Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.39 din 19.04.2018

privind structura organizatorică la nivelul Ministerului Afacerilor Interne în calitate de operator de program pentru Programul Afaceri Interne, finanţat prin Mecanismul financiar norvegian pe perioada de programare 2014-2021
ACT EMIS DE: Ministerul Afacerilor Interne
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 407 din 14 mai 2018



SmartCity1

Având în vedere:atribuţiile stabilite prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2017 privind gestionarea financiară a fondurilor externe nerambursabile aferente Mecanismului financiar Spaţiul Economic European 2014-2021 şi Mecanismului financiar norvegian 2014-2021, aprobată cu modificări prin Legea nr. 206/2017;

dispoziţiile Memorandumului de înţelegere dintre Regatul Norvegiei şi Guvernul României privind implementarea Mecanismului financiar norvegian 2014-2021, publicat prin Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 2.101/2016;

necesitatea atingerii obiectivelor generale ale Mecanismului financiar norvegian 2014-2021, precum şi importanţa realizării obiectivelor Programului Afaceri Interne, gestionat de către Ministerul Afacerilor Interne în calitate de operator de program,în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul afacerilor interne emite următorul ordin: Articolul 1 Dispoziţii generale Prin prezentul ordin se reglementează structura organizatorică la nivelul Ministerului Afacerilor Interne în calitate de operator de program pentru Programul Afaceri Interne finanţat prin Mecanismul financiar norvegian pe perioada de programare 2014-2021, denumit în continuare MFN. Articolul 2 Definiţii Pentru scopurile prezentului ordin, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele înţelesuri: a)Programul Afaceri Interne - programul finanţat prin MFN, gestionat de către Ministerul Afacerilor Interne, în calitate de operator de program (OP); b)structuri desemnate - structuri din cadrul Ministerului Afacerilor Interne desemnate să îndeplinească atribuţiile OP pentru Programul Afaceri Interne; c)structuri de specialitate - structuri din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, altele decât structurile desemnate, cum ar fi, dar fără a se limita la: Direcţia generală logistică, Direcţia generală juridică, Direcţia de audit public intern; d)autorităţile desemnate - instituţiile/autorităţile/organizaţiile definite şi/sau desemnate prin Memorandumul de înţelegere dintre Regatul Norvegiei şi Guvernul României privind implementarea Mecanismului financiar norvegian 2014-2021, publicat prin Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 2.101/2016, şi prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2017 privind gestionarea financiară a fondurilor externe nerambursabile aferente Mecanismului financiar al Spaţiului Economic European 2014-2021 şi Mecanismului financiar norvegian 2014-2021, aprobată cu modificări prin Legea nr. 206/2017; e)reprezentantul operatorului de program (ROP) - persoana desemnată să reprezinte Ministerul Afacerilor Interne în raporturile juridice rezultate din calitatea de OP pentru Programul Afaceri Interne; f)document extern - orice tip de document emis de OP către autorităţile desemnate, prin care sunt asumate angajamente şi obligaţii juridice sau financiare în numele OP; g)angajamente legale pe program - contractele de finanţare a proiectelor sau alte acte juridice din care rezultă ori ar putea rezulta o obligaţie pe seama fondurilor publice aferente Programului Afaceri Interne prevăzute în bugetul Ministerului Afacerilor Interne, în calitate de ordonator principal de credite; h)comisia de evaluare - comisia responsabilă de evaluarea şi/sau selecţia propunerilor de proiecte. Articolul 3 Sistemul de management şi control În cadrul Ministerului Afacerilor Interne (MAI), în calitate de OP pentru Programul Afaceri Interne, se stabileşte următorul sistem de competenţe generale: a)secretarul general al MAI reprezintă Ministerul Afacerilor Interne în raporturile juridice rezultate din calitatea de OP pentru Programul Afaceri Interne; b)se desemnează Direcţia Fonduri Externe Nerambursabile ca structură responsabilă de managementul general al Programului Afaceri Interne, denumită în continuare DFEN; c)se desemnează Direcţia Generală Financiară ca unitate de plată, structură responsabilă de managementul financiar al Programului Afaceri Interne, denumită în continuare DGF; d)structurile de specialitate ale MAI vor acorda sprijin, conform atribuţiilor prevăzute în regulamentele proprii de organizare şi funcţionare, structurilor desemnate, la solicitarea acestora. Articolul 4 Programarea fondurilor
(1) DFEN este punctul de contact al OP în relaţia cu autorităţile naţionale şi externe şi asigură informarea şi transmiterea către DGF a tuturor documentelor relevante privind Programul Afaceri Interne.
(2) DFEN organizează şi conduce reuniunile Comitetului de cooperare aferent Programului Afaceri Interne.
(3) DFEN organizează activităţile de informare şi consultare pentru elaborarea şi revizuirea documentelor de programare.
(4) Documentele privind programarea, inclusiv revizuirile ulterioare, se elaborează de DFEN, se avizează de DGF şi se aprobă de ROP înainte de a fi transmise finanţatorilor spre aprobare.
Articolul 5 Evaluarea şi selecţia proiectelor şi aprobarea granturilor
(1) Evaluarea şi selecţia proiectelor se organizează de către DFEN şi se desfăşoară în conformitate cu prevederile cuprinse în capitolul 7 din Regulamentul privind implementarea Mecanismului financiar norvegian 2014-2021 (denumit în continuare Regulamentul MFN 2014-2021). Comisia de evaluare a proiectelor este desemnată prin dispoziţia ROP şi este formată din minimum 3 membri, dintre care preşedintele care va face parte din DFEN şi va propune componenţa comisiei, precum şi cel puţin un membru extern structurilor desemnate ale OP. Atunci când este cazul, la solicitarea DFEN, din comisie pot face parte, în calitate de observatori, experţi din cadrul DGF, din cadrul structurilor de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne sau alţi specialişti din ţară sau din străinătate.
(2) Şedinţele de evaluare ale proiectelor predefinite se pot desfăşura în România sau în Regatul Norvegiei. Selecţia proiectelor transmise în urma apelurilor de proiecte se va efectua în România.
(3) Angajamentele legale pe program se semnează de către DFEN, se vizează de control financiar preventiv propriu şi se semnează de ROP.
(4) Angajamentele legale pe program aferente cheltuielilor efectuate direct de către OP se semnează de DFEN, se vizează de control financiar preventiv propriu şi se semnează de ROP.
(5) DFEN are următoarele atribuţii:a)în cadrul procesului de programare pentru proiectele predefinite şi apelurile de proiecte organizează selecţia acestora, elaborează documentaţia necesară şi primeşte aplicaţiile de proiect; b)verifică dacă proiectele propuse contribuie la obiectivele globale, la rezultatele şi obiectivele specifice Programului Afaceri Interne; c)verifică dacă proiectele propuse respectă Regulamentul MFN 2014-2021, Acordul de program şi legislaţia aplicabilă; d)realizează demersurile necesare pentru desemnarea comisiei de evaluare, asigură organizarea şedinţelor şi secretariatul comisiei de evaluare şi participă în cadrul comisiei de evaluare; e)verifică dacă cheltuielile prevăzute în propunerea de buget respectă criteriile administrative şi de eligibilitate stabilite prin Regulamentul MFN 2014-2021, Acordul de program şi legislaţia aplicabilă; f)elaborează modelul de contract de finanţare al proiectului; g)aprobă acordarea grantului şi iniţiază semnarea contractelor de finanţare a proiectului, în calitatea de compartiment de specialitate, conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; h)gestionează administrativ Fondul de relaţii bilaterale la nivel de program.
(6) DGF are următoarele atribuţii:a)avizează modelul de contract de finanţare al proiectului; b)asigură verificarea operaţiunilor supuse controlului financiar preventiv propriu, la nivelul OP, din punctul de vedere al legalităţii, regularităţii şi încadrării în limitele angajamentelor bugetare stabilite potrivit legii; c)acordă viza de control financiar preventiv propriu pe contractele de finanţare a proiectelor.
Articolul 6 Informarea şi publicitatea
(1) DFEN are următoarele atribuţii:a)elaborează planul de comunicare aferent Programului Afaceri Interne; b)asigură îndeplinirea cerinţelor de comunicare şi vizibilitate aferente Programului Afaceri Interne, conform cerinţelor Regulamentului MFN 2014-2021; c)organizează activităţile şi evenimentele de informare aferente Programului Afaceri Interne; d)verifică dacă promotorii de proiecte îşi îndeplinesc obligaţiile ce le revin referitoare la informare şi publicitate în conformitate cu prevederile Regulamentului MFN 2014-2021; e)asigură transparenţa, disponibilitatea şi diseminarea informaţiilor relevante în mediul virtual, a căror obligaţie de prezentare este menţionată în cuprinsul Regulamentului MFN 2014-2021.
(2) DGF are următoarele atribuţii:a)comunică DFEN plăţile efectuate către promotorii de proiecte; b)asigură transparenţa şi disponibilitatea documentelor a căror obligaţie de prezentare este menţionată în cuprinsul Regulamentului MFN 2014-2021 şi în legislaţia incidentă.
Articolul 7 Monitorizare, verificare şi control
(1) DFEN are următoarele atribuţii:a)elaborează planurile anuale de monitorizare şi efectuează monitorizările anuale ale tuturor proiectelor din cadrul Programului Afaceri Interne; b)analizează şi centralizează informaţii privind progresul tehnic, financiar, fizic şi administrativ al proiectelor; c)verifică atingerea rezultatelor pentru fiecare proiect în parte în conformitate cu Regulamentul MFN 2014-2021, cu Acordul de program şi cu legislaţia aplicabilă; d)urmăreşte calitatea implementării Programului Afaceri Interne şi verifică progresul proiectelor raportat la rezultatele aşteptate; e)efectuează verificări administrative şi controale/verificări la faţa locului care acoperă aspecte tehnice, financiare, fizice şi administrative ale proiectelor pentru a se asigura că cheltuielile declarate de către promotorii de proiecte au fost efectiv efectuate şi sunt în conformitate cu reglementările aplicabile; f)efectuează controale la faţa locului care acoperă aspecte tehnice, fizice şi administrative în urma transmiterii Rapoartelor finale de către promotorii de proiecte; g)se asigură că legislaţia naţională şi a Uniunii Europene aplicabilă, inclusiv, dar nu limitat la legislaţia privind mediul, achiziţiile publice şi ajutorul de stat, este respectată; h)verifică din punct de vedere tehnic şi administrativ dacă contribuţia financiară este utilizată exclusiv pentru scopul Programului Afaceri Interne şi al proiectelor sale, conform prevederilor stipulate în legislaţia aplicabilă, şi dacă toate activele achiziţionate în cadrul Programului Afaceri Interne sunt folosite pentru scopurile prevăzute în Acordul de program; i)evaluează, pe baza datelor, informaţiilor şi stării de fapt prezentate şi asumate de promotorii de proiecte, angajamentul şi capacitatea acestora cu privire la implementarea proiectelor.
(2) DGF are următoarele atribuţii:a)analizează şi centralizează informaţii privind progresul financiar al programului, prin monitorizarea regulată a sumelor angajate şi plăţilor efectuate la nivelul programului; b)comunică DFEN plăţile efectuate la nivelul programului; c)se asigură de existenţa unui sistem informatic pentru înregistrarea şi stocarea înregistrărilor contabile pe fiecare proiect din cadrul Programului Afaceri Interne şi de colectarea informaţiilor aferente implementării necesare pentru managementul financiar, raportări, monitorizări, verificări, audituri şi evaluări; d)efectuează verificări pentru a se asigura că promotorii de proiecte menţin fie un sistem contabil separat, fie o evidenţă contabilă adecvată pentru toate tranzacţiile aferente proiectelor.
Articolul 8 Autorizarea cheltuielilor şi aprobarea sumelor solicitate DFEN are următoarele atribuţii: a)primeşte, verifică şi autorizează cheltuielile eligibile declarate de promotorii de proiecte în rapoartele intermediare şi finale, prin acordarea vizei „Bun de plată"; b)primeşte, verifică şi aprobă cererile de plată aferente avansului, plăţilor intermediare şi finale, transmise de promotorii de proiecte, prin acordarea vizei „Bun de plată"; c)efectuează operaţiunile specifice angajării, lichidării şi ordonanţării cheltuielilor şi certifică documentele justificative în privinţa realităţii şi legalităţii pentru tipurile de asistenţă financiară nerambursabilă aferente Programului Afaceri Interne, în calitate de compartiment de specialitate, conform atribuţiilor prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 9 Managementul financiar DGF are următoarele atribuţii: a)deschide şi utilizează conturi bancare şi de trezorerie, purtătoare de dobândă, dedicate exclusiv primirii grantului şi efectuării de cheltuieli aferente Programului Afaceri Interne din aceste sume; b)deschide şi utilizează conturi bancare şi de trezorerie, dedicate gestionării costurilor de management; c)virează dobânda aferentă sumelor reprezentând grantul, conform Regulamentului MFN 2014-2021; d)efectuează pe parcursul exerciţiului bugetar, cu aprobarea ordonatorului principal de credite, virări de credite de la acelaşi titlu sau de la alte titluri ori capitole de cheltuieli, în condiţiile legii; e)verifică operaţiunile specifice angajării şi ordonanţării cheltuielilor şi completează documentele aferente cu informaţiile din responsabilitatea compartimentului de contabilitate; f)organizează evidenţa contabilă a angajamentelor bugetare şi legale la nivelul programului; g)organizează contabilitatea cheltuielilor efectuate direct de operatorul de program; h)asigură verificarea operaţiunilor supuse controlului financiar preventiv propriu, la nivelul OP, din punctul de vedere al legalităţii, regularităţii şi încadrării în limitele angajamentelor bugetare stabilite potrivit legii; i)acordă viza de control financiar preventiv propriu pe toate operaţiunile supuse controlului financiar preventiv propriu, la nivelul OP; j)transferă sumele cuvenite promotorilor de proiecte; k)efectuează plăţile şi transferurile aferente operaţiunilor Programului Afaceri Interne. Articolul 10 Raportare
(1) DFEN are următoarele atribuţii:a)este punctul de contact al OP în relaţia cu autorităţile naţionale şi externe; b)elaborează rapoartele intermediare, anuale şi raportul final şi estimarea cererilor de plată, conform dispoziţiilor relevante din Regulamentul MFN 2014-2021, şi le propune spre aprobarea ROP; c)completează informaţiile solicitate şi încarcă documentele relevante în sistemul informatic DoRIS şi le transmite autorităţii desemnate, conform prevederilor legale aplicabile.
(2) DGF are următoarele atribuţii:a)verifică şi avizează documentele menţionate la alin. (1) lit. b), transmise de DFEN; b)comunică lunar Ministerului Finanţelor Publice virările şi redistribuirile de credite efectuate; c)raportează dobânda aferentă sumelor reprezentând grantul, acumulată în conturile prevăzute la art. 9 lit. a); d)transmite către DFEN informaţiile financiare gestionate care sunt necesare completării rapoartelor intermediare la nivel de program şi raportului final şi care sunt solicitate de către autorităţile competente.
Articolul 11Evaluare Structurile desemnate şi promotorii de proiecte au obligaţia să transmită informaţiile şi documentele solicitate de evaluatorii independenţi pentru îndeplinirea cerinţelor de evaluare ale Programului Afaceri Interne, conform prevederilor Regulamentului MFN 2014-2021. Articolul 12Nereguli
(1) Structurile desemnate asigură toate măsurile necesare şi adecvate pentru prevenirea neregulilor, în conformitate cu obligaţiile şi atribuţiile stabilite prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Activitatea de constatare a neregulilor şi de stabilire a creanţelor bugetare/corecţiilor financiare se efectuează prin echipe de control, formate din reprezentanţi din cadrul structurilor desemnate.
(3) Componenţa nominală a echipelor de control, durata, mandatul şi structura/structurile verificate se stabilesc prin dispoziţii ale ROP.
(4) Echipa de control elaborează procesul-verbal de constatare a neregulilor şi de stabilire a creanţei bugetare sau nota de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare, care se avizează de către structurile desemnate şi se aprobă de către ROP.
(5) DFEN are următoarele atribuţii:a)înregistrarea şi evidenţa informaţiilor în Registrul neregulilor şi în Registrul debitorilor; b)desemnarea ofiţerului de nereguli pe program, responsabil de activitatea de înregistrare, monitorizare şi raportare a neregulilor; c)raportarea către autoritatea desemnată a tuturor suspiciunilor de nereguli, neregulilor constatate şi măsurilor întreprinse pentru recuperarea sumelor afectate de nereguli, conform prevederilor relevante cuprinse în capitolul 12 al Regulamentului MFN 2014-2021.
(6) DGF are următoarele atribuţii:a)recuperarea creanţelor bugetare rezultate din nereguli; b)monitorizarea stingerii creanţelor bugetare rezultate din nereguli.
Articolul 13 Proceduri şi instrucţiuni
(1) Modul de realizare a activităţilor din responsabilitatea OP, etapele şi verificările efectuate de DFEN şi DGF se stabilesc prin proceduri proprii sau comune aprobate de ROP, după caz;
(2) În aplicarea prezentului ordin, structurile desemnate pot emite precizări şi instrucţiuni proprii sau comune aprobate de ROP, după caz.
Articolul 14 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul afacerilor interne, Carmen Daniela Dan



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 39/2018

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 39 din 2018
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 39/2018
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu