Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.81 din 22.08.2011

pentru stabilirea condiţiilor privind suportarea de către Ministerul Apărării Naţionale a sumelor necesare pentru asigurarea asistenţei juridice a cadrelor militare în activitate pentru fapte săvârşite de către acestea în exercitarea, potrivit legii, a atribuţiilor de serviciu
ACT EMIS DE: Ministerul Apararii Nationale
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 615 din 31 august 2011



SmartCity1

Pentru aplicarea dispoziţiilor art. 9 lit. e) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările ulterioare,ministrul apărării naţionale emite prezentul ordin. Articolul 1Prezentul ordin stabileşte condiţiile în care Ministerul Apărării Naţionale suportă sumele necesare asigurării asistenţei juridice a cadrelor militare în activitate pentru fapte săvârşite de către acestea în exercitarea, potrivit legii, a atribuţiilor de serviciu. Articolul 2Prevederile prezentului ordin sunt aplicabile persoanelor încadrate în Ministerul Apărării Naţionale care îndeplinesc cumulativ următoarele criterii: a)sunt cadre militare în activitate; b)au făcut/fac obiectul unei proceduri judiciare cu privire la fapte săvârşite de acestea în exercitarea, potrivit legii, a atribuţiilor de serviciu, denumită în continuare procedură judiciară; c)împotriva lor, în cadrul procedurii judiciare, au fost/sunt efectuate acte premergătoare sau au avut/au calitatea de învinuit, inculpat, pârât ori chemat în garanţie, respectiv calităţile corespunzătoare acestora din căile de atac, potrivit Codului de procedură penală şi/sau a Codului de procedură civilă; d)au beneficiat/beneficiază, în legătură cu procedura judiciară, de asistenţă juridică asigurată, potrivit legii, de un avocat; e)au achitat, potrivit legii, un onorariu pentru asistenţa juridică prevăzută la lit. d); f)se obligă să restituie, în condiţiile prevederilor art. 12, sumele suportate de Ministerul Apărării Naţionale pentru asigurarea asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare, în cazul în care solicitarea suportării sumelor respective se face până la finalizarea procedurii judiciare; g)nu se află în una din situaţiile prevăzute la art. 12 alin. (1) lit. a)-e), respectiv la art. 12 alin. (1) lit. f), mai puţin atunci când sunt întrunite condiţiile pentru aplicarea art. 12 alin. (3), în cazul în care suportarea sumelor de către Ministerul Apărării Naţionale pentru asigurarea asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare se solicită după finalizarea acesteia. Articolul 3În sensul prezentului ordin, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii: a)avocat - persoana care îşi exercită profesia, în condiţiile Legii nr. 51/1995 pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat, republicată, cu modificările ulterioare, şi ale Statutului profesiei de avocat; b)cadre militare în activitate îndreptăţite - persoanele încadrate în Ministerul Apărării Naţionale care îndeplinesc cumulativ criteriile prevăzute la art. 2 lit. a)- f) sau art. 2 lit. a)-e) şi g), după caz; c)Comisia - comisia constituită pentru analizarea rapoartelor scrise întemeiate pe dispoziţiile art. 9 lit. e) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare, a cărei componenţă este prevăzută la art. 6 sau 7, după caz; d)fapte săvârşite în exercitarea, potrivit legii, a atribuţiilor de serviciu - acţiunea sau inacţiunea săvârşită de cadrul militar în exercitarea atribuţiilor prevăzute de fişa postului şi/sau de actele normative aplicabile în domeniul său de activitate; e)membrii familiei cadrului militar în activitate - soţul, copiii şi/sau părinţii acestuia, care au capacitate deplină de exerciţiu; f)onorariu - suma plătită de cadrul militar în activitate, în condiţiile Legii nr. 51/1995, republicată, cu modificările ulterioare, şi ale Statutului profesiei de avocat, pentru asigurarea de către avocat a asistenţei juridice privind procedura judiciară; g)sumele suportate de Ministerul Apărării Naţionale pentru asigurarea asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare - totalitatea sumelor plătite de persoanele prevăzute la art. 2 cu titlu de onorariu pentru serviciile avocaţiale prestate în cadrul unei proceduri judiciare, până la finalizarea acesteia potrivit Codului de procedură penală şi/sau a Codului de procedură civilă, fără a depăşi cuantumul stabilit la art. 11 alin. (2); h)unitate militară - unitatea militară în care este încadrat cadrul militar în activitate îndreptăţit. Articolul 4(1) Cadrele militare în activitate îndreptăţite solicită, prin raport scris comandantului/şefului unităţii militare suportarea de către Ministerul Apărării Naţionale a sumelor necesare asigurării asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare.(2) Cadrele militare în activitate îndreptăţite numite în funcţia de comandant/şef al unităţii militare solicită suportarea de către Ministerul Apărării Naţionale a sumelor necesare asigurării asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare, prin raport scris adresat comandantului/şefului eşalonului ierarhic imediat superior sau ministrului apărării naţionale, în cazul persoanelor prevăzute la art. 7 alin. (1).(3) În situaţia în care cadrul militar în activitate îndreptăţit este arestat preventiv, raportul scris poate fi întocmit în numele şi pe seama acestuia de unul dintre membrii familiei cadrului militar în activitate sau de reprezentantul său.(4) Solicitarea prevăzută la alin. (1)-(3) poate fi formulată oricând în cursul procedurii judiciare sau în termen de un an şi 6 luni de la finalizarea acesteia, dar nu mai târziu de data trecerii în rezervă sau în retragere, după caz. Articolul 5(1) Raportul scris prin care se solicită suportarea de către Ministerul Apărării Naţionale a sumelor necesare asigurării asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare se înregistrează la compartimentul documente clasificate al unităţii militare, în cazul prevăzut la art. 4 alin. (1), al eşalonului ierarhic imediat superior, în cazul prevăzut la art. 4 alin. (2) sau al Secretariatului general, în cazul persoanelor prevăzute la art. 7 alin. (1).(2) Raportul scris prevăzut la alin. (1) conţine:a)o scurtă descriere a faptelor pentru care s-a demarat/finalizat procedura judiciară; b)acordul expres al cadrului militar în activitate îndreptăţit sau al persoanei care a întocmit raportul, potrivit prevederilor art. 4 alin. (3), cu privire la obligaţia cadrului militar în activitate îndreptăţit de a semna angajamentul prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin, precum şi de a autentifica respectivul angajament la un notar public, în cazul în care solicitarea suportării sumelor de către Ministerul Apărării Naţionale pentru asigurarea asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare se face până la finalizarea acesteia. (3) Raportul scris prevăzut la alin. (1) este însoţit de:a)copia legitimaţiei militare a cadrului militar în activitate îndreptăţit sau un înscris emis de structura de resurse umane care să ateste calitatea de cadru militar în activitate şi, după caz, copia actului de identitate al persoanei care a întocmit raportul, potrivit prevederilor art. 4 alin. (3); b)documentul care atestă arestarea preventivă a cadrului militar în activitate îndreptăţit, când este cazul; c)documentul care face dovada că titularul raportului are/a avut una dintre calităţile prevăzute la art. 2 lit. c); d)orice acte doveditoare pe care cadrul militar în activitate îndreptăţit le deţine cu privire la faptele pentru care s-a demarat/finalizat procedura judiciară; e)documente justificative emise de avocat, în care se menţionează detaliat serviciile avocaţiale care se prestează în cadrul procedurii judiciare, precum şi sumele plătite cu titlu de onorariu de cadrul militar în activitate îndreptăţit; f)documentele justificative prevăzute la art. 12 alin. (3), atunci când este cazul, în situaţia în care solicitarea suportării sumelor de către Ministerul Apărării Naţionale pentru asigurarea asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare se face după finalizarea acesteia. Articolul 6(1) Comandantul/şeful unităţii militare numeşte, prin ordin de zi pe unitate, o comisie de analiză a rapoartelor scrise întemeiate pe dispoziţiile art. 9 lit. e) din Legea nr. 80/1995, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi o persoană care asigură secretariatul Comisiei.(2) Comisia este formată din 3 persoane, astfel:a)preşedinte - un locţiitor al comandantului/şefului unităţii militare; b)membru - o persoană din cadrul structurii financiar-contabile a unităţii militare; c)membru - o persoană din cadrul structurii de resurse umane a unităţii militare. (3) În situaţia în care unitatea militară nu are în organigrama proprie structură financiar-contabilă şi/sau de resurse umane, persoanele prevăzute la alin. (2) lit. b) şi/sau c) se numesc din cadrul unităţilor militare în finanţarea şi/sau în asigurarea cărora se află aceasta, în urma desemnării acestora de comandantul/şeful unităţilor militare respective.(4) Comisia se întruneşte ori de câte ori este necesar pentru soluţionarea în termen a solicitărilor primite.(5) În situaţia în care, din motive obiective, persoanele care fac parte din Comisie nu sunt în măsură să participe la întrunirea acesteia, comandantul/şeful unităţii militare numeşte pentru cazul respectiv, prin ordin de zi pe unitate, cu respectarea prevederilor alin. (2) şi (3), altă/alte persoană/persoane care să facă parte din comisie. Articolul 7(1) Rapoartele scrise întemeiate pe dispoziţiile art. 9 lit. e) din Legea nr. 80/1995, cu modificările şi completările ulterioare, depuse de şefii structurilor subordonate nemijlocit ministrului apărării naţionale se analizează de o comisie formată din 3 persoane, astfel:a)preşedinte - secretarul de stat pentru relaţia cu Parlamentul, informare publică şi creşterea calităţii vieţii personalului; b)membru - şeful Direcţiei financiar-contabile; c)membru - şeful Direcţiei management resurse umane. (2) Secretariatul comisiei prevăzute la alin. (1) se asigură de Secretariatul general.(3) Comisia prevăzută la alin. (1) se întruneşte ori de câte ori este necesar pentru soluţionarea în termen a solicitărilor primite.(4) În situaţia în care, din motive obiective, persoanele care fac parte din comisie nu sunt în măsură să participe la întrunirea acesteia, analiza rapoartelor scrise depuse se face de o comisie formată din locţiitorii acestora sau din persoanele împuternicite să exercite atribuţiile funcţiilor prevăzute la alin. (1). Articolul 8În termen de 5 zile de la înregistrarea raportului scris conform art. 5, comandantul/şeful unităţii militare sau secretarul general, după caz, pune la dispoziţia comisiei competente documentele primite, împreună cu actele care permit acesteia să stabilească dacă faptele pentru care s-a demarat/finalizat procedura judiciară au fost săvârşite în exercitarea, potrivit legii, a atribuţiilor de serviciu. Articolul 9(1) Comisia analizează documentele transmise potrivit art. 8, precum şi orice alte acte cerute şi primite în completare.(2) Pentru analiza solicitării, comisia poate cere lămuriri scrise sau verbale, precum şi documente suplimentare.(3) Comisia face propuneri cu majoritatea membrilor săi. Membrul comisiei care are o altă părere redactează şi semnează opinia separată, cu prezentarea considerentelor pe care aceasta se sprijină. (4) În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea documentelor transmise potrivit art. 8 şi a informaţiilor suplimentare solicitate, după caz, comisia prezintă comandantului/şefului unităţii militare la care este înregistrat raportul scris sau ministrului apărării naţionale, în cazul persoanelor prevăzute la art. 7 alin. (1), rezultatul analizei efectuate şi propunerile, consemnate într-un proces-verbal, motivat în fapt şi în drept, pentru a hotărî:a)aprobarea raportului scris al cadrului militar în activitate îndreptăţit; sau b)respingerea raportului scris al cadrului militar în activitate care nu îndeplineşte criteriile prevăzute la art. 2 şi comunicarea în scris a motivelor care au stat la baza respingerii. (5) Procesul-verbal prevăzut la alin. (4) se avizează, în prealabil, de către consilierul juridic care asigură asistenţa juridică a unităţii militare la nivelul căreia este numită comisia sau de către Direcţia pentru relaţia cu Parlamentul şi asistenţă juridică, în cazul celui prezentat ministrului apărării naţionale. (6) Procesul-verbal prevăzut la alin. (4), împreună cu documentele care au stat la baza întocmirii acestuia şi cu angajamentul în formă autentică al cadrului militar în activitate îndreptăţit, după caz, se păstrează într-un dosar separat, la compartimentul documente clasificate al unităţii militare. Articolul 10(1) Aprobarea raportului cadrului militar în activitate îndreptăţit se comunică în scris acestuia de comandantul/şeful unităţii militare la care este înregistrat raportul scris sau de secretarul general, după caz, în termen de două zile lucrătoare de la luarea hotărârii.(2) În termen de 3 zile lucrătoare de la data comunicării de către unitatea militară a aprobării raportului depus până la data finalizării procedurii judiciare, cadrul militar în activitate îndreptăţit sau persoana prevăzută la art. 4 alin. (3) înregistrează la compartimentul documente clasificate al unităţii militare un angajament al cadrului militar în activitate îndreptăţit, în formă autentică, al cărui model de conţinut este prevăzut în anexă.(3) Comunicarea în scris a răspunsului referitor la respingerea raportului depus de cadrul militar în activitate care nu îndeplineşte criteriile prevăzute la art. 2 se face în 5 zile lucrătoare de la luarea hotărârii. Articolul 11(1) Alocarea cadrelor militare în activitate îndreptăţite la plata sumelor necesare asigurării asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare se face prin ordinul de zi pe unitate.(2) Ministerul Apărării Naţionale suportă sumele necesare asigurării asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare în cuantumul stabilit de documentele justificative prevăzute la art. 5 alin. (3) lit. e), dar nu mai mult de 3 ori câştigul salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurărilor sociale de stat pentru anul în care se face solicitarea, în limita fondurilor alocate cu această destinaţie în bugetul Ministerului Apărării Naţionale.(3) Termenul maxim pentru emiterea ordinului de zi pe unitate de alocare la plată a sumelor necesare asigurării asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării la compartimentul documente clasificate al unităţii militare a angajamentului prevăzut la art. 10 alin. (2) sau de la comunicarea realizată potrivit art. 10 alin. (1), în cazul raportului scris depus după data finalizării procedurii judiciare.(4) Plata sumelor necesare asigurării asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare se face de către unitatea militară la care beneficiarul este alocat la drepturi, pe baza statelor de plată întocmite în acest scop. Articolul 12(1) În cazul în care suportarea de Ministerul Apărării Naţionale a sumelor necesare pentru asigurarea asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare se solicită până la finalizarea procedurii judiciare, sumele plătite se restituie de beneficiar numai în următoarele situaţii:a)cadrul militar în activitate este condamnat prin hotărâre judecătorească definitivă, pronunţată potrivit prevederilor Codului de procedură penală; b)când, pentru cazul prevăzut de art. 10 lit. b1) din Codul de procedură penală, se dispune neînceperea urmăririi penale sau scoaterea de sub urmărire penală a cadrului militar în activitate prin ordonanţă a procurorului care nu este desfiinţată prin hotărâre judecătorească ori se pronunţă achitarea acestuia prin hotărâre judecătorească definitivă; c)când, prin hotărâre judecătorească definitivă, se pronunţă încetarea procesului penal pentru cazul prevăzut de art. 10 lit. i) din Codul de procedură penală; d)cadrul militar în activitate cade în pretenţii prin hotărâre judecătorească definitivă şi irevocabilă, pronunţată potrivit prevederilor Codului de procedură civilă; e)cadrul militar în activitate încheie, potrivit legii, un contract de tranzacţie, un acord de mediere, recunoaşte pretenţiile civile ori se află în una din situaţiile prevăzute la art. 161 din Codul de procedură penală, după caz; f)onorariul se acordă cadrului militar în activitate cu titlu de cheltuieli de judecată prin hotărâre judecătorească definitivă, pronunţată potrivit prevederilor Codului de procedură penală, sau prin hotărâre judecătorească definitivă şi irevocabilă, pronunţată potrivit prevederilor Codului de procedură penală, iar sumele sunt recuperate de la partea/părţile obligată/obligate la plata cheltuielilor de judecată în termen de un an de la data rămânerii definitive, respectiv irevocabile, a hotărârii judecătoreşti, după caz. (2) În cazurile prevăzute la alin. (1), sumele suportate de Ministerul Apărării Naţionale pentru asigurarea asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare se restituie de beneficiar în termen de cel mult 3 luni de la data rămânerii definitive a hotărârii judecătoreşti pronunţate potrivit prevederilor Codului de procedură penală sau de la data rămânerii irevocabile a hotărârii judecătoreşti pronunţate potrivit prevederilor Codului de procedură civilă, respectiv de la data recuperării sumelor, în situaţia prevăzută la alin. (1) lit. f).(3) Obligaţia de restituire prevăzută la alin. (1) lit. f) încetează la expirarea termenului de un an, pe baza documentelor justificative din care rezultă iniţierea demersurilor legale în vederea recuperării sumelor suportate de Ministerul Apărării Naţionale pentru asigurarea asistenţei juridice în cadrul procedurii judiciare la cel târziu 3 luni de la data rămânerii definitive a hotărârii judecătoreşti pronunţate potrivit prevederilor Codului de procedură penală sau de la data rămânerii irevocabile a hotărârii judecătoreşti pronunţate potrivit prevederilor Codului de procedură civilă, precum şi imposibilitatea recuperării acestora. Articolul 13Prevederile prezentului ordin se aplică şi cadrelor militare în activitate îndreptăţite care se află în cursul unei proceduri judiciare, pentru sumele plătite cu titlu de onorariu de aceştia după data intrării în vigoare a Legii nr. 53/2011 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare. Articolul 14Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul apărării naţionale, Gabriel Oprea ANEXĂANGAJAMENT model -Subsemnatul, ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........., prin prezentul angajament mă oblig: (gradul, numele şi prenumele) a)să solicit organelor judiciare acordarea cu titlu de cheltuieli de judecată a onorariului plătit pentru asigurarea asistenţei juridice în cauza privind ............., precum şi să exercit toate căile procedurale prevăzute de lege în acest scop; b)să pun la dispoziţia unităţii militare în care sunt încadrat soluţia pronunţată de procuror în cadrul procedurii judiciare în termen de 5 zile lucrătoare de la comunicare, respectiv certificatul de grefă cu privire la hotărârea instanţei de judecată în termen de 5 zile lucrătoare de la pronunţarea acesteia în cadrul procedurii judiciare; c)să restitui suma de ........ ............... lei, suportată de Ministerul Apărării Naţionale pentru asigurarea asistenţei juridice în cauza privind ........ ................ ................ ................ ................ ........ ..........., în termen de cel mult 3 luni de la:1. data rămânerii definitive a hotărârii judecătoreşti, pronunţată potrivit prevederilor Codului de procedură penală, prin care am fost condamnat; 2. data rămânerii definitive a soluţiei prin care a fost dispusă, după caz, neînceperea urmăririi penale, scoaterea de sub urmărire penală sau achitarea mea, pentru cazul prevăzut de art. 10 lit. b1) din Codul de procedură penală; 3. data rămânerii definitive a hotărârii judecătoreşti prin care se pronunţă încetarea procesului penal pentru cazul prevăzut de art. 10 lit. i) din Codul de procedură penală; 4. data rămânerii irevocabile a hotărârii judecătoreşti, pronunţată potrivit prevederilor Codului de procedură civilă, prin care am căzut în pretenţii; 5. data rămânerii irevocabile a hotărârii judecătoreşti, pronunţată potrivit prevederilor Codului de procedură civilă, respectiv data rămânerii definitive a hotărârii judecătoreşti, pronunţată potrivit prevederilor Codului de procedură penală, prin care se ia act de încheierea contractului de tranzacţie, a acordului de mediere sau de recunoaşterea pretenţiilor civile, după caz; 6. data recuperării onorariului, în cazul în care acesta mi-a fost acordat cu titlu de cheltuieli de judecată prin hotărâre judecătorească definitivă sau hotărâre judecătorească definitivă şi irevocabilă, după caz, iar sumele sunt recuperate de la partea/părţile obligată/obligate la plata cheltuielilor de judecată în termen de un an de la data rămânerii definitive, respectiv irevocabile a hotărârii judecătoreşti, după caz. Prezentul angajament constituie titlu executoriu, conform prevederilor Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, cu modificările şi completările ulterioare. Data ........ ................ ................ ........ ............. ........ ................ ................ ......... (gradul, numele şi prenumele) Semnătura ...............



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 81/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 81 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 81/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu