Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.62 din 13.06.2018

privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor de prevenire a corupţiei şi de educaţie pentru promovarea integrităţii în cadrul Ministerului Afacerilor Interne
ACT EMIS DE: Ministerul Afacerilor Interne
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 519 din 25 iunie 2018



SmartCity1

Având în vedere competenţele delegate Direcţiei Generale Anticorupţie prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 120/2005 privind operaţionalizarea Direcţiei generale anticorupţie din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 383/2005, cu modificările şi completările ulterioare, pentru prevenirea şi combaterea corupţiei în rândul personalului Ministerului Afacerilor Interne,în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin: Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Prezentul ordin reglementează modul de organizare şi desfăşurare a activităţilor de prevenire a corupţiei în cadrul Ministerului Afacerilor Interne, denumit în continuare MAI, precum şi activităţile de educaţie pentru promovarea integrităţii. Articolul 2
(1) Prevenirea corupţiei constituie ansamblul măsurilor realizate în scopul reducerii incidenţei faptelor de corupţie săvârşite de personalul MAI, al adoptării unui comportament integru şi al creşterii încrederii cetăţenilor în instituţie.
(2) Prevenirea corupţiei se realizează prin:a)activităţi de informare şi instruire anticorupţie a personalului MAI; b)campanii/acţiuni de prevenire a corupţiei pentru conştientizarea cauzelor şi consecinţelor implicării în fapte de corupţie, adresate personalului MAI şi cetăţenilor; c)managementul riscurilor de corupţie; d)evaluarea reacţiei instituţionale la corupţie; e)activităţi de educaţie pentru promovarea integrităţii; f)efectuarea testelor de integritate.
Capitolul IIActivităţi de informare şi instruire anticorupţie a personalului MAI Articolul 3Activităţile de informare şi de instruire anticorupţie se realizează de către personalul specializat din cadrul Direcţiei Generale Anticorupţie, denumită în continuare DGA. Articolul 4
(1) Activităţile de informare anticorupţie se desfăşoară în scopul prezentării riscurilor de corupţie specifice unui domeniu de activitate, a informaţiilor de noutate privind activitatea de prevenire şi combatere a corupţiei, a legislaţiei, a studiilor şi cercetărilor ce privesc acest domeniu.
(2) Activităţile de informare anticorupţie se realizează din iniţiativa DGA sau la solicitarea structurilor MAI şi se desfăşoară pe o durată de cel puţin 30 de minute.
Articolul 5
(1) Activităţile de instruire anticorupţie se desfăşoară în vederea dezvoltării capacităţii personalului MAI de a utiliza şi combina cunoştinţe teoretice, deprinderi practice şi atitudini specifice în domeniul prevenirii corupţiei.
(2) Activităţile de instruire anticorupţie se realizează din iniţiativa DGA sau la solicitarea structurilor MAI şi au în vedere, cu prioritate, personalul nou-încadrat în MAI, cel care activează în domenii expuse în mod deosebit riscurilor de corupţie, precum şi personalul cu funcţii de conducere.
Articolul 6Activităţile de instruire anticorupţie se desfăşoară cu un număr maxim de 30 de participanţi, pe o durată de cel puţin două ore. Articolul 7
(1) Întregul personal al MAI are obligaţia de a participa la activităţile de instruire anticorupţie desfăşurate de către DGA, cel puţin o dată la 3 ani.
(2) Personalul MAI nou-încadrat şi cel care ocupă posturi de conducere au obligaţia de a participa la activităţile de instruire anticorupţie desfăşurate de către DGA, în primele 6 luni de la numirea/împuternicirea în funcţie.
Articolul 8La solicitarea DGA, structurile MAI asigură condiţiile corespunzătoare organizării activităţilor de informare sau de instruire anticorupţie. Articolul 9Personalul DGA planifică, organizează şi desfăşoară activităţi de informare şi instruire anticorupţie, în conformitate cu prevederile prezentului ordin şi ale procedurilor operaţionale.
Capitolul IIICampanii/acţiuni de prevenire a corupţiei pentru conştientizarea cauzelor şi consecinţelor implicării în fapte de corupţie, adresate personalului MAI şi cetăţenilor Articolul 10
(1) Campania de prevenire a corupţiei reprezintă un ansamblu de acţiuni de amploare, desfăşurate la nivel naţional, regional sau local, ce implică utilizarea mai multor materiale cu caracter preventiv, pentru conştientizarea de către personalul MAI şi cetăţeni a cauzelor şi consecinţelor implicării în fapte de corupţie.
(2) Acţiunea de prevenire a corupţiei reprezintă o activitate desfăşurată la nivel naţional, regional sau local, ce implică utilizarea unui număr redus de materiale cu caracter preventiv, pentru conştientizarea de către personalul MAI şi cetăţeni a cauzelor şi consecinţelor implicării în fapte de corupţie.
Articolul 11
(1) Personalul DGA planifică, organizează şi desfăşoară campanii şi acţiuni de prevenire a corupţiei în conformitate cu prevederile prezentului ordin şi ale procedurilor operaţionale.
(2) Campaniile şi acţiunile de prevenire a corupţiei pot fi organizate şi implementate cu sprijinul structurilor MAI din care face parte publicul-ţintă sau cu care interacţionează publicul-ţintă, precum şi cu sprijinul altor entităţi din afara MAI.
Capitolul IVManagementul riscurilor de corupţie Articolul 12
(1) Managementul riscurilor de corupţie reprezintă ansamblul proceselor ce vizează identificarea, descrierea, evaluarea şi ierarhizarea factorilor instituţionali şi individuali care favorizează ori determină săvârşirea faptelor de corupţie, elaborarea şi aplicarea măsurilor necesare pentru prevenirea apariţiei şi limitarea efectelor acestora.
(2) La nivelul fiecărei structuri MAI, activitatea de management al riscurilor de corupţie se materializează într-un document ce se supune monitorizării şi evaluării anuale de către DGA.
Articolul 13Scopul activităţii de management al riscurilor de corupţie este reprezentat de adoptarea la nivelul tuturor structurilor MAI a unor măsuri de control şi/sau prevenire, adaptate cauzelor care determină posibilitatea de apariţie a unor fapte de corupţie, astfel încât probabilitatea apariţiei acestora şi impactul resimţit la nivelul activităţilor ministerului să fie diminuate. Articolul 14Activităţile de management al riscurilor de corupţie vizează următoarele obiective: a)creşterea nivelului integrităţii, transparenţei instituţionale şi a bunei desfăşurări a activităţilor specifice; b)stabilirea priorităţilor de intervenţie în domeniul prevenirii corupţiei; c)asumarea responsabilităţii de către personalul de conducere cu privire la implementarea măsurilor de prevenire/control a/al riscurilor de corupţie. Articolul 15
(1) Cadrul conceptual şi organizatoric al activităţii de management al riscurilor de corupţie se stabileşte prin procedura de sistem privind managementul riscurilor de corupţie în cadrul structurilor MAI, care se realizează de către DGA şi se transmite tuturor structurilor.
(2) Activităţile de management al riscurilor de corupţie sunt realizate prin intermediul unei aplicaţii informatice utilizate în acest scop, denumită Managementul asistat al riscurilor de corupţie (MARC).
(3) DGA administrează şi asigură funcţionarea aplicaţiei informatice pentru managementul riscurilor de corupţie.
Articolul 16
(1) DGA asigură monitorizarea, coordonarea şi evaluarea activităţii de management al riscurilor de corupţie desfăşurate de către structurile MAI şi a măsurilor de prevenire/control a/al riscurilor de corupţie adoptate şi implementate de către acestea, pe baza datelor, informaţiilor şi rapoartelor transmise de către structurile MAI.
(2) Structurile MAI au obligaţia de a furniza DGA datele şi informaţiile solicitate privind activitatea de management al riscurilor de corupţie.
Capitolul VEvaluarea reacţiei instituţionale la incidentele de integritate Articolul 17Incidentul de integritate reprezintă situaţia în care asupra unui angajat MAI a fost dispusă cel puţin una dintre următoarele măsuri: a)încetarea disciplinară a raporturilor de serviciu/muncă, ca urmare a săvârşirii unei abateri de la normele deontologice sau de la alte prevederi similare menite să protejeze integritatea funcţiei publice; b)trimiterea în judecată sau condamnarea pentru săvârşirea unei infracţiuni de corupţie sau a unei fapte legate de nerespectarea regimului interdicţiilor, incompatibilităţilor, conflictului de interese sau declarării averilor; c)rămânerea definitivă a unui act de constatare emis de către Agenţia Naţională de Integritate, referitor la încălcarea obligaţiilor legale privind averile nejustificate, conflictul de interese sau regimul incompatibilităţilor; d)rămânerea definitivă a unei decizii emise de Consiliul general al Consiliului Naţional de Atestare a Titlurilor, Diplomelor şi Certificatelor Universitare (CNATDCU) privind o lucrare ştiinţifică. Articolul 18Obiectivele evaluării reacţiei instituţionale la incidentele de integritate sunt: a)identificarea factorilor individuali şi organizaţionali care au favorizat producerea incidentelor de integritate; b)identificarea punctelor tari şi a punctelor slabe în implementarea măsurilor de prevenire/control a/al riscurilor de corupţie; c)verificarea gradului de eficacitate şi a conformităţii măsurilor stabilite la nivelul structurii evaluate cu bunele practici din domeniul de activitate; d)identificarea de criterii/indicatori care să permită anticiparea prezenţei unor riscuri de corupţie; e)identificarea segmentelor de activitate unde pot fi aduse îmbunătăţiri care să conducă la o mai bună prevenire/la un mai bun control a/al riscurilor de corupţie. Capitolul VIActivităţi de educaţie pentru promovarea integrităţii Articolul 19Educaţia pentru promovarea integrităţii constituie ansamblul măsurilor aplicate în vederea însuşirii cunoştinţelor, a formării şi dezvoltării capacităţilor, atitudinilor, deprinderilor şi comportamentelor copiilor, adolescenţilor, tinerilor şi adulţilor, contribuind la buna creştere, cunoaşterea drepturilor şi obligaţiilor, dezvoltarea comportamentului integru, creşterea gradului de conştientizare şi a nivelului de educaţie anticorupţie. Educaţia în domeniul eticii şi integrităţii se realizează atât la nivelul MAI, cât şi în rândul cetăţenilor, de către DGA. Articolul 20Activităţile de educaţie pentru promovarea integrităţii la nivelul MAI se realizează prin: a)introducerea în curriculumul instituţiilor de formare iniţială şi al centrelor de pregătire aflate în subordinea MAI a unor teme/discipline privind etica şi integritatea; personalul DGA poate participa la susţinerea temelor sau la activităţile de formare în cadrul unor discipline privind etica şi integritatea; b)prezentarea de către reprezentanţii DGA a unor teme privind etica şi integritatea în cadrul instituţiilor de învăţământ care pregătesc personal pentru nevoile MAI, la solicitarea instituţiilor sau din iniţiativa DGA, cu acordul acestora; c)acordarea de către DGA a sprijinului de specialitate în vederea pregătirii unor cadre didactice în domeniul prevenirii corupţiei, la solicitarea instituţiilor de formare iniţială şi a centrelor de pregătire aflate în subordinea MAI; d)sesiuni de comunicări ştiinţifice pe teme incidente domeniului anticorupţie; e)cursuri, seminare şi ateliere de lucru pe teme anticorupţie. Articolul 21Activităţile de educaţie pentru promovarea integrităţii adresate cetăţenilor sunt: a)activităţi organizate şi desfăşurate în cadrul unor entităţi din afara MAI sau în parteneriat/colaborare cu acestea, din iniţiativa DGA sau la solicitarea acestora; b)activităţi educativ-preventive realizate în parteneriat/ colaborare cu societatea civilă/organizaţii neguvernamentale/ asociaţii/fundaţii/mediul de afaceri, în vederea cooptării societăţii civile şi mediului de afaceri în activităţile concrete de implementare a măsurilor de prevenire a corupţiei; c)activităţi de promovare a atitudinii civice şi de informare cu privire la noţiunile incidente domeniului anticorupţie; d)participarea la evenimente organizate de MAI cu caracter informativ-preventiv, educativ şi de reprezentare; e)activităţi organizate în cadrul unor programe educaţionale desfăşurate la nivel naţional sau în cadrul unor parteneriate cu inspectoratele şcolare, organizaţii neguvernamentale, asociaţii, fundaţii etc.; f)participarea în cadrul unor ateliere de lucru, informări, concursuri tematice, tabere organizate pe diverse subiecte anticorupţie pentru prezentarea, conştientizarea şi dezbaterea unor teme privind consecinţele şi cauzele corupţiei, precum şi metodele şi mijloacele de prevenire a acesteia; g)sesiuni de comunicări ştiinţifice, cursuri, seminare şi ateliere de lucru pe teme anticorupţie destinate cetăţenilor; h)alte activităţi organizate pentru sau împreună cu cetăţenii în scopul prevenirii faptelor de corupţie. Capitolul VIIConsilierul pentru integritate Articolul 22
(1) Consilierul pentru integritate este persoana desemnată la nivelul structurilor aparatului central al MAI, instituţiilor şi structurilor aflate în subordinea MAI, respectiv structurilor subordonate acestora ai căror conducători au calitatea de ordonatori terţiari de credite, pentru sprijinirea activităţilor de prevenire a corupţiei desfăşurate de către DGA în condiţiile prezentului ordin.
(2) Şefii structurilor prevăzute la alin. (1) pot dispune desemnarea consilierilor pentru integritate şi la alte structuri din subordine, având la bază criteriile minimale reprezentate de:a)volumul şi complexitatea activităţilor structurii; b)numărul angajaţilor din cadrul structurilor subordonate; c)posibilităţile concrete de prevenire a corupţiei; d)distanţa dintre sediul structurii subordonate şi sediul structurii ierarhic superioare.
Articolul 23Consilierul pentru integritate se desemnează prin dispoziţie/ordin a/al conducătorului structurii MAI din care face parte. Articolul 24
(1) Consilierul pentru integritate are următoarele atribuţii:a)asigură diseminarea materialelor transmise de către DGA cu privire la activitatea de prevenire şi combatere a corupţiei din MAI; b)ţine evidenţa nominală a personalului care participă la activităţile de informare şi de instruire anticorupţie organizate de către DGA; c)propune şefului structurii organizarea şi desfăşurarea unor activităţi de instruire realizate de către personalul specializat al DGA; d)asigură secretariatul grupului de lucru pentru prevenirea corupţiei, constituit în conformitate cu procedura de sistem privind managementul riscurilor de corupţie în cadrul structurilor MAI; e)sprijină personalul DGA în realizarea activităţilor de monitorizare, reevaluare a riscurilor ori de realizare a evaluărilor privind reacţia instituţională la incidentele de integritate.
(2) Fişa postului persoanei desemnate consilier pentru integritate se actualizează cu atribuţiile prevăzute la alin. (1), în termen de 6 luni de la intrarea în vigoare a prezentului ordin.
(3) Activitatea desfăşurată de persoana desemnată consilier pentru integritate poate face parte din evaluarea anuală de serviciu.
Articolul 25În vederea îndeplinirii atribuţiilor specifice, DGA asigură instruirea consilierilor pentru integritate.
Capitolul VIIIResponsabilitatea personalului de conducere Articolul 26
(1) În vederea prevenirii faptelor de corupţie, personalul de conducere din cadrul MAI are următoarele responsabilităţi:a)asigură participarea personalului din subordine la activităţile de informare şi de instruire anticorupţie organizate de DGA; b)sprijină personalul specializat al DGA în organizarea şi implementarea campaniilor şi acţiunilor de prevenire a corupţiei; c)asigură punerea în aplicare a măsurilor prevăzute în Planul de integritate pentru implementarea, la nivelul MAI, a Strategiei naţionale anticorupţie; d)asigură managementul riscurilor de corupţie şi aplică măsurile de prevenire şi control al riscurilor la corupţie; e)solicită sprijinul DGA cu privire la măsurile ce pot fi dispuse pentru prevenirea faptelor de corupţie din domeniul de competenţă; f)sprijină personalul specializat al DGA în realizarea vizitelor de evaluare privind reacţia instituţională la incidentele de integritate; g)furnizează DGA documente referitoare la organizarea şi funcţionarea structurii, precum şi alte date necesare pentru pregătirea activităţilor de prevenire a faptelor de corupţie; h)asigură postarea la avizier, în locuri vizibile (birouri destinate relaţiilor cu publicul/primirii în audienţă, săli de aşteptare, suprafaţa exterioară a clădirilor etc.), precum şi pe prima pagină a site-urilor proprii de internet şi intranet a mesajelor sau materialelor anticorupţie puse la dispoziţie de către DGA.
(2) Fişa postului pentru personalul de conducere din cadrul MAI se actualizează cu atribuţiile prevăzute la alin. (1), în termen de 6 luni de la intrarea în vigoare a prezentului ordin.
(3) Activitatea desfăşurată de personalul de conducere din cadrul MAI, în vederea prevenirii faptelor de corupţie, poate face parte din evaluarea anuală de serviciu.
Capitolul IXDispoziţii finale Articolul 27
(1) Şefii structurilor MAI au obligaţia de a comunica aparatului propriu al DGA sau, după caz, serviciilor judeţene anticorupţie/Direcţiei Anticorupţie pentru Municipiul Bucureşti şi Judeţul Ilfov persoanele desemnate consilieri pentru integritate, cu datele de contact ale acestora (de exemplu, telefon, e-mail şi fax), în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, precum şi orice modificări cu privire la acestea, în termen de 30 de zile de la momentul survenirii lor.
(2) Prelucrările de date cu caracter personal se efectuează cu respectarea reglementărilor legale privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal.
Articolul 28La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 86/2013 privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor de prevenire a corupţiei în cadrul Ministerului Afacerilor Interne, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 368 din 20 iunie 2013, se abrogă. Articolul 29 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul afacerilor interne, Carmen Daniela Dan



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 62/2018

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 62 din 2018
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 62/2018
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu