Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 419 din 30 martie 2010

pentru modificarea si completarea Ghidului de finantare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului national de tractoare si masini agricole autopropulsate, aprobat prin Ordinul ministrului mediului si padurilor nr. 2/2010

ACT EMIS DE: MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 258 din 21 aprilie 2010



Având în vedere Referatul de aprobare nr. 15.747 din 17 martie 2010 al Direcţiei implementare programe din cadrul Administraţiei Fondului pentru Mediu,

în temeiul art. 15 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.635/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Pădurilor,

ministrul mediului şi pădurilor emite prezentul ordin.

Art. I. - Ghidul de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate, aprobat prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 2/2010, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 31 din 15 ianuarie 2010, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. La articolul 2, litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,b) colector- operator economic autorizat să desfăşoare activităţi de colectare a vehiculelor scoase din uz, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 2.406/2004 privind gestionarea vehiculelor şi a vehiculelor scoase din uz, cu modificările şi completările uiterioare;".

2. La articolul 2, după litera g) se introduce o nouă literă, litera g1), cu următorul cuprins:

,,g1) proprietar aprobat- proprietarul, persoană juridică, al cărui dosar de înscriere în program a fost aprobat de Autoritate;".

3. La articolul 2, după litera k) se introduce o nouă literă, litera k1), cu următorul cuprins:

,,k1) sesiune de înscriere - perioadă de timp determinată, în interiorul căreia proprietarul, persoană juridică, poate depune la Autoritate dosarul de înscriere în program;".

4. La articolul 6, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) Proprietarul poate beneficia de mai multe prime de casare, prin achiziţionarea mai multor tractoare şi/sau maşini agricole autopropulsate noi, în schimbul predării spre casare a unui număr echivalent de tractoare şi/sau maşini agricole autopropulsate uzate aflate în proprietatea sa."

5. La articolul 7, litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,a) s-a înscris la un producător validat în vederea achiziţionării unui tractor nou sau a unei maşini agricole autopropulsate noi, obţinând o notă de înscriere; în cazul proprietarului persoană juridică, înscrierea la producătorul validat se face după aprobarea dosarului de înscriere de către Autoritate;".

6. La articolul 9 alineatul (2), litera e) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,e) operator economic."

7. La articolul 9 alineatul (3), după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:

,,a1) este înfiinţat/are activitate, după caz, de cel puţin un an la data depunerii dosarului de înscriere;".

8. La articolul 11, alineatele (3) şi (5) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„(3) Plicul care conţine dosarul de validare poate fi transmis şi prin serviciul poştal sau de curierat, sub condiţia ca data de expediere, evidenţiată de respectivul serviciu, să nu depăşească data-limită aferentă sesiunii de validare.

........................................................................................................................................................................ .........................................................

(5) Autoritatea nu răspunde pentru situaţia în care plicul transmis prin serviciul poştal sau de curierat este recepţionat după 5 zile lucrătoare de la data-limită aferentă sesiunii de validare, chiar dacă data de expediere evidenţiată pe plic nu depăşeşte data-limită de depunere; în acest caz, dosarul de validare nu mai constituie obiectul analizei şi evaluării."

9. La articolul 11 alineatul (8), litera I) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,l) situaţia financiară anuală la încheierea ultimului exerciţiu financiar, însoţită, după caz, de raportul administratorilor şi raportul comisiei de cenzori sau raportul de audit, precum şi de ultima balanţă de verificare lunară, în copii; la situaţia financiară anuală se anexează copia confirmării depunerii acesteia la oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul judeţean sau al municipiului Bucureşti, după caz;".

10. Articolul 13 se modificaşi va avea următorul cuprins:

„ARTICOLUL 13

Suma aprobată producătorului validat

(1) Un producător nu poate solicita prin cererea de finanţare depusă mai mult decât suma prevăzută pentru desfăşurarea programului, în caz contrar solicitarea fiind nulă.

(2) Solicitările cumulate ale tuturor producătorilor nu trebuie să depăşească suma prevăzută pentru derularea programului, în caz contrar urmând a se aplica prevederile alin. (3).

(3) In condiţiile în care suma totală solicitată de producătorii validaţi depăşeşte suma prevăzută pentru derularea programului, Autoritatea procedează la distribuirea acesteia între producătorii validaţi, prin aplicarea unui coeficient de proporţionalitate obţinut din raportul dintre suma prevăzută pentru derularea programului şi suma totală solicitată.

(4) Suma rezultată în urma aplicării criteriilor prevăzute la alin. (1)-(3) reprezintă suma aprobată de Autoritate şi care urmează să fie contractată cu producătorul validat."

11. La articolul 14, alineatele (2), (5) şi (6) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„(2) Contractul se întocmeşte în două exemplare, ambele având aceeaşi valoare juridică, câte un exemplar pentru fiecare parte semnatară.

........................................................................................................................................................................ .........................................................

(5) Se consideră renunţare la finanţarea aprobată neprezentarea producătorului validat pentru perfectarea contractului şi/sau neprezentarea documentelor solicitate într-un termen de maximum 10 zile de la data comunicată de Autoritate.

(6) In situaţia în care producătorul validat nu utilizează până la data de 25 iulie a fiecărui an de derulare a programului cel puţin 80% din suma contractată, contractul de finanţare nerambursabilă încetează de drept, Autoritatea procedând la redistribuirea sumei rămase neutilizată."

12. La articolul 14, după alineatul (6) se introduc şapte noi alineate, alineatele (7)-(13), cu următorul cuprins:

„(7) Redistribuirea sumei rămase neutilizată se face prin act adiţional la contractul de finanţare nerambursabilă, pe baza cererii de suplimentare a finanţării depuse de producătorul validat care a utilizat, până la data de 25 iulie, cel puţin 80% din suma contractată. Cererea de suplimentare a finanţării se depune la sediul Autorităţii până la data de 28 iulie inclusiv.

(8) Redistribuirea sumei rămase neutilizată în condiţiile alin. (6) se face de către Autoritate prin aplicarea criteriilor prevăzute la art. 13 alin. (1)-(3).

(9) Lista producătorilor validaţi, cuprinzând şi sumele contractate de către aceştia, inclusiv în urma suplimentării finanţării, se publică/se actualizează pe pagina de internet a Autorităţii, în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data:

a) perfectării contractului de finanţare nerambursabilă;

b) încheierii actului adiţional privind suplimentarea finanţării.

(10) Neprezentarea producătorului validat pentru încheierea actului adiţional privind suplimentarea finanţării, în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data comunicată de Autoritate, atrage anularea suplimentării finanţării.

(11) Suma anulată potrivit art. 10 rămâne la dispoziţia Autorităţii, care poate dispune, cu aplicarea criteriilor prevăzute la art. 13 alin. (1)-(3), o nouă suplimentare a finanţării către producătorul validat care depune cerere în acest sens până la data stabilită şi comunicată de Autoritate.

(12) In situaţia prevăzută la alin. (11), Autoritatea încheie cu producătorul validat un nou act adiţional şi actualizează, pe pagina de internet proprie, lista producătorilor validaţi şi sumele contractate cu aceştia, inclusiv în urma suplimentării finanţării.

(13) Producătorul validat căruia îi este incident alin. (10) nu poate beneficia de suplimentarea finanţării în condiţiile alin. (11)."

13. La articolul 20, alineatele (1)-(16) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„ARTICOLUL 20

Inscrierea în program

(1) Sesiunea de înscriere se consideră deschisă după publicarea pe pagina de internet a Autorităţii a listei producătorilor validaţi cu sumele contractate de către aceştia. Ultima zi a sesiunii de înscriere nu poate depăşi data de 25 august a fiecărui an în care se desfăşoară programul.

(2) In cadrul sesiunii de înscriere, proprietarul depune la Autoritate dosarul de înscriere, care trebuie să cuprindă următoarele documente având caracter general:

a) cererea de finanţare, al cărei formular este prevăzut în anexa nr. 7, în original, semnată de reprezentantul legal al proprietarului sau de persoana împuternicită/desemnată să îl reprezinte în cadrul programului, dacă proprietarul nu este reprezentat de însuşi reprezentantul său legal;

b) copia actului de identitate al reprezentantului legal al proprietarului;

c) procura notarială de împuternicire/actul de desemnare (ordin/decizie/dispoziţie) a persoanei care reprezintă proprietarul în cadrul programului, dacă proprietarul nu este reprezentat de însuşi reprezentantul său legal, însoţită/însoţit de actul de identitate al acesteia, în copie; procura notarială de împuternicire se depune, în original, de către operatorul economic şi organizaţia neguvernamentală; actul de desemnare se depune, în original, de către instituţia publică, unitatea administrativ-teritorială, unitatea sau instituţia de învăţământ;

d) certificatul de înregistrare fiscală, corespunzător formularului cod M.F.P. 14.13.20.99/1/2, prevăzut în anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 262/2007, cu modificările ulterioare, în copie;

e) certificatul de atestare fiscală, emis de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, valabil la data depunerii dosarului de înscriere, în original;

f) certificatul/certificatele de atestare fiscală emis/emise de direcţia/direcţiile de taxe şi impozite locale, valabil/valabile la data depunerii dosarului de înscriere, pentru sediul social şi pentru punctul/punctele de lucru pentru care se intenţionează achiziţionarea tractorului nou sau a maşinii agricole autopropulsate noi, în original; dacă nu este cazul, proprietarul, unitate administrativ-teritorială, poate prezenta declaraţia pe propria răspundere a secretarului;

g) certificatul de cazier fiscal, eliberat de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, valabil la data depunerii dosarului de înscriere, în original;

h) certificatul de atestare privind obligaţiile la Fondul pentru mediu, valabil la data depunerii dosarului de înscriere, în original;

i) certificatul de înmatriculare/înregistrare a tractorului uzat sau a maşinii agricole autopropulsate uzate, în copie certificată „Conform cu originalul"; în situaţia în care certificatul de înregistrare nu conţine date privind anul de fabricaţie, acesta trebuie însoţit de cartea de identitate a tractorului uzat sau a maşinii agricole autopropulsate uzate, în copie certificată „Conform cu originalul"; în lipsa cărţii de identitate, poate fi depus, în copie certificată „Conform cu originalul", orice act de proprietate cu valoare juridică ce poate atesta vechimea tractorului uzat sau a maşinii agricole autopropulsate uzate;

j) cu excepţia proprietarului operator economic, copia situaţiei financiare anuale la încheierea ultimului exerciţiu financiar, vizată de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, însoţită, după caz, de raportul administratorilor şi raportul comisiei de cenzori sau ultimul raport de audit ori raport de analiză pe bază de bilanţ, împreună cu ultima balanţă de verificare lunară.

(3) Dosarul de înscriere al proprietarului, unitate administrativ-teritorială, trebuie să cuprindă şi hotărârea consiliului local sau judeţean, după caz, privind participarea la program, în original.

(4) Dosarul de înscriere al proprietarului, unitate sau instituţie de învăţământ, trebuie să cuprindă şi următoarele documente specifice:

a) dovada personalităţii juridice, aviz sau autorizaţie de funcţionare, în copie;

b) decizia, ordinul sau actul de numire/validare, după caz, prin care a fost numit directorul unităţii de învăţământ ori rectorul instituţiei de învăţământ, în copie;

c) actul doveditor al acreditării, în copie;

d) hotărârea consiliului de administraţie privind participarea la program, în original.

(5) Dosarul de înscriere al proprietarului, organizaţie neguvernamentală, trebuie să cuprindă şi următoarele documente specifice, după caz:

a) actul constitutiv, cu toate modificările şi completările ulterioare, în copie;

b) statutul, cu toate modificările şi completările ulterioare, în copie;

c)  hotărârea adunării generale a organizaţiei neguvernamentale privind alegerea reprezentantului legal, în copie;

d) certificatul de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, în copie legalizată;

e) certificatul eliberat de instanţa competentă, care atestă faptul că organizaţia neguvernamentală nu a fost radiată din Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, în original şi nu mai vechi de 10 zile faţă de data depunerii dosarului de înscriere;

f) declaraţia, în original, privind eventuala activitate economică a organizaţiei neguvernamentale, al cărei formular este prevăzut în anexa nr. 8;

g)  hotărârea adunării generale a organizaţiei neguvernamentale privind participarea la program, în original.

(6) Dosarul de înscriere al proprietarului, operator economic, trebuie să cuprindă şi următoarele documente specifice:

a)  actul de înfiinţare (act constitutiv/contract de societate/statut), cu toate modificările şi completările ulterioare, în copie;

b) certificatul de înregistrare la oficiul registrului comerţului, împreună cu toate anexele sau/şi certificatul constatator eliberat conform prevederilor art. 171 alin. (1) din Legea nr. 359/2004, cu modificările şi completările ulterioare, pentru sediul social şi punctul/punctele de lucru pentru care se intenţionează achiziţionarea tractorului nou sau a maşinii agricole autopropulsate noi în cadrul programului, în copii;

c) certificatul constatator emis de oficiul registrului comerţului, în original şi nu mai vechi de 30 de zile la data depunerii dosarului de înscriere, din care să rezulte: datele de identificare a proprietarului, codul unic de înregistrare, capitalul social, obiectul principal de activitate şi activităţile secundare de activitate, administratorii, acţionarii/asociaţii şi situaţia juridică;

d) copia actului de identitate al reprezentantului legal;

e)   hotărârea/decizia adunării generale a acţionarilor/asociaţilor, a asociatului unic, a consiliului de administraţie privind participarea la program, în original;

f) declaraţia, în original, privind ajutoarele de stat primite în ultimii 3 ani, inclusiv cele exceptate de la obligaţia notificării; formularul declaraţiei este prevăzut în anexa nr. 9;

g) copiile situaţiilor financiare anuale la încheierea ultimelor două exerciţii financiare, însoţite, după caz, de rapoartele administratorilor şi rapoartele comisiei de cenzori sau rapoartele de audit, împreună cu ultima balanţă de verificare lunară; în cazul operatorului economic constituit ca societate comercială în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, la situaţiile financiare anuale se anexează confirmările depunerii acestora la oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul judeţean sau al municipiului Bucureşti, după caz; operatorul economic, altul decât cel constituit ca societate comercială în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, depune situaţiile financiare anuale vizate de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice.

(7) Dosarul de înscriere al proprietarului, instituţie publică, trebuie să cuprindă şi următoarele documente specifice:

a) actul de înfiinţare, în copie certificată „conform cu originalul";

b) actul de numire/validare a reprezentantului legal, în copie certificată „conform cu originalul";

c) hotărârea/ordinul/decizia/dispoziţia privind participarea la program, în original.

(8) Hotărârea/ordinul/decizia/dispoziţia de participare la program trebuie să cuprindă:

a) acordul cu privire la casarea tractorului uzat sau a maşinii agricole autopropulsate uzate şi achiziţionarea tractorului nou sau a maşinii agricole autopropulsate noi prin program;

b) numărul de tractoare sau maşini agricole autopropulsate noi care se intenţionează a fi achiziţionat prin program;

c) valoarea totală a finanţării solicitate, reprezentând prima de casare corespunzătoare numărului de tractoare sau maşini agricole autopropulsate uzate;

d) anexa, conţinând lista tractoarelor sau maşinilor agricole autopropulsate uzate care urmează să fie casate prin program; lista va cuprinde următoarele date: marca, numărul de înmatriculare/înregistrare, anul fabricaţiei, numărul şi seria certificatului de înmatriculare/înregistrare, numărul de inventar.

(9) Dosarul de înscriere se depune legat, paginat şi opisat, într-un singur exemplar, în plic sigilat, la registratura Autorităţii, la adresa: Administraţia Fondului pentru Mediu, municipiul Bucureşti, Splaiul Independenţei nr. 294, corp A, sectorul 6, cod poştal 060031. Depunerea şi recepţionarea dosarului de înscriere se fac în următoarele condiţii:

a) proprietarul va înscrie pe plic, în mod obligatoriu, denumirea şi adresa sa completă, precum şi titlul: „Dosar de înscriere în Programul de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate pentru anul ........ - Persoane juridice";

b) plicul care conţine dosarul de înscriere poate fi transmis şi prin serviciul poştal sau de curierat, sub condiţia ca data de expediere, evidenţiată de respectivul serviciu, să nu depăşească data-limită aferentă sesiunii de înscriere; Autoritatea nu răspunde pentru situaţia în care plicul transmis prin serviciul poştal sau de curierat este recepţionat după 5 zile lucrătoare de la data-limită aferentă sesiunii de înscriere, chiar dacă data de expediere evidenţiată pe plic nu depăşeşte data-limită de depunere; în acest caz, dosarul de înscriere nu mai constituie obiectul analizei şi evaluării;

c) la data recepţionării plicului conţinând dosarul de înscriere, acesta primeşte de la registratura Autorităţii un număr de înregistrare, în ordinea sosirii;

d) documentele cuprinse în dosarul de înscriere, ilizibile sau care conţin ştersături ori modificări, precum şi cele incomplete sau conţinând date şi informaţii neconforme cu realitatea atrag respingerea dosarului de înscriere.

(10) Aprobarea înscrierii proprietarului se face în urma analizei şi evaluării documentelor cuprinse în dosarul de înscriere. In vederea analizei şi evaluării, prin dispoziţie a preşedintelui Autorităţii, se numeşte Comisia de analiză şi evaluare, constituită din personal din cadrul Autorităţii.

(11) Comisia de analiză şi evaluare verifică îndeplinirea de către proprietar a criteriilor de eligibilitate, completând fişa de evaluare a eligibilităţii proprietarului, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 11.

(12) In baza propunerii Comisiei de analiză şi evaluare, Autoritatea, prin Comitetul director, aprobă înscrierea în program a proprietarului sau respinge dosarul de înscriere a acestuia.

(13) Lista proprietarilor aprobaţi se publică pe pagina de internet a Autorităţii şi se actualizează periodic.

(14) Producătorul validat înscrie proprietarul aprobat în baza următoarelor documente:

a) actul de identificare a proprietarului (dovada personalităţii juridice), în copie;

b) certificatul de înmatriculare/înregistrare a tractorului uzat sau a maşinii agricole autopropulsate uzate, în original şi în copie (originalul se restituie, copia se păstrează);

c) actul de identitate al reprezentantului legal al proprietarului, în original şi în copie;

d) procura notarială de împuternicire sau actul de desemnare (ordin/decizie/dispoziţie) a persoanei care reprezintă proprietarul în cadrul programului, dacă proprietarul nu este reprezentat de însuşi reprezentantul său legal, însoţită/însoţit de actul de identitate al acesteia, în original şi în copie.

(15) Producătorul validat eliberează proprietarului nota de înscriere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 10. Nota de înscriere este valabilă 30 de zile de la eliberare, cu posibilitatea prelungirii valabilităţii acesteia de către producătorul validat emitent, la solicitarea justificată a proprietarului înscris. In toate cazurile, valabilitatea notei de înscriere nu poate depăşi însă data de 25 noiembrie.

(16) Responsabilitatea înscrierii proprietarului, precum şi responsabilitatea prelungirii valabilităţii notei de înscriere revin în exclusivitate producătorului validat. Producătorul validat garantează comercializarea tractorului nou sau a maşinii agricole autopropulsate noi, din al cărui/cărei preţ se scade valoarea primei de casare, către proprietarul înscris care se prezintă cu documentele prevăzute la art. 23 alin. (1) şi (2), în termenul de valabilitate a notei de înscriere, în vederea achiziţionării tractorului nou sau a maşinii agricole autopropulsate noi."

14. La articolul 21, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) Pentru identificarea exactă a calităţii persoanei care predă tractorul uzat sau maşina agricolă autopropulsată uzată spre casare, colectorul poate solicita, după caz, procura notarială de împuternicire sau actul de desemnare (ordin/decizie/dispoziţie) a persoanei care reprezintă proprietarul în cadrul programului, dacă proprietarul nu este reprezentat de însuşi reprezentantul său legal, însoţită/însoţit de actul de identitate al acesteia, în original şi în copie (procura notarială de împuternicire sau actul de desemnare, precum şi originalul actului de identitate se restituie)."

15. La articolul 23 alineatul (1), litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,b) actul de identitate al reprezentantului legal, în original şi în copie (după verificare, exemplarul original se restituie), sau, după caz, procura notarială de împuternicire ori actul de desemnare (ordin/decizie/dispoziţie) a persoanei care reprezintă proprietarul în cadrul programului, dacă proprietarul nu este reprezentat de însuşi reprezentantul său legal, însoţită/însoţit de actul de identitate al acesteia în original şi în copie (originalul actului de identitate se restituie);".

16. Articolul 26 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„ARTICOLUL 26

Anexele la ghid

Anexele nr. 1-11 fac parte integrantă din prezentul ghid."

17. Anexele nr. 1, 3, 4, 5, 7 şi 10 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-6 la prezentul ordin.

18. După anexa nr. 10 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 11, având conţinutul prevăzut în anexa nr. 7 la prezentul ordin.

Art. II. -Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul mediului şi pădurilor,

Lâszlo Borbely

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la ghid)

Datele de identificare a producătorului

Nr. de înregistrare............/........................

Nr. de înregistrare la Administraţia Fondului pentru Mediu ............../...............

CERERE DE FINANŢARE

- producător -

Titlul proiectului: „Diminuarea poluării prin înnoirea Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate"

Denumirea producătorului solicitant ................................................................................................................................

Forma juridică de organizare ..........................................................................................................................................

Nr. de înregistrare la oficiul registrului comerţului.........../.........../................, C.I.F.........., cont nr........................................, deschis la Trezoreria.......................................................................

Adresa sediului social: str.................................................... nr........, bl......., sc........, et......., ap........, localitatea ....................................................... judeţul/sectorul ........., telefon..................., fax................, e-mail..................................

Reprezentant legal/Imputernicit al reprezentantului legal ..........................................................................., posesor al BI/CI seria.....nr................, eliberat/eliberată de........................, CNP............................, telefon (fix şi mobil)...................................., fax........................................, e-mail.....................................

Responsabil de proiect (persoană de contact) ..............................................., posesor al BI/CI seria..... nr............., eliberat/eliberată de............................., CNP................................, telefon (fix şi mobil) ............................, fax........................, e-mail.....................................

Solicităm:

a) validarea în „Programul de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate pentru anul............., instituit prin Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, cu completările ulterioare";

b) în cazul validării, aprobarea finanţării nerambursabile cu suma de ............... lei (în cifre şi litere) a Proiectului „Diminuarea poluării prin înnoirea Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole" în condiţiile prevăzute prin Ghidul de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate, aprobat prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 2/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

Finanţarea nerambursabilă va fi utilizată pentru comercializarea tractoarelor/maşinilor agricole autopropulsate noi către proprietarii (persoane fizice şi persoane juridice: operatori economici, unităţi administrativ-teritoriale, instituţii publice, unităţi/instituţii de învăţământ, organizaţii neguvernamentale) care vor fi înscrişi în evidenţele noastre, cu respectarea în integralitate a condiţiilor prevăzute prin Ghidul de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate şi numai după încheierea contractului de finanţare cu Administraţia Fondului pentru Mediu.

Subsemnatul, ................................................, în calitate de reprezentant legal/împuternicit al reprezentantului legal al ............................................., declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în declaraţii, următoarele:

a) societatea comercială nu se află în procedură de insolvenţă sau lichidare judiciară şi nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea acestora, potrivit prevederilor legale;

b) societatea comercială nu are obligaţii exigibile de plată la bugetul de stat, bugetul local/bugetele locale, Fondul pentru mediu;

c) nu suntem înregistraţi cu fapte sancţionate de legislaţia financiară, vamală, sau fapte care privesc disciplina financiară;

d) societatea comercială nu sponsorizează şi nu va sponsoriza, pe întreaga perioadă de derulare a contractului de finanţare nerambursabilă, activităţi cu efect negativ asupra mediului;

e) societatea comercială nu se află în dificultate economico-financiară;

f) am depus întreaga documentaţie, conform prevederilor Ghidului de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate;

g) nu am furnizat informaţii false în documentele prezentate.

Subsemnatul îmi asum răspunderea tuturor informaţiilor conţinute în prezenta cerere de finanţare şi în toate celelalte formulare şi documente depuse, inclusiv documentele financiare, şi garantez că datele furnizate sunt actuale, reale şi corecte. De asemenea, declar că am luat cunoştinţă de prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii.

Neîndeplinirea condiţiilor de mai sus ori prezentarea eronată sau falsă a acestor condiţii va duce automat la respingerea cererii de finanţare sau, ulterior, la returnarea integrală a sumelor decontate de către Administraţia Fondului pentru Mediu, primite ca finanţare nerambursabilă în cadrul programului mai sus menţionat.

Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai Administraţiei Fondului pentru Mediu cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu activitatea societăţii pe care o reprezint.

Prin semnătura şi ştampila sa, producătorul solicitant confirmă că a înţeles şi şi-a însuşit în întregime conţinutul cererii de finanţare.

Responsabil de proiect (persoană de contact)

Numele şi prenumele............................

Funcţia................................................

Semnătura...........................................

Reprezentant legal/Imputernicit al reprezentantului legal

Numele şi prenumele............................

Funcţia................................................

Semnătura...........................................

Data....................................................

L.S.

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 3 la ghid)

FIŞA

de evaluare a eligibilităţii producătorului

Producător:........................................................................................................................................................................ .....

Nr. de înregistrare la Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) a cererii de finanţare:.............................................................

Suma solicitată prin cererea de finanţare: ...................................................................................................................................

Criteriul de eligibilitate

Indeplinirea criteriului de eligibilitate

DA

NU

Comentarii

A.

Eligibilitatea producătorului

A.1.

A depus documentaţia în cadrul sesiunii de validare organizate de AFM.

A.2.

A depus cererea de finanţare, în original, semnată şi ştampilată de reprezentantul legal sau împuternicitul acestuia. Suma solicitată se

A.2.1.

încadrează în prevederile Ghidului de finanţare a programului.

Cererea de finanţare conţine declaraţia reprezentantului legal al

producătorului/împuternicitului, potrivit căreia societatea comercială:

A.2.1.1.

- nu se află în procedură de insolvenţă sau lichidare judiciară şi nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea acestora, potrivit prevederilor legale;

A.2.1.2.

- nu are obligaţii exigibile de plată la bugetul de stat, bugetele locale,

A.2.1.3.

Fondul pentru mediu;

- nu este înregistrată cu fapte sancţionate de legislaţia financiară, vamală, precum şi cu fapte care privesc disciplina financiară;

- nu se află în dificultate economico-financiară;

- nu sponsorizează si nu va sponsoriza, pe întreaga perioadă de derulare a contractului de finanţare nerambursabilă, activităţi cu efect negativ asupra mediului.

A.3.

A depus, în copie, actul de înfiinţare (act constitutiv/contract de societate/statut), cu toate modificările şi completările ulterioare.

A.4.

A depus, în copie, certificatul de înregistrare la oficiul registrului comerţului, împreună cu toate anexele, sau/şi certificatul constatator eliberat conform prevederilor art. 171 alin. (1) din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare, pentru sediul social şi punctul/punctele de lucru prin care se intenţionează comercializarea tractoarelor şi/sau maşinilor agricole autopropulsate noi în cadrul programului.

A.5.

A depus certificatul constatator emis de oficiul registrului comerţului, în original şi nu mai vechi de 30 de zile la data depunerii dosarului de validare, din care rezultă: datele de identificare a producătorului, codul unic de înregistrare, capitalul social, obiectul principal de activitate şi activităţile secundare de activitate, administratorii, acţionarii/asociaţii şi situaţia juridică.

A.6.

A depus, în copie, certificatul de înregistrare fiscală, corespunzător formularului cod M.F.P. 14.13.20.99/1/2, prevăzut în anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 262/2007 pentru aprobarea formularelor de înregistrare fiscală a contribuabililor, cu modificările ulterioare.

A.7.

A depus, în original, certificatul de atestare fiscală, emis de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, valabil la data depunerii dosarului de validare.

A.8.

A depus, în original, certificatul/certificatele de atestare fiscală emis/emise de către direcţia/direcţiile de taxe şi impozite locale, valabil/valabile la data depunerii dosarului de validare, pentru sediul social şi punctul/punctele de lucru prin care se intenţionează comercializarea tractoarelor şi/sau maşinilor agricole autopropulsate noi.

Criteriul de eligibilitate

Indeplinirea criteriului de eligibilitate

DA

NU

Comentarii

A.9.

A depus, în original, certificatul de cazier fiscal, eliberat de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, valabil la data depunerii dosarului de validare.

A.10.

A depus, în original, certificatul de atestare privind obligaţiile la Fondul pentru mediu, valabil la data depunerii dosarului de validare.

A.11.

A depus actul de identitate al reprezentantului legal, în copie.

A.12.

A depus procura notarială prin care reprezentantul legal al producătorului împuterniceşte persoana care îl reprezintă în relaţia cu Autoritatea, inclusiv la momentul semnării contractului de finanţare, şi copia actului de identitate al persoanei împuternicite (dacă este cazul).

A.13.

A depus, în copie, certificările/înregistrările comunitare sau naţionale de tip pentru tractoarele/maşinile agricole autopropulsate noi propuse a fi comercializate prin program sau dovada calităţii de importator ori de distribuitor autorizat al producătorului/importatorului de tractoare/maşini agricole autopropulsate noi.

A.14.

A depus documentul doveditor al deschiderii contului „50.70.24 - Disponibil din sume alocate din Fondul pentru mediu reprezentând finanţare sau cofinanţare nerambursabilă a proiectelor pentru protecţia mediului". (Acesta poate fi prezentat, cel mai târziu, la data încheierii contractului de finanţare nerambursabilă.)

A.15.

A depus, în copie:

A.15.1.

- situaţia financiară anuală la încheierea ultimului exerciţiu financiar, însoţită de raportul administratorilor şi raportul comisiei de cenzori sau raportul de audit; situaţia financiară anuală este însoţită de confirmarea depunerii acesteia la oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul judeţean sau al municipiului Bucureşti, după caz;

A.15.2.

- ultima balanţă de verificare lunară.

B.

Eligibilitatea proiectului

B.1.

A depus proiectul, în original, semnat şi ştampilat de reprezentantul legal sau împuternicitul acestuia şi de responsabilul de proiect.

B.2.

Proiectul prevede diminuarea poluării prin înnoirea Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate şi se încadrează în cerinţele Ghidului de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate.

NOTĂ:

In cadrul rubricii „Indeplinirea criteriului de eligibilitate" se bifează, după caz, cu DA sau NU îndeplinirea/neîndeplinirea criteriului de eligibilitate respectiv şi se vor înscrie, după caz, comentariile de rigoare.

REZULTATUL EVALUĂRII PRODUCĂTORULUI:

1. JURIDIC: ACCEPTAT/RESPINS

Nume şi prenume evaluator: ....................................... Data:.................. Semnătura:...............

2. ECONOMIC: ACCEPTAT/RESPINS

Nume şi prenume evaluator: ....................................... Data:.................. Semnătura:...............

3. TEHNIC: ACCEPTAT/RESPINS

Nume şi prenume evaluator: ....................................... Data:.................. Semnătura:...............

COMISIA DE ANALIZĂ ŞI EVALUARE PROPUNE VALIDAREA/INVALIDAREA PRODUCĂTORULUI.

Preşedintele Comisiei de analiză şi evaluare

Nume şi prenume:....................................... Data:.................. Semnătura:...............

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 4 la ghid)

CONTRACT

de finanţare nerambursabilă

Nr..........din....................

Intre:

Părţile contractante

Administraţia Fondului pentru Mediu, cu sediul în municipiul Bucureşti, Splaiul Independenţei nr. 294, corp A, sectorul 6, cod fiscal 14715650, cont nr. RO92TREZ7065017XXX000155, deschis la Trezoreria Sector 6 Bucureşti, reprezentată legal prin.............................................- preşedinte, în calitate de finanţator, denumită în continuare AFM,

şi

Societatea Comercială ........................................................., cu sediul în ............................., înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului ................................. sub nr...................................., C.I.F.........................., cont nr..........................., deschis la Trezoreria................................, reprezentată legal prin domnul/doamna ..................................., care împuterniceşte pe domnul/doamna ...................................., în calitate de producător validat, denumită în continuare Beneficiar,

a intervenit prezentul contract de finanţare nerambursabilă, denumit în continuare contract.

ARTICOLUL 1

Obiectul şi valoarea contractului

1.1. Prin prezentul contract, AFM acordă Beneficiarului o finanţare nerambursabilă, denumită în continuare finanţare, în vederea susţinerii proiectului intitulat „Diminuarea poluării prin înnoirea Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate", denumit în continuare proiect, din cadrul „Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate pentru anul...........", instituit prin Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, cu completările ulterioare, denumit în continuare program, şi în condiţiile prevăzute prin Ghidul de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate, aprobat prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 2/2010, cu modificările şi completările ulterioare, denumit în continuare Ghidul de finanţare a programului.

1.2. Valoarea totală a prezentului contract, respectiv finanţarea, este de...............................lei.

1.3. Cuantumul primei de casare este de cel mult 17.000 lei, fără ca acesta să depăşească:

a) pentru persoana fizică, 50% din preţul de achiziţie al tractorului nou sau al maşinii agricole autopropulsate noi;

b) pentru persoana juridică, 40% din preţul de achiziţie, fără TVA, al tractorului nou sau al maşinii agricole autopropulsate noi.

ARTICOLUL 2

Durata contractului

Prezentul contract intră în vigoare la data semnării lui de către ambele părţi şi este valabil până la data de 11 decembrie ............inclusiv.

ARTICOLUL 3

Modalitatea de finanţare

3.1. Finanţarea se face în tranşe lunare, în interiorul perioadei prevăzute la art. 2, şi în conformitate cu graficul de finanţare nerambursabilă prevăzut în anexa la contract.

3.2. Finanţarea se realizează prin debitarea contului de trezorerie al AFM, pe măsura tragerii sumelor, şi prin creditarea contului nr.............................., deschis la Trezoreria.......................de către Beneficiar, pe bază de cerere de tragere însoţită în mod obligatoriu de documentele prevăzute la art. 15 alin. (2) din Ghidul de finanţare a programului, în condiţiile în care cererea de tragere şi documentele aferente sunt complete şi corect întocmite.

3.3. Virarea sumelor din contul AFM în contul Beneficiarului se face în termen de 15 zile de la depunerea cererii de tragere. Ultima cerere de tragere se depune cel mai târziu la data de 25 noiembrie............

3.4. Suma neutilizată de către Beneficiar la data de 11 decembrie..........rămâne la dispoziţia AFM.

3.5. Orice plată excedentară efectuată de către AFM constituie plată necuvenită, iar Beneficiarul are obligaţia de a restitui sumele necuvenite în termen de 5 zile de la data confirmării de primire a notificării din partea AFM.

ARTICOLUL 4

Redistribuirea finanţării

4.1. In situaţia în care Beneficiarul nu utilizează până la data de 25 iulie...........cel puţin 80% din suma totală contractată, prezentul contract încetează de drept, AFM procedând la redistribuirea sumei rămase neutilizată.

4.2. Redistribuirea sumei rămase neutilizată se face pe baza cererii de suplimentare a finanţării, depusă de Beneficiarul care a utilizat până la data de 25 iulie.............cel puţin 80% din suma totală contractată.

4.3. Cererea de suplimentare a finanţării se depune la AFM până la data de 28 iulie..........inclusiv.

4.4. Redistribuirea sumei rămase neutilizată se face de către AFM prin aplicarea criteriilor prevăzute la art. 13 alin. (1)-(3) şi în condiţiile stabilite în cuprinsul art. 14 din Ghidul de finanţare a programului.

ARTICOLUL 5

Obligaţiile părţilor

5.1. Beneficiarul se obligă:

a) să utilizeze finanţarea numai în scopul şi în condiţiile în care a fost acordată;

b) să utilizeze până la data de 25 iulie.............cel puţin 80% din suma totală contractată;

c) să asigure executarea proiectului cu diligenta necesară şi eficienţă, în conformitate cu prezentul contract, precum şi cu legislaţia în vigoare şi cu standardele de mediu aplicabile;

d) să fie singurul răspunzător în faţa AFM pentru implementarea proiectului;

e) să asigure înregistrarea în evidenţa contabilă a tuturor documentelor privind operaţiunile aferente prezentului contract, precum şi arhivarea acestora, conform reglementărilor contabile în vigoare;

f) să plătească toate taxele, impozitele şi contribuţiile pe care le datorează potrivit reglementărilor legale şi în termenele prevăzute de acestea;

g) să permită reprezentanţilor AFM accesul la sediile sale pentru inspectarea activităţilor ce se realizează din finanţarea acordată şi pentru examinarea registrelor şi a evidenţelor contabile, a altor documente relevante în legătură cu derularea proiectului;

h) să nu sponsorizeze activităţi cu impact negativ asupra mediului pe întreaga perioadă de valabilitate a prezentului contract;

i) să informeze AFM şi să prezinte documentele corespunzătoare în cazul în care survin modificări cu privire la actele constitutive şi/sau la informaţiile furnizate cu ocazia prezentării cererii de finanţare ori pe parcursul derulării prezentului contract, în termen de maximum 10 zile de la producerea respectivei modificări;

j) să informeze AFM în cazul în care va fi supus unei proceduri de reorganizare judiciară ori faliment, executare silită sau oricărei alte proceduri similare;

k) în îndeplinirea prezentului contract, să nu prezinte date, informaţii sau înscrisuri false, eronate ori incomplete;

l) să furnizeze, în maximum 5 zile lucrătoare de la notificarea AFM, orice informaţii suplimentare considerate necesare pentru îndeplinirea prezentului contract;

m) să specifice, în cazul oricărui demers publicitar efectuat în legătură cu proiectul, în orice formă şi în orice mediu, că acesta este realizat în cadrul programului derulat de AFM şi finanţat din Fondul pentru mediu;

n) să pună la dispoziţia solicitanţilor o linie telefonică accesibilă sau de tip „info-line", la care aceştia pot obţine informaţii cu privire la proiect;

o) să justifice în scris proprietarului solicitant, la cererea acestuia, motivele de fapt şi de drept care stau la baza refuzului de a-i elibera notă de înscriere sau, dacă i-a eliberat notă de înscriere, motivele de fapt şi de drept care stau la baza refuzului de a comercializa tractorul nou sau maşina agricolă autopropulsată nouă.

5.2. AFM se obligă:

a) să asigure finanţarea proiectului în condiţiile menţionate în prezentul contract, în limita fondurilor disponibile alocate programului prin bugetul anual propriu de venituri şi cheltuieli;

b) să pună la dispoziţia Beneficiarului informaţiile legate de finanţare.

ARTICOLUL 6

Răspunderea contractuală

6.1. Nerespectarea de către Beneficiar a oricăreia dintre obligaţiile/clauzele asumate prin prezentul contract constituie caz de culpă.

6.2. Constituie caz de culpă şi următoarele fapte ale Beneficiarului:

a) comite nereguli de ordin financiar în legătură cu proiectul, stabilite printr-o hotărâre judecătorească definitivă;

b) împotriva Beneficiarului a fost demarată procedura de reorganizare judiciară ori faliment, executare silită sau orice altă procedură asemănătoare;

c) situaţia economico-financiară a Beneficiarului nu mai asigură condiţii de realizare a proiectului.

6.3. Beneficiarul îşi asumă integral răspunderea pentru prejudiciile cauzate terţilor din culpa sa pe întreg parcursul derulării prezentului contract, AFM fiind degrevată în totalitate de orice responsabilitate.

6.4. Beneficiarul îşi asumă integral răspunderea pentru refuzul de a elibera notă de înscriere proprietarului solicitant sau pentru refuzul de a comercializa tractorul nou sau maşina agricolă autopropulsată nouă proprietarului solicitant căruia i-a fost eliberată notă de înscriere.

6.5. Beneficiarul suportă taxele, comisioanele, cheltuielile profesionale şi orice alte cheltuieli ocazionate de pregătirea, încheierea, executarea, punerea în aplicare şi finalizarea prezentului contract şi a tuturor documentelor şi activităţilor aferente.

6.6. Beneficiarul rămâne direct răspunzător pentru toate consecinţele financiare directe sau indirecte antrenate de încetarea contractului înainte de termen din culpa sa.

6.7. Orice caz de culpă şi orice disfuncţionalitate apărute pe parcursul derulării prezentului contract vor fi notificate Beneficiarului de către AFM, în maximum 5 zile de la constatare. Dacă deficienţele menţionate nu sunt înlăturate în termen de maximum 10 zile de la data notificării, AFM are dreptul de a lua următoarele măsuri:

a) sistarea temporară a utilizării finanţării până la remedierea cauzelor care au dus la sistare;

b) sistarea definitivă a finanţării şi rezilierea unilaterală a prezentului contract, cu recuperarea sumelor virate către Beneficiar, în condiţiile Codului de procedură fiscală/procedură civilă.

ARTICOLUL 7

Incetarea contractului

Prezentul contract încetează de drept:

a) la data de 25 iulie........în condiţiile în care Beneficiarul nu a utilizat până la această dată cel puţin 80% din suma totală contractată;

b) la data prevăzută în contract;

c) la data intervenţiei unui act de autoritate;

d) la apariţia unor circumstanţe care nu au putut fi prevăzute la data încheierii contractului şi care conduc la modificarea clauzelor contractuale în asemenea măsură încât îndeplinirea prezentului contract ar fi contrară AFM şi interesului public; acest fapt va fi notificat Beneficiarului în termen de 10 zile de la momentul apariţiei unor astfel de circumstanţe sau de la momentul în care AFM a luat cunoştinţă de apariţia unor astfel de circumstanţe.

ARTICOLUL 8

Forţa majoră şi cazul fortuit

8.1. Prin forţă majoră şi/sau caz fortuit se înţelege un eveniment independent de voinţa părţilor, imprevizibil şi insurmontabil, intervenit după încheierea prezentului contract şi care împiedică părţile să îşi execute, total sau parţial, obligaţiile contractuale.

8.2. Partea care invocă forţa majoră are următoarele obligaţii:

a) să notifice cealaltă parte în termen de 5 zile de la data apariţiei;

b) să transmită, în termen de cel mult 30 de zile de la data producerii evenimentului considerat a fi caz de forţă majoră, certificatul de forţă majoră emis de autoritatea competentă;

c) să comunice data încetării în termen de 5 zile de la încetare;

d) să ia orice măsuri care îi stau la dispoziţie în vederea limitării consecinţelor.

8.3. Dacă nu se procedează la anunţarea forţei majore, în condiţiile şi termenele prevăzute, partea care o invocă va suporta toate daunele provocate celeilalte părţi prin lipsa notificării.

8.4. Indeplinirea prezentului contract va fi suspendată în perioada de acţiune a forţei majore, dar fără a prejudicia drepturile ce li se cuveneau părţilor până la apariţia acesteia.

8.5. Forţa majoră, comunicată şi dovedită în condiţiile alin. 8.2, exonerează de răspundere partea care o invocă.

8.6. Dacă forţa majoră şi/sau consecinţele acesteia durează sau se estimează ca va/vor dura mai mult de 3 luni, părţile se obligă să negocieze cu bună-credinţă în vederea identificării soluţiei celei mai bune:

a) încetarea prezentului contract, fără ca vreuna dintre părţi să poată pretinde celeilalte daune-interese;

b) modificarea contractului.

8.7. Prevederile de mai sus se aplică şi în caz fortuit.

ARTICOLUL 9

Cesiunea

Prezentul contract, precum şi toate drepturile şi obligaţiile decurgând din acesta nu pot face obiectul niciunei cesiuni totale sau parţiale.

ARTICOLUL 10

Litigii

10.1. Orice diferend rezultat din interpretarea şi/sau executarea prezentului contract se va rezolva, pe cât posibil, pe cale amiabilă.

10.2. In cazul în care o soluţie amiabilă nu este posibilă, litigiul se supune spre soluţionare instanţelor judecătoreşti competente în a căror rază teritorială îşi are sediul AFM.

ARTICOLUL 11

Dispoziţii finale

11.1. Beneficiarul este de acord ca AFM să publice date privind rezultatele implementării proiectului.

11.2. Orice notificare în baza prezentului contract se face în scris, la următoarele adrese:

- pentru AFM: municipiul Bucureşti, Splaiul Independenţei nr. 294, corp A, sectorul 6;

- pentru Beneficiar:.....................................................

In cazul în care Beneficiarul doreşte să fie notificat la o altă adresă sau şi-a schimbat adresa, aceasta va fi comunicată în scris AFM.

Notificările făcute Beneficiarului la adresa menţionată în cuprinsul prezentului alineat sau la o altă adresă, comunicată ulterior, se consideră a fi aduse la cunoştinţa acestuia.

Sub condiţia ca acestea să fie confirmate ulterior, notificările se pot transmite şi prin fax la următoarele numerele telefonice:

- pentru AFM:........................................;

- pentru Beneficiar:................................

11.3. Prezentul contract constituie titlu executoriu potrivit art. 13 alin. (9) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2006, cu modificările şi completările ulterioare, fiind întocmit, interpretat şi executat conform legislaţiei române şi guvernat de aceasta.

11.4. Prin semnarea prezentului contract, inclusiv în caz de semnare prin procură, noi, reprezentanţii legali ai Beneficiarului, am luat cunoştinţă de prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii.

11.5. Anexa, pe care Beneficiarul declară că o cunoaşte şi o acceptă, face parte integrantă din prezentul contract.

11.6. Prezentul contract, inclusiv anexa la acesta, poate fi modificat şi/sau completat numai cu acordul părţilor, prin act adiţional.

11.7. Prin excepţie de la alin. 11.6, nu este necesară întocmirea unui act adiţional pentru modificările din coloana 4 „Data programată" şi coloana 5 „Suma" din anexa la prezentul contract, dacă acestea nu implică şi modificarea duratei de realizare a proiectului sau modificarea valorii totale a proiectului.

11.8. Sumele neutilizate la tragerile programate se vor reporta la tragerile ulterioare, cu excepţia cazului prevăzut la art. 4. Solicitarea privind decalarea datei programate de depunere a cererii de tragere şi/sau modificarea sumei de tras se transmite în scris, cu cel puţin două zile înaintea momentului la care se doreşte ca această modificare să intre în vigoare.

11.9. Prezentul contract s-a semnat la data de...................., la sediul AFM, în două exemplare, ambele având valoare juridică egală, câte unul pentru fiecare parte semnatară.

Administraţia Fondului pentru Mediu

Preşedinte,

.......................................................

Director economic,

.......................................................

Viza Control financiar preventiv

.......................................................

(semnătura/ziua, luna, anul)

Director implementare proiecte,

.......................................................

Consilier juridic,

.......................................................

Beneficiar,

.......................................................

Prin reprezentant legal/împuternicit,

.......................................................

ANEXA la Contractul de finanţare nerambursabilă nr.........../.........

GRAFIC

de finanţare nerambursabilă

Nr. crt.

Eşalonarea finanţării

Sold la începutul perioadei

Acordări

Sold la sfârşitul perioadei

Observaţii

Anul

Luna

Data programată

Suma

0

1

2

3

4

5

6

7

1.

2.

3.

Administraţia Fondului pentru Mediu

Preşedinte,

.......................................................

Director economic,

.......................................................

Viza Control financiar preventiv

.......................................................

(semnătura/ziua, luna, anul)

Director implementare proiecte,

.......................................................

Consilier juridic,

.......................................................

Intocmit

Referent de specialitate,

(numai pentru exemplarul care rămâne la AFM)

.......................................................

Beneficiar,

.......................................................

Prin reprezentant legal/împuternicit,

.......................................................

ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 5 la ghid)

Datele de identificare a producătorului validat

.......................................................

Nr. de înregistrare............/..........................

Nr. de înregistrare la Administraţia Fondului pentru Mediu.........../...................

CERERE DE TRAGERE

Denumirea producătorului validat solicitant ......................................................................................................................

Forma juridică de organizare ..........................................................................................................................................

Nr. de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului .............................................., C.I.F...................., cont nr...................., deschis la Trezoreria.......................................

Adresa sediului social: str................................. nr......., bl......., sc........, et......., ap........, localitatea ..............., judeţul/sectorul................., telefon....................., fax..................., e-mail......................................

Reprezentant legal/împuternicit.............................................., posesor al B.I./C.I./paşaportului seria.......nr........................, eliberat/eliberată de............................., CNP..............................., domiciliat în.....................................................................,

în baza Contractului de finanţare nerambursabilă nr........./......./..........., vă rog să aprobaţi prezenta cerere de tragere pentru suma de...................lei (în cifre şi litere).

Prezenta cerere este însoţită de:

1. listele proprietarilor beneficiari, semnate şi ştampilate pe fiecare filă, cu datele de identificare privind:

a) proprietarul, persoană fizică: numele şi prenumele, tip, serie şi număr act de identitate, adresa de domiciliu/reşedinţă, cod numeric personal, număr de telefon;

b) proprietarul, persoană juridică: denumire, adresa sediului social, C.I.F., nr. de înregistrare la oficiul registrului comerţului sau nr. de înregistrare la tribunal/judecătorie, după caz;

c) tractorul uzat/maşina agricolă autopropulsată uzată: tip, marcă, serie şasiu/caroserie, serie motor, anul de fabricaţie, serie/număr certificat de înmatriculare/înregistrare, serie/număr certificat de distrugere, serie/număr certificat de radiere;

d) seria şi numărul facturii emise proprietarului beneficiar;

2. lista proprietarilor beneficiari, în format electronic;

3. facturile emise proprietarilor beneficiari, aferente achiziţionării tractoarelor/maşinilor agricole autopropulsate noi, în original şi în copie (originalul se restituie);

4. declaraţia pe propria răspundere a reprezentantului legal al producătorului validat, din care rezultă că societatea comercială nu are obligaţii exigibile de plată la bugetul de stat, bugetele locale şi Fondul pentru mediu.

Subsemnatul îmi asum răspunderea tuturor informaţiilor conţinute în prezenta cerere de tragere, în lista proprietarilor beneficiari, inclusiv documentele financiare. Garantez că datele furnizate sunt actuale, reale şi corecte şi declar că am luat cunoştinţă de prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii.

Reprezentant legal/împuternicit,

Numele şi prenumele..................................

Funcţia......................................................

Semnătura.................................................

Data..........................................................

L.S.

Aprobat de Administraţia Fondului pentru Mediu:

Preşedinte,

Numele şi prenumele..................................

Semnătura..................................................

Director economic,

Numele şi prenumele..................................

Semnătura..................................................

Director implementare proiecte,

Numele şi prenumele..................................

Semnătura..................................................

Şef serviciu implementare,

Numele şi prenumele..................................

Semnătura..................................................

Referent de specialitate,

Numele şi prenumele..................................

Semnătura...................................................

ANEXA Nr. 5  (Anexa nr. 7 la ghid)

Antet proprietar solicitant:................................................

Nr. înregistrare la proprietarul solicitant:...................din data.....................

Nr. înregistrare la Administraţia Fondului pentru Mediu:...................din data.....................

CERERE DE FINANŢARE

- proprietar, persoană juridică -

A. Date generale

Denumire proprietar: ..........................................................................................................................................

Forma juridică de organizare: ..........................................................................................................................................

Nr. de înregistrare la oficiul registrului comerţului/tribunal/judecătorie, după caz, ..................../...................../................, C.I.F..............................................., cont nr...................................., deschis la Trezoreria....................................................................

Adresa (sediul social): str...................................................................nr..........., bl..........., sc.........., et........., ap..........., localitatea (municipiul/oraşul/comuna/satul) ............................................................ judeţul/sectorul .............................................. codul poştal......................................., telefon (fix/mobil) ................../................, fax....................., e-mail................................., website...............................

Reprezentant legal (nume şi prenume) ..........................................................................................................................................

Act de identitate: B.I./C.I./Paşaport seria...........nr..........................., eliberat de..........................................................., CNP.................................., domiciliat în...................................., telefon (fix/mobil)....................../...................., fax...................., e-mail...........................................

Persoana împuternicită/desemnată: (nume şi prenume) .....................................................................................................................................

Act de identitate: B.I./C.I. seria...........nr..........................., eliberat de.........................., CNP. ................................., domiciliat în....................................., telefon (fix/mobil).................../...................., fax...................., e-mail........................

B. Solicitare aprobare înscriere şi finanţare

Proprietarul solicitant: ............................................................., prin reprezentantul său legal/împuternicitul/desemnatul reprezentantului legal: ......................................................., solicităm aprobarea înscrierii în cadrul „Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate pentru anul..........", instituit prin Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, cu completările ulterioare, în vederea obţinerii primei de casare în sumă de................lei (în cifre şi litere), pentru un număr de...........tractoare uzate/maşini agricole autopropulsate uzate din parcul propriu, sub rezerva îndeplinirii tuturor condiţiilor de participare la program.

Diferenţa, până la acoperirea integrală a preţului de comercializare a tractoarelor noi/maşinilor agricole autopropulsate noi, va fi asigurată şi susţinută:

a) din surse proprii: DA |_| NU |_|

b) prin credit bancar: DA |_| NU |_|

C. Declaraţie pe propria răspundere

Subsemnatul, ....................................., având datele de identificare menţionate la lit. A „Date generale" din cuprinsul prezentei cereri de înscriere, reprezentant legal al proprietarului solicitant/împuternicit/desemnat al reprezentantului legal al proprietarului solicitant:....................................................., declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în declaraţii, următoarele:

a) am depus dosarul de înscriere în nume propriu, fără a ne interpune în beneficiul vreunei persoane fizice sau vreunei alte persoane juridice de drept public ori de drept privat;

b) avem îndeplinite obligaţiile exigibile de plată a taxelor, impozitelor şi contribuţiilor către bugetul de stat, bugetul local şi Fondul pentru mediu;

c) nu suntem înregistraţi cu fapte sancţionate de legislaţia financiară, vamală, sau fapte care privesc disciplina financiară;

d) nu avem suspendate activităţile economice, nu suntem insolvabili sau în încetare de plăţi, nu ne aflăm în procedură de insolvenţă sau lichidare ori reorganizare judiciară sau în stare de faliment şi nu facem obiectul unei proceduri legale în justiţie pentru declararea acestora, precum şi pentru altă situaţie similară, potrivit prevederilor legale în vigoare, nu ne aflăm în procedură de lichidare/dizolvare/desfiinţare (Se completează după caz, în funcţie de categoria persoanei juridice.);

e) nu încurajăm, nu susţinem şi nu sponsorizăm activităţi cu efect negativ asupra mediului;

f) ne angajăm să asigurăm şi să susţinem diferenţa de preţ prin modalitatea prevăzută la lit. B „Solicitare aprobare înscriere şi finanţare" din cuprinsul prezentei cereri;

g) casarea tractorului uzat/tractoarelor uzate/maşinii agricole autopropulsate uzate/maşinilor agricole autopropulsate uzate şi achiziţionarea tractorului nou/tractoarelor noi/maşinii agricole autopropulsate/maşinilor agricole autopropulsate noi nu fac obiectul unui alt program de finanţare;

h) suntem de acord ca orice instituţie, societate comercială, bancă sau alte persoane juridice să furnizeze informaţii reprezentanţilor Administraţiei Fondului pentru Mediu, precum şi reprezentanţilor autorizaţi ai producătorului validat cu privire la orice aspect juridic, tehnic şi financiar în legătură cu activitatea noastră;

i) am depus întreaga documentaţie, potrivit cerinţelor Ghidului de finanţare a programului;

j) am luat la cunoştinţă că prezentarea eronată sau falsă a datelor şi informaţiilor conţinute în prezenta cerere de finanţare şi în celelalte documentele cuprinse în dosarul de înscriere va duce automat la respingerea cererii de finanţare sau, ulterior, la returnarea integrală a sumei acordate în cadrul programului cu titlu de primă de casare.

Subsemnatul am luat cunoştinţă de următoarele:

a) cuantumul primei de casare este de cel mult 17.000 lei, fără ca aceasta să depăşească 40% din preţul de achiziţie, fără TVA, al tractorului nou/maşinii agricole autopropulsate noi;

b) numai producătorul validat în evidenţele căruia suntem înscrişi ne poate garanta achiziţionarea tractorului nou/tractoarelor noi/maşinii agricole autopropulsate/maşinilor agricole autopropulsate noi.

Subsemnatul, înţelegând că orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor în scopul de a obţine avantaje patrimoniale sau de orice altă natură este pedepsită conform legii, declar că nu am furnizat informaţii false în documentele prezentate şi îmi asum responsabilitatea datelor conţinute în prezenta cerere de finanţare şi în toate celelalte documente cuprinse în dosarul de înscriere depus, inclusiv documentele financiare, garantând de asemenea că datele furnizate sunt actuale, reale, corecte şi complete.

Prin semnarea prezentei şi aplicarea ştampilei, confirmăm că am înţeles şi ne-am însuşit în integralitate conţinutul cererii de finanţare.

Numele, prenumele şi funcţia reprezentantului legal/împuternicitului

.......................................................

.......................................................

Semnătura reprezentantului legal/împuternicitului şi ştampila proprietarului solicitant

ANEXA Nr. 6 (Anexa nr. 10 la ghid)

Nr. de înregistrare ieşire:............................................./......................................

(Se completează la eliberarea notei de înscriere către proprietar.)

Nr. de înregistrare intrare:.........................................../......................................

(Se completează la prezentarea proprietarului în vederea achiziţionării.)

NOTĂ DE ÎNSCRIERE

- proprietar, persoană juridică -

I. Prin prezenta se confirmă înscrierea în „Programul de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate pentru anul ............", instituit prin Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, cu completările ulterioare, a (denumirea persoanei juridice) .............................................................................................................................., înregistrat/înregistrată la .................................................................... sub nr................................................, C.I.F....................................................................., având sediul social în..........................................., reprezentat/reprezentată de către doamna/domnul (numele şi prenumele) ........................................................................, CNP................................................................, act de identitate tip.............................. seria............nr................................., în calitate de reprezentant legal/împuternicit/ desemnat al reprezentantului legal, proprietar al tractorului uzat/maşinii agricole autopropulsate uzate: tip.............................................., marcă ....................................., model/variantă.............................., nr. înmatriculare/înregistrare ....................., an fabricaţie............, capacitate cilindrică...............[m3], serie şasiu/caroserie ............................, serie motor........................, în baza aprobării de către Administraţia Fondului pentru Mediu a dosarului de înscriere, în conformitate cu prevederile Ghidului de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate, aprobat prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 2/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

II. Garantăm comercializarea către proprietarul înscris a tractorului nou/maşinii agricole autopropulsate noi, tip............, marca............................, model/variantă.............................., din al cărui/cărei preţ se va scădea valoarea primei de casare, sub rezerva prezentării la sediul nostru a proprietarului înscris, în vederea achiziţionării tractorului nou/maşinii agricole autopropulsate noi, în termenul de valabilitate a prezentei note de înscriere şi cu următoarele documente obligatorii:

a) prezenta notă de înscriere, în original;

b) actul de identitate al reprezentantului legal, în original şi în copie (după verificare, originalul se restituie), sau, după caz, procura notarială de împuternicire ori actul de desemnare (ordin/decizie/dispoziţie) a persoanei care reprezintă proprietarul în cadrul programului, dacă proprietarul nu este reprezentat de însuşi reprezentantul său legal, însoţită/însoţit de actul de identitate al acesteia, în original şi în copie (după verificare, originalul actului de identitate se restituie);

c) certificatul de înmatriculare/înregistrare a tractorului uzat sau a maşinii agricole autopropulsate uzate, în copie legalizată;

d) certificatul de distrugere a tractorului uzat sau a maşinii agricole autopropulsate uzate, în copie legalizată;

e) certificatul de radiere a tractorului uzat sau a maşinii agricole autopropulsate uzate, în original.

In situaţia în care certificatul de înregistrare nu conţine date privind anul de fabricaţie, acesta trebuie însoţit de cartea de identitate a tractorului uzat sau a maşinii agricole autopropulsate uzate, în copie legalizată, sau, în lipsa acesteia, de orice act de proprietate cu valoare juridică, ce poate atesta vechimea tractorului uzat sau a maşinii agricole autopropulsate uzate, în copie legalizată.

III. Prezenta notă de înscriere este valabilă 30 de zile de la eliberare (până la data de ........................ inclusiv), cu posibilitatea de prelungire a valabilităţii la solicitarea justificată a proprietarului înscris. Valabilitatea prezentei note de înscriere nu poate depăşi însă data de 25 noiembrie..........

IV. Subsemnatul, ........................................., în calitate de reprezentant legal al proprietarului/împuternicit/desemnat al reprezentantului legal al proprietarului, declar că datele înscrise în prezenta notă de înscriere sunt verificate şi corespund celor prezentate de subsemnat şi am fost informat cu privire la condiţiile cumulative care trebuie îndeplinite pentru a beneficia de facilităţile „Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate pentru anul........".

De asemenea, cunoscând prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere că nu ne-am înscris cu tractorul uzat/masina agricolă autopropulsată uzată prevăzut/prevăzută la pct. I în evidentele altui producător validat.

Semnăturile autorizate ale producătorului validat

L.S.

.......................................................

Proprietar înscris,

.......................................................

Prin reprezentant legal/împuternicit/desemnat,

.......................................................

ANEXA Nr. 7 (Anexa nr. 11 la ghid)

FIŞA

de evaluare a eligibilităţii proprietarului

Proprietar:..............................................................................................

Nr. de înregistrare la A.F.M, a cererii de finanţare:...................................

Suma solicitată prin cererea de finanţare (prima de casare solicitată):............lei

Criteriul de eligibilitate

Indeplinirea criteriului de eligibilitate

DA

NU

Comentarii

1.

Proprietarul a depus următoarele documente cu caracter general:

1.1.

- cererea de finanţare, în original, semnată de către reprezentantul legal al proprietarului sau de către persoana împuternicită/desemnată de către acesta, dacă proprietarul nu este reprezentat de însuşi reprezentantul său legal;

- este înfiinţat/are activitate de cel puţin 6 luni la data depunerii dosarului de înscriere;

1.2.

- copia actului de identitate a reprezentantului legal;

1.3.

- procura notarială de împuternicire/actul de desemnare (ordin/decizie/dispoziţie) a persoanei care reprezintă proprietarul în cadrul programului, dacă proprietarul nu este reprezentat de însuşi reprezentantul său legal, însoţită/însoţit de actul de identitate al acesteia, în copie; procura notarială de împuternicire se depune, în original, de către: operatorul economic şi organizaţia neguvernamentală; actul de desemnare se depune, în original, de către: instituţia publică, unitatea administrativ-teritorială, unitatea sau instituţia de învăţământ;

1.4.

- certificatul de înregistrare fiscală, corespunzător formularului cod M.F.P. 14.13.20.99/1/2, prevăzut în anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 262/2007 pentru aprobarea formularelor de înregistrare fiscală a contribuabililor, cu modificările ulterioare, în copie;

1.5.

- certificatul de atestare fiscală, emis de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, valabil la data depunerii dosarului de înscriere, în original;

1.6.

- certificatul/certificatele de atestare fiscală emis/emise de direcţia/direcţiile de taxe şi impozite locale, valabil/valabile la data depunerii dosarului de înscriere, pentru sediul social şi pentru punctul/punctele de lucru pentru care se intenţionează achiziţionarea tractorului nou/maşinii agricole autopropulsate noi în cadrul programului, în original;

- unitatea administrativ-teritorială a prezentat declaraţia pe propria răspundere a secretarului;

1.7.

- certificatul de cazier fiscal, eliberat de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, valabil la data depunerii dosarului de înscriere, în original;

1.8.

- certificatul de atestare privind obligaţiile la Fondul pentru mediu, valabil la data depunerii dosarului de înscriere, în original;

Criteriul de eligibilitate

Indeplinirea criteriului de eligibilitate

DA

NU

Comentarii

1.9.

- certificatul de înmatriculare/înregistrare a tractorului uzat/maşinii agricole autopropulsate uzate, în copie certificată „Conform cu originalul";

- certificatul de înregistrare nu conţine date privind anul de fabricaţie şi a fost depusă cartea de identitate a tractorului uzat/maşinii agricole autopropulsate uzate, în copie certificată „Conform cu originalul";

- în lipsa cărţii de identitate a fost depus, în copie certificată „Conform cu originalul", actul de proprietate cu valoare juridică, care atestă vechimea tractorului uzat/maşinii agricole autopropulsate uzate;

1.10.

Pct. 1.10 nu se aplică proprietarului, operator economic.

- copia situaţiei financiare anuale la încheierea ultimului exerciţiu financiar, vizată de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, însoţită, după caz, de raportul administratorilor şi raportul comisiei de cenzori sau ultimul raport de auditori raport de analiză pe bază de bilanţ;

- ultima balanţă de verificare lunară, în copie.

2.

Proprietarul, unitate administrativ-teritorială, a depus următoarele documente specifice:

2.1.

- hotărârea consiliului local sau judeţean, după caz, privind participarea la program, în original.

3.

Proprietarul, unitate/instituţie de învăţământ, a depus următoarele documente specifice:

3.1.

- dovada personalităţii juridice (aviz sau autorizaţie de funcţionare), în copie;

3.2.

- decizia, ordinul sau actul de numire/validare, după caz, prin care a fost numit directorul unităţii de învăţământ ori rectorul instituţiei de învăţământ, în copie;

3.3.

- actul doveditor al acreditării, în copie;

3.4.

- hotărârea consiliului de administraţie privind participarea la program, în original.

4.

Proprietarul, organizaţie neguvernamentală, a depus următoarele documente specifice:

4.1.

- actul constitutiv, cu toate modificările şi completările ulterioare, în copie;

4.2.

- statutul, cu toate modificările şi completările ulterioare, în copie;

4.3.

- hotărârea adunării generale privind alegerea reprezentantului legal (preşedintelui), în copie;

4.4.

- certificatul de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, în copie legalizată;

4.5.

- certificatul eliberat de către instanţa competentă, care atestă faptul că organizaţia neguvernamentală nu a fost radiată din Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, în original şi nu mai vechi de 10 zile faţă de data depunerii dosarului de înscriere;

4.6.

- declaraţia privind activitatea economică a organizaţiei neguvernamentale, în original;

4.7.

- hotărârea adunării generale privind participarea la program, în original.

5.

Proprietarul, operator economic, a depus următoarele documente specifice:

5.1.

- actul de înfiinţare (act constitutiv/contract de societate/statut), cu toate modificările şi completările ulterioare, în copie;

5.2.

- certificatul de înregistrare la oficiul registrului comerţului, împreună cu toate anexele, sau/şi certificatul constatator eliberat conform prevederilor art. 171 alin. (1) din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor ia înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare, pentru sediul social şi punctul/punctele de lucru pentru care se intenţionează achiziţionarea tractoarelor/maşinilor agricole autopropulsate noi în cadrul programului, în copii;

5.3.

- certificatul constatator emis de oficiul registrului comerţului, în original şi nu mai vechi de 30 de zile la data depunerii dosarului de înscriere, din care să rezulte: datele de identificare a proprietarului, codul unic de înregistrare, capitalul social, obiectul principal de activitate şi activităţile secundare de activitate, administratorii, acţionarii/asociaţii şi situaţia juridică;

5.4.

- copia actului de identitate al reprezentantului legal;

5.5.

- hotărârea/decizia adunării generale a acţionarilor/asociaţilor, a asociatului unic, a consiliului de administraţie privind participarea la program, în original;

Criteriul de eligibilitate

Indeplinirea criteriului de eligibilitate

DA

NU

Comentarii

5.6.

- declaraţia, în original, privind ajutoarele de stat primite în ultimii 3 ani, inclusiv cele exceptate de la obligaţia notificării;

5.7.

- copiile situaţiilor financiare anuale la încheierea ultimelor două exerciţii financiare, însoţite, după caz, de rapoartele administratorilor şi rapoartele comisiei de cenzori sau rapoartele de audit;

- ultima balanţă de verificare lunară;

- operatorul economic constituit ca societate comercială în baza Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, a anexat la situaţiile financiare anuale confirmările depunerii acestora la oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul judeţean/Tribunalul Municipiului Bucureşti;

- operatorul economic, altul decât cel constituit ca societate comercială în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, a depus situaţiile financiare anuale vizate de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice.

6.

Proprietarul, instituţie publică, a depus următoarele documente specifice:

6.1.

- actul de înfiinţare, în copie certificată „Conform cu originalul";

6.2.

- actul de numire/validare a reprezentantului legal, în copie certificată „Conform cu originalul";

6.3.

- hotărârea/ordinul/decizia/dispoziţia privind participarea la program, în original.

7.

Hotărârea/Ordinul/Decizia/Dispoziţia de participare la program cuprinde:

7.1.

- acordul cu privire la casarea tractoarelor/maşinilor agricole autopropulsate uzate şi achiziţionarea de tractoare/maşini agricole autopropulsate noi prin program;

7.2.

- numărul de tractoare/maşini agricole autopropulsate noi care se intenţionează a fi achiziţionate prin program;

7.3.

- valoarea totală a finanţării solicitate, reprezentând prima de casare corespunzătoare numărului de tractoare/maşini agricole autopropulsate uzate;

7.4.

- anexa, conţinând lista tractoarelor/maşinilor agricole autopropulsate uzate care urmează să fie casate prin program;

- lista cuprinde următoarele date: marca, numărul de înmatriculare/înregistrare, anul fabricaţiei, numărul şi seria certificatului de înmatriculare/înregistrare, numărul de inventar.

NOTĂ:

In cadrul rubricii „Indeplinirea criteriului de eligibilitate" se bifează, după caz, cu DA sau NU îndeplinirea/neîndeplinirea criteriului de eligibilitate respectiv şi se vor înscrie, după caz, comentariile de rigoare.

REZULTATUL EVALUĂRII PROPRIETARULUI: JURIDIC: ACCEPTAT/RESPINS

Nume şi prenume evaluator: ....................................... Data:.................. Semnătura:...............

ECONOMIC: ACCEPTAT/RESPINS

Nume şi prenume evaluator: ....................................... Data:.................. Semnătura:...............

COMISIA DE ANALIZĂ ŞI EVALUARE PROPUNE APROBAREA ÎNSCRIERII PROPRIETARULUI/RESPINGEREA DOSARULUI DE ÎNSCRIERE.

Preşedintele Comisiei de analiză şi evaluare

Nume şi prenume:.................................... Data:.................. Semnătura:...............


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 419/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 419 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu