ORDIN Nr. 383
din 16 februarie 2011
privind aprobarea
Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea
functiei de manager persoana fizica, din cadrul Spitalului „Prof. dr.
Constantin Angelescu", si a Fisei interviului de selectie
ACT EMIS DE:
MINISTERUL JUSTITIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 130 din 21 februarie 2011
Având în vedere Adresa Spitalului „Prof. dr. Constantin
Angelescu" nr. 634 din 10 februarie 2011 prin care se solicită emiterea
unui ordin pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a
concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică din cadrul
Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu",
ţinând cont de dispoziţiile art. 179 alin. (1) şi ale
art. 186 alin. (9) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul
sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul dispoziţiilor art. 13 din Hotărârea
Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului
Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul justiţiei emite
următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă
Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea
funcţiei de manager persoană fizică, din cadrul Spitalului „Prof. dr.
Constantin Angelescu", prevăzut în anexa nr. 1.
Art. 2. - Se aprobă Fişa interviului de selecţie,
prevăzută în anexa nr. 2.
Art. 3. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din
prezentul ordin.
Art. 4. - Consiliul de administraţie al Spitalului
„Prof. dr. Constantin Angelescu" va aduce la îndeplinire dispoziţiile
prezentului ordin.
Art. 5. - Prezentul ordin se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul justiţiei,
Lidia Barac,
secretar de stat
ANEXA Nr. 1
REGULAMENT
de organizare şi desfăşurare a concursului pentru
ocuparea funcţiei de manager persoană fizică,
din cadrul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu"
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - (1) Ocuparea
funcţiei de manager din cadrul Spitalului „Prof. dr. Constantin
Angelescu", unitate aflată în subordinea Ministerului Justiţiei, se face
prin concurs, la care au acces persoane fizice care întrunesc, cumulativ,
următoarele condiţii:
a) sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă
durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
b) sunt absolvenţi ai unor
cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de
Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, sau sunt
absolvenţi ai unui masteratsau doctorat în management sanitar, economic ori
administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată,
potrivit legii;
c) au cel puţin 5 ani vechime în posturi prevăzute cu
studii universitare de lungă durată, conform legii;
d) nu sunt condamnaţi penal sau în curs de urmărire
penală;
e) sunt apţi din punct de vedere medical (fizic şi
neuropsihic);
f) nu au vârsta de pensionare, conform legii;
g) nu le-au fost aplicate sancţiuni disciplinare pe
linie profesională şi/sau administrativă în activitatea desfăşurată, în ultimii
5 ani.
(2) Concursul pentru ocuparea funcţiei de manager din
cadrul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" se organizează de către
consiliul de administraţie al spitalului şi se desfăşoară la nivelul acestuia,
cu respectarea prezentului regulament.
Art. 2. - Consiliul de administraţie al Spitalului
„Prof. dr. Constantin Angelescu" numeşte, prin hotărâre, o comisie de
concurs, cu cel puţin 20 de zile înainte de data începerii concursului.
Art. 3. - (1) Concursul se desfăşoară în două etape,
după cum urmează:
1. etapa de verificare a îndeplinirii de către
candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, prevăzute la art. 1 alin.
(1), etapă eliminatorie;
2. etapa de susţinere a probelor de evaluare care
cuprinde:
a) proba scrisă, sub forma unui test-grilă de
verificare a cunoştinţelor teoretice;
b) proba de susţinere a proiectului de management;
c) interviul de selecţie.
(2) Nota minimă de promovare a fiecărei probe de
evaluare este 7,00.
(3) După finalizarea etapelor de concurs se întocmeşte
clasificarea candidaţilor care au promovat toate probele de evaluare şi au
obţinut media finală de cel puţin 8,00.
(4) Se declară admis candidatul care s-a clasat pe
primul loc în urma susţinerii concursului pentru ocuparea funcţiei de manager
al Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" pentru care a concurat.
Art. 4. - (1) Numirea în funcţia de manager al
Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" se face prin ordin al ministrului
justiţiei, în baza prevederilor Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul
sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Managerul încadrat în condiţiile alin. (1) încheie
contract de management cu Ministerul Justiţiei pe o perioadă de maximum 3 ani,
în baza prevederilor Legii nr. 95/2006, cu modificările şi completările
ulterioare.
(3) Contractul de management poate înceta înainte de
termen, în urma evaluării anuale efectuate pe baza criteriilor de performanţă
stabilite prin ordin al ministrului justiţiei sau în urma evaluării ca
necorespunzătoare a activităţii managerului, ori de câte ori este nevoie a fi
făcută o astfel de evaluare.
Art. 5. - (1) Anunţul de concurs se publică în
săptămânalul „Viaţa medicală", precum şi pe site-ul propriu al spitalului,
cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii acestuia.
(2) Anunţul de concurs cuprinde:
a) denumirea funcţiei scoase la concurs;
b) locul şi perioada de desfăşurare a concursului;
c) criteriile de selecţie prevăzute la art. 3;
d) locul şi perioada de înscriere;
e) conţinutul dosarului de înscriere;
f) cuantumul taxei de participare la concurs.
(3) Temele-cadru pentru proiectul de management, precum
şi bibliografia pentru concurs sunt stabilite de comisia de concurs. Acestea se
afişează la avizierul spitalului şi se publică pe site-ul propriu al acestuia.
(4) Cuantumul taxei de participare la concurs se
stabileşte prin hotărâre a consiliului de administraţie.
CAPITOLUL II
Organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică, din
cadrul spitalului „Prof. dr. Constantin
Angelescu" din subordinea Ministerului
Justiţiei
Art. 6. - (1) Comisia de concurs este formată din
preşedinte, 2 membri şi un secretar, numiţi conform prevederilor art. 2, din
cadrul membrilor consiliului de administraţie al spitalului.
(2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor este
formată din preşedinte, 3 membri şi un secretar, numiţi prin ordin al
ministrului justiţiei, din cadrul Ministerului Justiţiei.
(3) Calitatea de membru în comisia de concurs este
incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a
contestaţiilor.
(4) In comisiile prevăzute la alin. (1) şi (2) vor fi
numiţi şi membrii supleanţi.
(5) Nu pot face parte din comisia de concurs şi din
comisia de soluţionare a contestaţiilor cei care au rude sau afini pană la
gradul al IV-lea inclusiv în rândul candidaţilor.
Art. 7. - (1) Consiliul de administraţie al Spitalului
„Prof. dr. Constantin Angelescu" pune la dispoziţia comisiei de concurs
mijloacele birotice necesare desfăşurării concursului şi ia măsurile necesare
asigurării securităţii informaţiilor pe toată perioada acestuia.
(2) Preşedintele comisiei de concurs poartă întreaga
răspundere pentru asigurarea legalităţii în ceea ce priveşte evaluarea
candidaţilor, asigurarea şanselor egale pentru aceştia, securitatea
conţinutului probelor de evaluare şi a documentelor elaborate de comisie.
(3) Preşedintele comisiei de concurs stabileşte
atribuţiile membrilor acesteia, astfel încât să se asigure răspunderea
personală a fiecăruia.
Art. 8. - Comisia de concurs are următoarele atribuţii:
a) stabilirea temelor pentru proiectul de management
şi a bibliografiei pentru concurs, precum şi publicarea şi afişarea acestora cu
respectarea prevederilor art. 5 alin. (3);
b) elaborarea întrebărilor pentru testul-grilă de
verificare a cunoştinţelor;
c) studierea dosarelor de înscriere ale candidaţilor;
d) întocmirea listei candidaţilor admişi la concurs;
e) instruirea candidaţilor
înainte de începerea probelor de evaluare privind regulile desfăşurării
concursului;
f) organizarea şi desfăşurarea probelor de evaluare;
g) elaborarea documentelor necesare pentru derularea
operativă a probelor de evaluare şi pentru finalizarea
concursului;
h) evaluarea candidaţilor;
i) înregistrarea contestaţiilor candidaţilor şi
predarea acestora, pe bază de proces-verbal, comisiei desemnate pentru
soluţionare;
j) stabilirea clasificării candidaţilor;
k) punerea la dispoziţia comisiei de soluţionare a
contestaţiilor a tuturor documentelor necesare analizării şi soluţionării
acestora.
Art. 9. - (1) Comisia de soluţionare a contestaţiilor
rezolvă contestaţiile cu privire la respingerea dosarelor, la rezultatul
testului-grilă şi la rezultatul final al concursului.
(2) Deciziile comisiei de soluţionare a contestaţiilor
sunt definitive şi sunt aduse la cunoştinţa contestatarului prin afişare la
sediul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" şi pe site-ul propriu
al acestuia.
CAPITOLUL III
Inscrierea
candidaţilor
Art. 10. -Inscrierea candidaţilor se face la sediul
Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu", într-un interval care se
încheie cu 7 zile înaintea datei stabilite pentru susţinerea concursului.
Art. 11. - Dosarul de înscriere
trebuie să conţină următoarele documente:
a) cererea de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copia legalizată a diplomei de licenţă sau
echivalente;
d) copia legalizată a documentelor care atestă
absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar prevăzute
la art. 1 alin. (1) lit. b) ori copia legalizată a diplomei de masterat sau
doctorat în management sanitar, economic sau administrativ, organizat într-o
instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
e) curriculum vitae;
f) copii ale diplomelor de studii şi alte acte care
atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul
managementului sanitar;
g) cazierul judiciar;
h) adeverinţă din care rezultă că este apt medical,
fizic şi neuropsihic;
i) declaraţia pe propria răspundere privind
necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;
j) declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit
penal şi nu are cunoştinţă că a fost începută urmărirea penală asupra sa;
k) copie legalizată a actelor
(certificat de căsătorie etc.) prin care şi-a schimbat numele, după caz;
l) proiectul de management realizat de candidat;
m) chitanţă de plată a taxei de participare la concurs.
Art. 12. - (1) In termen de 3 zile de la data
finalizării înscrierilor, comisia de concurs verifică dosarele depuse şi stabileşte pentru fiecare candidat
rezultatul, prin înscrierea menţiunii „Admis" sau „Respins".
(2) Rezultatul verificării dosarelor de înscriere se
afişează la sediul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" şi pe
site-ul propriu al acestuia.
(3) Candidaţii pot să conteste acest rezultat în
termen de 24 de ore de la data afişării rezultatelor. Contestaţiile se
soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 48 de ore
de la data expirării termenului de depunere a acestora.
(4) Concursul este continuat numai de candidaţii
declaraţi „Admis".
CAPITOLUL IV
Desfăşurarea concursului
Art. 13. - (1) Comisia de concurs elaborează
întrebările pentru testul-grilă de verificare a cunoştinţelor cu cel mult 12
ore înaintea susţinerii probei. Această activitate se desfăşoară în condiţiile
prevăzute la art. 7 alin. (1), asigurate de Consiliul de administraţie al
Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu".
(2) Testul-grilă are caracter eliminatoriu şi se
desfăşoară pe durata a două ore.
(3) Testul-grilă conţine 50 de întrebări, dintre care
40% din domeniul legislaţiei specifice activităţii spitalului public şi 60% din
domeniul managementului sanitar.
(4) Fiecare întrebare are 4 variante de răspuns (a, b,
c, d), astfel:
a) 40% din totalul întrebărilor au un singur răspuns
corect din 4 şi se notează fiecare răspuns corect cu 0,2 puncte;
b) 60% din totalul întrebărilor au două răspunsuri
corecte din 4 şi se notează fiecare răspuns corect cu 0,1 puncte.
Art. 14. - Testul-grilă elaborat se multiplică în
prezenţa preşedintelui comisiei de concurs, într-un număr de exemplare dublu
faţă de numărul candidaţilor înscrişi în concurs. După multiplicare,
testele-grilă se introduc într-un plic care se sigilează. In cazul în care
numărul candidaţilor înscrişi impune desfăşurarea probei de concurs în mai
multe săli, pentru fiecare sală se întocmeşte un plic sigilat, care conţine
numărul de teste-grilă şi o rezervă egală cu numărul candidaţilor repartizaţi
în sala respectivă.
Art. 15. -Intrebările se elaborează astfel încât:
a) conţinutul să fie clar exprimat;
b) formularea să fie în strictă concordanţă cu
bibliografia stabilită pentru concurs;
c) să acopere o arie cât mai extinsă a bibliografiei
pentru concurs;
d) să poată fi rezolvate în timpul stabilit.
Art. 16. - (1) Personalul care supraveghează
desfăşurarea probei testului-grilă, responsabilul de sală şi supraveghetorii
sunt numiţi cu cel mult 12 ore înainte de începerea probei de Consiliul de
administraţie al Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu".
(2) Preşedintele comisiei de concurs stabileşte
atribuţiile şi responsabilităţile personalului de supraveghere.
Art. 17. - Pentru rezolvarea testului-grilă, candidaţii
folosesc numai pastă de culoare albastră. Orice altă culoare decât cea albastră
este interzisă, fiind considerată semn distinctiv.
Art. 18. - Notarea testului-grilă se face cu
respectarea baremului de corectare elaborat de membrii comisiei de concurs şi
aprobat de preşedintele acesteia. Punctajul maxim este de 10 puncte, corespunzător
notei 10. In situaţia în care există diferenţe mai mari de un punct între
punctajele acordate de membrii comisiei de concurs, preşedintele reverifică şi
stabileşte punctajul definitiv.
Art. 19. - (1) Rezultatul testului-grilă se afişează în
termen de 24 de ore de la finalizarea probei la sediul Spitalului „Prof. dr.
Constantin Angelescu" şi pe site-ul propriu al acestuia.
(2) Candidaţii care au obţinut la testul-grilă de
verificare a cunoştinţelor o notă mai mică de 7,00 sunt declaraţi respinşi şi
nu pot continua concursul.
(3) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul
testului-grilă în termen de 24 de ore de la afişare. Contestaţiile se
soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 24 de ore
de la data expirării termenului de depunere a acestora.
Art. 20. - (1) Proiectul de management reflectă modul
în care candidatul analizează şi propune soluţii de rezolvare a temei date.
(2) Tema aleasă de candidat pentru proiectul de
management vizează Spitalul „Prof. dr. Constantin Angelescu". Informaţiile
necesare pentru realizarea proiectului trebuie să fie libere la publicare şi
obţinute în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
(3) La cererea candidaţilor,
Spitalul „Prof. dr. Constantin Angelescu" are obligaţia să pună la
dispoziţia acestora, în maximum 3 zile de la data solicitării, copii ale
bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat, structura organizatorică aprobată
şi structura de personal ale unităţii sanitare, aflate în vigoare la data
solicitării.
Art. 21. - (1) Tema proiectului de management este la
alegerea candidatului, se realizează individual de către acesta şi se dezvoltă
într-un volum de maximum 8-10 pagini tehnoredactate pe calculator, în format Arial 12.
(2) Proiectele sunt evaluate de comisia de concurs
înainte de data stabilită pentru susţinerea acestei probe.
(3) Fiecare proiect este notat conform grilei de
punctare stabilite de către comisia de concurs. Nota finală, cu două zecimale,
este media notelor acordate de fiecare evaluator.
(4) In cazul în care există diferenţe mai mari de un
punct între notele acordate de membrii comisiei de concurs, preşedintele
reverifică şi stabileşte punctajul proiectului de management.
(5) Grila de punctare a
proiectului de management este elaborată de comisia de concurs, se afişează la
sediul Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu" şi se publică pe
site-ul acestuia, după încheierea perioadei de înscriere a candidaţilor.
Art. 22. - (1) Susţinerea
proiectului de management se face în plenul comisiei de concurs, pe durata a
maximum 20 de minute. Această durată poate fi suplimentată de preşedintele
comisiei de concurs în cazul în care se pun întrebări suplimentare.
(2) In urma susţinerii proiectului de management,
membrii comisiei de concurs stabilesc nota definitivă pentru această probă de
evaluare şi o comunică candidatului.
Art. 23. - (1) Comisia de concurs poate solicita
suplimentar candidatului un interviu de selecţie, în scopul aprecierii
abilităţilor candidatului de îndeplinire a atribuţiilor funcţiei de manager.
(2) Fiecare membru al comisiei de concurs, după
finalizarea interviului, întocmeşte Fişa interviului de selecţie (conform
anexei nr. 2 la ordin).
(3) Nota finală este media notelor acordate de fiecare
membru al comisiei de concurs în fişă.
Art. 24. - (1) Interviul de selecţie se desfăşoară pe
durata a maximum 20 de minute, în plenul comisiei de concurs.
(2) In cadrul interviului de selecţie se pot adresa
candidatului următoarele categorii de întrebări:
a) întrebări deschise - cu scopul de a atrage mai
multe informaţii de la candidat, dezvoltând datele furnizate prin curriculum
vitae (de exemplu: Ce puteţi să spuneţi despre
.........?);
b) întrebări închise - cu scopul de a clarifica unele
fapte, evenimente sau situaţii (de exemplu: Aţi condus un/o colectiv de
muncă/echipă vreodată?);
c) întrebări ipotetice - cu scopul de a evalua
răspunsurile candidatului asupra unor anumite situaţii sau evenimente ipotetice (de exemplu: In cazul în care
sunteţi angajat, cum aţi proceda în administrarea cheltuielilor legate de
personal?);
d) întrebări de probă - cu scopul de a clarifica unele
aspecte prezentate de candidat prin revenirea la subiectul anterior (de
exemplu: Am dori să revenim la subiectul anterior. Spuneaţi
că..................).
(3) Nu vor fi adresate candidatului întrebări
referitoare la opiniile sale politice, activitatea sindicală, religie, etnie,
sex, stare materială şi origine socială.
CAPITOLUL V
Dispoziţii finale
Art. 25. - Nu pot candida la
concursul de ocupare a funcţiei de manager membrii Consiliului de administraţie
al Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu".
Art. 26. - (1) Media finală a fiecărui candidat este
media aritmetică a notelor obţinute la testul-grilă, proiectul de management şi
la interviul de selecţie, calculată cu două zecimale.
(2) In baza mediilor finale se întocmeşte, în ordine
descrescătoare, clasamentul candidaţilor la concurs.
(3) La medii egale, departajarea candidaţilor se face
după media obţinută la testul-grilă, iar la menţinerea egalităţii, după nota
obţinută la proiectul de management.
Art. 27. - (1) Comunicarea rezultatelor finale se face
în termen de 24 de ore de la finalizarea concursului, prin afişare la sediul
Spitalului „Prof. dr. Constantin Angelescu", precum şi pe site-ul propriu
al acestuia.
(2) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul final
al concursului, cu excepţia interviului de selecţie, în termen de 24 de ore de
la data afişării. Contestaţiile vor fi soluţionate în termen de 48 de ore de la
data expirării termenului de depunere de către comisia de soluţionare a
contestaţiilor. Rezultatul contestaţiilor se afişează la sediul Spitalului
„Prof. dr. Constantin Angelescu", precum şi pe site-ul propriu al
acestuia.
Art. 28. - (1) In termen de 48
de ore de la finalizarea concursului şi rezolvarea contestaţiilor, preşedintele
comisiei de concurs înaintează Consiliului de administraţie al Spitalului
„Prof. dr. Constantin Angelescu" procesul-verbal cu rezultatele
concursului, semnat pe fiecare pagină.
(2) Consiliul de administraţie validează rezultatele
concursului în termen de 24 de ore de la primirea Procesului-verbal prevăzut la
alin. (1)şi solicită ministrului justiţiei emiterea ordinului de numire pentru
persoana validată.
(3) Dosarele de înscriere, lucrările scrise ale
candidaţilor, precum şi toate documentele întocmite pentru organizarea şi
desfăşurarea concursului se păstrează la sediul Spitalului „Prof. dr.
Constantin Angelescu".
ANEXA Nr. 2
MINISTERUL JUSTIŢIEI
Spitalul „Prof. dr. Constantin Angelescu"
FIŞA INTERVIULUI DE SELECŢIE
Candidat: numele şi prenumele
............................................................................................................
Calificare (profesie, grad profesional, titlu academic)
..........................................................................
Data interviului
....................................................................................................................................
1. Aptitudini de comunicare:
- excelente (10-9,50);
- foarte bune (9,49-9,00);
- acceptabile (8,99-7,00);
- minime (6,99-5,00);
- insuficiente (4,99-1,00).
2. Aptitudini şi cunoştinţe manageriale:
- excelente - capabil să îşi asume atribuţiile funcţiei
de manager fără o pregătire prealabilă (10-9,50);
- foarte bune - este necesară puţină pregătire
(9,49-9,00);
- bune - are cunoştinţe elementare, dar este capabil să
înveţe (8,99-7,00);
- necesită multă pregătire (6,99-5,00);
- nu are aptitudini manageriale (4,99-1,00).
3. Ambiţii profesionale:
- fixează obiective foarte ambiţioase (10-9,50);
- scopuri de nivel înalt (9,49-9,00);
- obiective de nivel mediu (8,99-7,00);
- obiective limitate, nu este foarte ambiţios
(6,99-5,00);
- se bazează pe alţii prea des, obiective minime (4,99-1,00).
4. Motivare:
- excelentă, dorinţă puternică de a munci (10-9,50);
- foarte interesat de ocuparea funcţiei; pune multe
întrebări (9,49-9,00);
- dorinţa de a munci (8,99-7,00);
- puţin interesat de ocuparea funcţiei (6,99-5,00);
- nu este interesat de ocuparea
funcţiei, impasibil (4,99-1,00).
5. Corespunzător pentru ocuparea funcţiei de manager
de spital public:
- excelent pentru această funcţie (10-9,50);
- foarte bun pentru această funcţie (9,49-9,00);
- satisfăcător pentru această funcţie (8,99-7,00);
- incert pentru această funcţie (6,99-5,00);
- nesatisfăcător pentru această funcţie (4,99-1,00).
6. Autocontrol:
- are o excelentă abilitate de a se controla (10-9,50);
- siguranţă de sine, încredere în capacitatea sa de a
rezolva problemele (9,49-9,00);
- autocontrol mediu (8,99-7,00);
- pare suprasolicitat, nervos (6,99-5,00);
- greoi, pare preocupat, îngrijorat (4,99-1,00).
7. Impresie generală:
- excelentă (10-9,50);
- foarte bună (9,49-9,00);
- bună (8,99-7,00);
- satisfăcătoare (6,99-5,00);
- nesatisfăcătoare (4,99-1,00).
Nota obţinută*):.................................... - candidatul este**): .....................................
Evaluator (membrul comisiei de
concurs),..........................................................
Semnătura............................................
Data.............................
*) Se trece nota interviului de selecţie, calculată, cu
două zecimale, ca medie aritmetică a notelor acordate la fiecare dintre cei 7
indicatori evaluaţi.
**) Aprecierea candidatului în
funcţie de nota obţinută:
- FOARTE POTRIVIT (10-9,50);
- POTRIVIT (9,49-9,00);
- DESTUL DE POTRIVIT (8,99-7,00);
- NEPOTRIVIT (6,99-1,00).