Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 730 din 6 octombrie 2006

privind aprobarea ca linii prioritare pentru subventionarea in anul 2007, de la bugetul de stat, in baza Legii nr. 34/1998, a asociatiilor si fundatiilor, a unitatilor de asistenta sociala, asa cum sunt clasificate in Nomenclatorul institutiilor de asistenta sociala, a Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei de evaluare si selectionare, precum si a Grilei de evaluare a asociatiilor si fundatiilor

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 865 din 23 octombrie 2006



Având în vedere:

-   prevederile art. 1 alin. (3) şi ale art. 5 alin. (2) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.153/2001, cu modificările şi completările ulterioare;

-  prevederile anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 539/2005 pentru aprobarea Nomenclatorului instituţiilor de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal, a Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a instituţiilor de asistenţă socială, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 68/2003 privind serviciile sociale, cu modificările ulterioare,

în baza prevederilor art. 16 din Hotărârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă ca linii prioritare pentru subvenţionarea în anul 2007, de la bugetul de stat, în baza Legii nr. 34/1998, a asociaţiilor şi fundaţiilor, unităţile de asistenţă socială, aşa cum sunt clasificate în Nomenclatorul instituţiilor de asistenţă socială, pentru următoarele categorii de persoane beneficiare:

a)  persoane vârstnice;

b)  persoane tinere care părăsesc sistemul de protecţie a copilului;

c)  persoane victime ale violenţei în familie;

d)  persoane victime ale traficului de persoane;

e)  persoane toxico-dependente;

f)  alte persoane aflate în dificultate, respectiv persoane şi familii cu venituri mici;

g)  persoane imigrante şi refugiaţi;

h) persoane fără adăpost;

i) persoane cu handicap;

j) copii separaţi sau cu risc de separare de părinţi.

Art. 2. - In scopul evaluării şi selecţionării asociaţiilor şi fundaţiilor care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, în vederea acordării subvenţiilor de la bugetul de stat pentru anul 2007, se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei de evaluare şi selecţionare, prevăzut în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 3. - Se aprobă Grila de evaluare a asociaţiilor şi fundaţiilor, prevăzută în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin, se abrogă Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 654/2005 privind aprobarea ca linii prioritare pentru subvenţionarea în anul 2006 de la bugetul de stat, în baza Legii nr. 34/1998, a asociaţiilor şi fundaţiilor, a unităţilor de asistenţă socială, aşa cum sunt clasificate în Nomenclatorul instituţiilor de asistenţă socială, a Regulamentului de organizare şi funcţionare al Comisiei de evaluare   şi   selecţionare   şi   a   Grilei   de   evaluare   a asociaţiilor şi fundaţiilor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 839 din 16 septembrie 2005, cu modificările ulterioare.

Art. 5. - Direcţia generală politici asistenţă socială va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei,

Gheorghe Barbu

ANEXA Nr. 1

REGULAMENT

de organizare si funcţionare a Comisiei de evaluare si selecţionare

Obiectivul Comisiei de evaluare şi selecţionare

Art. 1. - Comisia de evaluare şi selecţionare, denumită în continuare comisie, are ca obiectiv evaluarea şi selecţionarea asociaţiilor şi fundaţiilor în vederea acordării subvenţiilor în temeiul Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, şi al Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.153/2001, modificate şi completate prin Hotărârea Guvernului nr. 942/2005, denumite în continuare Norme metodologice.

Perioada în care comisia evaluează şi selecţionează asociaţiile şi fundaţiile

Art. 2. - (1) Perioada în care comisia evaluează şi selecţionează asociaţiile şi fundaţiile începe miercuri, 1 noiembrie 2006, după perioada de expirare a termenului limită pentru depunerea documentaţiei în vederea solicitării subvenţiilor, respectiv 31 octombrie 2006, ora 16,30.

(2)  Perioada în care comisia evaluează şi selecţionează asociaţiile şi fundaţiile încetează la data de 15 decembrie 2006, dată după care comisia predă Direcţiei generale politici asistenţă socială documentele care au stat la baza evaluării şi selecţionării.

(3)   Activitatea secretarului comisiei începe la data înregistrării la registratura generală a Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei a primei documentaţii pentru solicitarea subvenţiei pentru anul 2007.

Atribuţiile comisiei

Art. 3. - Comisia are următoarele atribuţii:

a)   analizează conţinutul documentaţiei depuse de asociaţii sau fundaţii şi respectarea de către acestea a condiţiilor legale pentru acordarea subvenţiilor;

b)   solicită direcţiilor judeţene de muncă, solidaritate socială şi familie în a căror rază teritorială au sediul unităţile de asistenţă socială raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data începerii activităţii prevăzute la art. 2;

c)  solicită, dacă este cazul, ca raportul să fie însoţit de documente justificative pentru susţinerea recomandărilor, odată cu solicitarea întocmirii de către direcţia de muncă, solidaritate socială şi familie, judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, a raportului privind oportunitatea acordării subvenţiei;

d)  evaluează şi selecţionează asociaţiile şi fundaţiile pe baza criteriilor prevăzute la art. 6 din Normele metodologice şi a grilei de evaluare;

e)   comunică asociaţiilor şi fundaţiilor neselecţionate motivele care au stat la baza luării acestei decizii;

f)   propune spre aprobare ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei lista asociaţiilor şi fundaţiilor selecţionate, precum şi nivelul subvenţiilor ce urmează a fi acordate;

g)   comunică, în termen de 5 zile de la data emiterii ordinului ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei prevăzut la art. 9 alin. (1) din Normele metodologice, asociaţiilor şi fundaţiilor selecţionate, precum şi direcţiilor judeţene de muncă, solidaritate socială şi familie în a căror rază teritorială îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile nivelul subvenţiilor aprobate;

h) transmite, în vederea încheierii convenţiilor, direcţiilor judeţene de muncă, solidaritate socială şi familie în a căror rază teritorială îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile selectate două exemplare din cererile de solicitare a subvenţiei.

Sarcinile şi responsabilităţile comisiei

Art. 4. - Sarcinile şi responsabilităţile preşedintelui comisiei sunt următoarele:

a)    reprezintă comisia în relaţiile cu conducerea Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, direcţiile judeţene de muncă, solidaritate socială şi familie şi asociaţiile şi fundaţiile solicitante de subvenţii;

b)   coordonează activitatea membrilor şi a secretarului comisiei;

c)   verifică respectarea termenului de depunere a documentaţiei;

d)   verifică componenţa documentaţiei de solicitare a subvenţiei;

e)   verifică îndeplinirea de către asociaţie/fundaţie a condiţiilor de eligibilitate;

f)   evaluează îndeplinirea condiţiilor legale pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială;

g)   analizează raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei;

h) evaluează asociaţiile şi fundaţiile în conformitate cu criteriile prevăzute la art. 6 din Normele metodologice;

i) stabileşte numărul mediu lunar de persoane asistate pentru care se propune acordarea subvenţiei;

j) stabileşte suma reprezentând subvenţia care se propune a fi acordată unităţii de asistenţă socială;

k) participă cu drept de vot la şedinţele de lucru ale comisiei;

l) păstrează confidenţialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei.

Art. 5. - Sarcinile şi responsabilităţile membrilor comisiei sunt următoarele:

a)   verifică respectarea termenului de depunere a documentaţiei;

b)   verifică componenţa documentaţiei de solicitare a subvenţiei;

c)   verifică îndeplinirea de către asociaţie/fundaţie a condiţiilor de eligibilitate;

d)   evaluează îndeplinirea condiţiilor legale pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială;

e)   analizează raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei;

f)   evaluează asociaţiile şi fundaţiile în conformitate cu criteriile prevăzute la art. 6 din Normele metodologice;

g)  stabilesc numărul mediu lunar de persoane asistate pentru care se propune acordarea subvenţiei;

h) stabilesc suma reprezentând subvenţia care se propune a fi acordată unităţii de asistenţă socială;

i) păstrează confidenţialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei.

Art. 6. - Sarcinile şi responsabilităţile secretarului comisiei sunt următoarele:

a)  preia de la registratura generală a Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei toate solicitările pentru acordarea de subvenţii pentru anul 2007, le înregistrează în registrul special al comisiei şi le păstrează nedesfăcute până la data la care comisia îşi începe activitatea;

b)     organizează şedinţele comisiei, săptămânal sau la solicitarea preşedintelui;

c)  întocmeşte şi transmite direcţiilor judeţene de muncă, solidaritate socială şi familie în a căror rază teritorială îşi au sediul unităţile de asistenţă socială adresele prin care se solicită întocmirea raportului privind oportunitatea acordării subvenţiei;

d)   întocmeşte şi transmite asociaţiilor şi fundaţiilor comunicările privind rezultatul selecţiei;

e)  întocmeşte şi transmite direcţiilor judeţene de muncă, solidaritate socială şi familie în a căror rază teritorială îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile comunicările privind asociaţiile şi fundaţiile selecţionate, însoţite de două exemplare din cererea de solicitare a subvenţiei, în vederea încheierii convenţiei;

f)   întocmeşte şi răspunde de evidenţa documentelor emise şi primite de comisie;

g)    întocmeşte orice alt document solicitat de preşedintele comisiei în legătură cu activitatea acesteia;

h) păstrează confidenţialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei.

Procedura de lucru a comisiei în vederea evaluării şi selecţionării

Art. 7. - Evaluarea asociaţiilor şi fundaţiilor se realizează pe baza grilei de evaluare, de către membrii comisiei.

Art. 8. - (1) In cadrul comisiei, au drept de vot numai membrii şi preşedintele acesteia. Deciziile comisiei se iau cu majoritate simplă, în şedinţe de lucru colective, convocate o dată pe săptămână.

(2) In cazul în care apar divergenţe în luarea deciziilor, preşedintele comisiei are dreptul de a solicita punctul de vedere al Departamentului de asistenţă socială şi politici pentru familie, care are caracter consultativ.

Art. 9. - Pe parcursul evaluării, comisia întocmeşte lista asociaţiilor şi fundaţiilor şi a unităţilor de asistenţă socială ale acestora eliminate în diferite etape de evaluare.

Art. 10. - La încheierea procesului de evaluare, comisia întocmeşte lista asociaţiilor şi fundaţiilor şi a unităţilor de asistenţă socială ale acestora evaluate cu un punctaj final de cel puţin 60 de puncte.

Art. 11. - In cazul în care sumele ce urmează a fi acordate cu titlu de subvenţie se încadrează în fondul prevăzut în bugetul Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei cu această destinaţie, comisia transmite lista prevăzută la art. 10 Direcţiei generale politici asistenţă socială în vederea întocmirii ordinului prevăzut la art. 9 alin. (1) din Normele metodologice.

Art. 12. - (1) In cazul în care sumele ce urmează a fi acordate cu titlu de subvenţie depăşesc fondul prevăzut în bugetul Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei cu această destinaţie, comisia va proceda după cum urmează:

a)  propune pentru aprobare unităţile de asistenţă socială ale asociaţiilor şi fundaţiilor, în ordinea punctajului obţinut, astfel încât totalul sumelor propuse cu titlu de subvenţie să se încadreze în fondul menţionat;

b)   departajează unităţile de asistenţă socială care au obţinut acelaşi punctaj cu punctajul obţinut de ultima unitate de asistenţă socială propusă pentru aprobare.

(2) Departajarea prevăzută la alin. (1) lit. b) se realizează prin aplicarea în ordine a următoarelor criterii:

1.    recunoaşterea ca fiind de utilitate publică a asociaţiilor şi fundaţiilor;

2.  necesităţile şi priorităţile în domeniul asistenţei sociale ale Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, comunicate de Departamentul de asistenţă socială şi politici pentru familie, în conformitate cu art. 12 alin. (4) din Normele metodologice.

Art. 13. - Listele prevăzute la art. 9-11 cuprind atât numărul de persoane asistate, cât şi suma reprezentând subvenţia propusă a fi acordată unităţilor din cadrul asociaţiilor şi fundaţiilor.

Art. 14. - In termen de 5 zile de la data emiterii ordinului prevăzut la art. 9 alin. (1) din Normele metodologice, comisia procedează după cum urmează:

a)  comunică asociaţiilor şi fundaţiilor selecţionate nivelul subvenţiilor aprobate;

b)  transmite direcţiilor judeţene de muncă, solidaritate socială şi familie în a căror rază teritorială îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile două exemplare ale cererii de solicitare a subvenţiei şi o copie a ordinului ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei pentru aprobarea nivelului subvenţiilor, în vederea încheierii convenţiei;

c)   solicită direcţiilor judeţene de muncă, solidaritate socială şi familie o copie a convenţiei încheiate.

Dispoziţii finale

Art. 15. - Documentele emise şi primite de comisie se evidenţiază într-un registru special.

Art. 16. - Documentele care au stat la baza evaluării şi selecţionării asociaţiilor şi fundaţiilor, precum şi documentele şi registrul special prevăzute la art. 15 se predau pe bază de proces-verbal Direcţiei generale politici asistenţă socială la încheierea activităţii comisiei.

ANEXA Nr. 2*)

GRILA   DE   EVALUARE

a asociaţiilor şi fundaţiilor

Denumirea asociaţiei/fundaţiei solicitante_____________________________

Adresa_________________________________________________________

Persoană de contact_____________________E-mail: ___________________ tel/fax_______________

Etapa I.

Verificarea respectării termenului de depunere a documentaţiei

Nr. /data înregistrare MMSSF

Rezultatul etapei1 :

Documentaţia a fost depusă în termenul legal, procesul de evaluare continuă                                         |_|

Documentaţia nu a fost depusă în termenul legal, procesul de evaluare este sistat                                  |_|

Membrii comisiei (nume, prenume)

Semnătura

Data

Etapa 2

Verificarea componenţei documentaţiei de solicitare a subvenţiei

Tipul documentului

Rezultatul verificării2

Observaţii3

DA

NU

a

Cererea  de solicitare a subvenţiei,  conform  modelului  prevăzut  în  anexa nr.1   la norme metodologice.

b

Raportul privind activitatea asociaţiei/fundaţiei în domeniul asistenţei sociale în ultimele 12 luni calendaristice

c

Dovada dreptului de a acorda servicii sociale, respectiv certificatul de acreditare; (şi, după caz, licenţa de funcţionare şi alte documente care dovedesc dreptul asociaţiei sau fundaţiei de a acorda servicii sociale)

d

Dovada dobândirii personalităţii juridice

e

Ultimul   bilanţ  contabil.  înregistrat   la   direcţia  finanţelor  publice judeţeană,   respectiv  a municipiului  Bucureşti, sau la administraţia financiară municipală, respectiv a municipiului Bucureşti;

f

Balanţa contabilă de verificare la data de 30 septembrie a anului curent;

g

Dovada privind bonitatea asociaţiei/fundaţiei emisă de banca unde are deschis contul

h

Dovada privind situaţia juridică a sediului unităţii de asistenţă socială4

i

Autorizaţia sanitară de funcţionare a unităţii de asistenţă socială pe anul curent, potrivit legislaţiei în vigoare5

Rezultatul etapei:

Procesul de evaluare continuă pentru următoarele unităţi de asistenţă socială:

Documentaţia este incompletă, procesul de evaluare este sistat pentru următoarele unităţi de asistenţă socială:

Membrii comisiei (nume, prenume)

Semnătura

Data

se bifează

2 se bifează

3 este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU

4 se elimină unitatea de asistenţă socială pentru care nu este prezentat documentul

5 se elimină unitatea de asistenţă socială pentru care nu este prezentat documentul

*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.

Etapa 3

Verificarea îndeplinirii de către asociatie/fundatie a condiţiilor de eligibilitate

Condiţia

Documentul analizai

Rezultatul verificării6

Observaţii7

DA

NU

1.Este persoană juridică română de drept privai fară scop patrimonial, constituită si acreditată sau licenţiată să acorde servicii sociale, potrivit legii

Statut,    acte    adiţionale    insolite    de hotărarile judecătoreşti

Dovada dobândirii personalităţii

juridice

Certificatul  de acreditare/licenţa   de funcţionare

2.Are prevăzut în statut desfăşurarea de activităţi în domeniul asistentei sociale

Statut,    acte    adiţionale    însoţite    de hotărarile judecătoreşti

3. Are activitate de asistentă socială care se adresează unor persoane asistate din mai multe judeţe

Cap.II. pct. 4 din cererea de solicitare

Pct. 5 din Fişa tehnică privind unitatea de asistenţă socială

4.Acordă de cel puţin 12 luni servicii de asistenţă socială

Raportul de activitate pe ultimele 12 luni şi ultimul bilanţ contabil

Rezultatul etapei8:

Asociaţia fundaţia îndeplineşte condiţiile de eligibilitate, procesul de evaluare continuă                                       |_|

Asociaţia fundaţia nu îndeplineşte condiţiile de eligibilitate, procesul de evaluare este sistat                                |_|

Membrii comisiei (nume, prenume)

Semnătura

Data

Etapa 4

Evaluarea îndeplinirii condiţiilor legale pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială

Prezenta etapă a grilei de evaluare se întocmeşte pentru fiecare unitate de asistenţă sociala a asociaţiei/fundaţiei evaluate

Unitatea de asistenţă socială ___________________ Sediul _______________

Numărul de beneficiari pentru care se solicită subvenţia__________________

Condiţia

Documentul analizat

Rezultatul verificării9

Observaţii10

DA

NU

1.   Se   încadrează   în   liniile   de   subvenţionare   prioritare   în   domeniul asistenţei sociale:

Fişa tehnică

2.   Activitatea de asistenţă socială se desfăşoară într-un spaţiu adecvat sau la domiciliul persoanelor asistate:

3.  In acordarea serviciilor sunt respectate standardele generale de calitate:

4.  Pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială sunt utilizate şi alte resurse;

Fişa tehnică şi Bugetul unităţii de asistenţă

socială

6 se bifează

7 este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU

8 se bifează

9 se bifează

10 este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU

Rezultatul etapei11:

Serviciile de asistenţă socială sunt acordate cu îndeplinirea condiţiilor legale; se solicita direcţiei pentru dialog, familie şi solidaritate socială a judeţului________________                                             |_|

raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei

Serviciile de asistenţă socială nu sunt acordate cu îndeplinirea condiţiilor legale, nu se solicită raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei                                                                              |_|

Membrii comisiei (nume, prenume)

Semnătura

Data

Etapa 5

Rezultatul raportului de oportunitate1

Prezenta etapă a grilei de evaluare se întocmeşte pentru flecare unitate de asistenţă socială a asociaţiei/fundaţiei evaluate

Raportul de oportunitate este favorabil acordării subvenţiei, procesul de evaluare continuă                                            |_|

Raportul de oportunitate nu este favorabil acordării subvenţiei, procesul de evaluare este sistat                                     |_|

Membrii comisiei (nume, prenume)

Semnătura

Data

Etapa 6

Evaluarea în conformitate cu criteriile prevăzute la art. 6 din Normele metodologice13

Prezenta etapă a grilei de evaluare se întocmeşte pentru fiecare unitate de asistenţă socială a asociaţiei/fundaţiei evaluate

6.1. Justificarea unităţii de asistenţă socială în raport cu necesităţile şi priorităţile de asistenţă socială ale comunităţii

Indicatori

Punctaj maxim

Punctaj acordat

1 Justificarea unităţii de asistenţă socială este prezentata cu respectarea punctului 3 din „Fişa tehnică privind unitatea de asistenţă socială"

2

2.Concordanţa dintre necesităţile şi   priorităţile  de  asistenţă  sociala ale  comunităţii  şi serviciile de asistenţă socială acordate în unitatea de asistenţă socială

5

3. Insuficient a altor furnizori de servicii de asistenţă socială în comunitate

3

TOTAL

10

SEMNĂTURA

MEDIA ARITMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU

6.2.  Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenţă socială în raport cu cheltuielile cu celelalte activităţi desfăşurate de asociaţie/fundaţie

Indicatori

Punctaj maxim

Punctaj acordat

1. Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenţă socială acordate în raport cu celelalte activităţi desfăşurate de asociaţie/fundaţie

20

SEMNĂTURA

                                                                    MEDIA ARITMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU

11 se bifează

12 se bifează

13 evaluarea se realizează prin acordarea unui punctaj pentru fiecare indicator, obţinut prin media punctajului acordat de către fiecare membru

6.3. Resurse materiale şi umane adecvate tipurilor de servicii de asistenţă socială

Indicatori

Punctaj maxim

Punctaj acordat

1. Amenajarea spaţiului este corespunzătoare tipului de serviciu acordat (suprafaţă, mobilier etc.)

5

2.Există dotările necesare funcţionării unităţii de asistenţă socială, în funcţie de serviciul acordat    (echipamente, mijloace de transport, mijloace de comunicare, etc.)

10

3.Structura personalului care acordă servicii este adecvată ca dimensiune şi competente (se analizează datele prezentate in fişa tehnică faţă de structura orientativă de personal in unităţile de asistenţă socială, aprobată prin II.G.nr.539'2005 cu modificările si completările ulterioare)

15

TOTAL

30

SEMNĂTURA

MEDIA ARITMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU

6.4. Valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de întreţinere în unitatea de asistenţă socială si subvenţia solicitata pentru acea unitate de asistenta socială

Indicatori

Punctaj maxim

Punctaj acordat

1.Nivelul raportului dintre cheltuielile lunare de întreţinere în unitatea de asistenţă socială si subvenţia lunară solicitata pentru acea unitate de asistenţă socială

20

SEMNĂTURA

MEDIA ARITMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU

6.5. Experienţa unităţii de asistenţă socială în domeniul serviciilor de asistenţă socială

Indicatori

Punctaj maxim

Punctaj acordat

1.Persoanele asistate sunt selecţionate pe baza unor criterii corespunzătoare serviciilor acordate

4

2.Sunt utilizate instrumente de lucru standardizate ( anchete sociale, planificare de caz, planul individualizat pentru acordarea serviciilor. fişă de evaluare, etc.)

7

3.Există o procedură prin care persoanele asistate îşi pot exprima nemulţumirile privind serviciile primite

3

4. Există o procedură de evaluare interna a serviciilor acordate

6

TOTAL

20

SEMNĂTURA

MEDIA ARITMETICĂ A PUNCTAJULUI PE CRITERIU

REZULTATUL APLICĂRII CRITERIILOR DE EVALUARE

Nr. crt.

Criteriul

Punctaj acordat

6.1.

Justificarea unităţii de asistenţă socială în raport cu necesităţile şi priorităţile de asistenţă socială ale comunităţii.

6.2.

Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenţă socială în raport cu cheltuielile cu celelalte activităţi desfaşurate;

6.3.

Resurse materiale şi umane adecvate tipurilor de servicii de asistenţă socială;

6.4.

Valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de întreţinere în unitatea de asistenţă socială şi subvenţia lunară soclitată pentru acea unitate de asistenţă socială

6.5.

Experienţa unităţii de asistenţă socială în domeniul serviciilor de asistenţă socială;

PUNCTAJ FINAL

 Membrii comisiei (nume, prenume)

Semnătura

Data

Etapa 7

Stabilirea numărului mediu lunar de persoane asistate în unitatea de asistentă sociala pentru care se propune acordarea subvenţiei

Număr

1. Număr persoane pentru care asociaţia/fundaţia solicită subvenţia

2. Număr persoane prevăzut în Autorizaţia sanitară

3. Număr persoane propuse în Raportul de oportunitate

PROPUNEREA COMISIEI

Etapa 8

Stabilirea sumei reprezentând subvenţia care se propune a fi acordată unitaţii de asistenţă socială

Suma

1. Subvenţia solicitată de asociaţie/fundaţie (lei/an)

2. Subvenţia propusă în Raportul de oportunitate (lei/an)

PROPUNEREA COMISIEI

(lei/persoană/lună)

(lei/an)

COMISIA DE EVALUARE ŞI SELECŢIONARE

Membrii comisiei (nume, prenume)

Semnătura

Data

14 dacă este cazul


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 730/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 730 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 730/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu