Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 428 din 11 iunie 2007

pentru aprobarea Precizarilor privind inventarierea bunurilor din domeniul public al statului

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 422 din 25 iunie 2007



In temeiul art. 46 alin. (3) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 6 din Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniui public al statului,

ministrul economiei şi finanţelor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Precizările privind inventarierea bunurilor din domeniul public al statului, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Ministerele, celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi autorităţile publice centrale care au în administrare bunuri din domeniul public al statului au obligaţia respectării şi punerii în aplicare a precizărilor aprobate prin prezentul ordin.

Art. 3. - Pe data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 618/2002 pentru aprobarea Precizărilor privind inventarierea bunurilor din domeniul public al statului, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 392 din 7 iunie 2002, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 4 - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul economiei şi finanţelor,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu,

secretar de stat

ANEXĂ

PRECIZARI

privind inventarierea bunurilor din domeniul public al statului

Potrivit prevederilor art. 20 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, cu modificările şi completările ulterioare, inventarul bunurilor din domeniul public al statului se întocmeşte, după caz, de ministere, de celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi de autorităţile publice centrale care au în administrare asemenea bunuri, Ministerul Economiei şi Finanţelor având atribuţii în centralizarea acestuia şi supunerea spre aprobare Guvernului.

In baza acestor precizări, ministerele, celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi autorităţile publice centrale care au în administrare bunuri din domeniul public al statului, la inventarierea acestor bunuri, trebuie să aibă în vedere următoarele:

a)   la stabilirea regimului juridic al unui bun ordonatorul de credite care se află în posesia tuturor informaţiilor, juridice şi economice, referitoare la bunul în cauză, are obligaţia ca în inventar, în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare, să menţioneze titlul de deţinere a acestuia;

b)   interpretarea şi aplicarea corectă a dispoziţiilor Legii nr. 213/1998, referitoare la departajarea bunurilor aflate în domeniul public al statului, în domeniul public al unităţilor administrativ-teritoriale, bunurile aflate în domeniul privat al statuIui/unităţilor administrativ-teritoriale, precum şi bunurile aflate în proprietatea privată;

c)   cuprinderea în inventare numai a bunurilor din domeniul public al statului, nu şi a investiţiilor în curs;

d)   respectarea de către ordonatorii de credite a machetei stabilite de Ministerul Economiei şi Finanţelor, conform anexei nr. 1g la prezentele precizări, şi a condiţiilor stabilite pentru instituţiile care, în baza unor legi speciale, deţin informaţii cu caracter secret.

Astfel, ordonatorii principali de credite a căror activitate este organizată în baza unor legi speciale, potrivit cărora informaţiile legate de acestea au caracter secret, vor completa inventarele numai cu informaţiile privind: codul de clasificare, tipul bunului (mobil sau imobil), elemente de identificare fără caracter secret, situaţia juridică, judeţ, hotărârea Guvernului de administrare sau acte prin care au intrat în posesie, dacă acestea nu au caracter special;

e) ministerele, celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi autorităţile publice centrale care au în administrare bunuri din domeniul public al statului au obligaţia ca în hotărârile Guvernului privind transferul de bunuri din domeniul public al statului să precizeze numărul de identificare atribuit fiecărui bun de către Ministerul Economiei şi Finanţelor, precum şi codul de identificare fiscală (CIF) al administratorului, potrivit anexelor nr. 1a-1g la prezentele precizări.

In baza prevederilor art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, modificările de orice fel intervenite în inventarul bunurilor din domeniul public al statului se aprobă numai prin acte normative adoptate în acest sens şi se operează în inventarul bunurilor din domeniul public al statului de către ordonatorii principali de credite, în termen de 10 zile de la intrarea în vigoare a acestora.

Modificările intervenite în inventarul bunurilor din domeniul public al statului constau în:

A. Intrări de bunuri prin:

a) trecerea din domeniul privat al statului în domeniul public al statului, în baza prevederilor art. 8 alin. (1) din Legea nr. 213/1998, cu modificările şi completările ulterioare;

b)    trecerea din domeniul public al unei unităţi administrativ-teritoriale în domeniul public al statului, în baza prevederilor art. 9 alin. (2) din Legea nr. 213/1998, cu modificările şi completările ulterioare;

c)   includerea în domeniul public al statului a bunurilor rezultate din investiţii noi puse în funcţiune, în condiţiile legii;

d)   majorarea valorii bunurilor cuprinse în inventar ca urmare a efectuării unor lucrări de investiţii puse în funcţiune, în condiţiile legii;

e)   majorarea valorii bunurilor cuprinse în inventar ca urmare a reevaluării acestora în baza unor acte normative;

f)  majorarea suprafeţelor de teren ca urmare a efectuării lucrărilor tehnice de cadastru sau a revizuirii măsurătorilor iniţiale, ca urmare a lucrărilor de desecare şi/sau a altor situaţii de acest gen;

g)   înregistrarea plusurilor de inventar constatate la inventarierea anuală a patrimoniului, stabilite prin procesul-verbal de valorificare a rezultatelor inventarierii, conform prevederilor legale în vigoare;

h) orice alte intrări potrivit prevederilor legale în vigoare pentru bunuri de natura celor aparţinând domeniului public al statului.

Potrivit prevederilor art. 5 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006, bunurile reprezentând imobilizări finalizate, efectuate din surse bugetare şi puse în funcţiune, vor fi incluse în inventar cu valoarea corespunzătoare surselor bugetare utilizate până la data punerii în funcţiune.

Potrivit prevederilor art. 5 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006, bunurile reprezentând imobilizări finalizate, efectuate din surse proprii de finanţare şi puse în funcţiune, vor fi incluse în inventarul bunurilor din domeniul public al statului după recuperarea amortizării investiţiei, respectiv la expirarea duratei normale de utilizare, a contractului de concesiune sau de închiriere, după caz, potrivit prevederilor legale în vigoare.

Bunurile reprezentând imobilizări finalizate, efectuate atât din fonduri bugetare, cât şi din surse proprii de finanţare, vor fi cuprinse în inventarul bunurilor din domeniul public al statului, la data punerii în funcţiune, cu valoarea corespunzătoare surselor bugetare utilizate, urmând ca aceasta să fie reîntregită după recuperarea amortizării investiţiei efectuate din surse proprii de finanţare, respectiv la expirarea duratei normale de utilizare, a contractului de concesiune sau de închiriere, potrivit prevederilor legale în vigoare.

In baza prevederilor menţionate, în inventarul bunurilor din domeniul public al statului nu sunt cuprinse bunurile şi valorile aferente, efectuate din surse proprii de finanţare, decât după recuperarea amortizării investiţiei, astfel:

-   investiţiile efectuate din surse proprii de finanţare la bunurile date în concesiune, cu chirie, sau date în folosinţă gratuită;

-   investiţiile efectuate din surse proprii la bunurile din domeniul public al statului, date în concesiune sau atribuite sub orice formă societăţilor/companiilor naţionale ori societăţilor comerciale, după caz;

-   investiţiile efectuate din surse proprii la bunurile din domeniul public al statului, date în administrare regiilor autonome;

-   orice alte investiţii din surse proprii efectuate la bunurile din domeniul public al statului, conform prevederilor legale în vigoare.

B. Ieşiri de bunuri, prin:

a) trecerea din domeniul public al statului în domeniul public al  unei  unităţi administrativ-teritoriale, în baza prevederilor art. 9 alin.  (1) din Legea nr. 213/1998, cu modificările şi completările ulterioare.

Atribuirea bunurilor din domeniul public al statului în administrarea unităţilor administrativ-teritoriale nu se poate face fără schimbarea regimului juridic al acestora, respectiv trecerea bunurilor din domeniul public al statului în domeniul public de interes judeţean sau local;

b)  trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al statului, în baza prevederilor art. 10 alin. (2) din Legea nr. 213/1998, cu modificările şi completările ulterioare;

c)   scoaterea din domeniul public al statului ca urmare a retrocedărilor de bunuri, în condiţiile legii;

d)  trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al statului în vederea scoaterii din inventar a bunurilor ieşite din funcţiune, în vederea valorificării şi, după caz, casării, în condiţiile legii.

In acest caz trebuie avute în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din funcţiune, casare şi valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului şi al unităţilor administrativ-teritoriale, aprobată prin Legea nr. 246/2001;

e)    operarea diferenţelor constatate în minus la inventarierea anuală a patrimoniului, stabilite prin procesul-verbal de valorificare a rezultatelor inventarierii, precum şi a scoaterilor din inventar a bunurilor constatate ca lipsuri prin acte emise în acest sens de către organele în drept, în condiţiile legii, conform prevederilor legale în vigoare;

f)  orice alte ieşiri potrivit prevederilor legale în vigoare.

C.   Schimbarea administratorului în cadrul aceluiaşi ordonator, în baza prevederilor art. 12 alin. (2) din Legea nr. 213/1998, cu modificările şi completările ulterioare

D.   Transferul bunurilor în cadrul domeniului public al statului între ministere, celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi autorităţile publice centrale

Modificările intervenite în urma acestor transferuri, aprobate prin acte normative, se operează la Ministerul Economiei şi Finanţelor, la aceeaşi dată, de către ministerele, celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi de autorităţile publice centrale implicate.

In această situaţie, iniţiativa operării în inventarul bunurilor din domeniul public al statului aparţine instituţiei de la care se transferă integral sau parţial bunul/bunurile din domeniul public al statului, prin depunerea la Ministerul Economiei şi Finanţelor a unei adrese, prin care să se solicite efectuarea modificărilor intervenite, adresă care va fi semnată de către iniţiator şi de către celelalte instituţii implicate.

E.  Alte modificări, astfel:

a)   corectarea unor erori şi/sau omisiuni referitoare la caracteristicile bunurilor;

b)   corectarea unor date înscrise eronat de către reprezentantul ordonatorului principal de credite sau omise a fi înscrise în inventar (valoare, bază legală, adresa, desfăşurarea unor suprafeţe etc);

c)   operarea modificărilor intervenite ca urmare a restructurărilor şi reorganizărilor intervenite în cadrul administraţiei publice centrale.

In acest caz, modificările se operează în inventar în baza actului normativ de aprobare a restructurării/ reorganizării, respectiv a protocoalelor de predare-primire încheiate între părţi.

Modificările intervenite în baza protocoalelor de predare-primire încheiate între părţi se operează la Ministerul Economiei şi Finanţelor, la aceeaşi data, de catre ministerele, celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi de autorităţile publice centrale implicate,

d) orice alte modificări în condiţiile legii.

La efectuarea modificărilor intervenite în inventarul bunurilor din domeniul public al statului, potrivit lit. A-E,

ministerele, organele de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi autorităţile publice centrale, în calitate de ordonatori principali de credite, vor întocmi, după caz, anexele nr. 1a -1g, anexe care vor însoţi adresa prin care se solicită efectuarea modificărilor intervenite.

ANEXA Nr. 1a la precizări

SITUAŢIA

trecerilor în totalitate de bunuri din domeniul public al statului, potrivit art. 9 şi 10 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia

Nr. MFP

Nr./data actului normativ în temeiul căruia se aprobă trecerea (lege, ordonanţă,

hotărâre a Guvernului

Denumirea bunului

care face obiectul

actului normativ

Temeiul legal din Legea nr. 213/1998 în baza căruia se face trecerea din domeniul public al statului

Ordonatorul/Administratorul

de la care trece bunul din domeniul public al statului

(CIF şi denumire)

Ordonatorul/ Administratorul/

Unitatea administrativ-teritorială la care trece bunul din domeniul public al statului

0

1

2

3

4

5

Notă: Data actului normativ este zz/ll/aaaa.

CIF reprezintă codul de identificare fiscală.

ANEXA Nr. 1b la precizări

SITUAŢIA

trecerilor parţiale de bunuri din domeniul public al statului, potrivit art. 9 şi 10 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia

Nr. MFP

Nr./data

actului normativ

în temeiul căruia

se aprobă trecerea (lege, ordonanţă, hotărâre a Guvernului)

Denumirea

bunului care face obiectul

actului normativ

Temeiul legal din Legea nr. 213/1998 în baza căruia se face trecerea bunului din domeniul public al statului

Ordonatorul/

Administratorul

bunului de la care se face trecerea bunului din domeniul public al statului (CIF şi denumire)

Ordonatorul/ Administratorul/

Unitatea administrativ-

teritorială la care trece bunul din domeniul public al statului

Datele de identificare ale bunului care face obiectul trecerii

Datele de identificare

ale părţii bunului care

rămâne în domeniul

public al statului

Datele de identificare ale părţii bunului care iese din domeniul public al statului

0

1

2

3

4

5

6

7

8

Notă: Data actului normativ este zz/ll/aaaa.

CIF reprezintă codul de identificare fiscală.

ANEXA Nr. 1c la precizări

SITUAŢIA

transferurilor de bunuri din domeniul public al statului între ordonatori/administratori ca urmare a reorganizării/restructurării acestora în baza unor acte normative

Actul normativ în temeiul

căruia se aprobă reorganizarea/

restructurarea (lege, ordonanţă,

hotărâre a Guvernului)

Denumirea bunului care face obiectul actului normativ

Ordonatorul/Administratorul de la care se transferă bunurile (CIF şi denumire)

Ordonatorul/Administratorul la care se transferă bunurile (CIF şi denumire)

0

1

2

3

Notă: Data actului normativ este zz/ll/aaaa.

CIF reprezintă codul de identificare fiscală.

ANEXA Nr. 1d la precizări

SITUAŢIA

transferurilor în totalitate de bunuri din domeniul public al statului, potrivit art. 12 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia

Nr. MFP

Nr./data actului normativ în temeiul căruia se face transferul (lege, ordonanţă, hotărâre a Guvernului)

Denumirea bunului care

face obiectul actului normativ

Ordonatorul/ Administratorul

de la care se transferă bunul

(CIF şi denumire)

Ordonatorul/ Administratorul la care se transferă bunul (CIF şi denumire)

0

1

2

3

4

Notă: Data actului normativ este zz/ll/aaaa.

CIF reprezintă codul de identificare fiscală.

ANEXA Nr. 1e la precizări

SITUAŢIA

transferurilor parţiale de bunuri din domeniul public al statului, potrivit art. 12 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia

Nr. MFP

Nr./data actului normativ în temeiul căruia se aprobă transferul (lege, ordonanţă, hotărâre a Guvernului)

Denumirea bunului care face

obiectul actului

normativ

Ordonatorul/ Administratorul de la care se transferă bunul

(CIF şi denumire)

Ordonatorul/ Administratorul la care

se transferă bunul (CUI

şi denumire)

Datele de identificare ale bunului care face

obiectul

transferului

Datele de identificare

ale părţii bunului care rămâne la ordonatorul/

administratorul de la care se transferă bunul

Datele de identificare ale părţii bunului care se transferă

Nr. M F P pentru partea care se

transferă

0

1

2

3

4

5

6

7

8

Notă: Data actului normativ este zz/ll/aaaa.

CIF reprezintă codul de identificare fiscală.

ANEXA Nr. 1f  la precizări

SITUAŢIA

modificărilor datelor de identificare referitoare la bunurile din domeniul public al statului

Nr. MFP

Nr./data actului normativ

în temeiul căruia se aprobă modificarea

Denumirea bunului

care face obiectul

actului normativ

Ordonatorul/Administratorul

(CIF şi denumire)

Modificările efectuate la datele de identificare ale bunului din domeniul public al statului

0

1

2

3

4

Notă: Data actului normativ este zz/ll/aaaa.

CIF reprezintă codul de identificare fiscală.

ANEXA Nr. 1g  la precizări

INVENTARUL

bunurilor aflate în patrimoniul public al statului

Cod fiscal

Denumire

1.Ordonator principal de credite

2.Ordonator secundar de credite

3.Ordonator tertiar de credite

4.Regii autonome şi companii/societăţi naţionale subordonate ordonatorului principal

Pagina nr.

Grupa 8 (Bunuri aflate în patrimoniul public)

Elemente de identificare

Numai pentru bunuri închiriate,

concesionate sau date cu titlu gratuit

Nr. MFP

Codul de

clasificare

Tip bun (mobil/ imobil)

Denumirea

Descrierea tehnică

Vecinătăţi

Adresa

Anul

dobândirii/

dării în

folosinţă

Valoarea

de inventar

Situaţia juridică

Situaţia actuală:

închiriere/

concesiune/

date cu titlu

gratuit

Baza legală şi datele de identificare ale celui care închiriază/concesionează/

primeşte

Descriere

Perioada

Baza legală

Administrare/ concesiune

HG (Nr.

.../ZZ/LL/YYYY)

Date de identificare

(CUI şi denumire)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

Tara

1

Judetul

2

Localitatea

3

Artera

4

Numărul

5

Sectorul

6

Alte date

7


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 428/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 428 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu