ORDIN Nr. 69
din 28 februarie 2006
privind aprobarea Procedurii
de implementare a Programului pentru organizarea Targului Intreprinderilor Mici
si Mijlocii - TIMM 2006
ACT EMIS DE:
AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 220 din 10 martie 2006
Având în vedere prevederile anexei
nr. 3/12/18 la Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005, ale art. 25
alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării
întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare,
precum şi ale art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003
privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi
Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului
nr. 753/2003, cu modificările şi completările ulterioare,
preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi
Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul
ordin.
Art. 1. - Se aprobă Procedura de implementare a
Programului pentru organizarea Târgului Intreprinderilor Mici şi Mijlocii -
TIMM 2006, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul
Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare
de la data publicării.
Preşedintele Agenţiei Naţionale
pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,
Eugen Ovidiu Chirovici
ANEXA
PROCEDURA DE IMPLEMENTARE
a Programului pentru organizarea Târgului Intreprinderilor Mici şi
Mijlocii - TIMM 2006
1. Obiectivul Programului
Obiectivul Programului pentru organizarea Târgului
Intreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM 2006, denumit în continuare Program, îl constituie promovarea
spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltării afacerilor şi ocupării forţei
de muncă în domeniul întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM),
facilitarea contactelor dintre potenţialii
întreprinzători/l MM şi agenţii economici/instituţiile publice sau private care
oferă servicii pentru sectorul IMM, în scopul creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi al
îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM, stimularea şi
susţinerea IMM inovative, promovarea produselor şi serviciilor româneşti.
2. Descrierea Programului
2.1. Programul constă în:
- organizarea la Bucureşti a celei de-a V-a ediţii
naţionale a Târgului Intreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM 2006, în perioada
aprilie-mai 2006;
- organizarea a patru ediţii regionale ale Târgului
Intreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM 2006 în următoarele locaţii:
Constanţa, Craiova, Timişoara şi Vaslui.
2.2. Acţiunile legate de organizarea şi desfăşurarea
Programului se realizează de Agenţia Naţională pentru Intreprinderi Mici şi
Mijlocii şi Cooperaţie, direct şi/sau pe bază de contracte încheiate cu
persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, în condiţiile legii, în
colaborare cu oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi
cooperaţie, Camera de Comerţ şi Industrie a României, agenţiile de dezvoltare
regională, instituţiile administraţiei publice locale, precum şi cu camerele de
comerţ şi industrie teritoriale.
2.3. Acţiunile desfăşurate în cadrul Programului sunt:
- organizarea unei expoziţii structurate în două
secţiuni concomitente: prima, dedicată instituţiilor şi agenţilor economici
care furnizează produse şi servicii de asistenţă pentru IMM, iar cea de-a doua,
dedicată promovării produselor şi serviciilor realizate de către IMM;
- organizarea de seminarii, mese rotunde, ateliere de
lucru şi prezentări în scopul creşterii numărului întreprinzătorilor de succes
şi a competenţelor antreprenoriale, îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM, stimulării
întreprinderilor inovative, precum şi promovării produselor şi serviciilor
româneşti;
- diseminarea de materiale informative referitoare la
iniţierea şi dezvoltarea afacerilor.
2.4. In vederea desfăşurării evenimentului, Agenţia
Naţională pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie va coopera cu
instituţiile publice şi/sau organizaţiile reprezentative ale IMM.
3. Bugetul Programului
3.1. Bugetul alocat Programului pentru anul 2006 este
de 2.500 mii lei (RON).
3.2. Structura bugetului aferent
organizării şi desfăşurării evenimentului prevăzut la pct. 2.1 se aprobă prin
ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii
şi Cooperaţie.
3.3. Execuţia bugetului prevăzut la pct. 3.1 se
aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici
şi Mijlocii şi Cooperaţie.
3.4. In vederea desfăşurării în bune condiţii a
Programului se pot atrage fonduri provenite din donaţii şi sponsorizări ale
persoanelor fizice şi ale persoanelor juridice din ţară şi din străinătate, în
condiţiile legii.