Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 50 din 10 ianuarie 2011

pentru reglementarea modalitatii de plata si recuperare a cheltuielilor de judecata ocazionate de procedurile judiciare initiate impotriva persoanelor care ocupa sau au ocupat functii de demnitate publica, inalti functionari publici, functionari publici si personal contractual in cadrul Ministerului Finantelor Publice, al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si al unitatilor aflate in subordinea acesteia

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 47 din 19 ianuarie 2011



Având în vedere prevederile art. IX din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 46/2009 privind îmbunătăţirea procedurilor fiscale şi diminuarea evaziunii fiscale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2009,

în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - (1) Prevederile prezentului ordin sunt aplicabile persoanelor care îndeplinesc, în mod cumulativ, următoarele condiţii:

a) ocupă o funcţie de demnitate publică, de înalt funcţionar public, de funcţionar public ori de personal contractual sau au ocupat o astfel de funcţie în cadrul Ministerului Finanţelor Publice, al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi al unităţilor aflate în subordinea acesteia;

b) se află în cursul unei proceduri judiciare având ca obiect acte ori fapte săvârşite în legătură cu funcţiile prevăzute la lit. a);

c) au una dintre calităţile enumerate la art. 3 alin. (2).

(2) In sensul prezentului ordin, persoanele cărora le-a fost aprobată cererea prin care solicită să beneficieze de prevederile art. IX din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 46/2009 privind îmbunătăţirea procedurilor fiscale şi diminuarea evaziunii fiscale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2009, şi care îndeplinesc condiţiile prevăzute la alin. (1) vor fi denumite în continuare persoane îndreptăţite, iar Ministerul Finanţelor Publice, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, Garda Financiară şi Autoritatea Naţională a Vămilor vor fi denumite în continuare ordonatori de credite.

(3) Persoanele care îndeplinesc, în mod cumulativ, condiţiile prevăzute la alin. (1) nu beneficiază de prevederile prezentului ordin dacă au ori aveau suspendat raportul de muncă sau de serviciu, după caz, la momentul săvârşirii actelor ori faptelor în legătură cu care s-au demarat procedurile judiciare.

(4) Beneficiază de prevederile prezentului ordin şi persoanele împotriva cărora s-au demarat proceduri judiciare având ca obiect acte ori fapte săvârşite în legătură cu îndeplinirea unor sarcini de serviciu suplimentare.

Art. 2. - (1) Persoanele îndreptăţite au dreptul la plata cheltuielilor de judecată ocazionate de procedurile judiciare, astfel cum sunt acestea definite în prezentul ordin, în limita bugetului aprobat prin legile bugetare anuale.

(2) In situaţia în care bugetul aprobat prin legile bugetare anuale nu permite încheierea convenţiei, a actului adiţional sau angajarea de noi cheltuieli în cursul unui an bugetar, după caz, ordonatorul de credite este obligat ca, în termen de 6 luni de la data aprobării cererii prevăzute la art. 5 alin. (1) sau de la data constatării lipsei fondurilor, să facă demersurile necesare pentru a identifica sursele de finanţare, conform prevederilor legale.

Art. 3. - (1) Prin cheltuieli de judecată ocazionate de procedurile judiciare la care au dreptul persoanele îndreptăţite se înţelege cheltuielile cu serviciile avocaţiale şi cu serviciile de expertiză judiciară, după cum urmează:

a) în cazul procesului civil, cheltuielile efectuate după primirea citaţiei sau a oricărui alt document din care rezultă calitatea de pârât sau chemat în garanţie a persoanei îndreptăţite şi până la rămânerea definitivă şi irevocabilă a hotărârii judecătoreşti;

b) în cazul procesului penal, cheltuielile efectuate după începerea urmăririi penale împotriva persoanei îndreptăţite şi până la rămânerea definitivă a hotărârii judecătoreşti.

(2) Procedurile judiciare în care pot fi plătite cheltuielile prevăzute la alin. (1) sunt cele în care persoanele au calitatea de învinuit, inculpat, pârât, chemat în garanţie, precum şi calităţile corespunzătoare acestora din căile de atac, potrivit Codului de procedură penală şi Codului de procedură civilă.

Art. 4. - (1) In cadrul fiecărui ordonator de credite dintre cei prevăzuţi la art. 1 alin. (2), conducătorul acestuia are obligaţia de a constitui o comisie de analiză a cererilor întemeiate pe prevederile art. IX din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 46/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2009, denumită în continuare Comisia.

(2) Comisia este formată din 3 persoane. Structurile de resurse umane, contabilitate şi juridică vor desemna câte un membru permanent şi un membru supleant. Structura juridică asigură secretariatul Comisiei.

Art. 5. - (1) Cererea prin care se solicită beneficiul prevederilor art. IX din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 46/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2009, se depune la registratura unităţii unde îşi desfăşoară sau şi-a desfăşurat activitatea solicitantul în perioada actelor sau faptelor pentru care s-au demarat procedurile judiciare şi este însoţită de:

a) copia actului de identitate valabil şi datele de contact;

b) orice document care face dovada că titularul cererii are una dintre calităţile prevăzute la art. 3 alin. (2);

c) contractul de reprezentare avocaţială, în copie, în măsura în care persoana îndreptăţită înţelege să apeleze la serviciile avocaţiale;

d) orice document din care rezultă admiterea probei expertizei, în măsura în care solicitantului i s-a admis acest mijloc de probă;

e) o scurtă descriere a actelor sau faptelor pentru care s-au demarat procedurile judiciare, precum şi orice acte doveditoare în susţinerea punctului său de vedere, dacă se află în posesia acestora;

f) precizarea unei valori estimate a cheltuielilor de judecată ocazionate de procedurile judiciare, dacă nu rezultă din documentele prezentate;

g) acordul expres al solicitantului sau al reprezentantului legal, după caz, cu privire la faptul că, în cazul aprobării cererii, este de acord să semneze convenţia prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

(2) In cazuri excepţionale, cererea prevăzută la alin. (1) poate fi semnată şi de către reprezentantul legal al solicitantului.

(3) In termen de 10 zile de la depunerea cererii, conform alin. (1), conducătorul unităţii respective are obligaţia de a confirma îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 1 alin. (1) şi (3), de a anexa o copie a documentului (de exemplu, fişa postului) care atestă calitatea solicitantului prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. a) în perioada actelor sau faptelor pentru care s-au demarat procedurile judiciare şi de a o transmite, împreună cu cererea, structurii juridice din cadrul ordonatorului de credite căruia i se subordonează.

(4) Dispoziţiile alin. (3) nu se aplică în situaţia în care unitatea unde îşi desfăşoară sau şi-a desfăşurat activitatea solicitantul în perioada actelor sau faptelor pentru care s-au demarat procedurile judiciare este una dintre structurile enumerate la art. 1 alin. (2).

(5) In situaţia prevăzută la alin. (4), cererea va fi analizată direct de către Comisie.

Art. 6. - (1) Comisia va analiza documentele transmise potrivit art. 5 alin. (3) şi (5) şi orice alte acte cerute şi primite în completare de la solicitant sau de la structura de resurse umane competentă.

(2) Pentru analiza cererii, Comisia poate solicita lămuriri scrise sau verbale, precum şi documente suplimentare.

(3) Membrii Comisiei fac propuneri cu majoritate de voturi. Membrul Comisiei care are o altă părere va redacta şi va semna opinia separată, cu prezentarea considerentelor pe care aceasta se sprijină.

(4) In termen de 5 zile lucrătoare de la primirea cererii sau a informaţiilor suplimentare solicitate, după caz, Comisia va înainta conducătorului ordonatorului de credite un raport, motivat în fapt şi în drept, propunând:

a) aprobarea cererii;

b) respingerea cererii; în acest caz, conducătorul ordonatorului de credite emite un act administrativ, motivat în fapt şi în drept, care poate fi contestat în condiţiile reglementate de Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

(5) Respingerea cererii intervine în următoarele situaţii:

a) actele ori faptele săvârşite nu sunt în legătură cu funcţiile prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. a);

b) persoana solicitantă nu îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. b) şi c);

c) nu sunt respectate prevederile art. 5 alin. (1);

d) nu sunt depuse documentele solicitate de Comisie, după caz, în măsura în care acestea sunt în posesia solicitantului.

Art. 7. - (1) După aprobarea cererii, conform art. 6 alin. (4) lit. a), şi identificarea surselor de finanţare, potrivit Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare, structura juridică comunică persoanei îndreptăţite sau reprezentantului său legal, după caz, că poate transmite convenţia semnată ordonatorului de credite.

(2) Scopul convenţiei prevăzute la alin. (1) este acela de a asigura ordonatorului de credite posibilitatea de a recupera cheltuielile de judecată ocazionate de procedurile judiciare, în funcţie de posibilităţile legale de recuperare.

Art. 8. - (1) Dupa încheierea convenţiei sau a actului adiţional, după caz, persoanele îndreptăţite pot solicita ordonatorilor de credite, prin cerere scrisă, plata cheltuielilor de judecată.

(2) In perioada cuprinsă între momentul aprobării cererii prevăzute la art. 5 alin. (1) şi încheierea convenţiei sau a actelor adiţionale, după caz, persoanele îndreptăţite nu pot solicita ordonatorilor de credite efectuarea de plăţi.

(3) Sub rezerva respectării prevederilor alin. (2), pot fi solicitate la plată cheltuielile de judecată aferente serviciilor prestate efectiv după momentul depunerii cererii prevăzute la art. 5 alin. (1).

(4) In nicio situaţie nu pot fi considerate cheltuieli de judecată ocazionate de procedurile judiciare acele cheltuieli cu serviciile avocaţiale sau de expertiză judiciară care au fost prestate anterior depunerii cererii prevăzute la art. 5 alin. (1).

Art. 9. - (1) Cererea de plată a cheltuielilor de judecată ocazionate de procedurile judiciare la care participă persoana îndreptăţită, ce se transmite ordonatorului de credite cu care a fost încheiată convenţia, trebuie să conţină precizările şi să fie însoţită de documentele următoare:

a) în cazul serviciilor avocaţiale: factura, în original, şi dovada achitării prealabile a acesteia, confirmarea persoanei îndreptăţite că serviciile avocaţiale au fost prestate efectiv după data depunerii cererii prevăzute la art. 5 alin. (1) şi în legătură cu procedura judiciară în care este implicată, precizarea expresă a sumelor care pot fi plătite pentru serviciile respective, precum şi contul bancar în care urmează a se face plata, deschis pe numele persoanei îndreptăţite;

b) în cazul serviciilor de expertiză judiciară: orice document din care rezultă admiterea probei cu expertiză judiciară, dovada achitării prealabile, în contul indicat, a sumei stabilite în acel document, confirmarea persoanei îndreptăţite că serviciile de expertiză au fost prestate efectiv după data depunerii cererii prevăzute la art. 5 alin. (1), precizarea expresă a sumelor care pot fi plătite pentru serviciile respective, precum şi contul bancar în care urmează a se face plata, deschis pe numele persoanei îndreptăţite. Nu se decontează decât sumele plătite expertului judiciar.

(2) Structura juridică din cadrul ordonatorului de credite are obligaţia îndeplinirii operaţiunilor specifice angajării, lichidării, ordonanţării cheltuielilor, conform Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.792/2002, cu modificările şi completările ulterioare, şi înaintării către compartimentul de contabilitate.

(3) In situaţia imposibilităţii de plată a cheltuielilor de judecată solicitate, datorată faptului că bugetul aprobat al ordonatorului de credite nu permite angajarea de noi cheltuieli în cursul anului bugetar respectiv sau faptului că bugetul angajat a fost epuizat, acesta este obligat ca, în termen de 6 luni de la data depunerii cererii, precizărilor şi a documentelor prevăzute la alin. (1), să facă demersurile necesare pentru a identifica sursele de finanţare.

Art. 10. - (1) Pentru recuperarea cheltuielilor de judecată ocazionate de procedurile judiciare, în cazul în care instanţa judecătorească constată îndeplinirea ori omisiunea îndeplinirii de către persoanele îndreptăţite, cu vinovăţie constând în culpă gravă sau gravă neglijenţă, a oricărui act ori fapt în legătură cu exercitarea, în condiţiile legii, a atribuţiilor ce le revin sau le reveneau, ordonatorul de credite se va îndrepta, în limita sumelor achitate în temeiul convenţiei sau al actului adiţional, împotriva persoanei îndreptăţite. Procedura de colectare a creanţelor datorate ordonatorului de credite, în temeiul convenţiei sau al actului adiţional, este cea reglementată în Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Pentru recuperarea cheltuielilor de judecată ocazionate de procedurile judiciare, în cazul în care instanţa judecătorească sau procurorul nu constată îndeplinirea ori omisiunea îndeplinirii de către persoanele îndreptăţite, cu vinovăţie constând în culpă gravă sau gravă neglijenţă, a oricărui act ori fapt în legătură cu exercitarea, în condiţiile legii, a atribuţiilor ce le revin sau le reveneau, ordonatorul de credite se va îndrepta, în limita sumelor reţinute de instanţa judecătorească sau de procuror, împotriva persoanei care a căzut în pretenţii, după caz. Procedura de colectare a creanţelor datorate ordonatorului de credite, ca urmare a subrogării acestuia în drepturile persoanei îndreptăţite, astfel cum au fost acestea reţinute de instanţa judecătorească sau de procuror, este cea reglementată în Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

(3) Sumele recuperate conform alin. (1) şi (2) se fac venit la bugetul de stat.

(4) Titlul executoriu se înaintează organului fiscal din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală competent conform Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 30 de zile de la primirea sa.

Art. 11. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Ialomiţianu

ANEXĂ

CONVENŢIE

Art. 1. - Părţile contractante

................................., cu sediul în............................, str....................nr......., telefon........................................, cont bancar nr........................., deschis la......................., reprezentată prin ........................, în calitate de..................., numită în prezentul contract Ordonator,

şi

dl/dna ....................., domiciliat(ă) în ......................, str........................ nr......., bl......, sc......, ap......., sectorul/judeţul..................., născut(ă) în localitatea.....................la data de.................., posesor/posesoare al/a actului de identitate seria......nr............, eliberat de................la data de..................., codul numeric personal....................., în calitate de persoană care ocupă sau a ocupat o funcţie de demnitate publică/înalt funcţionar public/funcţionar public/personal contractual în cadrul ......................................, denumit(ă) în continuare Beneficiar,

au încheiat prezenta convenţie, în următoarele condiţii stabilite de comun acord:

Art. 2. - Obiectul convenţiei

2.1. Plata de către Ordonator a cheltuielilor cu serviciile avocaţiale şi/sau cu serviciile de expertiză judiciară ocazionate de procedurile judiciare, aşa cum sunt acestea definite la art. 3 alin. (1) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 50/2011 pentru reglementarea modalităţii de plată şi recuperare a cheltuielilor de judecată ocazionate de procedurile judiciare iniţiate împotriva persoanelor care ocupă sau au ocupat funcţii de demnitate publică, înalţi funcţionari publici, funcţionari publici şi personal contractual în cadrul Ministerului Finanţelor Publice, al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi al unităţilor aflate în subordinea acesteia, şi, în mod corelativ, restituirea, cesiunea şi recuperarea sumelor plătite către Beneficiar, în cazul în care instanţa judecătorească constată îndeplinirea ori omisiunea îndeplinirii de către Beneficiar, cu vinovăţie constând în culpă gravă sau gravă neglijenţă, a oricărui act ori fapt în legătură cu exercitarea, în condiţiile legii, a atribuţiilor ce îi reveneau

2.2. Recuperarea sumelor plătite către Beneficiar de la persoana care a căzut în pretenţii şi în limita sumelor reţinute de instanţa judecătorească sau de procuror, după caz, în cazul în care nu se constată îndeplinirea ori omisiunea îndeplinirii de către Beneficiar, cu vinovăţie constând în culpă gravă sau gravă neglijenţă, a oricărui act ori fapt în legătură cu exercitarea, în condiţiile legii, a atribuţiilor ce îi reveneau

Art. 3. - Valoarea estimată a cheltuielilor cu serviciile avocaţiale şi cu serviciile de expertiză judiciară ocazionate de procedurile judiciare în legătură cu exercitarea, în condiţiile legii, a atribuţiilor ce îi reveneau Beneficiarului este de....................... lei (TVA inclus).

Art. 4. - Plata cheltuielilor cu serviciile avocaţiale şi cu serviciile de expertiză judiciară ocazionate de procedurile judiciare prevăzute la art. 3 se face în contul indicat de Beneficiar, în limita bugetului aprobat prin legile bugetare anuale.

Art. 5. - Drepturile şi obligaţiile Ordonatorului

5.1. Ordonatorul are următoarele drepturi:

a) de a i se restitui sumele plătite cu titlu de cheltuieli cu serviciile avocaţiale şi cu serviciile de expertiză judiciară ocazionate de procedurile judiciare la care participă Beneficiarul, în cazul în care instanţele judecătoreşti constată printr-o hotărâre judecătorească definitivă/irevocabilă, după caz, îndeplinirea ori omisiunea îndeplinirii, cu vinovăţie constând în culpă gravă sau gravă neglijenţă, a oricărui act ori fapt în legătură cu exercitarea, în condiţiile legii, a atribuţiilor ce îi reveneau, precum şi în cazul în care Beneficiarul încheie un contract de tranzacţie;

b) de a percepe dobânzi şi penalităţi de întârziere, în condiţiile Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, de la data rămânerii definitive/irevocabile a hotărârii judecătoreşti, după caz, sau de la data plăţii, în cazul situaţiilor prevăzute la lit. a);

c) de a proceda la executarea silită a Beneficiarului, în condiţiile Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, de la data rămânerii definitive/irevocabile a hotărârii judecătoreşti, după caz, sau de la data încheierii contractului de tranzacţie, în cazul situaţiilor prevăzute la lit. a);

d) să solicite Beneficiarului cesionarea tuturor drepturilor aferente cheltuielilor cu serviciile avocaţiale şi cu serviciile de expertiză judiciară ocazionate de procedurile judiciare în care acesta participă;

e) să se îndrepte împotriva persoanei care a căzut în pretenţii, ca urmare a cesionării tuturor drepturilor aferente cheltuielilor cu serviciile avocaţiale şi cu serviciile de expertiză judiciară ocazionate de procedurile judiciare în care participă Beneficiarul, astfel cum au fost reţinute de instanţa judecătorească sau de procuror, după caz;

f) să solicite Beneficiarului învestirea cu formulă executorie a hotărârii judecătoreşti definitive/irevocabile sau a actului procurorului, după caz, în cazul în care instanţele judecătoreşti sau procurorul nu constată îndeplinirea ori omisiunea îndeplinirii, cu vinovăţie constând în culpă gravă sau gravă neglijenţă, a oricărui act ori fapt în legătură cu exercitarea, în condiţiile legii, a atribuţiilor ce îi reveneau.

5.2. Ordonatorul are următoarele obligaţii:

a) să plătească Beneficiarului cheltuielile cu serviciile avocaţiale şi cu serviciile de expertiză judiciară ocazionate de procedurile judiciare, pe baza documentelor justificative, în limita bugetului angajat;

b) în situaţia în care bugetul aprobat prin legile bugetare anuale nu permite încheierea actului adiţional sau angajarea de noi cheltuieli în cursul unui an bugetar, după caz, să facă demersurile necesare pentru a identifica sursele de finanţare, conform prevederilor legale, în termen de 6 luni de la data constatării lipsei fondurilor.

Art. 6. - Drepturile şi obligaţiile Beneficiarului 6.1. Beneficiarul are dreptul la plata cheltuielilor cu serviciile avocaţiale şi cu serviciile de expertiză judiciară ocazionate de procedurile judiciare în legătură cu exercitarea, în condiţiile legii, a atribuţiilor ce îi reveneau, în limita bugetului aprobat prin legile bugetare anuale.

6.2. Beneficiarul are următoarele obligaţii:

a) să transmită Ordonatorului documentele pentru care solicită plata, conform condiţiilor prevăzute la art. 7, dar nu mai târziu de momentul soluţionării definitive/irevocabile a cauzei;

b) să solicite în cadrul procesului civil sau penal, inclusiv în faza urmăririi penale din cadrul procesului penal, acordarea tuturor cheltuielilor cu serviciile avocaţiale şi cu serviciile de expertiză judiciară ocazionate de procedurile judiciare la care a participat, indiferent de modul de soluţionare a acestora;

c) să restituie Ordonatorului cheltuielile cu serviciile avocaţiale şi cu serviciile de expertiză judiciară ocazionate de procedurile judiciare, în situaţia în care printr-o hotărâre judecătorească definitivă/irevocabilă, după caz, s-a constatat îndeplinirea ori omisiunea îndeplinirii, cu vinovăţie constând în culpă gravă sau gravă neglijenţă, a oricărui act ori fapt în legătură cu exercitarea, în condiţiile legii, a atribuţiilor care îi reveneau, precum şi în cazul în care încheie un contract de tranzacţie;

d) să suporte dobânzile şi penalităţile de întârziere aferente sumelor plătite, calculate pe fiecare zi de întârziere, începând cu ziua imediat următoare momentului rămânerii definitive/irevocabile a hotărârii judecătoreşti, după caz, şi până la data stingerii sumei datorate inclusiv, conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

e) în cazul în care încheie un contract de tranzacţie, este obligat la restituirea sumelor achitate de către Ordonator;

f) să suporte dobânzile şi penalităţile de întârziere aferente sumelor plătite de către Ordonator, calculate pe fiecare zi de întârziere, începând cu ziua imediat următoare momentului plăţii şi până la data stingerii sumei datorate inclusiv, conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în cazul în care încheie un contract de tranzacţie;

g) să solicite învestirea cu formulă executorie a hotărârii judecătoreşti definitive/irevocabile sau a actului procurorului, după caz, în cazul în care instanţele judecătoreşti sau procurorul nu constată îndeplinirea ori omisiunea îndeplinirii, cu vinovăţie constând în culpă gravă sau gravă neglijenţă, a oricărui act ori fapt în legătură cu exercitarea, în condiţiile legii, a atribuţiilor ce îi reveneau, în termen de 30 de zile de la momentul soluţionării definitive/irevocabile a cauzei;

h) să notifice persoana care a căzut în pretenţii despre cesionarea dreptului de creanţă către Ordonator.

6.3. Prin prezenta convenţie, Beneficiarul cesionează Ordonatorului toate drepturile aferente cheltuielilor cu serviciile avocaţiale şi cu serviciile de expertiză judiciară ocazionate de procedurile judiciare în care participă, stabilite prin hotărâre judecătorească definitivă/irevocabilă sau prin actul procurorului, după caz.

Art. 7. - Modalitatea de plată

7.1. In cazul serviciilor avocaţiale, Beneficiarul va depune la sediul Ordonatorului, la fiecare solicitare de plată, o cerere, factura, în original, şi dovada achitării prealabile a acesteia. Cererea va conţine, în mod obligatoriu, confirmarea Beneficiarului că serviciile avocaţiale au fost prestate efectiv după data depunerii cererii prevăzute la art. 5 alin. (1) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 50/2011 şi că acestea sunt în legătură cu procedura judiciară în care este implicat, precizarea expresă a sumelor care pot fi plătite pentru serviciile respective, precum şi a contului bancar în care urmează a se face plata, deschis pe numele Beneficiarului.

7.2. In cazul serviciilor de expertiză judiciară, Beneficiarul va depune la sediul Ordonatorului, la fiecare solicitare de plată, o cerere şi orice document din care rezultă admiterea probei expertizei judiciare, dovada achitării prealabile, în contul indicat, a sumei stabilite în acel document. Cererea va conţine, în mod obligatoriu, confirmarea Beneficiarului că serviciile de expertiză judiciară au fost prestate efectiv după data depunerii cererii prevăzute la art. 5 alin. (1) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 50/2011, precizarea expresă a sumelor care pot fi plătite pentru serviciile respective, precum şi a contului bancar în care urmează a se face plata, deschis pe numele Beneficiarului.

Art. 8. - Durata convenţiei

Convenţia este valabilă până la data recuperării integrale de la Beneficiar a sumei plătite de către Ordonator, în cazul în care printr-o hotărâre judecătorească definitivă/irevocabilă, după caz, s-a constatat îndeplinirea ori omisiunea îndeplinirii de către Beneficiar, cu vinovăţie constând în culpă gravă sau gravă neglijenţă, a oricărui act ori fapt în legătură cu exercitarea, în condiţiile legii, a atribuţiilor ce îi reveneau, precum şi în cazul în care Beneficiarul a încheiat un contract de tranzacţie.

Art. 9. - Modificarea convenţiei Modificarea oricărei clauze a prezentei convenţii se poate face numai prin acordul părţilor.

Art. 10. -Incetarea convenţiei Prezenta convenţie încetează prin acordul părţilor, dar nu înainte de achitarea de către Beneficiar a tuturor sumelor plătite de către Ordonator, în temeiul convenţiei.

Art. 11. - Răspunderea părţilor

11.1. Neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a obligaţiilor asumate la pct. 6.2 lit. a) dă dreptul Ordonatorului să refuze plata sumelor solicitate.

11.2. Neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a obligaţiilor asumate la pct. 6.2 lit. b) şi g) dă dreptul Ordonatorului să procedeze la executarea silită a Beneficiarului pentru sumele plătite până la acel moment, în condiţiile prezentei convenţii şi ale Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 12. - Dispoziţii finale

Prezenta convenţie constituie titlu executoriu, după învestirea cu formulă executorie în condiţiile Codului de procedură civilă.

Prezenta convenţie a fost încheiată în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

Ordonator,

.........................

Beneficiar,

.............................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 50/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 50 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 50/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu