E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 28 din 29 ianuarie 1999

de ratificare a Acordului-cadru de imprumut dintre Romania si Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei pentru sprijinirea regiunilor afectate de inundatiile din ultima perioada, semnat la Paris la 19 ianuarie 1999

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 44 din 30 ianuarie 1999


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 alin. (1) si (3) din Constitutia Romaniei, precum si ale art. 1 pct. 1 lit. d) din Legea nr. 259/1998 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta:

    Art. 1
    Se ratifica Acordul-cadru de imprumut dintre Romania si Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei, in valoare de 20 milioane euro echivalent, pentru sprijinirea regiunilor afectate de inundatiile din ultima perioada, semnat la Paris la 19 ianuarie 1999.
    Art. 2
    Aplicarea acordului va fi realizata de catre Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, desemnat ca agentie de implementare. Ministerul Finantelor va incheia cu Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului un acord de imprumut subsidiar, prin care va transfera acestuia obligatiile si raspunderile care decurg din acordul-cadru de imprumut prevazut la art. 1.
    Art. 3
    Fondurile necesare pentru cofinantarea programului, precum si cele aferente rambursarii creditului si platii dobanzilor, comisioanelor si a altor costuri aferente creditului se vor asigura de la bugetul de stat, prin includerea acestora in bugetul Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului.
    Art. 4
    Se autorizeaza Guvernul Romaniei ca, prin Ministerul Finantelor, de comun acord cu Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei, sa introduca, pe parcursul derularii imprumutului, in raport cu conditiile concrete ale derularii acordului-cadru de imprumut, amendamente la continutul acestuia, care privesc realocari de fonduri, modificari in structura imprumutului pe categorii si componente, modificari de termene, precum si orice alte modificari, care nu sunt de natura sa sporeasca obligatiile financiare ale Romaniei fata de Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei sau sa determine noi conditionari economice fata de cele convenite initial intre parti.
    Guvernul Romaniei va raporta periodic Parlamentului Romaniei in legatura cu aceste amendamente in cadrul Raportului privind datoria publica externa a Romaniei.

              p. PRIM-MINISTRU,
                 VICTOR BABIUC

                        Contrasemneaza:
                        p. Ministrul finantelor,
                        Bujor Bogdan Teodoriu,
                        secretar de stat

                        Ministrul apelor, padurilor
                        si protectiei mediului,
                        Romica Tomescu

                        p. Ministrul afacerilor externe,
                        Mihai Razvan Ungureanu,
                        secretar de stat

    FONDUL DE DEZVOLTARE SOCIALA
    AL CONSILIULUI EUROPEI

    FOND/PROIECT 1.309 (1998)
    ACORD-CADRU DE IMPRUMUT

                      ACORD-CADRU DE IMPRUMUT*)
intre Romania si Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei

    *) Traducere.

    Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei (denumit in continuare Fond), Paris, pe de o parte, si Romania, reprezentata prin Ministerul Finantelor, denumita in continuare Imprumutat, pe de alta parte,
    avand in vedere cererea Romaniei din 8 iulie 1998,
    avand in vedere Rezolutia Consiliului de administratie al Fondului nr. 1.424 (1997),
    avand in vedere cel de al treilea Protocol aditional la Acordul general pentru privilegii si imunitati al Consiliului Europei,
    avand in vedere articolele Normelor de imprumut ale Fondului din 6 octombrie 1970,
    au convenit urmatoarele:

    Art. 1
    Acest imprumut este acordat in cadrul Conditiilor generale ale Normelor de imprumut curente ale Fondului si in cadrul conditiilor speciale stabilite prin acest acord si prin anexele acestuia.
    Art. 2
    Proiectul
    Fondul acorda Imprumutatului, care accepta, un imprumut pentru finantarea partiala a Proiectului nr. 1.309, aprobat de catre Consiliul de administratie al Fondului la data de 27 noiembrie 1998, referitor la prevenirea calamitatilor naturale si la reabilitarea infrastructurilor distruse de inundatii pe teritoriul Romaniei.
    Acest imprumut este acordat de catre Fond pe baza angajamentului ca Imprumutatul il utilizeaza pentru a finanta numai proiectul descris in anexa nr. 1 si ca realizeaza acest proiect prin Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, in conformitate cu conditiile care sunt detaliate in anexa mentionata.
    Orice schimbare a modului de utilizare a imprumutului, care nu a primit aprobarea Fondului, poate conduce la suspendarea, anularea sau la rambursarea imediata a imprumutului, conform prevederilor art. 13 din Normele de imprumut.
    Art. 3
    Imprumutul
    3.1 Conditii financiare
    Valoarea imprumutului acordat este echivalenta cu 20.000.000 euro (20 milioane euro).
    Imprumutul va fi tras in mai multe transe.
    Fiecare transa a imprumutului va fi pentru o perioada de cel mult 10 ani, din care 5 ani perioada de gratie. Ratele de capital, rata dobanzii, moneda, durata si data tragerii vor fi stabilite, de comun acord, pentru fiecare transa, intre Imprumutat, la cererea Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, si Fond, prin telex confirmat sau prin fax. Contul in care se vor efectua tragerile va fi comunicat Fondului, in timp util, de catre Imprumutat. Rata dobanzii pentru fiecare tragere din imprumut va fi bonificata din Fondul Fiduciar Selectiv, pana la 150 de puncte de baza (1,5%). Oricum, in cazul in care rata dobanzii inaintea bonificarii va fi sub 3%, bonificatia va fi echivalenta cu rata dobanzii.
    3.2. Trageri
    O scrisoare suplimentara la prezentul acord-cadru, specificand detaliile, va fi semnata intre Imprumutat, la cererea Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, si Fond, pentru fiecare transa la momentul disponibilizarii acesteia (anexa nr. 2).
    3.3. Mobilizare
    In scopul mobilizarii imprumutului, Imprumutatul, prin Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, va trimite Fondului, in timp util, un angajament de plata corespunzator fiecarei transe (anexa nr. 3).
    Angajamentul de plata va fi emis si platibil in aceeasi valuta in care se va trage fiecare transa.
    3.4. Domiciliere
    Toate sumele datorate de Imprumutat in cadrul acestui imprumut sunt platibile Fondului in moneda fiecarei transe, la banca si in contul comunicat Imprumutatului de catre Fond, la momentul tragerii fiecarei transe, prin instiintare telex, care va fi trimisa Fondului de catre banca insarcinata de Imprumutat cu efectuarea platii, cu cel putin 5 zile lucratoare inainte de fiecare plata.
    3.5. Date
    Prevederile art. 3 fac obiectul intelegerii "Ziua lucratoare urmatoare modificata", a carei definitie se regaseste in anexa nr. 4 la prezentul acord. Ziua lucratoare inseamna ziua in care opereaza Sistemul TARGET.
    Art. 4
    Monitorizarea imprumutului si proiectul
    4.1. Utilizarea imprumutului
    Fiecare transa trebuie sa fie utilizata de catre Imprumutat, prin Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, pentru finantarea proiectului, in termen de 6 luni de la disponibilizarea acesteia de catre Fond.
    4.2. Implementarea proiectului
    Pentru implementarea proiectului, Imprumutatul desemneaza Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului ca agentie de implementare.
    Imprumutatul, prin Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, va depune toate eforturile si diligentele si va exercita toate metodele folosite in mod curent, in special metodele financiare, tehnice, sociale si manageriale, precum si pe cele referitoare la protectia mediului inconjurator, care vor fi necesare pentru implementarea corespunzatoare a proiectului.
    In special, se va asigura - inaintea implementarii proiectului - ca toata finantarea, drepturile de proprietate asupra pamantului si imobilelor, care sunt necesare, sunt disponibile si ca toate santierele si activele sunt permanent asigurate si intretinute.
    De asemenea, Imprumutatul, prin Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, se angajeaza ca:
    - proiectul corespunde prevederilor conventiilor in materie ale Consiliului Europei;
    - proiectul nu pericliteaza mediul inconjurator, potrivit conventiilor internationale in materie;
    - finantarea partiala acordata de Fond nu depaseste 50% din costul total al proiectului, excluzand impozitele, dobanda si costurile financiare;
    - investitiile mai mari de contravaloarea a 10 milioane euro vor constitui subiectul unor licitatii internationale.
    4.3. Raportarile Imprumutatului
    4.3.1. Rapoarte privind progresul proiectului
    Cel putin de doua ori pe an, din momentul disponibilizarii imprumutului pana la finalizarea intregului proiect, Imprumutatul, prin Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, va trimite Fondului un raport detaliind:
    - stadiul utilizarii imprumutului;
    - evolutia planului de finantare a proiectului;
    - evolutia intregului proiect;
    - detalii privind managementul proiectului.
    Anexa nr. 5 prezinta modelul monitorizarii imprumutului si al proiectului care trebuie, cel putin, sa fie incluse.
    4.3.2. Raportul final
    La finalizarea intregului proiect, Imprumutatul, prin Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, va prezenta Fondului un raport final continand o evaluare a efectelor economice, financiare, sociale si de mediu ale proiectului.
    4.4. Furnizarea de informatii Fondului
    Imprumutatul, prin Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, va tine registre contabile privind proiectul, care vor fi in conformitate cu standardele internationale, care vor arata, in orice moment, evolutia proiectului, in care se vor inregistra toate operatiunile facute si se vor identifica lucrarile, bunurile si serviciile finantate cu ajutorul prezentului imprumut.
    Imprumutatul se angajeaza sa primeasca orice misiune de informare, efectuata de catre salariatii Fondului sau de consultanti externi angajati de Fond si sa asigure cooperarea necesara pentru misiunea de informare a acestora, prin facilitarea oricarei vizite posibile la amplasamentul proiectului. In special, Fondul poate efectua la fata locului un audit al contabilitatii proiectului, de catre unul sau mai multi consultanti, la alegerea sa, pe cheltuiala Imprumutatului, in cazul neonorarii la scadenta de catre Imprumutat a oricarei obligatii asumate in cadrul prezentului imprumut.
    Imprumutatul se angajeaza sa raspunda intr-un interval de timp rezonabil oricarei cereri de informare din partea Fondului si sa ii furnizeze acestuia orice documentatie pe care Fondul o considera necesara pentru implementarea corecta a prezentului acord si, in special, in ceea ce priveste monitorizarea proiectului descris in anexa nr. 1 si utilizarea imprumutului.
    Imprumutatul va informa imediat Fondul in legatura cu orice modificare a vreunei reglementari sau in legatura cu orice modificare de natura legislativa in sectorul economic relevant pentru proiectul descris in anexa nr. 1 si, in sens general, a oricarui eveniment care poate influenta executarea obligatiilor sale in conformitate cu prezentul acord.
    Orice modificare a vreunei reglementari sau modificare de natura legislativa in sectorul economic relevant pentru proiectul descris in anexa nr. 1 va constitui un eveniment, asa cum se enumera in art. 13 lit. h) al cap. 3 din Normele de imprumut ale Fondului, si poate duce la suspendarea, anularea sau la rambursarea imediata a imprumutului.
    Art. 5
    Incetarea obligatiilor Imprumutatului
    Plata sumei datorate, stipulata in angajamentul de plata, descarca Imprumutatul de obligatiile sale definite la art. 3.
    Dupa ce intreaga suma a imprumutului, dobanzile si alte cheltuieli legate de acesta, in special cele datorate in baza art. 6 si 7, au fost platite in intregime, Imprumutatul va fi pe deplin eliberat de obligatiile sale fata de Fond, cu exceptia celor stipulate la art. 4.
    Art. 6
    Dobanda pentru intarziere
    In afara de orice alta posibilitate a Fondului de a apela la prevederile prezentului acord si ale Normelor de imprumut ale Fondului, daca Imprumutatul nu plateste intreaga dobanda sau orice alta suma datorata potrivit prezentului acord de imprumut la ultima data de scadenta specificata, acesta va trebui sa plateasca o dobanda suplimentara la suma datorata si neplatita in totalitate, egala cu dobanda LIBOR la o luna, pentru valuta respectiva, calculata de la data scadenta (daca este sambata, duminica sau zi bancara nelucratoare, se considera urmatoarea zi lucratoare), la ora 11,00 a.m. (ora locala a Londrei), plus 2,5% pe an, calculat de la data scadentei pana la data efectuarii platii. Rata LIBOR aplicabila la o luna va fi actualizata la fiecare 30 de zile.
    Art. 7
    Costurile asociate
    Toate impozitele si taxele de orice fel, datorate si platite, si toate cheltuielile rezultate fie din incheierea, executarea, lichidarea, anularea sau suspendarea acestui acord, in totalitate sau partial, fie din garantarea sau refinantarea imprumutului acordat, impreuna cu toate cheltuielile din actiuni juridice si extrajuridice rezultate din imprumut, vor fi suportate de catre Imprumutat, prin Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului.
    Totusi, prevederile art. 25 al cap. 4 din Normele de imprumut ale Fondului se vor aplica pentru costurile procedurilor de arbitraj mentionate in cap. 4.
    Art. 8
    Garantii
    Imprumutatul declara ca nu a fost facut si nu va fi facut in viitor nici un alt angajament care ar putea da unei terte parti un regim preferential, un drept preferential de plata, o garantie de orice natura ar fi, care ar putea conferi mai multe drepturi celei de-a treia parti, denumita in continuare garantie.
    Daca o astfel de garantie ar fi acordata unei terte parti, Imprumutatul este de acord sa furnizeze sau sa emita o garantie identica in favoarea Fondului sau, cand nu este posibil, sa ofere o garantie echivalenta si sa stipuleze acordarea unei astfel de garantii in favoarea Fondului.
    Neindeplinirea acestor prevederi ar reprezenta un caz de culpa, dupa cum sunt specificate la art. 13 lit. h) din cap. 3 al Normelor de imprumut ale Fondului, si poate da nastere la suspendarea, anularea sau la rambursarea imediata a imprumutului.
    Retragerea garantiei acordate de catre Garant Imprumutatului justifica aplicarea acelorasi prevederi.
    Art. 9
    Relatii cu tertii
    Imprumutatul, in scopul utilizarii imprumutului, nu poate invoca nici un fapt referitor la relatiile sale cu terte parti, in vederea evitarii indeplinirii, totale sau partiale, a obligatiilor sale rezultate din acest acord.
    Fondul nu poate fi implicat in disputele care ar putea sa apara intre Imprumutat si terti, iar costurile, indiferent de natura lor, suportate de catre Fond datorita oricarei dispute, si, in special, toate costurile legale sau de judecata vor fi pe cheltuiala Imprumutatului.
    Art. 10
    Intrarea in vigoare
    Acest acord va intra in vigoare dupa:
    (i) ratificarea lui de catre Parlamentul Romaniei;
    (ii) prezentarea de catre Imprumutat a listei detaliate a subproiectelor individuale care urmeaza a fi finantate din imprumutul acordat de Fond si pentru care este asigurata in totalitate finantarea. Aceste proiecte pot constitui o parte a oricareia dintre cele patru componente care reprezinta intregul proiect.
    Art. 11
    Legea aplicabila
    Acest acord si garantiile negociabile legate de acesta vor fi guvernate de regulile Fondului, dupa cum este specificat in prevederile art. 1 paragraful 3 al celui de-al treilea Protocol aditional din 6 martie 1959 la Acordul general pentru privilegii si imunitati al Consiliului Europei din 2 septembrie 1949 si, in al doilea rand, daca este necesar, de legea franceza.
    Disputele dintre parti privind acest acord vor face obiectul arbitrajului, in conditiile specificate la cap. 4 din Normele de imprumut ale Fondului.
    Art. 12
    Interpretarea acordului
    Imprumutatul declara ca a luat cunostinta de Normele de imprumut ale Fondului si ca a primit o copie de pe acestea.
    Atunci cand exista o contradictie intre orice prevedere din Normele de imprumut ale Fondului si orice prevederi a acestui acord, vor prevala prevederile acestui acord.
    Titlurile paragrafelor, sectiunilor si ale capitolelor prezentului acord nu vor servi pentru interpretarea acestuia.
    In nici un caz nu se va presupune ca Fondul a renuntat tacit la vreun drept acordat prin prezentul acord.
    Art. 13
    Punerea in aplicare a unei decizii de arbitraj
    Partile contractante convin sa nu faca uz de nici un privilegiu, imunitate sau legislatie in fata oricarei autoritati jurisdictionale sau a altei autoritati, fie ea interna sau internationala, in vederea impiedicarii punerii in aplicare a unei decizii emise in conditiile specificate la cap. 4 din Normele de imprumut ale Fondului.
    Art. 14
    Declaratii si certificari
    Imprumutatul declara si certifica urmatoarele:
    - autoritatile sale competente l-au autorizat sa incheie prezentul acord si au autorizat semnarea acestuia in conformitate cu legile, decretele, regulamentele, articolele si cu alte texte aplicabile acestuia;
    - intocmirea si implementarea prezentului acord nu contravin legilor, decretelor, regulamentelor, articolelor si altor texte aplicabile acestuia si ca toate permisele, licentele si autorizatiile necesare acestuia au fost obtinute si vor ramane valabile pe toata durata imprumutului.
    Orice schimbare referitoare la declaratiile si certificarile de mai sus trebuie, pe toata durata imprumutului, sa fie notificata imediat Fondului pentru a fi furnizate toate documentele justificative.
    Art. 15
    Acest acord este intocmit in doua originale, fiecare dintre ele avand aceeasi validitate.
    Cate un original este pastrat de catre fiecare dintre partile contractante.

    Paris, 19 ianuarie 1999

                   Pentru Romania,
                   Sabin Pop,
                   Ambasador extraordinar si plenipotentiar,
                   reprezentantul permanent al Romaniei
                   pe langa Consiliul Europei

                   Pentru Fondul de Dezvoltare Sociala
                   al Consiliului Europei,
                   Raphael Alomar,
                   Guvernator

    ANEXA 1

                        SINTEZA PROIECTULUI
                  Acord de imprumut individual

-----------------------------------------------------------------------------
 Fond/proiect                   1.309 (1998)
-----------------------------------------------------------------------------
 Beneficiar                     Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei
                                Mediului
-----------------------------------------------------------------------------
 Imprumutat                     Romania
-----------------------------------------------------------------------------
 Aprobat de catre               27 noiembrie 1998
 consiliul de administratie
-----------------------------------------------------------------------------
 Modificari (daca este cazul)   - - -
-----------------------------------------------------------------------------
 Suma aprobata                  20.000.000 euro
-----------------------------------------------------------------------------
 Domeniul de interventie        Ajutor acordat victimelor dezastrelor
                                naturale sau ecologice
-----------------------------------------------------------------------------
 Lucrari planificate            Infrastructura sociala afectata de inundatii:
                                1. Executarea si reexecutarea lucrarilor
                                   hidrotehnice pentru protectia impotriva
                                   inundatiilor in zone cu risc mare
                                   din Romania
                                2. Reconstructia drumurilor forestiere si
                                   corectii de torenti in zonele forestiere
                                   afectate
                                3. Infiintarea de laboratoare pentru
                                   agentiile de protectie a mediului cu
                                   echipament de monitorizare
                                4. Crearea unui sistem national de radare
----------------------------------------------------------------------------
 Localizarea                    32 judete din Romania
----------------------------------------------------------------------------
 Costul total estimat al        88,8 milioane euro
 proiectului
----------------------------------------------------------------------------
 Costul proiectului pe                                euro            %
 componente:
                                a) Componenta 1    43.737.081        49,2
                                b) Componenta 2    32.565.255        36,7
                                c) Componenta 3     6.880.000         7,7
                                d) Componenta 4     5.657.269         6,4
                                TOTAL:             88.839.605       100,0
----------------------------------------------------------------------------
 Plan de finantare estimat      Acest acord nu va intra in vigoare pana
                                cand:
                                (i)  nu se va ratifica imprumutul de catre
                                     Parlamentul Romaniei; si
                                (ii) Imprumutatul nu va prezenta o lista
                                     detaliata cuprinzand subproiectele
                                     individuale pentru care este asigurata
                                     finantarea in totalitate. Aceste
                                     subproiecte pot face parte din oricare
                                     dintre cele patru componente principale
                                     care alcatuiesc intregul proiect.
                                Imprumutatul va cauta posibilitati de
                                finantare pentru acest proiect.
                                Finantarea aditionala din partea Fondului
                                poate fi examinata de catre Consiliul de
                                administratie al acestuia intr-un stadiu
                                ulterior.
----------------------------------------------------------------------------
 Stadiul proiectului la         5%
 momentul prezentarii
 initiale a cererii de
 imprumut
----------------------------------------------------------------------------
 Graficul lucrarilor            Inceperea proiectului - 1998
                                Terminarea proiectului - 2007
----------------------------------------------------------------------------
 Efectele sociale estimate      120 de asezari urbane si rurale cu o
                                populatie de aproximativ 400.000 de
                                locuitori, 33.000 de ha teren agricol si
                                100 km de drumuri vor fi protejate de
                                inundatii, 472 km de drumuri forestiere
                                afectate vor fi reparate, 112 km de torenti
                                vor fi reabilitati si 1.499,6 ha vor fi
                                reimpadurite.
----------------------------------------------------------------------------

    ANEXA 2

    FONDUL DE DEZVOLTARE SOCIALA
    AL CONSILIULUI EUROPEI

                         SCRISOARE SUPLIMENTARA

    la acordul-cadru din data .........
    dintre Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei (denumit in continuare Fond), si Romania (denumita in continuare Imprumutat)
    Prezenta scrisoare suplimentara si acordul-cadru stabilesc termenii si conditiile convenite pentru prima tragere, asa cum este specificat la art. 3 din acordul-cadru mentionat.
----------------------------------------------------------------------------
 Suma:                          euro (suma in cifre)
----------------------------------------------------------------------------
 Durata imprumutului:           nu mai mult de 10 ani, din care 5 ani
                                perioada de gratie
----------------------------------------------------------------------------
 Procentul de tragere:          100%
----------------------------------------------------------------------------
 Procentul de rambursare:       100%
----------------------------------------------------------------------------
 Plata dobanzii: trimestrial
----------------------------------------------------------------------------
 Rata dobanzii:                 dobanda LIBOR la 3 luni
----------------------------------------------------------------------------
 Fractiunile de an:             efectiv/360 de zile pentru rata bazata pe
                                LIBOR, 30/360 de zile pentru rata dobanzii
                                fixe
----------------------------------------------------------------------------
 Data tragerii:                 (data tragerii)
-----------------------------------------------------------------------------
 Contul:                        (contul indicat de Imprumutat)
----------------------------------------------------------------------------
 Zi lucratoare                  ziua in care Sistemul TARGET opereaza
----------------------------------------------------------------------------
    (Text referitor la conditiile imprumutului mentionate mai sus)

    Aceste prevederi fac obiectul intelegerii "Ziua lucratoare urmatoare modificata", a carei definitie se gaseste in anexa nr. 4 la acordul-cadru, semnat intre Fond si Imprumutat la data (data) ............. .
    In vederea mobilizarii transei imprumutului, Imprumutatul va trimite, in timp util, Fondului un angajament de plata corespunzator acestei transe (anexa).

    Paris, (data)                                  Paris, (data)

    Pentru Fondul de Dezvoltare Sociala            Pentru Romania,
    al Consiliului Europei,                          ..........
        .....................
            Guvernator

    ANEXA 3

    F/P 1.309 (1998) - (numar) transa
    ROMANIA

                         ANGAJAMENT DE PLATA

           <Valuta> <Suma>                  <Data> <Imprumutul>

    Pentru valoarea primita, subsemnatul: ..................
    ROMANIA,
    prin acest angajament de plata promite sa plateasca Fondului de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei sau altuia suma imprumutata de: ...............
..............................................................................
                       (suma in litere, valuta in litere)
    in rate, la datele specificate.
    La aceste date se va rambursa imprumutul si se va plati dobanda, dupa cum se specifica in continuare:

              Data ..............          Suma ..............
                    <data>                   <suma> <valuta>

    Platile de mai sus vor fi facute la:
    (banca Fondului si contul de referinta)
    in favoarea Fondului de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei, fara deducerea din sau fara luarea in considerare a oricaror taxe, impozite sau a altor costuri, prezente sau viitoare, datorate sau percepute, pentru acest angajament sau pentru sumele acestuia, de catre sau pe teritoriul Romaniei sau oricarei alte entitati politice sau fiscale a acesteia.
    Acest angajament de plata este legat de imprumutul acordat de catre Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei
    ROMANIEI.
    la data (data imprumutului)
    In cazul neefectuarii platii prompte si in totalitate a oricarei dobanzi datorate prin acest angajament, intregul imprumut nerambursat si dobanda aferenta la data platii vor deveni imediat scadente si vor fi platite la optiunea si la cererea detinatorului acestuia.
    Neexercitarea de catre detinatorul angajamentului a oricarui drept care rezulta din acesta nu va constitui in nici un caz o renuntare la nici unul dintre drepturile sale in aceasta sau in oricare alta circumstanta.

    Pentru Romania,
    ...............

    ANEXA 4

                        CONVENTIA
privitoare la "Ziua lucratoare urmatoare modificata"

    "Sectiunea 4.12.
    Conventia referitoare la ziua lucratoare:
    a) Conventia referitoare la ziua lucratoare inseamna conventia pentru modificarea oricarei date, daca aceasta altfel ar cadea intr-o zi care nu este zi lucratoare. Urmatorii termeni, cand sunt folositi impreuna cu termenul <<Conventia referitoare la ziua lucratoare>> si o data, vor insemna ca o modificare va fi facuta daca aceasta data ar cadea altfel, intr-o zi care nu este zi lucratoare, astfel incat:
        (i) ............. se omite .....
       (ii) daca se specifica <<urmatoare modificata>> sau <<modificata>>, acea
            data va fi prima zi care urmeaza si care este o zi lucratoare, cu
            exceptia cazului in care acea zi cade in urmatoarea luna
            calendaristica, caz in care acea data va fi prima zi precedenta care
            este o zi lucratoare;
      (iii) ............. se omite .....
    b) ............. se omite ....."

    (Asociatia Dealerilor Internationali Swap. 1991. Definitii)

    ANEXA 5-01

                                COSTURI
                      Cheltuieli/in moneda locala

                                                       Data ............

    TARA: ROMANIA
    Proiectul: F/P 1.309 (1998)
 ______________________________________________________________________________
| Lucrari  |Luna|Luna|Luna|Luna|Luna|Luna| Cheltuieli | % din    | Modificari/ |
| pe       |  1 |  2 |  3 |  4 |  5 |  6 | totale     | lucrari  | Comentarii  |
| articole |    |    |    |    |    |    |            | realizate|             |
| bugetare |    |    |    |    |    |    |            |          |             |
|__________|____|____|____|____|____|____|____________|__________|_____________|
|__________|____|____|____|____|____|____|____________|__________|_____________|
|__________|____|____|____|____|____|____|____________|__________|_____________|
|__________|____|____|____|____|____|____|____________|__________|_____________|
|__________|____|____|____|____|____|____|____________|__________|_____________|
|__________|____|____|____|____|____|____|____________|__________|_____________|
|__________|____|____|____|____|____|____|____________|__________|_____________|
| Total    |    |    |    |    |    |    |            |          |             |
|cheltuieli|    |    |    |    |    |    |            |          |             |
|(preturi  |    |    |    |    |    |    |            |          |             |
|curente): |    |    |    |    |    |    |            |          |             |
|__________|____|____|____|____|____|____|____________|__________|_____________|
 ______________________________________________________________________________
| Rata          |        |        |        |        |        |        |        |
| inflatiei (%) |        |        |        |        |        |        |        |
|_______________|________|________|________|________|________|________|________|
                                                                      TABEL 1

    ANEXA 5-02

                               COSTURI
                Cheltuieli estimate/in moneda locala

                                                       Data ............

    TARA: ROMANIA
    Proiectul: F/P 1.309 (1998)

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A = Total cheltuieli viitoare (A)
    B = Total cheltuieli (B)
    A + B = Cost total proiect (A) + (B)
 ______________________________________________________________________________
| Lucrari   |Luna|Luna|Luna|Luna|Luna|Luna| A | B | A+B |Cheltuieli|Modificari/|
| pe        |  7 |  8 |  9 | 10 | 11 | 12 |   |   |     |efectuate/|Comentarii |
| articole  |    |    |    |    |    |    |   |   |     |cost total|           |
| bugetare  |    |    |    |    |    |    |   |   |     |    %     |           |
|___________|____|____|____|____|____|____|___|___|_____|__________|___________|
|___________|____|____|____|____|____|____|___|___|_____|__________|___________|
|___________|____|____|____|____|____|____|___|___|_____|__________|___________|
|___________|____|____|____|____|____|____|___|___|_____|__________|___________|
|___________|____|____|____|____|____|____|___|___|_____|__________|___________|
|___________|____|____|____|____|____|____|___|___|_____|__________|___________|
|TOTAL      |    |    |    |    |    |    |   |   |     |
|cheltuieli |    |    |    |    |    |    |   |   |     |
|estimate   |    |    |    |    |    |    |   |   |     |
|(preturi   |    |    |    |    |    |    |   |   |     |
|constante):|    |    |    |    |    |    |   |   |     |
|___________|____|____|____|____|____|____|___|___|_____|______________________
|Rata       |    |    |    |    |    |    |   |   |     |          |           |
|inflatiei  |    |    |    |    |    |    |   |   |     |          |           |
| (%)       |    |    |    |    |    |    |   |   |     |          |           |
|___________|____|____|____|____|____|____|___|___|_____|__________|___________|
|TOTAL      |    |    |    |    |    |    |   |   |     |          |           |
|cheltuieli |    |    |    |    |    |    |   |   |     |          |           |
|estimate   |    |    |    |    |    |    |   |   |     |          |           |
|(preturi   |    |    |    |    |    |    |   |   |     |          |           |
|curente):  |    |    |    |    |    |    |   |   |     |          |           |
|___________|____|____|____|____|____|____|___|___|_____|__________|___________|
                                                                      TABEL 2

    ANEXA 5-03

                    IMPRUMUTURI ACORDATE DE FOND

                                     Data .............
                                     Imprumut autorizat ........... (valuta)
                                     Rata finantarii de catre Fond ..... (%)

    TARA: ROMANIA
    PROIECTUL: F/P 1.309 (1998)

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A = Data platii
    B = Suma transei trase din imprumut (valuta)
    C = Cursul de schimb (la data platii)
    D = Contravaloarea transei trase
    E = Numele beneficiarului
    F = Data transferului catre beneficiar
    G = Suma transferata catre beneficiar (moneda locala)
    H = Cursul valutar (la data transferului)
    I = Utilizarea imprumutului (%)
    J = Modificari/Comentarii
  _________________________________________________________________
 | Nr. |  A  |  B  |  C  |  D  |  E  |  F  |  G  |  H  |  I  |  J  |
 |_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
 |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
 |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
 |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
 |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
 |_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
                                                           TABEL 3

    ANEXA 5-04

                          SURSE DE FINANTARE
                     Detalierea fondurilor primite

                                                       Data ............

    TARA: ROMANIA
    Proiect: F/P 1.309 (1998)
 ____________________________________________________________________________
| Lucrari pe        | Finantarea de | Alte surse de finantare  | Modificari/ |
| articole bugetare | catre Fond    |__________________________| Comentarii  |
|                   |               |   A    |   B    |   C    |             |
|___________________|_______________|________|________|________|_____________|
|                   |               |        |        |        |             |
|                   |               |        |        |        |             |
|___________________|_______________|________|________|________|_____________|
                                                                   TABEL 4

    ANEXA 5-05

                          GRAFICUL LUCRARILOR
      Graficul lucrarilor si progresul realizat (diagrama)

                                                       Data ............

    TARA: ROMANIA
    Proiect: F/P 1.309 (1998)
 _____________________________________________________________________________
| Lucrari pe | Anul | Anul | Anul | Anul | Anul | % din lucrari | Modificari/ |
| articole   |  1   |  2   |  3   |  4   |  5   | terminate     | Comentarii  |
| bugetare   |      |      |      |      |      |               |             |
|____________|______|______|______|______|______|_______________|_____________|
|            |      |      |      |      |      |               |             |
|            |      |      |      |      |      |               |             |
|            |      |      |      |      |      |               |             |
|____________|______|______|______|______|______|_______________|_____________|
    ........... Grafic initial de lucrari                          TABEL 5
    - - - - - - Grafic actualizat de lucrari
    ----------- Lucrari terminate

    ANEXA 5-06

                     OBIECTIVE SOCIALE SI FIZICE

                                                       Data ............

    TARA: ROMANIA
    Proiect: F/P 1.309 (1998)
 ______________________________________________________________________________
| Descrierea      | Indicatori     | Obiective avute | Obiective | Modificari/ |
| infrastructurii | sociali si     | in vedere       | realizate | Comentarii  |
| lucrarilor      | fizici         |                 |           |             |
| avute in vedere | pe tip de      |                 |           |             |
|                 | infrastructura |                 |           |             |
|_________________|________________|_________________|___________|_____________|
|                 |                |                 |           |             |
|                 |                |                 |           |             |
|                 |                |                 |           |             |
|_________________|________________|_________________|___________|_____________|
                Sectiune pentru uz intern Fond                     TABEL 6
                Sectiune ce urmeaza a fi completata de beneficiar



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 28/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 28 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordonanţa 28/1999
OUG 143 2001
pentru aprobarea amendamentelor la Acordul-cadru de imprumut dintre Romania si Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei pentru sprijinirea regiunilor afectate de inundatiile din ultima perioada, semnat la Paris la 19 ianuarie 1999, convenite prin Scrisoarea Suplimentara intre Romania, prin Ministerul Finantelor Publice, si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnata la Paris la 19 iunie 2001 si la Bucuresti la 23 iulie 2001, si pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 28/1999 de ratificare a Acordului-cadru de imprumut dintre Romania si Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei pentru sprijinirea regiunilor afectate de inundatiile din ultima perioada, semnat la Paris la 19 ianuarie 1999
Legea 69 1999
pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 28/1999 de ratificare a Acordului-cadru de imprumut dintre Romania si Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei pentru sprijinirea regiunilor afectate de inundatiile din ultima perioada, semnat la Paris la 19 ianuarie 1999
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu