Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Norma Nr.5 din 29.03.2017

pentru aplicarea Ghidului MAR - Persoanele cărora le este adresată sondarea de piaţă şi a Ghidului MAR - Amânarea publicării informaţiilor privilegiate
ACT EMIS DE: Autoritatea de Supraveghere Financiara
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 255 din 12 aprilie 2017



SmartCity1

În temeiul prevederilor art. 1 alin. (2), art. 2 alin. (1) lit. a) şi d), art. 3 alin. (1) lit. b), art. 6 alin. (2), precum şi ale art. 14 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 93/2012 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii de Supraveghere Financiară, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 113/2013, cu modificările şi completările ulterioare, în conformitate cu prevederile art. 16 alin. (3) şi art. 30 alin. (3) din Regulamentul (UE) nr. 1.095/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 24 noiembrie 2010 de instituire a Autorităţii europene de supraveghere (Autoritatea Europeană pentru Valori Mobiliare şi Pieţe), de modificare a Deciziei nr. 716/2009/CE şi de abrogare a Deciziei 2009/77/CE a Comisiei, potrivit deliberărilor Consiliului Autorităţii de Supraveghere Financiară din data de 21 martie 2017, Autoritatea de Supraveghere Financiară emite prezenta normă. Articolul 1Autoritatea de Supraveghere Financiară aplică Ghidul MAR - Persoanele cărora le este adresată sondarea de piaţă, prevăzut în anexa nr. 1. Articolul 2Autoritatea de Supraveghere Financiară aplică Ghidul MAR - Amânarea publicării informaţiilor privilegiate, prevăzut în anexa nr. 2. Articolul 3Persoanele cărora le este adresată sondarea de piaţă au obligaţia respectării prevederilor ghidului menţionat la art. 1, în legătură cu factorii, măsurile şi evidenţele pe care trebuie să le aibă în vedere şi să le aplice în temeiul art. 11 alin. (11) din Regulamentul (UE) nr. 596/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului din 16 aprilie 2014 privind abuzul de piaţă (regulamentul privind abuzul de piaţă) şi de abrogare a Directivei 2003/6/CE a Parlamentului European şi a Consiliului şi a Directivelor 2003/124/CE, 2003/125/CE şi 2004/72/CE ale Comisiei. Articolul 4În aplicarea prezentei norme, expresiile şi termenii „persoanele cărora le este adresată sondarea de piaţă", „factori", „măsuri" şi „evidenţe" utilizaţi la art. 3 au înţelesul prevăzut în ghidul menţionat la art. 1. Articolul 5Nerespectarea prevederilor art. 3 se sancţionează potrivit dispoziţiilor art. 126 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 24/2017 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piaţă. Articolul 6Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta normă. Articolul 7 Prezenta normă se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării acesteia. Preşedintele Autorităţii de Supraveghere Financiară, Mişu Negriţoiu ANEXA Nr. 1GHID MAR PERSOANELE CĂRORA LE ESTE ADRESATĂ SONDAREA DE PIAŢĂ Cuprins 1. Domeniu de aplicare 2. Referinţe, abrevieri şi definiţii 3. Scop 4. Conformitate şi obligaţii de raportare 4.1. Statutul ghidului 4.2 Cerinţe de raportare 5. Ghid pentru persoanele cărora le este adresată sondarea de piaţă 1. Domeniu de aplicare Cui i se aplică? 1. Prezentul ghid se aplică autorităţilor competente şi persoanelor cărora le este adresată sondarea de piaţă. Ce se aplică? 2. Prezentul ghid se aplică în legătură cu factorii, măsurile şi evidenţele pe care trebuie să le aibă în vedere şi să le aplice persoanele cărora le este adresată sondarea de piaţă în temeiul art. 11 alin. (11) din Regulamentul (UE) nr. 596/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului. Când se aplică? 3. Prezentul ghid se aplică de la 10 ianuarie 2017. 2. Referinţe, abrevieri şi definiţii

Regulamentul ESMA - Regulamentul (UE) nr. 1.095/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 24 noiembrie 2010 de instituire a Autorităţii europene de supraveghere (Autoritatea Europeană pentru Valori Mobiliare şi Pieţe), de modificare a Deciziei nr. 716/2009/CE şi de abrogare a Deciziei 2009/77/CE a Comisiei
MSR - persoana căreia îi este adresată sondarea de piaţă
DMP - participantul la piaţă care divulgă informaţii
MAR - Regulamentul (UE) nr. 596/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului din 16 aprilie 2014 privind abuzul de piaţă (Regulamentul privind abuzul de piaţă) şi de abrogare a Directivei 2003/6/CE a Parlamentului European şi a Consiliului şi a Directivelor 2003/124/CE, 2003/125/CE şi 2004/72/CE ale Comisiei
STR privind activităţile de sondare a pieţei - Regulamentul delegat (UE) 2016/960 al Comisiei din 17 mai 2016 de completare a Regulamentului (UE) nr. 596/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului cu privire la standardele tehnice de reglementare pentru modalităţi, sisteme şi proceduri adecvate destinate participanţilor la piaţă care divulgă informaţii atunci când desfăşoară activităţi de sondare a pieţei

3. Scop 4. Art. 11 alin. (11) din MAR prevede faptul că ESMA publică orientări care vizează persoanele cărora le este adresată sondarea de piaţă (MSR), cu privire la: a)factorii de care trebuie să ţină seama astfel de persoane atunci când li se divulgă informaţii la momentul sondării de piaţă, care să le permită să evalueze dacă informaţiile au statut de informaţii privilegiate; b)măsurile pe care trebuie să le ia astfel de persoane dacă li s-au divulgat informaţii privilegiate pentru a se conforma art. 8 şi 10 din MAR; şi c)evidenţele pe care trebuie să le ţină astfel de persoane pentru a demonstra că au respectat art. 8 şi 10 din MAR. 5. Scopul prezentului ghid este de a asigura o abordare comună, uniformă şi consecventă în legătură cu cerinţele care vizează MSR. Prezentul ghid vizează reducerea riscului general de răspândire a informaţiilor privilegiate comunicate pe parcursul activităţilor de sondare a pieţei şi punerea la dispoziţia autorităţilor competente a unor instrumente pentru desfăşurarea eficace a investigaţiilor cu privire la cazuri de suspectare a abuzului de piaţă. 4. Conformitate şi obligaţii de raportare 4.1. Statutul ghidului 6. Prezentul document conţine orientări publicate în temeiul art. 11 alin. (11) din MAR. Autorităţile competente şi participanţii la pieţele financiare trebuie să depună toate eforturile necesare pentru a respecta ghidul şi recomandările. 4.2. Cerinţe de raportare 7. În termen de două luni de la data publicării de către ESMA, autorităţile competente cărora le este adresat prezentul ghid trebuie să notifice ESMA dacă respectă sau intenţionează să respecte ghidul, precizând motivele în cazul nerespectării, la adresa [MARguidelinesGL2@esma.europa.eu]. În absenţa unui răspuns până la acest termen, se va considera că autorităţile competente nu se conformează. Un model de notificare este disponibil pe site-ul ESMA. 8. Persoanele cărora le este adresată sondarea de piaţă nu au obligaţia să raporteze dacă respectă sau nu prezentele orientări. 5. Ghid pentru persoanele cărora le este adresată sondarea de piaţă 5.1. Proceduri interne şi instruirea personalului 9. MSR ar trebui să stabilească, să pună în aplicare şi să menţină proceduri interne adecvate şi proporţionale cu amploarea, dimensiunea şi natura activităţii sale economice pentru: a)a asigura, în cazul în care MSR desemnează o anumită persoană sau un punct de contact pentru a primi sondarea de piaţă, punerea la dispoziţia DMP a informaţiilor respective; b)a asigura că informaţiile primite pe parcursul activităţii de sondare a pieţei sunt comunicate la nivel intern doar prin intermediul unor canale de raportare prestabilite şi pe baza principiului necesităţii de a cunoaşte; c)a asigura identificarea clară şi instruirea adecvată, în acest sens, a persoanei (persoanelor), a funcţiei sau a organismului căruia i se încredinţează evaluarea dacă MSR se află în posesia unor informaţii privilegiate ca urmare a activităţii de sondare a pieţei; d)a gestiona şi a controla fluxul de informaţii privilegiate provenite din activitatea de sondare a pieţei în cadrul MSR şi de la personalul acesteia pentru asigurarea conformităţii MSR şi a personalului acesteia cu art. 8 şi 10 din MAR. 10. MSR ar trebui să se asigure că personalul care primeşte şi prelucrează informaţiile obţinute pe parcursul activităţii de sondare a pieţei este instruit în mod adecvat cu privire la procedurile interne relevante şi la interdicţii, astfel cum sunt prevăzute la art. 8 şi 10 din MAR, care apar în contextul intrării în posesia informaţiilor privilegiate. Instruirea ar trebui să fie adecvată şi proporţională cu amploarea, dimensiunea şi natura activităţii economice a MSR. 5.2. Comunicarea cerinţei de a nu i se adresa sondarea pieţei 11. După ce a fost abordată de un DMP, MSR ar trebui să anunţe persoana în cauză dacă doreşte să nu îi fie adresate activităţile viitoare de sondare a pieţei în legătură cu toate tranzacţiile eventuale sau cu anumite tipuri de tranzacţii eventuale. 5.3. Evaluarea de către MSR a situaţiei dacă se află în posesia unor informaţii privilegiate ca urmare a activităţii de sondare a pieţei şi aprecierea momentului în care aceasta nu se mai află în posesia informaţiilor privilegiate 12. MSR ar trebui să evalueze în mod independent dacă se află în posesia unor informaţii privilegiate ca urmare a activităţii de sondare a pieţei, luând în considerare ca factori relevanţi evaluarea DMP şi toate informaţiile care se află la dispoziţia persoanei (persoanelor), funcţiei sau organismului din cadrul MSR, căruia i se încredinţează activitatea de evaluare, inclusiv informaţii obţinute din alte surse decât DMP. În efectuarea evaluării, persoanei (persoanelor), funcţiei sau organismului în cauză nu ar trebui să i se solicite să acceseze în niciun mod informaţii restricţionate din cadrul MSR. 13. În urma notificării din partea DMP, conform căreia informaţiile divulgate pe parcursul activităţii de sondare a pieţei nu mai reprezintă informaţii privilegiate, MSR ar trebui să evalueze în mod independent dacă se mai află încă în posesia unor informaţii privilegiate ţinând cont de evaluarea DMP şi de toate informaţiile disponibile persoanei (persoanelor), funcţiei sau organismului căruia i se încredinţează, în cadrul MSR, să efectueze o evaluare, inclusiv informaţiile obţinute din alte surse decât DMP. În efectuarea evaluării, persoanei (persoanelor), funcţiei sau organismului în cauză nu ar trebui să i se solicite să acceseze în niciun mod informaţii restricţionate din cadrul MSR. 5.4. Evaluarea instrumentelor financiare conexe 14. În cazul în care, în urma evaluării, MSR a constatat că se află în posesia unor informaţii privilegiate ca urmare a sondării de piaţă, MSR ar trebui ca, în vederea asigurării conformităţii cu art. 8 din MAR, să identifice toţi emitenţii şi instrumentele financiare la care aceasta consideră că se referă informaţiile privilegiate. 5.5. Procesul-verbal sau notele scrise 15. În cazul în care, în conformitate cu pct. (d) din art. 6 alin. (2) din STR cu privire la sondarea pieţei, DMP a redactat procesul-verbal sau notele întrevederilor sau convorbirilor telefonice neînregistrate, în termen de 5 zile lucrătoare de la primire, MSR ar trebui: a)să semneze procesul-verbal sau notele respective în cazul în care aprobă conţinutul acestora; sau b)să prezinte DMP propria versiune a procesului-verbal sau a notelor respective, semnate corespunzător, în cazul în care nu aprobă conţinutul acestora. 5.6. Păstrarea evidenţelor 16. MSR ar trebui să păstreze evidenţe ale elementelor de mai jos pe un suport durabil care să asigure accesibilitatea şi lizibilitatea lor pentru o perioadă de cel puţin 5 ani: a)procedurile interne menţionate la alin. (1); b)notificările menţionate la alin. (2); c)evaluările menţionate la alin. (3) şi justificarea acestora; d)evaluarea instrumentelor conexe menţionate la alin. (4); e)persoanele care lucrează pentru MSR în temeiul unui contract de muncă sau al altei forme de colaborare, care îndeplinesc sarcini prin intermediul cărora acestea au acces la informaţiile comunicate pe parcursul activităţii de sondare a pieţei, enumerate în ordinea cronologică a activităţilor de sondare a pieţei. ANEXA Nr. 2GHID MAR AMÂNAREA PUBLICĂRII INFORMAŢIILOR PRIVILEGIATE Cuprins 1. Domeniu de aplicare 2. Referinţe, abrevieri şi definiţii 3. Scop 4. Conformitate şi obligaţii de raportare 4.1. Statutul ghidului 4.2. Cerinţe de raportare 5. Ghid privind interesele legitime ale emitenţilor pentru amânarea publicării informaţiilor privilegiate şi situaţiile în care amânarea publicării este de natură să inducă publicul în eroare 1. Domeniu de aplicare Cui i se aplică? 1. Prezentul ghid se aplică autorităţilor competente şi emitenţilor. Ce se aplică? 2. Prezentul ghid prezintă o listă neexhaustivă şi orientativă a intereselor legitime ale emitenţilor care sunt susceptibili de a fi prejudiciaţi de publicarea imediată a informaţiilor privilegiate, precum şi a situaţiilor în care amânarea publicării informaţiilor privilegiate este de natură să inducă publicul în eroare, astfel cum este menţionat la art. 17 alin. (11) din Regulamentul (UE) nr. 596/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului. Când se aplică? 3. Prezentul ghid se aplică de la 20 decembrie 2016. 2. Referinţe, abrevieri şi definiţii

MAR - Regulamentul (UE) nr. 596/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului din 16 aprilie 2014 privind abuzul de piaţă (Regulamentul privind abuzul de piaţă) şi de abrogare a Directivei 2003/6/CE a Parlamentului European şi a Consiliului şi a Directivelor 2003/124/CE, 2003/125/CE şi 2004/72/CE ale Comisiei
Regulamentul ESMA - Regulamentul (UE) nr. 1.095/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 24 noiembrie 2010 de instituire a Autorităţii europene de supraveghere (Autoritatea Europeană pentru Valori Mobiliare şi Pieţe), de modificare a Deciziei nr. 716/2009/CE şi de abrogare a Deciziei 2009/77/CE a Comisiei

3. Scop 4. Scopul prezentului ghid este de a oferi îndrumări prin furnizarea de exemple pentru a ajuta emitenţii în luarea deciziei cu privire la amânarea publicării informaţiilor privilegiate în temeiul art. 17 alin. (4) din MAR. 4. Conformitate şi obligaţii de raportare 4.1. Statutul ghidului 5. Prezentul document conţine orientări publicate în temeiul art. 17 alin. (11) din MAR. Autorităţile competente şi participanţii la pieţele financiare trebuie să depună toate eforturile necesare pentru a respecta ghidul şi recomandările. 4.2. Cerinţe de raportare 6. În termen de două luni de la data publicării de către ESMA, autorităţile competente cărora le este adresat prezentul ghid trebuie să notifice ESMA dacă respectă sau intenţionează să respecte ghidul, precizând motivele în cazul nerespectării, la adresa MARguidelinesGL3@esma.europa.eu În absenţa unui răspuns până la acest termen, se va considera că autorităţile competente nu se conformează. Un model de notificare este disponibil pe site-ul ESMA. 7. Emitenţii nu sunt obligaţi să raporteze dacă respectă sau nu prezentul ghid. 5. Ghid privind interesele legitime ale emitenţilor pentru amânarea publicării informaţiilor privilegiate şi situaţiile în care amânarea publicării este de natură să inducă publicul în eroare 5.1. Interesele legitime ale emitentului pentru amânarea publicării informaţiilor privilegiate 8. În sensul lit. (a) de la art. 17 alin. (4) din MAR, cazurile în care publicarea imediată a informaţiilor privilegiate ar putea prejudicia interesele legitime ale emitenţilor ar putea include, printre altele, următoarele circumstanţe: a)emitentul poartă negocieri, în situaţia în care rezultatul unor astfel de negocieri ar putea fi periclitat de publicarea imediată. Pot constitui exemple negocierile referitoare la fuziuni, achiziţii, sciziuni şi întreprinderi de tip spin-off, achiziţia sau cedarea de active majore sau filiale ale activităţii întreprinderilor, restructurări şi reorganizări; b)în caz de pericol grav şi iminent care ameninţă viabilitatea financiară a emitentului, dar care nu intră sub incidenţa dispoziţiilor aplicabile din dreptul insolvenţei, iar publicarea imediată a informaţiilor privilegiate ar prejudicia grav interesele acţionarilor existenţi şi potenţiali, punând în pericol încheierea negocierilor care au drept scop asigurarea redresării financiare a emitentului; c)informaţiile privilegiate se referă la decizii luate sau contracte încheiate de organul cu funcţie de conducere al unui emitent, care necesită, pentru a intra în vigoare conform legii naţionale sau statutului emitentului, aprobarea unui alt organ al emitentului, altul decât adunarea generală a acţionarilor, cu condiţia ca:

(i) publicarea imediată a informaţiilor respective înaintea unei astfel de decizii definitive să pericliteze evaluarea corectă a informaţiilor de către public; şi
(ii) emitentul să fi luat măsuri pentru luarea deciziei definitive cât mai curând posibil;

d)emitentul să fi realizat un produs sau o invenţie, iar publicarea imediată a informaţiilor respective să fie de natură să pericliteze drepturile de proprietate intelectuală ale emitentului; e)emitentul să intenţioneze să cumpere sau să vândă o participaţie majoră într-o altă entitate, iar publicarea unor astfel de informaţii să fie de natură să pericliteze punerea în aplicare a acestui plan; f)o tranzacţie anunţată anterior să fie supusă aprobării autorităţii publice, iar o astfel de aprobare să fie condiţionată de cerinţe suplimentare, în situaţia în care publicarea imediată a acestor cerinţe va fi de natură să afecteze posibilitatea emitentului de a le îndeplini şi, prin urmare, să împiedice, în cele din urmă, reuşita acordului sau a tranzacţiei. 5.2. Situaţii în care amânarea publicării informaţiilor privilegiate este de natură să inducă publicul în eroare 9. În sensul art. 17 alin. (4) lit. (b) din MAR, situaţiile în care amânarea publicării informaţiilor privilegiate este de natură să inducă în eroare publicul include cel puţin următoarele circumstanţe: a)informaţiile privilegiate a căror publicare emitentul intenţionează să o amâne sunt semnificativ diferite de cele cuprinse în anunţul public anterior al emitentului, cu privire la aspectele la care se referă informaţiile privilegiate; sau b)informaţiile privilegiate a căror publicare emitentul intenţionează să o amâne se referă la faptul că obiectivele financiare ale emitentului nu sunt susceptibile de a fi realizate, în situaţia în care astfel de obiective au fost anunţate public anterior; sau c)informaţiile privilegiate a căror publicare emitentul intenţionează să o amâne sunt diferite de aşteptările pieţei, în situaţia în care astfel de aşteptări se bazează pe semnale pe care emitentul le-a transmis anterior pe piaţă, cum ar fi interviuri, expoziţii itinerante sau orice alt tip de comunicare organizată de către emitent sau cu aprobarea acestuia.



SmartCity5

COMENTARII la Norma 5/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Norma 5 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Norma 5/2017
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu