Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 5615 din 11 noiembrie 2010

privind aprobarea Calendarului miscarii personalului didactic din învatamântul preuniversitar pentru anul scolar 2011-2012

ACT EMIS DE: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 760 din 15 noiembrie 2010



In baza prevederilor art. 141 lit. p) din Legea învatamântului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 10 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificarile si completarile ulterioare,

în temeiul Hotarârii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu modificarile ulterioare,

ministrul educatiei, cercetarii, tineretului si sportului emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aproba Calendarul miscarii personalului didactic din învatamântul preuniversitar pentru anul scolar 2011-2012, prevazut în anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Art. 2. - Directia generala management, resurse umane si retea scolara din cadrul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, Centrul National de Evaluare si Examinare si inspectoratele scolare duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul educatiei, cercetarii, tineretului si sportului,

Kiraly Andrei Gheorghe,

secretar de stat

ANEXA

CALENDARUL

miscarii personalului didactic din învatamântul preuniversitar pentru anul scolar 2011-2012

In conformitate cu prevederile art. 11 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificarile si completarile ulterioare, lucrarile privitoare la mobilitatea personalului didactic din învatamântul preuniversitar de stat se organizeaza la nivelul inspectoratelor scolare si sunt coordonate de comisia de mobilitate a personalului didactic (comisia de mobilitate), numita prin decizie a inspectorului scolar general, pâna la data de 3 ianuarie 2011, în urmatoarea componenta:

a) presedinte - inspector scolar general adjunct cu atributii în domeniul managementului resurselor umane;

b) vicepresedinte - inspector scolar cu atributii referitoare la managementul resurselor umane/inspector scolar cu managementul institutional/inspector scolar de specialitate;

c) secretari - inspectori scolari cu atributii referitoare la managementul resurselor umane/inspectori scolari cu managementul institutional/inspectori scolari de specialitate/ directori de unitati de învatamânt de nivel liceal;

d) membri - inspectori scolari de specialitate/inspectori scolari/inspector responsabil pentru învatamântul în limbile minoritatilor nationale/profesori metodisti, câte unul pentru fiecare specialitate, consilierul juridic si analistul programator de la inspectoratul scolar judetean/al municipiului Bucuresti.

Comisia de mobilitate îsi desfasoara activitatea conform prezentului calendar si este abilitata sa ia decizii si în afara perioadei prevazute de acesta, pentru rezolvarea tuturor situatiilor care pot sa apara, în baza hotarârii comisiei paritare de la nivelul inspectoratului scolar, cu informarea si avizul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu exceptia transferarii pentru restrângere de activitate, pretransferarii, întregirilor de norma didactica si completarilor de norma pe perioada nedeterminata.

Comisia de mobilitate judeteana/a municipiului Bucuresti îsi desfasoara activitatea pe durata unui an calendaristic.

Reprezentantii organizatiilor sindicale reprezentative la nivelul judetului/municipiului Bucuresti participa ca observatori la toate etapele miscarii personalului didactic de predare si pregatire/instruire practica din învatamântul preuniversitar. In aceasta calitate, au acces la documentele comisiei de mobilitate, au dreptul de a semnala presedintelui comisiei de mobilitate eventualele nerespectari ale prevederilor legale si semneaza alaturi de membrii comisiei de mobilitate documentele finale.

I. Ca urmare a restructurarii retelei scolare, a transformarii unor unitati de învatamânt în unitati de alt nivel si a schimbarii denumirii unitatilor de învatamânt, inspectoratele scolare revizuiesc deciziile de restructurare a retelei scolare si, în baza acestora si a art. 11 alin. (5) din Legea nr. 128/1997, cu modificarile si completarile ulterioare, emit noi documente de numire pentru personalul didactic titular afectat de aceste schimbari.

Pentru cadrele didactice titulare la nivel gimnazial/scoala de arte si meserii în unitati cu clasele V-XII/XIII sau I-XII/XIII, care îndeplinesc conditiile prevazute la art. 7 alin. (1) lit. e) si art. 10 alin. (1) lit. b2) din Legea nr. 128/1997, cu modificarile si completarile ulterioare, la solicitarea acestora, inspectoratele scolare emit noi documente de numire în care se precizeaza nivelul cel mai înalt de învatamânt al unitatii, în functie de postul/catedra ocupat/ocupata.

Perioada: 3-21 ianuarie 2011

II. Ordinea desfasurarii etapelor miscarii personalului didactic din învatamântul preuniversitar pentru anul scolar 2011-2012 este urmatoarea:

1. Intocmirea listelor cuprinzând personalul didactic titular care urmeaza sa fie pensionat cu data de 1 septembrie 2011:

a) pentru limita de vârsta standard;

b) la cerere, conform art. 127 alin. (3) din Legea nr. 128/1997, cu modificarile si completarile ulterioare;

Perioada: 24 ianuarie-4 februarie 2011

c) cadrele didactice care doresc sa îsi continue activitatea didactica în anul scolar 2011-2012, în conditiile prevazute la art. 128 din Legea nr. 128/1997, cu modificarile si completarile ulterioare, depun cererile la inspectoratele scolare judetene/al municipiului Bucuresti, însotite de avizul consiliului profesoral al unitatii de învatamânt;

Perioada: 24 ianuarie-4 februarie 2011

d) cadrele didactice titulare care solicita continuarea activitatii în învatamânt, conform art. 128 din Legea nr. 128/1997, cu modificarile si completarile ulterioare, pot fi mentinute ca titulare în functia didactica peste vârsta standard de pensionare numai daca a fost asigurat numarul necesar de posturi didactice/catedre vacante corespunzatoare pentru solutionarea restrângerilor de activitate. Consiliul de administratie al inspectoratului scolar aproba mentinerea în activitate a cadrelor didactice peste vârsta standard de pensionare în functie de: evolutia demografica, planurile de învatamânt, dinamica resurselor umane, politicile de personal si evolutia planurilor de scolarizare;

Perioada: 8-9 februarie 2011

e) comunicarea acordului/refuzului de mentinere în activitate sau a avizului de pensionare;

Termen: 11 februarie 2011

f) depunerea contestatiilor la inspectoratul scolar;

Perioada: 14-15 februarie 2011

g) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar;

Termen: 17 februarie 2011

h) comunicarea rezultatelor la contestatii.

Termen: 18 februarie 2011

2. Constituirea catedrelor si încadrarea personalului didactic titular în învatamânt (conform actului de numire/transfer) pentru anul scolar 2011-2012:

a)la nivelul unitatilor de învatamânt; b) la nivelul inspectoratului scolar.

Perioada: 21 februarie-11 martie 2011

3. Solutionarea cererilor privind completarile si întregirile normei didactice ale cadrelor didactice titulare pentru anul scolar 2011-2012:

a) înregistrarea cererilor de întregire a normei didactice la inspectoratul scolar;

Perioada: 14-15 martie 2011

b) solutionarea în consiliul de administratie al inspectoratului scolar a cererilor de întregire a normei didactice, prin transferul cadrelor didactice titulare în doua sau în mai multe unitati de învatamânt/specializari, într-o singura unitate de învatamânt/ specializare si a situatiilor prevazute la art. 27 alin. (1) si (2) din Metodologia privind miscarea personalului didactic din învatamântul preuniversitar, aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.616/2010;

Termen: 17 martie 2011

c) afisarea la inspectoratele scolare a listei orelor/catedrelor vacante/rezervate, pentru solutionarea completarilor normei didactice în alte unitati de învatamânt;

Termen: 21 martie 2011

d) înregistrarea cererilor pentru completarea normei didactice la inspectoratul scolar;

Perioada: 22-23 martie 2011

e) completarea de catre comisia de mobilitate judeteana/a municipiului Bucuresti a normei didactice cu ore la alta/alte specializare/specializari la nivelul unitatii de învatamânt, la solicitarea si cu acordul cadrului didactic, pe durata unui an scolar;

f) completarea, în sedinta publica organizata de catre comisia de mobilitate judeteana/a municipiului Bucuresti, a normei didactice cu ore la alta/alte unitate/unitati de învatamânt, la solicitarea si cu acordul cadrului didactic, pe durata unui an scolar;

Perioada: 24-28 martie 2011

g) emiterea si comunicarea deciziilor de completare a normei didactice/transfer.

Termen: 29 martie 2011

4. Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea retelei scolare si pretransferarea personalului didactic titular la cerere:

a) afisarea la inspectoratele scolare a listei posturilor didactice/catedrelor care intra în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2011;

Termen: 21 martie 2011

b) afisarea la inspectoratul scolar a listei cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate, în baza hotarârii consiliului de administratie al inspectoratului scolar;

Termen: 30 martie 2011

c) afisarea la inspectoratele scolare a listei cadrelor didactice care intra în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2011;

Termen: 6 aprilie 2011

d) înregistrarea cererilor personalului didactic care solicita transferarea pentru restrângere de activitate si pretransferarea la cerere de catre comisia de mobilitate a inspectoratului scolar;

Perioada: 7-21 aprilie 2011

e) afisarea la inspectoratul scolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicita transferarea pentru restrângere de activitate si pretransferarea la cerere;

Termen: 27 aprilie 2011

f) înregistrarea contestatiilor la punctajele acordate de catre inspectoratul scolar;

Perioada: 28-29 aprilie 2011

g) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar si afisarea listelor finale;

Termen: 3 mai 2011

h) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale în profilul postului;

Perioada: 4-5 mai 2011

i) efectuarea, în ordine, mai întâi a transferarilor pentru restrângere de activitate si apoi a pretransferarilor, în aceeasi sedinta publica;

Perioada: 6-10 mai 2011

j) înregistrarea contestatiilor la inspectoratul scolar;

Perioada: 11-12 mai 2011

k) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar;

Termen: 13 mai 2011

l) reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate;

Termen: 16 mai 2011

m) emiterea si comunicarea deciziilor de transfer pentru restrângere de activitate si de pretransfer.

Termen: 17 mai 2011

5. Detasarea în interesul învatamântului:

a) înregistrarea de catre inspectorii de specialitate a solicitarilor unitatilor de învatamânt;

Perioada: 18-23 mai 2011

b) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale în profilul postului;

Perioada: 24-25 mai 2011

c) discutarea si solutionarea propunerilor facute de inspectorii scolari de specialitate în consiliul de administratie al inspectoratului scolar;

Termen: 27 mai 2011

d) afisarea listei cadrelor didactice detasate în interesul învatamântului la inspectoratele scolare;

Termen: 30 mai 2011

e) emiterea si comunicarea deciziilor de detasare în interesul învatamântului.

Termen: 31 mai 2011

6. Ocuparea prin concurs, detasare la cerere si suplinire a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unitatile de învatamânt preuniversitar:

a) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a listei actualizate cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate titularizabile/netitularizabile propuse pentru concurs de catre comisia de mobilitate judeteana/a municipiului Bucuresti si afisarea acesteia la inspectoratul scolar;

Termen: 30 mai 2011

b) stabilirea listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante titularizabile pentru concurs de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar;

Termen: 31 mai 2011

c) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate titularizabile/netitularizabile stabilite de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar si afisarea acesteia la inspectoratul scolar si la centrele/unitatile de învatamânt care organizeaza concurs;

Termen: 6 iunie 2011

d) comunicarea acordului/refuzului continuitatii cadrelor didactice pentru detasarea la cerere sau suplinire, în anul scolar 2011-2012, de catre unitatile de învatamânt la inspectoratul scolar;

Perioada: 31 mai-6 iunie 2011

e) înregistrarea cererilor de înscriere a candidatilor la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la secretariatul unitatii de învatamânt/ centrului care organizeaza concurs, inclusiv pentru absolventii promotiei 2011, pentru cadrele didactice care solicita detasarea ia cerere prin concurs/concurs specific, pentru candidatii care solicita continuitate pentru suplinire si pentru candidatii participanti la concursul national din iulie 2009 si/sau la concursul din iulie 2010, care au obtinut minimum nota 7,00 (sapte), ale caror posturi propuse pentru continuitate au fost ocupate de catre titulari, au fost vacantate pentru concurs sau au fost desfiintate ca urmare a modificarii planului de scolarizare/planului de învatamânt/reorganizarii retelei scolare, precum si pentru candidatii care solicita suplinire în baza notelor ia concursul national din iulie 2009 si/sau la concursul din iulie 2010.

Perioada: 14-24 iunie 2011

Absolventii promotiei 2011 depun adeverinta de absolvire si valideaza fisa de înscriere (prin semnatura).

Termen: 7 iulie 2011

NOTA

Pentru posturile didactice/catedrele care nu necesita proba practica, absolventii promotiei 2011 care sustin examenul de licenta/absolvire dupa data de 7 iulie 2011 pot participa la proba scrisa în cadrul concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unitatile de învatamânt preuniversitar numai dupa prezentarea adeverintei de absolvire.

f) verificarea si avizarea dosarelor candidatilor de catre comisia de organizare si desfasurare a concursului si consilierul juridic al inspectoratului scolar;

Perioada: 27 iunie-1 iulie 2011

g) verificarea si evaluarea dosarelor cadrelor didactice care solicita detasarea la cerere prin concurs specific, în baza criteriilor de evaluare a personalului didactic cuprinse în anexa nr. 2 din metodologia aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.616/2010;

Perioada: 27-28 iunie 2011

h) afisarea la centrele de concurs a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicita detasarea la cerere prin concurs specific;

Termen: 29 iunie 2011

i) depunerea contestatiilor privind punctajele acordate la inspectoratul scolar;

Perioada: 29-30 iunie 2011

j) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar;

Termen: 1 iulie 2011

k) comunicarea solutiilor la contestatii;

Termen: 4 iulie 2011

l) validarea obligatorie a fiselor de înscriere de catre candidati, prin semnatura, sau de catre împuternicitii acestora, prin procura notariala în original, conform graficului stabilit de comisia de organizare si desfasurare a concursului; neprezentarea la validare atrage anularea înscrierii la concurs;

Perioada: 4-6 iulie 2011

m) extragerea din aplicatia Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a situatiei preliminare cu numarul total de posturi didactice/catedre vacante/rezervate titularizabile/netitularizabile, pe specialitati, si numarul total al candidatilor înscrisi;

Termen: 7 iulie 2011

n) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale în profilul postului;

In zilele de: 8 si 11 iulie 2011

o) desfasurarea concursului (locul va fi anuntat public cu cel putin 30 de zile înainte);

Termen: 13 iulie 2011

p) transmiterea situatiei statistice a derularii concursului (numarul candidatilor prezenti si numarul candidatilor absenti) la Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului;

Termen: 13 iulie 2011, ora 12,00

q) afisarea rezultatelor;

Termen: 18 iulie 2011

r) înregistrarea contestatiilor si transmiterea acestora comisiei de rezolvare a contestatiilor;

Perioada: 18-19 iulie 2011

s) rezolvarea contestatiilor;

Termen: 20 iulie 2011

t) afisarea rezultatelor finale.

Termen: 21 iulie 2011

6.1. Etapa I de repartizare - repartizarea în sedinta publica, la nivel de centru de concurs/unitate de învatamânt, a candidatilor care au obtinut cel putin nota 7,00 (sapte) la concursul din 13 iulie 2011 pe posturile didactice/catedrele vacante titularizabile:

a) repartizarea în sedinta publica, la nivelul centrului de concurs/unitatii de învatamânt, a candidatilor care au obtinut cel putin nota 7,00 (sapte) pe posturile didactice/catedrele vacante titularizabile;

In zilele de: 22 si 25 iulie 2011

b) reactualizarea si afisarea listei posturilor didactice/ catedrelor vacante titularizabile pe portalul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, la inspectoratele scolare si la centrele/unitatile de învatamânt care organizeaza concurs;

Termen: 26 iulie 2011

c) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra.

Termen: 5 august 2011

6.2. Etapa a II-a de repartizare - repartizarea candidatilor care au obtinut cel putin nota 7,00 (sapte) la concursul din 13 iulie 2011 în alte centre de concurs/judete pe posturile didactice/catedrele vacante titularizabile ramase neocupate dupa prima etapa de repartizare:

a) depunerea si înregistrarea cererilor de înscriere a candidatilor/optiunilor candidatilor pentru etapa de repartizare în alte centre de concurs/judete;

Perioada: 27-28 iulie 2011

b) repartizarea candidatilor care au obtinut cel putin nota 7,00 (sapte) în alte centre de concurs/judete pe posturile didactice/catedrele vacante titularizabile ramase neocupate dupa prima etapa de repartizare;

Termen: 29 iulie 2011

c) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra.

Termen: 5 august 2011

6.3. Publicarea pe portalul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a listei cu posturile didactice/catedrele netitularizabile ramase vacante, inclusiv a celor titularizabile ramase neocupate care au devenit netitularizabile, si cu posturile didactice/catedrelor rezervate si afisarea acestora la inspectoratele scolare si la centrele de concurs. Afisarea listei candidatilor repartizati pe portalul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, la inspectoratele scolare si la centrele/unitatile de învatamânt care organizeaza concurs.

Termen: 30 iulie 2011

7. Ocuparea posturilor didactice/catedrelor netitularizabile ramase vacante/rezervate la nivel judetean/al municipiului Bucuresti de catre cadre didactice titulare, prin detasarea în interesul învatamântului pentru restrângere de activitate nesolutionata si detasarea la cerere, si de catre cadre didactice calificate, prin suplinire:

a) revalidarea fiselor de înscriere de catre candidati (prin semnatura) pentru candidatii care s-au înscris la concurs în perioada 14-24 iunie 2011;

b) depunerea si înregistrarea dosarelor pentru detasarea în interesul învatamântului pentru restrângere nesolutionata, completarea normei didactice, pentru detasarea la cerere prin concurs specific si pentru suplinire de catre candidatii care nu s-au înscris în perioada 14-24 iunie 2011, precum si de catre candidatii care solicita suplinire în baza rezultatelor obtinute la concursul din luna iulie 2009 si/sau luna iulie 2010;

Perioada: 1-2 august 2011

c) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale în profilul postului (pentru candidatii care nu au sustinut aceste probe sau care au fost respinsi la aceste probe în zilele de 8 si 11 iulie 2011);

Termen: 3 august 2011

d) organizarea la nivel judetean/al municipiului Bucuresti a concursului pentru suplinire;

Termen: 4 august 2011

e) afisarea rezultatelor;

Termen: 5 august 2011

f) depunerea si rezolvarea contestatiilor si afisarea rezultatelor definitive.

In zilele de: 5 si 8 august 2011

7.1. Etapa a III-a de repartizare - repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate, în sedinta publica, la nivel judetean, a cadrelor didactice titulare pentru completarea normei didactice, a cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate nesolutionata, a cadrelor didactice titulare care solicita detasarea la cerere si a suplinitorilor calificati, în ordine, astfel:

a) avizarea în consiliul de administratie al inspectoratului scolar a detasarilor în interesul învatamântului pentru îndeplinirea functiilor de conducere în unitati de învatamânt: director si director adjunct; reactualizarea si afisarea listei cu posturile didactice/catedrele ramase vacante/rezervate netitularizabile la inspectoratele scolare si publicarea acesteia pe portalul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului;

Termen: 22 august 2011

b) solutionarea completarilor de norma didactica si repartizarea cadrelor didactice titulare prin detasarea în interesul învatamântului pentru restrângere de activitate nesolutionata;

c) repartizarea cadrelor didactice titulare care beneficiaza de continuitate pentru detasarea la cerere, conform metodologiei aprobate prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.616/2010;

d) repartizarea în sedinta publica a cadrelor didactice titulare prin detasarea la cerere în ordinea descrescatoare a notelor obtinute ia concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante în unitatile de învatamânt preuniversitar;

e) repartizarea în sedinta publica a cadrelor didactice titulare prin detasarea la cerere în ordinea descrescatoare a punctajului obtinut prin aplicarea criteriilor si a punctajelor de evaluare a personalului didactic cuprinse în anexa nr. 2 la metodologia aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.616/2010;

f) repartizarea candidatilor care beneficiaza de continuitate pentru suplinire, conform metodologiei aprobate prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.616/2010;

g) reactualizarea si afisarea listei cu posturile didactice/ catedrele ramase vacante/rezervate netitularizabile la inspectoratele scolare si publicarea acesteia pe portalul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului;

Termen: 23 august 2011

h) completarea normei didactice a candidatilor repartizati prin continuitate pentru suplinire pe catedre incomplete si repartizarea suplinitorilor calificati, în sedinta publica, la nivelul judetului al municipiului Bucuresti, în conformitate cu prevederile art. 77 din metodologia aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.616/2010;

i) repartizarea candidatilor prevazuti la art. 80 alin. (6) din metodologia aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.616/2010 în regim de cumul/plata cu ora;

Perioada: 24-26 august 2011

j) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra.

Termen: 31 august 2011

7.2. Afisarea listei candidatilor repartizati, reactualizarea si afisarea listei cu posturile didactice/catedrele ramase vacante/rezervate netitularizabile la inspectoratele scolare si publicarea acesteia pe portalul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.

Termen: 27 august 2011

8. Acordarea orelor în regim de plata cu ora/cumul cadrelor didactice titulare, asociate si pensionate:

a) depunerea si înregistrarea dosarelor la inspectoratele scolare pentru cumul/plata cu ora;

Perioadele: 7-9 iunie 2011; 1-2 august 2011

b) acordarea orelor ramase neocupate în regim de cumul/plata cu ora personalului didactic titular si cadrelor didactice asociate/pensionate;

Termen: 29 august 2011

c) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra.

Termen: 31 august 2011

9. Ocuparea posturilor didactice/catedrelor netitularizabile ramase vacante/rezervate la nivel judetean/al municipiului Bucuresti cu suplinitori fara studii corespunzatoare postului:

a) depunerea dosarelor suplinitorilor fara studii corespunzatoare postului;

Perioadele: 7-9 iunie 2011; 1-2 august 2011

b) organizarea testarii suplinitorilor fara studii corespunzatoare postului;

Perioada: 3-4 august 2011

c) afisarea rezultatelor;

Termen: 5 august 2011

d) depunerea, rezolvarea contestatiilor si afisarea rezultatelor definitive.

In zilele de: 5 si 8 august 2011

9.1. Etapa a IV-ade repartizare - sedinta publica organizata la nivel judetean/al municipiului Bucuresti pentru:

a) solutionarea cererilor cadrelor didactice titulare, a caror restrângere de activitate nu a fost solutionata, prin detasarea în interesul învatamântului pentru nesolutionarea restrângerii de activitate, pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru care nu au studii corespunzatoare, cu salarizare ca personal didactic fara studii corespunzatoare postului, cu acordul scris al cadrelor didactice în cauza;

b) repartizarea suplinitorilor fara studii corespunzatoare pe posturile didactice/catedrele ramase vacante/rezervate, conform art. 87 din metodologia aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.616/2010;

Termen: 30 august 2011

c) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra.

Termen: 31 august 2011

III. Transmiterea la Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a situatiei statistice globale privind repartizarea candidatilor pe posturi didactice/catedre vacante/ rezervate.

Termen: 16 septembrie 2011


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 5615/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 5615 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu