Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.834 din 31.05.2011

privind aprobarea Criteriilor pentru clasificarea pe categorii a unităţilor şi subunităţilor sanitare, stabilirea nivelului de salarizare pe grade pentru personalul cu funcţii de conducere, precum şi funcţiile care beneficiază de un număr de clase suplimentare faţă de salariul de bază
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 390 din 03 iunie 2011




Având în vedere:Referatul Direcţiei organizare şi politici salariale nr. Cs.A./6.154 din 31 mai 2011

prevederile art. 15 alin. (2) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice şi ale art. 12 din cap. II din anexa nr. III la aceeaşi lege,în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul sănătăţii emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Criteriile pentru clasificarea pe categorii a unităţilor şi subunităţilor sanitare, stabilirea nivelului de salarizare pe grade pentru personalul cu funcţii de conducere, precum şi funcţiile care beneficiază de un număr de clase suplimentare faţă de salariul de bază, prevăzute în anexele nr. 1-31, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Pe data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului sănătăţii nr. 119/2010 privind aprobarea Criteriilor pentru clasificarea pe categorii a unităţilor şi subunităţilor sanitare, stabilirea nivelului de salarizare pe grade, respectiv trepte de salarizare în cazul funcţionarilor publici, pentru personalul cu funcţii de conducere, precum şi a indemnizaţiei pentru îndeplinirea unor sarcini, activităţi şi responsabilităţi suplimentare funcţiei de bază, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 126 din 24 februarie 2010, precum şi orice alte dispoziţii contrare. Articolul 3Direcţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii, direcţiile de sănătate publică şi unităţile sanitare cu personalitate juridică vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin. Articolul 4Prezentul ordin se aplică începând cu data reîncadrării personalului în baza prevederilor din Legea nr. 285/2010 privind salarizarea în anul 2011 a personalului plătit din fonduri publice. Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Cseke Attila ANEXA Nr. 1CRITERII pentru clasificarea pe categorii a direcţiilor de sănătate publică şi stabilirea nivelului de salarizare pe grade, pentru personalul cu funcţii de conducere, diferenţiate în raport cu răspunderea funcţiei de conducere îndeplinite şi cu mărimea unităţii

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade
Director executiv Director executiv adjunct Şef serviciu Şef birou
GRADUL I GRADUL II
Nr. de locuitori până la 400.000 peste 400.000

ANEXA Nr. 2CRITERII pentru clasificarea pe categorii a spitalelor clinice, universitare, institutelor şi centrelor medicale clinice, cu personalitate juridică, precum şi a spitalelor şi altor unităţi cu paturi, cu personalitate juridică, şi stabilirea nivelului de salarizare pe grade, pentru personalul cu funcţii de conducere, diferenţiate în raport cu răspunderea funcţiei de conducere îndeplinite şi cu mărimea unităţii

Criteriile de clasificare - nr. de paturi- Funcţia de conducere, pe grade
Manager Director medical Director cercetare- dezvoltare Director financiar- contabil Director de îngrijiri Alţi directori
GRADUL I GRADUL II
Spitale cu peste 400 de paturi 400-600 peste 600
Spitale sub 400 de paturi sub 100 100-399

NOTE: 1. Unităţile sanitare care au între 301 şi 399 de paturi pot să utilizeze funcţia de asistent medical - şef pe unitate. 2. Categoria unităţilor sanitare cu paturi constituite ca unităţi cu personalitate juridică se stabileşte luându-se în calcul numărul total de paturi aprobat pentru fiecare unitate ca structură a activităţii medicale, cuprinzându-se paturile din secţiile şi compartimentele de specialitate, paturile din secţiile exterioare, din staţionarele de adulţi şi copii, paturile de însoţitori, paturile altor unităţi ca: sanatorii, preventorii, fără personalitate juridică şi integrate în structura unităţilor sanitare respective. ANEXA Nr. 3CRITERII pentru clasificarea pe categorii a institutelor şi centrelor cu personalitate juridică, precum şi a altor unităţi sanitare cu personalitate juridică, altele decât cele cu paturi, şi stabilirea nivelului de salarizare pe grade, pentru personalul cu funcţii de conducere, diferenţiate în raport cu răspunderea funcţiei de conducere îndeplinite şi cu mărimea unităţii şi subunităţii

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade
Medic director general Medic director*) Medic director adjunct Director adjunct financiar-contabil Director adjunct Contabil-şef Personal sanitar mediu şef/asistent medical şef
GRADUL I GRADUL II
Categoria IV, V I, II, III

*) Se utilizează şi pentru funcţiile de director-inginer, economist etc. NOTE: 1. Categoria unităţii sanitare este cea stabilită în anexa nr. 31. 2. Institutul Naţional de Medicină Sportivă Bucureşti poate utiliza funcţia de asistent medical - şef pe unitate. ANEXA Nr. 4CRITERII pentru stabilirea nivelului de salarizare pe grade, pentru personalul cu funcţii de conducere, diferenţiate în raport cu răspunderea funcţiei de conducere îndeplinite şi cu mărimea unităţii şi subunităţii din cadrul Institutului Naţional de Hematologie Transfuzională „Prof. Dr. C. T. Nicolau“ Bucureşti

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade
Director Director adjunct ştiinţific Director adjunct financiar-contabilitate Director resurse umane
GRADUL I GRADUL II
Vechime în specialitate 5 ani peste 5 ani

ANEXA Nr. 5CRITERII pentru stabilirea nivelului de salarizare pe grade, pentru personalul cu funcţii de conducere, diferenţiate în raport cu răspunderea funcţiei de conducere îndeplinite şi cu mărimea unităţii şi subunităţii din cadrul Centrului de Transfuzie Sanguină al Municipiului Bucureşti, centrelor de transfuzie sanguină regionale şi centrelor de transfuzie sanguină judeţene

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade
Director Personal sanitar mediu şef/asistent medical şef Contabil-şef
GRADUL I GRADUL II
Vechime în specialitate 5 ani peste 5 ani

ANEXA Nr. 6CRITERII pentru stabilirea nivelului de salarizare pe grade, pentru personalul cu funcţii de conducere, diferenţiate în raport cu răspunderea funcţiei de conducere îndeplinite şi cu mărimea unităţii şi subunităţii din cadrul Institutului Naţional de Sănătate Publică Bucureşti

Criterii de clasificare Funcţii de conducere de gradul II
Director general Director general adjunct economic Director Medic şef centru

ANEXA Nr. 6.1

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade
Şef secţie (cu studii superioare de specialitate)
GRADUL I GRADUL II
Nr. de posturi 10-35 peste 35

ANEXA Nr. 7CRITERII pentru clasificarea pe categorii şi stabilirea nivelului de salarizare pe grade, pentru personalul cu funcţii de conducere din ambulatoriul de specialitate, fără personalitate juridică, din structura spitalului

Criteriul de clasificare Funcţia de conducere, pe grade
Medic-şef Personal sanitar mediu şef/asistent medical şef
GRADUL I GRADUL II
Nr. de cabinete şi laboratoare medicale 8-20 peste 20

NOTE: 1. Ambulatoriile de specialitate ale spitalelor care au sub 8 cabinete şi laboratoare medicale vor avea un medic coordonator care va prelua atribuţiile medicului-şef şi care va fi desemnat de managerul spitalului, la propunerea directorului medical. 2. Nu se utilizează pentru ambulatoriile integrate. 3. Se utilizează pentru ambulatoriile de specialitate pentru sportivi şi ambulatoriile de stomatologie în care se desfăşoară activitate de învăţământ. ANEXA Nr. 8CRITERII pentru clasificarea pe categorii şi stabilirea nivelului de salarizare pe grade, pentru personalul cu funcţii de conducere din unităţile sanitare cu personalitate juridică ce acordă asistenţă medicală ambulatorie de specialitate - centrul de diagnostic şi tratament şi centrul medical

Criteriul de clasificare Funcţia de conducere, pe grade
Medic director Asistent medical Contabil-şef
GRADUL I GRADUL II
Nr. de cabinete şi laboratoare medicale 8-20 peste 20

ANEXA Nr. 9CRITERII pentru clasificarea pe categorii şi stabilirea nivelului de salarizare pe grade, pentru personalul cu funcţii de conducere din centre medicale şi centre de excelenţă, fără personalitate juridică, din structura unităţilor sanitare cu paturi

Funcţia de conducere, pe grade
Medic-şef Personal sanitar mediu şef/asistent medical şef
GRADUL I*) GRADUL II
Unitatea sanitară fără personalitate juridică Centrul medical Centrul de excelenţă

*) Se utilizează şi pentru funcţia de medic şef centru de sănătate multifuncţional. ANEXA Nr. 10Secţia cu paturi

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade Funcţia care beneficiază de un număr de clase suplimentare
Medic şef secţie Personal sanitar mediu şef/ asistent medical şef 4 clase suplimentar
GRADUL I GRADUL II
Nr. de paturi*) 25-40 15-24**) peste 40

*) Conform Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.845/1995 privind îmbunătăţirea activităţii secţiilor cu paturi din spitale şi conducerea lor pe principii manageriale moderne. **) Se aplică numai la secţiile A.T.I. NOTĂ: În sanatoriile, preventoriile şi spitalele care nu au organizate în structură secţii, personalul sanitar mediu şef beneficiază de numărul de clase acordate suplimentar, ca şi personalul sanitar mediu şef secţie. ANEXA Nr. 11Laborator medical

Criteriul de clasificare Funcţia de conducere, pe grade Funcţia care beneficiază de un număr de clase suplimentare
Şef laborator/centru (cu studii superioare de specialitate) Personal sanitar mediu şef/asistent medical şef
GRADUL I GRADUL II 4 clase suplimentar
Nr. de posturi 5-15 peste 15

NOTĂ: Se utilizează şi pentru laboratorul de sănătate mintală/centrul de sănătate mintală şi laboratorul de recuperare, medicină fizică şi balneologie. ANEXA Nr. 12Unităţi de hemodializă

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade Funcţia care beneficiază de un număr de clase suplimentare
Medic-şef Personal sanitar mediu şef/asistent medical şef
GRADUL I GRADUL II 4 clase suplimentar
Tip unitate de hemodializă/nr. de aparate Staţie de dializă (1-8 aparate)
Centru de dializă: Categoria I (9-16 aparate) Categoria a II-a (17-23 de aparate) Categoria a III-a (peste 23 de aparate)

ANEXA Nr. 13Bloc operator şi staţie de sterilizare

Locul de muncă Funcţia care beneficiază de un număr de clase suplimentare
Personal sanitar mediu şef/asistent medical şef
1. Bloc operator 4 clase suplimentar
2. Staţie de sterilizare 4 clase suplimentar

ANEXA Nr. 14Unitate de primire urgenţe - SMURD, unitate de primire urgenţe şi compartiment de primire urgenţe

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade Funcţia care beneficiază de un număr de clase suplimentare
Medic-şef Personal sanitar mediu şef/asistent medical şef
GRADUL I GRADUL II 4 clase suplimentar
Locul de muncă Unitatea de primire urgenţe - SMURD Unitatea de primire urgenţe
Compartiment de primire urgenţe

ANEXA Nr. 15Laboratoare şi compartimente din direcţiile de sănătate publică

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade
Şef laborator/compartiment (cu studii superioare de specialitate)
GRADUL I GRADUL II
Structura medicală şef laborator şef compartiment şef secţie şef departament

ANEXA Nr. 16a)Farmacii cu circuit închis din unităţi sanitare

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade
Farmacist şef secţie*)
GRADUL I GRADUL II
Nr. de posturi până la 10 peste 10

*) Se utilizează şi pentru funcţia de şef depozit - farmacist din cadrul Oficiului Central de Stocare pentru Situaţii Speciale Bucureşti. b)Farmacii cu circuit închis din cadrul structurilor ambulatorii de specialitate

Funcţia Farmacist şef serviciu
3 clase suplimentar

c)Farmacii cu circuit închis din unităţi sanitare şi din cadrul structurilor ambulatorii de specialitate

Funcţia Funcţia care beneficiază de un număr de clase suplimentare
Asistent medical şef în profil farmacie*) 4

*) Se poate utiliza numai în farmaciile cu circuit închis din unităţi sanitare şi structurile ambulatorii de specialitate care nu au încadrat farmacist. ANEXA Nr. 17Laborator de tehnică dentară

Funcţia Funcţia care beneficiază de un număr de clase suplimentare
Tehnician dentar şef 4

ANEXA Nr. 18Număr de clase suplimentare acordate după cum urmează: 1. Institute şi centre medicale: chimist, biolog, biochimist, asistent medical, cu gestiune, chimicale, reactivi şi altele similare ........ ........ ........ 2 clase;2. Direcţia de sănătate publică: chimist, biolog, biochimist, asistent medical, cu gestiune pentru produse antiepidemice ........ ................ ......... 2 clase;3. Laboratoare de analize medicale din unităţi sanitare: chimist, biolog, biochimist, asistent medical, cu gestiune ........ ................ ................ ................ ........ .............. 2 clase. ANEXA Nr. 19Policlinică cu plată

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade
Medic director Contabil-şef Personal sanitar mediu şef/asistent medical şef
GRADUL I GRADUL II 4 clase suplimentar
Venituri realizate anual până la 40.000 lei peste 40.000 lei

ANEXA Nr. 20Spălătorie

Funcţia Număr de clase suplimentare
Spălătoreasă cu gestiune 1

ANEXA Nr. 21Serviciul public de ambulanţă

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade
Manager general Director medical Director economic Director tehnic Asistent-şef
GRADUL I GRADUL II
Serviciul de ambulanţă Serviciul de ambulanţă judeţean*) Serviciul de ambulanţă Bucureşti - Ilfov al municipiului Bucureşti şi al judeţului Ilfov şi serviciile de ambulanţă din judeţele centre universitare: Cluj, Iaşi, Mureş, Craiova, Timiş, Bihor, Constanţa şi Arad

*) Cu excepţia serviciilor de ambulanţă judeţene prevăzute la gradul II. ANEXA Nr. 22*)Funcţii comune din activităţile de resurse umane, contabilitate, financiar, aprovizionare, achiziţii publice, tehnic, administrativ, juridic, audit public intern etc.

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere Gradul
Şef serviciu**) Şef birou
Vechime în specialitate
2-5 ani GRADUL I
peste 5 ani GRADUL II

*) Se aplică şi structurilor de specialitate organizate pe servicii şi birouri. **) Se utilizează şi pentru funcţia de şef depozit - economist, inginer etc. din cadrul Oficiului Central de Stocare pentru Situaţii Speciale Bucureşti. NOTE: 1. Serviciul se constituie din minimum 5 posturi. 2. Biroul se constituie din minimum 3 posturi. ANEXA Nr. 23Unităţi de informatică (fără personalitate juridică)

Criteriile de clasificare - nr. de posturi - Funcţia de conducere Gradul
Şef oficiu
5 posturi peste 5 posturi I II
Şef birou
3 posturi peste 3 posturi I II

NOTE: 1. Oficiul de calcul este format din cel puţin 5 posturi. 2. Biroul de informatică este format din cel puţin 3 posturi. ANEXA Nr. 24Atelier de întreţinere şi reparare a aparaturii medicale, instalaţiilor sanitare, electrice, utilajelor, clădirilor şi mijloacelor de transport

Criteriile de clasificare Nr. de posturi/loc de muncă Funcţia de conducere, pe grade Funcţia care beneficiază de un număr de clase suplimentare
Şef atelier Şef formaţie muncitori Şef de echipă
GRADUL I GRADUL II Număr clase suplimentare
Atelier minimum 30 de posturi peste 30 de posturi 1
Formaţia de lucru minimum 10 posturi peste 10 posturi

NOTE: 1. Atelierul se constituie cu cel puţin 3 formaţii de lucru. 2. Formaţia de lucru se constituie cu cel puţin două echipe de muncitori. 3. Echipa de muncitori se constituie cu cel puţin 5 posturi. ANEXA Nr. 25Oficiul Tehnic de Dispozitive Medicale Certificare

Criteriile de clasificare Funcţia de conducere, pe grade
Director Şef serviciu Şef birou
GRADUL I GRADUL II
Vechime în specialitate 2-5 ani peste 5 ani

ANEXA Nr. 26Academia de Ştiinţe Medicale Bucureşti

Funcţii de conducere de gradul II
Director general adjunct (secretar general) Şef serviciu

ANEXA Nr. 27Agenţia Naţională de Transplant Bucureşti

Funcţii de conducere de gradul II
Director executiv Director adjunct strategie-management Contabil-şef

ANEXA Nr. 28Structuri de cercetare ştiinţifică medicală din unităţile sanitare cu personalitate juridică

Criteriile de clasificare - nr. de posturi - Funcţia de conducere Gradul
minimum 25 de posturi Şef secţie II
minimum 13 posturi Şef laborator I

ANEXA Nr. 29Centrele judeţene de aparatură medicală

Criteriile de clasificare Funcţii de conducere de gradul I
Director Contabil-şef Şef serviciu Şef birou Şef atelier

ANEXA Nr. 30CATEGORIILE stabilite în funcţie de numărul de paturi pentru spitalele clinice, universitare, institute şi centre medicale clinice cu personalitate juridică, precum şi pentru spitale şi alte unităţi cu paturi, cu personalitate juridică

Criteriul de clasificare - nr. de paturi - Categoria*)
peste 1.000 I
801-1.000 II
601-800 III
301-600 IV
101-300 V
până la 100 VI

*) Nu se utilizează la stabilirea nivelului de salarizare pe grade. ANEXA Nr. 31UNITĂŢI NOMINALIZATE pentru care categoria se stabileşte în funcţie de complexitatea şi specificul activităţii medicale Categoria I - se încadrează unităţile sanitare, institutele şi centrele medicale cu peste 1.000 de paturi, precum şi: Spitalul Clinic de Urgenţă „Bagdasar-Arseni“ Bucureşti

Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti

Spitalul Clinic de Urgenţă de Copii „Maria Sklodowska Curie“ Bucureşti

Spitalul Clinic „Colţea“ Bucureşti

Spitalul Clinic de Urgenţă „Sf. Ioan“ Bucureşti

Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „Grigore Alexandrescu“ Bucureşti

Spitalul Clinic de Boli Infecţioase şi Tropicale „Dr. Victor Babeş“ Bucureşti

Institutul pentru Ocrotirea Mamei şi Copilului „Prof. Dr. Alfred Rusescu“ Bucureşti

Institutul Naţional de Sănătate Publică Bucureşti

Spitalul Clinic de Recuperare Medicină Fizică şi Balneologie Eforie Nord

Institutul Naţional de Diabet, Nutriţie şi Boli Metabolice „Prof. Dr. Nicolae Paulescu“ Bucureşti

Institutul Naţional de Gerontologie şi Geriatrie „Ana Aslan“ Bucureşti

Institutul Naţional de Endocrinologie „C. I. Parhon“ Bucureşti

Institutul Oncologic „Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu“ Bucureşti

Institutul Naţional de Neurologie şi Boli Neurovasculare Bucureşti

Institutul de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare „Prof. Dr. C.C. Iliescu“ Bucureşti

Institutul Oncologic „Prof. Dr. I. Chiricuţă“ Cluj-Napoca

Institutul de Pneumoftiziologie „Prof. Dr. Marius Nasta“ Bucureşti

Institutul Inimii de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare „Nicolae Stăncioiu“ Cluj-Napoca

Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie „Prof. Dr. Octavian Fodor“ Cluj-Napoca;

Institutul de Boli Cardiovasculare Timişoara

Institutul de Boli Cardiovasculare „Prof. Dr. G. I. M. Georgescu“ Iaşi

Centrul de Cardiologie Craiova

Institutul Naţional de Hematologie Transfuzională „Prof. Dr. C.T. Nicolau“ Bucureşti

Institutul de Fonoaudiologie şi Chirurgie Funcţională ORL „Prof. Dr. Dorin Hociotă“ Bucureşti

Institutul Naţional de Recuperare, Medicină Fizică şi Balneoclimatologie Bucureşti

Institutul Clinic de Urologie şi Transplant Renal Cluj-Napoca

Institutul Naţional de Boli Infecţioase „Prof. Dr. Matei Balş“ Bucureşti

Centrul Naţional de Sănătate Mintală şi Luptă Antidrog BucureştiCategoria a II-a - se încadrează unităţile sanitare, institutele şi centrele medicale cu 801-1.000 de paturi, precum şi: Spitalul Clinic „Dr. Ion Cantacuzino“ Bucureşti

Spitalul Clinic de Urgenţă „Sf. Pantelimon“ Bucureşti

Spitalul Clinic Municipal „Filantropia“ Craiova

Institutul Naţional de Medicină Legală „Mina Minovici“ Bucureşti

Serviciul de ambulanţă Bucureşti - Ilfov al municipiului Bucureşti şi al judeţului Ilfov

Centrul de Transfuzie Sanguină al Municipiului BucureştiCategoria a III-a - se încadrează unităţile sanitare, institutele şi centrele medicale cu 600-800 de paturi, precum şi: Spitalul de Recuperare Borşa Spitalul Tichileşti, judeţul Tulcea

Spitalul Clinic „Prof. Dr. Th. Burghele“ Bucureşti

Spitalul Clinic de Nefrologie „Dr. Carol Davila“ Bucureşti

Centrul de Boli Reumatismale „Dr. Ion Stoia“ Bucureşti

Oficiul Central de Stocare pentru Situaţii Speciale Bucureşti

Institutul de Medicină Legală Cluj-Napoca

Institutul de Medicină Legală Craiova

Institutul de Medicină Legală Iaşi

Institutul de Medicină Legală Târgu Mureş

Institutul de Medicină Legală Timişoara

centre regionale de transfuzie sanguină: Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Târgu Mureş, TimişoaraCategoria a IV-a - se încadrează unităţile sanitare, institutele şi centrele medicale cu 301-600 de paturi, precum şi: Spitalul Clinic de Chirurgie Oro-Maxilo-Facială „Prof. Dr. D. Teodorescu“ Bucureşti

Spitalul Clinic de Recuperare Medicală Băile Felix

Institutul Naţional de Medicină Sportivă Bucureşti

Institutul Naţional pentru Medicină Complementară şi Alternativă „Prof. Dr. Florin Brătila“ Bucureşti

centre de transfuzie sanguină judeţene: Alba, Arad, Argeş, Bacău, Bihor, Bistriţa-Năsăud, Botoşani, Braşov, Brăila, Buzău, Caraş-Severin, Călăraşi, Covasna, Dâmboviţa, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomiţa, Ilfov, Maramureş, Mehedinţi, Neamţ, Olt, Prahova, Satu Mare, Sălaj, Sibiu, Suceava, Teleorman, Tulcea, Vaslui, Vâlcea, Vrancea.


COMENTARII la Ordinul 834/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 834 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu