E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.41 din 14.01.2014

privind reglementarea procedurii de raportare a unor indicatori economico-financiari de către operatorii economici cu capital/patrimoniu integral ori majoritar deţinut direct sau indirect de autorităţile publice centrale ori locale, precum şi a procedurii de transmitere a datelor în vederea întocmirii Raportului anual conform art. 58 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice
ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 40 din 17 ianuarie 2014



SmartCity1

Ţinând cont de condiţionalităţile cuprinse în Aranjamentul stand-by de tip preventiv încheiat cu Fondul Monetar Internaţional,având în vedere dispoziţiile art. 12 din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, precum şi dispoziţiile art. 58 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 15 alin. (31) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 71/2013, cu modificările şi completările ulterioare,viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, şi ministrul delegat pentru buget emit următorul ordin: Articolul 1Prevederile prezentului ordin se aplică operatorilor economici care sunt organizaţi şi funcţionează în baza Legii nr. 15/1990 privind reorganizarea unităţilor economice de stat ca regii autonome şi societăţi comerciale, cu modificările ulterioare, şi a Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, până la radierea acestora din registrul comerţului, după cum urmează: a)regiilor autonome înfiinţate de stat şi societăţilor/companiilor naţionale, societăţilor şi filialelor acestora la care ponderea cumulată a capitalului deţinut de stat este de peste 50% inclusiv; b)regiilor autonome înfiinţate de unităţile administrativ-teritoriale şi societăţilor comerciale la care ponderea cumulată a capitalului deţinut de una sau mai multe unităţi administrativ-teritoriale este de peste 50% inclusiv; c)societăţilor şi regiilor autonome la care persoanele juridice menţionate la lit. a) şi b) sau instituţiile publice centrale ori locale sunt acţionari unici sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, după caz; d)institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare organizate potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare, altele decât cele care funcţionează ca instituţii publice. Articolul 2(1) Operatorii economici prevăzuţi la art. 1 au obligaţia transmiterii periodice a indicatorilor economico-financiari cuprinşi în anexele nr. 1-7, care fac parte integrantă din prezentul ordin.(2) Transmiterea datelor se face exclusiv utilizând formularul S1001 şi serviciile portalului e-guvernare.ro. Formularul S1001 se semnează cu semnătura electronică.(3) Operatorii economici, prevăzuţi la art. 1, au obligaţia de a întreprinde toate demersurile necesare pentru a asigura în timp util posesia şi valabilitatea semnăturii electronice.(4) Pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice se publică spre consultare ghidul de completare şi transmitere a formularului S1001. Articolul 3(1) Listele operatorilor economici prevăzuţi la art. 1 se actualizează şi se publică pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, la adresa www.mfinante.gov.ro, astfel:a)lista A - lista operatorilor economici monitorizaţi trimestrial, care funcţionează la nivelul administraţiei publice centrale; b)lista B - lista operatorilor economici monitorizaţi trimestrial, care funcţionează la nivelul administraţiei publice locale; c)lista C - lista operatorilor economici monitorizaţi lunar, nominalizaţi în Memorandumul tehnic de înţelegere, operatori care funcţionează la nivelul administraţiei publice centrale; d)lista D - lista operatorilor economici reclasificaţi în sectorul administraţiei publice. Lista D se va actualiza anual în luna septembrie, iar în cazul în care există operatori economici care apar pentru prima dată pe listă, aceştia vor efectua prima raportare pe 25 ianuarie anul următor pentru perioada de raportare 1 ianuarie-31 decembrie anul precedent. (2) Operatorii economici, care se regăsesc în mai multe liste, vor raporta datele de fiecare dată, la termenele prevăzute la art. 4, corespunzător anexelor respective.(3) Operatorii economici care nu se regăsesc în listele prevăzute la alin. (1) lit. a) sau b) dar care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 1 au obligaţia înştiinţării organului fiscal competent în vederea transmiterii către Ministerul Finanţelor Publice a datelor de identificare pentru actualizarea bazei de date S1001.(4) Direcţiile generale regionale ale finanţelor publice şi a municipiului Bucureşti, administraţiile judeţene ale finanţelor publice, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili urmăresc:a)actualizarea listei prevăzute la alin. (1) lit. b) prin transmiterea la Ministerul Finanţelor Publice a datelor de identificare ale noilor operatori economici care urmează să aplice prezentul ordin, precum şi a modificărilor de stare a operatorilor economici deja existenţi în această listă; b)transmiterea datelor cuprinse în anexele nr. 6 şi 7 pentru operatorii economici prevăzuţi la alin. (1) lit. b). Articolul 4(1) Anexele nr. 1-5 se raportează la Ministerul Finanţelor Publice de către operatorii economici prevăzuţi la art. 3 alin. (1) lit. d), astfel:a)lunar, datele prevăzute în anexele nr. 1, 2, 3 şi 5 - în termen de 25 de zile calendaristice de la data încheierii perioadei de raportare; b)trimestrial, datele prevăzute în anexa nr. 4 - în termen de 25 de zile calendaristice de la data încheierii perioadei de raportare; c)anual, date preliminate pentru anul precedent - până la 25 ianuarie anul curent; d)anual, date revizuite - până la 5 martie anul curent, conform ultimelor informaţii privind datele contabile pentru anul precedent; e)anual, date finale pentru anul precedent - până la 25 mai anul curent, pe baza situaţiilor financiare anuale întocmite potrivit Legii contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Prima raportare a datelor prevăzute la alin. (1) se va efectua până la data de 25 ianuarie 2014, pentru perioada de raportare 1 ianuarie - 31 decembrie 2013.(3) Datele revizuite, transmise conform prevederilor alin. (1) lit. d), se confruntă cu cele din situaţiile financiare anuale. În situaţia unor abateri semnificative între raportările revizuite şi cele finale, se vor transmite, în termen de 5 zile de la încheierea raportărilor finale, explicaţii privind cauzele acestor abateri.(4) În scopul prelucrării statistice şi transmiterii, la EUROSTAT, a datelor raportate de operatorii economici prevăzuţi la art. 3 alin. (1), orice nelămurire avută asupra datelor transmise va fi clarificată ulterior, telefonic şi/sau pe cale informatică. Articolul 5(1) Anexele nr. 6 şi 7 se raportează la Ministerul Finanţelor Publice de către operatorii economici prevăzuţi la art. 1, astfel:a)lunar, date preliminate - în termen de 25 de zile calendaristice de la data încheierii perioadei de raportare, numai de către operatorii economici prevăzuţi la art. 3 alin. (1) lit. c); b)trimestrial, date preliminate - în termen de 25 de zile calendaristice de la data încheierii perioadei de raportare, de către operatorii economici prevăzuţi la art. 3 alin. (1) lit. a) şi b); c)semestrul I, date finale - până la 25 august anul curent, de către operatorii economici prevăzuţi la art. 3 alin. (1) lit. a) şi b). Datele finale trebuie să fie în concordanţă cu cele din raportările contabile semestriale, întocmite potrivit
Legii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; d)anual, date finale - până la 25 mai anul curent, de către operatorii economici prevăzuţi la art. 3 alin. (1) lit. a) şi b). Datele finale trebuie să fie în concordanţă cu cele din situaţiile financiare anuale întocmite potrivit Legii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Operatorii economici nou-înfiinţaţi transmit datele la prima raportare obligatorie după data înfiinţării.(3) Toate raportările conţin date cumulate de la începutul anului până la sfârşitul perioadei de raportare.(4) Prima raportare a datelor prevăzute la alin. (1) se va efectua până la data de 25 ianuarie 2014, pentru perioada de raportare 1 ianuarie - 31 decembrie 2013. Articolul 6Nerespectarea prevederilor art. 4 şi 5 se sancţionează conform dispoziţiilor legale în vigoare. Articolul 7(1) În vederea respectării prevederilor
art. 58 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare, Ministerul Finanţelor Publice elaborează o machetă cu indicatorii economico-financiari, care se completează de către operatorii economici prevăzuţi la art. 1.
(2) Modelul machetei prevăzute la alin. (1) se publică pe pagina proprie de internet a Ministerului Finanţelor Publice până la data de 1 aprilie a anului curent pentru raportul anului precedent.(3) Operatorii economici prevăzuţi la art. 1 transmit datele potrivit machetei prevăzute la alin. (1), pentru centralizare, autorităţilor publice tutelare, pentru a sta la baza întocmirii rapoartelor anuale ale acestora, precum şi la baza întocmirii raportului anual de către Ministerul Finanţelor Publice.(4) Autorităţile publice tutelare ale operatorilor economici prevăzuţi la art. 1 vor transmite către Ministerul Finanţelor Publice datele centralizate, conform alin. (3), până în data de 10 iunie a anului curent pentru raportul anului precedent. Articolul 8 (1) La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă
Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.443/2011 privind reglementarea procedurii de raportare a indicatorilor economico-financiari de către operatorii economici reclasificaţi în sectorul administraţiei publice şi de raportare a unor indicatori economico-financiari prevăzuţi în bugetele de venituri şi cheltuieli ale operatorilor economici cu capital sau patrimoniu integral ori majoritar de stat, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 618 din 31 august 2011, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Direcţia generală de sinteză a politicilor bugetare, Direcţia generală de legislaţie şi reglementare în domeniul activelor statului, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.(3) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Daniel Chiţoiu p. Ministrul delegat pentru buget, Gheorghe Gherghina, secretar de stat
ANEXA Nr. 1*)*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.DATE privind rezultatele financiare pe perioada ....... ANEXA Nr. 2DATE privind stocurile şi subvenţii pentru investiţii pe perioada ........ ......... lei -

Nr. rd. Sold la
începutul anului sfârşitul perioadei
A B 1 2
I ACTIVE CIRCULANTE STOCURI
Materii prime şi materiale consumabile (ct. 301 + 3021 + 3022 + 3023 + 3024 + 3025 + 3026 + 3028 + 303 +/– 308 + 351 + 358 + 381 +/–388 – 391 – 3921 – 3922 – 3951 – 3958 – 398) 1
Producţia în curs de execuţie (ct. 331 + 332 + 341 +/– 3481 + 3541 – 393 – 3941 – 3952) 2
Produse finite şi mărfuri (ct. 345 + 346 +/– 3485 +/– 3486 + 3545 + 3546 + 356 + 357 + 361 +/– 368 + 371 +/– 378 – 3945 – 3946 – 3953 – 3954 – 3956 – 3957 – 396 – 397 – 4428) 3
TOTAL 4
II Subvenţii pentru investiţii Nr. rd. Realizări perioada
Încasări efective în perioada de raportare 1

ANEXA Nr. 3SITUAŢIA ACTIVELOR IMOBILIZATE pe perioada ................ lei -

Denumirea indicatorului Nr. crt. Creşteri Reduceri
Total Achiziţii Imobilizări necorporale şi corporale în curs recepţionate şi transferate la active imobilizate pe naturi Reevaluări Bunuri publice transferate cu titlu gratuit de la alte entităţi ale administraţiei locale Bunuri publice transferate cu titlu gratuit de la alte entităţi de stat Bunuri publice transferate între subunităţi Achiziţii de imobilizări necorporale şi corporale în curs Avansuri pentru imobilizări necorporale şi corporale în curs primite Total Vânzări Casări Reevaluări Imobilizări necorporale şi corporale în curs recepţionate Bunuri publice transferate cu titlu gratuit către alte entităţi de stat ale administraţiei locale Bunuri publice recepţionate şi transferate cu titlu gratuit la bugetul de stat Bunuri publice transferate între subunităţi Avansuri pentru imobilizări necorporale şi corporale în curs justificate
1 2 = 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10 3 4 5 6 7 8 9 10 11 = 12 + 13 + 14 + 15 + 16 + 17 + 18 + 19 12 13 14 15 16 17 18 19
I. Imobilizări necorporale (P512) 0 0
Cheltuielile de constituire şi cheltuieli de dezvoltare 01 0 0
Alte imobilizări 02 0 0
Imobilizări necorporale în curs 03 0 0
Avansuri pentru imobilizări necorporale în curs 04 0 0
Total (rd 01 la 03) 05 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
II. Imobilizări corporale (P511) 0 0
Construcţii 06 0 0
Instalaţii tehnice şi maşini 07 0 0
Alte instalaţii utilaje şi mobilier 08 0 0
Imobilizări corporale în curs 09 0 0
Avansuri pentru imobilizări corporale în curs 10 0 0
TOTAL (rd 06 la 9) 11 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TOTAL P51 (Rd 05 + 11) 12 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
III. Terenuri 13 0 0

NOTĂ privind modul de completare a formularului Informaţiile care se preiau din evidenţele contabile se referă:

la coloana 3, Achiziţii, se trec valoarea la preţ de achiziţie (fără TVA) a activelor fixe, precum şi modernizarea activelor existente. Tot aici se includ şi imobilizările achiziţionate în leasing financiar;

la coloana 4, Achiziţii din imobilizări în curs recepţionate şi transferate la active imobilizate pe naturi (coloana 4 = coloana 15);

la coloana 19, Avansurile justificate reprezintă avansurile raportate la coloana 10 care s-au materializat în imobilizări în curs şi active imobilizate pe naturi (inclusiv restituiri de avansuri);

la coloana 13, Casări, se trece valoarea brută (valoarea iniţială + modernizări – reevaluări);

la coloana 12, Vânzări, se trece valoarea de vânzare a activului (fără TVA), din factura de vânzare. ANEXA Nr. 41 )1) Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil.DATE privind creanţele şi angajamentele financiare pe perioada.... ANEXA Nr. 5SITUAŢIA împrumuturilor contractate în nume propriu pe perioada ........ ......... lei -

Nr. crt. Indicatori Denumirea creditorului Valuta împrumutului Valoarea împrumutului Data contractării Data rambursării finale Tip rată de dobândă Rata dobândă fixă sau marjă (%) Sold împrumut la începutul lunii de raportare Tragere în luna Data tragerii Rambursări rate în luna Data rambursării de rate Plăţi de dobânzi în luna Data plăţii dobânzii Sold împrumut la sfârşitul lunii de raportare Soldul creditelor comerciale reclasificate în împrumuturi
în valuta contract în echivalent lei în valuta contract în valuta contract în valuta contract în valuta contract în echivalent lei
0 1 2 3 4 5 6 7a 7b 8 9 10 11 12 13 14 15 16 = 8 + 10-12 17 18
1. Emisiuni de titluri, inclusiv titlurile de credit (de ex. bilete la ordin, trate ş.a.) - pe termen scurt (< = 1 an) - pe termen mediu şi lung (>1 an)
2. 3. Împrumuturi, inclusiv contracte de leasing financiar şi credite furnizor - pe termen scurt (< = 1 an) - pe termen mediu şi lung (> 1 an) Credite comerciale reclasificate ca împrumuturi

Modul de completare a anexei: Situaţia se va raporta lunar pentru împrumuturile în nume propriu, detaliat pe fiecare împrumut în parte, cu prezentarea informaţiilor pentru fiecare valută în care este denominat împrumutul. Pentru calculul echivalentului în lei al soldului se va folosi cursul de schimb al Băncii Naţionale a României de la sfârşitul lunii de raportare. Rata dobânzii împrumutului se va raporta astfel: rata de dobândă fixă (de exemplu, 4,5%) sau rata de dobândă variabilă (de exemplu, Euribor/Libor 3/6 luni +/-0,5 % reprezentând marja aferentă). Informaţiile privind soldul împrumutului la începutul lunii de raportare vor coincide cu cele raportate la sfârşitul lunii anterioare. În cadrul acestei anexe nu se vor raporta: împrumuturile contractate direct de stat şi subîmprumutate companiei, împrumuturile pentru care a fost acordată garanţia de stat prin Ministerul Finanţelor Publice sau garanţia acordată de unităţile administrativ-teritoriale. Însă prin această anexă se vor raporta informaţiile privind împrumuturile contractate în nume propriu pentru care s-au emis de Guvernul României scrisori de confort. La poziţia „Soldul creditelor comerciale reclasificate în împrumuturi“ potrivit Deciziei Eurostat din iunie 2012, compania reclasificată (considerată pentru acest scop unitate a administraţiei publice) se raportează creditele comerciale ale companiei reclasificate în următoarele situaţii: 1. În cazul în care furnizorul de bunuri şi servicii al entităţii guvernamentale (compania reclasificată în administraţie publică) efectuează o refinanţare fără regres a unei creanţe pe care o deţine asupra unei unităţi a administraţiei publice (compania reclasificată) În cazul în care un furnizor de bunuri şi servicii, care deţine o creanţă asupra unei unităţi a administraţiei publice (compania reclasificată) rezultată dintr-un credit comercial, transferă în totalitate şi în mod irevocabil creanţa sa către o instituţie financiară, unitatea administraţiei publice (compania reclasificată) reclasifică şi raportează datoria comercială iniţială ca împrumut dacă se îndeplinesc simultan următoarele condiţii: a)unitatea administraţiei publice (compania reclasificată) nu mai are nicio obligaţie de plată către furnizorul de bunuri şi servicii, şi b)instituţia financiară nu are drept de regres (reprezintă acţiunea îndreptată de către o instituţie financiară faţă de furnizorul de bunuri şi servicii pentru recuperarea unei sume plătite), direct sau indirect, asupra furnizorului de bunuri şi servicii în cazul în care unitatea administraţiei publice (compania reclasificată) nu-şi poate îndeplini obligaţiile de plată la scadenţă.2. În cazul restructurării creditelor comerciale Datoria comercială a unei unităţi a administraţiei publice (compania reclasificată) se reclasifică şi se raportează ca un împrumut dacă, în urma negocierilor, unitatea administraţiei publice (compania reclasificată) şi furnizorul de bunuri şi servicii sunt de acord cu modificarea principalelor caracteristici ale contractului, respectiv dacă se aplică o rată de dobândă şi/sau se introduce un grafic de plată în rate a datoriei. Nu se reclasifică datoria comercială dacă se modifică doar termenul de plată a datoriei (de exemplu, se modifică termenul de plată a datoriei de la o lună la 3 luni). NOTĂ: Se transmite lunar până la data de 25 a lunii următoare. ANEXA Nr. 6MONITORIZARE FMI - DATORII Operatorul economic

Nr. crt. Denumirea indicatorului economic U.M. Valoarea
1 DATORII TOTALE (1 = 2 + 3) (1 = 7 + 31) din care: lei
2 curente (2 = 8 + 32) lei
3 plăţi restante (3 =4 + 5 + 6) (3=9 + 33) din care: lei
4 principal (4 = 10 + 34 + 35 + 36 + 39a) lei
5 dobânzi (5 = 11 + 37) lei
6 penalităţi (6 = 12 + 34a + 35a + 38 + 39b) lei
7 Buget general consolidat (7 = 8 + 9) (7=13 + 19 + 25) din care: lei
8 curente (8 = 14 + 20 + 26) lei
9 plăţi restante (9 = 10 + 11 + 12) (9 = 15 + 21 + 27) din care: lei
10 principal (10 = 16 + 22 + 28) lei
11 dobânzi (11 = 17 + 23 + 29) lei
12 penalităţi (12 = 18 + 24 + 30) lei
13 Buget de stat (13 = 14 + 15) din care: lei
14 curente lei
15 plăţi restante (15 = 16 + 17 + 18) din care: lei
16 principal lei
17 dobânzi lei
18 penalităţi lei
19 Buget local (19 = 20 + 21) din care: lei
20 curente lei
21 plăţi restante (21 = 22 + 23 + 24) din care: lei
22 principal lei
23 dobânzi lei
24 penalităţi lei
25 Buget asigurări sociale (25 = 26 + 27) din care: lei
26 curente lei
27 plăţi restante (27 = 28 + 29 + 30) din care: lei
28 principal lei
29 dobânzi lei
30 penalităţi lei
31 Alţi creditori (31 = 32 + 33) din care: lei
32 curente (32 = 32a + 32b + 32c + 32d) din care:, lei
32a companii de stat lei
32b companii private lei
32c bănci lei
32d alţii lei
33 plăţi restante (33 = 34 + 34a + 35 + 35a + 36 + 37 + 38 + 39a + 39b) din care: lei
34 companii de stat doar principal lei
34a companii de stat doar penalităţi lei
35 companii private doar principal lei
35a companii private doar penalităţi lei
36 bănci doar principal lei
37 bănci doar dobânzi lei
38 bănci doar penalităţi lei
39a alţii principal lei
39b alţii penalităţi lei
40 Creanţe totale din care: lei
40a creanţe restante lei

Datorii curente - sume datorate şi neachitate care sunt în termenul de plată prevăzut de acte normative, contract/factură sau alt temei. Plăţi restante - sume datorate şi neachitate de operatorii economici care au depăşit termenul de plată prevăzut de actele normative, de contract/factură sau termenul prevăzut de alt temei. Creanţe totale - total sume de încasat conform documentelor comerciale şi/sau actelor normative. Creanţe restante - total sume neîncasate la termenele prevăzute în documentele comerciale şi/sau în actele normative. ANEXA Nr. 7MONITORIZARE FMI - VENITURI ŞI CHELTUIELI 1. Operatorul economic

Nr. crt. Denumirea indicatorului economic U.M. Valoarea
2 CHELTUIELI CU PERSONALUL 2=(3+4+5+6+7+8) din care: lei
3 SALARII DE BAZĂ lei
4 CREŞTERI SALARIALE lei
5 BONIFICAŢII (conform contractului colectiv de muncă, de exexmplu, sporuri, prime) lei
6 BONUSURI ACORDATE (participare la profit, tichete de masă, tichete de vacanţă, tichete de creşă etc.) lei
7 REMUNERAŢIE DIRECTOR GENERAL/DIRECTOR (cf. contract de mandat) lei
8 INDEMNIZAŢII AGA, CA CENZORI lei
9 NUMĂR MEDIU LUNAR DE PERSONAL persoane
9a NUMĂR EFECTIV DE PERSONAL la sfârşitul perioadei de raportare persoane
10 CÂŞTIG MEDIU BRUT LUNAR PE PERSOANĂ lei/pers.
11 CÂŞTIG MEDIU NET LUNAR PE PERSOANĂ lei/pers.
12 INVESTIŢII TOTALE 12=(13+14+15+18) din care: lei
13 INVESTIŢII DIN SURSE PROPRII lei
14 INVESTIŢII DIN SURSE BUGETARE lei
15 CREDITE BANCARE 15=(16+17) din care: lei
16 CREDITE BANCARE INTERNE lei
17 CREDITE BANCARE EXTERNE lei
18 INVESTIŢII DIN ALTE SURSE lei
19 TOTAL VENITURI, din care: lei
20 VENITURI DIN EXPLOATARE (fără subvenţii şi transferuri) lei
21 SUBVENŢII ŞI TRANSFERURI lei
22 TOTAL CHELTUIELI, din care: lei
23 CHELTUIELI DE EXPLOATARE lei
24 REZULTAT BRUT (profit/pierdere +/-) 24=(19-22) lei
25 Rezultat brut operaţional 25=(24-21) lei

Salarii de bază - salariile aferente personalului angajat pe bază de contract individual de muncă, neinfluenţate cu alte creşteri salariale, bonificaţii sau bonusuri. Creşteri salariale - creşteri de salarii acordate în baza unor acte normative şi/sau administrative. Bonificaţii - drepturi băneşti, de natură salarială, acordate personalului angajat potrivit prevederilor din Contractul colectiv de muncă şi în baza prevederilor legale în vigoare, respectiv: sporuri, prime, alte sume de natura acestora etc. Bonusuri acordate - avantaje materiale acordate personalului angajat, potrivit prevederilor Contractului colectiv de muncă, respectiv: cheltuieli sociale prevăzute prin Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare (tichete de creşă, tichete cadou), contravaloarea tichetelor de masă şi tichetelor de vacanţă, stabilite şi acordate potrivit prevederilor legale în vigoare; participarea salariaţilor la profit. Remuneraţie director general, director - remuneraţia directorului general/director conform Contractului de mandat - drepturile băneşti cuvenite conducătorului operatorului economic pe baza Contractului de mandat încheiat în baza art. 152 din Legea societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Indemnizaţii AGA, CA, cenzori - drepturile băneşti cuvenite membrilor AGA, CA, comisiilor de cenzori, stabilite şi acordate în baza prevederilor legale în vigoare. Număr mediu lunar de personal - numărul mediu calculat la sfârşitul fiecărei perioade de raportare pentru întregul personal, incluzând: personalul angajat cu contract individual de muncă, directorul general, directorul. Investiţie - cheltuială care duce la o creştere a valorii activelor, care nu sunt consumate imediat, ci care sunt folosite ulterior pentru producţia viitoare a bunurilor şi serviciilor.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 41/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 41 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu