Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 4823 din 30 septembrie 2004

pentru aprobarea Sistemului de evaluare privind ocuparea posturilor/acordarea titlului de profesor universitar

ACT EMIS DE: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 41 din 12 ianuarie 2005




    In conformitate cu prevederile Legii invatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Legii nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic,
    avand in vedere propunerile unor institutii de invatamant superior, precum si propunerile comisiilor de specialitate ale Consiliului National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (C.N.A.T.D.C.U.) privind metodologia si criteriile de evaluare pentru ocuparea posturilor/acordarea titlului de profesor universitar,
    in baza avizarii Sistemului de evaluare privind ocuparea posturilor/acordarea titlului de profesor universitar de catre Biroul C.N.A.T.D.C.U.,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 410/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei si Cercetarii,

    ministrul educatiei si cercetarii emite prezentul ordin.

    Art. 1
    Se aproba Sistemul de evaluare privind ocuparea posturilor/acordarea titlului de profesor universitar, cuprins in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia generala invatamant superior din cadrul Ministerului Educatiei si Cercetarii elaboreaza modelele pentru fisa de prezentare, raportul de sinteza privind concursul si lista de lucrari din dosarul de concurs, pe care le comunica institutiilor de invatamant superior, in termen de o luna de la data emiterii prezentului ordin.
    Art. 3
    La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului invatamantului nr. 5.723/1994 privind concursurile pentru ocuparea posturilor didactice de conferentiar si profesor universitar, precum si orice alte dispozitii contrare.
    Art. 4
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 5
    Directia generala invatamant superior din cadrul Ministerului Educatiei si Cercetarii comunica prezentul ordin institutiilor de invatamant superior, care il vor duce la indeplinire.

                       Ministrul educatiei si cercetarii,
                              Alexandru Athanasiu

    ANEXA 1

                              SISTEM DE EVALUARE
privind ocuparea posturilor/acordarea titlului de profesor universitar

    A. Conditii preliminare
    1. Prevederile Legii invatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale Legii nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice de profesor universitar, respectiv privind propunerea/validarea/confirmarea/acordarea titlului didactic de profesor universitar, sunt integral respectate.
    2. Dosarul de concurs si mapa cu lucrari reprezentative sunt constituite in conformitate cu prevederile sectiunilor C, D si E.
    3. Un post didactic de profesor universitar, aflat in concurs, este definit prin anumite discipline de invatamant superior si este asociat unui domeniu dintre domeniile de invatamant superior in vigoare.
    4. Studiile universitare de lunga durata, studiile de doctorat, activitatile si realizarile profesional-stiintifice se prezinta si se evalueaza, referitor la candidat, in legatura cu disciplinele din postul didactic in cauza, domeniul asociat si/sau, justificat, disciplinele si domeniile inrudite cu acestea.
    5. Un candidat al carui titlu didactic/echivalent este inferior celui de conferentiar universitar/echivalent isi constituie dosarul de concurs si mapa cu lucrari reprezentative si este evaluat in raport cu prevederile Sistemului de evaluare privind ocuparea posturilor/acordarea titlului de conferentiar universitar si ale Sistemului de evaluare privind ocuparea posturilor/acordarea titlului de profesor universitar, considerate cumulativ.
    6. Fisa de prezentare si lista de lucrari din dosarul de concurs sunt publicate pe site-ul institutiei de invatamant superior organizatoare a concursului in perioada dintre data inscrierii la concurs si data ordinului ministrului educatiei si cercetarii privind acordarea titlului de profesor universitar.
    7. Presedintele si membrii comisiei de concurs sunt profesori universitari specialisti in domeniul asociat postului, titulari la institutia de invatamant superior organizatoare a concursului si, cel putin 2, la institutii de invatamant superior acreditate din tara, diferite de institutia de invatamant superior organizatoare a concursului, sau din strainatate.

    B. Criterii de evaluare
    TP1. Calitatea activitatilor didactice/profesionale, cu referire distincta la evolutia acesteia dupa acordarea ultimului titlu didactic/grad profesional
    TP2. Valoarea contributiilor la dezvoltarea activitatilor didactice/profesionale prin carti publicate la edituri recunoscute, capitole teoretice redactate, sisteme de laborator functionale, metode de lucru avansate aplicate etc., dupa caz, cu referire distincta la realizarile dupa acordarea ultimului titlu didactic/grad profesional
    TP3. Valoarea contributiilor la dezvoltarea domeniului, cu referire distincta la realizarile dupa acordarea ultimului titlu didactic/grad profesional, inclusiv ca prim/unic autor, prin: carti de specialitate publicate la edituri recunoscute; articole/studii publicate in reviste de specialitate de circulatie internationala recunoscute, articole/studii publicate in volumele unor manifestari stiintifice internationale recunoscute, din tara si din strainatate, brevete de inventie, creatii artistice prezentate la manifestari recunoscute din tara si din strainatate - in cazul candidatilor din domeniile artelor
    TP4. Valoarea contributiilor la dezvoltarea mediului educational/cultural/economic/social etc., dupa caz, prin proiecte de cercetare-dezvoltare pe baza de contract/grant, inclusiv ca director de proiect, cu referire distincta la realizarile dupa acordarea ultimului titlu didactic/grad profesional
    TP5. Relevanta recunoasterii realizarilor de catre specialisti si institutii prin citarea de lucrari, invitarea ca specialist la conferinte/in comisii, coordonarea de structuri stiintifice/profesionale/administrative etc., dupa caz, precum si a aportului la formarea de specialisti, demonstrat si de componenta coautorilor unor realizari
    TP6. Relevanta lucrarilor reprezentative, stabilite de candidat si existente in mapa cu lucrari reprezentative, si anume:
    a) doua carti, dintre care cel putin una este publicata recent, dupa acordarea ultimului titlu didactic/grad profesional, ca prim/unic autor, in raport cu cerintele criteriilor TP2 si TP3;
    b) 6 - 10 articole/studii, brevete de inventie, creatii artistice, dupa caz, realizate dupa acordarea ultimului titlu didactic/grad profesional, inclusiv ca prim/unic autor, prezentate in copie, in raport cu cerintele criteriului TP3;
    c) sinteze a doua proiecte de cercetare-dezvoltare pe baza de contract/grant, ca director de proiect, dintre care cel putin unul este realizat dupa acordarea ultimului titlu didactic/grad profesional, in raport cu cerintele criteriului TP4.
    La fiecare criteriu de evaluare dintre TP1 - TP6 gradul de indeplinire a cerintelor se exprima prin rezolutia "Criteriul este indeplinit", daca toate cerintele sunt satisfacute, sau "Criteriul nu este indeplinit", daca una sau mai multe cerinte nu sunt satisfacute; rezolutia "Criteriul nu este indeplinit" se argumenteaza prin prezentarea critica a cerintelor care nu sunt satisfacute.
    Pentru propunerea/confirmarea/acordarea titlului de profesor universitar este necesar ca la fiecare criteriu de evaluare rezolutia sa fie "Criteriul este indeplinit".

    C. Constituirea dosarului de concurs
    C1. Dosarul de concurs este constituit dintr-o serie de documente introduse intr-un dosar cu sina de catre candidat si institutia de invatamant superior organizatoare a concursului (institutie), in doua exemplare.
    C2. Pe coperta exterioara a dosarului se inscriu: denumirea legala in vigoare a institutiei, Facultatea/Departamentul (denumirea legala in vigoare) ..................., Catedra ..................., Postul poz. ................., de profesor universitar, Disciplinele .............................., Domeniul (denumirea legala in vigoare) .............................., DOSAR DE CONCURS, Candidat (numele si prenumele, titlul stiintific, titlul profesional) .............................................
    C3. Documentele din dosar sunt, in ordine, dupa cum urmeaza:
    1. Cuprins
    2. Adresa de inaintare din partea conducerii institutiei catre Ministerul Educatiei si Cercetarii (M.E.C.)
    3. Fisa de prezentare a studiilor, pozitiilor si realizarilor profesional-stiintifice
    4. Referat final, din partea conducerii institutiei, asupra indeplinirii prevederilor legale privind desfasurarea concursului, in original
    5. Extras din procesul-verbal al sedintei senatului universitar al institutiei, in care s-a validat hotararea consiliului facultatii/departamentului, in original, insotit de lista membrilor Senatului universitar al institutiei cu semnaturile celor prezenti
    6. Extras din procesul-verbal al sedintei consiliului facultatii/departamentului, care include membrii prezenti ai consiliului, sedinta in care s-a aprobat rezultatul concursului in cauza pe baza raportului comisiei de concurs, in original
    7. Raport de sinteza privind concursul, din partea presedintelui comisiei de concurs, precum si referat privind concursul, din partea fiecarui membru al comisiei de concurs, care se elaboreaza in raport cu cerintele conditiilor preliminare si ale criteriilor de evaluare, aprecierile privind prelegerea publica (daca este cazul) fiind asociate criteriului TP1, in original
    8. Decizia privind aprobarea comisiei de concurs, din partea conducerii institutiei
    9. Fisa de evaluare, din partea conducerii catedrei/departamentului, privind calitatea activitatilor didactice/profesionale desfasurate, in raport cu cerintele criteriului de evaluare TP1
    10. Cererea de inscriere la concurs, din partea candidatului, avizata juridic si aprobata de catre conducerea institutiei
    11. Autoevaluare, de 3 - 5 pagini, din partea candidatului, in care acesta prezinta sectiunea "Aprecieri proprii asupra indeplinirii criteriilor de evaluare", cu referire la fiecare criteriu de evaluare, precum si sectiunea "Asumarea raspunderii", scrisa de mana, in care afirma ca datele din dosar se refera la propriile activitati si realizari, in caz contrar candidatul suportand consecintele in conformitate cu legislatia in vigoare referitoare la declaratia in fals
    12. Lista de lucrari, din partea candidatului, structurata in raport cu cerintele conditiilor preliminare si ale criteriilor de evaluare, si anume, dupa caz, in ordine: teza (tezele) de doctorat; carti publicate; articole/studii publicate in reviste de specialitate de circulatie internationala recunoscute; articole/studii publicate in volumele unor manifestari stiintifice internationale recunoscute din tara si din strainatate; brevete de inventie; creatii artistice prezentate la manifestari recunoscute din tara si din strainatate - in cazul candidatilor din domeniile artelor, proiecte de cercetare-dezvoltare pe baza de contract/grant; alte lucrari
    13. Curriculum vitae, din partea candidatului
    14. Adeverinta de vechime in munca, eliberata de institutia in care candidatul este titular, in original, in care se evidentiaza perioadele si functiile profesionale ale candidatului, ca titular, in invatamantul superior, cercetarea stiintifica de profil etc.; document (documente) care sa ateste, daca este cazul, activitati de invatamant superior in calitate de cadru didactic asociat; dispensa de vechime, aprobata de senatul institutiei, daca este cazul, in original
    15. Copii legalizate de pe: diploma (diplomele) de doctor si atestatul (atestatele) de recunoastere, daca este cazul; diploma (diplomele) de studii universitare, atestatul (atestatele) echivalent (echivalente)/de recunoastere (daca este cazul) si foaia matricola sau echivalenta; diploma de bacalaureat sau echivalenta; certificatul de nastere; certificatul de casatorie (daca este cazul)
    16. Copii ale anunturilor de scoatere la concurs a postului, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, si intr-un ziar de circulatie nationala

    D. Constituirea mapei cu lucrari reprezentative
    Mapa cu lucrari reprezentative este constituita, intr-un exemplar, de catre candidat, din lucrarile sale pe care le considera ca fiind reprezentative, introduse intr-o mapa, si anume din:
    a) doua carti, dintre care cel putin una este publicata recent, dupa acordarea ultimului titlu didactic/grad profesional, ca prim/unic autor, in raport cu cerintele criteriilor de evaluare TP2 si TP3;
    b) 6 - 10 articole/studii, brevete de inventie, creatii artistice, dupa caz, realizate dupa acordarea ultimului titlu didactic/grad profesional, inclusiv ca prim/unic autor, prezentate in copie, in raport cu cerintele criteriului de evaluare TP3;
    c) sinteze a doua proiecte de cercetare-dezvoltare pe baza de contract/grant ca director de proiect, dintre care cel putin unul este finalizat dupa acordarea ultimului titlu didactic/grad profesional, in raport cu cerintele criteriului de evaluare TP4.
    Pe perioada desfasurarii concursului, mapa cu lucrari reprezentative insoteste tot timpul dosarul de concurs.

    E. Transmiterea dosarului de concurs si a mapei cu lucrari reprezentative
    E1. Institutia, prin delegat oficial sau prin posta, trimite un exemplar al dosarului de concurs si mapa cu lucrari reprezentative privind candidatul validat de senatul universitar al institutiei pentru a ocupa postul in cauza la M.E.C., care le preia si inregistreaza dosarul de concurs.
    E2. M.E.C., prin compartimentele de specialitate, verifica indeplinirea conditiilor preliminare si:
    a) in cazul in care acestea sunt indeplinite, inainteaza dosarul de concurs si mapa cu lucrari reprezentative Consiliului National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (C.N.A.T.D.C.U.);
    b) in cazul in care conditiile in cauza nu sunt indeplinite, returneaza dosarul de concurs si mapa cu lucrari reprezentative institutiei, prin delegat oficial al acesteia.
    E3. Dupa emiterea ordinului ministrului educatiei si cercetarii prin care se acorda titlul de profesor universitar, M.E.C., prin compartimentele de specialitate, arhiveaza dosarul de concurs si returneaza mapa cu lucrari reprezentative institutiei, prin delegat oficial al acesteia.
    E4. In cazul in care nu se acorda titlul de profesor universitar, M.E.C., prin compartimentele de specialitate, returneaza dosarul de concurs si mapa cu lucrari reprezentative institutiei, prin delegat oficial al acesteia.

    F. Metodologia de evaluare, confirmare si acordare a titlului de profesor universitar
    Metodologia de evaluare, confirmare si acordare a titlului de profesor universitar se prezinta in Regulamentul de organizare si functionare a C.N.A.T.D.C.U. in vigoare.



COMENTARII la Ordinul 4823/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 4823 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat OUG 17 2017
    Numele meu este doamna Ana Michael, administratorul împrumuturilor GARANTEE TRUST. Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a vă achita datoriile? Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă îmbunătăți afacerea? Aveți nevoie de un împrumut de consolidare? Ipotecare sau alte scopuri? Ați fost respinsă de bănci și de alte instituții financiare? Nu căutați mai mult pentru că suntem aici pentru a vă face toate problemele financiare un lucru din trecut! Acordăm împrumuturi companiilor, entităților private și persoanelor de încredere la o rată a dobânzii redusă și accesibilă pentru o perioadă fixă de 1-30 de ani și o perioadă de grație de șase luni înainte de începerea tranșei lunare. Ne puteți contacta prin intermediul E-mail prin: (ANAMICHAELGUARANTYTRUSTLOANS@GMAIL.COM) Oferim următoarele tipuri de împrumuturi; 1) ÎMPRUMUTURILE STUDENTULUI 2) IMPOZITE 3) ÎMPRUMUTURI PERSONALE 4) ÎMPRUMUTURI DE AFACERI 5) ÎMPRUMUTURI LA ACEASTA 6) ÎMPRUMUTURI CONSOLIDATE 7) ÎMPRUMUTURI AUTO 8) ÎMPRUMUTURI PENTRU VETERANI Mulțumesc
ANONIM a comentat OUG 17 2017
    NEVOIE DE ÎMPRUMUT Sunteți un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de împrumut pentru a-ți plăti datoriile sau pentru a-ți plăti facturile sau pentru a începe o afacere frumoasă? Aveți nevoie de fonduri pentru finanțarea proiectului dvs.? E-mail: ( larryellisonfinance@gmail.com ) Oferim servicii garantate de împrumut de orice valoare și în orice parte a lumii pentru persoane fizice, societăți, agenți imobiliari și corporații la rata superioară a dobânzii de 2%. Pentru cerere și mai multe informații, trimiteți răspunsuri la următoarea adresă de e-mail: larryellisonfinance@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 17 2017
    O zi buna, Numele meu este Marcu Dorlca, sunt din România. Vreau să depun mărturie despre creditorul bun care mi-a arătat lumina după ce a fost scamat de doi creditori internaționali diferiți pe Internet, toți promisi să-mi dea un împrumut după ce m-au făcut să plătesc o mulțime de impozite și nu mi-au dat nimic Nu au avut rezultate pozitive. Mi-am pierdut banii grei câștigați și a fost un total de (3.000 de euro). Într-o zi am navigat pe internet în căutarea confuză și frustrat, apoi am dat peste o mărturie a unei Femei care a fost de asemenea scamată și în cele din urmă a fost legată de un credit legitim și de încredere doamna Alicia Radu (aliciaradu260@gmail.com) unde a luat în cele din urmă Împrumut, așa că am decis să contactez aceeași companie de împrumut și apoi le-am spus povestea mea despre cum am fost jefuit de doi creditori diferiți care nu au mai mult decât să-mi dea mai multă durere. Le explic prin e-mail. Mi-au spus să nu mai plâng pentru că mi-ar lua împrumutul de la compania lor și am făcut de asemenea alegerea potrivită contactând-o. Am completat formularul de împrumut și am făcut tot ce mi sa cerut și mi sa acordat o sumă de împrumut de (25.000,00 euro) de această mare companie. Aici sunt fericit cu familia mea astăzi pentru că mama Alicia Radu mi-a dat un împrumut, așa că îmi jur că voi continua să depun mărturie pe internet despre cum am primit împrumutul meu. Cred că și alți oameni mărturisesc și același creditor. Ai nevoie de un împrumut de urgență? Vă rugăm să contactați rapid mama prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com) Puteți să mă contactați dacă aveți nevoie de alte informații prin e-mail: (marcudorlca750@gmail.com)
ANONIM a comentat Decretul 430 2016
    DO YOU NEED A LOAN? Getting a legitimate loan have always been a huge problem To clients who have financial problem and need solution to it. The issue of credit and collateral are something that clients are always worried about when seeking a loan from a legitimate lender. But.. we have made that difference in the lending industry. We can arrange for a loan from the range of $10,500. to $9500,000.000 as low as 1%interest Kindly respond immediately to this email: Dellloan@aol.com Our Services Include the Following: Debt Consolidation Second Mortgage Business Loans Personal Loans International Loans Loan for any kinds Family loan E.T.C No social security and no credit check, 100% Guarantee. All you have to do is let us know exactly what you want and we will surely make your dream come true. (Dell LOAN COMPANY). says YES when your banks say NO. Lastly, we fund small scale loan firm, intermediaries, small scale financial institutions for we have unlimited capital. For further details to go about procuring a loan contact us, Kindly respond immediately to this Email: (Dellloan@aol.com)
ANONIM a comentat Decretul 337 2005
    We specialized in Bank Guarantee {BG}, Standby Letter of Credit {SBLC}, Medium Term Notes {MTN}, Confirmable Bank Draft {CBD} as well as other financial instruments issued from Top AA Rated bank such as HSBC Bank Plc, Deutsche Bank AG Frankfurt, Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed. We deliver with time and precision as sethforth in the agreement. Our terms and Conditions are reasonable, below is our instrument description. TRANSACTION DESCRIPTION: 1. Instrument: Bank Guarantee (BG) or Standby Letter of Credit (SBLC) 2. Total Face Value: Euro/USD 1,000,000.00 – Euro/USD 5,000,000,000.00 3. Issuing Bank: HSBC Bank London, Barclays Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt etc. 4. Age: One Year and One Day (With the option of Rolls and Extension) 5. Leasing Fee: 4% + 1% 6. Purchsing Fee: 32% + 2% 7. Delivery: Bank to Bank Swift MT799/MT760 8. Payment: MT103 9. Hard Copy: By Bank Bonded Courier within 7 banking days after delivery of Swift. Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved. All relevant business information will be provided upon request plus our terms and procedures. All inquires to Mr Danzmann Horst should include the face value and bank instrument information needed so I can quickly address your needs: If Interested kindly contact me via Contact: Danzmann Horst Email: horstdanz@outlook.com Skype: Danzmann Horst
ANONIM a comentat OUG 17 2017
    Aveți nevoie de asistență financiară? Aveți nevoie de un împrumut pentru ipoteca, casa, mașină, afacere sau doar un împrumut personal? Este istoricul dvs. de credit rău vă împiedică să obțineți un împrumut? Nu căutați mai departe, suntem aici pentru a vă ajuta în timp ce oferim împrumuturile noastre la o rată a dobânzii de 3%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail la frankchambersfinances@gmail.com pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Decretul 421 2002
     We are a Finance Industry Company professionals with over 15 Years Experience and a focus on providing Bank Guarantee and Standby Letter of Credit from some of the World Top 25 Prime Banks primarily from Barclays, Deutsche Bank, HSBC,Credit Suisse e.t.c. FEATURES: Amounts from $1 million to 5 Billion+ Euro’s or US Dollars Great Attorney Trust Account Protection Delivered via MT760, MT799 and MT103 Swift with Full Bank Responsibility Brokers Always Protected Purchase Instrument of BG/SBLC : 32%+2% Min Face Value cut = EUR/USD 1M-5B Lease Instrument of BG/SBLC : 4%+2% Min Face Value cut = EUR/USD 1M-5B Interested Agents/Brokers, Investors and Individual proposing international project funding should contact us for directives.We will be glad to share our working procedures with you upon request. We Facilitate Bank instruments SBLC for Lease and Purchase. Whether you are a new startup, medium or large establishment that needs a financial solution to fund/get your project off the ground or business looking for extra capital to expand your operation,our company renders credible and trusted bank guarantee provider who are willing to fund and give financing solutions that suits your specific business needs. We help you secure and issue sblc and bank guarantee for your trade, projects and investment from top AA rated world Banks like HSBC, Barclays, Dutch Ing Bank, Llyods e.t.c because that’s the best and safest strategy for our clients.e.t.c DESCRIPTION OF INSTRUMENTS 1. Instrument: Funds backed Bank Guarantee(BG) ICC-600 2. Currency : USD/EURO 3. Age of Issue: Fresh Cut 4. Term: One year and One day 5. Contract Amount: United State Dollars/Euros (Buyers Face Value) 6. Price : Buy:32%+1, Lease: 4%+2 7. Subsequent tranches: To be mutually agreed between both parties 8. Issuing Bank: Top RATED world banks like HSBC, Barclays, ING Dutch Bank, Llyods e.t.c 9. Delivery Term: Pre advise MT199 or MT799 first. Followed By SWIFT MT760 10. Payment Term: MT799 & Settlement via MT103 11. Hard Copy: By Bank Bonded Courier Interested Agents,Brokers, Investors and Individual proposing international project funding should contact us for directives.We will be glad to share our working procedures with you upon request. Name:Richardson McAnthony Contact Mail : intertekfinance@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 4 2017
    Do you need an urgent financial credit ***? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts six months after you get the money in your bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible ***then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application *** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours. Email : bdsfn.com@gmail.com Name : Country : Phone number : Amount Needed as Loan : Purpose of Loan : Have you applied for loan online before (yes or no) Email : bdsfn.com@gmail.com Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com Mrs. sanders Michelle Do you need an urgent financial credit ***? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts eight months after you get the money bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible ***then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application *** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours. Email : bdsfn.com@gmail.com Name : Country : Phone number : Amount Needed as Loan : Purpose of Loan : Have you applied for loan online before (yes or no) Email : bdsfn.com@gmail.com Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com Mrs. sanders Michelle
ANONIM a comentat Ordin 187 2009
    Tot se abroga si se modifica articole ale NML 021-05 pt a nu se mai putea castiga in instanta contestatiile la amenzile radar care in foarte multe cazuri sunt ilegale. Exista o "cardasie" a BRML si a UTI (beneficiarul aprobarii de model, reprezentantul producatorului in Romania) de pe urma caruia beneficiaza Brigada Rutiera care face nenumarate abuzuri in aplicarea sanctiunilor vis a vis de radar.
ANONIM a comentat Decizia 194 2017
     În prezent oferim împrumut persoanelor și companiilor interesate. Ați fost refuzat de împrumut de către bănci din cauza scorului de credit rău sau ați încercat și nu a avut succes, sau aveți nevoie să începeți o afacere, dar din punct de vedere financiar în jos, aplicați pentru un împrumut acum la 2% aplicați Toate Cererile ar trebui să fie transmise Agent de împrumut: Larry Buknor Website: //worldbestloans.wix.com/worldbestloans Email: worldbestloans@gmail.com Mulțumesc.
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 4823/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu