ORDIN Nr. 5615
din 11 noiembrie 2010
privind aprobarea
Calendarului miscarii personalului didactic din învatamântul preuniversitar
pentru anul scolar 2011-2012
ACT EMIS DE:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 760 din 15 noiembrie 2010
In baza prevederilor art. 141 lit. p) din Legea învatamântului
nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale
art. 10 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului
didactic, cu modificarile si completarile ulterioare,
în temeiul Hotarârii Guvernului nr. 81/2010 privind
organizarea si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si
Sportului, cu modificarile ulterioare,
ministrul educatiei, cercetarii, tineretului si
sportului emite prezentul ordin.
Art. 1. - Se aproba Calendarul miscarii personalului
didactic din învatamântul preuniversitar pentru anul scolar 2011-2012, prevazut
în anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. - Directia generala management, resurse umane si
retea scolara din cadrul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si
Sportului, Centrul National de Evaluare si Examinare si inspectoratele scolare
duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 3. - Prezentul ordin se publica în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul educatiei, cercetarii, tineretului si
sportului,
Kiraly Andrei Gheorghe,
secretar de stat
ANEXA
CALENDARUL
miscarii personalului didactic din învatamântul
preuniversitar pentru anul scolar 2011-2012
In conformitate cu prevederile art. 11 din Legea nr.
128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificarile si
completarile ulterioare, lucrarile privitoare la mobilitatea personalului
didactic din învatamântul preuniversitar de stat se organizeaza la nivelul
inspectoratelor scolare si sunt coordonate de comisia de mobilitate a
personalului didactic (comisia de mobilitate), numita prin decizie a
inspectorului scolar general, pâna la data de 3 ianuarie 2011, în urmatoarea
componenta:
a) presedinte - inspector scolar general adjunct cu
atributii în domeniul managementului resurselor umane;
b) vicepresedinte - inspector scolar cu atributii
referitoare la managementul resurselor umane/inspector scolar cu managementul
institutional/inspector scolar de specialitate;
c) secretari - inspectori scolari cu atributii
referitoare la managementul resurselor umane/inspectori scolari cu managementul
institutional/inspectori scolari de specialitate/ directori de unitati de
învatamânt de nivel liceal;
d) membri - inspectori scolari de
specialitate/inspectori scolari/inspector responsabil pentru învatamântul în
limbile minoritatilor nationale/profesori metodisti, câte unul pentru fiecare
specialitate, consilierul juridic si analistul programator de la inspectoratul
scolar judetean/al municipiului Bucuresti.
Comisia de mobilitate îsi desfasoara activitatea conform
prezentului calendar si este abilitata sa ia decizii si în afara perioadei
prevazute de acesta, pentru rezolvarea tuturor situatiilor care pot sa apara,
în baza hotarârii comisiei paritare de la nivelul inspectoratului scolar, cu
informarea si avizul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si
Sportului, cu exceptia transferarii pentru restrângere de activitate,
pretransferarii, întregirilor de norma didactica si completarilor de norma pe
perioada nedeterminata.
Comisia de mobilitate judeteana/a municipiului Bucuresti
îsi desfasoara activitatea pe durata unui an calendaristic.
Reprezentantii organizatiilor sindicale reprezentative
la nivelul judetului/municipiului Bucuresti participa ca observatori la toate
etapele miscarii personalului didactic de predare si pregatire/instruire
practica din învatamântul preuniversitar. In aceasta calitate, au acces la
documentele comisiei de mobilitate, au dreptul de a semnala presedintelui
comisiei de mobilitate eventualele nerespectari ale prevederilor legale si
semneaza alaturi de membrii comisiei de mobilitate documentele finale.
I. Ca urmare a restructurarii retelei scolare, a
transformarii unor unitati de învatamânt în unitati de alt nivel si a
schimbarii denumirii unitatilor de învatamânt, inspectoratele scolare
revizuiesc deciziile de restructurare a retelei scolare si, în baza acestora si
a art. 11 alin. (5) din Legea nr. 128/1997, cu modificarile si completarile
ulterioare, emit noi documente de numire pentru personalul didactic titular
afectat de aceste schimbari.
Pentru cadrele didactice titulare la nivel
gimnazial/scoala de arte si meserii în unitati cu clasele V-XII/XIII sau
I-XII/XIII, care îndeplinesc conditiile prevazute la art. 7 alin. (1) lit. e)
si art. 10 alin. (1) lit. b2) din Legea nr. 128/1997, cu
modificarile si completarile ulterioare, la solicitarea acestora,
inspectoratele scolare emit noi documente de numire în care se precizeaza
nivelul cel mai înalt de învatamânt al unitatii, în functie de postul/catedra
ocupat/ocupata.
Perioada: 3-21 ianuarie 2011
II. Ordinea desfasurarii etapelor miscarii personalului
didactic din învatamântul preuniversitar pentru anul scolar 2011-2012 este
urmatoarea:
1. Intocmirea listelor cuprinzând personalul didactic titular
care urmeaza sa fie pensionat cu data de 1 septembrie 2011:
a) pentru limita de vârsta standard;
b) la cerere, conform art. 127 alin. (3) din Legea nr.
128/1997, cu modificarile si completarile ulterioare;
Perioada: 24 ianuarie-4 februarie 2011
c) cadrele didactice care doresc sa îsi continue
activitatea didactica în anul scolar 2011-2012, în conditiile prevazute la art.
128 din Legea nr. 128/1997, cu modificarile si completarile ulterioare, depun
cererile la inspectoratele scolare judetene/al municipiului Bucuresti, însotite
de avizul consiliului profesoral al unitatii de învatamânt;
Perioada: 24 ianuarie-4 februarie 2011
d) cadrele didactice titulare care solicita continuarea
activitatii în învatamânt, conform art. 128 din Legea nr. 128/1997, cu modificarile
si completarile ulterioare, pot fi mentinute ca titulare în functia didactica
peste vârsta standard de pensionare numai daca a fost asigurat numarul necesar
de posturi didactice/catedre vacante corespunzatoare pentru solutionarea
restrângerilor de activitate. Consiliul de administratie al inspectoratului
scolar aproba mentinerea în activitate a cadrelor didactice peste vârsta
standard de pensionare în functie de: evolutia demografica, planurile de
învatamânt, dinamica resurselor umane, politicile de personal si evolutia
planurilor de scolarizare;
Perioada: 8-9 februarie 2011
e) comunicarea acordului/refuzului de mentinere în
activitate sau a avizului de pensionare;
Termen: 11 februarie 2011
f) depunerea contestatiilor la inspectoratul scolar;
Perioada: 14-15 februarie 2011
g) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de
administratie al inspectoratului scolar;
Termen: 17 februarie 2011
h) comunicarea rezultatelor la contestatii.
Termen: 18 februarie 2011
2. Constituirea catedrelor si încadrarea personalului
didactic titular în învatamânt (conform actului de numire/transfer) pentru anul
scolar 2011-2012:
a)la nivelul unitatilor de învatamânt; b) la nivelul
inspectoratului scolar.
Perioada: 21 februarie-11 martie 2011
3. Solutionarea cererilor privind completarile si
întregirile normei didactice ale cadrelor didactice titulare pentru anul scolar
2011-2012:
a) înregistrarea cererilor de întregire a normei
didactice la inspectoratul scolar;
Perioada: 14-15 martie 2011
b) solutionarea în consiliul de administratie al
inspectoratului scolar a cererilor de întregire a normei didactice, prin
transferul cadrelor didactice titulare în doua sau în mai multe unitati de
învatamânt/specializari, într-o singura unitate de învatamânt/ specializare si
a situatiilor prevazute la art. 27 alin. (1) si (2) din Metodologia privind
miscarea personalului didactic din învatamântul preuniversitar, aprobata prin
Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr.
5.616/2010;
Termen: 17 martie 2011
c) afisarea la inspectoratele scolare a listei
orelor/catedrelor vacante/rezervate, pentru solutionarea completarilor normei
didactice în alte unitati de învatamânt;
Termen: 21 martie 2011
d) înregistrarea cererilor pentru completarea normei
didactice la inspectoratul scolar;
Perioada: 22-23 martie 2011
e) completarea de catre comisia de mobilitate
judeteana/a municipiului Bucuresti a normei didactice cu ore la alta/alte
specializare/specializari la nivelul unitatii de învatamânt, la solicitarea si
cu acordul cadrului didactic, pe durata unui an scolar;
f) completarea, în sedinta publica organizata de catre
comisia de mobilitate judeteana/a municipiului Bucuresti, a normei didactice cu
ore la alta/alte unitate/unitati de învatamânt, la solicitarea si cu acordul
cadrului didactic, pe durata unui an scolar;
Perioada: 24-28 martie 2011
g) emiterea si comunicarea deciziilor de completare a
normei didactice/transfer.
Termen: 29 martie 2011
4. Transferarea personalului didactic titular
disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea retelei
scolare si pretransferarea personalului didactic titular la cerere:
a) afisarea la inspectoratele scolare a listei
posturilor didactice/catedrelor care intra în restrângere de activitate,
începând cu 1 septembrie 2011;
Termen: 21 martie 2011
b) afisarea la inspectoratul scolar a listei cuprinzând
posturile didactice/catedrele vacante/rezervate, în baza hotarârii consiliului
de administratie al inspectoratului scolar;
Termen: 30 martie 2011
c) afisarea la inspectoratele scolare a listei cadrelor
didactice care intra în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie
2011;
Termen: 6 aprilie 2011
d) înregistrarea cererilor personalului didactic care
solicita transferarea pentru restrângere de activitate si pretransferarea la
cerere de catre comisia de mobilitate a inspectoratului scolar;
Perioada: 7-21 aprilie 2011
e) afisarea la inspectoratul scolar a listelor cu
punctajele cadrelor didactice care solicita transferarea pentru restrângere de
activitate si pretransferarea la cerere;
Termen: 27 aprilie 2011
f) înregistrarea contestatiilor la punctajele acordate
de catre inspectoratul scolar;
Perioada: 28-29 aprilie 2011
g) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de
administratie al inspectoratului scolar si afisarea listelor finale;
Termen: 3 mai 2011
h) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale
în profilul postului;
Perioada: 4-5 mai 2011
i) efectuarea, în ordine, mai întâi a transferarilor
pentru restrângere de activitate si apoi a pretransferarilor, în aceeasi
sedinta publica;
Perioada: 6-10 mai 2011
j) înregistrarea contestatiilor la inspectoratul scolar;
Perioada: 11-12 mai 2011
k) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de
administratie al inspectoratului scolar;
Termen: 13 mai 2011
l) reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor
vacante/rezervate;
Termen: 16 mai 2011
m) emiterea si comunicarea deciziilor de transfer pentru
restrângere de activitate si de pretransfer.
Termen: 17 mai 2011
5. Detasarea în interesul învatamântului:
a) înregistrarea de catre inspectorii de specialitate a
solicitarilor unitatilor de învatamânt;
Perioada: 18-23 mai 2011
b) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale
în profilul postului;
Perioada: 24-25 mai 2011
c) discutarea si solutionarea propunerilor facute de
inspectorii scolari de specialitate în consiliul de administratie al
inspectoratului scolar;
Termen: 27 mai 2011
d) afisarea listei cadrelor didactice detasate în
interesul învatamântului la inspectoratele scolare;
Termen: 30 mai 2011
e) emiterea si comunicarea deciziilor de detasare în
interesul învatamântului.
Termen: 31 mai 2011
6. Ocuparea prin concurs, detasare la cerere si
suplinire a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în
unitatile de învatamânt preuniversitar:
a) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul
Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a listei
actualizate cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate
titularizabile/netitularizabile propuse pentru concurs de catre comisia de
mobilitate judeteana/a municipiului Bucuresti si afisarea acesteia la
inspectoratul scolar;
Termen: 30 mai 2011
b) stabilirea listei finale cu posturile
didactice/catedrele vacante titularizabile pentru concurs de catre consiliul de
administratie al inspectoratului scolar;
Termen: 31 mai 2011
c) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul
Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a listei finale cu
posturile didactice/catedrele vacante/rezervate titularizabile/netitularizabile
stabilite de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar si
afisarea acesteia la inspectoratul scolar si la centrele/unitatile de
învatamânt care organizeaza concurs;
Termen: 6 iunie 2011
d) comunicarea acordului/refuzului continuitatii
cadrelor didactice pentru detasarea la cerere sau suplinire, în anul scolar
2011-2012, de catre unitatile de învatamânt la inspectoratul scolar;
Perioada: 31 mai-6 iunie 2011
e) înregistrarea cererilor de înscriere a candidatilor
la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la
secretariatul unitatii de învatamânt/ centrului care organizeaza concurs,
inclusiv pentru absolventii promotiei 2011, pentru cadrele didactice care
solicita detasarea ia cerere prin concurs/concurs specific, pentru candidatii
care solicita continuitate pentru suplinire si pentru candidatii participanti
la concursul national din iulie 2009 si/sau la concursul din iulie 2010, care
au obtinut minimum nota 7,00 (sapte), ale caror posturi propuse pentru
continuitate au fost ocupate de catre titulari, au fost vacantate pentru
concurs sau au fost desfiintate ca urmare a modificarii planului de
scolarizare/planului de învatamânt/reorganizarii retelei scolare, precum si
pentru candidatii care solicita suplinire în baza notelor ia concursul national
din iulie 2009 si/sau la concursul din iulie 2010.
Perioada: 14-24 iunie 2011
Absolventii promotiei 2011 depun adeverinta de absolvire
si valideaza fisa de înscriere (prin semnatura).
Termen: 7 iulie 2011
NOTA
Pentru posturile didactice/catedrele care nu necesita
proba practica, absolventii promotiei 2011 care sustin examenul de
licenta/absolvire dupa data de 7 iulie 2011 pot participa la proba scrisa în
cadrul concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor declarate
vacante/rezervate în unitatile de învatamânt preuniversitar numai dupa
prezentarea adeverintei de absolvire.
f) verificarea si avizarea dosarelor candidatilor de
catre comisia de organizare si desfasurare a concursului si consilierul juridic
al inspectoratului scolar;
Perioada: 27 iunie-1 iulie 2011
g) verificarea si evaluarea dosarelor cadrelor didactice
care solicita detasarea la cerere prin concurs specific, în baza criteriilor de
evaluare a personalului didactic cuprinse în anexa nr. 2 din metodologia
aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si
sportului nr. 5.616/2010;
Perioada: 27-28 iunie 2011
h) afisarea la centrele de concurs a listelor cu
punctajele cadrelor didactice care solicita detasarea la cerere prin concurs
specific;
Termen: 29 iunie 2011
i) depunerea contestatiilor privind punctajele acordate
la inspectoratul scolar;
Perioada: 29-30 iunie 2011
j) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de
administratie al inspectoratului scolar;
Termen: 1 iulie 2011
k) comunicarea solutiilor la contestatii;
Termen: 4 iulie 2011
l) validarea obligatorie a fiselor de înscriere de catre
candidati, prin semnatura, sau de catre împuternicitii acestora, prin procura
notariala în original, conform graficului stabilit de comisia de organizare si
desfasurare a concursului; neprezentarea la validare atrage anularea înscrierii
la concurs;
Perioada: 4-6 iulie 2011
m) extragerea din aplicatia Ministerului Educatiei,
Cercetarii, Tineretului si Sportului a situatiei preliminare cu numarul total
de posturi didactice/catedre vacante/rezervate titularizabile/netitularizabile,
pe specialitati, si numarul total al candidatilor înscrisi;
Termen: 7 iulie 2011
n) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale
în profilul postului;
In zilele de: 8 si 11 iulie 2011
o) desfasurarea concursului (locul va fi anuntat public
cu cel putin 30 de zile înainte);
Termen: 13 iulie 2011
p) transmiterea situatiei statistice a derularii
concursului (numarul candidatilor prezenti si numarul candidatilor absenti) la
Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului;
Termen: 13 iulie 2011, ora 12,00
q) afisarea rezultatelor;
Termen: 18 iulie 2011
r) înregistrarea contestatiilor si transmiterea acestora
comisiei de rezolvare a contestatiilor;
Perioada: 18-19 iulie 2011
s) rezolvarea contestatiilor;
Termen: 20 iulie 2011
t) afisarea rezultatelor finale.
Termen: 21 iulie 2011
6.1. Etapa I de repartizare - repartizarea în sedinta
publica, la nivel de centru de concurs/unitate de învatamânt, a candidatilor
care au obtinut cel putin nota 7,00 (sapte) la concursul din 13 iulie 2011 pe
posturile didactice/catedrele vacante titularizabile:
a) repartizarea în sedinta publica, la nivelul centrului
de concurs/unitatii de învatamânt, a candidatilor care au obtinut cel putin
nota 7,00 (sapte) pe posturile didactice/catedrele vacante titularizabile;
In zilele de: 22 si 25 iulie 2011
b) reactualizarea si afisarea listei posturilor
didactice/ catedrelor vacante titularizabile pe portalul Ministerului
Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, la inspectoratele scolare si
la centrele/unitatile de învatamânt care organizeaza concurs;
Termen: 26 iulie 2011
c) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe
post/catedra.
Termen: 5 august 2011
6.2. Etapa a II-a de repartizare - repartizarea
candidatilor care au obtinut cel putin nota 7,00 (sapte) la concursul din 13
iulie 2011 în alte centre de concurs/judete pe posturile didactice/catedrele
vacante titularizabile ramase neocupate dupa prima etapa de repartizare:
a) depunerea si înregistrarea cererilor de înscriere a
candidatilor/optiunilor candidatilor pentru etapa de repartizare în alte centre
de concurs/judete;
Perioada: 27-28 iulie 2011
b) repartizarea candidatilor care au obtinut cel putin
nota 7,00 (sapte) în alte centre de concurs/judete pe posturile
didactice/catedrele vacante titularizabile ramase neocupate dupa prima etapa de
repartizare;
Termen: 29 iulie 2011
c) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe
post/catedra.
Termen: 5 august 2011
6.3. Publicarea pe portalul Ministerului Educatiei,
Cercetarii, Tineretului si Sportului a listei cu posturile didactice/catedrele
netitularizabile ramase vacante, inclusiv a celor titularizabile ramase
neocupate care au devenit netitularizabile, si cu posturile
didactice/catedrelor rezervate si afisarea acestora la inspectoratele scolare
si la centrele de concurs. Afisarea listei candidatilor repartizati pe portalul
Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, la inspectoratele
scolare si la centrele/unitatile de învatamânt care organizeaza concurs.
Termen: 30 iulie 2011
7. Ocuparea posturilor didactice/catedrelor
netitularizabile ramase vacante/rezervate la nivel judetean/al municipiului
Bucuresti de catre cadre didactice titulare, prin detasarea în interesul
învatamântului pentru restrângere de activitate nesolutionata si detasarea la
cerere, si de catre cadre didactice calificate, prin suplinire:
a) revalidarea fiselor de înscriere de catre candidati
(prin semnatura) pentru candidatii care s-au înscris la concurs în perioada
14-24 iunie 2011;
b) depunerea si înregistrarea dosarelor pentru detasarea
în interesul învatamântului pentru restrângere nesolutionata, completarea
normei didactice, pentru detasarea la cerere prin concurs specific si pentru
suplinire de catre candidatii care nu s-au înscris în perioada 14-24 iunie
2011, precum si de catre candidatii care solicita suplinire în baza
rezultatelor obtinute la concursul din luna iulie 2009 si/sau luna iulie 2010;
Perioada: 1-2 august 2011
c) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale
în profilul postului (pentru candidatii care nu au sustinut aceste probe sau
care au fost respinsi la aceste probe în zilele de 8 si 11 iulie 2011);
Termen: 3 august 2011
d) organizarea la nivel judetean/al municipiului
Bucuresti a concursului pentru suplinire;
Termen: 4 august 2011
e) afisarea rezultatelor;
Termen: 5 august 2011
f) depunerea si rezolvarea contestatiilor si afisarea
rezultatelor definitive.
In zilele de: 5 si 8 august 2011
7.1. Etapa a III-a de repartizare - repartizarea pe
posturi didactice/catedre vacante/rezervate, în sedinta publica, la nivel
judetean, a cadrelor didactice titulare pentru completarea normei didactice, a
cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate nesolutionata, a
cadrelor didactice titulare care solicita detasarea la cerere si a
suplinitorilor calificati, în ordine, astfel:
a) avizarea în consiliul de administratie al
inspectoratului scolar a detasarilor în interesul învatamântului pentru
îndeplinirea functiilor de conducere în unitati de învatamânt: director si
director adjunct; reactualizarea si afisarea listei cu posturile
didactice/catedrele ramase vacante/rezervate netitularizabile la inspectoratele
scolare si publicarea acesteia pe portalul Ministerului Educatiei, Cercetarii,
Tineretului si Sportului;
Termen: 22 august 2011
b) solutionarea completarilor de norma didactica si
repartizarea cadrelor didactice titulare prin detasarea în interesul
învatamântului pentru restrângere de activitate nesolutionata;
c) repartizarea cadrelor didactice titulare care
beneficiaza de continuitate pentru detasarea la cerere, conform metodologiei
aprobate prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si
sportului nr. 5.616/2010;
d) repartizarea în sedinta publica a cadrelor didactice
titulare prin detasarea la cerere în ordinea descrescatoare a notelor obtinute
ia concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante
în unitatile de învatamânt preuniversitar;
e) repartizarea în sedinta publica a cadrelor didactice
titulare prin detasarea la cerere în ordinea descrescatoare a punctajului
obtinut prin aplicarea criteriilor si a punctajelor de evaluare a personalului
didactic cuprinse în anexa nr. 2 la metodologia aprobata prin Ordinul
ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.616/2010;
f) repartizarea candidatilor care beneficiaza de
continuitate pentru suplinire, conform metodologiei aprobate prin Ordinul
ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.616/2010;
g) reactualizarea si afisarea listei cu posturile
didactice/ catedrele ramase vacante/rezervate netitularizabile la
inspectoratele scolare si publicarea acesteia pe portalul Ministerului
Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului;
Termen: 23 august 2011
h) completarea normei didactice a candidatilor
repartizati prin continuitate pentru suplinire pe catedre incomplete si
repartizarea suplinitorilor calificati, în sedinta publica, la nivelul
judetului al municipiului Bucuresti, în conformitate cu prevederile art. 77 din
metodologia aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii,
tineretului si sportului nr. 5.616/2010;
i) repartizarea candidatilor prevazuti la art. 80 alin.
(6) din metodologia aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii,
tineretului si sportului nr. 5.616/2010 în regim de cumul/plata cu ora;
Perioada: 24-26 august 2011
j) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe
post/catedra.
Termen: 31 august 2011
7.2. Afisarea listei candidatilor repartizati,
reactualizarea si afisarea listei cu posturile didactice/catedrele ramase
vacante/rezervate netitularizabile la inspectoratele scolare si publicarea
acesteia pe portalul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si
Sportului.
Termen: 27 august 2011
8. Acordarea orelor în regim de plata cu ora/cumul
cadrelor didactice titulare, asociate si pensionate:
a) depunerea si înregistrarea dosarelor la
inspectoratele scolare pentru cumul/plata cu ora;
Perioadele: 7-9 iunie 2011; 1-2 august 2011
b) acordarea orelor ramase neocupate în regim de
cumul/plata cu ora personalului didactic titular si cadrelor didactice
asociate/pensionate;
Termen: 29 august 2011
c) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe
post/catedra.
Termen: 31 august 2011
9. Ocuparea posturilor didactice/catedrelor
netitularizabile ramase vacante/rezervate la nivel judetean/al municipiului
Bucuresti cu suplinitori fara studii corespunzatoare postului:
a) depunerea dosarelor suplinitorilor fara studii
corespunzatoare postului;
Perioadele: 7-9 iunie 2011; 1-2 august 2011
b) organizarea testarii suplinitorilor fara studii
corespunzatoare postului;
Perioada: 3-4 august 2011
c) afisarea rezultatelor;
Termen: 5 august 2011
d) depunerea, rezolvarea contestatiilor si afisarea
rezultatelor definitive.
In zilele de: 5 si 8 august 2011
9.1. Etapa a IV-ade repartizare - sedinta publica
organizata la nivel judetean/al municipiului Bucuresti pentru:
a) solutionarea cererilor cadrelor didactice titulare, a
caror restrângere de activitate nu a fost solutionata, prin detasarea în
interesul învatamântului pentru nesolutionarea restrângerii de activitate, pe
posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru care nu au studii
corespunzatoare, cu salarizare ca personal didactic fara studii corespunzatoare
postului, cu acordul scris al cadrelor didactice în cauza;
b) repartizarea suplinitorilor fara studii
corespunzatoare pe posturile didactice/catedrele ramase vacante/rezervate,
conform art. 87 din metodologia aprobata prin Ordinul ministrului educatiei,
cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.616/2010;
Termen: 30 august 2011
c) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe
post/catedra.
Termen: 31 august 2011
III. Transmiterea la Ministerul Educatiei, Cercetarii,
Tineretului si Sportului a situatiei statistice globale privind repartizarea
candidatilor pe posturi didactice/catedre vacante/ rezervate.
Termen: 16 septembrie 2011