Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.393 din 15.03.2021

pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea riscului fiscal pentru persoanele impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de taxă pe valoarea adăugată potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, pentru aprobarea Procedurii de înregistrare, la cerere, în scopuri de taxă pe valoarea adăugată potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum şi pentru aprobarea Procedurii de anulare, din oficiu, a înregistrării în scopuri de taxă pe valoarea adăugată a persoanelor impozabile care prezintă risc fiscal ridicat potrivit art. 316 alin. (11) lit. h) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 286 din 22 martie 2021



SmartCity1

Având în vedere dispoziţiile art. 316 alin. (11) lit. h) şi alin. (12) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, ale pct. 88 alin. (20) şi (21) din titlul VII „Taxa pe valoarea adăugată" al Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1/2016, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (1)-(4), art. 56 şi 58 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 4 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2017 privind înfiinţarea Centrului Naţional pentru Informaţii Financiare, aprobată cu completări prin Legea nr. 99/2018, cu completările ulterioare, precum şi avizul conform comunicat de Ministerul Finanţelor prin Adresa nr. 897.756 din 26.02.2021, în temeiul art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 342 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul 1Dispoziţiile generale la prezentul ordin sunt prevăzute în anexa nr. 1. Articolul 2Se aprobă Procedura privind evaluarea riscului fiscal pentru persoanele impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de taxă pe valoarea adăugată potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 2. Articolul 3Se aprobă Procedura de înregistrare, la cerere, în scopuri de taxă pe valoarea adăugată potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 3. Articolul 4Se aprobă Procedura de anulare, din oficiu, a înregistrării în scopuri de taxă pe valoarea adăugată a persoanelor impozabile care prezintă risc fiscal ridicat potrivit art. 316 alin. (11) lit. h) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 4. Articolul 5Determinarea nivelului riscului fiscal, respectiv punctajele atribuite criteriilor de risc, precum şi modul de calcul al riscului fiscal se stabilesc la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi se aprobă de preşedintele acesteia. Articolul 6
(1) Referirile la Codul fiscal din cuprinsul prezentului ordin reprezintă trimiteri la titlul VII „Taxa pe valoarea adăugată" al Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Referirile la Codul de procedură fiscală din cuprinsul prezentului ordin reprezintă trimiteri la Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
(3) Referirile la Normele metodologice din cuprinsul prezentului ordin reprezintă trimiteri la pct. 88 alin. (20) şi (21) din titlul VII „Taxa pe valoarea adăugată" al Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Articolul 7Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 8La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.856/2017 privind stabilirea criteriilor pentru evaluarea riscului fiscal în cazul înregistrării şi anulării înregistrării în scopuri de taxă pe valoarea adăugată, pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea riscului fiscal pentru persoanele impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de taxă pe valoarea adăugată potrivit art. 316 alin. (1) lit. a) şi c) şi alin. (12) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, pentru aprobarea Procedurii de înregistrare, la cerere, în scopuri de taxă pe valoarea adăugată potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum şi pentru aprobarea Procedurii de anulare, din oficiu, a înregistrării în scopuri de taxă pe valoarea adăugată a persoanelor impozabile care prezintă risc fiscal ridicat potrivit art. 316 alin. (11) lit. h) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 780 din 3 octombrie 2017, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 9Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul 10 Direcţia generală de management a riscului, Direcţia generală de informaţii fiscale, Direcţia generală antifraudă fiscală, Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală coordonare control fiscal şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, precum şi unităţile subordonate acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Mirela Călugăreanu ANEXA Nr. 1DISPOZIŢII GENERALE 1. Organul fiscal central este Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin structurile de specialitate cu atribuţii de administrare a creanţelor fiscale, inclusiv unităţile subordonate acesteia. 2. Organul fiscal competent este organul fiscal în a cărui rază teritorială îşi are domiciliul fiscal persoana impozabilă ori în evidenţa căruia aceasta se află înregistrată ca plătitor de impozite şi taxe. 3. Structurile de control competente sunt structurile din cadrul organului fiscal care au atribuţii în efectuarea activităţilor pentru verificarea modului de îndeplinire de către contribuabili a obligaţiilor prevăzute de legislaţia fiscală şi contabilă. 4. Evaluarea riscului fiscal în cazul persoanelor impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de taxă pe valoarea adăugată potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal, precum şi în cazul persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de taxă pe valoarea adăugată în vederea anulării înregistrării potrivit art. 316 alin. (11) lit. h) din Codul fiscal se efectuează de către compartimentul cu atribuţii în evaluarea riscului fiscal din cadrul organului fiscal competent, respectiv structurile de informaţii fiscale de la nivel judeţean/regional, precum şi al Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, denumit în continuare compartiment de evaluare. 5. Înregistrarea, la cerere, în scopuri de taxă pe valoarea adăugată potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal, precum şi anularea, din oficiu, a înregistrării în scopuri de taxă pe valoarea adăugată a persoanelor impozabile care prezintă risc fiscal ridicat potrivit art. 316 alin. (11) lit. h) din Codul fiscal se efectuează de către compartimentul cu atribuţii în domeniul înregistrării fiscale din cadrul organului fiscal competent, denumit în continuare compartiment de specialitate. 6. În sensul procedurilor, prin conducătorul unităţii fiscale se înţelege, după caz: a)directorul general al Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili; b)şeful administraţiei judeţene a finanţelor publice; c)şeful administraţiei sectorului a finanţelor publice din municipiul Bucureşti; d)şeful serviciului fiscal municipal; e)şeful serviciului fiscal orăşenesc; f)şeful biroului fiscal comunal; g)şeful administraţiei fiscale pentru contribuabili mijlocii din cadrul direcţiei generale regionale a finanţelor publice Bucureşti.7. În sensul procedurilor, prin conducătorul adjunct al unităţii fiscale se înţelege, după caz: a)directorul general adjunct coordonator al activităţii de administrare a veniturilor statului din cadrul direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili; b)şeful administraţiei adjunct-colectare din cadrul administraţiei judeţene a finanţelor publice, după caz; c)şeful administraţiei adjunct-colectare din cadrul administraţiei sectorului a finanţelor publice, din municipiul Bucureşti; d)şeful administraţiei adjunct-colectare din cadrul administraţiei fiscale pentru contribuabili mijlocii din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti.8. În sensul procedurilor, persoana impozabilă este cea definită la art. 269 din Codul fiscal. ANEXA Nr. 2PROCEDURĂ privind evaluarea riscului fiscal pentru persoanele impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de taxă pe valoarea adăugată potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal 1. (1) Prezenta procedură se aplică persoanelor impozabile, societăţi cu sediul activităţii economice în România, înfiinţate în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, supuse înmatriculării la registrul comerţului, care solicită înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal, şi: a)care au avut anulată înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (11) lit. h) din Codul fiscal în baza procedurii de evaluare a intenţiei şi capacităţii de a desfăşura activităţi economice în sfera de aplicare a TVA; b)care au avut anulată înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (11) lit. h) din Codul fiscal în baza procedurii de evaluare a riscului fiscal.
(2) Sucursalele din România ale persoanelor impozabile cu sediul activităţii economice în afara României, care au obligaţia înregistrării în scopuri de TVA în România, potrivit prevederilor art. 316 alin. (2) din Codul fiscal, nu fac obiectul prevederilor prezentului ordin.2. (1) Persoanele impozabile prevăzute la alin. (1) lit. a) sunt supuse evaluării riscului fiscal în baza criteriilor de risc prevăzute în anexa nr. 5 la normele metodologice.
(2) Persoanele impozabile prevăzute la alin. (1) lit. b) sunt supuse evaluării riscului fiscal în baza criteriilor de risc prevăzute în anexa nr. 6 la normele metodologice.3. Persoanele impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal trebuie să depună la organul fiscal competent cererea de înregistrare în scopuri de TVA, conform modelului aprobat prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. 4. La primirea solicitării de înregistrare în scopuri de TVA, compartimentul de specialitate verifică dacă asociaţii/ administratorii persoanei impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal, înregistraţi fiscal în România, sau persoana impozabilă însăşi nu au înscrise în cazierul fiscal infracţiuni şi/sau faptele prevăzute la art. 4 alin. (4) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 39/2015 privind cazierul fiscal, aprobată cu modificări prin Legea nr. 327/2015, cu modificările şi completările ulterioare. 5. (1) Situaţia prevăzută la pct. 4 se referă la: a)administratori, în cazul societăţilor pe acţiuni sau în comandită pe acţiuni înfiinţate în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; b)asociaţi majoritari sau, după caz, asociatul unic şi/sau administratori, în cazul altor societăţi decât cele menţionate la lit. a), înfiinţate în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Prin asociat majoritar se înţelege persoana fizică sau juridică ce deţine părţi sociale în procent de minimum 50% din capitalul social al societăţii.
(2) În cazul în care administratorii/asociaţii persoanei impozabile, definiţi la alin. (1), nu sunt înregistraţi fiscal în România, aceştia trebuie să prezinte o declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că nu au comis/au comis infracţiuni şi/sau fapte de natura celor prevăzute la art. 4 alin. (4) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 39/2015, aprobată cu modificări prin Legea nr. 327/2015, cu modificările şi completările ulterioare.6. (1) În cazul în care solicitarea de înregistrare în scopuri de TVA nu are anexată declaraţia prevăzută la pct. 5 alin. (2), compartimentul de specialitate notifică, în termen de 3 zile lucrătoare de la data depunerii solicitării incomplete, persoana impozabilă în vederea completării documentaţiei.
(2) În situaţia în care persoana impozabilă nu transmite declaraţia prevăzută la pct. 5 alin. (2) în termenul stabilit prin notificare, compartimentul de specialitate îi transmite, în termen de 3 zile lucrătoare, o înştiinţare cu privire la imposibilitatea soluţionării cererii.
(3) Compartimentul de specialitate transmite către compartimentul de evaluare solicitările de înregistrare în scopuri de TVA depuse potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal care au anexată, după caz, declaraţia prevăzută la pct. 5 alin. (2), în vederea evaluării riscului fiscal, respectiv a analizării încetării situaţiei care a condus la anularea codului de TVA potrivit prevederilor art. 316 alin. (11) lit. h) din Codul fiscal.
(4) Pentru soluţionarea cererilor de înregistrare în scopuri de TVA depuse potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal, compartimentul de specialitate verifică dacă persoana impozabilă nu se regăseşte în altă situaţie de anulare dintre cele prevăzute la art. 316 alin. (11) lit. a), c)-e) din Codul fiscal.
(5) Solicitarea de înregistrare în scopuri de TVA este respinsă de compartimentul de specialitate dacă: a)asociaţii/administratorii persoanei impozabile, astfel cum sunt definiţi la pct. 5 alin. (1), sau persoana impozabilă însăşi au/are înscrise(ă) în cazierul fiscal infracţiuni şi/sau faptele prevăzute la art. 4 alin. (4) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 39/2015, aprobată cu modificări prin Legea nr. 327/2015, cu modificările şi completările ulterioare; b)asociaţii/administratorii persoanei impozabile, astfel cum sunt definiţi la pct. 5 alin. (1), care nu sunt înregistraţi fiscal în România, prezintă o declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că au comis infracţiuni şi/sau faptele de natura celor prevăzute la art. 4 alin. (4) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 39/2015, aprobată cu modificări prin Legea nr. 327/2015, cu modificările şi completările ulterioare; c)persoana impozabilă care solicită înregistrarea potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal se regăseşte într-o altă situaţie de anulare a înregistrării în scopuri de TVA dintre cele prevăzute la art. 316 alin. (11) lit. a), c)-e) din Codul fiscal.
(6) Înainte de luarea deciziei de respingere a cererii de înregistrare, compartimentul de specialitate asigură exercitarea de către contribuabil a dreptului de a fi ascultat, potrivit prevederilor art. 9 din Codul de procedură fiscală. Persoana impozabila are dreptul să îşi exprime punctul de vedere sau să notifice despre renunţarea la acest drept, precum şi să transmită informaţiile, documentele şi probele suplimentare considerate relevante în susţinerea cauzei, prin intermediul poştei electronice, având în vedere adresa de e-mail comunicată în cadrul cererii de înregistrare în scopuri de TVA, fără a mai fi necesară prezenţa acesteia la sediul organului fiscal competent. Compartimentul de specialitate va indica în cadrul notificării adresa de e-mail a organului fiscal utilizată în procesul audierii.
(7) La finalizarea audierii, indiferent de modul în care a avut loc aceasta, respectiv la sediul organului fiscal sau prin intermediul poştei electronice, se va încheia un proces-verbal, semnat de organul fiscal şi de contribuabil sau, după caz, de persoana împuternicită să reprezinte contribuabilul în relaţia cu organul fiscal în care se vor consemna cel puţin următoarele elemente: numele şi prenumele reprezentantului organului fiscal care participă la audiere, numele şi prenumele reprezentantului legal al contribuabilului care participă la audiere, data la care are loc audierea, documentele şi informaţiile prezentate de contribuabil la audiere care au fost solicitate de organul fiscal sau probele suplimentare considerate relevante de către contribuabil, constatările organului fiscal, precum şi punctul de vedere al contribuabilului. În cazul în care audierea are loc prin intermediul poştei electronice, procesul-verbal va fi transmis contribuabililor la adresa de e-mail indicată în cadrul cererii de înregistrare în vederea semnării acestuia.7. (1) În cazul persoanelor impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal, care au avut anulată înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (11) lit. h) din Codul fiscal în baza procedurii de evaluare a intenţiei şi capacităţii de a desfăşura activităţi economice în sfera de aplicare a TVA, compartimentul de evaluare procedează la evaluarea riscului fiscal având în vedere criteriile de risc prevăzute în anexa nr. 5 la normele metodologice.
(2) În cazul persoanelor impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal, care au avut anulată înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (11) lit. h) din Codul fiscal în baza procedurii de evaluare a riscului fiscal, compartimentul de evaluare procedează la evaluarea riscului fiscal având în vedere criteriile de risc prevăzute în anexa nr. 6 la normele metodologice.
(3) Fiecărui criteriu prevăzut în anexele nr. 5 şi 6 la normele metodologice îi corespunde un punctaj negativ. Punctajul final care determină nivelul riscului fiscal se calculează prin însumarea punctajelor aferente fiecărui criteriu de risc la care se adaugă 100 de puncte.
(4) Persoana impozabilă care solicită înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal prevăzută la alin. (1) şi (2) prezintă risc fiscal ridicat dacă punctajul obţinut este mai mic de 51 de puncte. 8. (1) Solicitările de înregistrare în scopuri de TVA depuse potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal, care nu se află în situaţiile de la pct. 6 alin. (5), sunt supuse analizei prevăzute la pct. 7.
(2) Analiza efectuată are ca scop:a)evaluarea riscului fiscal al persoanelor impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de TVA de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni taxabile şi/sau scutite de TVA cu drept de deducere, precum şi operaţiuni pentru care locul livrării/prestării se consideră ca fiind în străinătate dacă taxa ar fi deductibilă în cazul în care aceste operaţiuni ar avea loc în România; b)stabilirea încetării situaţiilor care au condus la anularea codului de TVA, respectiv dacă persoana impozabilă nu mai prezintă risc fiscal ridicat.
(3) După efectuarea analizei prevăzute la alin. (1), dacă: a)persoana impozabilă care solicită înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal se află în situaţia prevăzută la pct. 7 alin. (4), compartimentul de evaluare asigură exercitarea de către contribuabil a dreptului de a fi ascultat, potrivit prevederilor art. 9 din Codul de procedură fiscală, înainte de transmiterea către compartimentul de specialitate a referatului cu propunerea de respingere a solicitării de înregistrare în scopuri de TVA. În cadrul audierii, persoana impozabilă are dreptul să îşi exprime punctul de vedere cu privire la faptele şi împrejurările relevante în luarea deciziei, precum şi să prezinte date, informaţii şi documente în susţinerea cauzei; b)persoana impozabilă care solicită înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal nu se află în situaţia prevăzută la pct. 7 alin. (4), compartimentul de evaluare întocmeşte un referat care cuprinde propunerea de aprobare a solicitării de înregistrare în scopuri de TVA, pe baza căruia compartimentul de specialitate emite decizia prin care se aprobă solicitarea de înregistrare în scopuri de TVA.9. (1) În vederea îndeplinirii obligaţiei privind audierea de la pct. 8 alin. (3) lit. a), compartimentul de evaluare transmite persoanei impozabile o notificare prin care aceasta este înştiinţată cu privire la posibilitatea de a-şi exprima punctul de vedere asupra obligativităţii de a prezenta, la termenul stabilit pentru audiere, informaţiile şi documentele solicitate, precum şi asupra posibilităţii de a furniza alte probe suplimentare considerate relevante pentru determinarea nivelului riscului fiscal. Persoana impozabilă are dreptul să îşi exprime punctul de vedere sau să notifice despre renunţarea la acest drept, precum şi să transmită informaţiile, documentele şi probele suplimentare considerate relevante pentru determinarea nivelului fiscal, prin intermediul poştei electronice, având în vedere adresa de e-mail comunicată în cadrul cererii de înregistrare în scopuri de TVA, fără a mai fi necesară prezenţa acesteia la sediul organului fiscal competent. Compartimentul de evaluare va indica în cadrul notificării adresa de e-mail a organului fiscal utilizată în procesul audierii.
(2) La stabilirea termenelor înscrise în notificarea prevăzută la alin. (1) se vor avea în vedere prevederile art. 6 alin. (3) din Codul de procedură fiscală. Procedura de audiere se consideră îndeplinită în situaţiile prevăzute la art. 9 alin. (3) din Codul de procedură fiscală.
(3) Persoana impozabilă poate solicita, în scris, o singură dată, pentru motive justificate, amânarea datei stabilite pentru audiere. În cazul în care se admite cererea de amânare, persoana impozabilă va fi informată cu privire la data la care a fost reprogramată audierea. Persoana impozabilă va fi informată şi în cazul în care nu se admite cererea de amânare.
(4) Termenul de soluţionare a cererii de înregistrare în scopuri de TVA se prelungeşte cu perioada cuprinsă între data comunicării notificării şi data la care are loc audierea.
(5) La finalizarea audierii, indiferent de modul în care a avut loc aceasta, respectiv la sediul organului fiscal sau prin intermediul poştei electronice, se va încheia un proces-verbal, semnat de organul fiscal şi de contribuabil sau, după caz, de persoana împuternicită să reprezinte contribuabilul în relaţia cu organul fiscal, în care se vor consemna cel puţin următoarele elemente: numele şi prenumele reprezentantului organului fiscal care participă la audiere, numele şi prenumele reprezentantului legal al contribuabilului care participă la audiere, data la care are loc audierea, documentele şi informaţiile prezentate de contribuabil la audiere care au fost solicitate de organul fiscal sau probele suplimentare considerate relevante de către contribuabil, constatările organului fiscal, precum şi punctul de vedere al contribuabilului. În cazul în care audierea are loc prin intermediul poştei electronice, procesul-verbal va fi transmis contribuabililor la adresa de e-mail indicată în cadrul cererii de înregistrare în vederea semnării acestuia.10. (1) Dacă persoana impozabilă prevăzută la pct. 8 alin. (3) lit. a) prezintă în cadrul audierii date, informaţii, precum şi documente care sunt de natură să determine modificarea nivelului riscului fiscal întrucât acestea au legătură cu cauza astfel încât să rezulte că persoana impozabilă nu se încadrează în categoria persoanelor impozabile care prezintă risc fiscal ridicat, compartimentul de evaluare întocmeşte un referat care cuprinde propunerea de aprobare a solicitării de înregistrare în scopuri de TVA, pe baza căruia compartimentul de specialitate emite decizia prin care se aprobă solicitarea de înregistrare în scopuri de TVA.
(2) Dacă persoana impozabilă prevăzută la pct. 8 alin. (3) lit. a) nu prezintă în cadrul audierii date, informaţii, precum şi documente sau datele, informaţiile şi documentele prezentate nu sunt de natură să determine modificarea nivelului riscului fiscal întrucât acestea nu au legătură cu cauza astfel încât să rezulte că persoana impozabilă nu se încadrează în categoria persoanelor impozabile care prezintă risc fiscal ridicat, compartimentul de evaluare întocmeşte un referat care cuprinde propunerea de respingere a solicitării de înregistrare în scopuri de TVA, pe baza căruia compartimentul de specialitate emite decizia prin care se respinge solicitarea de înregistrare în scopuri de TVA.
(3) Dacă persoana impozabilă prevăzută la pct. 8 alin. (3) lit. a) prezintă în cadrul audierii date, informaţii, precum şi documente care au legătură cu cauza, dar care impun efectuarea unor verificări faptice şi documentare ce pot determina modificarea nivelului riscului fiscal, compartimentul de evaluare transmite motivat solicitarea de înregistrare în scopuri de TVA şi documentaţia care a stat la baza analizei structurilor cu atribuţii de control competente.
(4) În urma verificărilor efectuate, structurile cu atribuţii de control competente transmit compartimentului de evaluare o adresă care va cuprinde menţiuni referitoare la confirmarea sau infirmarea riscului fiscal, inclusiv motivele de fapt şi temeiul de drept. Compartimentul de evaluare întocmeşte, în baza adresei primite de la structurile cu atribuţii de control competente, referatul cu propunerea de aprobare sau respingere a solicitării de înregistrare în scopuri de TVA, pe baza căruia compartimentul de specialitate emite decizia prin care se aprobă sau se respinge solicitarea de înregistrare în scopuri de TVA.
(5) Dacă persoana impozabilă prevăzută la pct. 8 alin. (3) lit. a) refuză explicit audierea în cadrul căreia poate să îşi exprime punctul de vedere cu privire la decizia ce urmează a fi luată sau nu răspunde la cele două termene consecutive stabilite în vederea audierii, compartimentul de evaluare întocmeşte un referat care cuprinde propunerea de respingere a solicitării de înregistrare în scopuri de TVA, pe baza căruia compartimentul de specialitate emite decizia prin care se respinge solicitarea de înregistrare în scopuri de TVA. 11. În situaţia prevăzută la pct. 10 alin. (3), compartimentul de evaluare poate solicita, după caz, înainte de transmiterea către structurile cu atribuţii de control competente a documentaţiei analizate, prezenţa persoanei impozabile la sediul organului fiscal competent în vederea clarificării nivelului riscului fiscal. În cazul în care persoana impozabilă prezintă probe suplimentare de natură să determine modificarea nivelului riscului fiscal astfel încât să rezulte că aceasta nu se încadrează în categoria persoanelor impozabile care prezintă risc fiscal ridicat, compartimentul de evaluare întocmeşte un referat care cuprinde propunerea de aprobare a solicitării de înregistrare în scopuri de TVA, pe baza căruia compartimentul de specialitate emite decizia prin care se aprobă solicitarea de înregistrare în scopuri de TVA. În cazul în care persoana impozabilă nu se prezintă la sediul organului fiscal competent sau acesta nu prezintă probe suplimentare de natură să determine modificarea nivelului riscului fiscal, compartimentul de evaluare procedează potrivit celor prevăzute la pct. 10 alin. (3) şi (4). 12. Referatul întocmit în situaţiile prevăzute la pct. 10 alin. (2), (4) şi (5) care cuprinde propunerea de respingere a solicitării de înregistrare în scopuri de TVA conţine motivele de fapt şi de drept care stau la baza propunerii. 13. (1) Soluţionarea solicitării de înregistrare în scopuri de TVA se finalizează prin emiterea deciziei de aprobare/respingere a înregistrării în scopuri de TVA, în termenul prevăzut la art. 77 din Codul de procedură fiscală. Decizia va cuprinde, în concret, motivele de fapt şi de drept care au stat la baza soluţiei adoptate.
(2) Pentru persoanele impozabile aflate în situaţia prevăzută la pct. 6 alin. (5) lit. c), decizia de respingere a solicitării de înregistrare în scopuri de TVA se întocmeşte prin bifarea căsuţei corespunzătoare motivului pentru care se respinge cererea de înregistrare, iar în cadrul rubricii dedicate motivului de fapt şi de drept se menţionează inclusiv faptul că înregistrarea în scopuri de TVA a persoanei impozabile rămâne anulată potrivit art. 316 alin. (11) lit. h) din Codul fiscal.
(3) Decizia de aprobare/respingere a înregistrării în scopuri de TVA se comunică persoanei impozabile, în conformitate cu prevederile art. 47 din Codul de procedură fiscală.14. Împotriva deciziei privind respingerea solicitării de înregistrare în scopuri de TVA se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent, în conformitate cu dispoziţiile art. 272 alin. (6) din Codul de procedură fiscală, în termen de 45 de zile de la data comunicării, potrivit art. 270 alin. (1) din acelaşi act normativ. 15. În soluţionarea solicitării de înregistrare în scopuri de TVA depuse potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal sunt aplicabile, în mod corespunzător, reglementările în vigoare privind Procedura de înregistrare, la cerere, în scopuri de taxă pe valoarea adăugată potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, prevăzută în anexa nr. 3 la ordin.
ANEXA Nr. 3PROCEDURĂ de înregistrare, la cerere, în scopuri de taxă pe valoarea adăugată potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal 1. Persoanele impozabile, societăţi cu sediul activităţii economice în România, înfiinţate în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, supuse înmatriculării la registrul comerţului, care au avut anulată înregistrarea în scopuri de TVA în temeiul art. 316 alin. (11) lit. h) din Codul fiscal, în baza procedurii de evaluare a intenţiei şi capacităţii de a desfăşura activităţi economice în sfera de aplicare a TVA, respectiv în baza procedurii de evaluare a riscului fiscal, care solicită înregistrarea în scopuri de TVA potrivit art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal, depun cererea de înregistrare în scopuri de TVA potrivit prevederilor art. 316 alin. (12) lit. e) din Codul fiscal. 2. După primirea cererii de înregistrare, corect completată, compartimentul de specialitate verifică dacă persoana impozabilă se încadrează în altă situaţie de anulare a înregistrării în scopuri de TVA prevăzută la art. 316 alin. (11) lit. a), c)-e) din Codul fiscal. 3. Compartimentul de specialitate verifică în Registrul contribuabililor sau Registrul comerţului electronic (RECOM), după caz, datele de identificare ale administratorilor şi ale asociaţilor persoanei impozabile, precum şi ponderea deţinută de aceştia din urmă în capitalul social la data depunerii cererii de înregistrare în scopuri de TVA. 4. Dacă persoana impozabilă se încadrează în altă situaţie de anulare a înregistrării în scopuri de TVA prevăzută la art. 316 alin. (11) lit. a), c)-e) din Codul fiscal, compartimentul de specialitate întocmeşte referatul şi proiectul de decizie privind respingerea cererii de înregistrare în scopuri de TVA a persoanei impozabile solicitante. Decizia de respingere a solicitării de înregistrare în scopuri de TVA se întocmeşte prin bifarea căsuţei corespunzătoare motivului pentru care se respinge cererea de înregistrare, iar în cadrul rubricii dedicate motivului de fapt şi de drept se menţionează inclusiv faptul că înregistrarea în scopuri de TVA a persoanei impozabile rămâne anulată potrivit art. 316 alin. (11) lit. h) din Codul fiscal. 5. Persoana impozabilă poate depune o nouă cerere de înregistrare în scopuri de TVA de îndată ce remediază situaţia care a condus la respingerea cererii de înregistrare în scopuri de TVA. 6. Înainte de luarea deciziei de respingere a cererii de înregistrare, compartimentul de specialitate asigură exercitarea de către contribuabil a dreptului de a fi ascultat, potrivit prevederilor art. 9 din Codul de procedură fiscală. Persoana impozabila are dreptul să îşi exprime punctul de vedere sau să notifice despre renunţarea la acest drept, precum şi să transmită informaţiile, documentele şi probele suplimentare considerate relevante în susţinerea cauzei, prin intermediul poştei electronice, având în vedere adresa de e-mail comunicată în cadrul cererii de înregistrare în scopuri de TVA, fără a mai fi necesară prezenţa acesteia la sediul organului fiscal competent. Compartimentul de specialitate va indica în cadrul notificării adresa de e-mail a organului fiscal utilizată în procesul audierii. 7. Dacă persoana impozabilă nu se încadrează în nicio altă situaţie de anulare a înregistrării în scopuri de TVA prevăzută la art. 316 alin. (11) lit. a), c)-e) din Codul fiscal, compartimentul de specialitate transmite cererea de înregistrare, însoţită, după caz, de declaraţia prevăzută la pct. 5 alin. (2) din anexa nr. 2 la ordin, către compartimentul de evaluare, în vederea aplicării procedurii de evaluare a riscului fiscal, respectiv de stabilire a încetării situaţiei care a condus la anularea codului de TVA conform art. 316 alin. (11) lit. h) din Codul fiscal, prevăzută în anexa nr. 2 la ordin. Ca urmare a aplicării procedurii, compartimentul de evaluare întocmeşte referatul motivat care cuprinde propunerea de aprobare sau respingere a solicitării de înregistrare în scopuri de TVA, în baza căruia compartimentul de specialitate întocmeşte proiectul de decizie prin care se aprobă sau, după caz, se respinge solicitarea de înregistrare în scopuri de TVA. 8. În cazul în care, la data primirii referatului prevăzut la pct. 7 cu propunerea de aprobare a înregistrării în scopuri de TVA, compartimentul de specialitate constată că, între timp, persoana impozabilă se încadrează într-o situaţie de anulare a înregistrării în scopuri de TVA prevăzută la art. 316 alin. (11) lit. a), c)-e) din Codul fiscal, acesta întocmeşte referatul şi decizia de respingere a cererii de înregistrare în scopuri de TVA. Modelul şi conţinutul referatului şi deciziei sunt stabilite prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală pentru aprobarea Procedurii de înregistrare, la cerere, în scopuri de TVA, potrivit art. 316 alin. (12) din Codul fiscal. 9. Referatul care cuprinde propunerea de aprobare sau respingere a cererii de înregistrare, prevăzut la pct. 7, se avizează de şeful compartimentului de evaluare şi se înaintează spre aprobare conducătorului unităţii fiscale. 10. Decizia prin care se aprobă sau, după caz, se respinge solicitarea de înregistrare în scopuri de TVA, prevăzută la pct. 7 şi 8, precum şi referatul prin care se propune respingerea cererii de înregistrare, prevăzut la pct. 8, se avizează de şeful compartimentului de specialitate şi de conducătorul adjunct al unităţii fiscale şi se înaintează spre aprobare conducătorului unităţii fiscale. 11. (1) Deciziile prevăzute la pct. 7 şi 8 se întocmesc în două exemplare, dintre care un exemplar, semnat numai de conducătorul unităţii fiscale, se comunică persoanei impozabile, potrivit art. 47 din Codul de procedură fiscală, iar al doilea exemplar se arhivează la dosarul fiscal al persoanei impozabile.
(2) Deciziile cuprind, în concret, motivele de fapt şi de drept care au stat la baza soluţiei adoptate. 12. Împotriva deciziilor prevăzute la pct. 7 şi 8 se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent, în conformitate cu dispoziţiile art. 272 alin. (6) din Codul de procedură fiscală, în termen de 45 de zile de la data comunicării, potrivit art. 270 alin. (1) din acelaşi act normativ. 13. După comunicarea deciziei privind înregistrarea în scopuri de TVA către persoana impozabilă, compartimentul de specialitate operează în Registrul contribuabililor înregistrarea în scopuri de TVA şi emite certificatul de înregistrare în scopuri de TVA. 14. Certificatul de înregistrare în scopuri de TVA, având înscrisă data înregistrării, se comunică persoanei impozabile în condiţiile prevăzute de art. 47 din Codul de procedură fiscală. 15. După finalizarea procedurii, toate documentele primite de la persoana impozabilă, precum şi cele emise de compartimentul de specialitate se arhivează la dosarul fiscal al persoanei impozabile.
ANEXA Nr. 4PROCEDURĂ de anulare, din oficiu, a înregistrării în scopuri de taxă pe valoarea adăugată a persoanelor impozabile care prezintă risc fiscal ridicat potrivit art. 316 alin. (11) lit. h) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal 1. Organul fiscal anulează, din oficiu, în temeiul art. 316 alin. (11) lit. h) din Codul fiscal, înregistrarea în scopuri de taxă pe valoarea adăugată dacă persoana impozabilă, societate cu sediul activităţii economice în România, înfiinţată în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, supusă înmatriculării la registrul comerţului, prezintă risc fiscal ridicat. 2. (1) Procedura se aplică persoanelor impozabile care prezintă risc fiscal ridicat, în urma selecţiei efectuate, în mod automat, prin intermediul aplicaţiei informatice dezvoltate la nivel central, în baza criteriilor pentru evaluarea riscului fiscal prevăzute în anexa nr. 6 la normele metodologice.
(2) Criteriile pentru evaluarea riscului fiscal prevăzute în anexa nr. 6 la normele metodologice au alocat un punctaj negativ. Punctajul final care determină nivelul riscului fiscal se calculează prin însumarea punctajelor aferente fiecărui criteriu de risc la care se adaugă 100 de puncte.
(3) Persoana impozabilă prezintă risc fiscal ridicat dacă punctajul obţinut este mai mic de 51 de puncte.
(4) Selecţia prevăzută la alin. (1) nu cuprinde persoanele impozabile care se regăsesc în listele întocmite de compartimentul de specialitate, cu ajutorul aplicaţiei informatice, în aplicarea procedurii de modificare, din oficiu, a vectorului fiscal cu privire la TVA, aprobată prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, pentru anularea înregistrării în scopuri de TVA, şi nici persoanele impozabile care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 316 alin. (11) lit. a) din Codul fiscal.3. (1) Dacă pe parcursul procedurii de evaluare au fost identificate persoane impozabile care îndeplinesc cel puţin una dintre condiţiile de scoatere din evidenţă prevăzute la art. 316 alin. (11) lit. a), c)-e) din Codul fiscal, compartimentul de evaluare procedează la sistarea procedurii şi transmiterea către compartimentul de specialitate a listei cuprinzând persoanele impozabile respective.
(2) Compartimentul de evaluare procedează potrivit dispoziţiilor alin. (1) şi în situaţia în care la nivelul organului fiscal au fost identificate persoane impozabile care îndeplinesc condiţiile de scoatere din evidenţă prevăzute la art. 316 alin. (11) lit. f) şi g) din Codul fiscal.
(3) Înainte de luarea deciziei de anulare, din oficiu, a înregistrării în scopuri de TVA, compartimentul de specialitate asigură exercitarea de către contribuabil a dreptului de a fi ascultat, potrivit prevederilor art. 9 din Codul de procedură fiscală. Persoana impozabilă are dreptul să îşi exprime punctul de vedere sau să notifice despre renunţarea la acest drept, precum şi să transmită informaţiile, documentele şi probele suplimentare considerate relevante în susţinerea cauzei, prin intermediul poştei electronice, fără a mai fi necesară prezenţa acesteia la sediul organului fiscal competent, caz în care persoana impozabilă va comunica organului fiscal adresa de email utilizată în relaţia cu acesta. Compartimentul de specialitate va indica în cadrul notificării adresa de e-mail a organului fiscal utilizată în procesul audierii. 4. (1) Persoanele impozabile aflate în situaţia prevăzută la pct. 2 alin. (1) care nu se regăsesc într-o altă situaţie de anulare a înregistrării în scopuri de TVA prevăzută la art. 316 alin. (11) din Codul fiscal sunt înştiinţate de către compartimentul de evaluare cu privire la posibilitatea de a-şi exprima punctul de vedere asupra faptelor şi împrejurărilor relevante în luarea deciziei, precum şi de a prezenta date, informaţii şi documente în susţinerea cauzei.
(2) În vederea îndeplinirii obligaţiei prevăzute la alin. (1), compartimentul de evaluare aplică dispoziţiile pct. 9 alin. (1)-(3) şi (5) din anexa nr. 2 la ordin. În cazul în care audierea are loc prin intermediul poştei electronice, persoana impozabilă, precum şi compartimentul de evaluare vor avea în vedere dispoziţiile pct. 3 alin. (3).
(3) Dacă persoana impozabilă prezintă în cadrul audierii date, informaţii, precum şi documente care sunt de natură să determine modificarea nivelului riscului fiscal întrucât acestea au legătură cu cauza astfel încât să rezulte că persoana impozabilă nu se încadrează în categoria persoanelor impozabile care prezintă risc fiscal ridicat, compartimentul de evaluare întocmeşte un referat care cuprinde propunerea de menţinere a calităţii de persoană înregistrată în scopuri de TVA.
(4) Dacă persoana impozabilă nu prezintă în cadrul audierii date, informaţii, precum şi documente sau datele, informaţiile şi documentele prezentate nu sunt de natură să determine modificarea nivelul riscului fiscal întrucât acestea nu au legătură cu cauza astfel încât să rezulte că persoana impozabilă nu se încadrează în categoria persoanelor impozabile care prezintă risc fiscal ridicat, compartimentul de evaluare întocmeşte un referat care cuprinde propunerea de anulare a înregistrării în scopuri de TVA.
(5) Dacă persoana impozabilă prezintă în cadrul audierii date, informaţii, precum şi documente care au legătură cu cauza, dar care impun efectuarea unor verificări faptice şi documentare ce pot determina modificarea nivelului riscului fiscal, compartimentul de evaluare transmite motivat solicitarea de înregistrare în scopuri de TVA şi documentaţia care a stat la baza analizei structurilor cu atribuţii de control competente.
(6) În urma verificărilor efectuate, structurile cu atribuţii de control competente care au efectuat verificarea transmit compartimentului de evaluare o adresă care va cuprinde menţiuni referitoare la confirmarea sau infirmarea riscului fiscal, inclusiv motivele de fapt şi temeiul de drept. Compartimentul de evaluare întocmeşte, în baza adresei primite de la structurile cu atribuţii de control competente, referatul cu propunerea de anulare sau de menţinere a calităţii de persoană impozabilă înregistrată în scopuri de TVA.
(7) Dacă persoana impozabilă refuză explicit audierea în cadrul căreia poate să îşi exprime punctul de vedere cu privire la decizia ce urmează a fi luată sau nu răspunde la cele două termene consecutive stabilite în vederea audierii, compartimentul de evaluare întocmeşte un referat care cuprinde propunerea de anulare a înregistrării în scopuri de TVA.5. În situaţia prevăzută la pct. 4 alin. (5), compartimentul de evaluare poate solicita, după caz, înainte de transmiterea către structurile cu atribuţii de control competente a documentaţiei analizate, prezenţa persoanei impozabile la sediul organului fiscal competent în vederea clarificării nivelului riscului fiscal. În cazul în care persoana impozabilă prezintă probe suplimentare de natură să determine modificarea nivelului riscului fiscal astfel încât să rezulte că aceasta nu se încadrează în categoria persoanelor impozabile care prezintă risc fiscal ridicat, compartimentul de evaluare întocmeşte un referat care cuprinde propunerea de menţinere a calităţii de persoană impozabilă înregistrată în scopuri de TVA. În cazul în care persoana impozabilă nu se prezintă la sediul organului fiscal competent sau acesta nu prezintă probe suplimentare de natură să determine modificarea nivelului riscului fiscal, compartimentul de evaluare procedează potrivit celor prevăzute la pct. 4 alin. (5) şi (6). 6. În urma aplicării dispoziţiilor pct. 4 şi 5, compartimentul de evaluare transmite către: a)compartimentul de specialitate referatul cu propunerea de anulare, în vederea emiterii de către acesta a deciziei de anulare a înregistrării în scopuri de TVA. Referatul trebuie să cuprindă motivele de fapt şi de drept care stau la baza acestei propuneri; b)persoana impozabilă analizată înştiinţarea cu privire la menţinerea calităţii de persoană impozabilă înregistrată în scopuri de TVA.7. Compartimentul de specialitate din cadrul organului fiscal întocmeşte următoarele documente: a)referatul prin care propune, pentru persoana impozabilă prevăzută la pct. 3 alin. (1) şi (2), anularea, din oficiu, a înregistrării în scopuri de TVA şi a certificatului de înregistrare în scopuri de TVA; b)proiectul Deciziei privind anularea, din oficiu, a înregistrării în scopuri de TVA, având bifată căsuţa corespunzătoare. Decizia se întocmeşte pe baza referatului elaborat potrivit lit. a), respectiv pct. 6 lit. a), cu menţionarea motivelor de fapt şi de drept care au stat la baza deciziei adoptate. Modelul şi conţinutul deciziei sunt stabilite prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală prin care se aprobă procedura de modificare, din oficiu, a vectorului fiscal cu privire la TVA.8. Documentele prevăzute la pct. 7 se verifică şi se avizează de şeful compartimentului de specialitate şi de conducătorul adjunct al unităţii fiscale, în situaţia în care în structura unităţii fiscale este aprobat postul de conducător adjunct. Referatul şi decizia se înaintează spre aprobare conducătorului unităţii fiscale. 9. Data anulării, din oficiu, a înregistrării în scopuri de TVA este data comunicării deciziei de anulare a înregistrării în scopuri de TVA. Cu aceeaşi dată se anulează şi certificatul de înregistrare în scopuri de TVA. 10. Decizia privind anularea, din oficiu, a înregistrării în scopuri de TVA se întocmeşte în două exemplare, din care un exemplar, semnat numai de conducătorul unităţii fiscale, se comunică persoanei impozabile, potrivit art. 47 din Codul de procedură fiscală, iar al doilea exemplar se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului. 11. Împotriva deciziei privind anularea, din oficiu, a înregistrării în scopuri de TVA se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent, în conformitate cu dispoziţiile art. 272 alin. (6) din Codul de procedură fiscală, în termen de 45 de zile de la data comunicării, potrivit art. 270 alin. (1) din acelaşi act normativ. 12. După anularea, din oficiu, a înregistrării în scopuri de TVA, compartimentul de specialitate procedează la înscrierea persoanei impozabile în Registrul persoanelor impozabile a căror înregistrare în scopuri de TVA, conform art. 316 din Codul fiscal, a fost anulată şi aplică, potrivit reglementărilor legale în vigoare, procedura de radiere, din oficiu, din Registrul persoanelor impozabile care aplică sistemul TVA la încasare, în cazul persoanelor impozabile care figurează în acest registru la data anulării înregistrării în scopuri de TVA.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 393/2021

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 393 din 2021
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 393/2021
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu