Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 80 din 30 iulie 2009

pentru aprobarea Procedurii de preselectie organizata de Ministerul Apararii Nationale în vederea participarii functionarilor publici de executie la concursul anual de promovare rapida organizat de catre Agentia Nationala a Functionarilor Publici

ACT EMIS DE: MINISTERUL APARARII NATIONALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 555 din 10 august 2009



Pentru aplicarea prevederilor art. 131 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul dispoziţiilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările ulterioare,

ministrul apărării naţionale emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă Procedura de preselecţie organizată de Ministerul Apărării Naţionale în vederea participării funcţionarilor publici de execuţie la concursul anual de promovare rapidă organizat de către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul apăram naţionale,

Mihai Stănişoară

ANEXĂ

PROCEDURA   DE   PRESELECŢIE

organizată de Ministerul Apărării Naţionale în vederea participării funcţionarilor publici de execuţie la concursul anual de promovare rapidă organizat de către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Promovarea rapidă în grad profesional reprezintă una dintre modalităţile de dezvoltare a carierei funcţionarilor publici de execuţie din Ministerul Apărării Naţionale.

(2) Concursul de promovare rapidă a funcţionarilor publici de execuţie în gradul profesional următor se organizează anual de către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în limita numărului de posturi prevăzute prin planul de ocupare a funcţiilor publice, cu încadrarea în limita fondurilor alocate prin buget.

(3)   Şefii direcţi ai funcţionarilor publici de execuţie au obligaţia de a sprijini dezvoltarea carierei funcţionarilor publici de execuţie din subordine prin promovare rapidă, în conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) şi b) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

(4)  In vederea elaborării Planului de ocupare a funcţiilor publice din Ministerul Apărării Naţionale, şefii structurilor centrale transmit propuneri la Direcţia management resurse umane în primul semestru al fiecărui an, pentru anul calendaristic următor.

Art. 2. - (1) In vederea participării funcţionarilor publici de execuţie la concursul de promovare rapidă, Ministerul Apărării Naţionale organizează o preselecţie anuală, în două etape, potrivit prevederilor art. 131 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Funcţionarii publici de execuţie care promovează testarea anuală a cunoştinţelor de specialitate participă la concursul de promovare rapidă.

Art. 3. - (1) Pot participa la testarea cunoştinţelor de specialitate în vederea promovării rapide funcţionarii publici de execuţie care îndeplinesc cumulativ condiţiile prevăzute la art. 70' alin. (2) din Legea nr. 188/1999' privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Forma de perfecţionare profesională menţionată la art. 70 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, trebuie să fi fost absolvită în anul anterior celui în care se desfăşoară testarea şi concursul anual de promovare rapidă.

CAPITOLUL II

Comisia de testare şi Comisia de soluţionare a contestaţiilor

Art. 4. - (1) In vederea organizării şi desfăşurării testării cunoştinţelor de specialitate se constituie Comisia de testare a cunoştinţelor de specialitate ale funcţionarilor publici de execuţie în vederea participării acestora la concursul anual de promovare rapidă, denumită în continuare Comisia de testare.

(2)  Pentru soluţionarea eventualelor contestaţii depuse de funcţionarii publici de execuţie ca urmare a testării cunoştinţelor de specialitate în vederea participării acestora la concursul anual de promovare rapidă se constituie Comisia de soluţionare a contestaţiilor.

(3)  Comisiile prevăzute la alin. (1) şi (2) se constituie prin grija Direcţiei management resurse umane, după publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a regulamentului, aprobat prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, în vederea organizării şi desfăşurării concursului de promovare.

(4) Comisia de testare este formată din câte un reprezentant din cadrul următoarelor structuri:

a) Departamentul pentru politica de apărare şi planificare;

b) Departamentul pentru relaţia cu Parlamentul şi informare publică;

c) Departamentul pentru armamente;

d) Statul Major General;

e) Secretariatul general;

f) Direcţia management resurse umane;

g) Direcţia financiar-contabilă;

h) Direcţia audit intern;

i) Corpul de control şi inspecţie.

(5)  Comisia de soluţionare a contestaţiilor este formată din câte un reprezentant din cadrul următoarelor structuri:

a) Departamentul pentru politica de apărare şi planificare;

b) Departamentul pentru relaţia cu Parlamentul şi informare publică;

c) Departamentul pentru armamente;

d) Statul Major General;

e) Secretariatul general;

f) Direcţia management resurse umane;

g) Direcţia financiar-contabilă;

h) Direcţia audit intern;

i) Corpul de control şi inspecţie.

(6) Membrii comisiilor prevăzuţi la alin. (4) şi (5) se propun de către şefii structurilor centrale respective, la solicitarea Direcţiei management resurse umane.

(7)  Preşedintele Comisiei de testare, respectiv al Comisiei de soluţionare a contestaţiilor se desemnează din rândul membrilor acestora, prin vot deschis.

(8) Componenţa comisiilor se aprobă de către şeful Direcţiei management resurse umane şi se consemnează în ordinul de zi pe unitate al acestei direcţii.

(9)  In cazuri temeinic justificate, comisiile prevăzute la alin. (1) şi (2) pot funcţiona cu un număr de minimum 7 reprezentanţi.

Art. 5. - (1) Fiecare comisie are câte un secretariat, alcătuit din 2 membri, după cum urmează:

a) un reprezentant din cadrul Direcţiei management resurse umane;

b)  un reprezentant din cadrul celorlalte structuri centrale prevăzute la art. 4 alin. (4) şi (5), după caz, desemnat de către şefii acestora, prin rotaţie, la solicitarea şefului Direcţiei management resurse umane.

(2)  Secretarii sunt, de regulă, funcţionari publici din cadrul compartimentelor de resurse umane sau care au atribuţii în acest domeniu, prevăzute în fişa postului.

(3)  Secretarii Comisiei de testare au următoarele atribuţii principale:

a)  primesc documentaţia pentru înscrierea la testare a candidaţilor;

b) convoacă membrii Comisiei de testare;

c) întocmesc, redactează şi semnează alături de Comisia de testare întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia;

d) îndeplinesc orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a testării.

(4)  Secretarii Comisiei de soluţionare a contestaţiilor au următoarele atribuţii principale:

a) primesc contestaţiile formulate de candidaţi;

b) convoacă membrii Comisiei de soluţionare a contestaţiilor;

c) întocmesc, redactează şi semnează alături de Comisia de soluţionare a contestaţiilor întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia;

d) îndeplinesc orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a soluţionării contestaţiilor.

Art. 6. - (1) Pot fi desemnaţi membri în comisiile prevăzute la art. 4 alin. (1) şi (2) funcţionarii publici definitivi care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

a) deţin o funcţie publică de clasa I sau o funcţie publică de conducere;

b)  au vechime în Ministerul Apărării Naţionale de cel puţin 3 ani;

c)  au o probitate morală recunoscută şi nu sunt sancţionaţi disciplinar sau sancţiunea aplicată a fost radiată, conform legii;

d)  nu deţin calitatea de şef direct al unuia dintre funcţionarii publici de execuţie admişi la testare;

e) nu au calitatea de soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre funcţionarii publici de execuţie admişi la testare sau cu ceilalţi membri din comisiile prevăzute la art.'4 alin. (1)şi (2).

(2)  Cel puţin un membru din comisiile prevăzute la art. 4 alin. (1) şi (2) trebuie să aibă studii juridice şi să ocupe o funcţie publică de consilier juridic.

(3)   Calitatea de membru în Comisia de testare este incompatibilă cu calitatea de membru în Comisia de soluţionare a contestaţiilor.

(4) După constituirea comisiilor prevăzute la art. 4 alin. (1) şi (2), în cazul în care se constată că unul dintre membri nu îndeplineşte condiţiile prevăzute la alin. (1) şi (3), şeful structurii centrale din care face parte acesta va dispune măsuri de înlocuire a acestuia.

Art. 7. -In funcţie de calendarul organizării şi desfăşurării concursului de promovare rapidă de către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, secretariatul Comisiei de testare convoacă membrii comisiei, care stabilesc:

a)  termenul de publicitate a preselecţiei organizate de Ministerul Apărării Naţionale;

b) data-limită de înscriere a candidaţilor;

c)  data-limită de trimitere a dosarelor candidaţilor de către structurile centrale la secretariatul Comisiei de testare;

d)  termenul de verificare a dosarelor candidaţilor de către Comisia de testare şi data de afişare a rezultatelor verificării dosarelor;

e) data până la care pot fi contestate rezultatele verificării dosarelor la Comisia de soluţionare a contestaţiilor;

f)  termenul de verificare a dosarelor candidaţilor de către Comisia de soluţionare a contestaţiilor şi data de afişare a rezultatelor reverificării dosarelor;

g) data, ora şi locul organizării testării;

h) termenul de corectare a probei scrise şi data de afişare a rezultatelor;

i) data până la care pot fi contestate rezultatele probei scrise;

j) termenul de soluţionare a contestaţiilor rezultatelor probei scrise de către Comisia de soluţionare a contestaţiilor şi data de afişare a rezultatelor soluţionării contestaţiilor;

k) locaţia Comisiei de testare şi a Comisiei de soluţionarea a contestaţiilor, precum şi a secretariatului acestora, respectiv adresă, telefon, fax.

CAPITOLUL III

Publicitatea testării

Art. 8. - (1) Informaţiile stabilite la art. 7 se comunică de către secretariatul Comisiei de testare fiecărei structuri centrale.

(2) Responsabilul de resurse umane al fiecărei structuri centrale, care gestionează dosarele profesionale ale funcţionarilor publici de execuţie, denumit în continuare responsabil, are obligaţia de a afişa la sediul unităţii militare, cu respectarea termenului menţionat la art. 7 lit. a), anunţul privind organizarea testării în vederea promovării rapide, care cuprinde:

a) informaţiile stabilite la art. 7 lit. b)-k);

b) locul depunerii cererii de înscriere, respectiv compartimentul de resurse umane al structurii centrale respective, cu specificarea numelui responsabilului şi a numărului de telefon la care poate fi contactat;

c) tematica şi bibliografia.

CAPITOLUL IV

Etapele preselecţiei anuale organizate în Ministerul Apărării Naţionale

Art. 9. - (1) Verificarea îndeplinirii condiţiilor prevăzute de lege necesare pentru înscrierea la testare se realizează de către:

a) fiecare structură centrală, prin responsabilul propriu;

b) Comisia de testare.

(2) In termenul stabilit de Comisia de testare potrivit art. 7 lit. c), tabelul centralizator cu funcţionarii publici de execuţie care solicită să participe la testare, în condiţiile în care responsabilul propriu confirmă îndeplinirea condiţiilor legale de promovare rapidă, se trimite la secretariatul Comisiei de testare, respectiv la Direcţia management resurse umane.

(3)  Tabelul centralizator al cărui model este prevăzut în anexa nr. 1 este însoţit de următoarele documente pentru fiecare persoană nominalizată în tabel, după cum urmează:

a)  cererea de înscriere a funcţionarului public de execuţie adresată şefului structurii centrale;

b) fotocopie a diplomei de absolvire a unui curs în ultimul an, respectiv în anul anterior celui în care se desfăşoară testarea şi concursul anual de promovare rapidă;

c) fotocopie a carnetului de muncă;

d)  fotocopie a raportului de evaluare a performanţelor profesionale din ultimul an;

e)  adeverinţă eliberată de structura centrală în care este încadrat funcţionarul public de execuţie respectiv privind lipsa sancţiunilor disciplinare, inclusiv radierea acestora în condiţiile legii, sau certificatul de cazier administrativ.

(4)  Secretariatul Comisiei de testare convoacă membrii comisiei în vederea verificării îndeplinirii condiţiilor de participare la testare.

(5)  In termenul stabilit conform dispoziţiilor art. 7 lit. d), secretariatul Comisiei de testare desfăşoară următoarele activităţi:

a)  afişează la sediul structurii centrale unde se convoacă Comisia de testare lista finală cu funcţionarii publici de execuţie care au solicitat să participe la testare, cu specificarea celor admişi şi respinşi şi a termenului-limită până la care se pot face contestaţii;

b)  transmite lista finală, cu specificarea termenului-limită până la care se pot face contestaţii, în regim de urgenţă, prin fax, structurilor centrale interesate, responsabilii proprii având obligaţia de a aduce aceste informaţii la cunoştinţa funcţionarilor publici de execuţie interesaţi, pe bază de semnătură.

(6) Candidaţii' nemulţumiţi de respingerea dosarelor pot face contestaţie la secretariatul Comisiei de soluţionare a contestaţiilor, în termenul stabilit potrivit art. 7 lit. e).

(7)  In termenul stabilit conform prevederilor art. 7 lit. f), secretariatul Comisiei de soluţionare a contestaţiilor desfăşoară următoarele activităţi:

a)  afişează rezultatele soluţionării contestaţiilor la sediul structurii centrale unde s-a convocat Comisia de soluţionare a contestaţiilor;

b)   trimite la structurile centrale interesate rezultatele soluţionării contestaţiilor, prin fax, în regim de urgenţă, urmând ca responsabilii proprii să le aducă la cunoştinţa funcţionarilor publici interesaţi, pe bază de semnătură.

Art. 10. - Testarea anuală a cunoştinţelor de specialitate ale funcţionarilor publici de execuţie cuprinde o probă scrisă care constă într-un test-grilă.

Art. 11. - Testul-grilă se întocmeşte pe baza bibliografiei şi a tematicii de testare, prevăzute în anexa nr. 2, astfel încât sa reflecte cunoştinţele funcţionarilor publici de execuţie din domenii generale de activitate specifice Ministerului Apărării Naţionale, precum: atribuţiile şi responsabilităţile Ministerului Apărării Naţionale, organizarea, funcţionarea şi domeniile de responsabilitate ale structurilor centrale, regulamentul de ordine interioară al personalului civil din Ministerul Apărării Naţionale, codul de conduită al funcţionarilor publici, protecţia informaţiilor clasificate şi altele.

Art. 12. - (1) In ziua în care se desfăşoară testarea se întruneşte Comisia de testare într-o sală în care au acces doar membrii acesteia şi secretariatul comisiei, în vederea elaborării testelor-grilă.

(2) Fiecare membru al Comisiei de testare propune întrebări, astfel încât să fie întocmite minimum două teste-grilă care vor fi prezentate candidaţilor.

(3) Inainte de începerea probei scrise, Comisia de testare stabileşte punctajul maxim pentru fiecare întrebare, care se comunică candidaţilor odată cu subiectele, precum şi baremul detaliat de corectare a testelor-grilă, care se afişează la locul desfăşurării testării, anterior începerii corectării lucrărilor.

(4)  Membrii Comisiei de testare răspund individual pentru asigurarea confidenţialităţii subiectelor propuse.

(5)  Testele-grilă şi baremul de corectare se anexează la procesul-verbal al testării, cu menţionarea membrului Comisiei de testare care a propus fiecare întrebare.

(6) Testele-grilă se semnează de membrii Comisiei de testare şi se închid în plicuri sigilate purtând ştampila structurii în care se desfăşoară testarea.

Art. 13. - (1) Inainte de începerea probei scrise se face apelul nominal al candidaţilor, în vederea îndeplinirii formalităţilor prealabile, respectiv verificarea identităţii, pe baza buletinului/cărţii de identitate sau a oricărui document care atestă identitatea, potrivit legii.

(2)  Candidaţii care nu sunt prezenţi la efectuarea apelului nominal ori care nu pot face dovada identităţii sunt consideraţi absenţi.

(3) După verificarea identităţii candidaţilor, ieşirea din sală a acestora atrage eliminarea din testare. Pentru necesităţi fiziologice candidaţii pot părăsi sala de concurs numai însoţiţi de unul dintre membrii sau secretarii Comisiei de testare, iar timpul absenţei din sală nu prelungeşte durata probei pentru candidaţii respectivi.

(4) Durata probei scrise se stabileşte de Comisia de testare în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor, dar nu poate depăşi două ore.

(5)  La ora stabilită pentru începerea probei scrise, Comisia de testare prezintă candidaţilor plicurile cu testele-grilă sigilate şi invită un candidat să extragă un plic.

(6)  După înmânarea testelor-grilă este interzis accesul în sală al candidaţilor care întârzie sau al oricărei persoane, în afara membrilor sau secretarilor Comisiei de testare.

(7) In sala în care are loc testarea, pe toată perioada derulării acesteia, inclusiv a formalităţilor prealabile şi a celor ulterioare finalizării probei, candidaţilor nu le este permisă deţinerea/folosirea vreunei surse de consultare, a telefoanelor mobile sau a altor mijloace de comunicare la distanţă.

(8)  Nerespectarea dispoziţiilor alin. (7) atrage eliminarea candidatului din testare.

(9) Comisia de testare care constată încălcarea dispoziţiilor alin. (7) înscrie menţiunea „anulat" pe lucrare şi consemnează cele întâmplate în procesul-verbal.

Art. 14. - (1) Lucrările se redactează, sub sancţiunea anulării, doar pe seturile de hârtie asigurate de structura organizatoare a testării, purtând stampila acesteia pe fiecare filă.

(2)  Prima filă, după înscrierea numelui şi a prenumelui în colţul din dreapta, se lipeşte astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate şi se aplică ştampila structurii în care se desfăşoară testarea.

(3)  Candidatul are obligaţia de a preda Comisiei de testare testul-grilă la finalizarea testării ori la expirarea timpului alocat probei scrise, semnând borderoul special întocmit în acest sens.

Art. 15. - (1) Punctajul probei scrise este de maximum 100 de puncte.

(2)  Testele-grilă se corectează sigilate, iar punctajele se acordă pe baza baremului de corectare de către fiecare membru al Comisiei de testare şi se notează în borderoul de notare.

(3) Acordarea punctajului final pentru proba scrisă se face pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru.

(4) Testele-grilă care prezintă însemnări în scopul identificării candidaţilor se anulează, nu se mai corectează, înscriindu-se menţiunea „anulat" pe acestea, pe borderoul de notare şi pe centralizatorul nominal şi consemnându-se aceasta în procesul-verbal.

(5) In situaţia în care pentru un test-grilă se înregistrează diferenţe mai mari de 10 puncte între punctajele acordate de membrii Comisiei de testare, lucrarea se recorectează de către toţi membrii acesteia.

(6) Procedura recorectării se reia ori de câte ori se constată că există diferenţe mai mari de 10 puncte între punctajele acordate de membrii Comisiei de testare fără a desigila testele-grilă.

(7)   După acordarea punctajelor finale şi eventualele recorectări, testele grilă se desigilează.

(8)  Sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte.

(9)  Corectarea lucrărilor scrise de către Comisia de testare se face în termenul stabilit potrivit art. 7 lit. h).

(10)  In termenul stabilit potrivit dispoziţiilor art. 7 lit. h), secretariatul Comisiei de testare desfăşoară următoarele activităţi:

a) afişează la sediul structurii centrale organizatoare a testării punctajele finale obţinute de fiecare dintre candidaţi, cu menţiunea „admis" ori „respins" şi data-limită până la care se pot depune contestaţii;

b) comunică structurilor centrale interesate prin fax, în regim de urgenţă, punctajele finale obţinute de fiecare dintre candidaţi cu menţiunea „admis" ori „respins", precum şi data-limită până la care se pot depune contestaţii, iar responsabilii proprii le aduc la cunoştinţa funcţionarilor publici interesaţi, pe bază de semnătură.

Art. 16. - (1) In termenul stabilit potrivit dispoziţiilor art. 7 lit. i), candidaţii pot depune contestaţii la secretariatul Comisiei de soluţionare a contestaţiilor.

(2) In termenul stabilit potrivit prevederilor art. 7 lit. j), Comisia de soluţionare a contestaţiilor soluţionează contestaţiile.

(3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor admite contestaţia modificând punctajul final acordat de Comisia de testare în situaţia în care ca urmare a recorectării testului-grilă, candidatul declarat iniţial „respins" obţine cel puţin punctajul minim pentru promovarea acestei probe, respectiv 50 de puncte.

(4)  In termenul stabilit potrivit prevederilor art. 7 lit. j), secretariatul Comisiei de soluţionare a contestaţiilor desfăşoară următoarele activităţi:

a)   afişează rezultatele contestaţiilor la sediul structurii organizatoare a testării.

b) comunică structurilor centrale interesate, prin fax, în regim de urgenţă, rezultatele contestaţiilor, iar responsabilii proprii le aduc la cunoştinţa funcţionarilor publici interesaţi, pe bază de semnătură.

CAPITOLUL V

Dispoziţii finale

Art. 17. - Lista cu funcţionarii publici de execuţie declaraţi admişi se transmite de către Direcţia management resurse umane la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în termen de maximum 20 de zile calendaristice de la finalizarea procedurii de testare.

Art. 18. - Responsabilii vor afişa procedura la avizierul fiecărei structuri centrale, iar şefii direcţi ai funcţionarilor publici de execuţie, cu sprijinul responsabililor proprii, o vor aduce la cunoştinţa prin informare directă persoanelor din subordine.

Art. 19. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta procedură de preselecţie.

ANEXA Nr. 1 la procedura de preselecţie

Aprob

Şeful structurii centrale

...................................................................................

(numele şi prenumele, funcţia deţinută, semnătura)

TABEL   CENTRALIZATOR

cu funcţionarii publici de execuţie din(denumirea structurii centrale)......................................... care vor participa la preselecţia organizată de Ministerul Apărării Naţionale în vederea participării la concursul anual de promovare rapidă, organizat de către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici

Nr. crt.

Numele şi prenumele

Funcţia publică actuală1

Funcţia publică pentru care candidează în vederea promovării rapide2

Vechime în grad profesionala

Denumirea cursului absolvit4

Calificativul la evaluare5

Situaţia sancţiunilor disciplinarea

Data întocmirii,

........................................................................

Intocmit

Responsabilul propriu al structurii centrale,

........................................................................

(numele şi prenumele, funcţia, semnătura)

1  Se vor specifica denumirea funcţiei actuale, clasa, gradul, treapta de salarizare şi microstructura în care se regăseşte funcţia respectivă.

2 Se vor specifica denumirea funcţiei rezervate promovării rapide, clasa, gradul, treapta de salarizare şi microstructura în care se regăseşte funcţia respectivă.

3 Se va specifica vechimea în grad profesional, precizându-se inclusiv data numirii în gradul profesional actual.

4 Se va specifica denumirea cursului absolvit în ultimul an, precizându-se instituţia organizatoare a cursului, perioada de desfăşurare şi data absolvirii cursului.

5 Se va specifica calificativul obţinut la evaluarea performanţelor profesionale individuale din ultimul an, precizându-se data evaluării şi perioada pentru care s-a făcut evaluarea.

6 Se va specifica dacă funcţionarul public în cauză are sau nu sancţiuni disciplinare, precizându-se sancţiunile disciplinare aplicate neradiate în condiţiile legii, precum şi numărul de înregistrare al cazierului administrativ/adeverinţei eliberate de unitatea militară angajatoare privind situaţia disciplinară a persoanei în cauză.

ANEXA Nr. 2 la procedura de preselectie

TEMATICA  ŞI   BIBLIOGRAFIA

Tematica:

1. Atribuţiile şi responsabilităţile Ministerului Apărării Naţionale

2. Organizarea, funcţionarea şi domeniile de responsabilitate ale structurilor centrale ale Ministerului Apărării Naţionale

3. Condiţiile de ocupare a funcţiilor de personal civil în Ministerul Apărării Naţionale

4. Drepturile şi obligaţiile personalului civil din Ministerul Apărării Naţionale

5. Incheierea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de serviciu ale funcţionarilor publici din Ministerul Apărării Naţionale

6. Abaterile disciplinare şi sancţiunile disciplinare aplicabile personalului civil din Ministerul Apărării Naţionale

7. Codul de conduită al funcţionarilor publici

8. Tipuri de concedii aplicabile personalului civil din Ministerul Apărării Naţionale

9. Protecţia informaţiilor clasificate

Bibliografia:

1. Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările ulterioare

2. Regulamentul de ordine interioară pentru personalul civil din Ministerul Apărării Naţionale

3. Regulamentul de organizare şi funcţionare al Ministerului Apărării Naţionale

4. Legea nr. 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate, cu modificările şi completările ulterioare

5. Hotărârea Guvernului nr. 585/2002 pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, cu modificările şi completările ulterioare

6. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 80/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 80 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 80/2009
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu