E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (1) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordonanţa Nr.26 din 21.08.2013

privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 549 din 29 august 2013




În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 1 pct. I.5 din Legea nr. 182/2013 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanţe,Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă. Articolul 1Prevederile prezentei ordonanţe se aplică operatorilor economici care sunt organizaţi şi funcţionează în baza Legii nr. 15/1990 privind reorganizarea unităţilor economice de stat ca regii autonome şi societăţi comerciale, cu modificările şi completările ulterioare, şi a Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează: a)regiilor autonome înfiinţate de stat, societăţilor/companiilor naţionale, precum şi societăţilor comerciale la care statul este acţionar unic sau deţine o participaţie majoritară, după caz; b)regiilor autonome înfiinţate de unităţile administrativ-teritoriale, precum şi societăţilor comerciale la care unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici sau deţin o participaţie majoritară, după caz; c)societăţilor comerciale şi regiilor autonome la care persoanele juridice menţionate la lit. a) şi b) sau instituţiile publice centrale ori locale sunt acţionari unici sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, după caz. Articolul 2Prevederile prezentei ordonanţe nu se aplică: a)instituţiilor de credit, instituţiilor financiare şi societăţilor definite potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 99/2006 privind instituţiile de credit şi adecvarea capitalului, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 227/2007, cu modificările şi completările ulterioare, cu excepţia fondurilor de garantare şi contragarantare care îndeplinesc condiţiile de la art. 1; b)societăţilor de asigurare reglementate de Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare; c)operatorilor economici care îndeplinesc condiţiile art. 1, dar prin legi speciale sunt exceptaţi de la aplicarea prevederilor legale privind fundamentarea şi aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli aplicabile operatorilor economici la care statul este acţionar unic, majoritar sau deţine o participaţie direct ori indirect majoritară; d)unităţilor de cercetare-dezvoltare definite potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare, cu excepţia celor care îndeplinesc condiţiile de la art. 1. Articolul 3În înţelesul prezentei ordonanţe, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii: a)cheltuieli de natură salarială - cheltuielile cu salariile şi bonusurile acordate salariaţilor în bani şi/sau în natură, în condiţiile legii; b)cheltuieli cu salariile - salariile de bază, indemnizaţiile, sporurile, prime şi alte adaosuri şi bonificaţii, pentru a căror determinare se foloseşte ca element de calcul salariul de bază, sau alte modalităţi de determinare şi care se acordă conform contractului colectiv ori individual de muncă; c)bonusuri - orice alte avantaje acordate salariaţilor, în scop personal, în bani şi/sau în natură, conform prevederilor legale şi ale contractului colectiv sau individual de muncă; d)productivitatea muncii în unităţi valorice - raportul dintre valoarea veniturilor totale din exploatare şi numărul mediu de salariaţi; e)productivitatea muncii în unităţi fizice - raportul dintre cantitatea de produse finite a cărei expresie valorică se regăseşte în veniturile de exploatare şi reprezintă mai mult de 50% din nivelul acestora şi numărul mediu de salariaţi; f)câştigul mediu brut lunar pe salariat - raportul dintre cheltuielile de natură salarială şi numărul mediu de salariaţi/ numărul de luni aferente; g)plăţi restante - sume datorate şi neachitate de operatorii economici care au depăşit termenul de plată prevăzut de actele normative, de contract/factură sau în alte temeiuri. Articolul 4(1) Bugetele de venituri şi cheltuieli ale operatorilor economici se aprobă după cum urmează:a)prin hotărâre a Guvernului sau prin hotărâre a consiliului local, judeţean, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucureşti, după caz, iniţiată de ordonatorii principali de credite în subordinea, în coordonarea, sub autoritatea sau în portofoliul cărora se află operatorii economici din categoria prevăzută la art. 1 lit. a) şi b). Proiectele de hotărâri ale Guvernului se avizează de către Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice din punctul de vedere al respectării politicii salariale stabilite de Guvern la elaborarea bugetelor de venituri şi cheltuieli şi ulterior de către Ministerul Finanţelor Publice; b)prin ordin comun al ordonatorului principal de credite, al ministrului finanţelor publice şi al ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice pentru operatorii economici prevăzuţi la art. 1 lit. c) la care persoanele juridice prevăzute la art. 1 lit. a) sau instituţiile publice centrale sunt acţionari unici ori deţin direct sau indirect o participaţie majoritară; c)prin hotărâre a consiliului local, judeţean, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucureşti pentru operatorii economici prevăzuţi la art. 1 lit. c) la care persoanele juridice prevăzute la art. 1 lit. b) sau instituţiile publice locale sunt acţionari unici ori deţin direct sau indirect o participaţie majoritară. (2) Operatorii economici care prin legi speciale au reglementat un alt mod de aprobare a bugetului de venituri şi cheltuieli nu aplică prevederile alin. (1). Articolul 5Formatul şi structura bugetului de venituri şi cheltuieli, anexele de fundamentare, precum şi modul de calcul al indicatorilor prevăzuţi în acestea se aprobă prin ordin al ministrului finanţelor publice. Articolul 6 (1) Operatorii economici prezintă, în vederea aprobării, după consultarea prealabilă a organizaţiilor sindicale, bugetul de venituri şi cheltuieli însoţit de anexele de fundamentare, organelor administraţiei publice centrale ori locale, după caz, în subordinea, în coordonarea, sub autoritatea sau în portofoliul cărora se află, în termen de 20 de zile de la intrarea în vigoare a legii anuale a bugetului de stat, cu excepţia societăţilor comerciale a căror acţiuni sunt tranzacţionate pe o piaţă reglementată care vor prezenta bugetul de venituri şi cheltuieli în termen de 45 de zile de la intrarea în vigoare a legii anuale a bugetului de stat.(2) Operatorii economici cu statut de filiale prezintă organelor administraţiei publice centrale sau locale, după caz, bugetul de venituri şi cheltuieli în termen 10 zile de la intrarea în vigoare a hotărârilor de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a).(3) Organele administraţiei publice centrale sau locale, care au în subordine, în coordonare, sub autoritate ori în portofoliu operatori economici, au obligaţia ca, în termen de maximum 15 zile de la primirea proiectelor bugetelor de venituri şi cheltuieli, să elaboreze şi să transmită în vederea avizării documentaţia necesară aprobării acestora sau să le aprobe, după caz. Articolul 7 (1) Anual, prin legea bugetului de stat se stabilesc obiective de politică salarială pe baza cărora operatorii economici fundamentează indicatorii din bugetele de venituri şi cheltuieli.(2) Reprezentanţii statului, respectiv ai unităţilor administrativ-teritoriale, din cadrul organelor de administrare şi de conducere ale operatorilor economici au obligaţia să pună în aplicare obiectivele politicilor prevăzute la alin. (1). Articolul 8(1) Până la aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pentru anul curent, operatorii economici pot efectua cheltuieli lunar, în limita a 1/12 din cheltuielile aprobate prin bugetele de venituri şi cheltuieli ale anului precedent sau 1/12 din cheltuielile propuse în proiectul de buget aprobat de Adunarea generală a acţionarilor, respectiv Consiliul de administraţie al operatorului economic, după caz, în situaţia în care acestea sunt mai mici decât cele din anul precedent.(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), operatorii economici, care datorită specificităţii activităţii desfăşurate concentrează realizarea acesteia într-o anumită perioadă a anului, pot efectua în această perioadă cheltuieli mai mari de 1/12 din cheltuielile aprobate prin bugetul de venituri şi cheltuieli al anului precedent, cu aprobarea ordonatorului principal de credite în subordinea, în coordonarea, sub autoritatea sau în portofoliul căruia se află.(3) Limita de cheltuieli prevăzută la alin. (1) şi (2) se calculează ţinând cont de numărul de luni pentru care a fost aprobat ultimul buget de venituri şi cheltuieli. Articolul 9(1) La fundamentarea bugetelor de venituri şi cheltuieli operatorii economici au în vedere, dar fără a se limita la acestea, următoarele:a)respectarea politicii Guvernului şi respectiv a unităţilor administrativ-teritoriale privind îmbunătăţirea performanţelor economico-financiare ale operatorilor economici; b)respectarea obiectivelor de politică salarială stabilită prin legea anuală a bugetului de stat; c)criteriile de performanţă specifice şi obiectivele cuantificate privind reducerea plăţilor şi creanţelor restante, reducerea pierderilor, creşterea profitului, a cifrei de afaceri, precum şi creşterea productivităţii muncii, prevăzute în contractele de mandat, stabilite în corelaţie cu strategia de administrare a Consiliului de administraţie/Consiliului de supraveghere şi a planului de management al directorilor/membrilor directoratului operatorilor economici; d)programele de achiziţii de bunuri şi servicii pentru desfăşurarea activităţii, fundamentate pe baza posibilităţilor reale de plată a acestora; e)programele de investiţii şi dotări, fundamentate în limita surselor legale de finanţare a acestora; f)programele de reducere a plăţilor/creanţelor restante. (2) În situaţia în care gradul de realizare a veniturilor totale aprobate în bugetele de venituri şi cheltuieli, în fiecare dintre ultimii 2 ani, a fost mai mic de 90%, fundamentarea veniturilor totale pentru anul curent este cel mult la nivelul realizărilor din anul precedent.(3) Creşterea câştigului mediu brut lunar pe salariat nu poate depăşi 60% din indicele de creştere a productivităţii muncii calculate în unităţi valorice sau fizice, după caz.(4) Pentru operatorii economici prevăzuţi la art. 1 lit. c) care au statut de filiale şi a căror activitate depinde de contractele încheiate cu societatea-mamă în proporţie mai mare de 60%, creşterea cheltuielilor de natură salarială nu poate fi mai mare decât creşterea acordată de societatea-mamă. Articolul 10 (1) Execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli se face cu respectarea următoarele reguli:a)cheltuielile de natură salarială, numărul de personal la finele anului, aprobate prin bugetele de venituri şi cheltuieli, reprezintă limite maxime ce nu pot fi depăşite; b)în cazul în care se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor totale aprobate, se pot efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi; c)în cazul în care se înregistrează nerealizări ale surselor de finanţare a investiţiilor aprobate se procedează la reconsiderarea angajamentelor aferente şi la efectuarea tuturor demersurilor legale pentru ca recepţia de servicii, lucrări şi bunuri să fie efectuată la nivelul surselor de finanţare recalculate; d)nivelul plăţilor restante aprobat nu poate fi majorat ca urmare a nerealizării veniturilor totale aprobate; e)angajarea de cheltuieli din credite bugetare aprobate se va face la nivelul celor repartizate de ordonatorul principal de credite potrivit art. 21 alin. (4) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Operatorii economici pot proceda la rectificarea bugetelor de venituri şi cheltuieli, conform prevederilor art. 4, atunci când din motive temeinic justificate sunt necesare modificări ale nivelului următorilor indicatori economico-financiari aprobaţi, astfel:a)depăşirea limitelor maxime ale indicatorilor economico-financiari prevăzuţi la alin. (1) lit. a), cu respectarea obiectivelor de politică salarială stabilită prin legea anuală a bugetului de stat şi a prevederilor art. 9 alin. (3); b)reducerea profitului brut/majorarea pierderii şi/sau a dividendelor cuvenite bugetului de stat sau local, în situaţia în care nu se respectă prevederile alin. (1) lit. b); c)reducerea productivităţii muncii; d)creşterea nivelului cheltuielilor totale la 1.000 lei venituri totale; e)depăşirea nivelului plăţilor restante; f)în alte situaţii impuse de prevederile legale. (3) Operatorii economici aflaţi sub incidenţa prevederilor art. 9 alin. (2) pot majora veniturile totale prin rectificarea bugetelor de venituri şi cheltuieli, în semestrul 2 al anului curent, cu condiţia ca în semestrul 1 al anului curent gradul de realizare a veniturilor totale a fost depăşit şi indicatorii de eficienţă realizaţi să fi fost cel puţin la nivelul aprobat. Articolul 11Operatorii economici aflaţi în subordinea, în coordonarea, sub autoritatea sau în portofoliul ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi autorităţilor publice centrale au obligaţia de a prezenta până la termenul legal de depunere a situaţiilor financiare anuale, la Ministerul Finanţelor Publice, execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli întocmit pe baza indicatorilor economico-financiari realizaţi şi anexele de fundamentare corespunzătoare, în vederea analizei acestora din punctul de vedere al încadrării, în nivelul anual aprobat. Articolul 12Operatorii economici au obligaţia să transmită Ministerului Finanţelor Publice, în formatul solicitat, fundamentări, analize, situaţii, raportări referitoare la indicatorii economico-financiari din bugetele de venituri şi cheltuieli, precum şi orice alte date şi informaţi, astfel: a)lunar, trimestrial şi anual, operatorii economici reclasificaţi în sectorul administraţiei publice, conform listei publicate de Institutul Naţional de Statistică; b)trimestrial şi anual, ceilalţi operatori economici. Articolul 13 (1) Constituie contravenţie următoarele fapte:a)nerespectarea termenelor prevăzute la art. 6 alin. (1) şi (2); b)depăşirea limitelor prevăzute la art. 8; c)depăşirea nivelului plăţilor restante aprobate prin bugetul de venituri şi cheltuieli; d)nerespectarea în execuţie a corelaţiei prevăzute la art. 9 alin. (3); e)nerespectarea prevederilor art. 10 alin. (1); f)nerespectarea termenului prevăzut la art. 11; g)nerespectarea prevederilor art. 12. (2) Contravenţiile prevăzute la alin. (1) lit. a), c)-e) şi g) se sancţionează cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei.(3) Contravenţia prevăzută la alin. (1) lit. b) se sancţionează cu amendă de la 2.000 lei la 100.000 lei.(4) Contravenţia prevăzută la alin. (1) lit. f) se sancţionează cu amendă de la 2.000 lei la 5.000 lei.(5) Organele de control ale Ministerului Finanţelor Publice, prin aparatul propriu şi/sau al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, sunt abilitate să constate contravenţiile de la alin. (1) şi să aplice sancţiunile prevăzute la alin. (2)-(4) operatorilor economici prevăzuţi la art. 1, după caz, urmând ca aceştia să recupereze atât contravaloarea amenzii, cât şi eventualele prejudicii, în condiţiile legii.(6) Prin derogare de la prevederile
art. 13 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare, aplicarea sancţiunii potrivit alin. (2)-(4 ) se prescrie în termen de 24 de luni de la data săvârşirii faptei.
(7) Contravenţiilor prevăzute la alin. (1) le sunt aplicabile dispoziţiile
Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 14(1) Operatorii economici nu pot acorda membrilor adunărilor generale ale acţionarilor remuneraţii mai mari de 25% din indemnizaţia fixă lunară a directorilor generali/directorilor, pe şedinţă şi pentru mai mult de o şedinţă într-o lună, cu încadrarea în prevederile bugetare aprobate.(2) Nivelul remuneraţiilor membrilor consiliilor de administraţie, consiliilor de supraveghere şi directorilor care nu au fost numiţi în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare, se stabileşte prin asimilare cu cele prevăzute de aceasta, cu încadrarea în prevederile bugetare aprobate. Articolul 15La data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe se abrogă: a)Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 465 din 23 iunie 2008, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare;b)art. 27-29 şi 31 din Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 761 din 9 noiembrie 2009, cu modificările şi completările ulterioare;c)art. 15 alin. (1), (2) şi (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 276 din 8 aprilie 2008, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare.PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Daniel Chiţoiu Ministrul delegat pentru buget, Liviu Voinea p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Shhaideh Sevil, secretar de stat Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Mariana Câmpeanu


COMENTARII la Ordonanţa 26/2013

 
06.06.2014 10:12:39  Anonim  a scris :
As dorii sa sflu daca ; SUNTEM SOCIETATE PE ACTIUNI , CU AUTOFINANTARE , ADICA NU PRIMIM SUBVENTII DE LA PRIMARIE SAU CL.se aplica ordonanta 26 la societatea noastra ? ACTIONARII SUNT :SINDICATUL REPREZENTATIV CU 5 % , IAR CL CU 95 %,DARBUGET NU AVEM DAT DIN PARTEA LOR.EI CONSTITUIE ACEST BUGET PENTRU ORAS,SI DISTRIBUIE PENTRU ;-SALUBRIZARE X %,PENTRU ILUMINAT y%,ETC.DIN ACEST BUGET , IN URMA PRESTATIILOR FACUTE DE NOI , SUNTEM PLATITI DIN ACEST BUGET.SOCIETATEA DE LANGA NOI ( APA REGIO ) ,NU LI SE APLICA ACEASTA ORDONANTA ,DAR NOUA NI-I SE APLICA,AS VREA SA STIU DE CE SE APLICA ACEASTA ORDONANTA LA SOCIETATEA NOASTRA ,ATATA TIMP CAT NU SUNTEM BUGETARI , NU AVEM BUGET FACUT DE CL SAU PRIMARIE MULTUMESC !COSTEL POPESCU -LIDER SINDICAT EDILITARA TG-JIU
   
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
     Good day everyone, I am Mr. Carlos Hunter , from United State of America (USA), I want to say a big thank you to Dr. Powell Garcia Investments Limited for changing my financial status by granting me a loan after this hard time of trier. I am 60 years old man with 3 kids, Also I was a victim of scam about 3 months ago precisely, I was out here on the internet in search for a legit loan to start up my life again but I was scammed of about $5500 USD by three different loan companies as processing fee. They all promise to grant me a loan only to take my money and gave me nothing in return.I became so frustrated, until one faithful day when I came upon a testimony of one Mr. William Walter whom I also chatted with, and he told me of DR. POWELL GARCIA INVESTMENTS LIMITED with email address:- (dr.powellgarcialoans@gmail.com) and how she successfully got a loan from them through the help of Dr. Powell Garcia Who is the Director of the company. Although i never believe him at first, I thought of giving it a trier after a couple of days, I sent in an application to my greatest surprise I was granted a loan amount of $650,000USD without any collateral security. Now I am a proud owner of a business enterprise. I'm thankful to God, Mr. William Walter and also to Dr. Powell Garcia who helped me restructured my life again. My advise to you out who are currently in need of a legit loan assistance kindly email this legit loan lender and put an end to your financial problems. (dr.powellgarcialoans@gmail.com)
ANONIM a comentat Ordin 4974 2016
    Obținerea unui împrumut legitime au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema de rău de credit și garanții sunt ceva care clienții sunt mereu îngrijorat atunci când caută un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRMA.a făcut diferența în industria de creditare. MIDLAND CREDIT FIRMA a fost acreditat de creditare organizarea consiliului pentru a da împrumuturi locale și internaționale clienții la rata dobânzii de 3%. Ne-a fost dat privilegiul de a satisface nevoile dvs. financiare. Problema de credit nu ar trebui să te oprească de la obtinerea creditului de care ai nevoie. Serviciile noastre Includ Următoarele:- *Investitorii Credite *Consolidare A Datoriei *A Doua Ipoteca *Împrumuturi De Afaceri *Credite Personale *Împrumuturi Internaționale Nu de securitate socială și nici o verificare de credit, 100% Garanție. Tot ce trebuie sa faci este sa ne spui exact ceea ce vrei și cu siguranță vom face visul in realitate. MIDLAND CREDIT FIRMA spune " DA " atunci când băncile spun că NU. În cele din urmă, ne-fond la scară mică firmă de împrumut, intermediari, la scară mică instituțiile financiare pentru ca am nelimitat capital. Pentru mai multe detalii, de a merge despre a face rost de un împrumut de la noi: Amabilitate răspunde imediat la această email:midland.credit2@gmail.com Nume companie:MIDLAND CREDIT ACASĂ Compania de e-Mail midland.credit2@gmail.com Compania NMLS ID: 315276. Site-Ul companiei: midlandcreditonline.com Ore De Ramură + Locații (Duminica Inchis) Luni, marți, și joi 10:00 A. M. și 6:00 P. M., miercuri 11:00 A. M. și 6:00 P. M., vineri 9:00 A. M. și 6:00 P. M, Satrurday 7:00 la 2:00. Motto:Investiții Pentru Generații.
ANONIM a comentat Hotărârea 30 2016
    Obținerea unui împrumut legitime au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema de rău de credit și garanții sunt ceva care clienții sunt mereu îngrijorat atunci când caută un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRMA.a făcut diferența în industria de creditare. MIDLAND CREDIT FIRMA a fost acreditat de creditare organizarea consiliului pentru a da împrumuturi locale și internaționale clienții la rata dobânzii de 3%. Ne-a fost dat privilegiul de a satisface nevoile dvs. financiare. Problema de credit nu ar trebui să te oprească de la obtinerea creditului de care ai nevoie. Serviciile noastre Includ Următoarele:- *Investitorii Credite *Consolidare A Datoriei *A Doua Ipoteca *Împrumuturi De Afaceri *Credite Personale *Împrumuturi Internaționale Nu de securitate socială și nici o verificare de credit, 100% Garanție. Tot ce trebuie sa faci este sa ne spui exact ceea ce vrei și cu siguranță vom face visul in realitate. MIDLAND CREDIT FIRMA spune " DA " atunci când băncile spun că NU. În cele din urmă, ne-fond la scară mică firmă de împrumut, intermediari, la scară mică instituțiile financiare pentru ca am nelimitat capital. Pentru mai multe detalii, de a merge despre a face rost de un împrumut de la noi: Amabilitate răspunde imediat la această email:midland.credit2@gmail.com Nume companie:MIDLAND CREDIT ACASĂ Compania de e-Mail midland.credit2@gmail.com Compania NMLS ID: 315276. Site-Ul companiei: midlandcreditonline.com Ore De Ramură + Locații (Duminica Inchis) Luni, marți, și joi 10:00 A. M. și 6:00 P. M., miercuri 11:00 A. M. și 6:00 P. M., vineri 9:00 A. M. și 6:00 P. M, Satrurday 7:00 la 2:00. Motto:Investiții Pentru Generații.
ANONIM a comentat Ordin 841 2016
    Buna ziua, eu sunt dl JONES CHRIS, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa: joneschrisloan@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 841 2016
    Bună ziua, eu sunt dna FRANKLIN BLISS, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa: franklinbliss40@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 325 2002
    Buna ziua, numele meu este Angela Wilson, eu sunt o victima a fraudei în mâinile creditorilor false. i-au pierdut aproximativ 55.000 de euro, deoarece am nevoie de un capital mare de 150.000 de euro. Aproape ca a murit, am avut nici un loc pentru a merge afacerea mea a fost distrusa, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu am putut sta din nou, acest lucru se întâmpla. în ianuarie 2016, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mama buna, dna Teresa Pedro, care în cele din urma ma ajutat sa asigure un credit într-o companie. mama buna Vreau sa folosesc aceasta ocazie pentru a va mul?umesc, ?i poate Dumnezeu sa continue sa va binecuvânteze. Am dori, de asemenea, sa foloseasca aceasta oportunitate de a consilia colegii români, ca exista mai mul?i escroci acolo, a ca, daca ave?i nevoie de un împrumut, ?i doresc sa ob?ina un credit rapid, numai prin dna înregistra Teresa Pedro prin e-mail: teresapedro200@gmail.com. De asemenea, pute?i sa ma contacta?i prin intermediul acestui e-mail: wilsonangela008@gmail.com. daca ave?i orice îndoiala. te rog ea este singura persoana de încredere ?i de încredere. Mulumesc.
ANONIM a comentat Ordin 696 2016
    Buna ziua, numele meu este Angela Wilson, eu sunt o victima a fraudei în mâinile creditorilor false. i-au pierdut aproximativ 55.000 de euro, deoarece am nevoie de un capital mare de 150.000 de euro. Aproape ca a murit, am avut nici un loc pentru a merge afacerea mea a fost distrusa, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu am putut sta din nou, acest lucru se întâmpla. în ianuarie 2016, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mama buna, dna Teresa Pedro, care în cele din urma ma ajutat sa asigure un credit într-o companie. mama buna Vreau sa folosesc aceasta ocazie pentru a va mul?umesc, ?i poate Dumnezeu sa continue sa va binecuvânteze. Am dori, de asemenea, sa foloseasca aceasta oportunitate de a consilia colegii români, ca exista mai mul?i escroci acolo, a?a ca, daca ave?i nevoie de un împrumut, ?i doresc sa ob?ina un credit rapid, numai prin dna înregistra Teresa Pedro prin e-mail: teresapedro200@gmail.com. De asemenea, pute?i sa ma contacta?i prin intermediul acestui e-mail: wilsonangela008@gmail.com. daca ave?i orice îndoiala. te rog ea este singura persoana de încredere ?i de încredere. Mul?umesc.
ANONIM a comentat Decretul 583 2016
    WELCOME TO PERGO CORPORATE FINANCE LOAN SERVICE. WE OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS. Please contact us for your secure and unsecured Loan at an Interest rate of 1.00%, Interested applicants should Contact us via email: pergocf@fastservice.com Are you a business man or woman? Are you in any financial mess or do you need funds to start up your own business? Do you need a loan to start a nice Small Scale and medium business? Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital loan from local banks and other financial institutes?. * Are you financially squeezed? * Do you seek funds to pay off credits and debts? * Do you seek finance to set up your own business? * Are you in need of private or business loans for various purposes? * Do you seek loans to carry out large projects? We offer loan at low interest rate of 1.00%, we offer personal loans, debt consolidation loans, venture capital Capital, business loan, education loan, mortgage or Loans for any reason". However, our method of offers the possibility to specify the amount of the loan needed and also the duration you can afford it, gives you a real Chance get the funds you need! If you are interested to get a loan then kindly write us with the loan requirement. Please, contact us for more information: pergocf@fastservice.com Yours Sincerely, Mrs. Ceren Kelly pergocf@fastservice.com We look forward to hear from you ASAP Interested applicants should Contact us via email: pergocf@fastservice.com We promise YOU 100% GUARANTEE that you will receive your loan......
ANONIM a comentat Decretul 583 2016
    WELCOME TO PERGO CORPORATE FINANCE LOAN SERVICE. WE OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS. Please contact us for your secure and unsecured Loan at an Interest rate of 1.00%, Interested applicants should Contact us via email: pergocf@fastservice.com Are you a business man or woman? Are you in any financial mess or do you need funds to start up your own business? Do you need a loan to start a nice Small Scale and medium business? Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital loan from local banks and other financial institutes?. * Are you financially squeezed? * Do you seek funds to pay off credits and debts? * Do you seek finance to set up your own business? * Are you in need of private or business loans for various purposes? * Do you seek loans to carry out large projects? We offer loan at low interest rate of 1.00%, we offer personal loans, debt consolidation loans, venture capital Capital, business loan, education loan, mortgage or Loans for any reason". However, our method of offers the possibility to specify the amount of the loan needed and also the duration you can afford it, gives you a real Chance get the funds you need! If you are interested to get a loan then kindly write us with the loan requirement. Please, contact us for more information: pergocf@fastservice.com Yours Sincerely, Mrs. Ceren Kelly pergocf@fastservice.com We look forward to hear from you ASAP Interested applicants should Contact us via email: pergocf@fastservice.com We promise YOU 100% GUARANTEE that you will receive your loan......
ANONIM a comentat Decretul 583 2016
    WELCOME TO PERGO CORPORATE FINANCE LOAN SERVICE. WE OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS. Please contact us for your secure and unsecured Loan at an Interest rate of 1.00%, Interested applicants should Contact us via email: pergocf@fastservice.com Are you a business man or woman? Are you in any financial mess or do you need funds to start up your own business? Do you need a loan to start a nice Small Scale and medium business? Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital loan from local banks and other financial institutes?. * Are you financially squeezed? * Do you seek funds to pay off credits and debts? * Do you seek finance to set up your own business? * Are you in need of private or business loans for various purposes? * Do you seek loans to carry out large projects? We offer loan at low interest rate of 1.00%, we offer personal loans, debt consolidation loans, venture capital Capital, business loan, education loan, mortgage or Loans for any reason". However, our method of offers the possibility to specify the amount of the loan needed and also the duration you can afford it, gives you a real Chance get the funds you need! If you are interested to get a loan then kindly write us with the loan requirement. Please, contact us for more information: pergocf@fastservice.com Yours Sincerely, Mrs. Ceren Kelly pergocf@fastservice.com We look forward to hear from you ASAP Interested applicants should Contact us via email: pergocf@fastservice.com We promise YOU 100% GUARANTEE that you will receive your loan......
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu