scrisă şi motivată, cu respectarea dispoziţiilor art. 9 alin. (1) şi (3), sau, după caz, prin încheiere.(2) În cazul în care complexitatea cazului o impune, Comisia poate amâna pronunţarea o singură dată, cu respectarea prevederilor art. 18.(3) Decizia Comisiei este obligatorie. Articolul 28Soluţionând apelul, Comisia poate decide: a)respingerea apelului şi menţinerea deciziei contestate, dacă apelul a fost tardiv formulat ori dacă este nefondat; b)admiterea apelului, cu modificarea sau desfiinţarea deciziei contestate. Articolul 29Decizia Comisiei trebuie să conţină următoarele elemente, sub sancţiunea nulităţii: a)data, ora şi locul şedinţei Comisiei; b)obiectul apelului; c)decizia contestată; d)numele şi prenumele părţilor, cu arătarea calităţii lor şi cu indicarea prezenţei acestora la şedinţa în care s-a pronunţat Comisia; e)susţinerile părţilor; f)temeiurile de fapt şi de drept care au dus, după caz, la admiterea sau respingerea apelului; g)decizia luată de Comisie; h)termenul de exercitare a căii de atac şi instanţa competentă; i)data şi numărul deciziei; j)semnătura preşedintelui de caz. Articolul 30(1) Decizia se comunică părţilor în cel mult 14 zile lucrătoare de la data pronunţării ei. Termenul de comunicare nu este cuprins în durata prevăzută la art. 18.(2) Comunicarea deciziei se face cu confirmare de primire.(3) Decizia poate fi înmânată şi personal contestatorului ori reprezentantului acestuia, sub semnătura certificată de secretarul Comisiei, cu precizarea datei înmânării.(4) Dovezile de comunicare se depun la dosarul cauzei. Articolul 31(1) Aspectele dezbătute în cadrul şedinţei Comisiei sunt consemnate în procesul-verbal de şedinţă, semnat de toţi membrii acesteia, de către părţi sau reprezentanţii acestora şi de către secretar.(2) Procesul-verbal de şedinţă va cuprinde:a)componenţa nominală a Comisiei, locul şi data întrunirii acesteia; b)locul şi data pronunţării deciziei; c)numele părţilor, domiciliul sau reşedinţa lor ori, după caz, denumirea şi sediul, precum şi numele reprezentanţilor părţilor şi ale celorlalte persoane care au participat la procedura în faţa Comisiei; d)susţinerile părţilor şi declaraţiile martorilor audiaţi; e)opinia separată a membrilor care au votat împotrivă, dacă este cazul, cu indicarea considerentelor pe care aceasta se întemeiază; f)semnăturile membrilor prezenţi. (3) La cererea contestatorului, acestuia i se comunică o copie de pe procesul-verbal de şedinţă. Articolul 32Decizia Comisiei poate fi contestată la Curtea de Arbitraj Sportiv de la Lausanne, în termen de 21 de zile calendaristice de la comunicare. Capitolul VIIDispoziţii finale Articolul 33Prevederile prezentului regulament se completează de drept cu dispoziţiile actelor normative incidente în vigoare.


SmartCity5

COMENTARII la Regulament -/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Regulament - din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu