Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Regulament Nr.- din 11.05.2011

privind evaluarea performanţelor profesionale individuale, promovarea şi avansarea personalului contractual din aparatul propriu al Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi din cadrul unităţilor care funcţionează în subordinea ori sub autoritatea acestuia
ACT EMIS DE: Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 398 din 07 iunie 2011



SmartCity1

Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Prezentul regulament reglementează evaluarea performanţelor profesionale individuale, promovarea şi avansarea personalului contractual din aparatul propriu al Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi din cadrul unităţilor care funcţionează în subordinea sau sub autoritatea acestuia. Capitolul IIEvaluarea performanţelor profesionale individuale ale personalului contractual Articolul 2Procedura evaluării se realizează în următoarele etape: a)completarea fişei de evaluare de către evaluator; b)interviul; c)contrasemnarea fişei de evaluare. Articolul 3În sensul prezentului regulament, are calitatea de evaluator: a)persoana aflată în funcţia de conducere care coordonează compartimentul în cadrul căruia îşi desfăşoară activitatea salariatul aflat într-o funcţie de execuţie sau care coordonează activitatea acestuia; b)persoana aflată în funcţia de conducere ierarhic superioară, potrivit structurii organizatorice a autorităţii sau instituţiei publice, pentru salariatul aflat într-o funcţie de conducere; c)persoana aflată într-o funcţie de conducere în cadrul ministerului, care coordonează domeniul de activitate pentru directorul general/directorul, după caz, al instituţiei publice aflate în subordinea sau sub autoritatea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale. Articolul 4(1) Sunt supuşi evaluării anuale salariaţii care au desfăşurat activitate cel puţin 6 luni în cursul perioadei evaluate.(2) Sunt exceptaţi de la evaluarea anuală salariaţii care ocupă funcţia de debutant şi care sunt evaluaţi la sfârşitul perioadei de debut. Articolul 5(1) Activitatea profesională se apreciază anual prin evaluarea performanţelor profesionale individuale.(2) Perioada evaluată este cuprinsă între 1 ianuarie şi 31 decembrie din anul pentru care se face evaluarea, dar nu mai puţin de 6 luni de activitate pe funcţia respectivă.(3) Perioada de evaluare este cuprinsă între 1 şi 30 iunie din anul următor perioadei evaluate. Articolul 6În mod excepţional, evaluarea performanţelor profesionale individuale ale personalului contractual se face şi în cursul perioadei evaluate, în următoarele cazuri: a)atunci când pe parcursul perioadei evaluate contractul individual de muncă al salariatului evaluat încetează sau se modifică, în condiţiile legii. În acest caz, salariatul va fi evaluat pentru perioada de până la încetarea sau modificarea raporturilor de muncă; b)atunci când pe parcursul perioadei evaluate raportul de muncă al evaluatorului încetează, se suspendă sau se modifică, în condiţiile legii. În acest caz, evaluatorul are obligaţia ca, înainte de încetarea, suspendarea sau modificarea raporturilor de muncă ori, după caz, într-o perioadă de cel mult 15 zile calendaristice de la încetarea ori modificarea raporturilor de muncă, să realizeze evaluarea performanţelor profesionale individuale ale salariaţilor din subordine. Calificativul acordat se va lua în considerare la evaluarea anuală a performanţelor profesionale individuale ale acestora; c)atunci când pe parcursul perioadei evaluate salariatul dobândeşte o diplomă de studii de nivel superior şi urmează să fie promovat, în condiţiile legii, într-o funcţie corespunzătoare studiilor absolvite. Articolul 7(1) Criteriile generale de evaluare a personalului contractual sunt prevăzute în anexa nr. 1.(2) Salariaţii care exercită, cu caracter temporar, o funcţie de conducere vor fi evaluaţi pentru perioada exercitării temporare, pe baza criteriilor de evaluare stabilite pentru funcţia de conducere respectivă. Articolul 8Persoanele care au calitatea de evaluator, potrivit art. 3, completează fişele de evaluare, al căror model este prevăzut în anexa nr. 2a, respectiv nr. 2b, după cum urmează: a)stabilesc gradul de îndeplinire a obiectivelor, prin raportare la atribuţiile stabilite prin fişa postului, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 3; b)stabilesc calificativul final de evaluare a performanţelor profesionale individuale; c)consemnează, după caz, rezultatele deosebite ale salariatului, dificultăţile obiective întâmpinate de acesta în perioada evaluată şi orice alte observaţii pe care le consideră relevante; d)stabilesc obiectivele şi criteriile specifice de evaluare pentru următoarea perioadă de evaluare; e)stabilesc eventualele necesităţi de formare profesională pentru anul următor perioadei evaluate. Articolul 9(1) Interviul, ca etapă a procesului de evaluare, reprezintă un schimb de informaţii care are loc între evaluator şi persoana evaluată, în cadrul căruia:a)se aduc la cunoştinţa persoanei evaluate notările şi consemnările făcute de evaluator în fişa de evaluare; b)se semnează şi se datează fişa de evaluare de către evaluator şi de către persoana evaluată. (2) În cazul în care între persoana evaluată şi evaluator există diferenţe de opinie asupra notărilor şi consemnărilor făcute, în fişa de evaluare se va consemna punctul de vedere al persoanei evaluate; evaluatorul poate modifica fişa de evaluare. Articolul 10(1) Pentru stabilirea calificativului, evaluatorul va proceda la notarea obiectivelor şi criteriilor de evaluare prin acordarea pentru fiecare obiectiv şi criteriu a unei note de la 1 la 5, nota exprimând aprecierea gradului de îndeplinire.(2) Pentru a obţine nota finală a evaluatorului se face media aritmetică a notelor obţinute ca urmare a aprecierii obiectivelor şi criteriilor, rezultate din media aritmetică a notelor acordate pentru fiecare obiectiv sau criteriu, după caz.(3) Semnificaţia notelor prevăzute la alin. (1) este următoarea: nota 1 - nivel minim şi nota 5 - nivel maxim. Articolul 11Calificativul final al evaluării se stabileşte pe baza notei finale, după cum urmează: a)între 1,00 şi 2,00 - nesatisfăcător; b)între 2,01 şi 3,00 - satisfăcător; c)între 3,01 şi 4,00 - bun; d)între 4,01 şi 5,00 - foarte bun. Articolul 12(1) După finalizarea etapelor procedurii de evaluare menţionate la art. 2 lit. a) şi b), fişa de evaluare se înaintează contrasemnatarului.(2) În sensul prezentului regulament, are calitatea de contrasemnatar salariatul aflat în funcţia superioară evaluatorului, potrivit structurii organizatorice a autorităţii sau instituţiei publice.(3) În situaţia în care calitatea de evaluator o are şeful autorităţii sau instituţiei, fişa de evaluare nu se contrasemnează. Articolul 13(1) Fişa de evaluare poate fi modificată conform deciziei contrasemnatarului în următoarele cazuri:a)aprecierile consemnate nu corespund realităţii; b)între evaluator şi persoana evaluată există diferenţe de opinie care nu au putut fi soluţionate de comun acord. (2) Fişa de evaluare modificată în condiţiile prevăzute la alin. (1) se aduce la cunoştinţa salariatului evaluat. Articolul 14(1) Salariaţii nemulţumiţi de rezultatul evaluării pot să îl conteste la conducătorul autorităţii sau instituţiei publice.(2) Contestaţia se formulează în termen de 5 zile calendaristice de la luarea la cunoştinţă de către salariatul evaluat a calificativului acordat şi se soluţionează în termen de 15 zile calendaristice de la data expirării termenului de depunere a contestaţiei de către o comisie constituită în acest scop prin act administrativ al conducătorului autorităţii.(3) Rezultatul contestaţiei se comunică salariatului în termen de 5 zile calendaristice de la soluţionarea contestaţiei.(4) Salariatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei formulate potrivit alin. (1) se poate adresa instanţei competente, în condiţiile legii. Capitolul IIIPromovarea personalului contractual Articolul 15(1) Prin promovare se asigură evoluţia în carieră a personalului contractual, prin trecerea într-un grad sau o treaptă de încadrare superioară ori într-o funcţie superioară.(2) Examenul de promovare se organizează o singură dată într-un an calendaristic. Articolul 16(1) Promovarea persoanelor încadrate cu contract individual de muncă în funcţii, grade sau trepte profesionale se face, de regulă, pe un post vacant existent în statul de funcţii.(2) În situaţia în care nu există un post vacant, promovarea se va face prin transformarea propriului post într-unul de nivel imediat următor.(3) Promovarea în funcţie prin transformarea propriului post se face în cazul absolvenţilor învăţământului superior de lungă sau scurtă durată, dacă studiile absolvite sunt corespunzătoare domeniului în care îşi desfăşoară activitatea; încadrarea se face în condiţiile legii. Articolul 17Promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare se poate face din 3 în 3 ani, în funcţie de performanţele profesionale individuale, apreciate cu calificativul „foarte bun“, cel puţin de două ori în ultimii 3 ani, de către comisia desemnată prin dispoziţie a ordonatorului de credite bugetare, din care fac parte sindicatele sau, după caz, reprezentanţii salariaţilor. Articolul 18Cu cel puţin 15 zile lucrătoare înainte de data desfăşurării examenului de promovare, autoritatea sau instituţia publică organizatoare are obligaţia să afişeze la sediul acesteia anunţul privind organizarea examenului de promovare, condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a examenului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării acestuia. Articolul 19(1) Examenul constă în 3 etape, după cum urmează:a)selecţia dosarelor de înscriere; b)proba scrisă; c)interviul. (2) În vederea participării la examen, candidaţii depun, în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, un dosar de înscriere care va cuprinde următoarele documente:a)formularul de înscriere la concurs; b)copie a cărţii de muncă sau adeverinţă eliberată de compartimentul resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează; c)copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani. (3) Pot susţine probele prevăzute la alin. (1) lit. b) şi c) candidaţii ale căror dosare de înscriere au fost selectate de către comisia de concurs, în condiţiile prezentului regulament.(4) Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări sau rezolvarea unor teste-grilă în prezenţa comisiei de concurs.(5) Probele de concurs prevăzute la alin. (1) lit. b) şi c) se notează cu puncte de la 1 la 100.(6) Promovarea fiecărei probe se face ca urmare a obţinerii punctajului minim de 50 de puncte pentru fiecare dintre probele prevăzute la alin. (1) lit. b) şi c). Punctajul final necesar pentru promovarea concursului este de minimum 100 de puncte şi se obţine prin cumularea punctajului obţinut la fiecare dintre probele prevăzute la alin. (1) lit. b) şi c).(7) Rezultatele fiecărei probe se afişează în termen de maximum 3 zile de la susţinere, iar candidaţii nemulţumiţi le pot contesta în termen de maximum 24 de ore de la data afişării.(8) Soluţionarea contestaţiilor se face în termen de maximum 48 de ore de la depunere şi rezultatul se afişează la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a examenului de promovare.(9) Comisia de soluţionare a contestaţiilor admite contestaţia, modificând punctajul acordat de comisia de examen, în situaţia în care constată că există o diferenţă mai mare de 10 puncte între punctajele acordate de comisia de examinare şi comisia de soluţionare a contestaţiilor.(10) Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea interviului.(11) Interviul se organizează pentru toţi candidaţii declaraţi admişi la proba scrisă, în termen de 24 de ore de la soluţionarea contestaţiilor.(12) Sunt declaraţi admişi candidaţii care au promovat cele două probe prevăzute la alin. (1) lit. b) şi c).(13) Rezultatul final al concursului poate fi contestat în termen de maximum 24 de ore de la afişare, iar soluţionarea contestaţiilor depuse se va face în maximum 48 de ore de la primirea acestora.(14) Termenele prevăzute la alin. (7), (8) şi (11) se calculează începând de la ora afişării, avându-se în vedere inclusiv ziua când au început şi ziua când s-au sfârşit.(15) Termenul care începe într-o zi nelucrătoare sau de sărbătoare legală se consideră că începe în prima zi de lucru următoare.(16) Termenul care se sfârşeşte într-o zi nelucrătoare sau de sărbătoare legală se va prelungi până la sfârşitul primei zile de lucru următoare. Articolul 20Candidaţii declaraţi admişi sunt numiţi pe noile funcţii în termen de cel mult 15 zile lucrătoare de la data la care au fost declaraţi admişi. Articolul 21(1) În vederea analizării posibilităţii şi oportunităţii promovării personalului în grade sau trepte profesionale, se constituie, prin dispoziţie a ordonatorului de credite, comisii de examen, respectiv de soluţionare a contestaţiilor.(2) Comisiile menţionate la alin. (1) sunt constituite dintr-un număr impar de membri, prin act administrativ al conducătorului autorităţii sau instituţiei publice. Articolul 22Avansarea în gradaţia imediat superioară se face, potrivit legii, la îndeplinirea condiţiei de vechime prevăzute de tranşele de vechime în muncă. Capitolul IVAvansarea personalului debutant Articolul 23Persoanele încadrate în funcţii contractuale de debutant pot fi avansate, la sfârşitul perioadei de debut, stabilită în condiţiile legii, în funcţia, gradul sau treapta profesională imediat superioară. Articolul 24Persoanele încadrate în funcţii de personal contractual de debutant vor fi salarizate cu salariul de debutant pe o perioadă de cel puţin 6 luni, dar nu mai mare de un an, şi vor fi definitivate pe baza evaluării activităţii. Articolul 25(1) Evaluarea activităţii menţionată la art. 24 se face în baza raportului de stagiu întocmit de persoana încadrată pe funcţia de debutant şi a raportului superiorului ierarhic al acesteia, care are calitatea de evaluator.(2) Raportul superiorului ierarhic al persoanei încadrate pe funcţia de debutant va preciza la final calificativul acordat (corespunzător/necorespunzător) şi propunerea de numire pe o funcţie definitivă sau de încetare a contractului individual de muncă.(3) Rezultatul evaluării se poate contesta la superiorul ierarhic al evaluatorului în termen de maximum 48 de ore de la comunicare. Contestaţia se rezolvă şi se comunică persoanei în cauză în termen de 3 zile calendaristice de la data-limită de depunere a contestaţiei. Capitolul VDispoziţii finale Articolul 26Ca urmare a promovării sau avansării, fişa postului salariatului va fi completată cu noi atribuţii, în raport cu nivelul postului, prin grija superiorului ierarhic. Articolul 27Anexele nr. 1, 2a, 2b şi 3 fac parte integrantă din prezentul regulament. ANEXA Nr. 1la regulament CRITERII GENERALE de evaluare a personalului contractual I. Criterii generale de evaluare a performanţelor profesionale ale personalului contractual care ocupă funcţii de execuţie

Nr. crt. Criteriul de evaluare Definirea criteriului pentru personalul cu studii superioare de lungă durată (S) Definirea criteriului pentru personalul cu studii superioare de scurtă durată (SSG) Definirea criteriului pentru personalul cu studii postliceale (PL), liceale (M) şi gimnaziale/alte studii
0 1 2 3 4
1. Capacitatea de implementare Capacitatea de a pune eficient în practică soluţiile proprii şi pe cele dispuse pentru desfăşurarea în mod corespunzător a activităţilor, în scopul realizării obiectivelor Capacitatea de a pune eficient în practică soluţiile proprii şi pe cele dispuse pentru desfăşurarea în mod corespunzător a activităţilor, în scopul realizării obiectivelor Capacitatea de a pune eficient în practică soluţiile proprii şi pe cele dispuse pentru desfăşurarea în mod corespunzător a activităţilor, în scopul realizării obiectivelor
2. Capacitatea de a rezolva eficient problemele Capacitatea de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare şi asumarea riscurilor identificate Capacitatea de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare şi asumarea riscurilor identificate Capacitatea de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare
3. Capacitatea de asumare a responsabilităţilor Capacitatea de a desfăşura în mod curent, la solicitarea superiorilor ierarhici, activităţi care depăşesc cadrul de responsabilitate definit conform fişei postului; capacitatea de a accepta erorile sau, după caz, deficienţele propriei activităţi şi de a răspunde pentru acestea Capacitatea de a desfăşura în mod curent, la solicitarea superiorilor ierarhici, activităţi care depăşesc cadrul de responsabilitate definit conform fişei postului; capacitatea de a accepta erorile sau, după caz, deficienţele propriei activităţi şi de a răspunde pentru acestea Capacitatea de a accepta erorile sau, după caz, deficienţele propriei activităţi şi de a răspunde pentru acestea
4. Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite Capacitatea de creştere permanentă a performanţelor profesionale, de îmbunătăţire a rezultatelor activităţii curente prin punerea în practică a cunoştinţelor şi abilităţilor dobândite Capacitatea de creştere permanentă a performanţelor profesionale, de îmbunătăţire a rezultatelor activităţii curente prin punerea în practică a cunoştinţelor şi abilităţilor dobândite Capacitatea de îmbunătăţire a rezultatelor activităţii curente, prin punerea în practică a cunoştinţelor şi abilităţilor dobândite
5. Creativitate şi spirit de iniţiativă Atitudine activă în soluţionarea problemelor şi realizarea obiectivelor prin identificarea unor alternative eficiente de rezolvare a acestor probleme; atitudine pozitivă faţă de idei noi Atitudine activă în soluţionarea problemelor şi realizarea obiectivelor prin identificarea unor alternative eficiente de rezolvare a acestor probleme; atitudine pozitivă faţă de idei noi Atitudine activă în soluţionarea problemelor şi realizarea obiectivelor prin identificarea unor alternative eficiente de rezolvare a acestor probleme
6. Capacitatea de planificare şi organizare a timpului de lucru Capacitatea de a previziona cerinţele, oportunităţile şi posibilele riscuri şi consecinţele acestora; capacitatea de a anticipa soluţii şi de a-şi organiza timpul propriu sau, după caz, al celorlalţi (în funcţie de nivelul de competenţă), pentru îndeplinirea eficientă a sarcinilor Capacitatea de a previziona cerinţele, oportunităţile şi posibilele riscuri şi consecinţele acestora; capacitatea de a anticipa soluţii şi de a-şi organiza timpul propriu pentru îndeplinirea eficientă a sarcinilor Capacitatea de a-şi organiza timpul propriu pentru îndeplinirea eficientă a sarcinilor
7. Capacitatea de a lucra independent Capacitatea de a desfăşura activităţi pentru îndeplinirea atribuţiilor de serviciu fără a solicita coordonare, cu excepţia cazurilor în care activităţile implică luarea unor decizii care depăşesc limitele de competenţă
0 1 2 3 4
8. Capacitatea de a lucra în echipă Capacitatea de a se integra într-o echipă, de a-şi aduce contribuţia prin participare efectivă, de a transmite eficient şi de a permite dezvoltarea ideilor noi, pentru realizarea obiectivelor echipei Capacitatea de a se integra într-o echipă, de a-şi aduce contribuţia prin participare efectivă, de a transmite eficient şi de a permite dezvoltarea ideilor noi, pentru realizarea obiectivelor echipei Capacitatea de a se integra într-o echipă, de a-şi aduce contribuţia prin participare efectivă, de a transmite eficient idei, pentru realizarea obiectivelor echipei
9. Capacitatea de gestionare eficientă a resurselor alocate Capacitatea de a utiliza raţional şi eficient resursele materiale financiare şi informaţionale alocate Capacitatea de a utiliza raţional şi eficient resursele materiale, financiare şi informaţionale alocate Capacitatea de a utiliza raţional şi eficient resursele materiale, financiare şi informaţionale alocate
10. Integritatea morală şi etică profesională Înţelegerea şi respectarea principiilor de moralitate şi etică socioprofesională Înţelegerea şi respectarea principiilor de moralitate şi etică socioprofesională Înţelegerea şi respectarea principiilor de moralitate şi etică socioprofesională

II. Criterii generale de evaluare a performanţelor profesionale ale personalului contractual care ocupă funcţii de conducere

Nr. crt. Criteriul de evaluare Definirea criteriului
0 1 2
1. Capacitatea de a organiza Capacitatea de a identifica activităţile care trebuie desfăşurate de structura condusă, delimitarea lor în atribuţii, stabilirea pe baza acestora a obiectivelor; repartizarea echilibrată şi echitabilă a atribuţiilor şi a obiectivelor în funcţie de nivelul, categoria, clasa şi gradul profesional ale personalului din subordine
2. Capacitatea de a conduce Abilitatea de a crea o viziune realistă, de a o transpune în practică şi de a o susţine; abilitatea de a planifica şi de a administra activitatea unei echipe formate din personalităţi diferite, cu nivel diferit al capacităţii de a colabora la îndeplinirea unei atribuţii; capacitatea de a adapta stilul de conducere la situaţii diferite, precum şi de a acţiona pentru gestionarea şi rezolvarea conflictelor
3. Capacitatea de coordonare Armonizarea deciziilor şi acţiunilor personalului, precum şi a activităţilor din cadrul unui compartiment, în vederea realizării obiectivelor acestuia
4. Capacitatea de control Capacitatea de supraveghere a modului de transformare a deciziilor în soluţii realiste, depistarea deficienţelor şi luarea măsurilor necesare pentru corectarea la timp a acestora
5. Competenţa decizională Capacitatea de a lua hotărâri rapid, cu simţ de răspundere şi conform competenţei legale, cu privire la desfăşurarea activităţii structurii conduse
6. Capacitatea de a delega Capacitatea de a transfera atribuţii personalului din subordine care corespunde din punct de vedere legal şi al competenţelor proprii, în scopul realizării la timp şi în mod corespunzător a obiectivelor structurii conduse
7. Capacitatea de a dezvolta abilităţile personalului Cunoaşterea aptitudinilor personalului din subordine, inclusiv prin capacitatea de a crea, de a implementa şi de a menţine politici de personal eficiente, în scopul motivării acestuia; capacitatea de a identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine şi de a face propuneri privind tematica şi formele concrete de realizare a instruirii
8. Abilităţi de mediere şi negociere Capacitatea de a organiza şi de a conduce o întâlnire sau un interviu, precum şi de a o orienta către o soluţie comun acceptată, ţinând seama de poziţiile diferite ale părţilor
9. Alte criterii Se vor utiliza criteriile generale de evaluare a performanţelor profesionale ale personalului contractual care ocupă funcţii de execuţie, prevăzute la pct. I subpct. 1-6, 9 şi 10

ANEXA Nr. 2ala regulament FIŞĂ DE EVALUARE a performanţelor profesionale individuale ale persoanelor care ocupă funcţii contractuale de conducere model -

Numele şi prenumele persoanei evaluate: Funcţia: ........ ................ ................ .......... Gradul: ........ ................ ................ ........... Data ultimei promovări: ........ ........ ............
Numele şi prenumele evaluatorului: Funcţia:
Perioada evaluată: de la ........ ............... la ........ ........ .............
Obiective în perioada evaluată % din timp Realizat (%) Nota
1.
2.
...
Obiective revizuite în perioada evaluată % din timp Realizat (%) Nota
1.
2.
...
Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor
Criteriile de evaluare a performanţei profesionale individuale Nota Comentarii
1. Capacitatea de a organiza
2. Capacitatea de a conduce
3. Capacitatea de coordonare
4. Capacitatea de control
5. Competenţa decizională
6. Capacitatea de a delega
7. Capacitatea de a dezvolta abilităţile personalului
8. Abilităţi de mediere şi negociere
9. Capacitatea de implementare
10. Capacitatea de a rezolva eficient problemele
11. Capacitatea de asumare a responsabilităţilor
12. Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite
13. Creativitate şi spirit de iniţiativă
14. Capacitatea de planificare şi organizare a timpului de lucru
15. Capacitatea de gestionare eficientă a resurselor alocate
16. Integritatea morală şi etica profesională
17. Alte criterii specifice
Nota pentru îndeplinirea criteriilor de evaluare
Nota finală a evaluării: (Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor + nota pentru îndeplinirea criteriilor de evaluare)/2 Calificativul evaluării:
Rezultate deosebite: 1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ 2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată: 1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ 2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Alte observaţii: 1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ 2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Propuneri de formare profesională pentru perioada următoare: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........

Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

Obiectivul % din timp
1.
2.
...

Criterii specifice pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

Criteriul
1.
2.
...
Comentariile persoanei evaluate:
Numele şi prenumele persoanei evaluate: Funcţia: Semnătura: Data:
Numele şi prenumele evaluatorului: Funcţia: Semnătura: Data:
Observaţiile sau comentariile persoanei care contrasemnează:
Numele şi prenumele persoanei care contrasemnează: Funcţia: Semnătura persoanei care contrasemnează: Data:
Luarea la cunoştinţă a fişei de evaluare după contrasemnare: Semnătura persoanei evaluate: Data:

ANEXA Nr. 2bla regulament FIŞĂ DE EVALUARE a performanţelor profesionale individuale ale persoanelor care ocupă funcţii contractuale de execuţie model -

Numele şi prenumele persoanei evaluate: Funcţia: ........ ................ ................ .......... Gradul: ........ ................ ................ ........... Data ultimei promovări: ........ ........ ............
Numele şi prenumele evaluatorului: Funcţia:
Perioada evaluată: de la ........ ............... la ........ ........ .............
Obiective în perioada evaluată % din timp Realizat (%) Nota
1.
2.
...
Obiective revizuite în perioada evaluată % din timp Realizat (%) Nota
1.
2.
...
Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor
Criteriile de evaluare a performanţei profesionale individuale Nota Comentarii
1. Capacitatea de implementare
2. Capacitatea de a rezolva eficient problemele
3. Capacitatea de asumare a responsabilităţilor
4. Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite
5. Creativitate şi spirit de iniţiativă
6. Capacitatea de planificare şi organizare a timpului de lucru
7. Capacitatea de a lucra independent
8. Capacitatea de a lucra în echipă
9. Capacitatea de gestionare eficientă a resurselor alocate
10. Integritatea morală şi etică profesională
11. Alte criterii specifice
Nota pentru îndeplinirea criteriilor de evaluare
Nota finală a evaluării: (Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor + nota pentru îndeplinirea criteriilor de evaluare)/2 Calificativul evaluării:
Rezultate deosebite: 1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ 2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată: 1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ 2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Alte observaţii: 1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ 2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Propuneri de formare profesională pentru perioada următoare: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........

Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

Obiectivul % din timp
1.
2.
...

Criterii specifice pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

Criteriul
1.
2.
...
Comentariile persoanei evaluate:
Numele şi prenumele persoanei evaluate: Funcţia: Semnătura: Data:
Numele şi prenumele evaluatorului: Funcţia: Semnătura: Data:
Observaţiile sau comentariile persoanei care contrasemnează:
Numele şi prenumele persoanei care contrasemnează: Funcţia: Semnătura persoanei care contrasemnează: Data:
Luarea la cunoştinţă a fişei de evaluare după contrasemnare: Semnătura persoanei evaluate: Data:

ANEXA Nr. 3la regulament Denumirea autorităţii/instituţiei publice: Direcţia/Serviciul/Biroul/Compartimentul: Aprobat1 FIŞA POSTULUI Nr. ........ .........
(1) Informaţii generale privind postul1. Denumirea postului: 2. Nivelul postului (de conducere/de execuţie): 3. Obiectivul/Obiectivele postului:
(2) Condiţii specifice pentru ocuparea postului21. Studii de specialitate: 2. Perfecţionări (specializări)3: 3. Vechimea în muncă/specialitate necesară: 4. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator: 5. Limbi străine4: 6. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: 7. Cerinţe specifice5: 8. Competenţa managerială (cunoştinţe de management, calităţi şi aptitudini manageriale):
(3) Descrierea sarcinilor ce revin postului1. - 2. - .....
(4) Responsabilitatea implicată de post1. De pregătire/luare a deciziilor6: 2. Delegarea de atribuţii şi competenţă: 3. De păstrare a confidenţialităţii:
(5) Sfera relaţională a titularului postului1. Sfera relaţională internă: a)Relaţii ierarhicesubordonat faţă de: superior pentru: b)Relaţii funcţionale: c)Relaţii de control: d)Relaţii de reprezentare:2. Sfera relaţională externă: a)cu autorităţi şi instituţii publice: b)cu organizaţii internaţionale: c)cu persoane juridice private:
(6) Întocmit de7:1. Numele şi prenumele: 2. Funcţia: 3. Semnătura: 4. Data întocmirii:
(7) Luat la cunoştinţă de către ocupantul postului1. Numele şi prenumele: 2. Funcţia şi gradaţia corespunzătoare tranşei de vechime (dacă este cazul): 3. Semnătura 4. Data:
(8) Avizat de8:1. Numele şi prenumele: 2. Funcţia: 3. Semnătura: 4. Data: 1 Se va semna de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice şi se va ştampila în mod obligatoriu. 2 Se va completa cu informaţiile privind condiţiile prevăzute de lege şi stabilite la nivelul autorităţii sau instituţiei publice pentru ocuparea funcţiei corespunzătoare. 3 Dacă este cazul. 4 Pentru fiecare dintre criteriile „citit“, „scris“ şi „vorbit“ se va stabili nivelul de cunoaştere cerut, după cum urmează: „cunoştinţe de bază“, „nivel mediu“, „nivel avansat“. 5 De exemplu: călătorii frecvente, delegări, detaşări, disponibilitate pentru lucru în program prelungit în anumite condiţii. 6 Limitele libertăţii decizionale de care beneficiază titularul postului pentru îndeplinirea sarcinilor care îi revin. 7 Se întocmeşte de conducătorul compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea titularul postului. 8 Se avizează de către superiorul ierarhic al persoanei prevăzute la pct. 7.


SmartCity5

COMENTARII la Regulament -/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Regulament - din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu