ORDIN Nr. 639
din 14 iulie 2005
ministrului agriculturii,
padurilor si dezvoltarii rurale nr. 639/2005 pentru aprobarea Metodologiei de
autorizare a unitatilor specializate sa elaboreze amenajamente silvice*)
ACT EMIS DE:
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 676 din 7 august 2006
In temeiul prevederilor art. 18 alin. 2, art. 66 alin 2,
art. 88 alin. 1, art. 110 şi ale art. 117 din Legea
nr. 26/1996 - Codul silvic, cu modificările ulterioare,
în baza art. 9 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr.
155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii,
Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării
rurale emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă Metodologia de autorizare a
unităţilor specializate să elaboreze amenajamente silvice, prevăzută în anexa
care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - (1) La data intrării în vigoare a prezentului
ordin se abrogă Ordinul ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor nr.
64/2001 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a unităţilor specializate
să elaboreze amenajamente silvice, studii sumare de amenajare şi studii de
transformare a păşunilor împădurite,
publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I,
nr. 238 din 10 mai 2001.
(2) In termen de 90 de zile de la data intrării în
vigoare a prezentului ordin, unităţile autorizate în baza prevederilor
Ordinului ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor nr. 64/2001 au
obligaţia să se reautorizeze.
Art. 3. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
ANEXĂ
METODOLOGIE
de autorizare a unităţilor specializate să elaboreze
amenajamente silvice
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - (1) Prezenta metodologie are ca obiect
stabilirea modului în care se realizează autorizarea unităţilor specializate să
elaboreze amenajamente silvice.
(2) Lucrările de amenajare nu pot fi contractate şi
elaborate decât de unităţile specializate autorizate în condiţiile prezentei
metodologii.
Art. 2. - (1) Autorizarea unităţilor specializate să
elaboreze amenajamente silvice se face de către Comisia de autorizare care
funcţionează în cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării
Rurale.
(2) Autorizarea se acordă unităţilor care îndeplinesc
condiţiile de performanţă stabilite de Comisia de autorizare şi care fac dovada
că au posibilitatea tehnică de execuţie a lucrărilor de specialitate pentru
care au solicitat autorizarea, în conformitate cu prevederile prezentei
metodologii, precum şi pe baza interviului cu reprezentantul legal al
societăţii solicitante.
(3) Autorizaţia eliberată în
baza prevederilor prezentei metodologii unităţilor specializate solicitante
care fac dovada îndeplinirii condiţiilor de autorizare se eliberează de către
Comisia de autorizare şi dă dreptul acestora să contracteze lucrări de
amenajare a pădurilor pentru o suprafaţă cumulată cel mult egală cu capacitatea
autorizată.
CAPITOLUL II
Condiţii de autorizare
Art. 3. - Persoanele juridice care solicită autorizarea
pentru activitatea de amenajare în fondul forestier naţional şi de elaborare de
studii de transformare a păşunilor împădurite trebuie să îndeplinească
cumulativ următoarele condiţii:
a) să fie constituite şi să funcţioneze în condiţiile
legii;
b) să aibă minimum 2 angajaţi cu contract individual
de muncă pe durată nedeterminată, cu studii
superioare de specialitate, dintre care un şef de
proiect, cu studii superioare de lungă durată şi cu vechime de minimum 4 ani în
domeniul amenajării pădurilor, atestat de autoritatea publică centrală care
răspunde de silvicultură, şi un proiectant;
c) să aibă un expert certificat tehnic pentru
amenajarea pădurilor (expert CTAP), angajat cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată sau
pe bază de contract de prestări servicii. Persoana fizică atestată ca expert
CTAP de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură nu
poate îndeplini în acelaşi timp şi funcţia de şef de proiect în cadrul uneia
sau mai multor unităţi autorizate;
d) să aibă dotare tehnico-materială corespunzătoare
activităţii pe care o desfăşoară.
CAPITOLUL III
Documente, procedura de autorizare
Art. 4. - (1) Pentru dovedirea îndeplinirii condiţiilor
de autorizare prezentate la art. 3 se depune un dosar la secretariatul Comisiei
de autorizare, cu următoarele documente:
1. cererea de autorizare;
2. documentele de înfiinţare
ale persoanei juridice, în copie:
a) hotărârea judecătorească de înfiinţare;
b) actul constitutiv, din care să rezulte că persoana
juridică solicitantă are ca obiect de activitate proiectarea şi/sau activităţi
în domeniul silviculturii (0201, 7420), conform codului
CAEN;
c) încheierea judecătorului delegat la oficiul
registrului comerţului privind înscrierea societăţii;
d) certificatul de înmatriculare;
3. contracte individuale de muncă, înregistrate la
inspectoratul teritorial de muncă, potrivit legislaţiei muncii, pentru
personalul cu studii superioare de specialitate angajat, în copie
autentificată;
4. documente, în copie, din care să rezulte
pregătirea profesională a personalului angajat:
a) diplomele de absolvire ale personalului de
specialitate;
*) Republicat în temeiul art. III din Ordinul
ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 245/2006,
publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I,
nr. 365 din 26 aprilie 2006.
Ordinul ministrului agriculturii,
pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 639/2005 a fost publicat în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 702 din 3 august
2005.
b) foaia matricolă pentru subingineri proiectanţi, din
care să rezulte că în programa de învăţământ a fost cuprins cursul de
amenajarea pădurilor;
c) certificatul de atestare pentru expertul CTAP;
d) certificatul de atestare pentru şeful de proiect;
5. documente, în copie, din care să rezulte dotarea
tehnică specifică cu obiecte de inventar:
a) lista de inventar întocmită
la ultima inventariere a bunurilor din patrimoniu, realizată conform legii;
b) facturile de achiziţionare pentru bunurile
procurate după ultima inventariere;
c) contractele de închiriere pentru aparatura de
specialitate, contracte de comodat sau prestări
servicii cu firme de specialitate, întocmite pentru executarea de lucrări pe
perioada pentru care se solicită autorizarea societăţii.
(2) Dotarea tehnică specifică cu obiecte de inventar
trebuie să cuprindă un minimum de:
a) un teodolit sau o staţie
totală ori GPS. In lipsa acestora, se va prezenta un contract de prestări
servicii cu o persoană fizică autorizată pentru măsurători topografice, care
face dovada dotării tehnice specifice, sau cu o persoană juridică autorizată
pentru măsurători topografice. Teodolitul şi staţia totală trebuie însoţite de
buletinul de verificare metrologică emis de Institutul Naţional de Metrologie
cu menţiunea „Admis", cu excepţia celor aflate în perioada de garanţie;
b) două dendrometre însoţite de certificatul de
etalonare emis de Institutul Naţional de Metrologie, cu excepţia celor aflate
în perioada de garanţie;
c) un PC cu imprimantă;
d) un planimetru;
e) o clupă;
f) o trusă pentru analize pedologice. In lipsa
acesteia, se va prezenta un contract de prestări servicii cu o persoană
juridică autorizată în efectuarea de studii pedologice;
g) program de prelucrare automată a datelor
compatibil cu Programul AS.
Art. 5. - (1) Stabilirea capacităţii anuale care se
autorizează se realizează în urma analizei structurii de personal angajat şi a
dotării tehnice specifice.
(2) Capacitatea anuală care se autorizează se
stabileşte ca fiind suprafaţa cumulată cea mai mică, rezultată în urma
îndeplinirii următoarelor condiţii:
a) 4.500 ha/an, cu cartări staţionale, pentru fiecare angajat cu studii superioare de specialitate;
b) 2.000 ha/an, cu cartări staţionale, pentru fiecare
pensionar cu studii superioare de specialitate;
c) 13.500 ha/an pentru deţinerea unui aparat
topografic (teodolit, staţie totală);
d) 27.000 ha/an pentru
deţinerea unui aparat GPS;
e) 4.500 ha/an pentru deţinerea unui dendrometru.
(3) Suprafeţele de la alin. (2) lit. a) şi b) sunt
pentru contractele individuale de muncă cu normă întreagă, respectiv de 8
ore/zi. Pentru fracţiuni de normă suprafaţa va fi redusă proporţional.
Art. 6. - (1) La autorizare se au în vedere condiţiile
prevăzute la art. 5, care în mod obligatoriu trebuie îndeplinite pentru faza de
proiectare tehnologică - teren.
(2) La analiza condiţiilor în vederea autorizării nu se
au în vedere fazele de proiectare tehnologică - redactare în concept şi
definitivare, pentru care numărul de personal angajat se stabileşte în funcţie
de necesităţi, respectându-se încadrarea în condiţiile prevăzute la art. 3 lit.
b) şi c).
Art. 7. - Dosarele de
autorizare se depun la Biroul unic din cadrul autorităţii publice centrale care
răspunde de silvicultură.
Art. 8. - Dosarele depuse sunt analizate, în termen de
60 de zile, de Comisia de autorizare, în şedinţe de lucru programate de către
preşedintele acesteia.
Art. 9. - Analiza dosarului depus de persoana juridică
care a solicitat autorizarea se face de către Comisia de autorizare, în
prezenţa reprezentantului legal al unităţii respective, care, la cerere, va
furniza date suplimentare.
Art. 10. - Rezultatul analizei
- autorizat/neautorizat - se consemnează în procesul-verbal de şedinţă şi se
face public, în termen de 24 de ore, prin afişaj ia sediul autorităţii publice
centrale care răspunde de silvicultură.
Art. 11. - In termen de 10 zile de la data autorizării se eliberează autorizaţia conform modelului prezentat
în anexa nr. 1 la prezenta metodologie.
Art. 12. - Evidenţa autorizaţiilor emise se ţine
într-un registru special.
CAPITOLUL IV
Comisia de autorizare şi Comisia de soluţionare a
contestaţiilor
Art. 13. - (1) Comisia de autorizare este formată din 7
membri, dintre care:
a) directorul direcţiei care are în responsabilitate
activitatea de amenajarea pădurilor - preşedinte;
b) directorul direcţiei care are în responsabilitate activitatea
de reglementare în domeniul silvic - vicepreşedinte;
c) 2 specialişti în silvicultură care îşi desfăşoară
activitatea în departamentul pădurilor, având cel puţin funcţia publică de
execuţie de consilier principal;
d) un cadru universitar din domeniul amenajării pădurilor - membru;
e) un consilier juridic care îşi desfăşoară
activitatea în domeniul pădurilor - membru;
f) un specialist în domeniul amenajării pădurilor -
secretar.
(2) Comisia de autorizare este numită prin ordin al
ministrului agriculturii,
pădurilor şi dezvoltării rurale.
Art. 14. - (1) Comisia de autorizare este legal
constituită şi poate funcţiona în prezenţa preşedintelui sau a
vicepreşedintelui, secretarului şi a cel puţin 3 membri.
(2) Deciziile Comisiei de autorizare se iau cu votul a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor prezenţi.
Art. 15. - Atribuţiile Comisiei de autorizare:
a) analizează dosarul întocmit conform prevederilor
art. 4 şi 5;
b) supune la interviu reprezentantul unităţii
solicitante;
c) hotărăşte autorizarea sau neautorizarea unităţii
solicitante;
d) decide anularea sau suspendarea autorizaţiei, în
conformitate cu prevederile prezentei metodologii.
Art. 16. - Atribuţiile preşedintelui Comisiei de
autorizare sunt:
a) planifică şi organizează activitatea Comisiei de autorizare;
b) semnează autorizaţia.
Art. 17. - Atribuţiile secretarului Comisiei de
autorizare:
a) înregistrează dosarele depuse în vederea
autorizării;
b) propune preşedintelui planificarea activităţii
Comisiei de autorizare;
c) redactează autorizaţia şi o
prezintă preşedintelui;
d) completează şi păstrează registrul cu autorizaţiile
emise;
e) completează şi păstrează registrul cu
procesele-verbale de şedinţă ale Comisiei de autorizare;
f) redactează alte documente ale Comisiei de
autorizare;
g) centralizează datele solicitate.
Art. 18. - Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor
este formată din 3 membri:
a) directorul direcţiei de control al regimului
silvic - preşedinte;
b) un cadru universitar din
domeniul amenajării pădurilor - membru;
c) un jurist din cadrul direcţiei care are în
responsabilitate activitatea de reglementare în domeniul silvic - secretar.
Art. 19. - Atribuţiile preşedintelui Comisiei pentru
soluţionarea contestaţiilor sunt:
a) semnează comunicările emise de Comisia pentru
soluţionarea contestaţiilor;
b) planifică şi organizează activitatea Comisiei
pentru soluţionarea contestaţiilor;
c) dispune, în cazul admiterii contestaţiilor,
reluarea procedurilor legale.
Art. 20. - Atribuţiile secretarului Comisiei pentru
soluţionarea contestaţiilor:
a) înregistrează şi ţine evidenţa contestaţiilor
într-un registru special;
b) propune planificarea activităţii Comisiei pentru
soluţionarea contestaţiilor, în termenul legal;
c) redactează documentele Comisiei pentru
soluţionarea contestaţiilor;
d) comunică persoanelor interesate hotărârile Comisiei
pentru soluţionarea contestaţiilor.
Art. 21. - Contestaţiile la hotărârile Comisiei de
autorizare se depun în termen de 48 de ore de la comunicarea făcută în
concordanţă cu prevederile art. 10.
CAPITOLUL V
Obligaţiile persoanelor juridice autorizate
Art. 22. - Persoanele juridice care au fost autorizate
au următoarele obligaţii:
a) să desfăşoare activităţile pentru care au fost
autorizate, prevăzute la art. 1, cu respectarea reglementărilor legale, precum
şi a metodologiilor, regulamentelor, instrucţiunilor şi normelor tehnice din
domeniul silviculturii;
b) să respecte măsurile stabilite în procesele-verbale
sau notele de control întocmite cu ocazia verificărilor tehnice făcute de către
persoanele cu atribuţii de control sau împuternicite de autoritatea publică
centrală care răspunde de silvicultură sau de unităţile din subordinea
acesteia;
c) să respecte prevederile stabilite şi consemnate în
procesele-verbale ale şedinţei de avizare a temei de proiectare - Conferinţa I de amenajare - şi ale şedinţei de
preavizare a soluţiilor tehnice - Conferinţa a II-a de amenajare;
d) să înainteze pentru avizare către autoritatea
publică centrală care răspunde de silvicultură lucrările elaborate, însoţite de
copii pe suport magnetic ale bazei de date, în termen de cel mult un an de la
recepţia fazei de proiectare tehnologică - teren;
e) să transmită sub semnătură şi ştampilă, în perioada
15 noiembrie - 31 decembrie, direcţiei care coordonează activitatea de
amenajare a pădurilor din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de
silvicultură toate datele cuprinse în anexa nr. 2 la prezenta metodologie;
f) să întocmească şi să completeze la zi registrul
tehnic conform modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezenta metodologie;
g) să pună la dispoziţie persoanelor împuternicite de
autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură, precum şi
persoanelor cu atribuţii de control silvic documentele
solicitate.
CAPITOLUL VI
Dispoziţii finale
Art. 23. - Perioada de valabilitate pentru autorizaţia
emisă în condiţiile prezentei metodologii este de 4 ani.
Art. 24. - (1) Capacitatea pentru care s-a dat autorizaţia
se poate modifica, la cererea unităţii specializate, de către Comisia de
autorizare.
(2) Pentru modificarea suprafeţei pentru care a fost
emisă autorizaţia se depune de către solicitant dosarul care cuprinde
documentele prevăzute la art. 4.
Art. 25. - (1) Nu sunt admise
la avizare în comisiile tehnice de avizare pentru silvicultură:
a) lucrările executate de personal cu calificare
necorespunzătoare;
b) lucrările de amenajare a pădurilor realizate pentru
fondul forestier proprietate publică a unităţilor administrativ-teritoriale şi
proprietate privată a persoanelor fizice şi juridice, care nu au fost
verificate în teren de către persoanele împuternicite de autoritatea publică
centrală care răspunde de silvicultură sau de către unităţile din subordinea
acesteia.
(2) In situaţia încălcării
prevederilor alin. (1), persoana juridică autorizată în condiţiile prezentei
metodologii este sancţionată de Comisia de autorizare cu avertisment.
Art. 26. - (1) Comisia de autorizare sancţionează cu
avertisment sau cu anularea autorizaţiei unităţile specializate să elaboreze
amenajamente silvice în următoarele situaţii:
a) adoptarea unei posibilităţi de produse principale
la un nivel mai mare decât cea rezultată prin metodele de calcul al
indicatorilor de posibilitate din normele tehnice în
vigoare sau prin utilizarea la calculul indicatorilor de posibilitate a unor
elemente de calcul neconforme cu realitatea;
b) realizarea de contracte pentru lucrări de
amenajare a pădurilor a căror suprafaţă cumulată depăşeşte capacitatea
autorizată cu mai mult de 5%;
c) nerespectarea prevederilor art. 22 lit. a), b) şi
c).
(2) Comisia de autorizare sancţionează cu anularea
autorizaţiei unităţile specializate să elaboreze amenajamente silvice în
următoarele situaţii:
a) 3 lucrări elaborate de către aceeaşi unitate
specializată, respinse în Comisia tehnică de avizare pentru silvicultură din
cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale în decurs de
un an. Respingerea reprezintă situaţia în care lucrările necesită modificarea
bazelor de amenajare sau modificarea cuantumului posibilităţii;
b) suspendarea mai mult de trei ori a autorizaţiei
unităţii specializate într-un interval de 2 ani;
c) constatarea, prin hotărâre judecătorească
definitivă şi irevocabilă, a săvârşirii de către unitatea specializată
autorizată sau de către un angajat al acesteia a unor fapte penale în legătură
cu activitatea pentru care a fost autorizată.
(3) Anularea autorizaţiei unităţii specializate în
condiţiile alin. (1) lit. a) şi alin. (2) lit. a) conduce automat la anularea
autorizaţiei şi pentru şeful de proiect şi expertul CTAP.
(4) Anularea autorizaţiei unităţii specializate în
condiţiile alin. (1) lit. c) interzice şi încadrarea ca proiectant, pe o
perioadă de 10 ani, în orice altă unitate specializată autorizată, a
persoanelor care au îndeplinit această funcţie în unitatea specializată căreia
i s-a retras autorizaţia şi care nu au respectat prevederile art. 22 lit. a),
b) şi c).
Art. 27. - (1) Autorizaţia se suspendă pentru:
a) nerespectarea prevederilor
art. 22 lit. d), e), f) şi g), până la îndeplinirea obligaţiilor prevăzute de
prezenta metodologie;
b) săvârşirea unor fapte penale în legătură cu
activitatea pentru care a fost autorizată, atât de către firmă, cât şi de angajaţii
săi. In acest caz, suspendarea autorizaţiei se dispune până la pronunţarea unei
hotărâri definitive şi irevocabile în cauză.
(2) Pe perioada suspendării autorizaţiei se
interzice contractarea de lucrări de amenajare a pădurilor.
(3) Contractele încheiate în perioada suspendării autorizaţiei sunt nule de drept.
Art. 28. - (1) Evidenţa situaţiilor în care nu au fost
respectate prevederile art. 22, 25 şi 26, precum şi evidenţa măsurilor şi
sancţiunilor aplicate de Comisia de autorizare se ţin pe fiecare unitate
specializată autorizată de serviciul de specialitate din cadrul autorităţii
publice centrale care răspunde de silvicultură.
(2) Aplicarea unui număr de 3 avertismente pentru o
unitate specializată să elaboreze amenajamente silvice duce la anularea
autorizaţiei obţinute în condiţiile prezentei metodologii.
(3) Anularea autorizaţiei unei unităţi specializate să
elaboreze amenajamente silvice interzice acesteia dreptul de a mai solicita
autorizarea pe o perioadă de 10 ani.
ANEXA Nr. 1 la metodologie
MINISTERUL AGRICULTURII,
PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE
Comisia de autorizare a unităţilor specializate să
elaboreze amenajamente silvice
AUTORIZAŢIA
Nr........................................ din
...............................
Comisia de autorizare a unităţilor specializate să
elaboreze amenajamente silvice din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor
şi Dezvoltării Rurale, constituită în conformitate cu Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi
dezvoltării rurale nr............. din .................., analizând Cererea nr.........................
din data de ............................... şi documentaţia aferentă,
AUTORIZEAZĂ
..........................................................................................................................................
cu sediul
în......................................................................................................................,
având Certificatul de înregistrare
nr................................ din
........................................,
eliberat de Oficiul Registrului Comerţului al Judeţului..................................................,
să elaboreze amenajamente silvice, cu respectarea reglementărilor
în vigoare.
Suprafaţa pentru care se autorizează să execute lucrări
de amenajare a fondului forestier naţional este înscrisă pe versoul prezentei
autorizaţii.
Prezenta autorizaţie are o valabilitate de 4 ani din
momentul emiterii şi se poate suspenda sau anula de către Comisia de autorizare
în condiţiile prevăzute la art. 26 şi 27 din Metodologia de autorizare a
unităţilor specializate să elaboreze amenajamente silvice.
Capacitatea autorizată se poate modifica, în condiţiile
regulamentului iniţial, cu înscrierea de menţiuni pe verso.
Preşedinte,
......................
MENŢIUNI
(verso)
AUTORIZAŢIA
Nr.............. din .....................
Nr. crt.
|
Data
|
Suprafaţa
autorizată
|
Semnătura
preşedintelui
şi
ştampila Comisiei
de
autorizare
|
Menţiuni
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Data
|
Suprafaţa
autorizată
|
Semnătura
preşedintelui
şi
ştampila Comisiei
de
autorizare
|
Menţiuni
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ANEXA Nr. 21) la metodologie
DENUMIREA AGENTULUI
ECONOMIC................................................
CODUL UNIC DE
ÎNREGISTRARE..................................................
Nr.
crt.
|
Numărul*
şi data
contractului
|
Beneficiar
|
Natura
lucrării
|
Suprafaţa
contractată
-ha-
|
Executant
**
(proiectant)
/expert
CTAP
|
Nr.
contract
individual
de
muncă
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total
|
|
|
|
|
|
|
* Pe aceeaşi pagină se înscriu numai contractele
încheiate într-un singur an
** Se nominalizează proiectantul sau proiectanţii care
realizează lucrarea contractată
1) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.
ANEXA Nr. 31) la metodologie
DENUMIREA AGENTULUI
ECONOMIC................................................
CODUL UNIC DE
ÎNREGISTRARE..................................................
Nr. crt.
|
Numărul
şi data
contractului
|
Beneficiar*
|
Denumirea
lucrării
|
Suprafaţa
contractată
-ha-
|
Nr./data
Conferinţa I de
amenajare
|
Nr./data
verificare
finală
|
Nr./dată
Conferinţa
a II-a
de
amenajare
|
Data
depunerii
spre
avizare
în CTAS
minister
sau CTA -
ITRSV
|
Observaţii"
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*) Se înscrie: amenajamentul fondului forestier
proprietate publică/privată/a ..........................................
**) Se înscriu: nr./data notei de control, data
suspendării autorizaţiei, perioada suspendării autorizaţiei, sancţiunile
primite.
1) Anexa nr. 3 este
reprodusă în facsimil.